JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20210813/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20210813/0014873802-N-2021.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Usługi<br/> „Zakup biletów miesięcznych dla uczniów z terenu Gminy Urszulin” </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Gmina Urszulin</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 110197871</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Kwiatowa 35</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Urszulin</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">22-234</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">lubelskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL811 - Bialski</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">sekretariat@urszulin.eu</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">https://ugurszulin.bip.lubelskie.pl/index.php?id=6</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Ogólne usługi publiczne</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> „Zakup biletów miesięcznych dla uczniów z terenu Gminy Urszulin” </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-11235097-fc12-11eb-b885-f28f91688073</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2021/BZP 00148738</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">02</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2021-08-13</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2021/BZP 00004066/02/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.3.1 Świadczenie usług przewozowych w zakresie dowożenia uczniów do szkół podstawowych oraz uczniów niepełnosprawnych z terenu Gminy Urszulin w roku szkolnym 2021/2022.</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://urszulin.ezamawiajacy.pl <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">https://urszulin.ezamawiajacy.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">11.1. W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja pomiędzy Zamawiającym, a Wykonawcami odbywa się przy użyciu Platformy zakupowej lub poczty elektronicznej.<br/>Zamawiający określa niezbędne wymagania sprzętowo- aplikacyjne umożliwiające pracę na Platformie Zakupowej tj.:<br/><br/>-	podłączenie do Internetu: min 512 Kb/s na komputer (zalecane szerokopasmowe łącze internetowe);<br/><br/>-	komputer PC/MAC z aktualnym systemem operacyjnym wspieranym przez producenta;<br/><br/>-	wybrana przeglądarka wpierana przez producenta: MS Internet Explorer,<br/><br/>Firefox, Google Chrome lub MS Edge;<br/><br/>11.12. Zamawiający określa niezbędne wymagania sprzętowo-aplikacyjne umożliwiające prawidłowe złożenie kwalifikowanego podpisu elektronicznego:<br/><br/>-	zainstalowaną bezpłatną wersję oprogramowania Oracle JAVA w wersji co najmniej 1.8.0_202 lub użycie JAVA w wersji oprogramowania OpenJDK wydanej na licencji GPL. Rekomendowaną wersją jest AdoptOpenJDK, dostępną na stronie https://adoptopenjdk.net;<br/><br/>-	podłączony lub wbudowany do komputera czytnik karty kryptograficznej wydanej przez wystawcę certyfikatu używanego przez Wykonawcę;<br/>-	certyfikat kwalifikowany zainstalowany na komputerze, na którym Wykonawca będzie się logował do konta (certyfikat musi być widoczny w magazynie logicznym certyfikatów systemu Windows o nazwie<br/><br/>„Osobisty”).<br/><br/>11.13. Zamawiający określa dopuszczalne formaty przesyłanych danych tj. plików o wielkości do 100 MB w txt, rtf, pdf ,xps, odt, ods, odp, doc, xls, ppt, docx, xlsx, pptx, csv, jpg, jpeg, tif, tiff, geotiff, png, svg, wav, mp3, avi, mpg, mpeg, mp4, m4a, mpeg4, ogg, ogv, zip, tar, gz, gzip, 7z, html, xhtml, css, xml, xsd, gml, rng, xsl, xslt, TSL, XMLsig, XAdES, CAdES, ASIC, XMLenc.<br/>11.14. Zamawiający określa informacje na temat kodowania i czasu odbioru danych tj.:<br/><br/>-	plik załączony przez Wykonawcę na Platformie Zakupowej i zapisany, widoczny jest w Systemie, jako zaszyfrowany – format kodowania UTF8.<br/><br/>Możliwość otworzenia pliku dostępna jest dopiero po odszyfrowaniu przez Zamawiającego po upływie terminu otwarcia ofert.<br/><br/>-	znaczenie czasu odbioru danych przez Platformę stanowi datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss) generowany wg. czasu lokalnego serwera synchronizowanego odpowiednim źródłem czasu.<br/>Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem Platformy zakupowej w sposób zgodny z ust. 11 pkt. 15 SWZ. 11.16. Ofertę należy sporządzić w języku polskim.<br/><br/>11.17. Ofertę składa się, pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej lub w<br/><br/>postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.<br/><br/>11.18. Jeżeli dokumenty elektroniczne, przekazywane przy użyciu środków komunikacji<br/>elektronicznej, zawierają informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2020 r. poz. 1913), wykonawca, w celu utrzymania w poufności tych informacji, przekazuje je w wydzielonym i odpowiednio oznaczonym pliku, wraz z jednoczesnym zaznaczeniem polecenia „Załącznik stanowiący tajemnicę przedsiębiorstwa” a następnie wraz z plikami stanowiącymi jawną część należy ten plik zaszyfrować.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, Zamawiający informuje, że:<br/><br/>1)	Jest administratorem danych osobowych Wykonawcy oraz osób, których dane Wykonawca przekazał w niniejszym postępowaniu;<br/><br/>2)	dane osobowe Wykonawcy przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego na zadanie pn.: „Zakup biletów miesięcznych dla uczniów z terenu Gminy Urszulin” prowadzonym w trybie podstawowym;<br/><br/>3)	odbiorcami danych osobowych Wykonawcy będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 78 ust. 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych<br/><br/>(Dz. U. z 2019 r. poz. 2019), dalej „ustawa Pzp”;<br/><br/>4)	dane osobowe Wykonawcy będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;<br/>5)	obowiązek podania przez Wykonawcę danych osobowych bezpośrednio go dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;<br/><br/>6)	w odniesieniu do danych osobowych Wykonawcy decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;<br/>7)	Wykonawca posiada:<br/><br/>−	na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych dotyczących<br/><br/>Wykonawcy;<br/><br/>−	na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania danych osobowych, o ile ich zmiana nie skutkuje zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie narusza integralności protokołu oraz jego załączników;<br/><br/>−	na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO;<br/><br/>−	prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy Wykonawca uzna, że przetwarzanie jego danych osobowych narusza przepisy<br/>RODO;</span></h3> <h3 class="mb-0">3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): <span class="normal">8)	Wykonawcy nie przysługuje:<br/><br/>−	w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;<br/><br/>−	prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;<br/><br/>−	na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania danych osobowych Wykonawcy jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.<br/><br/>W przypadku, gdy wykonanie obowiązków, o których mowa w art. 15 ust. 1-3 rozporządzenia 2016/679, wymagałoby niewspółmiernie dużego wysiłku, Zamawiający może żądać od osoby, której dane dotyczą, wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub daty postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu.<br/><br/>Skorzystanie przez osobę, której dane dotyczą, z uprawnienia do sprostowania lub uzupełnienia danych osobowych, o którym mowa w art. 16 rozporządzenia 2016/679, nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą.<br/><br/>Wystąpienie z żądaniem, o którym mowa w art. 18 ust. 1 rozporządzenia 2016/679, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu.<br/><br/>W przypadku danych osobowych zamieszczonych przez Zamawiającego w Biuletynie Zamówień Publicznych, prawa, o których mowa w art. 15 i art. 16 rozporządzenia 2016/679, są wykonywane w drodze żądania skierowanego do Zamawiającego.</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">Or.271.3.2021.EM</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Usługi</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.9.) Liczba części: <span class="normal">6</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części</h3> <h3 class="mb-0">4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 1</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi Zakupu biletów miesięcznych dla uczniów z terenu Gminy Urszulin.<br/><br/>1)	Rozpoczęcie dowożenia dzieci z pierwszej miejscowości na trasie w kierunku szkoły nie wcześniej niż od godziny 7:20 dowóz do ostatniej miejscowości na trasie najpóźniej do godziny 7:55, a także ich odwiezienie w ciągu 45 minut po zakończeniu ostatnich zajęć w placówkach obsługiwanych przez kurs autobusu <br/>i położonych na trasie dowozu zgodnie z poniższym opisem przedmiotu zamówienia podzielonego na sześć tras przewozu. Usługa odbywać się będzie zarówno po drogach utwardzonych i gruntowych oferenci zobowiązani są do zapoznania się ze wskazanymi trasami.<br/>2)	Dziennie autobusy będą musiały przejechać te trasy dwa lub więcej razy (tzn. dowóz w jednej turze, odwóz w min. dwóch turach), uzależnione będzie to od czasu rozpoczęcia jak i zakończenia lekcji w poszczególnych klasach i szkołach. Odwóz uczniów w dwóch turach prowadzony będzie na trasach nr 1, 2, 3, 4, 5 i 6. Dane te zostaną przekazane przez dyrektorów poszczególnych placówek, wybranemu w przetargu Wykonawcy.<br/>3)	Dokładne oznaczenie przedziałów czasowych i przystanków w jakich powinien być wykonany dowóz uczniów do szkoły oraz ich odwiezienie po zakończeniu zajęć lekcyjnych ustalane będzie pomiędzy Wykonawcą a dyrektorami poszczególnych szkół.<br/>4)	Dopuszcza się możliwość przedstawienia przez Wykonawcę – wybranego w przetargu, w porozumieniu z Zamawiającym innych rozwiązań tras, które mogą być bardziej praktyczne i efektywne, przy uwzględnieniu godzin rozpoczęcia i zakończenia zajęć oraz w oparciu o ceny podane w ofercie.<br/><br/>5)	Trasy dowozu uczniów do szkół i ze szkół stanowią załącznik Nr 2a do umowy.<br/><br/><br/>6)	Dyrektorzy szkół zobowiązani są do dostarczenia Wykonawcy imiennych list uczniów przewożonych na poszczególnych trasach.<br/><br/>7)	Dokładna ilość zamawianych biletów miesięcznych wskazywana będzie do dnia 20 miesiąca poprzedzającego dany miesiąc. Zgodnie z wymogami art. 433 pkt 4) ustawy Pzp Zamawiający wskazuje, że minimalna /gwarantowana/ ilość biletów zakupionych miesięcznie oddzielnie dla każdej trasy wynosi po 5 sztuk.<br/>8)	Na trasach 3, 4 i 6 Wykonawca zapewni opiekę przewożonym uczniom poprzez stałą obecność w czasie przewozu co najmniej jednego opiekuna, zakres obowiązków opiekuna stanowi § 2 ust. 14 umowy.<br/>9)	Na trasach 1, 2 i 5 Nadzór nad przewożonymi uczniami, szczególnie pod względem zapewnienia bezpieczeństwa (opieki nad uczniami przy wsiadaniu, wysiadaniu i podczas przejazdu) należy do Zamawiającego.<br/>10)	Uczniowie dowożeni będą w okresie trwania zajęć szkolnych od poniedziałku do piątku każdego dnia tygodnia.<br/>11)	Wykonawca zobowiązany jest podać kalkulację kosztów dowozu jednego ucznia z danej miejscowość i z powrotem (przy uwzględnieniu ceny brutto jednego biletu miesięcznego) zgodnie z formularzem cenowym biletów miesięcznych<br/>4.2. Zamawiający zgodnie z art. 91 ust. 1 ustawy pzp dopuszcza składanie ofert częściowych z podziałem na 6 części jak poniżej<br/>część 1 zamówienia trasa:<br/> Grabniak – Garbatówka - Sumin – Kozubata – Zabrodzie – Urszulin <br/> długość trasy i przewidywana liczba uczniów dowożonych przedstawia poniższa tabela:<br/> Trasa 1:<br/><br/>Trasa nr	Przystanek/<br/>Miejscowość zamieszkania ucznia	Liczba uczniów wsiadających	Liczba uczniów wysiadających	Dzienna długość trasy <br/>w km (dowóz<br/> i odwóz)<br/> ZS*<br/>w Urszulinie	ZS*<br/>w Urszulinie	<br/>1.	<br/>Grabniak	<br/>20 <br/><br/>24km= 1 kurs<br/>X 3 kursy =<br/>72 km<br/>	<br/>Garbatówka	<br/>3 <br/>	<br/>Sumin	<br/>7 <br/>	<br/>Kozubata	<br/>1 <br/>	<br/>Zabrodzie	<br/>8 <br/>	<br/><br/>Urszulin <br/>39	<br/>Razem = 39 uczniów	<br/>39	<br/>39	<br/>* ZS – Zespół Szkół w Urszulinie, w jego skład wchodzi Szkoła Podstawowa <br/>Podana liczba uczniów może ulec nieznacznej zmianie. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">60112000-6 - Usługi w zakresie publicznego transportu drogowego</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal"> od 2021-09-01 do 2022-06-30</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Długość okresu płatności faktury (G</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 2</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi Zakupu biletów miesięcznych dla uczniów z terenu Gminy Urszulin.<br/><br/>1)	Rozpoczęcie dowożenia dzieci z pierwszej miejscowości na trasie w kierunku szkoły nie wcześniej niż od godziny 7:20 dowóz do ostatniej miejscowości na trasie najpóźniej do godziny 7:55, a także ich odwiezienie w ciągu 45 minut po zakończeniu ostatnich zajęć w placówkach obsługiwanych przez kurs autobusu <br/>i położonych na trasie dowozu zgodnie z poniższym opisem przedmiotu zamówienia podzielonego na sześć tras przewozu. Usługa odbywać się będzie zarówno po drogach utwardzonych i gruntowych oferenci zobowiązani są do zapoznania się ze wskazanymi trasami.<br/>2)	Dziennie autobusy będą musiały przejechać te trasy dwa lub więcej razy (tzn. dowóz w jednej turze, odwóz w min. dwóch turach), uzależnione będzie to od czasu rozpoczęcia jak i zakończenia lekcji w poszczególnych klasach i szkołach. Odwóz uczniów w dwóch turach prowadzony będzie na trasach nr 1, 2, 3, 4, 5 i 6. Dane te zostaną przekazane przez dyrektorów poszczególnych placówek, wybranemu w przetargu Wykonawcy.<br/>3)	Dokładne oznaczenie przedziałów czasowych i przystanków w jakich powinien być wykonany dowóz uczniów do szkoły oraz ich odwiezienie po zakończeniu zajęć lekcyjnych ustalane będzie pomiędzy Wykonawcą a dyrektorami poszczególnych szkół.<br/>4)	Dopuszcza się możliwość przedstawienia przez Wykonawcę – wybranego w przetargu, w porozumieniu z Zamawiającym innych rozwiązań tras, które mogą być bardziej praktyczne i efektywne, przy uwzględnieniu godzin rozpoczęcia i zakończenia zajęć oraz w oparciu o ceny podane w ofercie.<br/><br/>5)	Trasy dowozu uczniów do szkół i ze szkół stanowią załącznik Nr 2a do umowy.<br/><br/><br/>6)	Dyrektorzy szkół zobowiązani są do dostarczenia Wykonawcy imiennych list uczniów przewożonych na poszczególnych trasach.<br/><br/>7)	Dokładna ilość zamawianych biletów miesięcznych wskazywana będzie do dnia 20 miesiąca poprzedzającego dany miesiąc. Zgodnie z wymogami art. 433 pkt 4) ustawy Pzp Zamawiający wskazuje, że minimalna /gwarantowana/ ilość biletów zakupionych miesięcznie oddzielnie dla każdej trasy wynosi po 5 sztuk.<br/>8)	Na trasach 3, 4 i 6 Wykonawca zapewni opiekę przewożonym uczniom poprzez stałą obecność w czasie przewozu co najmniej jednego opiekuna, zakres obowiązków opiekuna stanowi § 2 ust. 14 umowy.<br/>9)	Na trasach 1, 2 i 5 Nadzór nad przewożonymi uczniami, szczególnie pod względem zapewnienia bezpieczeństwa (opieki nad uczniami przy wsiadaniu, wysiadaniu i podczas przejazdu) należy do Zamawiającego.<br/>10)	Uczniowie dowożeni będą w okresie trwania zajęć szkolnych od poniedziałku do piątku każdego dnia tygodnia.<br/>11)	Wykonawca zobowiązany jest podać kalkulację kosztów dowozu jednego ucznia z danej miejscowość i z powrotem (przy uwzględnieniu ceny brutto jednego biletu miesięcznego) zgodnie z formularzem cenowym biletów miesięcznych<br/>część 2 zamówienia trasa:<br/>Stare Załucze – Nowe Załucze – Dębowiec – Urszulin<br/> długość trasy i przewidywana liczba uczniów dowożonych przedstawia poniższa tabela:<br/> Trasa 2: <br/><br/>Trasa nr	Przystanek/<br/>Miejscowość zamieszkania ucznia	Liczba uczniów wsiadających	Liczba uczniów wysiadających	Dzienna długość trasy <br/>w km (dowóz<br/> i odwóz)<br/> ZS*<br/>w Urszulinie	ZS*<br/>w Urszulinie	<br/>2.	<br/>Stare Załucze	<br/>8 <br/><br/><br/><br/>12km= 1 kurs<br/>X 3 kursy =<br/>36 km<br/>	<br/>Nowe Załucze	<br/>11 <br/>	<br/>Dębowiec	<br/>27 <br/>	<br/>Urszulin <br/>46	<br/>Razem = 46 uczniów	<br/>46	<br/>46	<br/>* ZS – Zespół Szkół w Urszulinie, w jego skład wchodzi Szkoła Podstawowa <br/>Podana liczba uczniów może ulec nieznacznej zmianie. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">60112000-6 - Usługi w zakresie publicznego transportu drogowego</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal"> od 2021-09-01 do 2022-06-30</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Długość okresu płatności faktury (G)</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 3</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> . Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi Zakupu biletów miesięcznych dla uczniów z terenu Gminy Urszulin.<br/><br/>1)	Rozpoczęcie dowożenia dzieci z pierwszej miejscowości na trasie w kierunku szkoły nie wcześniej niż od godziny 7:20 dowóz do ostatniej miejscowości na trasie najpóźniej do godziny 7:55, a także ich odwiezienie w ciągu 45 minut po zakończeniu ostatnich zajęć w placówkach obsługiwanych przez kurs autobusu <br/>i położonych na trasie dowozu zgodnie z poniższym opisem przedmiotu zamówienia podzielonego na sześć tras przewozu. Usługa odbywać się będzie zarówno po drogach utwardzonych i gruntowych oferenci zobowiązani są do zapoznania się ze wskazanymi trasami.<br/>2)	Dziennie autobusy będą musiały przejechać te trasy dwa lub więcej razy (tzn. dowóz w jednej turze, odwóz w min. dwóch turach), uzależnione będzie to od czasu rozpoczęcia jak i zakończenia lekcji w poszczególnych klasach i szkołach. Odwóz uczniów w dwóch turach prowadzony będzie na trasach nr 1, 2, 3, 4, 5 i 6. Dane te zostaną przekazane przez dyrektorów poszczególnych placówek, wybranemu w przetargu Wykonawcy.<br/>3)	Dokładne oznaczenie przedziałów czasowych i przystanków w jakich powinien być wykonany dowóz uczniów do szkoły oraz ich odwiezienie po zakończeniu zajęć lekcyjnych ustalane będzie pomiędzy Wykonawcą a dyrektorami poszczególnych szkół.<br/>4)	Dopuszcza się możliwość przedstawienia przez Wykonawcę – wybranego w przetargu, w porozumieniu z Zamawiającym innych rozwiązań tras, które mogą być bardziej praktyczne i efektywne, przy uwzględnieniu godzin rozpoczęcia i zakończenia zajęć oraz w oparciu o ceny podane w ofercie.<br/><br/>5)	Trasy dowozu uczniów do szkół i ze szkół stanowią załącznik Nr 2a do umowy.<br/><br/><br/>6)	Dyrektorzy szkół zobowiązani są do dostarczenia Wykonawcy imiennych list uczniów przewożonych na poszczególnych trasach.<br/><br/>7)	Dokładna ilość zamawianych biletów miesięcznych wskazywana będzie do dnia 20 miesiąca poprzedzającego dany miesiąc. Zgodnie z wymogami art. 433 pkt 4) ustawy Pzp Zamawiający wskazuje, że minimalna /gwarantowana/ ilość biletów zakupionych miesięcznie oddzielnie dla każdej trasy wynosi po 5 sztuk.<br/>8)	Na trasach 3, 4 i 6 Wykonawca zapewni opiekę przewożonym uczniom poprzez stałą obecność w czasie przewozu co najmniej jednego opiekuna, zakres obowiązków opiekuna stanowi § 2 ust. 14 umowy.<br/>9)	Na trasach 1, 2 i 5 Nadzór nad przewożonymi uczniami, szczególnie pod względem zapewnienia bezpieczeństwa (opieki nad uczniami przy wsiadaniu, wysiadaniu i podczas przejazdu) należy do Zamawiającego.<br/>10)	Uczniowie dowożeni będą w okresie trwania zajęć szkolnych od poniedziałku do piątku każdego dnia tygodnia.<br/>11)	Wykonawca zobowiązany jest podać kalkulację kosztów dowozu jednego ucznia z danej miejscowość i z powrotem (przy uwzględnieniu ceny brutto jednego biletu miesięcznego) zgodnie z formularzem cenowym biletów miesięcznych<br/>część 3 zamówienia trasa:<br/>Jamniki – Łomnica – Wola Wereszczyńska – Zawadówka – Babsk – Wiązowiec - Urszulin <br/>długość trasy i przewidywana liczba uczniów dowożonych przedstawia poniższa tabela:<br/> Trasa 3:<br/><br/>Trasa nr	Przystanek/<br/>Miejscowość zamieszkania ucznia	Liczba uczniów wsiadających	Liczba uczniów wysiadających	Dzienna długość trasy <br/>w km (dowóz<br/> i odwóz)<br/> ZS* w Urszulinie SP* Wola Wereszczyńska	ZS* w Urszulinie	SP* Wola Wereszczyńska	<br/>3.	<br/>Jamniki	<br/>7	<br/>1	<br/>	<br/>	<br/><br/>24km= 1 kurs<br/>X 3 kursy =<br/>72 km<br/>	<br/>Łomnica	<br/>5	<br/>0 <br/>	<br/>Wola Wereszczyńska	<br/><br/>0	<br/><br/>0 <br/><br/>	<br/>	<br/>Zawadówka	<br/>13	<br/>0 <br/>	<br/>	<br/>Babsk	<br/>12	<br/>0 <br/>	<br/>	<br/>Wiązowiec	<br/>4	0	<br/>	<br/>	<br/>	<br/>Urszulin	<br/> <br/>41	<br/>	<br/>Razem = 42 uczniów	41	1	41	1	<br/>* ZS – Zespół Szkół w Urszulinie, w jego skład wchodzi Szkoła Podstawowa <br/>* SP – Szkoła Podstawowa w Woli Wereszczyńskiej<br/>Podana liczba uczniów może ulec nieznacznej zmianie. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">60112000-6 - Usługi w zakresie publicznego transportu drogowego</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal"> od 2021-09-01 do 2022-06-30</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Długość okresu płatności faktury (G</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 4</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 4.1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi Zakupu biletów miesięcznych dla uczniów z terenu Gminy Urszulin.<br/><br/>1)	Rozpoczęcie dowożenia dzieci z pierwszej miejscowości na trasie w kierunku szkoły nie wcześniej niż od godziny 7:20 dowóz do ostatniej miejscowości na trasie najpóźniej do godziny 7:55, a także ich odwiezienie w ciągu 45 minut po zakończeniu ostatnich zajęć w placówkach obsługiwanych przez kurs autobusu <br/>i położonych na trasie dowozu zgodnie z poniższym opisem przedmiotu zamówienia podzielonego na sześć tras przewozu. Usługa odbywać się będzie zarówno po drogach utwardzonych i gruntowych oferenci zobowiązani są do zapoznania się ze wskazanymi trasami.<br/>2)	Dziennie autobusy będą musiały przejechać te trasy dwa lub więcej razy (tzn. dowóz w jednej turze, odwóz w min. dwóch turach), uzależnione będzie to od czasu rozpoczęcia jak i zakończenia lekcji w poszczególnych klasach i szkołach. Odwóz uczniów w dwóch turach prowadzony będzie na trasach nr 1, 2, 3, 4, 5 i 6. Dane te zostaną przekazane przez dyrektorów poszczególnych placówek, wybranemu w przetargu Wykonawcy.<br/>3)	Dokładne oznaczenie przedziałów czasowych i przystanków w jakich powinien być wykonany dowóz uczniów do szkoły oraz ich odwiezienie po zakończeniu zajęć lekcyjnych ustalane będzie pomiędzy Wykonawcą a dyrektorami poszczególnych szkół.<br/>4)	Dopuszcza się możliwość przedstawienia przez Wykonawcę – wybranego w przetargu, w porozumieniu z Zamawiającym innych rozwiązań tras, które mogą być bardziej praktyczne i efektywne, przy uwzględnieniu godzin rozpoczęcia i zakończenia zajęć oraz w oparciu o ceny podane w ofercie.<br/><br/>5)	Trasy dowozu uczniów do szkół i ze szkół stanowią załącznik Nr 2a do umowy.<br/><br/><br/>6)	Dyrektorzy szkół zobowiązani są do dostarczenia Wykonawcy imiennych list uczniów przewożonych na poszczególnych trasach.<br/><br/>7)	Dokładna ilość zamawianych biletów miesięcznych wskazywana będzie do dnia 20 miesiąca poprzedzającego dany miesiąc. Zgodnie z wymogami art. 433 pkt 4) ustawy Pzp Zamawiający wskazuje, że minimalna /gwarantowana/ ilość biletów zakupionych miesięcznie oddzielnie dla każdej trasy wynosi po 5 sztuk.<br/>8)	Na trasach 3, 4 i 6 Wykonawca zapewni opiekę przewożonym uczniom poprzez stałą obecność w czasie przewozu co najmniej jednego opiekuna, zakres obowiązków opiekuna stanowi § 2 ust. 14 umowy.<br/>9)	Na trasach 1, 2 i 5 Nadzór nad przewożonymi uczniami, szczególnie pod względem zapewnienia bezpieczeństwa (opieki nad uczniami przy wsiadaniu, wysiadaniu i podczas przejazdu) należy do Zamawiającego.<br/>10)	Uczniowie dowożeni będą w okresie trwania zajęć szkolnych od poniedziałku do piątku każdego dnia tygodnia.<br/>11)	Wykonawca zobowiązany jest podać kalkulację kosztów dowozu jednego ucznia z danej miejscowość i z powrotem (przy uwzględnieniu ceny brutto jednego biletu miesięcznego) zgodnie z formularzem cenowym biletów miesięcznych<br/>Dominiczyn – Wólka Wytycka - Wytyczno - Kol. Wytyczno – Michałów – Urszulin długość trasy i przewidywana liczba uczniów dowożonych przedstawia poniższa tabela:<br/> Trasa 4: <br/><br/>Trasa nr	Przystanek/<br/>Miejscowość zamieszkania ucznia	Liczba uczniów wsiadających	Liczba uczniów wysiadających	Dzienna długość trasy <br/>w km (dowóz<br/> i odwóz)<br/> ZS* w Urszulinie SP* Wytyczno	ZS *w Urszulinie	SP* Wytyczno	<br/>4.	<br/>Wólka Wytycka	<br/>0	<br/>4	<br/>	<br/>	<br/><br/>19km= 1 kurs<br/>X 3 kursy =<br/>57 km<br/>	<br/>Dominiczyn	<br/>0	<br/>8 <br/>	<br/>Wytyczno	<br/><br/>8	<br/><br/>0 <br/><br/>	<br/>	<br/>Kol. Wytyczno	<br/>0	<br/>1 <br/>	<br/>	<br/>Michałów	<br/>5	0	<br/>	<br/>	<br/>	<br/>Urszulin	<br/>0	0	<br/>13 <br/>Razem = 26 uczniów	13	13	13	13	<br/>* ZS – Zespół Szkół w Urszulinie, w jego skład wchodzi Szkoła Podstawowa <br/>* SP – Szkoła Podstawowa w Wytycznie<br/>Podana liczba uczniów może ulec nieznacznej zmianie. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">60112000-6 - Usługi w zakresie publicznego transportu drogowego</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal"> od 2021-09-01 do 2022-06-30</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Długość okresu płatności faktury (G</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 5</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi Zakupu biletów miesięcznych dla uczniów z terenu Gminy Urszulin.<br/><br/>1)	Rozpoczęcie dowożenia dzieci z pierwszej miejscowości na trasie w kierunku szkoły nie wcześniej niż od godziny 7:20 dowóz do ostatniej miejscowości na trasie najpóźniej do godziny 7:55, a także ich odwiezienie w ciągu 45 minut po zakończeniu ostatnich zajęć w placówkach obsługiwanych przez kurs autobusu <br/>i położonych na trasie dowozu zgodnie z poniższym opisem przedmiotu zamówienia podzielonego na sześć tras przewozu. Usługa odbywać się będzie zarówno po drogach utwardzonych i gruntowych oferenci zobowiązani są do zapoznania się ze wskazanymi trasami.<br/>2)	Dziennie autobusy będą musiały przejechać te trasy dwa lub więcej razy (tzn. dowóz w jednej turze, odwóz w min. dwóch turach), uzależnione będzie to od czasu rozpoczęcia jak i zakończenia lekcji w poszczególnych klasach i szkołach. Odwóz uczniów w dwóch turach prowadzony będzie na trasach nr 1, 2, 3, 4, 5 i 6. Dane te zostaną przekazane przez dyrektorów poszczególnych placówek, wybranemu w przetargu Wykonawcy.<br/>3)	Dokładne oznaczenie przedziałów czasowych i przystanków w jakich powinien być wykonany dowóz uczniów do szkoły oraz ich odwiezienie po zakończeniu zajęć lekcyjnych ustalane będzie pomiędzy Wykonawcą a dyrektorami poszczególnych szkół.<br/>4)	Dopuszcza się możliwość przedstawienia przez Wykonawcę – wybranego w przetargu, w porozumieniu z Zamawiającym innych rozwiązań tras, które mogą być bardziej praktyczne i efektywne, przy uwzględnieniu godzin rozpoczęcia i zakończenia zajęć oraz w oparciu o ceny podane w ofercie.<br/><br/>5)	Trasy dowozu uczniów do szkół i ze szkół stanowią załącznik Nr 2a do umowy.<br/><br/><br/>6)	Dyrektorzy szkół zobowiązani są do dostarczenia Wykonawcy imiennych list uczniów przewożonych na poszczególnych trasach.<br/><br/>7)	Dokładna ilość zamawianych biletów miesięcznych wskazywana będzie do dnia 20 miesiąca poprzedzającego dany miesiąc. Zgodnie z wymogami art. 433 pkt 4) ustawy Pzp Zamawiający wskazuje, że minimalna /gwarantowana/ ilość biletów zakupionych miesięcznie oddzielnie dla każdej trasy wynosi po 5 sztuk.<br/>8)	Na trasach 3, 4 i 6 Wykonawca zapewni opiekę przewożonym uczniom poprzez stałą obecność w czasie przewozu co najmniej jednego opiekuna, zakres obowiązków opiekuna stanowi § 2 ust. 14 umowy.<br/>9)	Na trasach 1, 2 i 5 Nadzór nad przewożonymi uczniami, szczególnie pod względem zapewnienia bezpieczeństwa (opieki nad uczniami przy wsiadaniu, wysiadaniu i podczas przejazdu) należy do Zamawiającego.<br/>10)	Uczniowie dowożeni będą w okresie trwania zajęć szkolnych od poniedziałku do piątku każdego dnia tygodnia.<br/>11)	Wykonawca zobowiązany jest podać kalkulację kosztów dowozu jednego ucznia z danej miejscowość i z powrotem (przy uwzględnieniu ceny brutto jednego biletu miesięcznego) zgodnie z formularzem cenowym biletów miesięcznych<br/>Borysik - Wielkopole - Przymiarki - Wereszczyn - Sęków - Zastawie - Urszulin <br/> długość trasy i przewidywana liczba uczniów dowożonych przedstawia poniższa tabela:<br/> Trasa 5: <br/><br/>Trasa nr	Przystanek/<br/>Miejscowość zamieszkania ucznia	Liczba uczniów wsiadających	Liczba uczniów wysiadających	Dzienna długość trasy <br/>w km (dowóz<br/> i odwóz)<br/> ZS*<br/>w Urszulinie	ZS*<br/>w Urszulinie	<br/>5.	Borysik	5 <br/><br/>20km= 1 kurs<br/>X 3 kursy =<br/>60 km<br/>	<br/>Przymiarki	<br/>6 <br/>	<br/>Wielkopole	<br/>3 <br/>	<br/>Wereszczyn	<br/>14 <br/>	<br/>Sęków	<br/>2 <br/>	<br/>Zastawie<br/>	<br/>12 <br/>	<br/><br/>Urszulin	<br/>	<br/>42	<br/>Razem = 37 uczniów	<br/>42	<br/>42	<br/>* ZS – Zespół Szkół w Urszulinie, w jego skład wchodzi Szkoła Podstawowa <br/>Podana liczba uczniów może ulec nieznacznej zmianie. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">60112000-6 - Usługi w zakresie publicznego transportu drogowego</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal"> od 2021-09-01 do 2022-06-30</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Długość okresu płatności faktury (G</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 6</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi Zakupu biletów miesięcznych dla uczniów z terenu Gminy Urszulin.<br/><br/>1)	Rozpoczęcie dowożenia dzieci z pierwszej miejscowości na trasie w kierunku szkoły nie wcześniej niż od godziny 7:20 dowóz do ostatniej miejscowości na trasie najpóźniej do godziny 7:55, a także ich odwiezienie w ciągu 45 minut po zakończeniu ostatnich zajęć w placówkach obsługiwanych przez kurs autobusu <br/>i położonych na trasie dowozu zgodnie z poniższym opisem przedmiotu zamówienia podzielonego na sześć tras przewozu. Usługa odbywać się będzie zarówno po drogach utwardzonych i gruntowych oferenci zobowiązani są do zapoznania się ze wskazanymi trasami.<br/>2)	Dziennie autobusy będą musiały przejechać te trasy dwa lub więcej razy (tzn. dowóz w jednej turze, odwóz w min. dwóch turach), uzależnione będzie to od czasu rozpoczęcia jak i zakończenia lekcji w poszczególnych klasach i szkołach. Odwóz uczniów w dwóch turach prowadzony będzie na trasach nr 1, 2, 3, 4, 5 i 6. Dane te zostaną przekazane przez dyrektorów poszczególnych placówek, wybranemu w przetargu Wykonawcy.<br/>3)	Dokładne oznaczenie przedziałów czasowych i przystanków w jakich powinien być wykonany dowóz uczniów do szkoły oraz ich odwiezienie po zakończeniu zajęć lekcyjnych ustalane będzie pomiędzy Wykonawcą a dyrektorami poszczególnych szkół.<br/>4)	Dopuszcza się możliwość przedstawienia przez Wykonawcę – wybranego w przetargu, w porozumieniu z Zamawiającym innych rozwiązań tras, które mogą być bardziej praktyczne i efektywne, przy uwzględnieniu godzin rozpoczęcia i zakończenia zajęć oraz w oparciu o ceny podane w ofercie.<br/><br/>5)	Trasy dowozu uczniów do szkół i ze szkół stanowią załącznik Nr 2a do umowy.<br/><br/><br/>6)	Dyrektorzy szkół zobowiązani są do dostarczenia Wykonawcy imiennych list uczniów przewożonych na poszczególnych trasach.<br/><br/>7)	Dokładna ilość zamawianych biletów miesięcznych wskazywana będzie do dnia 20 miesiąca poprzedzającego dany miesiąc. Zgodnie z wymogami art. 433 pkt 4) ustawy Pzp Zamawiający wskazuje, że minimalna /gwarantowana/ ilość biletów zakupionych miesięcznie oddzielnie dla każdej trasy wynosi po 5 sztuk.<br/>8)	Na trasach 3, 4 i 6 Wykonawca zapewni opiekę przewożonym uczniom poprzez stałą obecność w czasie przewozu co najmniej jednego opiekuna, zakres obowiązków opiekuna stanowi § 2 ust. 14 umowy.<br/>9)	Na trasach 1, 2 i 5 Nadzór nad przewożonymi uczniami, szczególnie pod względem zapewnienia bezpieczeństwa (opieki nad uczniami przy wsiadaniu, wysiadaniu i podczas przejazdu) należy do Zamawiającego.<br/>10)	Uczniowie dowożeni będą w okresie trwania zajęć szkolnych od poniedziałku do piątku każdego dnia tygodnia.<br/>11)	Wykonawca zobowiązany jest podać kalkulację kosztów dowozu jednego ucznia z danej miejscowość i z powrotem (przy uwzględnieniu ceny brutto jednego biletu miesięcznego) zgodnie z formularzem cenowym biletów miesięcznych<br/>Kulczyn - Wincencin – Andrzejów – Urszulin <br/> długość trasy i przewidywana liczba uczniów dowożonych przedstawia poniższa tabela:<br/> Trasa 6: <br/><br/>Trasa nr<br/><br/><br/><br/>6.	Przystanek/<br/>Miejscowość zamieszkania ucznia	Liczba uczniów wsiadających	Liczba uczniów wysiadających	Dzienna długość trasy <br/>w km (dowóz<br/> i odwóz)<br/> ZS*<br/>w Urszulinie	ZS*<br/>w Urszulinie	<br/>	<br/>Kulczyn	<br/>5 <br/>	<br/>Wincencin	<br/>15 <br/><br/>8,5km= 1 kurs<br/>X 3 kursy =<br/>25,5 km<br/>	<br/>Andrzejów	<br/>12 <br/>	<br/><br/>Urszulin	<br/>	<br/>32	<br/>Razem = 32 uczniów	<br/>32	<br/>32	<br/>* ZS – Zespół Szkół w Urszulinie, w jego skład wchodzi Szkoła Podstawowa <br/>Podana liczba uczniów może ulec nieznacznej zmianie. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">60112000-6 - Usługi w zakresie publicznego transportu drogowego</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal"> od 2021-09-01 do 2022-06-30</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Długość okresu płatności faktury (G)</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> zdolności do występowania w obrocie gospodarczym; Zamawiający nie określa warunku w ww. zakresie.<br/><br/>6.1.2. uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów;<br/><br/>Opis sposobu dokonywania oceny spełnienia tego warunku:<br/>W zakresie wszystkich części zamówienia<br/>Zamawiający uzna spełnianie tego warunku, jeżeli wykonawca posiada licencję uprawniającą do transportu osób na terenie kraju, zgodnie z ustawą <br/>z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym (Dz. U. z 2021 r., poz. 919 <br/>z późn. zm.). przy czym termin obowiązywania licencji musi obejmować cały okres trwania zamówienia.<br/><br/>6.1.3. uprawnień sytuacji ekonomicznej lub finansowej; Zamawiający nie określa warunku w ww. zakresie<br/><br/><br/>6.1.4. zdolności technicznej lub zawodowej w zakresie:<br/><br/>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku:<br/>w zakresie wszystkich części zamówienia<br/>a)	Wykonawca winien wykazać, że wykonał należycie nie wcześniej niż w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej jedną usługę polegającą na dowozie uczniów do szkół w ciągu całego roku szkolnego.<br/><br/>UWAGA:<br/><br/><br/>1)	W przypadku wykazania się przez Wykonawcę doświadczeniem w zakresie usługi wykonywanej (będącej w trakcie realizacji), Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli do upływu terminu składania ofert realizacja usługi trwała co najmniej 9 miesięcy.<br/>2)	Wartości podane w dokumentach w walutach innych niż wskazane przez Zamawiającego będą przeliczane wg średniego kursu NBP na dzień publikacji ogłoszenia.<br/><br/>b)	O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy dysponują lub będą dysponować w okresie wykonywania zamówienia i skierują do jego realizacji osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadają wymagane uprawnienia, takie jak: prawo jazdy, świadectwo kwalifikacji lub inne dokumenty potwierdzające uprawnienia kierowcy do przewozu osób:<br/>1)	Wykonawca w celu wykazania spełniania w/w warunku może wskazać osoby będące obywatelem państwa członkowskiego UE, która nabyła kwalifikacje zawodowe do wykonywania działalności równoznaczne wykonywaniu samodzielnych funkcji na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej – zgodnie z właściwymi przepisami.<br/>c)	Potencjał techniczny:<br/>Wykonawca winien wykazać, że dysponuje lub będzie dysponował środkami transportu zapewniającymi przewóz uczniów jednocześnie na każdej trasie. Ilość posiadanych środków transportowych musi być adekwatna do ilości obsługiwanych tras dowożenia. <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">a)	Licencję uprawniającą do transportu osób na terenie kraju, zgodnie z ustawą <br/>z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym (Dz. U. z 2021 r., poz. 919 <br/>z późn. zm.). przy czym termin obowiązywania licencji musi obejmować cały okres trwania zamówienia. – w doniesieniu do pkt 6.1.2<br/>b)	wykazu usług wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed terminem składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane lub są wykonywane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy przed terminem składania ofert zgodnie z wzorem stanowiącym Załącznik nr 7 do SWZ, - w odniesieniu do pkt 6.1.4. ppkt. A<br/>c)	Oświadczenia wykonawcy, że skierowane przez wykonawcę osoby do realizacji zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, takie jak: prawo jazdy, świadectwo kwalifikacji lub inne dokumenty potwierdzające uprawnienia kierowcy do przewozu osób, sporządzonego zgodnie <br/>z Załącznikiem Nr 8 do SWZ – w odniesieniu do pkt 6.1.4 ppkt. B<br/>d)	Wykazu narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami - Wykaz posiadanych środków transportowych niezbędnych do wykonania zamówienia i spełniających wymogi do przewozu osób według wzoru stanowiącego Załącznik nr 9 do SWZ - w odniesieniu do pkt 6.1.4 ppkt. c</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> . Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim<br/><br/>przypadku, wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.<br/><br/>10.2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:<br/><br/>a) oświadczenia o których mowa w pkt. 8.1 SWZ składa z ofertą każdy<br/><br/>z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.<br/><br/>b)	w przypadku, o którym mowa w rozdziale 6.3 SWZ wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane, dostawy lub usługi wykonają poszczególni wykonawcy. Oświadczenie należy złożyć wg wymogów załącznika nr 6 do SWZ. W przypadku gdy ofertę składa spółka cywilna, a pełen zakres prac wykonają wspólnicy wspólnie w ramach umowy spółki oświadczenie powinno potwierdzać ten fakt.<br/><br/>c)	zobowiązani są oni na wezwanie Zamawiającego, złożyć podmiotowe środki dowodowe, o których mowa w pkt. 8.3 SWZ, przy czym podmiotowe środki dowodowe, o których mowa w pkt. 8.3.1 SWZ składa odpowiednio<br/><br/>Wykonawca/Wykonawcy, który/którzy wykazuje/-ą spełnienie warunku<br/><br/>10.3. Jeżeli została wybrana oferta wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie<br/><br/>zamówienia, zamawiający może żądać przed zawarciem umowy w sprawie<br/>zamówienia publicznego kopii umowy regulującej współpracę tych wykonawców. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> 21.1	Projekt Umowy stanowi Załącznik Nr 2 do SWZ wraz z załącznikiem.<br/><br/>21.2	Zamawiający przewiduje możliwości wprowadzenia zmian do zawartej umowy, na podstawie art. 454-455 ustawy oraz postanowień Projektu Umowy.<br/>1.	Zamawiający dopuszcza możliwość zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy w przypadkach określonych w art. 454 i 455 ustawy Prawo zamówień publicznych.<br/>2.	Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy w następujących okolicznościach i zakresie:<br/>a)	Zamawiający dopuszcza zmianę wysokości wynagrodzenia należnego Wykonawcy za realizację umowy, w trakcie obowiązywania Umowy w przypadku zmiany stawki podatku VAT - jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonywania zamówienia przez Wykonawcę, o wartość wzrostu tych kosztów,<br/>b)	Zamawiający przewiduje możliwość zmiany sposobu wykonania umowy w sytuacji takiej konieczności związanej bezpośrednio z zagrożeniami lub wytycznymi lub wymogami wynikającymi ze stanu epidemii lub stanem zagrożenia epidemicznego na terytorium RP w sposób dostosowujący realizację zamówienia do obowiązujących w momencie wykonywania usługi wymagań sanitarnych wraz z możliwością podwyższenia wynagrodzenia jeżeli będzie się to wiązało z koniecznością wykonywania dodatkowych czynności niewchodzących z zakres umowy lub dodatkowych przewozów,<br/>c) Wynikających ze zmiany obowiązujących przepisów, jeżeli konieczne będzie dostosowanie treści umowy do aktualnego stanu prawnego.<br/>3.	Strona występująca o zmianę postanowień zawartej umowy zobowiązana jest do udokumentowania zaistnienia okoliczności ust. 1 i ust. 2. Wniosek o zmianę postanowień zawartej umowy musi być wyrażony na piśmie.<br/>4.	Nie stanowi zmiany umowy w rozumieniu art. 454 ustawy Prawo zamówień publicznych:<br/>a)	zmiana danych teleadresowych;<br/>b)	zmiana danych związanych z obsługą administracyjno-organizacyjną Umowy (np. zmiana nr rachunku bankowego);<br/>c)	zmiana harmonogramu dowożenia i przebiegu tras.<br/>5.	Strona, która występuje z propozycją zmiany umowy, w oparciu o przedstawiony powyżej katalog zmian umowy zobowiązana jest do sporządzenia i uzasadnienia wniosku o taką zmianę. Wszelkie zmiany umowy dla swej ważności wymagają formy pisemnej w postaci aneksu do umowy.<br/>6.	6. Zmiana postanowień zawartej umowy może nastąpić za zgodą obu stron wyrażoną na piśmie w<br/>postaci aneksu, pod rygorem nieważności takiej zmiany. Zamawiający przewidział katalog zmian umowy, na które mogą powoływać się strony niniejszej umowy. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: </h3> <p class="mb-0">w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy</p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2021-08-25 10:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem Platformy zakupowej https://urszulin.ezamawiajacy.pl) w sposób określony w rozdziale 11.15 SWZ</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2021-08-25 11:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2021-09-23</span></h3>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com