JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20210903/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20210903/0016902701-N-2021.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Dostawy<br/> Dostawa i montaż wyposażenia stacji uzdatniania wody w Steniatynie oraz budowa oczyszczalni ścieków w Podlodowie </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Gmina Łaszczów</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 950368954</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Chopina 14</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Łaszczów</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">22-650</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">lubelskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL812 - Chełmsko-zamojski</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.7.) Numer telefonu: <span class="normal">84 6611505</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.8.) Numer faksu: <span class="normal">84 6611505</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">przetargi@laszczow.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">https://umlaszczow.bip.lubelskie.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Ogólne usługi publiczne</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Dostawa i montaż wyposażenia stacji uzdatniania wody w Steniatynie oraz budowa oczyszczalni ścieków w Podlodowie </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-4bfbb883-0c8e-11ec-b885-f28f91688073</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2021/BZP 00169027</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2021-09-03</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2021/BZP 00002182/03/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.2.3 Przebudowa i wyposażenie stacji uzdatniania wody na ujęciu w Steniatynie wraz z budową przydomowej oczyszczalni ścieków przy świetlicy wiejskiej w Podlodowie</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.15.) Nazwa projektu lub programu</h3> <p class="mb-0"> Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Rolnego na rzecz Rozwoju Obszarów Wiejskich - Program Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020. </p> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://umlaszczow.bip.lubelskie.pl <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">W postępowaniu o udzielenie<br/>zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu miniPortalu<br/>https://miniportal.uzp.gov.pl/, ePUAPu https://epuap.gov.pl/wps/portal oraz poczty elektronicznej:<br/>- Wykonawca składa ofertę, pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej za pośrednictwem<br/>Formularza do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku dostępnego na ePUAP i<br/>udostępnionego również na miniPortalu.<br/>- składanie oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz przekazywanie informacji odbywa się<br/>elektronicznie za pośrednictwem „Formularza do komunikacji” dostępnego na ePUAP oraz<br/>udostępnionego przez miniPortal w formie załączników. Zamawiający dopuszcza również możliwość<br/>składania dokumentów elektronicznych(za wyjątkiem oferty i dokumentów składanych wraz z ofertą) za<br/>pomocą poczty elektronicznej, na adres e-mail przetargi@laszczow.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi<br/>posiadać konto na ePUAP. Wykonawca posiadający konto na ePUAP ma dostęp do następujących<br/>formularzy: „Formularz do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” oraz do „Formularza do<br/>komunikacji”<br/>Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych,<br/>elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu<br/>opisane zostały w Regulaminie korzystania z systemu miniPortalu oraz Warunkach korzystania z elektronicznej platformy usług administracji publicznej (ePUAP).<br/>Sposób złożenia oferty, w tym zaszyfrowania oferty opisany został w „Instrukcji użytkownika”,<br/>dostępnej na stronie: https://miniportal.uzp.gov.pl/.<br/>Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanego formularza do złożenia,<br/>zmiany, wycofania oferty i formularza do komunikacji wynosi 150 MB.<br/>Oferta powinna być sporządzona w języku polskim, pod rygorem nieważności w formie elektronicznej<br/>czyli opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub w postaci elektronicznej opatrzonej<br/>podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, w formatach danych określonych w przepisach<br/>wydanych na podstawie art. 18 ustawy z dnia 17 lutego 2005r. o informatyzacji działalności podmiotów<br/>realizujących zadania publiczne.<br/>Do oferty należy dołączyć oświadczenia o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków<br/>udziału w postępowaniu, sporządzone pod rygorem nieważności w postaci elektronicznej, podpisane<br/>kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym; a następnie<br/>wraz z plikami stanowiącymi ofertę zaszyfrować.<br/>Informacje, oświadczenia lub dokumenty, inne niż określone wyżej, sporządza się w postaci<br/>elektronicznej, w formatach danych określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 18 ustawy z<br/>dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne lub jako<br/>tekst wpisany bezpośrednio do wiadomości przekazywanej przy użyciu środków komunikacji<br/>elektronicznej.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">RGN.271.8.2021</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Dostawy</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż wyposażenia stacji uzdatniania wody oraz<br/>budowa oczyszczalni ścieków do 7,5 m3 która jest realizowana w ramach projektu „ Przebudowa<br/>i wyposażenie stacji uzdatniania wody na ujęciu w Steniatynie wraz z budową przydomowej<br/>oczyszczalni ścieków przy świetlicy wiejskiej w Podlodowie ”<br/>2. Zakres prac obejmuje między innymi:<br/>1) dostawę i montaż wyposażenia stacji uzdatniania wody w tym:<br/>- wymianę pompy głębinowej,<br/>- montaż odżelaziaczy i pompy płucznej - montaż elementów łączących bloki technologiczne,<br/>- roboty rozbiórkowe i remontowe w budynku stacji wodociągowej,<br/>- badania instalacji , próby oraz rozruch technologiczny stacji uzdatniania wody,<br/>2) wykonanie zewnętrznej instalacji kanalizacyjnej z oczyszczalnią ścieków w systemie rur<br/>drenażowych dla budynku w miejscowości Podlodów.<br/>3) inne elementy ujęte w załączniku Nr 7 i 8 do SWZ i wzorze umowy stanowiącym załącznik Nr<br/>5 do SWZ.<br/>4) zapewnienie serwisu gwarancyjnego obejmującego swoim zakresem wszystkie zamontowane<br/>urządzenia (wszelkie materiały i urządzenia dostarcza bezpłatnie Wykonawca w ramach<br/>gwarancji).<br/>3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają projekty budowlano-wykonawcze –<br/>załącznik nr 7 do SWZ, przedmiary robót – załącznik nr 8 do SWZ i specyfikacje techniczne<br/>wykonania i odbioru robót budowlanych – załącznik nr 9 do SWZ<br/>4. Zamawiający dopuszcza możliwość złożenia ofert równoważnych w zakresie<br/>zaproponowanych materiałów i urządzeń wskazanych w opisie przedmiotu zamówienia,<br/>dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót oraz w<br/>przedmiarach robót. Zamawiający dopuszcza ujęcie w ofercie, a następnie zastosowanie innych<br/>materiałów i urządzeń niż podane w dokumentacji projektowej pod warunkiem zapewnienia<br/>parametrów nie gorszych niż określone w tej dokumentacji. W takiej sytuacji zamawiający<br/>wymaga złożenia stosownych dokumentów potwierdzających parametry tych materiałów lub<br/>urządzeń. W sytuacji, gdy wykonawca zamierza zastosować inne materiały i urządzenia niż<br/>podane w dokumentacji projektowej (materiały i urządzenia równoważne) winien dołączyć do<br/>oferty wykaz zawierający materiały i urządzenia zawarte w dokumentacji projektowej oraz podać<br/>ich równoważniki (nazwy materiałów i urządzeń zaproponowanych w ofercie). Do wykazu<br/>wówczas należy dołączyć stosowne dokumenty zawierające parametry techniczne<br/>zaproponowanych równoważnych materiałów i urządzeń.<br/>5. Zamawiający wymaga, aby podczas montażu uwzględnić wymagania osób<br/>niepełnosprawnych i dostępność dla nich elementów sterujących (montaż przeprowadzić w<br/>sposób zapewniający możliwość wykonywania czynności obsługowych dla osób<br/>niepełnosprawnych w szczególności poruszających się na wózkach inwalidzkich). </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">42912330-4 - Aparatura do oczyszczania wody</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">45252120-5 - Roboty budowlane w zakresie zakładów uzdatniania wody</p> <p class="mb-0">45252127-4 - Roboty budowlane w zakresie oczyszczalni ścieków</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <!-- realizacja w dniach --> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">120 dni</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert</h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal"> Procentowo </span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> inne. <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Okres gwarancji i rękojmi</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">30</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 3</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji. <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Termin wykonania zamówienia</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">10</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: </h3> Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy w przypadku gdy Wykonawcę reprezentuje<br/>pełnomocnik lub wniosek składają Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia<br/>publicznego. <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.1) Informacje dotyczące wadium: </h3> Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium przed upływem terminu składania ofert w<br/>wysokości 3000,00 zł <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mają obowiązek ustanowić<br/>pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo<br/>reprezentowania w postępowaniu i do zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz<br/>dołączyć do oferty w postaci elektronicznej.<br/>W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie składa<br/>każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenia te powinny<br/>potwierdzać brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w<br/>zakresie w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> 1. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmiany terminu przewidzianego na<br/>zrealizowanie przedmiotu zamówienia w przypadku konieczności spowolnienia lub wstrzymania<br/>wykonywania niniejszej umowy, ze względu na:<br/>1) wystąpienia wyjątkowych warunków atmosferycznych, odbiegających od typowych,<br/>uniemożliwiających prowadzenie robót instalacyjnych, przeprowadzanie prób i sprawdzeń,<br/>dokonywanie odbiorów, w szczególności klęsk żywiołowych;<br/>2) wykryte warunki archeologiczne, geologiczne lub terenowe, w szczególności wykopaliska<br/>archeologiczne, niewypały i niewybuchy, istnienie nie zainwentaryzowanych lub błędnie<br/>zainwentaryzowanych obiektów budowlanych;<br/>3) wstrzymanie realizacji przedmiotu umowy przez Zamawiającego ze względu na czynniki,<br/>których Zamawiający nie mógł przewidzieć (w szczególności konieczności wykonania<br/>dodatkowych badań, ekspertyz);<br/>4) konieczność wprowadzenia zmian w dokumentacji projektowej lub specyfikacjach<br/>technicznych w takcie realizacji umowy, mających wpływ na termin realizacji;<br/>5) konieczność wykonania innych prac na tym samym obiekcie uniemożliwiających<br/>wykonywanie prac realizowanych w ramach przedmiotowego zamówienia;<br/>6) konieczność wykonania zamówień dodatkowych warunkujących prawidłowe wykonanie<br/>zamówienia podstawowego;<br/>7) uzyskanie odmowy wydania przez organy administracji lub inne podmioty wymaganych<br/>decyzji, zezwoleń, uzgodnień z przyczyn niezawinionych przez Wykonawcę, w tym odmowa<br/>udostępnienia nieruchomości do celów realizacji prac przez właścicieli;<br/>8) zmiany terminów realizacji Projektu w umowie o dofinansowanie;<br/>9) wydłużenie terminów dostaw urządzeń niezbędnych do realizacji umowy, jeżeli te wydłużenie<br/>wynika z niezależnych od Wykonawcy okoliczności, a nie ma możliwości zamówienia dostaw u<br/>innego dostawcy z uwagi na sytuację rynkową lub inne okoliczności;<br/>10) błędy w dokumentacji projektowej, powodujące konieczność jej zmiany;<br/>11) zmianę zakresu zamówienia;<br/>12) wystąpienie innych przyczyn zewnętrznych niezależnych od Zamawiającego oraz<br/>Wykonawcy skutkujących niemożliwością wykonania przedmiotu umowy w ustalonym terminie<br/>2. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmiany zakresu przedmiotu zamówienia:<br/>1) spowodowanej koniecznością ograniczenia zakresu przez Zamawiającego ze względu na<br/>czynniki niezależne od Zamawiającego i których Zamawiający nie mógł przewidzieć. W takim<br/>przypadku, zakres przewidziany do zrealizowania w ramach przedmiotu umowy może ulec<br/>zmniejszeniu o zakres, który nie będzie wykonywany na skutej tej okoliczności.<br/>2) spowodowanej udzieleniem zamówienia dodatkowego.<br/>3. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmiany sposobu realizacji przedmiotu<br/>zamówienia spowodowanej w szczególności następującymi okolicznościami;<br/>1) niedostępnością na rynku materiałów lub urządzeń wskazanych w dokumentacji projektowej<br/>lub specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót spowodowana zaprzestaniem<br/>produkcji lub wycofaniem z rynku;<br/>2) pojawieniem się na rynku materiałów lub urządzeń nowszej generacji pozwalających na<br/>zaoszczędzenie kosztów realizacji lub kosztów eksploatacji przedmiotu umowy;<br/>3) koniecznością zrealizowania przedmiotu umowy przy zastosowaniu innych materiałów,<br/>urządzeń, rozwiązań technicznych/technologicznych niż wskazane w dokumentacji projektowej<br/>czy specyfikacjach technicznych, w sytuacji gdy przewidywane materiały/urządzenia/rozwiązania<br/>groziłyby wadliwym wykonaniem przedmiotu umowy lub wprowadzenie materiałów/urządzeń/<br/>rozwiązań zamiennych byłoby uzasadnione z punktu widzenia technicznego, użytkowego i<br/>ekonomicznego, korzystne dla Zamawiającego.;<br/>4. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmiany wynagrodzenia umownego za<br/>zrealizowanie przedmiotu zamówienia.<br/>5. Pełny opis rodzaju i zakresu dopuszczalności zmian umowy zawarty jest w załączniku nr 5 do<br/>SWZ <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2021-09-13 10:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">Zaszyfrowaną ofertę wraz z wymaganymi dokumentami należy złożyć za pośrednictwem miniPortalu (https://miniportal.uzp.gov.pl) i ePUAP (https://epuap.gov.pl/wps/portal) na adres Gminy Łaszczów - /55oajc13bi/SkrytkaESP</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2021-09-13 11:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2021-10-13</span></h3>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com